kspanos Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Καλημέρα σε όλους. Έχω και εγώ ένα SCIROCCO 160DSG δύο χρόνια με 40.000χλμ. Μου παρουσίασε πρόβλημα στην τρόμπα νερού. Ξεκίνησε με έναν ελαφρύ θόρυβο και κατάντησε μέσα σε πέντε μέρες να κάνει σαν ένα κακομεταχειρισμένο diesel αυτοκίνητο. Φτιάχτηκε στην αντιπροσωπεία και σε ερώτησηη μου εάν είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο μου απάντησαν ότι ΝΑΙ. Λέω και εγώ. Αν κάθε 40.000 χλμ μου παρουσιάζεται μία σοβαρή βλάβη βοήθεια μας. Επίσης ακούω και νοιώθω και εγώ στο DSG αυτό το σκορτσάρισμα στο ξεκίνημα, όπως και τον μεταλλικό θόρυβο αν πέσω σε κακοτράχαλο δρόμο η λακούβα. Μήπως χρειάζεται να γίνει κάποια αναβάθμιση του σαζμάν? Σας ευχαριστώ και καλή χρονιά σε όλους τους φίλους του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 για το dsg δεν ξέρω να σου πω καθως είμαι χειροκινητος αλλά για την τρομπα νερου στο προηγούμονο αυτοκιν ητο μου πρεπει να αλλαξα 4 φορες το συγκεκριμενο ανταλλακτικο- από οταν το πηρα καινουριο μετα από 1000 χλμ έκανε αυτον τον θορυβο που περιγραφεις -το ξαναλαξα μετά από λίγο πάλι τα ίδια -οποτε don;t worry στα 40000 χλμ είναι φυσιολογικο να συμβαινουν μικροζημιές - μην χαλιέσαι δεν είναι και τόσο σοβαρό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Στο Peugeot 205 που έχω (μοντέλο '92) μετά από 750.000 χιλ. έχω αλλάξει τρόμπα νερού 1 φορά :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Στο Peugeot 205 που έχω (μοντέλο '92) μετά από 750.000 χιλ. έχω αλλάξει τρόμπα νερού 1 φορά Έτσι εξηγείται γιατί πολλοί είναι υπέρμαχοι των VW. Χρησιμοποιούν άλλα αυτοκίνητα για καθημερινά. χαχαχαχαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...