Jump to content
yositosi

Passat Cc Revo2

Recommended Posts

Βάλε ένα 3άρι Δημήτρη να σφαγιάσεις! Πολιτισμικό σοκ θα παθεις στο σκάψιμο φίλε μου... TRUST ME AND TEST IT!

Προσωπικά δε μου πολυαρέσει το mode3, γιατί είναι πολύ επιθετικό.

Νομίζω πως το 2 είναι η καλύτερη ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και την ευκολία χρήσης (το 3 "ορμάει"), σε κάθε περίπτωση πάντως από τις μετρήσεις φαίνεται πως σαν λειτουργία θα το σήκωνε με ελάχιστες και σίγουρα αποδεκτές επιστροφές.

Απλά μην ξεχάσετε να ρωτήσετε και το δίσκο... :console:

Με τι καύσιμο έγιναν οι μετρήσεις;

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε... το ρημάδι το 3 είναι σαν να είσαι 55άρης+++, να παίρνεις το μαγικό μπλε χάπι... και να πιάνεις στα χέρια σου (και όχι μόνο) μια 25άρα μετά!! :rolleyes:

ΤΡΕΛΗ τονωτική ένεση ρε φίλε! :console::thumbsu: (ναι επέστρεψα πανηγυρικά στο setting3 και ας είναι κατσίκι)

Υ.Γ. Ναι με τον δίσκο θέλει προσεχτική συζητήση πιο πριν προς αποφυγή παρεξηγήσεων μετά μαζί του :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε... το ρημάδι το 3 είναι σαν να είσαι 55άρης+++, να παίρνεις το μαγικό μπλε χάπι... και να πιάνεις στα χέρια σου (και όχι μόνο) μια 25άρα μετά!! :rolleyes:

ΤΡΕΛΗ τονωτική ένεση ρε φίλε! :gym::frantics: (ναι επέστρεψα πανηγυρικά στο setting3 και ας είναι κατσίκι)

Υ.Γ. Ναι με τον δίσκο θέλει προσεχτική συζητήση πιο πριν προς αποφυγή παρεξηγήσεων μετά μαζί του :whistling:

Οντως το perfomance 3 ειναι τονωτικη ενεση,το θεμα ειναι οτι μετα σου γινεται συνηθεια και δεν μπορεις να την κοψεις!!! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε... το ρημάδι το 3 είναι σαν να είσαι 55άρης+++, να παίρνεις το μαγικό μπλε χάπι... και να πιάνεις στα χέρια σου (και όχι μόνο) μια 25άρα μετά!! :rolleyes:

ΤΡΕΛΗ τονωτική ένεση ρε φίλε! :drinks: :drinks: (ναι επέστρεψα πανηγυρικά στο setting3 και ας είναι κατσίκι)

Υ.Γ. Ναι με τον δίσκο θέλει προσεχτική συζητήση πιο πριν προς αποφυγή παρεξηγήσεων μετά μαζί του :whistling:

οχι σιγα μην αντεχες στο σετινγκ 1 χαχαχαχαχαχα τρελε ας δουλευει φουλ και ας ειναι και κατσικι ετσι δεν πειραζει τουλαχιστον να καταλαβαινεις δυναμη και να το γουσταρεις και εαν σου κολησει και κανεις να μην λες μετα α να μωρε το ειχα σετινγκ 1 γιαυτου μου εφυγε να του ριχνεις κατευθειαν :thumbsup::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: εκτος και εαν ερθει απο πισω κανενα αλλο πασσατ χρωματος brown με φιμε και με δερματινο σαλονι οπου εκει ισως καπως φοβηθεις :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Εμείς ασχολούμαστε με βελτιωμένα δίλιτρα και πανω καλέ μου κύριε... :frantics: :frantics: :frantics::devil:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Σιμο απο τα χαμηλα μπορεις να πας στα ψηλα αλλα ειναι πολυ δυσκολο να ακολουθησεις την αντιστροφη πορεια!

Ειναι γλυκο το ρημαδι το γκαζι... :frantics:

Βεβαια με μια καλυτερη τουρμινα δεν θα χρειαζεται να εισαι στο setting 3 αλλα χαλαρα στο 1.

Εχουμε κανενα νεο;

Link to comment
Share on other sites

Κανένα απολύτως Βασίλη!

Και επειδή πρακτικά και ο μεσιέ Κουκουμέλ, παρότι "πωλητής", και όχι μηχανικός, ούτε προγραμματιστής, μου λέει "περίμενε", τότε εγώ θα τον ακούσω και θα κάνω υπομονή. :frantics:

Αν μη τι άλλο, σε ΠΑΡΑ πολλά πράγματα που μου έχει πει σε "ανυποψίαστο χρονικό διάστημα", και επομένως χωρίς ιδίο όφελος, πλεον δικαιώνεται πανηγυρικά στην πράξη, οπότε το θεωρώ ηλίθιο να μην τον παρω στα σοβαρά επί του συγκεκριμένου! :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Και πέρα από την πλάκα... Βασίλη ειλικρινά πιστεύεις ότι στις στροφές που οδηγάμε στο 95% των ωρών που κυκλοφορούμε το αυτοκίνητο μας, χρειάζομαι και πολλά παραπάνω? :frantics::frantics:

revounicomparative.jpg

Y/Γ. Ακρως ενδιαφέρον αν το διαβάσεις προσεχτικά. Φαίνονται τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του μεγαλύτερου d/p, φαίνεται ο άμεσος συσχετισμός ροπής/ιπποδύναμης, φαίνονται ΠΟΛΛΑ πράγματα και ειδικά σας υψηλά όπου με ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική φιλοσοφία δύο προγραμματιστές φτάνουν πρακτικά σε κοινό αποτέλεσμα (στις μοίρες αβάνς απέχουμε στα ψηλά μερικές δεκαετίες)! :frantics:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Και πέρα από την πλάκα... Βασίλη ειλικρινά πιστεύεις ότι στις στροφές που οδηγάμε στο 95% των ωρών που κυκλοφορούμε το αυτοκίνητο μας, χρειάζομαι και πολλά παραπάνω? :thumbsup::blush:

revounicomparative.jpg

Y/Γ. Ακρως ενδιαφέρον αν το διαβάσεις προσεχτικά. Φαίνονται τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του μεγαλύτερου d/p, φαίνεται ο άμεσος συσχετισμός ροπής/ιπποδύναμης, φαίνονται ΠΟΛΛΑ πράγματα και ειδικά σας υψηλά όπου με ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική φιλοσοφία δύο προγραμματιστές φτάνουν πρακτικά σε κοινό αποτέλεσμα (στις μοίρες αβάνς απέχουμε στα ψηλά μερικές δεκαετίες)! :whistling:

ελα σιμο τι ειναι αυτα ρε φιλε απο που ειναι ?

Link to comment
Share on other sites

Στο ίδιο γράφημα το Revo με το Uni. Αφού μέσες άκρες ήταν ελάχιστα κάτω από το Uni το Revo setting1 (καθάριζε το uni στα ψηλά ουσιαστικά)... πρακτικά είναι σαν να συγκρίνουμε το Setting1 με το Setting3 :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Και πέρα από την πλάκα... Βασίλη ειλικρινά πιστεύεις ότι στις στροφές που οδηγάμε στο 95% των ωρών που κυκλοφορούμε το αυτοκίνητο μας, χρειάζομαι και πολλά παραπάνω? :thumbsup::blush:

revounicomparative.jpg

Y/Γ. Ακρως ενδιαφέρον αν το διαβάσεις προσεχτικά. Φαίνονται τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του μεγαλύτερου d/p, φαίνεται ο άμεσος συσχετισμός ροπής/ιπποδύναμης, φαίνονται ΠΟΛΛΑ πράγματα και ειδικά σας υψηλά όπου με ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική φιλοσοφία δύο προγραμματιστές φτάνουν πρακτικά σε κοινό αποτέλεσμα (στις μοίρες αβάνς απέχουμε στα ψηλά μερικές δεκαετίες)! :whistling:

Ωραια συγκριση Σιμο,απλα καμια σχεση ειναι αλλου το revo setting 3 :bow:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Πολύ διδακτικό το ποστ σου Σίμο και πολύ ενδιαφέρον.Μπράβο για τη συχγωνευση των γραφημάτων. Μπορείς να το κάνεις και με άλλα γραφήματα;;δλδ να συγκρίνουμε και άλλα προγράμματα;

Link to comment
Share on other sites

Σε CC 1.8ΤSi Stage2 ποιό άλλο υπάρχει? Επίσης για να είναι ουσιαστικό ένα συγκριτικό καλό είναι τα γραφήματα να είναι από το ίδιο δυναμόμετρο και με παραπλήσιες συνθήκες μέτρησης (θερμοκρασία ουσιαστικά και υψόμετρο). Διαφορετικά οι αποκλίσεις είναι αισθητές!

Π.χ. στην Κοζάνη λόγω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυξημένου υψομέτρου, η αδιόρθωτη εμφανίζεται πιο χαμηλή, κάτι το οποίο είναι αναμενόμενο. Βέβαια είναι πρακτικά αποδεδειγμένο, ότι το MAHA κάνει σωστή διόρθωση στην τελική καμπύλη :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Σε CC 1.8ΤSi Stage2 ποιό άλλο υπάρχει? Επίσης για να είναι ουσιαστικό ένα συγκριτικό καλό είναι τα γραφήματα να είναι από το ίδιο δυναμόμετρο.....

Υπάρχει αν δεν κάνω λάθος του Παντελή.

Υπάρχει και του Βασίλη από Καβάλα που δεν το λες και αμιγώς stage 2 (ΦΠΕ)

Υπάρχει επίσης και ένα διλιτράκι τώρα που το σκέφτομαι.

stage 1 (αμιγώς)ούτε αυτό το λες αλλά....Κοζάνη δεν πάει το παιδί που το έχει.... :flowers:

Edited by tanasi
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ένα διλιτράκι τώρα που το σκέφτομαι.

stage 1 (αμιγώς)δεν το λες....Κοζάνη δεν πάει το παιδί που το έχει....

έχεις δίκαιο. Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές. :shok:

υπομονη παιδια σε λιγο καιρο θα υπαρχει κυαλο σταδιο 2 και τοτε θα γινει παλι μια συγκριση :flowers::good:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει αν δεν κάνω λάθος του Παντελή και του Βασίλη από Καβάλα που δεν τα λες και αμιγώς stage 2 (ΦΠΕ)

Υπάρχει επίσης και ένα διλιτράκι τώρα που το σκέφτομαι.

stage 1 (αμιγώς)ούτε αυτό το λες αλλά....Κοζάνη δεν πάει το παιδί που το έχει.... :flowers:

Πράγματι περιμένουμε και τον Παντελή να τελειώσει! Πάντως θα ήταν ΑΚΡΩΣ ενδιαφέρον να πείθαμε και τον Αντώνη να μετρήσει το APR τόσο στο Setting2 που το έχει (255+Carbonio) ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ Setting3 του που τον ανεβάζει στα 276 (να δούμε και η APR πως διαχειρίζεται τα settings της) :good:

Link to comment
Share on other sites

υπομονη παιδια σε λιγο καιρο θα υπαρχει κυαλο σταδιο 2 και τοτε θα γινει παλι μια συγκριση :roadrage::thumbsd:

respect :thumbsu:

Σε CC 1.8ΤSi Stage2 ποιό άλλο υπάρχει? Επίσης για να είναι ουσιαστικό ένα συγκριτικό καλό είναι τα γραφήματα να είναι από το ίδιο δυναμόμετρο και με παραπλήσιες συνθήκες μέτρησης (θερμοκρασία ουσιαστικά και υψόμετρο). Διαφορετικά οι αποκλίσεις είναι αισθητές!

Π.χ. στην Κοζάνη λόγω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυξημένου υψομέτρου, η αδιόρθωτη εμφανίζεται πιο χαμηλή, κάτι το οποίο είναι αναμενόμενο. Βέβαια είναι πρακτικά αποδεδειγμένο, ότι το MAHA κάνει σωστή διόρθωση στην τελική καμπύλη :shok:

αν σφηξω κι εγω θα ειμαι μπροστα σου σιμο...... :good::flowers::thumbsu: :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

αν σφηξω κι εγω θα ειμαι μπροστα σου σιμο...... :turkey::bbq::roadrage::whistling:

Αγόραρε, το νούμερο που έχω είναι ΑΣΦΙΧΤΟ! Για την ακρίβεια είναι και με μισή περιστροφή ΚΑΤΩ από ότι ήταν μαμά! :thumbsup: Tσέκαρε το με τον Φώτη να σου πει!

Φυσικά αυτό που εγώ θέλω ειναι να το ρολάρει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το Α3 ο Γιάννης (soulsa3) μιας και με τα logs που κρατάει κάτι με κάνει να πιστεύω ότι σφαγιάζει σε ΟΛΟ το εύρος το παιδί του (το έχει και καργαρισμένο στην w/g) :stuff:

Υ.Γ. Και πέρα από την πλακα, είσαι δεν είσαι μπροστά μου, δεν μου κάνει καμία αίσθηση Παντελή. Στα χαμηλομεσαία, Stage2 να με αγγίζει καν, δεν υπάρχει ούτε κατά διάννοια. Εμένα εκείνο το εύρος με καίει, και για αυτό από την αρχή είχα επιλέξει το Revo και όχι κάποιο άλλο. Αν μη τι άλλο, ποτέ δεν επικαλέστηκα ότι το αμάξι μου είναι "το δυνατότερο" καθότι υπάρχουν πολλά πιο βαρβάτα (ακόμα και Revo) :camp:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Αγόραρε, το νούμερο που έχω είναι ΑΣΦΙΧΤΟ! Για την ακρίβεια είναι και με μισή περιστροφή ΚΑΤΩ από ότι ήταν μαμά! :thumbsup: Tσέκαρε το με τον Φώτη να σου πει!

εγω για τωρα μιλαω? ξερω οτι εκει ρεισαι ασφηχτος

Υ.Γ. Και πέρα από την πλακα, είσαι δεν είσαι μπροστά μου, δεν μου κάνει καμία αίσθηση Παντελή. Στα χαμηλομεσαία, Stage2 να με αγγίζει καν, δεν υπάρχει ούτε κατά διάννοια. Εμένα εκείνο το εύρος με καίει, και για αυτό από την αρχή είχα επιλέξει το Revo και όχι κάποιο άλλο. Αν μη τι άλλο, ποτέ δεν επικαλέστηκα ότι το αμάξι μου είναι "το δυνατότερο" καθότι υπάρχουν πολλά πιο βαρβάτα (ακόμα και Revo) :bbq:

κι εγω πλακα κανω μην το περνεις στα σοβαρα

Link to comment
Share on other sites

Και πέρα από την πλάκα... Βασίλη ειλικρινά πιστεύεις ότι στις στροφές που οδηγάμε στο 95% των ωρών που κυκλοφορούμε το αυτοκίνητο μας, χρειάζομαι και πολλά παραπάνω? :thumbsup::turkey:

Y/Γ. Ακρως ενδιαφέρον αν το διαβάσεις προσεχτικά. Φαίνονται τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του μεγαλύτερου d/p, φαίνεται ο άμεσος συσχετισμός ροπής/ιπποδύναμης, φαίνονται ΠΟΛΛΑ πράγματα και ειδικά σας υψηλά όπου με ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετική φιλοσοφία δύο προγραμματιστές φτάνουν πρακτικά σε κοινό αποτέλεσμα (στις μοίρες αβάνς απέχουμε στα ψηλά μερικές δεκαετίες)! :bbq:

Σιμο συμφωνω οτι δεν χρειαζεσαι παραπανω, απλα με καλυτερη τουρμπινα θα εισαι σε πιο χαλαρη ρυθμιση (setting 1) για να λαμβανεις την ιδια αισθηση και αποτελεσμα.

Σχετικα με τα γραφημματα των δυναμομετρησεων εχω να πω οτι απο τις 2500 ως τις 5000 σαλ η διαφορα στη ροπη ειναι χαωδης και φανταζομαι οτι και με setting 2 θα ειναι αρκετα μεγαλη, το ιδιο ισχυει και για τη δυναμη.

Αν ομως οπως λες το Uni εχει χαμηλοτερη αβανς στα ψηλα τοτε υποθετω οτι κραταει περισσοτερη πιεση ή δουλευει πιο φτωχο (υψηλοτερο λ) για να βγαζει σχεδον την ιδια δυναμη με το Revo.

Παντως οπως και να'χει αμφιβαλλω αν ποτε σε κοντραρει στα ισια το Uni ακομη και με setting 2.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει αν δεν κάνω λάθος του Παντελή.

Υπάρχει και του Βασίλη από Καβάλα που δεν το λες και αμιγώς stage 2 (ΦΠΕ)

Υπάρχει επίσης και ένα διλιτράκι τώρα που το σκέφτομαι.

stage 1 (αμιγώς)ούτε αυτό το λες αλλά....Κοζάνη δεν πάει το παιδί που το έχει.... :thumbsup:

Το δικο μου ΔΕΝ ειναι stage 2 (του λειπει η εξατμιση!)

Και ουτε μπορει να κοντραρει στα ισια και πολλα stage 1 επειδη του λειπει η ροπη.

Ειναι σαν το Uni σε stage 1 υποθετω...

Για φετος θα μπει το Carbonio stage 2 και Revo stage 1 + SPS (αντε ισως και ελατηρια Eibach) και τελος. Τα κονδυλια του προϋπολογισμου τελειωσαν... :bbq:

Του χρονου θα δω για εξατμιση (αν ολα πανε καλα...)

Βασιλης :turkey:

Link to comment
Share on other sites

Ειναι σαν το Uni σε stage 1 υποθετω...

Tσου Βασίλη! Στα Stage1 η Uni θεωρείται ΠΟΛΥ δυνατή φίλε μου

Παντως οπως και να'χει αμφιβαλλω αν ποτε σε κοντραρει στα ισια το Uni ακομη και με setting 2.

Ψευδαισθήσεις φίλε μου. Αν πατήσεις από ψηλά, τότε πολύ απλα οι διαφορές είναι πολύ μικρές! Αν σκάψεις από χαμηλά, έχεις καρότσες στο ξέσπασμα και μετά ομαλοποίηση. Αν σκάψεις απο χαμηλά με υψηλή σχέση τότε έχεις τον Αρμαγεδών μέχρι να πιάσουν υψηλές στροφές (κολώνες δηλαδή) όπου και μετά ξανά ομαλοποιούνται οι καταστάσεις!

Τα πάντα εξαρτώνται από το ΠΩΣ το οδηγάς, και το πως εσύ γουστάρεις να αποδίδει το αυτοκίνητο σαν "γραμμικότητα απόδοσης ισχύος"

Link to comment
Share on other sites

μπορουμε να εχουμε τις προδιαγραφες του σταδιου 1 και του σταδιου 2 για να μη μπερδευομαστε μερικοι..υποθετω το σταδιο ειναι το γνωστο φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση.ωραια...η αλλαγη της αγελαδας,του ιντερκοολερ,των τροχαλιων,τωνεκκεντροφορων,της αωντλιας της υψηλης,της αντλιας της χαμηλης,των μπεκ,του μαφ...που παιζουν ολα αυτα??

Link to comment
Share on other sites

Tσου Βασίλη! Στα Stage1 η Uni θεωρείται ΠΟΛΥ δυνατή φίλε μου

Υπαρχει τεκμηριωση γι'αυτο; Πχ καποια δυναμομετρηση...

Το ΠΟΛΥ δυνατη σημαινει παραπανω απο 340 Νm και 230 Hp;

Το λεω επειδη σε δευτερο επιπεδο δεν λεει και πολλα απο ροπη...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.