topmar Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 Αμάν βρε παιδιά, διαβάζω για τα θέματα στα μικρότερα κιβώτια και τρομάζω και μόνο στην ιδέα για το DQ500 μου VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forza Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 Εμένα αυτό που με τρομάζει είναι ότι χαλάει ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση. Το αφήνω κοντά στη δουλειά σε πολυόροφο parking και δεν έχω ιδέα πως θα το κατεβάσω από εκεί αν χαλάσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted August 25, 2020 Report Share Posted August 25, 2020 3 hours ago, forza said: Εμένα αυτό που με τρομάζει είναι ότι χαλάει ξαφνικά και χωρίς προειδοποίηση. Το αφήνω κοντά στη δουλειά σε πολυόροφο parking και δεν έχω ιδέα πως θα το κατεβάσω από εκεί αν χαλάσει. φίλε έπινα νερό και διάβασα το σχόλιο σου και με έπνιξες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 26, 2020 Report Share Posted August 26, 2020 Αμάν βρε παιδιά, διαβάζω για τα θέματα στα μικρότερα κιβώτια και τρομάζω και μόνο στην ιδέα για το DQ500 μου VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seaterΑυτο δεν εχει φοβοSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forza Posted August 26, 2020 Report Share Posted August 26, 2020 Αυτο δεν εχει φοβο Sent from my iPhone using TapatalkΤα ξηρού τύπου είναι τα επίφοβα δηλαδή; Η βλάβη δεν με τρομάζει, το να μείνω στον 2ο όροφο με τρομάζει 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 Αυτο δεν εχει φοβοSent from my iPhone using TapatalkΦίλε@nikdev το dsg8 του αμαροκ?Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted August 31, 2020 Report Share Posted August 31, 2020 λοιπόν επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της κοσμοκάρ το οποίο απαντάει πάντα και είναι σοβαρό από οτι φαίνεται. Η ερώτηση μου ήταν για το αν και πότε πρέπει να αλλάξω λάδια στο dq200. Τους ζήτησα να απαντήσουν γραπτά...αλλά τελικά μιλήσαμε προφορικά στο τηλέφωνο. Η απάντηση είναι οτι ναι μεν είναι life time τα λάδια του κιβωτίου αλλά καλό θα είναι να αλλαχθούν στις 100 000 χιλιάδες χλμ. Όμως κατά την γνώμη τους και να τα αλλάξω δεν διασφαλίζω οτι δεν θα τα παίξει το mechatronic. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο μου είπαν. Αυτά...... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted August 31, 2020 Report Share Posted August 31, 2020 (edited) αυτο που σου παν γιατι δεν το γραφουν και στο βιβλιο του αυτοκινητου αραγε;;;οεο... εγω ενα ξερω: οτι το dsg σαν κιβωτιο ξεκινησε με τις καλυτερες περγαμηνες και τωρα εφτασε να ειναι λογος μη αγορας ενος πχ μεταχειρισμενου vag... Edited August 31, 2020 by TMESSOLO 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pafsi Posted August 31, 2020 Report Share Posted August 31, 2020 2 hours ago , TMESSOLO said: εγω ενα ξερω: οτι το dsg σαν κιβωτιο ξεκινησε με τις καλυτερες περγαμηνες και τωρα εφτασε να ειναι λογος μη αγορας ενος πχ μεταχειρισμενου vag... Όντως ξεκίνησε με περγαμηνές, αλλά στην πορεία.. 'θύμωσε' (!), θυμώνοντας και υποψήφιους αγοραστές...Όταν δουλεύει σωστά (στις αρχές) διαπιστώνει κάποιος ότι πράγματι ένα πολύ καλό κιβώτιο...Ωστόσο, δεν αγαπάει τη ζέστη και τις συχνές αλλαγές ταχυτήτων μέσα σε πόλη, με αποτέλεσμα να φθείρονται πολύδισκο ή Mechatronic (τουλάχιστον για το DQ 200 που φοράει το δικό μου)...Άρα, γενικώς ακατάλληλο για Ελλάδα και κυρίως το καλοκαίρι (παραδοχή γνωστού μου τεχνικού, υπαλλήλου αντιπροσωπείας VW)...Η αντοχή του, είναι μέχρι περίπου 150.000 km...Τουλάχιστον στις αντιπροσωπείες, τεχνικοί με κατάρτιση + απαιτούμενα εργαλεία για σωστή επιδιόρθωση ή σωστή αντικατάσταση, δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχουν... Βοήθειά μας!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted September 1, 2020 Report Share Posted September 1, 2020 On 31/8/2020 at 1:03 ΜΜ, TMESSOLO said: εγω ενα ξερω: οτι το dsg σαν κιβωτιο ξεκινησε με τις καλυτερες περγαμηνες και τωρα εφτασε να ειναι λογος μη αγορας ενος πχ μεταχειρισμενου vag... Οπως το λες ρε παιδί μου! Ενας λόγος που με κρατούσε πάντα πίσω στην αγωρα ως μεταχειρισμένου VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted September 1, 2020 Report Share Posted September 1, 2020 2 hours ago, OMINUS said: Οπως το λες ρε παιδί μου! Ενας λόγος που με κρατούσε πάντα πίσω στην αγωρα ως μεταχειρισμένου VW. δεν μπορώ να καταλάβω ποιά είναι η λογική του ξηρού συμπλέκτη? Σε τι υπερτερεί σε σχέση με τα κιβώτια υγρού συμπλέκτη που αλλάζεις τα υγρά και είναι ποιό αξιόπιστα? Λιγότερο κόστος? Υποτίθεται πιο γρήγορες εναλλαγές? Αν δεν βαριέται κάποιος από τους γνώστες του θέματος ας πει μια κουβέντα.... Εντωμεταξύ όπου και να έχω ρωτήσει Ελλάδα σε εξιδεικευμένα συνεργεία για αυτόματα κιβώτια για το dq200 σηκώνουν τα χέρια ψηλά.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted September 1, 2020 Report Share Posted September 1, 2020 google is your friend https://www.autoblog.gr/2015/04/10/oi-diafores-metaksy-ygroy-kai-kshroy-kibwtioy-diploy-symplekth/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forza Posted September 4, 2020 Report Share Posted September 4, 2020 Σχετικα με dsg + paddles. Οσοι εχετε αυτον τον συνδυασμο, εχετε δει αν μπορεις να επιλεξεις ταχυτητα M1, οταν το αυτοκινητο ειναι ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ; Εξηγω ποιο ειναι το θεματακι μου. Εχω το tiguan, το οποιο ειναι σχετικα βαρυ αμαξι και (εχω την εντυπωση) οτι το κιβωτιο του ειναι ρυθμισμενο περισσοτερο για ανεση και ομαλη οδηγηση παρα για "πεταγματα". Ο προβληματισμος μου ειναι οτι σε καποιες διασταυρωσεις με μεγαλη ροη αυτοκινητων, ο χαρακτηρας του κιβωτιου δεν κανει ευκολη την γρηγορη διευλευση σε μικρα κενα που υπαρχουν στην κινηση. Οταν βαζω χειροκινητα Μ1, τα πραγματα ειναι ΠΟΛΥ καλυτερα. Το κακο ειναι οτι εχω παρατηρησει οτι αυτο γινεται (σε σταση του αυτοκινητου) μονο αν σπρωξω τον επιλογεα ταχυτητων δεξια (ωστε να μπει σε semi-automatic mode). Θα ηταν πολυ προτιμοτερο να εκανα "τακ" πιεζοντας το αριστερο paddle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted September 4, 2020 Report Share Posted September 4, 2020 Οταν εισαι στο D δεν σε αφηνει να αλλαξεις με τα paddles? Σε μένα γινεται κανονικα κ μετα μπαινει παλι μετά από λιγο στο D. Εκτος κ αν ρωτας κατι αλλο κ δεν καταλαβα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
forza Posted September 4, 2020 Report Share Posted September 4, 2020 Οταν εισαι στο D δεν σε αφηνει να αλλαξεις με τα paddles? Σε μένα γινεται κανονικα κ μετα μπαινει παλι μετά από λιγο στο D. Εκτος κ αν ρωτας κατι αλλο κ δεν καταλαβα... Με αφήνει, αλλά μόνο αν το αμάξι κινείται. Όταν είμαι σταματημένος πχ σε διασταύρωση, δεν με αφήνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 Ωραίο βιντεάκι για megatronic dq200. Ο τύπος ισχυρίζεται οτι κάνει rebuild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 (edited) 35 minutes ago, Derv_7 said: Ωραίο βιντεάκι για megatronic dq200. Ο τύπος ισχυρίζεται οτι κάνει rebuild ο συγκεκρυμενος εχει πολλα βιντεακια...επειδη τον εχω παρακολουθησει κανει παπαδες...αξιζει να τον παρακολουθησετε...ενας Ελληνας (απο τους πολλους) στο Γιοχανεσμπουργκ που δειχνει τον δρομο... Edited September 13, 2020 by TMESSOLO 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 Καλησπέρα, βρήκα ένα πολύ καλό και αναλυτικό βίντεο στα αγγλικά, με την αλλαγή λαδιού και φίλτρου σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG7 OBH DQ500 σε ένα TIGUAN 2018 (πρέπει να είναι το 2.0 TDI 190HP). Προσωπικά έκανα εγγραφή και στο δωρεάν κανάλι τους στο Youtube (Wannabe Mechanic) για μελλοντικά επεισόδια.VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 να πω πάλι μια κακία? στα παλιά αυτόματα συνήθως υπήρχε βαλβίδα εξαγωγής λαδιού κάτω από το αμάξωμα και ράβδος ελέγχου της στάθμης λαδιού στο μηχανοστάσιο.....αυτά πριν 30 χρόνια και βάλε. Και τώρα για να αλλάξεις λάδια πρέπει να λύσεις τον γρίφο της Σφίγγας! Και εντάξει σιγά της αλλαγές πια. Στο παλιό αυτόματο που έχω με μετροπέα ροπής , οι αλλαγές είναι πιο αργές αλλά είναι και σταθερές! Δεν κάνει δέκα ώρες το κιβώτιο να αποφασίσει αν θα βάλει 2η ή 3ή όπως το dsg μου...Άσε που αν ο δρόμος είναι λίγο κακοτράχαλος οι αλλαγές που κάνει είναι άστα να πάνε, όλο λαγουδάκια κάνει. Βέβαια σε ταξίδι το dsg είναι απόλαυση αλλά στην πόλη δεν θα το συνιστούσα. Αυτά....τα είπα και ξαλάφρωσα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted September 13, 2020 Report Share Posted September 13, 2020 (edited) Το κανάλι στο youtube HumbleMechanic παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση για θέματα VW. https://www.youtube.com/channel/UC2gRQKQgI3CsrcnMuHPyYsQ Edited September 14, 2020 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asxetos Posted September 15, 2020 Report Share Posted September 15, 2020 Golf 1.2 TSI DSG 2011 Mechatronic 40.000km της ανάκλησης, αλλαγή υγρών 120,000 τώρα 133.000χλμ χωρίς βλάβη αλλά μόνιμα με κάπως πιο τραχιά λειτουργία σε σχέση με το βελούδινο golf 1.4 Act 140 DSG 2013 με 103000 χλμ χωρίς πρόβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted September 15, 2020 Report Share Posted September 15, 2020 2 hours ago, Asxetos said: Golf 1.2 TSI DSG 2011 Mechatronic 40.000km της ανάκλησης, αλλαγή υγρών 120,000 τώρα 133.000χλμ χωρίς βλάβη αλλά μόνιμα με κάπως πιο τραχιά λειτουργία σε σχέση με το βελούδινο golf 1.4 Act 140 DSG 2013 με 103000 χλμ χωρίς πρόβλημα. και τα δύο έχουν dq200? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asxetos Posted September 15, 2020 Report Share Posted September 15, 2020 14 λεπτά πριν , Derv_7 said: και τα δύο έχουν dq200? Δεν έχω ιδέα...Το ένα έχει eco/normal/sport και μόλις αφήνεις γκάζι πάει νεκρό στο eco, το μικρό δεν έχει τέτοιο ούτε auto hold mode Μόνον D/S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted September 25, 2020 Report Share Posted September 25, 2020 (edited) Για ενημέρωση του forum. Είχα και άλλη βλάβη στο polo αυτή τη φορά σχετίζεται με τον αισθητήρα του λεβιέ του κιβωτίου.Αντικατάσταση διακόπτη θέσης parking επιλογέα ταχυτήτων Το νούμερο του ανταλλακτικού είναι 5Q0713128A SWITCH. Το σύμπτωμα που είχα (και το είχα αναφέρει και σε άλλα ποστ) ήταν οτι σε τακτά χρονικά διαστήματα μου έβγαζε το παρακάτω error message: “”Workshop! Only leave vehicle in position P”” Το παραπάνω μήνυμα το έβγαζε συνήθως όταν ξεκινούσα το αυτοκίνητο το πρωί. Το μήνυμα εμφανιζόταν για ένα δέκατο του δεπτερολέπτου και μετά εξαφανίζονταν.....επίσης στο διαγνωστικό δεν εμφανίζονταν κανένα σφάλμα, ούτε υπήρχε κάτι αποθηκευμένο .... Αυτά τα τελευταία τα αναφέρω για να τονίσω πόσο πολύ της πλάκας είναι η παρακολούθηση και η πληροφόρηση που δίνει η VW σχετικά με τα προβλήματα του οχήματος. Αυτά...με τις υγείες μας Edited September 25, 2020 by Derv_7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted September 25, 2020 Report Share Posted September 25, 2020 51 minutes ago, Derv_7 said: Για ενημέρωση του forum. Είχα και άλλη βλάβη στο polo αυτή τη φορά σχετίζεται με τον αισθητήρα του λεβιέ του κιβωτίου.Αντικατάσταση διακόπτη θέσης parking επιλογέα ταχυτήτων Το νούμερο του ανταλλακτικού είναι 5Q0713128A SWITCH. Το σύμπτωμα που είχα (και το είχα αναφέρει και σε άλλα ποστ) ήταν οτι σε τακτά χρονικά διαστήματα μου έβγαζε το παρακάτω error message: “”Workshop! Only leave vehicle in position P”” Το παραπάνω μήνυμα το έβγαζε συνήθως όταν ξεκινούσα το αυτοκίνητο το πρωί. Το μήνυμα εμφανιζόταν για ένα δέκατο του δεπτερολέπτου και μετά εξαφανίζονταν.....επίσης στο διαγνωστικό δεν εμφανίζονταν κανένα σφάλμα, ούτε υπήρχε κάτι αποθηκευμένο .... Αυτά τα τελευταία τα αναφέρω για να τονίσω πόσο πολύ της πλάκας είναι η παρακολούθηση και η πληροφόρηση που δίνει η VW σχετικά με τα προβλήματα του οχήματος. Αυτά...με τις υγείες μας οτι να ναι δηλαδη....μαλιστα....αντε να δουμε τι αλλο μας περιμενει..ποσο πηγε το μαλλι αν επιτρεπεται;; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...