panao Posted October 13, 2016 Report Share Posted October 13, 2016 (edited) Καλησπέρα σε όλους. Πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ. Ελπίζω να μπορεί κάποιος να με βοηθήσει Μέσα στο κουτί (φιλτροκουτι) θα έπρεπε να υπάρχει ένας μηχανικός διακόπτης, κάτι σαν φράκτης για την είσαγωγή του αέρα πρίν πάει στη μηχανή (αυτό που λείπει στη φωτο). Αυτό το εξάρτημα, έχει κάποια ονομασία; Μπορώ να το βρω κάπου να το αγοράσω ή πάει με ολόκληρο το πλαστικό κουτι; Αν μεινει χωρις; Ευχαριστώ. Edited October 13, 2016 by panao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris z 750 Posted December 9, 2016 Report Share Posted December 9, 2016 Αυτό το κιτ εισαγωγής πως σας φαίνεται ?αξίζει τα λεφτά του... ? http://eshop.avcweber.gr/Product/362/FMINDIB12/Page/50/Air-induction-kit/Model/0/0/el/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyreburner Posted May 6, 2017 Report Share Posted May 6, 2017 Σκέφτομαι να βάλω την εισαγωγή της APR σε polo 6r gti και ήθελα να ρωτήσω γνώμες και αν ξέρει κάποιος τί παίζει απο τιμή.Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 6, 2017 Report Share Posted May 6, 2017 Έχεις πρόγραμμα στο αυτοκίνητο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyreburner Posted May 6, 2017 Report Share Posted May 6, 2017 Έχεις πρόγραμμα στο αυτοκίνητο ? ΌχιΣτάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 6, 2017 Report Share Posted May 6, 2017 Ξεκίνα μ΄ένα προγραμματισμό του αυτοκινήτου πρώτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyreburner Posted May 7, 2017 Report Share Posted May 7, 2017 Ξεκίνα μ΄ένα προγραμματισμό του αυτοκινήτου πρώτα Φαίνεται να ξέρεις τι λες..Αλλά γιατί θέλει πρώτα πρόγραμμα;Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyreburner Posted May 18, 2017 Report Share Posted May 18, 2017 Έχει κανείς απάντηση για το αν θέλει πρόγραμμα το αμάξι αν βάλω φιλτροχοάνη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyreburner Posted May 18, 2017 Report Share Posted May 18, 2017 Μάλιστα άλλαξα γνώμη και αντί να βάλω την εισαγωγή της APR λέω να βάλω της VW Racing. Έστειλα και μήνυμα στην VW Racing και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται προγραμματισμός. Σας στέλνω και την φωτό από την συνομιλία. Αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω και την γνώμη σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted May 18, 2017 Report Share Posted May 18, 2017 Από όσα παραδείγματα έχω και εγώ κανείς δεν είχε πρόβλημα οπότε σωστά σου απάντησαν, πρόβλημα δεν θα υπάρχει αλλά δεν θα κερδίσεις τίποτα πέρα από ήχο που και πάλι δεν ξέρω πώς κάνει η συγκεκριμένη εισαγωγή, υποθέτω όμως ότι θα ακούγεται καλύτερα από τη μαμά, η οποία δεν ακούγεται. Προκειμένου να έχεις και ουσιαστικό κέρδος θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον πρόγραμμα, μία μικρή ένσταση μόνο για τα μέγιστα κέρδη της εισαγωγής που σου γράφουν, θα τα πάρεις έχοντας και ολοκληρωμένη εξάτμιση δεν φτάνει μόνο το πρόγραμμα. Πάντως μου φαίνεται περίεργο σε μοτέρ που παίρνουν βελτίωση να μην ξεκινάει κάποιος με πρόγραμμα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyreburner Posted May 18, 2017 Report Share Posted May 18, 2017 Επειδή έχω αλλάξει 2 μοτέρ (λόγω λαδιού προφανώς) και ακούγοντας γενικά ότι κάποια Polo GTI βγάζουν παραπάνω προβλήματα στο κάψιμο λαδιού με πρόγραμμα γι'αυτό και διστάζω να βάλω και εγώ. Πάντως δεν είναι κάτι που έχω αποκλείσει ειδικά εάν βάλω στον Κρίτωνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted May 18, 2017 Report Share Posted May 18, 2017 45 minutes ago, Tyreburner said: ειδικά εάν βάλω στον Κρίτωνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νότης Posted May 13, 2018 Report Share Posted May 13, 2018 Καλησπερα σε ολους..προσφατα πηρα το 1.2 tsi '2015 90 αλογα και σκεφτομαι να βαλω στο μαμα φιλτροκουτι ενα πανελ της pipercros..ξερει καποιος ποιο ταιριαζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batstroke Posted April 27, 2020 Report Share Posted April 27, 2020 Καλησπέρα παιδιά. Κάτοχος polo gti 6r 1.4 TSI Twincharger εδω και 1 χρονο.Εχω βαλει προγραμμα stage 1 της unitronic στο αυτοκινητο,και τωρα ψαχνω να αναβαθμισω την εισαγωγη αερα.Εχω ψαξει παρα πολυ το ιντερνετ και θα ελεγα οτι επικρατει ενας χαμος στο ποια εισαγωγη ειναι η καλυτερη.Αλλοι λενε για σκουπα, αλλοι για ελευθερη με κωνο, αλλοι για αλλαγη φιλτρου στο εργοστασιακο κουτι ,αλλοι για βαρελακι, αλλοι για μανιταρι κ.λ.π. Για να ξεκαθαρισω την θεση μου,εγω θελω την μεγιστη δυνατη αποδοση και τον καλυτερο δυνατο ηχο.Ξερω οτι δεν θα παρω τα 8 αλογα που υποσχονται πολλες εταιρειες( ζητημα αν παρεις 2-3 αλογα). Ποια ειναι η αποψη σας?Ποια απο ολες τις εισαγωγες θα ηταν η καλυτερη για το συγκεκριμενο μοτερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted April 27, 2020 Report Share Posted April 27, 2020 Γνώμη μου φίλτρο ελεύθερο στο εργοστασιακό κουτι γιατί:1ον δε τραβάει ζεστό αέρα2ον δεν θα πάρει νερά σε βροχή3ον πολύ φτηνότεροΒέβαια δεν έχεις τον ήχο!Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted April 28, 2020 Report Share Posted April 28, 2020 Η καλύτερη εισαγωγή είναι της APR βέβαια είναι αρκετά ακριβή. Υπάρχει αντίστοιχη της ελληνικής RTMG η οποία είναι αξιόλογη. Τέλος μια φτηνή λύση που λειτουργεί είναι σωλήνας στην εισαγωγή με ένα φίλτρο κωνικό (πχ ΚΝ pipercross etc)Sent from my iPad using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 28, 2020 Report Share Posted April 28, 2020 (edited) Θα πας σε φιλτροχοάνη, καλά τα φιλτροκούτια αλλά όταν θες τη μέγιστη δυνατή απόδοση σε full boost δεν επαρκούν. kn, pipercross με λαιμό custom με ή χωρίς κουτί. Η επόμενη λύση είναι βαρέλι κάρμπον με scoop στη μετόπη. Itg Maxogen & Forge που μπαίνει είτε μετόπη είτε με εύκαμπτο να ρουφάει από πιο χαμηλά, Rtmg, vw racing,apr, HG, κλπ. Τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με μεγάλο τούρμπο την έχει η φιλτροχοάνη σφουγγάρι, με μόνο αρνητικό μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση στην 5ετία. Μιλάω για Setup 350+. Για Full 1ο στάδιο 255-260ps και το βαρέλι δεν έχει πολλές διαφορές. Η μέγιστη δυνατή απόδοση έρχεται με κατάργηση του κομπρέσσορα και των σωληνώσεων και εισαγωγή από αριστερά κατευθείαν στο turbo (450+ps). Μετά είναι θέμα χρημάτων και εμφάνισης, που επίσης είναι σημαντικά για πολλούς. Μία ακόμα λύση που έχω δοκιμάσει σε Setup γύρω στα 285-290 άλογα ήταν κινέζικη φιλτροχοάνη (8Ε) κατευθείαν βιδωμένη στο σωλήνα εισαγωγής μετά το κλαπέτο εναλλαγής (εκεί που ξεβιδώνει το μαμά φιλτροκούτι). Το συγκεκριμένο το γονατίσαμε στο dyno, για να φτιάξει καμπύλες, η απόδοση ήταν εντυπωσιακή και τελικά ο κάτοχος έβαλε μια επώνυμη φιλτροχοάνη στο ίδιο σημείο, γιατί η κινέζικη με το ρούφηγμα φοβηθήκαμε μήπως διαλυθεί και φύγουν κομμάτια μέσα. Ο ήχος ήταν το δυνατό σημείο αυτής της τοποθέτηση και η εκτόνωση της σκάστρας η πιο δυνατή. ΥΓ. Βάλε σωστό i/c (όχι κινέζικα) αν δεν φοράς, γιατί και την καλύτερη χοάνη να εγκαταστήσεις θα ψήνεται το μοτέρ και το συγκεκριμένο καίει το μηχανοστάσιο του Polo αμέσως. Edited April 28, 2020 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted April 28, 2020 Report Share Posted April 28, 2020 3 hours ago, nikdev said: Θα πας σε φιλτροχοάνη, καλά τα φιλτροκούτια αλλά όταν θες τη μέγιστη δυνατή απόδοση σε full boost δεν επαρκούν. kn, pipercross με λαιμό custom με ή χωρίς κουτί. Η επόμενη λύση είναι βαρέλι κάρμπον με scoop στη μετόπη. Itg Maxogen & Forge που μπαίνει είτε μετόπη είτε με εύκαμπτο να ρουφάει από πιο χαμηλά, Rtmg, vw racing,apr, HG, κλπ. Τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με μεγάλο τούρμπο την έχει η φιλτροχοάνη σφουγγάρι, με μόνο αρνητικό μπορεί να χρειαστεί αντικατάσταση στην 5ετία. Μιλάω για Setup 350+. Για Full 1ο στάδιο 255-260ps και το βαρέλι δεν έχει πολλές διαφορές. Η μέγιστη δυνατή απόδοση έρχεται με κατάργηση του κομπρέσσορα και των σωληνώσεων και εισαγωγή από αριστερά κατευθείαν στο turbo (450+ps). Μετά είναι θέμα χρημάτων και εμφάνισης, που επίσης είναι σημαντικά για πολλούς. Μία ακόμα λύση που έχω δοκιμάσει σε Setup γύρω στα 285-290 άλογα ήταν κινέζικη φιλτροχοάνη (8Ε) κατευθείαν βιδωμένη στο σωλήνα εισαγωγής μετά το κλαπέτο εναλλαγής (εκεί που ξεβιδώνει το μαμά φιλτροκούτι). Το συγκεκριμένο το γονατίσαμε στο dyno, για να φτιάξει καμπύλες, η απόδοση ήταν εντυπωσιακή και τελικά ο κάτοχος έβαλε μια επώνυμη φιλτροχοάνη στο ίδιο σημείο, γιατί η κινέζικη με το ρούφηγμα φοβηθήκαμε μήπως διαλυθεί και φύγουν κομμάτια μέσα. Ο ήχος ήταν το δυνατό σημείο αυτής της τοποθέτηση και η εκτόνωση της σκάστρας η πιο δυνατή. ΥΓ. Βάλε σωστό i/c (όχι κινέζικα) αν δεν φοράς, γιατί και την καλύτερη χοάνη να εγκαταστήσεις θα ψήνεται το μοτέρ και το συγκεκριμένο καίει το μηχανοστάσιο του Polo αμέσως. παιδια να ρωτησω ασχετο...υπαρχει χρησιμοτητα στο να βαλει καποιος ελευθερο φιλτρο σε μαμα αυτοκινητο;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batstroke Posted April 28, 2020 Report Share Posted April 28, 2020 (edited) Ειμαι μεταξυ της vw racing (βαρελακι) και του ελευθερου με κωνου.Σε αυτες τις 2 επιλογες κλεινω,οποτε καθαρα για αποδοση παω στο ελευθερο με κωνο αν καταλαβα καλα. Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις παιδια!! Edited May 7, 2020 by batstroke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosxania Posted September 9, 2020 Report Share Posted September 9, 2020 Πλησιάζει το μεγάλο σέρβις για το vw polo mk6 95 άλογα και σκέφτομαι να αγοράσω ένα φίλτρο k&n και για να σταματήσω να το αλλάζω και φυσικά για να αποκτήσει λίγο θόρυβο στον εσωτερικό χώρο.γνωμες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted September 9, 2020 Report Share Posted September 9, 2020 στην θεση σου θα εμενα με το μαμα φιλτρο αερα..τιποτα δεν φιλτραρει καλυτερα τον αερα απο αυτο που βαζει ο κατασκευαστης κατα την ταπεινη μου αποψη...επισης εχε υποψιν οτι τα ελευθερα φιλτρα ναι μεν ξαναχρησιμοποιουνται αλλα πρεπει να λαδωνονται μετα τον καθαρισμο τους ανα τακτα χρονικα διαστηματα...εαν δεν γινει σωστο λαδωμα δηλαδη παραπανω απο οσο χρειαζεται υπαρχει κινδυνος να τραβηξει λαδι πιο μεσα στην εισαγωγη και μετα ξεκιναει το παρτυ..εχουν αναφερθει πολλες περιπτωσεις αναλογες...αξιζει το ρισκο;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batstroke Posted September 23, 2020 Report Share Posted September 23, 2020 On 9/9/2020 at 9:31 PM, TMESSOLO said: στην θεση σου θα εμενα με το μαμα φιλτρο αερα..τιποτα δεν φιλτραρει καλυτερα τον αερα απο αυτο που βαζει ο κατασκευαστης κατα την ταπεινη μου αποψη...επισης εχε υποψιν οτι τα ελευθερα φιλτρα ναι μεν ξαναχρησιμοποιουνται αλλα πρεπει να λαδωνονται μετα τον καθαρισμο τους ανα τακτα χρονικα διαστηματα...εαν δεν γινει σωστο λαδωμα δηλαδη παραπανω απο οσο χρειαζεται υπαρχει κινδυνος να τραβηξει λαδι πιο μεσα στην εισαγωγη και μετα ξεκιναει το παρτυ..εχουν αναφερθει πολλες περιπτωσεις αναλογες...αξιζει το ρισκο;;; Και εγω εχω ακουσει αυτη την αποψη οτι αν αλλαξεις το εργοστασιακο πεφτει η αποδοση και χανεις καποια αλογα.Εχει και βιντεακια στο youtube που το δειχνουν σε δυναμομετρησεις.Μαλλον θα πρεπει να παω για δυναμομετρηση με το παλιο και το καινουριο για να το διαπιστωσω ιδιοις ομμασι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos654 Posted May 25, 2021 Report Share Posted May 25, 2021 Θα ήθελα να ρωτήσω για Polo 1.2 tsi 6r 2010 ποια φιλτροχοάνη είναι πιο ικανοποιητική E-2997 K&N ή PIPERCROSS ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ C0177 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 25, 2021 Report Share Posted May 25, 2021 Το ενα ειναι πανελΤο αλλο χοανη Το ενα προστατευει περισσοτερο κι εχει λιγοτερο θορυβο, το αλλο το αντιθετο.Στο σταδιο και turbo που φορας η αποδοση παρομοια.Δεν παντως μια μικροτερη pipercross αν καταληξεις σε χοανη, η c0177 ειναι μεγαλη για το μηχανοστασιο του Polo και το turbo σου. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikos654 Posted May 25, 2021 Report Share Posted May 25, 2021 44 λεπτά πριν , nikdev said: Το ενα ειναι πανελ Το αλλο χοανη Το ενα προστατευει περισσοτερο κι εχει λιγοτερο θορυβο, το αλλο το αντιθετο. Στο σταδιο και turbo που φορας η αποδοση παρομοια. Δεν παντως μια μικροτερη pipercross αν καταληξεις σε χοανη, η c0177 ειναι μεγαλη για το μηχανοστασιο του Polo και το turbo σου. Sent from my iPhone using Tapatalk Για να καταλάβω της pipercross είναι προτιμότερες από την k&n Απλώς στην pipercross δεν ξέρω πως να επιλέξω την κατάλληλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...