Jump to content
Guest super sayian

1ο σταδιο βελτιωσης

Recommended Posts

Το ξέρω αυτό ρε συ. ¶λλο θέλω να πω. Ότι πλέον δεν αρκεί ένα πιο ελεύθερο τελικό για να δεις σοβαρή διαφορά, πρέπει και κάτι να κάνεις με το θέμα του προκαταλύτη...

Απλα πας και στον βγαζουν....

Link to comment
Share on other sites

Guest golfmania
Τι είναι πιο καλό: αφαίρεση προκαταλύτη ή καινούριο χταπόδι χειροποίητο 4-2-1? Ακούω γνώμες

Αν αλλάξεις χταπόδι φεύγει και ο προκαταλύτης μαζί? Τότε μάλλον είναι καλύτερη λύση αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλάξεις χταπόδι φεύγει και ο προκαταλύτης μαζί? Τότε μάλλον είναι καλύτερη λύση αυτή.

Ναί, φεύγει και ο προκαταλύτης.

Μία συμφέρουσα λύση εάν μείνεις σε 1ο στάδιο είναι απλά η αφαίρεση του προκαταλύτη που σε γνωστό εξατμισά (βλ. χούντα, μπισκότα..) γίνεται με 90-100€.

Link to comment
Share on other sites

Ναί, φεύγει και ο προκαταλύτης.

Μία συμφέρουσα λύση εάν μείνεις σε 1ο στάδιο είναι απλά η αφαίρεση του προκαταλύτη που σε γνωστό εξατμισά (βλ. χούντα, μπισκότα..) γίνεται με 90-100€.

Παιδία όλα καλά αυτά που λετε αλλα επειδή είμαι υπευθυνος εγγύησεων σε ιταλική αντιπροσωπεια εχω δεί πολλα. Μην πειραζετε τους προκαταλύτες που ειναι στο χταπόδι. Το αμαξι βγαζεί θάνατο και χαλάει το σήμα απο τον κύριο αισθητήρα λ. Ο εγκέφαλος δεν διορθώνει σωστά και καταστρεφονται οι χαρτες ανάφλεξης. Αν θέλετε να αλλάξετε κάτι οπωσδήποτε βάλτε αγωνιστικό καταλύτη. Εξάλλου ο κατασκευαστης δεν έιναι μ@λ@κ@ς να δαπανά ατελείωτες ωρες σε εξελιξη ενός μοντέλου!

Link to comment
Share on other sites

Παιδία όλα καλά αυτά που λετε αλλα επειδή είμαι υπευθυνος εγγύησεων σε ιταλική αντιπροσωπεια εχω δεί πολλα. Μην πειραζετε τους προκαταλύτες που ειναι στο χταπόδι. Το αμαξι βγαζεί θάνατο και χαλάει το σήμα απο τον κύριο αισθητήρα λ. Ο εγκέφαλος δεν διορθώνει σωστά και καταστρεφονται οι χαρτες ανάφλεξης. Αν θέλετε να αλλάξετε κάτι οπωσδήποτε βάλτε αγωνιστικό καταλύτη. Εξάλλου ο κατασκευαστης δεν έιναι μ@λ@κ@ς να δαπανά ατελείωτες ωρες σε εξελιξη ενός μοντέλου!

Να ρωτήσω όμως και κάτι άλλο..τα Ιαπωνικά γιατί δεν έχουν προκαταλύτες ?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω όμως και κάτι άλλο..τα Ιαπωνικά γιατί δεν έχουν προκαταλύτες ?

Νομίζω πως έχουν. Μπορεί να κάνω και λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως έχουν. Μπορεί να κάνω και λάθος.

Μην ξεχνατε το εξης : στην Ιαπωνια η νομοθεσια για τους ρύπους δεν ειναι τοσο αυστηρη οσο στην ευρωπη. αυτο συνεβαινε μεχρι προτινος και στην γειτονικη μας κυπρο οπου κυκλοφορουν ιαπωνικα εξωτικα αμαξια (honda nsx, impreza p1, lancer evo, skyline) για τα οποια όλοι οι ιαπωνες βελτιωτες έχουν κιτ αφαιρεσης του κυριου καταλυτη. Αλλη η ιαπωνικη τεχνολογια όμως, και αλλες οι βενζινες εκει και στην ιαπωνια.Στην Ιαπωνια οι κινητηρες δουλευουν και με στοιχειομετρικο μειγμα 14:1 και ειναι τουρμπο με 95-98 οκτανια και δεν χτυπανε πειρακια!ενω εδω ακομα και τα 100 οκτανια ειναι πεταμενα λεφτα.οικονομικοτερη λυση 95 οκτανια και που 100 για καθαρισμα απο επικαθισεις σε θαλαμο καυσεως , αυλους, σωληνωσεις λογω προσθετων.

Link to comment
Share on other sites

Paidia o NIKOS A3 exei dikio ama peiraksei to prokataluth vgazei zhmia sto aisthithra λ kai ginetai malakia xontrh!!!!!valte mono xtapodi ston opoio pada na exei upodoxh gia na mpei pali panw o aisthitiras λ,ok????

egw exw valei tetoio xtapodi veltiwtiko!!!4,2,1 ine h kaluterh magkia!!!!!!

Dr.Montoya(Polo tuner)

Link to comment
Share on other sites

αν μηδενισεις τις εντολες δε γινεται να διορθωθει το προβλημα με τον αισθητηρα?

οχι βεβαια γιατι θα συνεχισει να διαβαζει λαθος καυσαερια απο τον δευτερο αισθητηρα λ αφου ο πρωτος δεν θα διορθωνει σωστα. Γενικα αποφυγετε το χταποδι αν δεν εχετε αλλαξει εκκεντροφορους γιατι καταβαση χαλαει την περιοδο overlap των βαλβιδων (περιοδος που η βαλβιδα εισαγωγης και η εξαγωγης ειναι και οι δυο ανοικτες).Όσοι εχουν αλλαξει χταποδι ισως εχουν παρατηρησει οτι αυτο δουλευει σε πιο υψηλες στροφες απο το εργοστασιακο. Αφηστε που λογω υπερβολικης "ελευθεριας" στην εξοδο των καυσαεριων κινδυνευουν και οι βαλβιδες εξαγωγης με υπερθερμανση κοινως αρπαγμα λογω μεγαλης αναστροφης πιεσης (λογω ουσιαστικα μεγαλης ταχυτητας καυσεριων).Αυτα δεν ισχυουν σε ρυθμους βολτας αλλα μαλλον κανενας δεν βαζει χταποδι για ηρεμη βολτα ετσι? :D

Link to comment
Share on other sites

NIKO A3 polu diavasmeno se vriskw re1!!nai re exei mia poio grhgorh uperthermansei to moter giati vgazei poio grhgoria ta kausaeria re!!!!!twra den nomizw na dhmiourgei toso megalo provlhma,prepei na to liwneis an ine kathe deuterolepto gia na vgalei tetoio provlhma!!!!!!

eisai tuner?ti A3 exeis re?S3?h to teleutaio 1.6 to fsi?

To epomeno mou autokinhto an o theos me exei kala kai douleuw kai pernw kala lefta AUDI A3 2.0 200PS atmosfera mporei kai quattro!!!

Dr.Montoya

Link to comment
Share on other sites

Guest golfmania

Νομίζω ότι αν αλλάξεις χταπόδι και καταλύτη δε θα έχεις πρόβλημα αν τοποθετησεις ξανά και σωστά τους αισθητήρες λ. Τουλάχιστον έτσι υποστηριζουν πολύ εξατμισάδες.

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
οχι βεβαια γιατι θα συνεχισει να διαβαζει λαθος καυσαερια απο τον δευτερο αισθητηρα λ αφου ο πρωτος δεν θα διορθωνει σωστα. Γενικα αποφυγετε το χταποδι αν δεν εχετε αλλαξει εκκεντροφορους γιατι καταβαση χαλαει την περιοδο overlap των βαλβιδων (περιοδος που η βαλβιδα εισαγωγης και η εξαγωγης ειναι και οι δυο ανοικτες).Όσοι εχουν αλλαξει χταποδι ισως εχουν παρατηρησει οτι αυτο δουλευει σε πιο υψηλες στροφες απο το εργοστασιακο. Αφηστε που λογω υπερβολικης "ελευθεριας" στην εξοδο των καυσαεριων κινδυνευουν και οι βαλβιδες εξαγωγης με υπερθερμανση κοινως αρπαγμα λογω μεγαλης αναστροφης πιεσης (λογω ουσιαστικα μεγαλης ταχυτητας καυσεριων).Αυτα δεν ισχυουν σε ρυθμους βολτας αλλα μαλλον κανενας δεν βαζει χταποδι για ηρεμη βολτα ετσι?  :D

συμφωνω οτι με το χταποδι ειναι καλυτερα να το κανεις οταν παιξεις με εκκεντροφορους αλλα αν ειναι μεσα ο προκαταλυτης τοτε δε γινεται να το κρατησουμε γιατι απο οτι εχω καταλαβει δε γινεται να βγει χωρις να βγαλεις κ το χταποδι

Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι ότι είτε βγάλεις απλά τον προκαταλύτη είτε αλλάξεις χταπόδι και βάλεις νέο χωρίς προκαταλύτη, πρέπει να έχεις θέση για τους λ. Αλλά δεν ήξερα ότι μπορεί να μπερδέψει το overlap των βαλβίδων. Πάντως όσα παιδιά το έχουν βγάλει ή έχουν αλλάξει χταπόδι (πάντα χωρίς προκαταλύτη) έχουν δει διαφορά κυρίως στην ροπή του αμαξιού και δεν έχουν δει πρόβλημα -τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα-

Link to comment
Share on other sites

Guest golfmania

Αυτό γίνεται και στα golf? Γιατί έχω σκοπό να αλλάξω χταπόδι σε λίγο καιρό. Πως είναι ο προκαταλύτης στα golf?

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian
Αυτό γίνεται και στα golf? Γιατί έχω σκοπό να αλλάξω χταπόδι σε λίγο καιρό. Πως είναι ο προκαταλύτης στα golf?

σορυ golfmania αλλα δεν εχει αντιστοιχο θεμα στη κατηγορια γκολφ?ρωταω επειδη δε τη παρακολουθω εκεινη κ για να μη πολυβγαινουμε off topic το λεω κ μπερδευτουμε στο τεχνικο τομεα

μη το παρεις στραβα απλα ειναι λιγο μπερδεμα το θεμα κ με ενδιαφερει

bear τι εννοεις να εχεις θεση για τους λ?

Edited by super sayian
Link to comment
Share on other sites

φίλε Montoya δεν είμαι tuner αλλα παραλληλα λυπαμαι γιατι στη αγορα του tuning εδω στην ελλαδα γινεται χαμος. Το A3 μου δεν το εχω παραλαβει ακομα και θα είναι το 1,6 8V, για πολλους και διαφορους λογους δεν προτιμησα το FSI. Απλα όπως έχω ξαναπει είμαι υπευθυνος εγγυησεων σε ιταλικη αντιπροσωπεια και λυπαμαι που βλεπω παιδια που ερχονται στην εταιρεια με καποιο προβλημα απο τους δήθεν καλους εξατμισαδες της πιατσας ή αλλους βελτιωτες που υποσχονται με ένα τελικο καζανακι πεντε αλογα και 2-3 kgm ροπη. Αυτα είναι αδιανοητα.Τους βάζουν ένα προγραμμα κονσερβα που δινει λιγο αβανς και αρκετη βενζινη και νομιζουν οτι πειραξαν το αμαξι τους. Προσφατο παραδειγμα με punto 1.8 που ο πελατης αφαιρεσε τον διπλο προκαταλυτη σε εξατμισα (με δυο αισθητηρες λ) εβαλε χταποδι 4-2-1 και το αμαξι τρελαθηκε, εσβηνε, δεν διορθωνε το καυσιμο, οι καλωδιωσεις του 1ου λ διαβαζαν ο ενας πλουσιο (αφου δεν υπηρχε ο διπλος προκαταλυτης) και ο 2ος φτωχο μειγμα,το αμαξι εκαιγε ενα βενζιναδικο, μαυριζε τα μπουζι απο λαθος μειγμα και εκαψε δυο πολλαπλασιαστες. Οταν ο πελατης εμαθε την τιμη για προκαταλυτες και πολλαπλη(επρεπε να ξαναμπει η εργοστασιακη για να δουλεψει σωστα) του εφυγε το κεφαλι.Αμαρτια δεν είναι? τελικα οπως παραδεχτηκε δεν πήρε σχεδον τιποτα απο δυναμη.Φαντασου!

Link to comment
Share on other sites

ααα ! και κατι αλλο.Το μαμα χταποδι του Golf IV ειναι πολυ καλο ακομα και αν ανεβει η ιπποδυναμη με εκκεντροφορους (οχι πολυ αγριους, μαλλον με reprofile των εργοστασιακων). Είχα το Golf 4 1,4 και θυμαμαι καλα οτι το εργοστασιακο είναι 4-1 (οχι 4-2-1) κατι που ευνοει την ροπη, επίσης τα μπουζι είναι απο την μαμα τους τριακιδα!!!

Link to comment
Share on other sites

αν μηδενισεις τις εντολες δε γινεται να διορθωθει το προβλημα με τον αισθητηρα?

Εμένα μια φορά που είχε ανάψει το λαμπάκι του αισθητήρα, πήγα στην αντιπροσωπία και μου σβήσανε από τον εγκέφαλο το σφάλμα που έδειχνε για τον αισθητήρα λ και από τότε δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Δεν ξέρω. Τουλάχιστον έτσι μου είπανε. Δεν αλλάξαν τίποτα μόνο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

ααα ! και κατι αλλο.Το μαμα χταποδι του Golf IV ειναι πολυ καλο ακομα και αν ανεβει η ιπποδυναμη με εκκεντροφορους (οχι πολυ αγριους, μαλλον με reprofile των εργοστασιακων). Είχα το Golf 4 1,4 και θυμαμαι καλα οτι το εργοστασιακο είναι 4-1 (οχι 4-2-1) κατι που ευνοει την ροπη, επίσης τα μπουζι είναι απο την μαμα τους τριακιδα!!!

Για το χταπόδι του POLO 9N ξέρεις τίποτα? Τι χταπόδι φοράει κλπ?

Edited by Σπύρος
Link to comment
Share on other sites

οσοι εχουν golf 1,4 ας βαλουν το χερι τους κατω απο το προστατευτικο μεταλλικο θερμομονωτικο καλλυμα της πολλαπλης εξαγωγης και θα νιωσουν τι χταποι φοραει, γιατι δεν φαινεται στο ματι (κρυμμενο).Επισης το καζανακι απο τον κυριο καταλυτη και πισω είναι ελευθερο(πριν το τελικο) αν σηκωσετε το αμαξι θα δειτε τη σωληνα της εξατμισης και τη διαμετρο του καζανακιου.Μονο το τελευταιο καζανακι ειναι πνιγμενο (το ίδιο και η μαμα εισαγωγη)

Link to comment
Share on other sites

Guest golfmania
οσοι εχουν golf 1,4 ας βαλουν το χερι τους κατω απο το προστατευτικο μεταλλικο θερμομονωτικο καλλυμα της πολλαπλης εξαγωγης και θα νιωσουν τι χταποι φοραει, γιατι δεν φαινεται στο ματι (κρυμμενο).Επισης το καζανακι απο τον κυριο καταλυτη και πισω είναι ελευθερο(πριν το τελικο) αν σηκωσετε το αμαξι θα δειτε τη σωληνα της εξατμισης και τη διαμετρο του καζανακιου.Μονο το τελευταιο καζανακι ειναι πνιγμενο (το ίδιο και η μαμα εισαγωγη)

Δηλαδή δε χρειάζεται αλλαγή το μεσαίο? Και κάτι άσχετο. Αν έχεις αλλάξει τελικό, χταπόδι και καταλύτη πιστεύεις ότι χρειάζεσαι σωλήνα μεγαλύτερης διαμέτρου?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.