Jump to content
Guest super sayian

1ο σταδιο βελτιωσης

Recommended Posts

Guest super sayian
Πρέπει να αλλάξεις βενζίνη γαι να δεις διαφορά οταν βάζεις πρόγραμμα? Και εγω που δεν εχω βάλει αν βάλω 100άρα θα δω διαφορά σίγουρα. Μήπως είναι η ιδέα σου οτι βλέπεις διαφορά? Από όσο γνωρίζω το πρόγραμμα δεν χρειάζεται προσαρμογή. Τώρα τι να σου πω αν θέλεις να τα στήσουμε να δούμε αν έχουν διαφορά και σε ποιο φάσμα στροφών στην πράξη. Καταλαβες πως το εννοώ φαντάζομαι. Θέλω και εγω να βάλω πρόγραμμα αλλά είμαι δίσπιστος πλέον στα κονσέρβα προγράμματα μετά από όλα αυτά που έχω ακούσει. Να σε ρωτήσω κάτι Χρήστο πως επέλεξες την Tuning Faster με τι κριτηρια εννοώ.

ναι πρεπει να αλλαξεις βενζινη γιατι ουσιαστικα μιλαμε για αλλαγη προδιαγραφων οδηγησης οποτε περισσοτεερα οκτανια μεγαλυτερη αποδοση

το εδωσα σε 2 ατομα σημερα που το εχουν ξαναοδηγησει κ μου ειπαν οτι ειδαν διαφορα κ μαλιστα αρκετη,αυτο που θελω ειναι να το δωσω κ σεναν απο δω με 100αρι να μου πει γνωμη κ να ανοιξω με ενα μαμα για να δουμε στη πραξη εστω μεχρι τα 0-100 θα φανει αν ειναι

τωρα τα κριτηρια να σου πω την αληθεια ηταν να πηγαινα στην powerchips με τα ιδια χρηματα αλλα επειδη δε θα πηγαινα αμεσα θα τα χαλαγα τα λεφτα δεν υπηρχε περιπτωση κ επισης το εχουν βαλει αρκετοι απο δω μεσα κ γενικοτερα στο γκρουπ κ εχω ακουσει τα καλυτερα ,ειναι βασικο να κανεις δοκιμασμενες λυσεις γιατι τα δικα μας ειναι περιεργα μοτερ

Link to comment
Share on other sites

ναι πρεπει να αλλαξεις βενζινη γιατι ουσιαστικα μιλαμε για αλλαγη προδιαγραφων οδηγησης οποτε περισσοτεερα οκτανια μεγαλυτερη αποδοση

το εδωσα σε 2 ατομα σημερα που το εχουν ξαναοδηγησει κ μου ειπαν οτι ειδαν διαφορα κ μαλιστα αρκετη,αυτο που θελω ειναι να το δωσω κ σεναν απο δω με 100αρι να μου πει γνωμη κ να ανοιξω με ενα μαμα για να δουμε στη πραξη εστω μεχρι τα 0-100 θα φανει αν ειναι

τωρα τα κριτηρια να σου πω την αληθεια ηταν να πηγαινα στην powerchips με τα ιδια χρηματα αλλα επειδη δε θα πηγαινα αμεσα θα τα χαλαγα τα λεφτα δεν υπηρχε περιπτωση κ επισης το εχουν βαλει αρκετοι απο δω μεσα κ γενικοτερα στο γκρουπ κ εχω ακουσει τα καλυτερα ,ειναι βασικο να κανεις δοκιμασμενες λυσεις γιατι τα δικα μας ειναι περιεργα μοτερ

Συμφωνοι αλλά πες πως δεν είχες βάλει το πρόγραμμα και έβαζες 100άρα πάλι δεν θα πήγαινε καλύτερα το αυτοκίνητο? Όταν θα είναι να τα συγκρίνουμε θα έχω παέι και εγω να βάλω 100άρα έτσι πιστεύω οτι είναι το σωστό. Εσυ τι λές που το έχεις ψάξει παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
Συμφωνοι αλλά πες πως δεν είχες βάλει το πρόγραμμα και έβαζες 100άρα πάλι δεν θα πήγαινε καλύτερα το αυτοκίνητο? Όταν θα είναι να τα συγκρίνουμε θα έχω παέι και εγω να βάλω 100άρα έτσι πιστεύω οτι είναι το σωστό. Εσυ τι λές που το έχεις ψάξει παραπάνω?

ναι σιγουρα θα πηγαινει ελαφρως καλυτερα με σουπερ αμολυβδη,το καταλαβαινεις αν τη χρησιμοποιεις καιρο κ μετα βαλεις απλη.θα δεις τρελο κρεμασμα απλα το προγραμμα σου δινει οτι μπορει να σου δωσει με βαση την αποδοση κινητηρα κ οχι στην ηπια καταναλωση κ ομαλη οδηγηση

Link to comment
Share on other sites

ναι σιγουρα θα πηγαινει ελαφρως καλυτερα με σουπερ αμολυβδη,το καταλαβαινεις αν τη χρησιμοποιεις καιρο κ μετα βαλεις απλη.θα δεις τρελο κρεμασμα απλα το προγραμμα σου δινει οτι μπορει να σου δωσει με βαση την αποδοση κινητηρα κ οχι στην ηπια καταναλωση κ ομαλη οδηγηση

Ποιά 100άρα έβαλές? Θα πάω να βάλω και εγω και μετά θα τα συγκρίνουμε. Απλά πες μου πότε για να έρθω προετοιμασμένος. Εγω έχω φίλτρο KN πειράζεί?

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
Ποιά 100άρα έβαλές? Θα πάω να βάλω και εγω και μετά θα τα συγκρίνουμε. Απλά πες μου πότε για να έρθω προετοιμασμένος. Εγω έχω φίλτρο KN πειράζεί?

μια φορα εχω γεμισει κ εβαλα bp θελω να δοκιμασω κ αλλες αυριο λογικα θα ανοιξω με τον mayh3m οποιος αλλος θελει να ερθει να δουμε(θα παιξει κ καφες)θα παμε καβαλας

Link to comment
Share on other sites

Κάποιες παρατηρήσεις:

1) Πρώτα βάζεις φίλτρο/εξάτμιση, βλέπεις την αλλαγή στην συμπεριφορά του αμαξιού και μετά κάνεις επαναπρογραμματισμό. Πιθανή προσθήκη σκούπας αλλάζει δραστικά την ροή του εισερχόμενου αέρα με αποτέλεσμα ο εγγέφαλος να προσπαθεί να προσαρμόσει πράγματα -όπως αβάνς- στα νέα δεδομένα της σκούπας. Χωρίς επαναπρογραμματισμό και με προσθήκη σκούπας, ο εγγέφαλος συνήθως το παρακάνει στον εμπλουτισμό μίγματος στις χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα να παρατηρείται μείωση ροπής αντί για αύξηση! (δες την δυναμομέτρηση της σκούπας green στο power και θα καταλάβεις τι σου λέω). Θές προσαρμογή στο πρόγραμμμά σου μετά την προσθήκη σκούπας ή όποιου άλλου air intake system βάλεις.

2) Τα προγράμματα δεν είναι σωστό να δουλεύουν μόνο με 100άρες βενζίνες. Δεν αντιλέγω, με 100άρα αποδίδουν το μέγιστο - όπως άλλωστε και όλο το μοτέρ- αλλά από την μία δεν ξέρεις αν η 100άρα που πουλάνε είναι σίγουρα 100άρα ή 97άρα και αφετέρου με πιθανή προσθήκη 95άρας βενζίνης ίσως σου χτυπήσει την πόρτα κάτι που λέγεται πιράκια, και πίστεψέ με δεν θες να το δείς αυτό!

Όσον αφορά την επιλογή μεταξύ φίλτρου, σκούπας, bmc κλπ εγώ θα σου πρότεινα ένα πράγμα. (Και σου μιλάω φορώντας την σκούπα green για το 9N). Δοκίμασε το tweester της green το οποίο θα προσαρμόσεις στην μετώπη. Έτσι έχεις άμεση απόκριση και δροσερό αέρα. Αν δεν σου κάνει (λέμε αν..) φτιάχνεις ένα μικρό σκουπάκι από πολυεστέρα το οποίο και τοποθετείς στην μετώπη και μετά μπαίνει το tweester. Ουσιαστικά θα βάλεις το tweester λίγα εκατοστά πιο πίσω, αλλά θα έχεις στροβιλισμό λόγω σκούπας + τον στροβιλισμό που κάνει το tweester.

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

koita συμφωνα με το παιδι που εβαλε το προγραμμα επειδη το συζητησαμε μπας κ εβαζα πρωτα κατι για την εισαγωγη μου λεει δεν εχει διαφορα κ απλα να το πω αν σκοπευω να βαλω η οχι?του ειπα οτι ειναι στα αμεσα σχεδια κ λογικα εφτιαξε τους παραμετρους για να μπει μετα απο καιρο χωρις να χρειαζεται να ξαναπειραχτει

τωρα σχετικα με τις βενζινες αυτο που ειπα αποδιδει τα μεγιστα με σουπερ αμολυβδη κ σιγουρα η πιθανοτητα να ειναι νοθευμενη ειναι μικροτερη απο κεινη με την απλη

το tweester ειναι αυτο που φοραει το fabia?κ τι ειναι ακριβως?ειναι σαν ειδος οπως η σκουπα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έκανε την προσαρμογή ή όχι. Καλό είναι όταν βάλεις το φίλτρο να το πας μια βόλτα.

Όσον αφορά το tweester, ναι αυτό φοράει το fabia, αλλά το φοράει εκεί που έχει και το top gun το bmc. (δηλαδή εκεί που είναι το φιλτροκούτι στο original καπάκι). Αυτό είναι ένα παράξενο μεταλικό, το οποίο στροβιλίζει τον αέρα. Αν το φορέσεις straight σε μετώπη θα δεις καλά πράγματα. Οι τιμές σε αυτά, όπως ξέρετε ποικίλουν από μαγαζί σε μαγαζί.

Παρεπιπτόντως στο fabia, αν δεν απατώμαι, έχουν κάνει και μία σκούπα τεραστίων διαστάσεων η οποία καλύπτει σχεδόν όλη την μετώπη (όπως και η δική μου άλλωστε) και η οποία μπαίνει από την αριστερή μεριά και οδηγεί τον αέρα στο tweester. Για να σας μπριζώσω δείτε την δική μου:

post-66-1115676165_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

η δικια σου τι ειναι bear?εχω κονε να το παρω χοντρικη απο τη scoda και το παιρνω οπως ειναι με αυτη τη σκουπα?και κατα τι γνωμη σου δηλαδη ειναι οτι καλυτερο απο θεμα εισαγωγης για τα δικα μας?

Link to comment
Share on other sites

2) Τα προγράμματα δεν είναι σωστό να δουλεύουν μόνο με 100άρες βενζίνες. Δεν αντιλέγω, με 100άρα αποδίδουν το μέγιστο - όπως άλλωστε και όλο το μοτέρ- αλλά από την μία δεν ξέρεις αν η 100άρα που πουλάνε είναι σίγουρα 100άρα ή 97άρα και αφετέρου με πιθανή προσθήκη 95άρας βενζίνης ίσως σου χτυπήσει την πόρτα κάτι που λέγεται πιράκια, και πίστεψέ με δεν θες να το δείς αυτό!

Σε αυτό συμφωνω και επαυξάνω. Οτι και να λέμε τώρα δεν έχει ουσιά θα τα δούμε στην πράξη. Στον δρόμο δηλαδή και τότε θα βγάλουμε συμπεράσμα για το πόσο καλή σουλειά έχει γίνει και σε ποιές στροφές. :)

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο σβήσε καμμία απάντησή σου. Υπάρχει 3 φορές... :angry:

Αφού έχει κονέ με σκόντα βάλτο όπως είναι. Κάνει ακριβώς, μια και ο ελεύθερος χώρος του fabia είναι σχεδόν ίδιος με αυτόν του polo. (το ibiza έχει λίγο πιο μεγάλο). Μπορεί να κάνει και το πρόγραμμα του fabia στο πολο...

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
Σπύρο σβήσε καμμία απάντησή σου. Υπάρχει 3 φορές...  :angry:

Αφού έχει κονέ με σκόντα βάλτο όπως είναι. Κάνει ακριβώς, μια και ο ελεύθερος χώρος του fabia είναι σχεδόν ίδιος με αυτόν του polo. (το ibiza έχει λίγο πιο μεγάλο). Μπορεί να κάνει και το πρόγραμμα του fabia στο πολο...

οπως σου ειπα δεν πηγα να το παραγγειλω αλλα ερχεται μονο σε συνδιασμο με προγραμμα κ δε μπορει να ερθει μονο του με τιποτα,μιλησα κ με τον αντιπροσωπο της green και μου ειπε οτι το τουιστερ δε κανει στα πολο γιατι μροστα στη μετωπη ειναι διαφορετικα κ δε θα αποδωσει

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

όντως καλό είναι τα προγράματα να μην είναι φτιαγμένα μόνο για 100άρες βενζίνες αλλά....Ο κατασκευαστής δεν είναι βλάκας....υπολογίζει οτι θα βάλεις και κακή βενζίνη, οτι μπορεί να μείνει και ασυντήρητο καμια φορά, οτι θα πρέπει να μη βγάζει και ρίπους κλπ.Οπότε αφού τα βελτιωτικά προγράμματα βγάζουν κάρτα καυσαερίων και δεν βλάπτουν ,οπως λένε, τον κινητήρα κάποια παράμετρο θα πρέπει να προσπεράσουν συνήθως αυτή είναι της βενζίνης..άλλωστε μην ξεχνάτε οτι στον 1,8Τ κάποιες εταιρίες βγάζουν κ επιλογή για 95άρα και 100άρα βενζίνη με κέρδος...10 άλογα στα 220.... στα ατμοσφαίρικά μόνο με το πρόγραμμα άντε να πάρεις 5 άλογα. αν το κάνεις να δουλεύει και με 95 άρα ποιός ο λόγος να δώσεις 300-400ε για 2- 2,5 άλογα...?Αεκίνητο δεν υπάρχει δυστυχώς..... Βέβαια κάποια στιγμή αν δε βρέις 100άρα δεν τρέχει τπτ δουλεύει το αμάξι αρκει να μην το σπάς βέβαια αλλα΄μόνο για λύση ανάγκης.... Οι επώνυμοι προγραμματισές εκτός αν έχουν επιλογή σε 95άρα λένε πάντα super αμόλυβδη τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο σβήσε καμμία απάντησή σου. Υπάρχει 3 φορές...  :angry:

Δεν το είχα προσέξει. :) Δεν μπορώ να τα σβήσω μήπως θα μπορούσε κάποιος moderator να βάλει το χέρι του παρακαλώ. Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είχα προσέξει.  :) Δεν μπορώ να τα σβήσω μήπως θα μπορούσε κάποιος moderator να βάλει το χέρι του παρακαλώ. Ευχαριστώ

Done! :angry:

Βλεπω οτι τι θεμα εχει γινει πολυ ενδιαφερον! Συνεχιστε ετσι, βγαινουν πολλα χρησιμα συμπερασματα. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Done!  :angry:

Βλεπω οτι τι θεμα εχει γινει πολυ ενδιαφερον! Συνεχιστε ετσι, βγαινουν πολλα χρησιμα συμπερασματα.  :wub:

Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο. Να δεις μετά από τα μεταξύ μας "ανοίγματα" πόσο ενδιφέρον θα γίνει που θα βγάλουμε και κάποια συμπεράσματα. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

οπως εγραψα εριξα αρκετη διαφορα στο απλο 100αρι αλλα δε μετρησαμε απο σταση κ ολα απο 2ες μεχρι 4η μιση

Link to comment
Share on other sites

οπως εγραψα εριξα αρκετη διαφορα στο απλο 100αρι αλλα δε μετρησαμε απο σταση κ ολα απο 2ες μεχρι 4η μιση

Συμφωνοι αλλά υπάρχουν πολλά ερωτηματικά όσον αφορά:

1) Τι γίνεται στις χαμηλές στροφές?

2) Ο Μιχάλης είχε βάλει και αυτός 100άρα βενζίνη?

3) Πόσα Χιλιόμετρα είχε διανύσει το αυτοκινητό σου και πόσα του Μιχάλη? Όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνει το αυτοκίνητο και ανάλογα με την οδήγηση ανοίγει καλύτερα ο κινητήρας του.

Συγνώμη αν

1) είμαι λίγο δύσπιστος αλλά πιστεύω οτι έτσι πρέπει να κάνει ςένα απαιτητικός πελάτης που έχει δώσει κάποια χρήματα

2) Έχω ακούσει πολλά τώρα τελευταία για τα προγράμματα

Σου εύχομαι ολόψυχα γιατί μου αρέσει τα χρήματα που "επενδύουμε" στα αυτοκινητά μας να πιάνουν τόπο.

Ελπίζω να με κεράσεις και εμένα όταν ανοίξουμε και μαζί ;)

Link to comment
Share on other sites

Eγω που το πηρα μια βολτιτσα χτες το αμαξι του sayian μπορω να πω οτι καταλαβα διαφορα σε σχεση με το απλο 100αρι, ειδικα τελειωμα 3ης-αρχη 4ης το αμαξι δινει! Επισης αν αφησεις το γκαζι και το ξαναπατησεις το ''κομπιασμα'' που κανει ειναι σχεδον μηδαμινο. Σε sporting punto (πιθανως και αυτο με προγραμμα) του ριξαμε λιγο.

Το πιο σωστο ειναι να γινει σε μια ευθεια, με σπασμενες ταχυτητες για να δουμε και αποδοση και διαφορες.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο σωστο ειναι να γινει σε μια ευθεια, με σπασμενες ταχυτητες για να δουμε και αποδοση και διαφορες.

Για ααυτον ακριβώς τον λόγο εγω πρότεινα να πάμε με τον Χρήστο στην Μαραθώνος που αυτή την περίοδο είναι άδεια και δεν έχει μπάτσους.

Μιχάλη πόσα Χλμ έχεις κάνει στο αυτοκινητό σου και πόσα ο Χρήστος?

Edited by Σπύρος
Link to comment
Share on other sites

Ο Χρήστος δεν ξέρω , εγώ έχω 25000 και δεν έχω κάνει ακόμα service (η μηχανή μου δεν έχει δώσει ακόμα ότι είναι να δώσει.. )

Για αυτό ακριβώς θέλω να δω πως θα ανοίξει σε σχέση με το δικό μου που έχω κάνει 53.000 Χλμ και έχει ανοίξει ο κινητήρας

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

εμενα εχει κανει 29500 χιλ οποτε παλι στα ιδια παιζουμε ουτε εγω εχω παει για το μεγαλο σερβις,τωρα για το τι βενζινη ειχε ο μιχαλης δε γνωριζω

Link to comment
Share on other sites

ηθελα να ρωτησω το προγραμμα θελει προσαρμογη?εννοω οτι θελει λιγο καιρο να προσαρμοστει ?γιατι σημερα το ειδα αρκετα πιο καλο απο οτι χθες

:thumbsup: ασε τις μ@λ@κιες Χριστάκη... :mellow:

τι θα γίνει ρε θα τα πάμε καμία??θα'χει ενδιαφέρον και οι όποιες διαφορές θα είναι μικρές...έμαθα ότι εκμεταλλεύεσαι κάτι αθώα μαμά πολάκια,είναι αλήθεια?

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

εντάξει ρε την άλλαξα...τώρα είμαι κι εγώ τούμπανο... :ninja:

βεντέτα....όποτε και με ότι μέσα θες... :thumbsup:

και όσο γι'αυτο που λες ότι παλι έγραψα εδώ...αφού ξέρεις...όπου φασαρία και κόντρα χώνομαι ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.