Panosz Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Αντιμετωπιζω ενα θεμα στο οποιο αδυνατω να δωσω λογικη εξηγηση...ισως καποιος μπορει να βοηθησει. Το προβλημα ειναι αντιληπτο μονο το βραδυ (διοτι πολυ απλα χρησημοποιουμε τα φωτα)οπου φωτιζεται το καντραν και τα κουμπακια στο εσωτερικο του αυτοκινητου. Οταν το οχημα ειναι σταματημενο (πχ σε φαναρι) και ξεκιναω κυληση, σβηνουν τα φωτακια των κουμπιων των παραθυρων & καθρεπτων στις πορτες καθως επισης και ο φωτισμος του ραδιο/cd (σαν να κλεινω τον διακοπτη των φωτων απο την δευτερη σκαλα στο μηδεν).Αυτο διαρκει για 3-4 ολοκληρα δευτερολεπτα. Ενιοτε κανει και μικροδιακοπη ο φωτισμος του καντραν. Στην αρχη το εκανε σπανια...τωρα μου το κανει μια φορα (οχι πιο πολυ) σχεδον σε καθε βολτα. το κανει επισης μονο υπο αυτες τις συνθηκες.Ποτε δεν το εχει κανει ενω ειμαι ηδη εν κινησει. Αυτο που με φοβιζει ειναι μηπως αυτο ειναι η αρχη καποιου ηλεκτρολογικου προβληματος το οποιο φανει μετα και το πληρωσω ενω στην πραγματικοτητα ειναι γεννετησιο προβλημα του οχηματος. Στην αντιπροσωπεια δεν κανω τον κοπο να το παω...θα μου πουν να το πανε βολτα και φυσικα ,δεν θα κανει τιποτα , θα με πουν τρελο θα πω ευχαριστω και θα φυγω. Μηπως εχετε καμια ιδεα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Οντως τι να συμβαίνει γιατί και εγώ αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο δύο μήνες τώρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Οντως τι να συμβαίνει γιατί και εγώ αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο δύο μήνες τώρα.. mist εγω παρατηρώ μια μικρή ανεπαίσθητη πτωση τασης των φωτων σε επιταχινσεις οταν βρισκεσε σε φαναρι!χωρις να σβηνουν η να σβηνουν αλλα λαμπακια! αυτο ειναι φυσιολογικο αν ενοειτε αυτο/ κ εχω ακουσει εδω μεσα οτι το κανουν ουκ ολιγα γκολφακια!παρεπιπτωντος κ εμενα εκαψε την λαμπα στο τασακι! τσεκαρετε το! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 27, 2011 Author Report Share Posted January 27, 2011 Γεια πειτε μου κυριοι (που εχετε το ιδιο προβλημα)...εχετε μηπως εγκαταστησει καποιο διαφορετικο ηλεκτρολογικο εξοπλισμο σε σχεση με το εργοστασιακο (επιπλεον ηχεια, Οθονη Navi, aftermarket Navi,μπαρομετρακια κτλ τα οποια τραβανε ρευμα) ? Η μπαταρια μου δειχνει να βρισκεται μεταξυ 12.8V και 13.2V συνεχως. Μηπως θα επρεπε να ειναι περισσοτερο? Ξερει καποιος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Αν εννοείς μέτρηση με σβηστό κινητήρα μια χαρά είσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 27, 2011 Author Report Share Posted January 27, 2011 Aυτο ειναι με κινητηρα σε λειτουργια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Γεια πειτε μου κυριοι (που εχετε το ιδιο προβλημα)...εχετε μηπως εγκαταστησει καποιο διαφορετικο ηλεκτρολογικο εξοπλισμο σε σχεση με το εργοστασιακο (επιπλεον ηχεια, Οθονη Navi, aftermarket Navi,μπαρομετρακια κτλ τα οποια τραβανε ρευμα) ? Η μπαταρια μου δειχνει να βρισκεται μεταξυ 12.8V και 13.2V συνεχως. Μηπως θα επρεπε να ειναι περισσοτερο? Ξερει καποιος? Εγώ έχω μονίμως χαμηλά ρεύματα γιατί καθημερινές το χρησιμοποιώ ελάχιστα το αμάξι (μου το ανέφεραν και στην αντιπροσωπεία όταν μπήκε στο διαγνωστικό για την αναβάθμιση). Δεν έχω όμως κανένα πρόβλημα με τον φωτισμό όπως το περιγράφεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 27, 2011 Report Share Posted January 27, 2011 Αυτο με την λαμπα στο τασακι συμβαινει γιατι οι γερμανοι ειναι ΤΣΙΠΗΔΕΣ και βαζουν κινεζικες λαμπες μην αγχωνεστε εμενα το πασσατ την εχει καμενη απο τοτε που το αγορασε ο πατερας μου δηλαδη απο το 1998. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 Το ότι σε πάρα πολλούς όπως και σε εμένα κάηκε η λάμπα στο τασάκι…ε δεν είναι και το καλύτερο δείγμα…. Από κει και πέρα αυτό που έχω εντοπίσει εγώ είναι μία στιγμιαία πτώση του φωτισμού του κατράν στο ξεκίνημα από στάση. Εγώ όμως έχω βάλει και μία οθόνη 2ντιν και τραβάει ρεύμα και μάλιστα αρκετό όταν συνδέω με κάτι το usb. Το τέτσαρα πατώντας τα μπροστινά παράθυρα να ανέβουν μία με ανοικτό και μία με κλειστό το ηχοσύστημα και η διαφορά στην τάση του εσωτερικού ήταν μεγάλη. Πάντως ευτυχώς (πλην από το τασάκι) όλα τα άλλα δουλεύουν σωστά…ακόμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 (edited) εμενα παντως στο βολτομετρο αν θυμαμαι καλα .το ρολογακι που εχω για το ρευμα μου δειχνει 1 σταμματημενο και 14 εν κινηση μερικες φορες μαλλον νλογω κρυου παει και 14.5,η μπαταρια ισχυει οτικαναμε και στις μικρες που τις βαζαμε στη καταψυξη για να φορτισουν...?καπου το χα καουσει αυτο.....τωρα επιστημονικα δεν ξερω αν στεκει αλλα το εχω ακουσει και ιαως εκει δικαιολογω τηντασγ αυτη του 14.5...σε κρυο αα ξεχασα ναπω οτι μονο ρολογια εχω προσθεσει εγω και οχι ραδιοσιντι,οτι εχει απο μαμα rcd300...αντε και κανα gps Edited January 28, 2011 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abyron Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ. Έχω παρατηρήσει, πως οταν ξεκιναω σε φανάρι, σβήνουν για κλασματα δευτερολέπτων τα φώτα στο καντράν και οτι λαμπακι υπαρχει μέσα στην καμπινα (φωτάκια πάνω στην πόρτα, στην κονσόλα κτλ). Και νομίζω πως το έκανε τις ημέρες που είχε πολύ κρύο. Εργοστασιακό έχω βάλει μόνο στον ντουλαπάκι πίσω απο το χειρόφρενο ανταπτορα για το ipod. και η αντιπροσωπεία μου έβαλε και συναγερμό. Λέτε να έχει σημασία τίποτα απο αυτά ? Είχα πάει το αυτοκίνητο στον Μανδύλα πριν απο ένα μήνα για να το τσεκάρουν (ελπίζω) και δεν είχαν βρει κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted January 28, 2011 Report Share Posted January 28, 2011 Το ίδιο κ εγώ. Μήπως τελικά αρχίσαν τα δικά τους πάλι τα magnetti marelli όπως με τα προβλήματα ηλεκτρολογικών που είχαν όλα τα ιταλικά; Η βλακεία της υπόθεσης είναι ότι η alfa romeo μετά από τόσα χρόνια άλλαξε κ χρησιμοποιεί bosch πλέον, το αντίθετο από ότι έκανε η VW! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 29, 2011 Author Report Share Posted January 29, 2011 Παιδια..πρεπει να ειναι ο συναγερμος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Παιδια..πρεπει να ειναι ο συναγερμος... Ποιον έχεις? Στο δικό μου είχαν βάλει meta system. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Αυτό μου το κάνει απο την πρώτη μέρα που το πήρα και δεν είχα τοποθετήσει ούτε συναγερμό, ουτε 2din ούτε τπτ. Πιστεύω πως δεν πρόκειται για πρόβλημα αλλα πρέπει να σχετίζεται με κάποιον αισθητήρα φωτός. Δεν είμαι σίγουρος γι'αυτό που λέω, αλλά το παρατήρησα κάποιες φορές που έβαζα και έβγαζα μέρα το αυτοκίνητο απο το γκαράζ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Παιδια μην ψαχνετε να βρειτε καποιον εξτρα εξοπλισμο που ευθυνεται.Απ'οτι γνωριζω αυτο ειναι ενα απο τα προβληματα που εχουν εμφανιστει γενικευμενα στο Golf 6 και κατι εχει παρει το αυτι μου για αναβαθμιση εγκεφαλου καντραν.Καλο θα ηταν σε πρωτη φαση να πατε στην αντιπροσωπεια γιατι ισως υπαρχει καποια οδηγια σχετικα με αυτο το προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 Οπως ειπα πιο πανω ,η οθονη που εχω βαλει στο αμαξι παρεχει και real time το φορτιο της μπαταριας και πως αυτο μεταβαλεται με την οδηγηση. Εκει λοιπον θελω να σχολιασω κατι που ειχα παρατηρησει στο παρελθον αλλα δεν ειχα δωσει σημασια μεχρι που διαβασα τα ανωτερω... Κατα την εκκινηση απο σταση , παρατηρω πως υπαρχει μια στιγμιαια "μεγαλη πτωση" τασης. Η πλακα ειναι οτι δεν πεφτει παντα τοσο πολυ. Θα τους το αναφερω... to challenge ειναι να βρω χρονο να παω στην αντιρποσωπεια καθοτι εχω αρκετα προβληματακια με το παλιαμαξο που αγορασα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted December 12, 2012 Author Report Share Posted December 12, 2012 Χαιρετισματα σε ολους και συγνωμη για την απουσια μου ... Θα ηθελα να σας ενημερωσω σχετικα με το ανωτερω το οποιο δειχνει να ειναι γενικευμενο προβλημα των Golf VI. Κατα την δευτερη επισκεψη μου στην αντιπροσωπεια , με ενημερωσαν πως το θεμα ειναι γνωστο και για την διορθωση του γινεται αλλαγη -Μπαταριας -Δυναμο Ειχα την "τυχη" το προβλημα να παρουσιαστει εντος εγγυησης οποτε και καλυφθηκε. Επειδη ειναι σαφεστατα θεμα προβληματικου ανταλλακτικου , δεν ξερω αν θα καλυψουν και ιδιοκτητες που βρισκονται εκτος εγγυησης.Δεν εχετε να χασετε κατι παρα να ρωτησετε. Μετα απο την αλλαγη Mπαταριας-Δυναμο (το πακετακι κοστιζε απ'οσο μου ειπαν 450-500ευρωπουλα) σταματησαν οι πτωσεις τασης και οι διακοπες του φωτισμου, Ελπιζω να βοηθησει και αλλους φιλους αυτο το ποστ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...