Jump to content
yositosi

Αντικατάσταση Ελαστικών

Recommended Posts

Θα ήθελα κάποιες γνώμες γιατί σιγά σιγά αρχίζω να ψάχνω να αντικαταστήσω τα ελαστικά του αυτοκινήτου.

Σαν stock, το αμάξι φοράει τα Continental ContiSeal Contisport3. Σαν ελαστικά ήσυχα, αν και σε πολλές περιπτώσεις ευπαθή σε καρουμπαλάκια. Παρόλο το ότι έχουν γενικώς πολύ καλό κράτημα, το μεγαλύτερο μειονέκτημα τους είναι ότι προκειμένου να μην σκάνε από καρφιά, είναι ντυμένα εσωτερικά με ένα ειδικό τζελ.

Καλό σαν χαρακτηριστικό, αλλά δεδομένου του ότι το αμάξι φέρει ρεζέρβα κανονικού μεγέθους, ίσως κομματάκι "μη αναγκαίο"... πόσο δε όταν συνυπολογίσει κανείς ότι μιλάμε για μια αύξηση στο βάρος του κάθε ελαστικού κατά 1 κιλό λόγω αυτού του τζελ!!

Ψάχνοντας λοιπόν, έχω δει να λέγονται καλά λόγια για τα Falken στην Αμερική, ενώ παράλληλα βλέπω ότι η τιμολογιακή πολιτική τους είναι ΑΚΡΩΣ επιθετική! Τα έχει φορέσει κανείς να μου πει εντυπώσεις για την απόδοση τους στην Ελληνική πραγματικότητα?

Link to comment
Share on other sites

Τα falken ειναι πολυ καλα λαστιχα,ειδικα τα F452 αν δεν κανω λαθος στον κωδικο και σε πολυ καλη τιμη τοσο στην Ελλαδα οσο και στο εξωτερικο.

Δυστυχως δεν εχω προσωπικη γνωμη να σου πω,απλα απο συζητησεις ειναι η αποψη αυτη.

Προσωπικα μπορω να σου προτεινω τα p zero rosso ή p zero τα οποια ξερω οτι ειναι κορυφαια.

Link to comment
Share on other sites

Σαν θόρυβο και άνεση τι λένε Κωνσταντίνε? Είχα την εντύπωση ότι τα pirelli είναι περισσότερο προς το "σπορτίφ" σαν χαρακτήρας.

Link to comment
Share on other sites

Nα σου πω την αληθεια,θορυβο ιδιαιτερο δεν κανουν.

Ανετα ειναι αν και ειναι σκληρο σαν λαστιχο.Δεν ειναι σαν michelin δηλαδη,τοσο μαλακα.

Εχω μεινει ακρως ικανοποιημενος,κρατανε παρα πολυ καλα τοσο σε στεγνο οσο και σε βρεγμενο.

Φαντασου και στα δυο αυτοκινητα,εχω συνολικα βαλει 5 φορες τα λαστιχα αυτα και δυσκολα θα τα αλλαξω.

Link to comment
Share on other sites

περα απ τα falken ,που καλο θα ηταν αν καποιος τα χει χρησιμοποιησει να μας πει τις εντυπωσεις του μιας κ ειναι σε πολυ καλη τιμη κ τα pirelli (που εγω τα εκτιμω πολυ-τα ειχα στο προηγουμενο),εχει βαλει κανεις τα conti 5?

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας αλλάξει αρκετά ελαστικά σε προηγούμενα αυτοκίνητα, τελικά μόνο από τα Michelin έμενα πάντοτε ευχαριστημένος, και σε πρόσφυση και σε άνεση/θόρυβο. Το μοναδικό αρνητικό τους ήταν ότι εμφάνιζαν σχετικά γρήγορα φθορές στα πλαϊνά "μάγουλα" σε σπορτίφ στυλ οδήγησης.

Από την άλλη δεν είμαι και δυσαρεστημένος από τα μαμά Contiseal του CC, τα οποία όσο νά'ναι προσφέρουν και λίγη περισσότερη ασφάλεια με το τζελ.

Το σίγουρο είναι ότι στην αλλαγή ελαστικών που θα κάνω (δεν αργεί καθότι είμαι ήδη στα 30.000χλμ) θα συνεκτιμήσω και τον παράγοντα "έλεγχος πίεσης ελαστικών" με τους αισθητήρες στις βαλβίδες, γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι το σχετικό extra σύστημα της VW που (κακώς) έβαλα στην παραγγελία είναι συμβατό με οποιοδήποτε ελαστικό.

Link to comment
Share on other sites

Ως προς το θέμα των αισθητήρων απλα καμία σχέση Γιώργο. Είναι μικρά πιεσόμετρα τα οποία διαβάζουν την πίεση που επικρατεί εντός του αεροθαλάμου, και απλα μεταδίδουν το νούμερο στο αυτοκίνητο! Αν υπάρχουν αποκλίσεις από αυτό που έχει οριστεί, τότε έχεις ένδειξη απώλειας. Τίποτα περισσότερο, και τίποτε λιγότερο από αυτό... και άρα δεν έχει να κάνει σε τίποτα με το τι ελαστικό θα φορέσεις :pardon:

Link to comment
Share on other sites

πανωτς ως προς το θεμα των αισθητηρων το πασσατ τους εχει στις βαλβιδες στα λαστιχα εργοστασιακους?γιατι το γκολφακι μου εχει τετοιο αλλα μου εξηγησαν οτι ειναι αλλου και μετραει τον αριθμο στροφων της ροδας και αν δει οτι κινειται η μια ποιο αργα απτην αλλη τοτε καταλαβαινει οτι εχει χασει αερα...μουλετε ποιος εχει δικιο τωρα?εχει και εχτρα κουμπι για τον αισθητηρα διπλα απτο εσπ στο τασακι οπου του κανει ρεσετ...αλλα στι βαλβιδες σιγουρα δεν ειναι αλλαξα τα λαστιχα και μετα μου ειχε αναψει και το ρεσεταρισα και μετα απο καιρο μου ειχε αναψει παλι γιατι επαιζα με τις πιεσεις.. και τις βαλβιδες τις ειχα καρατσεκαρει και δεν υπηρχε τιποτε εκει ασχετα που μονο λαστιχα αλλαξα οι βαλβιδες εμειναν οι ιδιες.

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που φοράς εσύ, είναι αυτό που έχει και στα CC ως στάνταρ. Είναι πρακτικά το "παθητικό" tyre pressure monitoring. Βάζεις τον αέρα που θέλεις, και σετάρεις. Από εκεί και πέρα το σύστημα του ABS παρακολουθεί τις περιστροφές των τροχών. Αν κάποιος τροχός παρουσιάσει απόκλιση, τότε υπάρχει ενδεχομένως απώλεια αέρα και σε προειδοποιεί. Βέβαια, εμένα μετά από οδήγηση σε πολύ χάλια δρόμο με πολύ άσχημη κλίση από τη δεξιά μεριά, μου άναψε λαμπάκι χωρίς να έχω χάσει καθόλου αέρα.

Πρακτικά, όταν είχα τρύπημα μου άναψε όταν η πίεση από το 33 είχε πέσει στο 22!

Αυτό που ανέφερε τώρα ο Γιώργος είναι στον ΕΞΤΡΑ εξοπλισμό, όπου η βαλβίδα έχει και μετρητή πίεσης και αναμεταδίδει στο αυτοκίνητο την ακριβή πίεση του κάθε ελαστικού. Αυτό θεωρητικά έχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια καθότι κάνει ενεργητική μέτρηση :angry2:

Link to comment
Share on other sites

αυτο πας στην αντι προσωπεια και μπορεις να το περασεις καιμετα την αγορα του αμαξιου?απο οτι καταλαβα εχω τουλαχιστον την προεγκατασταση για το εχτρα?σωστα?

Link to comment
Share on other sites

αυτο πας στην αντι προσωπεια και μπορεις να το περασεις καιμετα την αγορα του αμαξιου?απο οτι καταλαβα εχω τουλαχιστον την προεγκατασταση για το εχτρα?σωστα?

Δεν το γνωρίζω αυτό φίλε μου. Αν το είχε σαν εξτρά επιλογή το μοντέλο σου "θεωρητικά" φοριέται μετά. Στην πράξη όμως, πολλά πράγματα δεν τα περνάει καμία αντιπροσωπεία, είτε γιατί είναι μεγάλος μπελάς, είτε γιατί το κόστος είναι υπέρογκο, είτε γιατί οτιδήποτε. Αυτό μόνο αν πας να ρωτήσεις θα σου το πουν :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Κατά σειρά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα έβαζα:

Continental

Pirelli P Zero Rosso

Goodyear F1

.

.

.

.

(χάος)

Dynlop SP Sport Max

Τα Michelin που ανέφερε κάποιος είναι μεν πολύ καλά, αλλά δε νομίζω πως θα κάθονταν καλά στο CC.

Τα Falken είναι εξαιρετικά για κάνα ντόκο σε λιμάνι.

Αυτό που ανέφερε τώρα ο Γιώργος είναι στον ΕΞΤΡΑ εξοπλισμό, όπου η βαλβίδα έχει και μετρητή πίεσης και αναμεταδίδει στο αυτοκίνητο την ακριβή πίεση του κάθε ελαστικού. Αυτό θεωρητικά έχει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια καθότι κάνει ενεργητική μέτρηση :growl:

Ψωνάρες.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Τα Falken είναι εξαιρετικά για κάνα ντόκο σε λιμάνι.

Εχεις οδηγήσει ή από άκουσμα? Σε ρωτάω γιατί όλη η Αμερική τα εξυψώνει, ενώ εδώ ΟΛΟΙ έχουν ακούσει τα καλύτερα, αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν τα έχει δοκιμάσει :growl:

Link to comment
Share on other sites

Εχεις οδηγήσει ή από άκουσμα? Σε ρωτάω γιατί όλη η Αμερική τα εξυψώνει, ενώ εδώ ΟΛΟΙ έχουν ακούσει τα καλύτερα, αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν τα έχει δοκιμάσει :growl:

Ποτέ δεν εκφέρω άποψη αν δεν έχω προσωπική εμπειρία.

Όσο για αυτό που λες για Αμερική, το κορυφαίο (κατ'εμέ) λάστιχο ever, αλλά χωρίς την παραμικρή εμπειρία επί Ελληνικού εδάφους είναι αυτό:

Nitto-Invo.jpg

NITTO INVO

Ακόμα δεν έχω βρει ούτε το θάρρος να παραγγείλω μια τετράδα, ούτε κάνα παλαβό να τα φέρει να δούμε τι λένε...

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν έχω βρει ούτε το θάρρος να παραγγείλω μια τετράδα, ούτε κάνα παλαβό να τα φέρει να δούμε τι λένε...

Ξέρουμε αν παίζουν πουθενά Ευρώπη??? :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

My link

My link

My link

My link

My link

My link

My link

My link

My link

......σε οποιοδηποτε λιμανι?

Γενικά και κρίνοντας και μόνο από την τιμή τους, αντιλαμβάνεσαι πως δεν είναι τίποτα σπουδαίο...

Προσωπικά όσες φορές μου έτυχε να τα δοκιμάσω, μου φάνηκαν απλά αδιάφορα.

Δοκίμασε τα πάντως, αν μη τι άλλο δεν θα δώσεις και πολλά χρήματα.

Ξέρουμε αν παίζουν πουθενά Ευρώπη??? :frantics:

Κάποια στιγμή τα βρήκα κάπου στην Αγγλία, αλλά ήταν σχετικά ακριβά.

Σε ποιότητα πρέπει να είναι κοντά στα Yokohama Parada (TOP των TOP αλλά με πολύ θόρυβο κύλισης και όχι μεγάλη διάρκεια ζωής), αλλά υποπτεύομαι πως πρέπει να κάνει μόνο για τίποτα πισωκίνητα Γιαπωνέζικα θηρία, κρίνοντας βέβαια από το γεγονός πως τα προτιμάνε μόνο Ντάτσουν (R34/GTR) και Τουότα (Supra κ'Σία).

Από το πέλμα και μόνο πάντως προσωπικά τα έχω ερωτευτεί.

Το κακό είναι πως είναι ακριβά και στα χέρια μου (με τη χρήση που κάνω) αν δεν αντέχουν τα βλέπω να κοσμούν κάνα λιμάνι στο 3μηνο...

Link to comment
Share on other sites

Στο Αμέρικα, και για 17άρα που φοράω εγώ παίζουν στα 130USD έκαστο... Δηλαδή EUR90 έκαστο... Δηλαδή EUR450 η 5άδα (για να έχουμε και μια καβάντζα στη ρεζέρβα αν σακατέψουμε κανένα.

Βάλε μεταφορικά (κανένα expedited και ας έρθουν με καράβι σε κανένα μήνα), πάλι βγαίνουμε φθηνότερα από τα 800ευρώ που κάνει μια 4άρα ContiSeal Sport Contact 3! Το θέμα είναι ότι κανείς από τα Αμερικάνικα μαγαζιά που βρήκα δεν κάνει εξαγωγή Ευρώπη.

Και ναι και εγώ με το πέλμα αυτό ερωτεύθηκα και αδιαφορώ αν σε 6 μήνες θα κοσμούν την Μαριγούλα στην ιχθυόσκαλα της Μηχανιώνας! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Γενικά και κρίνοντας και μόνο από την τιμή τους, αντιλαμβάνεσαι πως δεν είναι τίποτα σπουδαίο...

Προσωπικά όσες φορές μου έτυχε να τα δοκιμάσω, μου φάνηκαν απλά αδιάφορα.

Δοκίμασε τα πάντως, αν μη τι άλλο δεν θα δώσεις και πολλά χρήματα.

....ο σιμος μ εχει φαει με δαυτα κ απλα επιμενω αν τα χει δοκιμασει κανεις.

Στο Αμέρικα, και για 17άρα που φοράω εγώ παίζουν στα 130USD έκαστο... Δηλαδή EUR90 έκαστο... Δηλαδή EUR450 η 5άδα (για να έχουμε και μια καβάντζα στη ρεζέρβα αν σακατέψουμε κανένα.

Βάλε μεταφορικά (κανένα expedited και ας έρθουν με καράβι σε κανένα μήνα), πάλι βγαίνουμε φθηνότερα από τα 800ευρώ που κάνει μια 4άρα ContiSeal Sport Contact 3! Το θέμα είναι ότι κανείς από τα Αμερικάνικα μαγαζιά που βρήκα δεν κάνει εξαγωγή Ευρώπη.

αρα δεν ειναι κ τοοοσο ακριβα!το αντιθετο θα λεγα! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Κατά σειρά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα έβαζα:

Continental

Pirelli P Zero Rosso

Goodyear F1

.

.

.

.

(χάος)

Dynlop SP Sport Max

Τα Michelin που ανέφερε κάποιος είναι μεν πολύ καλά, αλλά δε νομίζω πως θα κάθονταν καλά στο CC.

Τα Falken είναι εξαιρετικά για κάνα ντόκο σε λιμάνι.

Ψωνάρες.... :frantics:

Θα συμφωνήσω απολύτως. έχω δοκιμάσει σε υψηλές ταχύτητες και βροχή bridgestone, pirelli, michellin και yokohama. Μετα απο όλα αυτά θα ξαναβάλω το ελαστικό που φοράμε "μαμα" (ή αν είχα 18" το sport contact 5).

Γενικά, επειδή το ελαστικό είναι το μόνο σημείο του αυτοκινήτου που μας κρατά σε "επαφή" με τον πλανήτη, τα λεφτά πρέπει να παίζουν τη μικρότερη σημασία κατ΄εμέ. Ας κόψουμε απο αλλού στο κάτω - κάτω..

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ Θανάση, αλλά μιλάμε για ΠΟΛΥ βάρος στα Contiseal, και ΠΟΛΥ υψηλό κόστος! Και στην τελική, ΠΟΛΛΑ έφυγαν αδιάβαστα από σαμαράκια μικρά (καρούμπαλα), ή παράξενα σκισίματα (βλεπε το δικό μου στα 1000χλμ)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.