Jump to content
meltemie

Golf MkΙ 1977 αναπαλαιωση με 1.8 Τ

Recommended Posts

lol πλάκα έκανα αρχηγέ, δεν είχα στόχο να σε ειρωνευτώ. Στηρίχτηκα σε αυτό το "ψήσουν την μπογιά".

Αφού λοιπόν σε αυτό το forum πρέπει να είμαστε μόνο σοβαροί ορίστε τα παρακάτω:

Ο φούρνος δεν είναι 100% απαραίτητος. Τα χρώματα που χρησιμοποιούνται στο εμπόριο δε χρειάζονται "ψήσιμο". Σκέψου ότι ένας φούρνος δεν ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία από 60 βαθμούς. Η μεγαλύτερη θερμοκρασία απλά βοηθάει στο να μπορεί να σκληρύνει το χρώμα λίγο πιο γρήγορα έτσι ώστε να μπορείς να ασχοληθείς με πολλά αυτοκίνητα και όχι να περιμένεις μερικές ώρες ώστε να στεγνώνει το χρώμα του καθενός για να μπορείς να το μετακινήσεις. Επίσης ο φούρνος σου δίνει σταθερές συνθήκες περιβάλλοντος χειμώνα/καλοκαίρι, χωρίς να έχεις προβλήματα με υγρασία, θερμοκρασίες κάτω που μηδενός, που αυτά επηρεάζουν και τον τρόπο που βάφεις. Παράλληλα σε προστατεύει από σκόνες, έντομα και την άχνα από το πιστόλι την ρουφάει ο εξαερισμός ώστε να μην κάθεται στις φρεσκοβαμμένες επιφάνειες γύρω από εκεί που εσύ περνάς.

Με κάποιες βασικές μεθόδους μπορείς να φτιάξεις έναν "φούρνο" που θα βάψεις 1 αυτοκίνητο, αλλά σε συνθήκες συνεργείου απλά δε θα βόλευε. Φυσικά επιλέγεις και την ιδανική εποχή που θα βάψεις, διότι αν βγεις με το πιστόλι πχ σε μέρα που έχει ομίχλη τότε ψάχνεσαι για προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Αν φροντίσεις τα παρακάτω έχεις έναν αξιοπρεπέστατο φούρνο:

1) έχεις καθαρίσει όσο δε παίρνει τον χώρο

2) τυλίγεις τους τοίχους γύρω-γύρω και το πάτωμα με νάυλον

3) πετάς 4 ανεμιστήρες (ειδικούς για φανοποιεία, δε θες να ανατιναχτείς), 2 για εσαγωγή αέρα και 2 για εξαγωγή

4) βάζεις φίλτρα στους ανεμιστήρες για να μην περνάν σκόνες

5) βαφείς σε ζεστή καλοκαιρινή μέρα

6) αγοράζεις ένα fresh air supply system γιατί οι μάσκες με φίλτρα δε κάνουν τπτ σε ένα υπόγειο που από την άχνα από τα χρώματα και τα βερνίκια δε βλέπεις ούτε τη μύτη σου

7) αγοράζεις καμιά 20αριά σώματα φωτισμού

:thumbsup: αν είναι αγοράζεις και μερικες IR λάμπα για θέρμανση (τσάμπα έξοδο για μένα)

9) σίγουρα είναι πολλά ακόμα που τώρα δε θυμάμαι

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Γεια και χαρα και χρονια πολλα ευχομαι.

Φιλε μπιτ αφου ξεκαθαρισες την θεση σου ειμαστε οκ.Να σου πω οτι αυτα που ειπες στο 1ο ποσττα ξερω αλλα ομολογω οτι στο 2ο αυτα που ειπες ηταν αγνωστα για εμενα!Ευχαριστω για τις πληροφοριες! :D

ΥΓ: Εχεις προσπαθησει να βαψεις τπτ μονος σου? πμ σε παρακαλω. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάψει μερικές φορές σε πυλωτή. Ήταν σχετικά μικρές επιφάνειες και δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα με σκουπιδάκια. Ότι κάθεται πάνω στο χρώμα μπορείς άλλωστε να το αφαιρέσεις αργότερα κατά την διαδικασία του γυαλίσματος. Καλό πάσχα και σε σένα.

Link to comment
Share on other sites

πολη καλο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest VIDEOMIX

Παιδιά, εμένα έχει "σκιστεί" στους μπροστινούς θόλους. Αξίζει να το φτιάξω η το χάνω το εργαλείο;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εμένα έχει "σκιστεί" στους μπροστινούς θόλους. Αξίζει να το φτιάξω η το χάνω το εργαλείο;

AKSIZEI AKSIZEI

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Έχω ένα φίλο που έκανε πρόσφατα restore στους θόλους του στο 106 GTi του και του έκανε πολύ καλή δουλειά.

Θα μάθω λεπτομέρειες και θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

εχουν ανοίξει οι ραφές των θόλων.

Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει το Golf Restoration Manual της Haynes που έχει ΤΟΝΟΥΣ πληροφορίες και οδηγίες για DYI και αν δεν ασχολέισαι με το DYI τουλάχιστον να ξέρεις τί να ζητήσεις να σου κάνουν και επίσης να κάνεις εκτίμηση αυτού που έγινε μπλα μπλα μπλα....

όποιος ενδιαφέρεται ας μου πει.

Link to comment
Share on other sites

Guest VIDEOMIX

Και εξ'αιτίας αυτού του ανοίγματος, έχει μέτρια αίσθηση το τιμόνι αλλα και σου δίνει την εντύπωση οτι δεν πρέπει να το εμπιστεύεσαι. Επίσης, δεν "ακούει" άμεσα στο στρίψιμο που του κάνεις και δεν ειναι σταθερό.

Link to comment
Share on other sites

Να έχουν στραβώσει οι λαμαρίνες από τα ζόρια το καταλαβαίνω, αλλά να έχει βγει ο θόλος πιο έξω δε γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

δεν έχουν στραβώσει οι λαμαρίνες ούτε εχει βγεί πιό έξω ο θόλος, απλά εκεί που ενώνεται ο θόλος πάνω στο "φτερό" (οχι το έξω, το εσωτερικό που είναι δομικό στοιχείο) 'η / και στο στο ράμφος έχουν ξεκολήσει οι πόντες με αποτέλεσμα (λόγω Macferson) το άνω μέρος τησ ανάρτησης να παίζει και το εμπρός μέρος να δείχνει χαλαρό/ασαφές με οτι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Guest VIDEOMIX
δεν έχουν στραβώσει οι λαμαρίνες ούτε εχει βγεί πιό έξω ο θόλος, απλά εκεί που ενώνεται ο θόλος πάνω στο "φτερό" (οχι το έξω, το εσωτερικό που είναι δομικό στοιχείο) 'η / και στο στο ράμφος έχουν ξεκολήσει οι πόντες με αποτέλεσμα (λόγω Macferson) το άνω μέρος τησ ανάρτησης να παίζει και το εμπρός μέρος να δείχνει χαλαρό/ασαφές με οτι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό.

Aκριβώς. Ειναι σαν να το έχεις δεί. :D

Εκτός και αν είσαι κανας γνωστός μου και το ξέρεις το αυτοκίνητο. :D

Αλλα μάλλον φαντάζωμαι πως η υπόθεση ειναι φως φανάρι για σένα με βάση την ανάλυση και την περιγραφή που έκανα.

Link to comment
Share on other sites

κοιταω συνεχώς το δικό μου γιατι με αναρτήσεισ κούτσουρο ποτε δεν ξέρεισ αν θα βρείς το θόλο έξω απο το καπώ(η και το αμορτισερ το ιδιο κανει)

στη φωτό τα σημεία που ανοίγει ο θόλος (συνήθως): βάση αμορτισέρ, ένωση θόλου φτερού

Link to comment
Share on other sites

new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Μιάς και θα το πας για τους θόλους, πες στο μαστορα να σου κάνει ενα γενικότερο "ραψιματάκι" όπου χρειάζεται, έτσι για να "προσέχουμε για να έχουμε" :huh: .

Καλό θα του κανει, κακό οχι :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το ίδιο πρόβλημα είχαμε και εμείς με τον αδερφό μου,όταν είχαμε βάλει μια 2.0 16V με κουρεμένους εκκεντροφόρους και τρελό ελάφρωμα του αμαξώματος σε ένα Golfακι μκ1,δυστυχώς όταν άρχισαν να ανοίγουν οι πόντες μας είχε κάνει και ρωγμές στο τροπέτο με τους θόλους,λογικά απο τις καρφοτές αλλαγές ταχυτήτων(Γιαυτό τσακωνόμουν με τον αδερφό μου)ώσπου δυστυχώς μια άσχετη βγήκε με το τζιπάκι της κάθετα στην κηφισσίας και το πήραμε το αμάξι στο χέρι!Μην γίνομαι κουραστικός,αν μπορεί να μου βρεί κάποιος στοιχεία μετατροπής 1.8Τ σε GOLF MK1(στα ελληνικά) θα ήμουν ευγνώμων!

Link to comment
Share on other sites

H θεωρία λέει ότι οι πόντες μπαίνουν σε τέτοια απόσταση η μια από την άλλη ώστε να είναι ακριβώς το ίδιο με το αν είναι γαζομένο σε αυτό το σημείο. Αυτό που υποθέτω λοιπόν είναι, ότι είτε ήταν με πόντες είτε χωρίς πόντες το σημείο αυτό θα σκιζόταν. Απλά εκεί για τέτοιες δυνάμεις θα χρειαζόταν πιο χοντρή λαμαρίνα. Φυσικά συνήθως δεν είναι τόσο απλό, δε κολλάς απλά μια λαμαρίνα. Ο κατασκευαστής έχει λάβει υπόψην του και το ζύγισμα και την παθητική ασφάλεια όταν σχεδιάζε το σασσί.

Link to comment
Share on other sites

Guest VIDEOMIX
new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Μιάς και θα το πας για τους θόλους, πες στο μαστορα να σου κάνει ενα γενικότερο "ραψιματάκι" όπου χρειάζεται, έτσι για να "προσέχουμε για να έχουμε" :thumbsup: .

Καλό θα του κανει, κακό οχι :D

Εαν οικονομικά δεν αναίβει ψηλά η δουλειά, θα το κάνω. Αλλιώς, θα το βάλω αγγελία για διώξιμο.

Και έχει πολλά καλά σημεία που αξίζει το αμαξάκι. Στις λαμαρίνες πάσχει μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.