Jump to content
menios80

Τλικα Ολα Τα Cc Εχουν Ανακλινομενα Καθισματα!

Recommended Posts

Ψεμα οτι στα CC για να πεσουν τα πισω καθισματα πρεπει να πληρωσεις εξτρα!!!η διαφορα ειναι οτι οταν πληρωσεις εχεισ τις γνωστες ασφαλειες στο πανω μερος των καθισματων που κανουν τι δουλεια του ανοιγματος,ενω για εμας τους υπολοιπους που δεν το εχουμε πληρωσει υπαρχουν δυο σκοινακια στο πορτπαγκαζ κρυμενα στις πλατες των καθισματων που οταν τα τραβηξεις κανουν την ιδια δουλεια:pardon:

Link to comment
Share on other sites

H διαφορα ειναι οτι οταν πληρωσεις εχεισ τις γνωστες ασφαλειες στο πανω μερος των καθισματων που κανουν τι δουλεια του ανοιγματος,ενω για εμας τους υπολοιπους που δεν το εχουμε πληρωσει υπαρχουν δυο σκοινακια στο πορτπαγκαζ κρυμενα στις πλατες των καθισματων που οταν τα τραβηξεις κανουν την ιδια δουλεια

Στο "εξτρά" έχεις απλα και την διαιρούμενη πλάτη σε 60/40%

Link to comment
Share on other sites

Στο "εξτρά" έχεις απλα και την διαιρούμενη πλάτη σε 60/40%

Ντροπή να το χρεώνουν αυτό ως έξτρα.

Στο Passat είναι μέσα στον βασικό εξοπλισμό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οπως ήταν ντροπή το ότι:

1. Μας χρέωσαν κανονικότατα για τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες (όταν μικρά αυτοκίνητα του ομίλου εδώ και χρόνια το είχαν στάνταρ)

2. Ξήλωσαν τα φωτάκια στις πόρτες, και άφησαν μόνο ανακλαστήρες

3. Οι τουρμπίνες πλεον στα CDAA είναι Borg-Warner China, ενώ τα BZB φορούσαν Borg-Warner Germany

4. Ενώ οι μπαταρίες στα πατώματα 9R/10R ήταν μέσα στο θερμο-προστατευτικό κάλυμμα, και όλο μαζί μέσα στο πλαστικό κουτί, πλεον στα 11R το έκαναν σαν τα Leon να είναι στο τσόχινο θερμο-προστατευτικό κάλυμμα μόνο!

...και...και...και...

Τα πάντα πλεον αυστηρά και μόνο με γνώμονα το κόστος, και το να μπορέσουν να τσιμπήσουν από όπου βρουν!

Link to comment
Share on other sites

Οπως ήταν ντροπή το ότι:

1. Μας χρέωσαν κανονικότατα για τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες (όταν μικρά αυτοκίνητα του ομίλου εδώ και χρόνια το είχαν στάνταρ)

2. Ξήλωσαν τα φωτάκια στις πόρτες, και άφησαν μόνο ανακλαστήρες

3. Οι τουρμπίνες πλεον στα CDAA είναι Borg-Warner China, ενώ τα BZB φορούσαν Borg-Warner Germany

4. Ενώ οι μπαταρίες στα πατώματα 9R/10R ήταν μέσα στο θερμο-προστατευτικό κάλυμμα, και όλο μαζί μέσα στο πλαστικό κουτί, πλεον στα 11R το έκαναν σαν τα Leon να είναι στο τσόχινο θερμο-προστατευτικό κάλυμμα μόνο!

...και...και...και...

Τα πάντα πλεον αυστηρά και μόνο με γνώμονα το κόστος, και το να μπορέσουν να τσιμπήσουν από όπου βρουν!

Έτσι ακριβώς φίλε. Λίγο από 'δω, λίγο από 'κει, λίγο το "όνομα" και κάπως έτσι δημιουργείται η διαφορά τιμής σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Γιατί αυτό που μετράει είναι η "αρχική τιμή".

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που το πήρα 5θέσιο έχω αναδιπλούμενα καθίσματα με δυνατότητα διαχωρισμού 60-40 ..

Οπότε με 150 € πήρα και έξτρα θέση και βολικότερη αναδίπλωση :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που το πήρα 5θέσιο έχω αναδιπλούμενα καθίσματα με δυνατότητα διαχωρισμού 60-40 ..

Οπότε με 150 € πήρα και έξτρα θέση και βολικότερη αναδίπλωση :whistling:

Σωστός!Περιμένεις λίγο και κερδίζεις.Βέβαια το τίμημα, είναι ότι το χαίρεσαι πιο λίγο σαν καινούργιο, γιατί βγαίνει το λίφτιγκ ή το επόμενο μοντέλο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πάντως φίλε Γιάννη αν θα βγει νέο CC καθώς δεν πούλησε και τρελά γενικώς ...

Και αν βγει και μοιάζει στο νέο Passat Berlina θα είναι χειρότερο από το δικό μας :devil:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πάντως φίλε Γιάννη αν θα βγει νέο CC καθώς δεν πούλησε και τρελά γενικώς ...

Και αν βγει και μοιάζει στο νέο Passat Berlina θα είναι χειρότερο από το δικό μας :mellow:

εχεις δικιο σ αυτο.........

......αδικο ομως στις θεσεις!!!!!!!το cc θα πρεπε να παραμεινει οπως κ οι cls αυστηρα 4θεσια!!!!!!!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σου εύχομαι να κάνεις τρίδυμα τότε και να έρθεις να μου ξαναγράψεις την ίδια απάντηση :hyper:

θα παρω vanακι για 2ο αυτοκ.!!!!!!!!!.....ακου 3δυμα!!!!!!!!!!!???????????!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η νέα μπερλίνα είναι 100% ίδια με το CC μηχανικά αλλά και εσωτερικά, το θεωρώ άτοπο να κυκλοφορεί και το CC ως 5θέσιο!

Αν μη τι άλλο, αν αναλογιστεί κανείς ότι πίσω η οροφή είναι τόσο χαμηλή που άνθρωπος άνω του 1.80 βρίσκει στο ταβάνι, το θεωρώ λίγο ανούσιο αυτό που έκαναν!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.