Jump to content
nikkosnet

Διίσκοι Φρένων για 9Ν

Recommended Posts

Τις τελευταιες μερες οταν παταω φρενο, τρεμει το τιμονι αλλα και ολο το αυτοκινητο.

Φυσικα εχουν στραβωσει οι μπροστινοι δισκοι, οι οποιο και θελουν αμεση αλλαγη. Το μονο που με χαλαει ειναι οτι πρεπει να αλλαξω παλι τακακια, τα οποια τα εβαλα πριν απο 10.000 χλμ περιπου. Σκεφτομαι οτι αν βαλω παλι εργοστασιακους δισκους (Textar) μην εχω παλι προβλημα και λεω να καταφυγω σε καλυτερης ποιοτητας ανταλλακτικα. Βρηκα μεσω της δουλειας δισκους και τακακια της sparco. Δεν ειναι αγωνιστικου τυπου (μπλε τακακια κλπ) γιατι δεν μου χρειαζονται. Η τιμη σχεδον ¤300 ολα μαζι αλλα θα την ριξω και αλλο.

Εχετε να προτεινετε κατι αλλο δοκιμασμενο?

Link to comment
Share on other sites

πως και σου στραβωσαν ρε συ οι δισκοι??

στα καλα καθουμενα ή εγινε κατι οπως πχ καμια οδηγηση σε παγο κ τετοια??

παντως κ τις brembo αν εψαχνες κανα κιτακι πιστευω θα εβρισκες κατι ισως πιο ακριβο αλλα κορυφη...

και βλεπω και σε κατι περιοδικα κατι προσφορουλες τις προκοπης

Link to comment
Share on other sites

Στραβωσαν απο τις αγωνιστικες μου διαθεσεις τοσα χρονια..... tongue.gif

χαχαχαχα! πλακα κανω. Πολυ θελει καποια στιγμη που ηταν ζεστοι, να περασα απο νερα και να εγινε η δουλεια? Κατι τετοιο μου μυριζει. Παντως εχω δει και χειροτερα. Να δειτε Cayenne Turbo με 10.000 χλμ να εχουν στραβωσει οι δισκοι και να χοροπηδαει ολο! Πραγματικα ειναι πολυ σπαστικο.

Link to comment
Share on other sites

Για να στραβώσουν ο δίσκοι, πρέπει να κατέβεις με φρένο συνέχεια ένα ολόκληρο βουνό και μετά να πέσεις σε λίμνη με παγωμένο νερό! Δε στραβώνουν έτσι εύκολα! Άμα ήταν έτσι σε μένα θα έπρεπε να έχουν στραβώσει άπειρες φορές! Για ψάξτο μην έχει χαλάσει κάποια βάση!

Edited by Polakias
Link to comment
Share on other sites

Μου έχει τυχει παιδια δυστυχως αυτο το προβλημα :D στο προηγουμενο τουτου που είχα, ειναι το φαινομενο συστολη-διαστολη και ο βαμμενοσ χαλυβασ (που ειναι το υλικο ολων των δισκοπλακων) λογω τησ καλησ θερμοαγωγιμοτητασ, λιγο ποσοστο ανθρακα, το παθαινουν. Πωσ, καταβαση σε βουνο και μετα να κανω ενα τσιγαρακι και γιατι οχι να πλυνω και το αγαπημενο μου τουοτυ, :D να μην πλυνω και την μαυριλα τα τακακια ,και ναι ριχνω με το λαστιχο πανω στη δισκοπλακα και ξαφνικα παθαινει την πλακα τησ συστελεται και λογω τησ ανομοιμορφιασ τησ δομησ(μικροκοκοι) στραβωνει :D γιαυτο μην πλενεται ταμαξι μετα απο οδηγηση αγριων διαθεσεων rocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest nickpolohks

μηπως ξερει κανενας αν σε polo 9n με 16αρες ζαντες μπαινει κανενα ολοκληρομενο κιτ της brembo πχ grand tourismo junior???

α και μην αρχισετε να λετε τι να τα κανεις τετοια φρενα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μπαίνουνε! Η brembo έχει πολλές διαστάσεις! Πήγαινε μία βόλτα από κάνα μαγαζί να σου πουν και οι ειδικοί αν μπορείς να βάλεις άνετα!

Link to comment
Share on other sites

Οι μπροστά δισκόπλακες σε λίγο θα παραδώσουν το πνεύμα και ρώτησα για Brembo(απλές) με FERODO τακάκια και εργασία και μου είπανε 170¤ καλά είναι ή να το ψάξω λίγο ακόμα?

Τόσο φτηνά είναι τα φρένα?Εγώ πρέπει να αλλάξω τώρα τακάκια και σκεφτόμουν επ' ευκαιρίας και για φρένα αλλά επειδή νομίζω οτι είναι ακριβά δεν βάζω.Πίσω έχω ταμπούρα.Είναι καλύτερο να βάλω πίσω δισκόφρενα ή καλύτερα μπροστα μεγαλύτερης διάστασης?

Link to comment
Share on other sites

Τόσο φτηνά είναι τα φρένα?Εγώ πρέπει να αλλάξω τώρα τακάκια και σκεφτόμουν επ' ευκαιρίας και για φρένα αλλά επειδή νομίζω οτι είναι ακριβά δεν βάζω.Πίσω έχω ταμπούρα.Είναι καλύτερο να βάλω πίσω δισκόφρενα ή καλύτερα μπροστα μεγαλύτερης διάστασης?

Για να έχεις πίσω ταμπούρα δεν έχεις το 100άρι οπότε δεν σου χρειάζονται πίσω δισκόφρενα γιατί μαζί με τα υπόλοιπα ανταλακτικά θα σου πάει περίπου 400-500€ και δεν θα δεί και τεράστιες διαφορές στο φρενάρισμα.Βάλε ένα καλό κιτάκι μπροστά και είσαι εντάξη!!!

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ολα τα 75ρια με ταμπουρα πισω..εχει και με δισκοφρενα :D

Δεν είπα ότι όλλα τα 75άρια έχουν πίσω ταμπούρα! Είπα ότι όλα τα 100άρια έχουν πίσω δισκόφρενα και αν πίσω έχει ταμπούρα ο φίλος τότε σήγουρα δεν έχει το 100άρι

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Τα πρώτα κατοστάρια βγήκαν και αυτά με ταμπούρα πίσω.

Anyway, μ@λ@κία είπες πάλι Ounkas

Link to comment
Share on other sites

75άρι έχω παιδιά.Πήγα και ρώτησα και μού παν FERΟDO PREMIER 40Ε αλλά μου πρότεινε να βάλω και δισκόπλακα χαρακτή BREMBO ΜΕ 150Ε όλα μαζί.Τί λέτε?

Edited by Metal Drummer
Link to comment
Share on other sites

75άρι έχω παιδιά.Πήγα και ρώτησα και μού παν FERΟDO PREMIER 40Ε αλλά μου πρότεινε να βάλω και δισκόπλακα χαρακτή BREMBO ΜΕ 150Ε όλα μαζί.Τί λέτε?

150€ για πίσω ή για μπροστά?

Αν είναι για προστά θέλω και εγω!Πες πού!

Link to comment
Share on other sites

Μπροστά.Χαρακτές μου είπε BREMBO.Διάσταση δεν θυμάμαι.Θα πάω τήν Δευτέρα να τίς βάλω.

Καμπανίδης Αχιλλεως 62 Μεταξουργείο

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Χαρακτή γιατί? Για να τρως πιο γρήγορα τα τακάκια σου?

Μην ενθουσιάζεσαι από τέτοια, εκτός αν κάνεις καθημερινά 2ωρες καταβάσεις βουνού με τέζα χιλιόμετρα, τότε ΝΑΙ, βάλτες, θα ψύχονται πιο γρήγορα, καλύτερο φρενάρισμα όμως σε καμία περίπτωση δεν θα έχεις...

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτή γιατί? Για να τρως πιο γρήγορα τα τακάκια σου?

Μην ενθουσιάζεσαι από τέτοια, εκτός αν κάνεις καθημερινά 2ωρες καταβάσεις βουνού με τέζα χιλιόμετρα, τότε ΝΑΙ, βάλτες, θα ψύχονται πιο γρήγορα, καλύτερο φρενάρισμα όμως σε καμία περίπτωση δεν θα έχεις...

Λές?Τότε να βάλω καλύτερα τα τακάκια μόνο.Εγώ τον ρώτησα για καλύτερο φρενάρισμα και μου είπε αυτό,τωρα...δέν ξέρω αν οι χαρακτές είναι για καταβάσεις ή όχι :) ή άν τρώνε τα τακάκια.Προς θεού άν είναι να μου κάνουν και ζημια(οι δισκόπλακες)...!

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω brembo τρυπητα η μονη διαφορα που ειδα ειναι οτι ψυχονται πιο γρηγορα αν βαλεις χαρακτες θα εχεις λιιιιιγο καλυτερο φρεναρισμα αλλα οι διαφορες θα ειναι αμελητεες......ισως να σου αλλαξει λιγο το look του αυτοκινητου αλλα μεχρι εκει..... :)

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτή γιατί? Για να τρως πιο γρήγορα τα τακάκια σου?

Μην ενθουσιάζεσαι από τέτοια, εκτός αν κάνεις καθημερινά 2ωρες καταβάσεις βουνού με τέζα χιλιόμετρα, τότε ΝΑΙ, βάλτες, θα ψύχονται πιο γρήγορα, καλύτερο φρενάρισμα όμως σε καμία περίπτωση δεν θα έχεις...

+1 Θα συμφωνησω με τον stoila,επισης για καλυτερο φρεναρισμα πανε σε μεγαλυτερο σετ δισκων και μην ακους για τρυπητα και χαρακωτα,βαλε απλα μεγαλυτερα και θα εχεις αποτελεσματικοτερο φρεναρισμα

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα γαι μεγαλύτερης διάστασης δίσκο και μού πε ότι πρέπει να αλλάξω και δαγκάνες όπου μετα πάει ακριβά η ιστορία!

¶λλαξα τα τακάκια με FERODO Premier που μού πε οτι είναι κάλα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.