Jump to content
BECKMAN

Φιλτρο Αερος-Εισαγωγες Για Polo

Recommended Posts

σωστα οπως τα λεει και ο νικος δεν χρειαζεται να πας να δωσεις λεφτα για να σου βαλουνε την φιλτροχοανη φιλε μου και μονος σου μπορεις να το κανεις ρε συ ειναι πολυ απλο εγω φοραω simota καινουρια τωρα εδο και 5000 χιλιομετρα γενικα απο την πρωτη μερα που πηρα το αμαξι μου φιλτροχοανη εβαλα επανω :-) αν θελεις βοηθεια και εισαι απο αθηνα πολυ ευχαριστως να ερθω να στην τοποθετησω φιλε :-)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Επειδή είμαι λίγο ψείρας στο θέμα και για ότι αφορά το αμάξι μου γενικότερα σκεφτόμουν να κάνω κάτι παρόμοιο με την εικόνα.

 

http://imgur.com/yfapqsc

 

Πλέον όμως είναι δύσκολοι οι καιροί οποτε θα κοιτάξω και τις εναλλακτικές. Εσάς ποσο σας πήγε πάνω κάτω?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Επειδή είμαι λίγο ψείρας στο θέμα και για ότι αφορά το αμάξι μου γενικότερα σκεφτόμουν να κάνω κάτι παρόμοιο με την εικόνα.

 

http://imgur.com/yfapqsc

 

Πλέον όμως είναι δύσκολοι οι καιροί οποτε θα κοιτάξω και τις εναλλακτικές. Εσάς ποσο σας πήγε πάνω κάτω?

για να το κανεις αυτο ακριβως οπως το δειχνει στην photo θες δουλεια....πρεπει πρωτον να μεταφερεις την μπαταρια πισω στο σημειο που ειναι το μαμα φιλτροκουτι. υστερα να φτιαξεις την κατασκευη για να "κλεινει" την χωανη και να την απομονωνει απο το υπολοιπο μηχανοστασιο συν κολαρα συν σωληνα και στο τελος η χωανη. ειναι μια παρα πολυ καλη λυση αν μπορεις να το κανεις γιατι αποφευγεις τον ζεστο αερα του μηχανοστασιου. αν θες ομως κατι οικονομικο πας στην δικια μας λυση οπου αφαιρεις τελειως το πανω καπακι απο το φιλτροκουτι και τοποθετεις την χωανη στον μαμα σωληνα.

Link to comment
Share on other sites

pb153124.jpg

ακριβως αυτο που σου λεει ο νικος ...ο αλλος τροπος ειναι να οπως ειναι το δικο μου το αμαξι σου εβαλα και φωτογραφια για να δεις πως το εχουμε κανει οι περισσοτεροι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά, λοιπόν να σας ενημερώσω ότι μεσα στην επόμενη βδομάδα θα γίνει η πατέντα. Θα ποσταρω αμέσως φωτογραφίες με το αποτέλεσμα. Χρειάζεται λίγη βαβουρα αλλα νομίζω πως αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

pb153124.jpg

ακριβως αυτο που σου λεει ο νικος ...ο αλλος τροπος ειναι να οπως ειναι το δικο μου το αμαξι σου εβαλα και φωτογραφια για να δεις πως το εχουμε κανει οι περισσοτεροι

φιλε κανα βιντεακι να ακουσουμε ηχο παιζει ??? επισης το κουλερ τη λεει κανει δουλεια ? γτ ερχεται καλοκαιρι και θα κλαιμε παλι

ΥΓ θα μπορουσες να βαλεις το φιλτρο μπροστα να τραβαει κατευθειαν κρυο αερα

Link to comment
Share on other sites

 

oριστε το βιντεο μου παιδια το εχω ανεβασει εδω και πολυ καιρο στο youtube...

το κουλερ κανει πολυ καλη δουλεια ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος εγω και οσο αφορα το φιλτρο για να ερθει μπροστα το εχω σκεφτει καποια στιγμη θα παει η μπαταρια πισω στο πορτ παγκαζ:-) τα σχολια δικα σας...

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραια τασο απλα βγαλε την αλουμινιου την σωληνα γτ σηκωνει πολυ θερμοκρασια..ετσι την ειχα και εγω φιλε μου αλλα δεν μπορουσες με τπτ να την πιασεις το καλοκαιρι εκαιγε πολυ...αν ειναι βαλε την πλαστικη αν θελεις ρε συ :-)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!Έχω εδώ και 2 χρόνια το πολακια 1.2 tsi,απο τα πρώτα που κυκλοφόρησαν εδώ στο Ρέθυμνο!

Μεχρι τώρα όλα καλα!!

Απλά με πιάνει και μένα η ζήλια με τον θορυβο καθώς ο αδερφός μ έχει το golf tsi 1.4 124 και ολο τσαφ τσουφ και μένα τίποτα!

Μπορείται να μου πείτε λίγο αναλύτικά:

1) Απο που και τι και με ποιο τρόπο πληρωμής να αγορασω

2)Οδηγίες τοποθετησης

3)Πραγματα να προσεξω για την σωστη διατηρηση του κινητηρα μετα τις αλλαγές!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!Έχω εδώ και 2 χρόνια το πολακια 1.2 tsi,απο τα πρώτα που κυκλοφόρησαν εδώ στο Ρέθυμνο!

Μεχρι τώρα όλα καλα!!

Απλά με πιάνει και μένα η ζήλια με τον θορυβο καθώς ο αδερφός μ έχει το golf tsi 1.4 124 και ολο τσαφ τσουφ και μένα τίποτα!

Μπορείται να μου πείτε λίγο αναλύτικά:

1) Απο που και τι και με ποιο τρόπο πληρωμής να αγορασω

2)Οδηγίες τοποθετησης

3)Πραγματα να προσεξω για την σωστη διατηρηση του κινητηρα μετα τις αλλαγες

περνεις την σκαστρα της forge απο ελλαδα κανα 200 250 , απο εξωτερικο μπορει κ με ενα 80αρι μετεχειρι.

πανευκολη εγκατασταση αρκει να σου πιανει λιγο το χερι.4 βιδες βγαζεις μονο !

ηχος τελειος, αποκριση στο γκαζι εγω δεν ειδα καποια καλυτερη λειτουργεια.

την βαζεις και δεν χρειαζεσαι τπτ αλλο,

Edited by 1.2 tsi george
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα με το παιδι που σου ειπε πως ειναι η εγκατασταση τοσο ευκολη φιλε μου...και εγω την εβαλα παλι τωρα μιας και πιασανε οι ζεστες στο πολακι μου..λοιπον η σκαστρα της forge κανει γυρω στα 250-270 ευρω την παιρνεις κι την βαζεις ειναι πολυ απλη η εγκατασταση τωρα αν δεν μπορεις η φοβασαι να το κανεις μονο σου εδω ειμαι να ερθω να σε βοηθησω αν θελεις φιλε..

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι εποχη ρε παιδια για τοσα πολλα λεφτα για ενα αντικειμενο που η εταιρεια αποφασισε να το πουλησει ακριβο επειδη ηθελε ασχετα με το φτηνο κοστος κατασκευης.

 

καντε λιγο υπομονη και κοιτατε ebay

ωρες ωρες παιζουν κατι δημοπρασιες που ειναι ευκαιριαρες.

εγω την αγορασα απο αγγλια μεσω δημοπρασιας καινουργια στο κουτι τις,

70€ μαζι με μεταφορικα

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα ηθελα να ρωτησω επειδη δεν γνωριζω πολλα .τι ειναι η εισαγωγη ? και επισης τι να βαλω στο πολο μου ? φιλτροχωανη ?εισαγωγη ? ελευερας?ποσο κοστιζει το καθενα συνολικα μαζι με εργασια και τι μαρκα προτεινετε ?

 

 

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά προσφέρει λίγο τσάφ τσούφ,φρου φρου δηλαδή ήχο,μπορείς να παίξεις με φίλτρο πανελάκι που μπαίνει στο μαμά φιλτροκούτι και παιζει γυρω στο 50ρικο.

Τώρα αν θές μανιτάρι,εκεί το κόστος ανεβαινει και υπολογίζεις 100+.

Link to comment
Share on other sites

Η λεγόμενη εισαγωγή είναι απο κει που μπαίνει ο αέρας στη μηχανή. Εχει πολλά κόλπα και είδη. Μανιτάρια, σκούπες, βαρελάκια κλπ με διάφορα κόστη αναλόγως τα γούστα.

Ψάξε όμως λίγο στο φόρουμ, θα βρεις πολλά πράγματα και θα μάθεις ακόμα περισσότερα για ότι σε απασχολεί.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα! Αν αποφασισεις τελικα φιλτρο ελευθερας ροης μεσα στο φιλτροκουτι εχω ενα ελαφρως μεταχειρισμενο k&n 2997 προς πωληση

Link to comment
Share on other sites

Και εκει που με ειχε πιασει η βαρεμαρα λεω...δεν βγαζω την φιλτροχοανη να βαλω παλι το μαμα φιλτροκουτι με το φιλτρο ελευθερας (k&n) να το παω μια βολτα να δω διαφορες? Μπορει να ειναι η ιδεα μου φυσικα αλλα μου φανηκε οτι το αυτοκινητο συμπεριφερεται αρκετα καλυτερα με το φιλτρο ελευθερας μεσα στο φιλτροκουτι παρα με την φιλτροχοανη...Χαθηκαν βεβαια τα τσαφ τσουφ αλλα με βλεπω να το κραταω ετσι το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

απλα κερδισες στα χαμηλα κατα πολυ και κερδισες στο αρπαγμα και στην αποκριση του γκαζιου ψηλα ομως να ξες με τη χουανη κερδιζεις πιο πολλα 

Link to comment
Share on other sites

πιστευω ομως οτι τραβουσα και αρκετα ζεστο αερα απο το μηχανοστασιο αφου ηταν universal χοανη χωρις heatshield. συν οτι παρατηρησα και μια ελαχιστη πτωση στην καταναλωση. δεν ξερω ισως ειναι η ιδεα μου

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Paidia eimai kainourios sto club kai thelw vohtheia...exw ena polaki 9n 1.4 16v me 75 aloga...exw kanei arketa se thema anarthshs, ekswterika kai tr mpainw sg sg ston kinhthra! Argwtera lew n proxwrhsw se metatrwph 18t alla meeeeexxxxrrrii n ftasw tote lew na valw ena varelaki kai enavproggramataki se ayto to moter...! Exw ajousei diafora oti mono varelaki ein arketa gt to programma mono venzini mou kaiei...ti lete eseis?

Edited by ntino polo16v
Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο που θα διαβάσεις εδώ μέσα, είναι ότι ο 1.4 75ps (πραγματική απόδοση 83ps) δεν "αξίζει" βελτίωση. Εν γένει αυτό είναι σωστό, μιας και τα "κέρδη" δε μπορούν να είναι πολλά ότι και να κάνεις, αλλά ο αντίλογος λέει ότι αν δε βελτιώσεις κάτι που χρειάζεται παραπάνω δύναμη, τι θα βελτιώσεις; Κάτι που είναι ήδη κτήνος δύναμης; Αυτό στο λέω για να μη σε αποθαρρύνουν όσα θα διαβάσεις αργότερα!

 

;)

 

Κατά τα άλλα, βαρελάκια, σκούπες και λοιπά, είναι ιστορίες για αγρίους. Πολύ καλή δουλειά θα κάνεις και με ένα απλό φίλτρο ελευθέρας στο εργοστασιακό φιλτροκούτι, με το 1/4 των χρημάτων. Φυσικά, όλα αυτά προϋποθέτουν ότι θα κάνεις ένα πλήρες 1ο στάδιο (ΦΠΕ). Διότι καλός ο παραπάνω αέρας, αλλά άμα δε μπορεί να τον εκμεταλλευτεί το πρόγραμμα, ψεκάζοντας την ανάλογη βενζίνη, ποιο το νόημα; Και αν μετά η εξαγωγή σου δε μπορεί να διώξει γρήγορα όλη την ποσότητα των καυσαερίων, τι κατάφερες; Οπότε πρέπει να τα κάνεις όλα μαζί... κι ακόμα και τότε, μη περιμένεις θαύματα! Ούτε 7-8 ps δε θα πάρει αυτό το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.