Jump to content
tounasL

Tsi 1.4

Recommended Posts

με τι τουρμπο θα πεξεις ρε???

και βασικα σε ποιο εταιρεια εμπιστευτηκες να φτιαξεις τα πιστονια?

στειλε π.μ

πειτε το δημόσια βρε παιδιά ,τι πειράζει ;

Link to comment
Share on other sites

φυσικα και δεν πειραζει. :startle:

τα πιστονια θα τα κατασκευασει η cp.

τουρμπινα λεω για 28αρα,συγκεκριμενα ποια δεν μπορω να πω με σιγουρια μιας και ειναι πολλα πραγματα που θα παιξουν τον ρολο τους για την επιλογη της..

Link to comment
Share on other sites

κοστος για τα πιστονια γραφω πιο κατω,γενικο δεν γνωριζω ακομα.

δεν θελω να λεω νουμερα ειναι νωρις ακομα αλλα το θελω και για καθημερινο αμαξι οποτε δεν θελω να δουλευει στρωτα και αξιοπιστα.

τι περιμενω απο το συνολο εννοεις?

Link to comment
Share on other sites

κοστος για τα πιστονια γραφω πιο κατω,γενικο δεν γνωριζω ακομα.

δεν θελω να λεω νουμερα ειναι νωρις ακομα αλλα το θελω και για καθημερινο αμαξι οποτε δεν θελω να δουλευει στρωτα και αξιοπιστα.

τι περιμενω απο το συνολο εννοεις?

χρησταρα ετοιμασου να τα σκασεις να το ξερεις...!!!!

Link to comment
Share on other sites

ναι.. που θα παιξεις δν γνωριζεις πρπ?? δλδ αν δεις 250 θα σαι οκ?? γτ αν μιλαμε για κατω απο 280-300 δν ξερω αν συμφερει και απο οικονομικης πλευρας!!

Πιστεύω πως για σφυρήλατα δεν σκέφτεσαι κάτω από 350 άλογα...

Υ.Γ. 250 και 280 βλέπεις με φτερωτές με stock μοτέρ!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως για σφυρήλατα δεν σκέφτεσαι κάτω από 350 άλογα...

Υ.Γ. 250 και 280 βλέπεις με φτερωτές με stock μοτέρ!

Νικο στο πα και στο τηλ... το να παιξεις στα 350+ θελεις μεγαλο τουρμπο... θελεις πολυ πιεση θελεις τροφοδοσια και θελεις αρκετα λεφτα...!!! και πλεον το αμαξι δεν γινεται καθημερινο... μονο αυτα που σου ειπα ειναι πανω κατω 2000 ευρω... + δισκοπλατοβολαν + αναρτηση + ζαντολαστιχα 17ρια+++ οποτε μιλαμε για αρκετα λεφτα... και επισης μην ξεχνατε κατι πολυ πολυ πολυ βασικο... με τι ροπη θα βγαλετε 350+++ αλογα στον κοφτη????

Link to comment
Share on other sites

Νικο στο πα και στο τηλ... το να παιξεις στα 350+ θελεις μεγαλο τουρμπο... θελεις πολυ πιεση θελεις τροφοδοσια και θελεις αρκετα λεφτα...!!! και πλεον το αμαξι δεν γινεται καθημερινο... μονο αυτα που σου ειπα ειναι πανω κατω 2000 ευρω... + δισκοπλατοβολαν + αναρτηση + ζαντολαστιχα 17ρια+++ οποτε μιλαμε για αρκετα λεφτα... και επισης μην ξεχνατε κατι πολυ πολυ πολυ βασικο... με τι ροπη θα βγαλετε 350+++ αλογα στον κοφτη????

Αν είναι με σφυρήλατα να βγάλω 300, προτιμώ 270 με υβριδική τουρμπίνα...

Link to comment
Share on other sites

Για μένα πάντως, μέχρι 270-280 αξίζει και αυτο μόνο αν ασχοληθεί κανείς με ξυραφιασματα κτλ. προσωπικά, με τιποτα δεν θα εμπαινα σε έξοδα για αλλαγή τουρμπινας κτλ, Δεν παύει να είναι ενα 1400αρι αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

ναι.. που θα παιξεις δν γνωριζεις πρπ?? δλδ αν δεις 250 θα σαι οκ?? γτ αν μιλαμε για κατω απο 280-300 δν ξερω αν συμφερει και απο οικονομικης πλευρας!!

περιπου 300-350.καπου εκει,αν βγαλει και παραπανω δεν θα πω οχι.φυσικα δεν θα δουλευω συνεχεια μια πιεση.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα πάντως, μέχρι 270-280 αξίζει και αυτο μόνο αν ασχοληθεί κανείς με ξυραφιασματα κτλ. προσωπικά, με τιποτα δεν θα εμπαινα σε έξοδα για αλλαγή τουρμπινας κτλ, Δεν παύει να είναι ενα 1400αρι αυτοκίνητο.

μην το βλεπουμε ετσι,τα 14αρια δεν εχουν ψυχη?μην ξεχναμε αλλα turbo ιδιων η λιγοτερων κυβικων αμαξια που εχουν γραψει ιστορια..punto gt,uno,charade 1000cc,starlet 1300,renault 5 που κοιτουσαν στα στα ματια πολλα 2λιτρα η 1800αρια μην μου πειτε για το βαρος τους..μιλαμε για μοτερ οχι συνολο..

Link to comment
Share on other sites

παντως σε αυτα τα λεφτα κυμαινεται κα ιο τφσι μεταχειρισμενος...εκει να δεις ποσο ησυχα κοιμασαι τα βραδια....σε διλιτρο κιολας να αξιζει..

Link to comment
Share on other sites

παντως σε αυτα τα λεφτα κυμαινεται κα ιο τφσι μεταχειρισμενος...

Δηλαδή... πόσα???

Διότι για έναν tsi πρώτου σταδίου, το κόστος για τα 250-260ps

κυμαίνεται στα 1000 ευρώ.(αλλαγή φτερωτής, αντλία, update προγράμματος κτλ.)

Το ερώτημα είναι, αν μπορεί ο tsi να ανταπεξέλθει απροβλημάτιστα σε αυτά

τα ps.............. και απ 'ότι φαίνεται μάλλον το κάνει ;):whistling::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή... πόσα???

Διότι για έναν tsi πρώτου σταδίου, το κόστος για τα 250-260ps

κυμαίνεται στα 1000 ευρώ.(αλλαγή φτερωτής, αντλία, update προγράμματος κτλ.)

Το ερώτημα είναι, αν μπορεί ο tsi να ανταπεξέλθει απροβλημάτιστα σε αυτά

τα ps.............. και απ 'ότι φαίνεται μάλλον το κάνει ;):whistling::thumbsup:

ΔΕΝ ειναι μονο τοσα αλλα οκ.

κανα 1000αρικο θελεις για φουλ εξατμιση με σοβαρο καταλυτη (στη χειροτερη)

κανα 70αρι θες για μια χωανη pipercross (απο τα φθηνα κιτ εισαγωγης)

δεν θες αλλα 400-500 για ενα costum προγραμμα???

δεν θελεις αλλα 600 για φτερωτη και σερβις τουρμπινας???

δεν εχει και ενα 500αρι η autotech η η Kmd???

2600 μαζεμενα μαζεμενα χωρις πολλα πολλα.

μετα θες..

Φρενα για να σταματας 270 αλογα

μια coilover ή μια σπορ αναρτηση

Μαζι σας ειμαι σε ολα στο θεμα tuning του 1.4 αλλα δεν ειναι 1000 ευρο.

επισης ΤΕΛΟΣ ποια ελεος με αυτο το παρτε TFSI μπορει ο αλλος να μη γουσταρει ή να μην μπορει να συντηρησει 2.0 tfsi απο αρκετες πλευρες ακωμη και 2ο χερι. (τα γνωστα τελη ασφαλεια τεκμηρια κλπ κλπ)

edit: τωρα ειδα οτι λες για καποιον που εχει ΗΔΗ πρωτο Σταδιο.

αλλα και παλι θελει αλλο dp 70αρι

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

επισης ΤΕΛΟΣ ποια ελεος με αυτο το παρτε TFSI μπορει ο αλλος να μη γουσταρει ή να μην μπορει να συντηρησει 2.0 tfsi απο αρκετες πλευρες ακωμη και 2ο χερι. (τα γνωστα τελη ασφαλεια τεκμηρια κλπ κλπ)

;):whistling::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

αν δεν μπορεί να συντηρήσει το 2λιτρο, να σκεφτει να το κανει 280 αλογα...

γιατι ολα εινα 8εμα φυσικής. οσο ευκολα παει ο 2λιτρος 270, τοσο πουσάρετε ο 1.4 για να τα παράγει..

βενζινη θα καιει ελάχιστα πιο λίγο, σήμα μια φορά το χρόνο λιγότερο, και ασφάλεια ποσο διαφορα πια να εχει?

γενικά θελει να ζυγίσεις πολλά πράγματα πριν κανεις τοσο "extreme" αλλαγες..

Link to comment
Share on other sites

Σαραντη ειναι πολλα παραπανω και στις βενζινες (ακωμη και με 270 αλογα και στα 2)

και στο σημα 600 ευρο ειναι 600 ευρο

και ΤΑ ΤΕΚΗΜΙΡΑ βασικοΤΑΤΟ και η ασφαλεια αρκετα παραπανω και πολλα.

Αν τα βαλεις κατω με χαρτι και μολυβι θα το δεις.

Το θεμα ειναι οτι καποιος μπορει να μην θελει να δωσει ενα αμαξι που πηρε καινουριο για used η να μην μπορει να αλλαξει αμαξι γιατι ακωμη το πληρωνει η και εγω δεν ξερω τι.

τεσπα γνωμη μου παντα

Link to comment
Share on other sites

edit: τωρα ειδα οτι λες για καποιον που εχει ΗΔΗ πρωτο Σταδιο.

αλλα και παλι θελει αλλο dp 70αρι

Περίφημα, είμαι ήδη πανέτοιμος. Χα χα χα! :)

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητηρας αντεχει στα 250-260 αρκει και το προγραμμα να ειναι σωστο.

Το μονο θεμα για μενα εχει να κανει με το ποσο αξιοπιστη μπορει να ειναι μια ξυραφιασμενη τουρμπινα.

Σε συγκριση με εναν tfsi το κυριοτερο ειναι οτι σαν μεταχειρισμενο δεν ξερεις πως εχει χρησιμοποιηθει (αν και φυσικα υπαρχουν προσεγμενα αλλα εκει σιγουρα η τιμη δικαιολογημενα ανεβαινει, εγω εχω παγια τακτικη οτι γενικα το φτηνο μεταχειρισμενο θα το πληρωσεις αργοτερα περισσοτερο, εκτος και αν ειναι απο δικο σου ανθρωπο), ενω το δικο σου το εχεις απο καινουργιο και ειναι μεγαλο πλεονεκτημα αρχιζοντας βελτιωση.

Τα τελη απο την αλλη ειναι διαφορα 400 ευρω το χρονο που σε βαθος 5αετιας δηλ και χωρις περαιτερω αυξησεις μιλαμε για 2000 ευρω συν οτι παραπανω για ασφαλιση και καταναλωση.

Παντως οτι και να πουμε αλλο το gti και αλλο το tsi. Εχει απο μαμα πολλα περισσοτερα το gti εκτος απο το ονομα -παραδοση (κινητηρα,σαλονι, esp, αναρτηση, στησιμο,φρενα κλπ) που σε καθε περιπτωση δεν αντισταθμιζονται με κανενα tsi οσα αλογα και να βγαλει το tsi μας.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.