GraveDigger Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 (edited) 22 άνθρωποι της Volkswagen, σχεδιαστές και μηχανικοί διαμένουν αυτόν τον καιρό στο Μαλιμπού των Η.Π.Α με στόχο να διαμορφώσουν μια πλήρη άποψη για το πώς πρέπει να είναι φτιαγμένο ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται στους οδηγούς στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού. Το πρόγραμμα λέγεται Moonracker, έχει διάρκεια μερικούς μήνες. Η γερμανική εταιρεία δείχνει με τον τρόπο αυτό ξεκάθαρα την πρόθεσή της να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην απαιτητική και συνάμα ιδιαίτερη αγορά των Η.Π.Α. Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται σχεδόν ταυτόχρονα με την ανακοίνωση της απόσυρσης του Phaeton από την αμερικανική αγορά εξ αιτίας των πολύ χαμηλών πωλήσεων που σημείωσε τον τελευταίο χρόνο. Πηγή: Auto Τρίτη _________________________________________________________________ Προηγούμενο σχετικό άρθρο δημοσιεύτηκε στις 17/11/2005 Αποσύρεται το Phaeton από τις Η.Π.Α. Δεν αποτελεί πλέον μυστικό στον διεθνή ειδικό τύπο η επιθυμία της Volkswagen να αποσύρει το Phaeton από την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, καθώς η εμπορική επιτυχία του μοντέλου βρίσκεται σε μονοπάτια μακριά από τους στόχους που είχε θέσει αρχικά η γερμανική εταιρεία. To μεγάλο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας πούλησε περίπου 700 κομμάτια στην αγορά των Η.Π.Α, έναντι 10.000ων που προέβλεπαν τα πλάνα της Volkswagen. Πηγή: Auto Τρίτη Edited November 23, 2005 by GraveDigger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 Και εγώ πίστευα πως τπ Phaeton θα πουλήσει πολύ στις ΗΠΑ, λόγω του μεγάλου όγκου και του σχεδιασμού! Το Jetta πάντως πάει πολύ καλύτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 Με το τιτλο υπαρχει καποιο λαθος ή εγω δεν καταλαβα τι παιζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted November 23, 2005 Report Share Posted November 23, 2005 To aposirane den poulouse....!!!! kapou 2000-3000 to xrono. Epese 8yma tou A8...(mallon h VW ekane la8os me to phaeton) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sir Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Να βελτιωσουν την αξιοπιστια... Η VW ειναι προτελευταια στους πινακες αξιοπιστιας.. Μεχρι και το TIME πριν κανενα χρονο ειχε κανει αρθρο για την κατρακυλα της VW εκει και το οτι δεν βγαζει πλεον αξιοπιστα αμαξια... Και να βελτιωσουν τη σχεδιαση.. Μπορει στην Ευρωπη να μας αρεσουν τα κουτια αλλα εκει οχι... Γιατι δεν κανουν οτι και η Toyota? Διαφορετικο Corolla στην Ευρωπη διαφορετικο Corolla στην Αμερικη. (το δευτερο μου αρεσει πολυ περισσοτερο...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted January 5, 2006 Report Share Posted January 5, 2006 Να βελτιωσουν την αξιοπιστια... Η VW ειναι προτελευταια στους πινακες αξιοπιστιας..Μεχρι και το TIME πριν κανενα χρονο ειχε κανει αρθρο για την κατρακυλα της VW εκει και το οτι δεν βγαζει πλεον αξιοπιστα αμαξια... Και να βελτιωσουν τη σχεδιαση.. Μπορει στην Ευρωπη να μας αρεσουν τα κουτια αλλα εκει οχι... Γιατι δεν κανουν οτι και η Toyota? Διαφορετικο Corolla στην Ευρωπη διαφορετικο Corolla στην Αμερικη. (το δευτερο μου αρεσει πολυ περισσοτερο...) Ola arxisan apo tous dealers/service! Den ebriskan....den gnorizan tpt...manteio delfon! 2005 kai meta exoun arxisei kai beltiononte giati xasane kati billions kai tous egine ma8hma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...