tounasL Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 (edited) Έπειτα από άπειρα posts για το stage 1 των TSI, πιστεύω ότι ήρθε η ώρα πλέον να μιλήσουμε αναλυτικότερα για το stage 2. Θέτω λοιπόν τα ερωτήματα: 1. Όταν λέμε ότι αλλάζουμε φτερωτή εννοούμε την φτερωτή εισαγωγής. Ποιο είναι το part number της K04 φτερωτής? 2. Χρειάζεται κάποια κατεργασία το κέλυφος της τουρμπίνας ή χωράει η νέα φτερωτή? Τι είναι το ξυράφιασμα? 3.Ποιος αναλαμβάνει αυτή τη δουλειά και ποιο το κόστος? 4. Στα 5άρια απαιτείται αλλαγή αντλίας βενζίνης και αν ναι, με ποια (oem ή aftermarket)? 5. Μπορεί το μοτέρ να δουλέψει απροβλημάτιστα (χωρις κοψίματα, safe mode και θερμοκρασίες στα ύψη) στα 260ps με αυτό το setup?(για χρήση πίστας κλπ) Edited January 15, 2011 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Έπειτα από άπειρα posts για το stage 1 των TSI, πιστεύω ότι ήρθε η ώρα πλέον να μιλήσουμε αναλυτικότερα για το stage 2. Θέτω λοιπόν τα ερωτήματα: 1. Όταν λέμε ότι αλλάζουμε φτερωτή εννοούμε την φτερωτή εισαγωγής. Ποιο είναι το part number της K04 φτερωτής? 2. Χρειάζεται κάποια κατεργασία το κέλυφος της τουρμπίνας ή χωράει η νέα φτερωτή? Τι είναι το ξυράφιασμα? 3.Ποιος αναλαμβάνει αυτή τη δουλειά και ποιο το κόστος? 4. Στα 5άρια απαιτείται αλλαγή αντλίας βενζίνης και αν ναι, με ποια (oem ή aftermarket)? 5. Μπορεί το μοτέρ να δουλέψει απροβλημάτιστα (χωρις κοψίματα, safe mode και θερμοκρασίες στα ύψη) στα 260ps με αυτό το setup?(για χρήση πίστας κλπ) ωραιο ποστ! αν δν κανω λα8ος το ξυραφισμα γινετε με αμοβολη κ ''ανοιγει'' λιγο την τουρμπινα για να μπει η μεγαλυτερη φτερωτη.4)η αντλια ειναι υποχρεωτικη σε 5αρια...οεμ ποια? μονο απο το 6αρι αν μπαινει αλλιως ποια αλλη? aftermarket...aytotech apr kmd ξερω σιγουρα υπαρχουν κι'αλλες αλλα δν ειμαι σιγουρος αν κανουν.3)δν ξερω ενας μηχανικος φανταζομαι κοστος οχι απαγορευτικο. 5)αυτο ε3αρταται απο το προγραμμα και το ποσο καλο ειναι. για καθημερινη χρηση θες σιγουρα avcr.ωστοσο για πιστα δν ξερω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Έπειτα από άπειρα posts για το stage 1 των TSI, πιστεύω ότι ήρθε η ώρα πλέον να μιλήσουμε αναλυτικότερα για το stage 2. Θέτω λοιπόν τα ερωτήματα: 1. Όταν λέμε ότι αλλάζουμε φτερωτή εννοούμε την φτερωτή εισαγωγής. Ποιο είναι το part number της K04 φτερωτής? 2. Χρειάζεται κάποια κατεργασία το κέλυφος της τουρμπίνας ή χωράει η νέα φτερωτή? Τι είναι το ξυράφιασμα? 3.Ποιος αναλαμβάνει αυτή τη δουλειά και ποιο το κόστος? 4. Στα 5άρια απαιτείται αλλαγή αντλίας βενζίνης και αν ναι, με ποια (oem ή aftermarket)? 5. Μπορεί το μοτέρ να δουλέψει απροβλημάτιστα (χωρις κοψίματα, safe mode και θερμοκρασίες στα ύψη) στα 260ps με αυτό το setup?(για χρήση πίστας κλπ) 1. Συνήθως ναι, τη φτερωτή εισαγωγής. Έχουν βέβαια γίνει και project που αλλάχτηκε και η πίσω φτερωτή αλλά και άλλα μέρη της τουρμπίνας. Για το part number δεν έχω ιδέα. 2. Το ξυράφιασμα είναι αυτή ακριβώς η διεργασία που χρειάζεται το κέλυφος της τουρμπίνας για να χωρέσει η νέα φτερωτή! 3. Ένας τουρμπινάς. Το κόστος ανάλογα, αρχίζει από 400 ευρώ αν έχει γνωστό και ξεπερνά τα 800! 4. Ναι! Ξέρω ότι έχουμε τουλάχιστον 2 aftermarket επιλογές και ίσως να μπαίνει και του golf 6. 5. Έχουμε ένα παράδειγμα που δουλεύει λίγο πάνω από αυτά που λες 2+ χρόνια. Θα δούμε πόσο θα αντέξει το νέο με τα 290! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Να και ένα άκρως ενδιαφέρον τόπικ...Πάμε να ξυραφιάσουμε Νίκο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 με τις κονσερβες δεν πατε πουθενα!!!! φυσικα λεω για το ξυραφιασμα και τπτ παραπανω μη μου κανετε μουτρακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Να και ένα άκρως ενδιαφέρον τόπικ...Πάμε να ξυραφιάσουμε Νίκο? Εγώ ένα τηλέφωνο περιμένω για να πάω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Εγώ ένα τηλέφωνο περιμένω για να πάω! Νικολακι που χαθηκες φιλε? σε βρισκω εγκυκλοπεδια των tsi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 Εγώ ένα τηλέφωνο περιμένω για να πάω! Οχι εντάξει ρε, εγώ δεν το έχω βαρεθεί ακόμη. Σε κάνα 6μηνο μπορεί! Δηλαδή με περίπου 1000 ευρώ φλερτάρουμε με 260-270 άλογα? Μια χαρά! Πάνο έχεις δίκιο, προφανώς θα θέλει custom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted January 15, 2011 Report Share Posted January 15, 2011 παντως απο αντλια βενζινης,αυτη ειναι που βαζουν. http://www.streetandcircuit-shop.biz/autotech-tfsi-fuel-pump-upgrade-greece-100749-p.asp οι kmd και αλλη μια που ανεφερε καποιος πιο πανω,εχουν δοκιμαστει αλλα δν συνεργαζονται σωστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 στα 260 270 τι ροπή πάιζει ; το σασμάν μας αντέχει; εγώ θα ήμουν πιο σίγουρος και με αλλαγή σε σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες -έχει κάνει κανείς τέτοια αλλάγη σε tsi ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Έπειτα από άπειρα posts για το stage 1 των TSI, πιστεύω ότι ήρθε η ώρα πλέον να μιλήσουμε αναλυτικότερα για το stage 2. Θέτω λοιπόν τα ερωτήματα: 1. Όταν λέμε ότι αλλάζουμε φτερωτή εννοούμε την φτερωτή εισαγωγής. Ποιο είναι το part number της K04 φτερωτής? 2. Χρειάζεται κάποια κατεργασία το κέλυφος της τουρμπίνας ή χωράει η νέα φτερωτή? Τι είναι το ξυράφιασμα? 3.Ποιος αναλαμβάνει αυτή τη δουλειά και ποιο το κόστος? 4. Στα 5άρια απαιτείται αλλαγή αντλίας βενζίνης και αν ναι, με ποια (oem ή aftermarket)? 5. Μπορεί το μοτέρ να δουλέψει απροβλημάτιστα (χωρις κοψίματα, safe mode και θερμοκρασίες στα ύψη) στα 260ps με αυτό το setup?(για χρήση πίστας κλπ) Καλημερα . 1) Η φτερωτη εισαγωγης ειναι η φτερωτη που σπρωχνει αερα στο μοτερ . Αντιστοιχα η φτερωτη εξαγωγης ειναι αυτη που εκμεταλλευεται την ενεργεια των καυσαεριων και δινει μεσω κοινου αξονα κινηση στην φτ. εισαγωγης . Η φτ. εισαγωγης μπορει να αντικατασταθει με μεγαλυτερη με αποτελεσμα να μπορει να σπρωξει περισσοτερο αερα στο μοτερ ( οπου και πρεπει να βρεθει τροπος για να βγεο το επιπλεον καυσαεριο που θα προκψει ) . 2) Για να μπει μια φτερωτη εισαγωγης χρειαζεται κατεργασια και το κελυφος του συμπιεστη ( αλουμινιο ) . Η διαδικασια αυτη ονομαζεται reprofiling . Πρεπει απαραιτητα να γινει αφου αλλιως δεν μπορει καν να βιδωσει το κελυφος πανω στο cartridge ( η ανοχη πρεπει να ειναι η ελαχιστη δυνατη ) . Το ποσο καλο θα ειναι το reprofiling εξαρταται απο το ποσο καλος θα ειναι ο χειρισμος στην CNC εργαλειομηχανη που θα χρησιμοποιηθει . Εχει σημασια για το τελικο αποτελεσμα , αφου μεγαλη ανοχη σημαινει κακη αποδοση . Στην φτερωτη εξαγωγης αντιστοιχα , μπορει να γινει "ξυραφιασμα". Αυτη σημαινει οτι κοβεται το πισω μερος της φτερωτης , με αποτελεσμα να μπορει να βγαινει περισσοτερο καυσαεριο . ουσιαστικα αλλαξει το trim της φτερωτης ( λογος τετραγωνων inducer / exducer ) . Αυτο ειναι απαραιτητο , αφου η υπερβολικη αυξηση καυσαεριου ειναι κακο και για την αποδοση και για την αξιοπιστια . Το προβλημα ωστοσο , κατα την αποψη μου στη συγκεκριμενη περιπτωση , ειναι το μαντεμι , οπου το ακροφυσιο ειναι πολυ μικρο . 3) Tις εργασιες αυτες τις αναλαμβανουν τα καταστηματα που ασχολουνται μονο με επισκευες στροβιλοσυμπιεστων . 4) Στα 5αρια ειναι απαραιτητο να αντικατασταθει η αντλια βενζινης , για τετοια εφαρμογη . Προσωπικα , χρησιμοποιω τις αφτερμαρκετ για τα TFSI ( δεν ταιριαζει ολη η αντλια , αλλα μονο τα εντοστια ) . 5) Μπορει να δουλεψει στα 255-260ΗΡ απροβληματιστα , με σωστη αναβαθμιση turbo - αντλιας βενζινης και ασφαλεις ρυθμισεις , οπως εχει αποδειχτει και στην πραξη ( απο 12/2008 και για 50000χλμ ) . Σιγουρα πρεπει να λαβει υπ οψιν του και ο ιδιοκτητης απο θεμα χρησης - συντηρησης , οτι το να εχεις σχεδον 2πλασια ισχυ απο αυτη που το παρεδωσε ο κατασκευαστης , αλλαζοντας ουσιαστικα 2-3 πραγματα και οχι ολο το μοτερ και τη μεταδοση , ειναι σημειο που χρειαζεται την προσοχη του . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 στα 260 270 τι ροπή πάιζει ; το σασμάν μας αντέχει; εγώ θα ήμουν πιο σίγουρος και με αλλαγή σε σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες -έχει κάνει κανείς τέτοια αλλάγη σε tsi ; Η ροπη ειναι κυριως θεμα πιεσης και οχι μεγεθους turbo . Απλα βγαινει πιο χαμηλα , με αποτελεσμα η ισχυς να ειναι περιορισμενη . Πχ αυτο το CAVD , που εχει ΟΕΜ turbo και εισαγωγη - εξατμιση , εχει 36.5kgrm , αλλα μονο στις μεσαιες σαλ . Αν στις 6600σαλ ειχε 310Nm αντι για 247Nm , που σημαινει οτι θα ειχε και τουρμπινα τετοια που θα επετρεπε τοση τροφοδοσια αερα βγαζοντας και το αναλογο καυσαεριο , η ισχυς θα ηταν 300ΗΡ . Παραλληλα , η μεση πιεση πανω στο εμβολο δεν θα ηταν περισσοτερη απο αυτη που εχει το μοτερ μεχρι τις 5400σαλ , ενω καλλιστα και η θερμοκρασια καυσης θα μπορουσε να ηταν στα ιδια η μικροτερα επιπεδα ( αναλογως AFR , αβανς , κλπ ) . Γι αυτο δεν μπορουμε να λεμε πχ οτι " το μοτερ με 300ΗΡ θα σπασει " , αφου αν οι συνθηκες ειναι τετοιες που δεν θα δημιουργησουν προβλημα , το πιθανοτερο ειναι να μην παθει τιποτα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Η αλλαγή σετ δίσκου-συμπλέκτη βοηθάει στην αντοχή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 16, 2011 Author Report Share Posted January 16, 2011 Δεν πιστεύω πως τίθεται θέμα αντοχής του σασμάν, μιας και τα tsi-gt χρησιμοποιούν το ίδιο σασμάν με τα 5τάχυτα 20vt (στα οποία έχουν γίνει βελτιώσεις πολλαπλάσιας απόδοσης), μόνο που έχει και 6η. Ο κωδικός του σασμάν είναι 0Α4 (JAU). Το λέω αυτό μετά βεβαιότητας μιας και είχα τη δυνατότητα να δω το σασμάν ανοιγμένο κατά την τοποθέτηση του μπλοκέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted January 16, 2011 Author Report Share Posted January 16, 2011 (edited) Πιστεύω πως θα μπορούσαμε ενδεικτικά να αναφέρουμε κάποια ονόματα καταστημάτων που αναλαμβάνουν την μετατροπή της τουρμπίνας, μιας και εμείς από επαρχία δεν έχουμε τη δυνατότητα να τα βρούμε εύκολα ούτε να δούμε δείγμα της δουλειάς τους.... ....... εκτός βέβαια εαν αυτό απαγορεύεται από τους κανονισμούς του forum ... Edited January 16, 2011 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 Εγώ ένα τηλέφωνο περιμένω για να πάω! απο που??? πμ παρακαλω γιατι ειμαι περιεργος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 απο που??? πμ παρακαλω γιατι ειμαι περιεργος Από τον δικό σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!! αυτα ειναι αντε αντε με το καλο!!!!!! περιμενω νεα σου τηλ , sms , Pm οτι θελεις ωταν αρχισεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 εγώ θα ήμουν πιο σίγουρος και με αλλαγή σε σφυρήλατα πιστόνια και μπιέλες -έχει κάνει κανείς τέτοια αλλάγη σε tsi ; πιστονια εγω εχω παραγγειλει και τα περιμενω 5 μηνες σχεδον για να προχωρησω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 πιστονια εγω εχω παραγγειλει και τα περιμενω 5 μηνες σχεδον για να προχωρησω... Εγώ αυτό θα το κάνω μόλις βρω λεφτά και σπάσει το μοτέρ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 Για κάθε βελτιωτή είναι ότι καλύτερο η προετοιμασία κάποιου project , και η δικαίωση έρχεται όταν τελειοποιηθεί και δεν έχει προβλήματα .. πέρα από τα προβλήματα νεότητας που μπορεί να παρουσιαστούν.. Τα γράφω γιατί έχω φτιάξει tsi ,, όχι σε πελάτη δικό μου αλά σε έναν τύπο που νομίζει ότι τα ξέρει όλα ... μου είπε βγάλε την τουρμπίνα και άφησε εμένα μετά να κάνω παιχνίδι , σε 2 ημέρες θα την έχω στα ξανά στα χέρια μου Έτσι και έγινε ... αλλά δεν λειτούργησε ποτέ .. safe mode , check engine , ήταν τα πρώτα προβλήματα ,, μέχρι να τελειοποιηθεί το πρόγραμμα το δίσκο – πλατό , παρέδωσε ρέστα.. μετά από εγκατάσταση το Δ.Π. ,, έφυγε ξανά για πρόγραμμα στον προγραμματιστή ( δεν λεω ποίον ) εντάξει διορθώθηκε πολύ το αυτοκίνητο , με την διάφορα ότι χαμηλά δεν παει όπως του έλεγαν ?? και στης μεσαίες δεν έχει γκάζι ( μόνο όταν είναι για λίγη ώρα με σταθερό γκάζι ) 270 hp δεν μου φάνηκαν να είναι στο δρόμο.. Τεσπα ,,, μακάρι να τελειώσουν τα προβλήματα του αισιόδοξου φίλου ,, για να έχει αυτοκίνητο και όχι κασόνι , ελπίζω να έχετε βρει λύσεις πάνω σε αυτά τα προβλήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 1ον)μια ερωτηση τα σφυριλατα ποσο πανε? 2ον) αν σπασει το μοτερ οπως λεει ο φιλος mid μετα θελει καινουργιο μοτερ ετσι δν ειναι? δν επισκευαζεται το ιδιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi.xristos Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 (edited) 1ον)μια ερωτηση τα σφυριλατα ποσο πανε? 2ον) αν σπασει το μοτερ οπως λεει ο φιλος mid μετα θελει καινουργιο μοτερ ετσι δν ειναι? δν επισκευαζεται το ιδιο... 1.εμενα θα μου βγουν 195-210ευρω το ενα+μεταφορικα.αλλα επρεπει να στειλω και ενα για δειγμα το οποιο δεν εβρισκα πουθενα μεταχειρισμενο και προκειμενου να μην λυσω το μοτερ και μεινω τοσο καιρο χωρις αμαξι αγορασα ενα καινουριο(220 εχει το μαμα) . 2.αναλογα τι θα σπασει . Edited January 17, 2011 by tsi.xristos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 1.εμενα θα μου βγουν 195-210ευρω το ενα+μεταφορικα.αλλα επρεπει να στειλω και ενα για δειγμα το οποιο δεν εβρισκα πουθενα μεταχειρισμενο και προκειμενου να μην λυσω το μοτερ και μεινω τοσο καιρο χωρις αμαξι αγορασα ενα καινουριο(220 εχει το μαμα) . 2.αναλογα τι θα σπασει . με τι τουρμπο θα πεξεις ρε??? και βασικα σε ποιο εταιρεια εμπιστευτηκες να φτιαξεις τα πιστονια? στειλε π.μ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 Δεν πιστεύω πως τίθεται θέμα αντοχής του σασμάν, μιας και τα tsi-gt χρησιμοποιούν το ίδιο σασμάν με τα 5τάχυτα 20vt (στα οποία έχουν γίνει βελτιώσεις πολλαπλάσιας απόδοσης), μόνο που έχει και 6η. Ο κωδικός του σασμάν είναι 0Α4 (JAU). Το λέω αυτό μετά βεβαιότητας μιας και είχα τη δυνατότητα να δω το σασμάν ανοιγμένο κατά την τοποθέτηση του μπλοκέ. σωστος ο παιχτης...!!!! το σασμαν δεν μασαει μια... μεχρι και 44-45 κιλα ροπης...!!! που δεν θα τα δουμε στον tsi...!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...