konstantinos passat Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Εχω βρει και περιμενω ενα καντραν απο το W8. Θα ηθελα να μου προτεινεται,ειτε μεσω πμ ειτε απο εδω σε ποιο εξουσιοδοτημενο να το τοποθετησω καθως επισης και αν ξερει κανεις τι μπορει να παει στραβα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 O προγραμματισμός του immobolizer είναι ένα θέμα, επίσης το mapping των δεικτών, πρέπει δηλαδή να δείχνει τη σωστή ταχύτητα το κοντέρ σου και αυτό θέλει ρύθμισμα μέσω εγκεφάλου, καλιμπράρισμα. Κατά τα άλλα δεν νομίζω να έχει καμία δυσκολία. Αν ήσουν Αθήνα θα σου έλεγα να πας στο Φιλοσίδη στον ηλεκτρολόγο που έβαλε στον Σπύρο και τον mayh3m το cruise control. Πρέπει να είναι γάτος ο τύπος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 (edited) O προγραμματισμός του immobolizer είναι ένα θέμα, επίσης το mapping των δεικτών, πρέπει δηλαδή να δείχνει τη σωστή ταχύτητα το κοντέρ σου και αυτό θέλει ρύθμισμα μέσω εγκεφάλου, καλιμπράρισμα. Κατά τα άλλα δεν νομίζω να έχει καμία δυσκολία. Αν ήσουν Αθήνα θα σου έλεγα να πας στο Φιλοσίδη στον ηλεκτρολόγο που έβαλε στον Σπύρο και τον mayh3m το cruise control. Πρέπει να είναι γάτος ο τύπος... Ότι είπε ο Κώστας...συν του ότι είχα διαβάσει στο passatworld ότι δυσκολία είναι να βάλεις τα σωστά χλμ στο οδόμετρο(δεν θυμάμαι αν βρήκανε λύση...) @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 26, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MANOS GOLF Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Δεν γνωρίζω πόσο κάνει το καντράν , αν είναι ακριβό , αλλά δεν θα έπρεπε πρώτα ρωτήσεις αν είναι συμβατό και μετά να το παραγγείλεις ? Εγώ σου εύχομαι να μην πάει τίποτα στραβά . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted November 17, 2005 Report Share Posted November 17, 2005 Δεν τίθεται θέμα συμβατότητας. Όσο Δημήτρη για τα χιλιόμετρα... καλύτερα να τα αφήσει 0 Απλά μην μπει εδώ μετά να το πουλήσει με 10.000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
katsj Posted November 18, 2005 Report Share Posted November 18, 2005 O προγραμματισμός του immobolizer είναι ένα θέμα, επίσης το mapping των δεικτών, πρέπει δηλαδή να δείχνει τη σωστή ταχύτητα το κοντέρ σου και αυτό θέλει ρύθμισμα μέσω εγκεφάλου, καλιμπράρισμα. Κατά τα άλλα δεν νομίζω να έχει καμία δυσκολία. Αν ήσουν Αθήνα θα σου έλεγα να πας στο Φιλοσίδη στον ηλεκτρολόγο που έβαλε στον Σπύρο και τον mayh3m το cruise control. Πρέπει να είναι γάτος ο τύπος... Mporo kai ego na balo to cruise control sto 1.6FSi Sportline mou? Kai an nai poso stoixizei re paidia! Me endiaferei poly! Autos o filosidis exei kana tilefono na ton rotiso? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 18, 2005 Author Report Share Posted November 18, 2005 Το καντραν δεν το εχω πληρωσει ακομα. Το εχω παρει δοκιμαστικα και αν λειτουργησει τοτε θα το πληρωσω. Ειναι μεταχειρισμενο-αμεταχειριστο,δηλαδη το πηρε αλλα δεν ηταν συμβατο με το δικο του μοντελο. Και εγω τον Φιλοσιδη ειχα στο μυαλο μου για να κανει την ολη διαδικασια. Να ρωτησω και κατι αλλο,θα ριξουν προφανως καποιους κωδικους στα κεντρικα για να τους ερθει ο κωδικος του immobilizer. Υπαρχει περιπτωση αν ειναι κλεμμενο το οργανο να φανει?Δεν παιζει τετοια περιπτωση βεβαια,γιατι τον ξερω αυτον που το πηρα,αλλα το ρωταω γιατι κατι τετοιο μου ειπε η εδω αντιπροσωπεια. Ποσο χρονο χρειαζεται η ολη διαδικασια?Γνωριζει κανεις?Καθως επισης και κοστος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat1.8 Posted November 20, 2005 Report Share Posted November 20, 2005 Το λύσιμο και το ξελύσιμο του ταμπλό, αν και μπελαλίδικες δουλειές είναι το εύκολο μέρος. Το σίγουρο είναι ότι θα σου πάρει πολύ ώρα (το 4ώρο είναι το πλαφόν) και δεν ξέρω αν θα πετύχει το εγχείρημα. Όσον αφορά το immobiliser, δεν γνωρίζω τον τομέα αλλά γιατί να χρειαστεί να περαστούν οι κωδικοί του?Οι φίσες για τα λαμπάκια είναι ίδιοι....Το immobiliser (νομίζω) δεν σχετίζεται με τον πίνακα οργάνων εκτός από το αντίστοιχο λαμπάκι. Όσον αφορά για το Km και REV Counter εδω έχω γνώση μόνο σε παλία αυτοκίνητα!Στα παλιά μόλις έβγαζες το καντράν, το 90% των περιπτώσεων είχες λαθος ρύθμιση. Και φυσικά ούτε λόγος για καιλιμπράρισμα αφού δεν υπήρχε εγκέφαλος. Στα σημερινά αυτοκίνητα, λογικά θα ισχύει αυτό που σου είπε ο Stoilas...καλιμπράρισμα από τον εγκέφαλο που σημαίνει ξελύσιμο ο εγκέφαλος, ρύθμιση, επαναρύθμιση, verification και φυσικά παίζει πάντα ο παράγων μηχανικό σφάλμα και Περισσότερο ο παράγων ανθρώπινο σφάλμα... Πάντως για να είσαι σίγουραος ρώτα έναν ΚΑΛΟ ηλεκτρολόγο να σου πει και αυτός τη γνώμη του... Η απόφαση δική σου...Good Luck!!! Η απόφαση δική σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 20, 2005 Author Report Share Posted November 20, 2005 Το immobiliser ειναι σιγουρο οτι χρειαζεται καθως στα καινουρια ειναι και στο καντραν. Θα το ψαξω λιγο ακομα αλλα μαλλον παει για ναυαγιο η υποθεση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...