Jump to content
yositosi

Αντικατάσταση Ελαστικών

Recommended Posts

Update για τα λαστιχάκια... ΠΟΛΥ μαλακό πέλμα! Για εμένα ότι πρέπει μιας και πολύ απλα το αμάξι ΠΑΤΑΕΙ, και δεδομένης της ροπης που έχω αυτό ειναι μεγάλη υπόθεση. Ο θόρυβος παραμένει χαμηλός, και σε κρύα εκκίνηση τα φρένα μια χαρά πιάνουν και γενικά κανενα απολύτως παράπονο. Σε σύγκριση με τα Contiseal SC3 απλά η μέρα με τη νύχτα σε όλους τους τομείς!

 

Φυσικά, επιφυλάσομαι για τον παράγοντα "ρυθμός φθοράς" για κάποιον που κάνει αρκετά χιλιόμετρα όπου και σίγουρα το "κόστος/χιλιόμετρο" είναι ένας σημαντικός παράγοντας :)

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά, επιφυλάσομαι για τον παράγοντα "ρυθμός φθοράς" για κάποιον που κάνει αρκετά χιλιόμετρα όπου και σίγουρα το "κόστος/χιλιόμετρο" είναι ένας σημαντικός παράγοντας :)

 

Σίμο, ο ρυθμός φθοράς δεν εξαρτάται μόνο από τα χιλιόμετρα που κάνεις, αλλά και από το πόσο επιθετική οδήγηση κάνεις, την ταχύτητα που τα τρέχεις, αλλά και το πόσα καλοκαίρια τρώνε τα ελαστικά σου.

 

Όπως είχα ξαναγράψει εδώ, είχα αλλάξει τα μαμά ContiSeal μετά από 2 χρόνια χρήσης και 40.000χλμ με τα Michelin Pilot Sport 3 (235/45 R 17 Y). Δεν μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ικανοποιημένος από τα Michelin και η αιτία είναι μόνο τα επίπεδα φθοράς. Σε θέματα απόδοσης δεν είχα ούτε έχω κανένα παράπονο. Εκτός του ότι από τους πρώτους μήνες ζωής του ελαστικού εμφανίστηκαν εύκολες "πληγές" από πεζοδρόμια, μετά από λιγότερα από 2 χρόνια χρήσης και μόλις 18.000χλμ τα ελαστικά είναι φανερό ότι σε λίγο θα θέλουν αλλαγή.

 

Είναι γνωστό ότι είμαι ταλιμπάν στον τρόπο οδήγησης, και στις στροφές και σε οδήγηση επί πολλή ώρα με μεγάλη ταχύτητα, αλλά ο τρόπος οδήγησής μου μεταξύ των 2 διαφορετικών σετ ελαστικών δεν έχει αλλάξει ώστε να δικαιολογείται τέτοια διαφορά αντοχής στη φθορά. Το αντίθετο μάλιστα, τα τελευταία 2 έτη ενίοτε έχω επιβάτη και το μικρό μου γιο, κάτι που σημαίνει σημαντικά πιο συντηρητική οδήγηση.

 

Η εξήγηση που δίνω είναι διπλή: Αφενός είναι προφανές ότι τα Michelin είναι πολύ πιο ευαίσθητα από τα Continental σε θέματα φθοράς και αφετέρου ότι μεγάλο ρόλο στη ζωή ενός ελαστικού στην Ελλάδα παίζει ο παράγοντας "ελληνικό καλοκαίρι". Τόσο η απευθείας έκθεση στον ήλιο, όσο και οι υψηλές θερμοκρασίες της ασφάλτου το καλοκαίρι έχω την εντύπωση ότι σκοτώνουν πολύ γρήγορα τα ελαστικά, τόσο που τελικά δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο πόσα χιλιόμετρα γράφουν, αλλά πόσα καλοκαίρια χρησιμοποιούνται. Κοροϊδεύουμε τους Βαλκάνιους επισκέπτες μας που όταν παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους τοποθετούν χαρτόνια πάνω από τα λάστιχα για να μην τα φθείρει ο ο ήλιος (και για να αποφεύγουν τα ούρα των σκύλων στις ζάντες τους), αλλά μάλλον καλά κάνουν. Θεωρώ πολύ δύσκολο να αντέξουν ελαστικά 3 καλοκαίρια και ίσως αυτός είναι ένας λόγος που οι περισσότεροι αλλάζουμε ελαστικά το φθινόπωρο.

Link to comment
Share on other sites

Καλά εξαρτάται... ας πούμε τα Turanza (factory fit) του Leon... τα σκ@τ@ που ήταν τότε που το πήρα... εεε τα ίδια σκ@τ΄@ είναι και τώρα και ας πέρασαν τόσα καλοκαίρια χαχαχα :p :P :p

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Καλά εξαρτάται... ας πούμε τα Turanza (factory fit) του Leon... τα σκ@τ@ που ήταν τότε που το πήρα... εεε τα ίδια σκ@τ΄@ είναι και τώρα και ας πέρασαν τόσα καλοκαίρια χαχαχα :p :p :p

Έτσι...

 

Στο στέϊσον που είχα, (opel cadett 1,2), τα Bridgestone κράτησαν...άπειρα χιλιόμετρα και...δέκα πέντε χρόνια πριν αρχίσει η αλλοίωση από την ήλιο...

Link to comment
Share on other sites

Dunlop sprot maxx 235-45-17 ίδια με του Σίμου τα φοράω από το 2011 και έχω κάνει 60.000χλμ. Στην Ελλάδα αθόρυβα αλλά κοντά στης 50.000χλμ άρχισε να ακουγεται η κύλιση τους.

Με το που πατήσαν Γερμανικιά άσφαλτο αθορυβα ξανά. Από θέμα πρόσφισης να πω ότι και ένα αμάξι με 100ps να έχεις Ελλάδα μπορείς να σπινιάρεις συνέχεια.

Στην Ελλάδα και καινούργια που ήταν τα λάστιχα με το που έγινε το αμάξι Κ04 τα ξεφτίλιζε με το καλημέρα ακόμα και καινούργια που ήταν με λίγα χλμ πάνω.

Τώρα το αμάξι είναι ακόμα βεντούζα παρά τα χλμ που έχουν τα λάστιχα και την φθορά τους. Η άσφαλτος πάιζει πολύ μεγάλο ρόλο.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι τα λάστιχα δεν κάνουν για τον χειμώνα σε θερμοκρασίες -0 παρά μόνο να πηγαίνεις σιγά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη ελαστικων και για μενα f1 assymetric 2 235/45/17 94Y πρωτες εντυπωσεις θετικες ιδιαιτερα στο θορυβο

Πόσο κόστισαν?

Link to comment
Share on other sites

Pete7 καλησπέρα...θα τα βάλω κι εγώ αύριο....οι εντυπώσεις σου μέχρι τώρα?

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω κανει παρα πολλα χλμ. (λογω μηχανης) νομιζω πιο αθορυβα απο τα conti σιγουρα πιο σκληρα στα πλαινα, επεσα σε καλη λακουβα (ειχα πεσει και με τα conti σε περιπου ιδια λακουβα και πηγα για αλλαγη) και δεν καταλαβαν τιποτα κρατημα πολυ καλο αλλα ειναι ακομα καινουρια.

Ποσο τα εχεις βρει?

Edited by pete7
Link to comment
Share on other sites

Τα έβαλα κι εγώ τελικά μετά από άπειρες συγκρίσεις σε sites και στο tyre reviews. Μου φαίνεται κι εμένα πολύ καλό λάστιχο.....Πιο αθόρυβα Καλό κράτημα και φρενάρισμα. Θα δείξει σε βάθος χρόνου. 600 ευρώ τα βρήκα η πιο φτηνή τιμή στο Ηράκλειο

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντυπώσεις από τα Goodyear f1 asymmetric 2 για τα πρώτα περίπου 2000 χιλιόμετρα είναι παρά πολύ θετικές.το αυτοκίνητο είναι πιο σταθερό χάρη στα πιο σκληρά πλαϊνά πιο ευθυβολο σε στροφές και ευθείες λιγότερη άνεση βέβαια σε σχέση με το continental αλλά χωρίς να ενοχλεί. Παρά πολύ καλό κράτημα στο βρεγμένο

Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω βαλει το σουπερ λαστιχο αλλα μετα από 59.000χιλ(πριν ένα χρονο) εβαλα τα Falken ZE912 ΜΕ 450 ευρω η 4αδα! Δεν οδηγω επιθετικα οποτε μην με ρωτήσετε για κρατημα....εχω κανει 5.000χιλ από τοτε και μου φαίνονται αρκετα καλα στο δρομο ακομα και στην βροχη...!http://www.doublehtire.com/Falken-Tire-Ziex-ZE-912-Tire-detail.htm?productId=5422794&optionId=&ez=Falken Tire&pos=2

Link to comment
Share on other sites

Για διαστάσεις σε 19 ζάντα προτείνεται λάστιχο 235/35/19.

Για πιο μεγάλο πέλμα τι θα προτείνατε;

Να είναι πιο ασφαλές στα πολλά χλμ.

Link to comment
Share on other sites

ευτυχης κατοχος passat cc με τα μανισια 235/45/17 τα οποια θεωρω ελαφρως υπερβολικα ακόμη και για τα 170 πραγματικα αλογα του αυτ/του....Θελω να τα κατεβασω ελαφρως σε πλατος 225 αλλα εχω ενα προβληματισμο...Θα ηθελα να μεγαλωσω το προφιλ απο 45 σε 50 για λογους ανεσης (οικογενεια) , θεωρωντας οτι το υπολογιζομενο ύψος των 7mm σε συνολικη διάμετρο που θα σηκωθει το αμαξωμα μου ειναι αποδεκτό...Το θεμα ειναι οτι η διασταση 225/50 βγαινει περιπου 100€+ ακριβοτερη στο συνολο απο αυτη των 225/45....Θα εκτιμουσα οποιαδήποτε άποψη για την αλλαγη αυτη...

 

Θα ηθελα επισης εαν εχει καποιος αποψη για τα νεα ελαστικα της ΜΟΜΟ που βγανουν γενικα σε ανταγωνιστικές τιμές...

Edited by leftlane
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε μου!!!Τα ελαστικά που αναφέρεις είναι τελείως άγνωστα.Θα σου συμβούλευα να ακολουθήσεις την πεπετημένη σχετικά με τα λάστιχα διότι είναι η μόνη σου επαφή με την άσφαλτο.Υπάρχουν αξιόπιστες μάρκες οι οποίες να μεν είναι ακριβές αλλά θα εγγυηθούν πλήρως την οδική σου ασφάλεια .Αν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα βάλε μια δυάδα μπροστά και μετά από 5-6 μήνες αλλή μια.Τέλος μην αλλάζεις την διάσταση που προτείνει ο κατασκευαστής διότι όλο το στήσιμο του αυτοκινήτου,το abs και το esp έχουν ρυθμιστεί με αυτή τη διάσταση ελαστικού που φοράς τώρα.Πίστεψέ με η διάσταση του ελαστικού που φοράς δεν είναι καθόλου υπερβολική για το αυτοκίνητο που κατέχεις.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

professor σ ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση! Γενικα, αν και ειμαι στενα οικονομικα αυτη την περίοδο, προτιμω παντα τις αξιόπιστες λύσεις αλλα πάντα ψαχνω για οικονομικές προσφορές σε ποιοτικά προϊόντα. Με τιποτα δεν θα επέλεγα αγνωστες/no-name εταιριες αμφιβόλου ποιότγητας και ας εχουν μεγαλη διαφορά στην τιμή. Η εταιρία ΜΟΜΟ οπως ολοι ξερουμε, ειναι απο τις κορυφαιες στις ζαντες, επομενως το πρόσφατο άνοιγμά της στην αγορά των ελαστικών ίσως ειναι σοβαρό, δεν το ξερω σιγουρα ομως...

 

Οσο για την αλλαγη της διάστασης η ταπεινή μου γνώμη ειναι οτι η παρέμβαση ειναι μικρη και δεν αλλαζει δραματικά η γεωμετρία του αυτ/του....Εαν απο την αλλη αλλαξω μονο το προφιλ και επιλεξω 235/50 (με σκοπο την πολυ μικρη βελτιωση σε ανεση...) η διαφορά στο συνολικό ύψος θα είναι 12mm ενω με το 225/45 διαφορά 4,5mm προς το πιο χαμηλό (παντα σε σχεση με το εργοστασιακό 235/45)

Link to comment
Share on other sites

professor σ ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση! Γενικα, αν και ειμαι στενα οικονομικα αυτη την περίοδο, προτιμω παντα τις αξιόπιστες λύσεις αλλα πάντα ψαχνω για οικονομικές προσφορές σε ποιοτικά προϊόντα. Με τιποτα δεν θα επέλεγα αγνωστες/no-name εταιριες αμφιβόλου ποιότγητας και ας εχουν μεγαλη διαφορά στην τιμή. Η εταιρία ΜΟΜΟ οπως ολοι ξερουμε, ειναι ( ΗΤΑΝ )απο τις κορυφαιες στις ζαντες, επομενως το πρόσφατο άνοιγμά της στην αγορά των ελαστικών ίσως ειναι σοβαρό, δεν το ξερω σιγουρα ομως...

 

Οσο για την αλλαγη της διάστασης η ταπεινή μου γνώμη ειναι οτι η παρέμβαση ειναι μικρη και δεν αλλαζει δραματικά η γεωμετρία του αυτ/του....Εαν απο την αλλη αλλαξω μονο το προφιλ και επιλεξω 235/50 (με σκοπο την πολυ μικρη βελτιωση σε ανεση...) η διαφορά στο συνολικό ύψος θα είναι 12mm ενω με το 225/45 διαφορά 4,5mm προς το πιο χαμηλό (παντα σε σχεση με το εργοστασιακό 235/45)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

professor σ ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση! Γενικα, αν και ειμαι στενα οικονομικα αυτη την περίοδο, προτιμω παντα τις αξιόπιστες λύσεις αλλα πάντα ψαχνω για οικονομικές προσφορές σε ποιοτικά προϊόντα. Με τιποτα δεν θα επέλεγα αγνωστες/no-name εταιριες αμφιβόλου ποιότγητας και ας εχουν μεγαλη διαφορά στην τιμή. Η εταιρία ΜΟΜΟ οπως ολοι ξερουμε, ειναι απο τις κορυφαιες στις ζαντες, επομενως το πρόσφατο άνοιγμά της στην αγορά των ελαστικών ίσως ειναι σοβαρό, δεν το ξερω σιγουρα ομως...

Οσο για την αλλαγη της διάστασης η ταπεινή μου γνώμη ειναι οτι η παρέμβαση ειναι μικρη και δεν αλλαζει δραματικά η γεωμετρία του αυτ/του....Εαν απο την αλλη αλλαξω μονο το προφιλ και επιλεξω 235/50 (με σκοπο την πολυ μικρη βελτιωση σε ανεση...) η διαφορά στο συνολικό ύψος θα είναι 12mm ενω με το 225/45 διαφορά 4,5mm προς το πιο χαμηλό (παντα σε σχεση με το εργοστασιακό 235/45)

Δεν θα έχεις πρόβλημα από 235 να πας σε 225. Εξάλλου τα πιο πολλά αμάξια του ομίλου φοράνε 225 στις απλες εκδοσεις και 235 στις Spor.

Από την στιγμή που δεν θα αλλάξει πολύ η διάμετρος του αμαξιού κάνε το. Το αμάξι το έχεις σαν οικογενειακό δεν θα πηγαίνεις όλη την ώρα τάπα και ούτε θα αλλάξει το βήμα.

Θα γίνει και πιο οικονομικό...

Τώρα για την εταιρία που λες δεν ήξερα ότι βγάζει λάστιχα θα το κοιτάξω.

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, αυτό που είπε ο professor ισχύει! Οταν κοιτούσα και στη θεωρία έψαχνα για αλλαγή αναρτήσεων, ο "δικός μου" άνθρωπος στο δίκτυο της Seat ήταν κάθετος. Ρητά και κατηγορηματικά μου είπε "στα νέα αμάξια κάνετε αλχημείες... μην πειράξεις αναρτήσεις πέρα από μαμά... λάστιχα/βήμα πέρα από μαμά. Το αμάξι ειναι στημένο και σεταρισμένο ηλεκτρονικά για τα μαμά μέρη. Αν εσύ κάνεις τις αλλαγές, επειδή δεν εισαι πεισματάρης πιτσιρικάς... όταν θα διαπιστώσεις την αλλαγή στη συμπεριφορά γιατί τα ηλεκτρονικά θα δουλεύουν με άλλα δεδομένα πλέον... σίγουρα θα έρθεις και θα μου κάνεις παράπονα ότι το αμάξι δεν ειναι "σωστό" ".

 

Ηταν κάθετος, οριζόντιος, πλαγιος... όπως θέλεις μπορεις να το πεις, αλλά δεδομένου του ότι ο άνθρωπος ήταν από τους ελάχιστους σοβαρούς και έμπειρους στο δίκτυο εγώ προσωπικά τον πιστεύω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω. Απλά εδώ Γερμανία έχω δει και CC ΜΕ 205 δεν θυμάμαι το προφίλ ΑΛΛΆ χειμερινά...

Όντως από το εργοστάσιο επιλέγουν λάστιχο μετά από δοκιμές για το πιο κάθετε καλά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 εβδομάδες άλλαξα ελαστικά για δεύτερη φορά. Όπως είχα ξαναγράψει στο παρελθόν, μετά τα μαμά Continental ContiSeal που ήταν ok, απογοητεύτηκα από τα Michelin Pilot Sport 3 λόγω της πολύ μεγάλης φθοράς που εμφάνιζαν και αποφάσισα, όπως και πολλοί άλλοι εδώ μέσα, να βάλω τα Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/45/17 94Υ. Έκανα μια γρήγορη τηλεφωνική έρευνα αγοράς στα βόρεια προάστια της Αττικής που με βολεύουν και τα βρήκα σε ένα εύρος τιμών από 430 μέχρι 520 ευρώ. Υποθέτω ότι η Goodyear έριξε τις τιμές τους γιατί είναι πλέον ελαστικό τριετίας, ως σχέδιο εννοώ γιατί προφανώς αυτά που φόρεσα ήταν φρέσκα (παραγωγή Αύγουστος 2014).

 

Δεν βιάζομαι να κάνω κριτική γιατί κάθε φορά που αλλάζουμε ελαστικά, αναγκαστικά συγκρίνουμε τα φθαρμένα μας ελαστικά με τα καινούργια που φορέσαμε και λογικά μας φαίνονται ανώτερα (π.χ. είναι αναμενόμενο να σπινιάρουν δυσκολότερα στην εκκίνηση). Του χρόνου που θα αλλάξω τα μπρος-πίσω θα δω τι γίνεται από επίπεδα φθοράς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.