Jump to content
yositosi

Αντικατάσταση Ελαστικών

Recommended Posts

Πόσα χλμ έκανες με τα Michelin Pilot Sport 3;

 

Έκαναν θόρυβο; 

 

Εγώ έχω 60.000χλμ με τα Dunlop και ακόμα δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο στο κράτημα στο στεγνό.

Φυσιολογική φθορά του ελαστικού και τώρα τον χειμώνα θα τα αλλάξω με πιο μεγάλα χωρίς να έχω κατασταλάξει ακόμα σε μάρκα.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πόσα χλμ έκανες με τα Michelin Pilot Sport 3;

 

Έκαναν θόρυβο;

Έκανα γύρω στα 37.000χλμ αλλά ήθελαν αλλαγή αρκετό καιρό πριν. Μιλάμε για τεράστια επίπεδα φθοράς. Ενώ παλιότερα ήμουν ερωτευμένος με τα Michelin, δεν τα συνιστώ με τίποτα για το δικό μας αυτοκίνητο, τουλάχιστον όχι σε όσους οδηγούν σε μεγάλες ταχύτητες. Από θόρυβο όχι τίποτα το ιδιαίτερο.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα γύρω στα 37.000χλμ αλλά ήθελαν αλλαγή αρκετό καιρό πριν. Μιλάμε για τεράστια επίπεδα φθοράς. Ενώ παλιότερα ήμουν ερωτευμένος με τα Michelin, δεν τα συνιστώ με τίποτα για το δικό μας αυτοκίνητο, τουλάχιστον όχι σε όσους οδηγούν σε μεγάλες ταχύτητες. Από θόρυβο όχι τίποτα το ιδιαίτερο.

Σε σχέση με τα Dunlop είναι πιο μαλακά και φαγώθηκαν τόσο γρήγορα;

Μήπως καλύτερα η σκληρή γόμα για το αμάξι μας;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας από ένα νέο μελος του club .   Wisdom περιεγραψε μας το Asymmetric 2 σε σχεση με τα conti 3  pilot 3 σε συνολικη αποδοση.    Η απορροφηση ανωμαλιών, και ο θορυβος κυλισης  σε   παλια ρωγμωδης  και  κατσαρη ασφαλτο πως είναι σε σχεση με τα αλλα δυο?  ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ. Από τα λάστιχα που εχετε αλαξει μεχρι τωρα ,ποιο θα ξαναβαζατε,τα μαμα λάστιχα που είναι τα conti 3, η ένα από αυτά που αλαξατε και ποιο?   Εγω εβαλα τα conti 5 ,καλο λαστιχο , ποιο ανετο και λιγο λιγοτερο θορυβωδες από το conti 3,αλλα νομιζω ότι το conti 3 είναι πιο απολυτο και ταιριαζει καλυτερα στο χαρακτήρα του αυτοκινητου μας.       Αναμενω απαντησεις σας με αγωνια.

Edited by SAVVASPHANTOMCC
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wisdom περιεγραψε μας το Asymmetric 2 σε σχεση με τα conti 3  pilot 3 σε συνολικη αποδοση.    Η απορροφηση ανωμαλιών, και ο θορυβος κυλισης  σε   παλια ρωγμωδης  και  κατσαρη ασφαλτο πως είναι σε σχεση με τα αλλα δυο?  ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ. Από τα λάστιχα που εχετε αλαξει μεχρι τωρα ,ποιο θα ξαναβαζατε,τα μαμα λάστιχα που είναι τα conti 3, η ένα από αυτά που αλαξατε και ποιο?

Είναι πολύ νωρίς να τα συγκρίνω γιατί μόλις τώρα φόρεσα τα Goodyear. Από θέμα απόδοσης ήμουν πολύ ευχαριστημένος από τα Contiseal και αρκετά ευχαριστημένος από τα Michelin. Οι διαφορές στον θόρυβο, στην άνεση, στο φρενάρισμα και στα κρατήματα σε στεγνό και βρεγμένο ήταν πολύ μικρές για να είναι ευδιάκριτες. Αν μπορώ να πω κάτι σχετικό με απόδοση, με κίνδυνο να κάνω λάθος καθώς δεν μιλάμε για επιστημονικά τεστ και μετρήσεις, έχω την εντύπωση ότι τα Michelin εμφάνιζαν πιο εύκολα υδρολίσθηση σε μεγάλες ταχύτητες σε σχέση με τα Continental. Αυτό που μπορώ με σιγουριά να καταθέσω είναι ότι τα Michelin ήταν σκέτη απογοήτευση στα επίπεδα φθοράς. Εκτός του ότι η φθορά λόγω της χρήσης στο πέλμα και στα μάγουλα εμφανίστηκε αρκετά γρηγορότερα από ό,τι στα Contiseal, τα Michelin εμφάνιζαν και "πληγές" από πεζοδρόμια και χωματόδρομους, κάτι που δεν είχα παρατηρήσει στα Contiseal. Βέβαια θυμάμαι ότι τα Consiseal είχαν πετάξει σε αρκετούς κατόχους Passat CC "βυζί" κάτι που ευτυχώς δεν έτυχε σε εμένα. Για τα Asymmetric όπως προείπα είναι πολύ νωρίς για να τα κρίνω, μέχρι τώρα καλά φαίνονται. Κάτι πολύ θετικό που παρατήρησα με τα Asymmetric είναι ότι έχουν καλή προστασία για τις ζάντες από γδαρσίματα σε πεζοδρόμια, ενώ τα Pilot δεν είχαν. Επίσης, μέχρι τώρα τα Goodyear ήταν και τα πιο φθηνά από όλα τα υπόλοιπα που έχω φορέσει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα conti3 με 30.000 χλμ τα 3 λάστιχα είχαν από ένα βυζί και το πέλμα δεν μπορώ να πω ότι είχε και την καλύτερη όψη....

 

Σε 2 μήνες θα βάλω λάστιχα ακόμα δεν έχω κατασταλάξει σε πιο αφού όποιος φοράει κάτι λέει τα καλύτερα για αυτό.....

 

Δεν έχουμε ιδέα για Υοκοhama;;;;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα conti3 με 30.000 χλμ τα 3 λάστιχα είχαν από ένα βυζί και το πέλμα δεν μπορώ να πω ότι είχε και την καλύτερη όψη....

 

Σε 2 μήνες θα βάλω λάστιχα ακόμα δεν έχω κατασταλάξει σε πιο αφού όποιος φοράει κάτι λέει τα καλύτερα για αυτό.....

 

Δεν έχουμε ιδέα για Υοκοhama;;;;

Βάλε το V 105....και θα με θυμηθείς!!εδώ θά'μαστε να τα λέμε.... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τα conti3 με 30.000 χλμ τα 3 λάστιχα είχαν από ένα βυζί και το πέλμα δεν μπορώ να πω ότι είχε και την καλύτερη όψη....

 

Σε 2 μήνες θα βάλω λάστιχα ακόμα δεν έχω κατασταλάξει σε πιο αφού όποιος φοράει κάτι λέει τα καλύτερα για αυτό.....

 

Δεν έχουμε ιδέα για Υοκοhama;;;;

Γιώργο,

από ΖΕΤΑ σε YOKOHAMA η απόσταση είναι χαώδης.

Πρέπει να καθορίσεις το budget, που θα κινηθείς  :pardon:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φοράω τα Goodyear f1 asymmetric 2 εδώ και 7 μήνες .....γύρω στα 10.000 χιλιόμετρα.....χαμηλός θόρυβος....Πολύ καλό κράτημα και ιδιαίτερα στο βρεγμένο...Προστασία ζαντας στο πλάι ...Είμαι παρά πολύ ευχαριστημένος μετά,από δύο αλλαγές με continental 3

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω, ξαναδιαβάζω και έχω μερικές απορίες...

 

1. Πως είναι δυνατόν να συγκρίνετε ένα ελαστικό "τελειωμένο" με ένα ελαστικό που μόλις φορέθηκε; Το ρωτάω γιατί συγκρίνουμε εντελώς ανόμοια πράγματα, ενώ πρακτικα΄να "θυμάται" κάποιος πως ήταν τα προηγούμενα ελαστικά του 3 χρόνια πριν και ειδικά αφότου τα έχει ζήσει προοδευτικά στην "πτώση απόδοσης" τους, το θεωρώ αδύνατο

2. Πως ειναι δυνατό να ζητάει κάποιος να συνδυάσει διάρκεια ζωής μαζί με άνεση και ησυχία, κρατήματα σε σπορ οδήγηση αλλά και άψογη συμπεριφορά σε βρεγμένο, κτλ κτλ. Εξ'ορισμού και με βάση τους νόμους της φυσικής ορισμένα πράγματα είναι εκ διαμέτρου αντίθετα και ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός οδηγικά, αλλά και τους δρόμους στους οποίους κινείται... εντελώς διαφορετικό προιόν μπορεί να είναι ιδανικό για αυτόν.

3. Από που και ως που έχουμε καταλήξει στο ότι το CC είναι "σπορτίβικο" αμάξι που "απαιτεί" σπορ ελαστικό. Το σκέφτομαι αυτό γιατί σε "στοκ" κατάσταση μιλάμε για ένα αμάξι που ναι μεν έχει 160 άλογα, στα 1800κ.ε. φυσικά που είναι ο "κανόνας", αλλά που έχει και βάρος, και μακρύ σκαρί και απλά "σβέλτες" επιδόσεις που όμως συνδυάζονται με μια ανάρτηση πιο comfort προσανατολισμού (δεν μιλάω φυσικά για αμάξια βελτιωμένα σε 2ο ή 3ο στάδιο, ή για οδηγούς που του δίνουν και καταλαβαίνει). Το αναφέρω αυτό διότι δεν έχω δει κανέναν να αναφέρει κανένα "comfort" ελαστικό, που προορίζεται για λιμουζίνες και τα οποία προσφέρουν πιο ήσυχη κύληση, μεγαλύτερη άνεση, και αρκετές φορές καλύτερη συμπεριφορά και σε βρεγμένο.

4. Πως είναι δυνατό να μιλάμε για ήσυχα και πιο "θορυβώδη" ελαστικά εδώ στην Ελλάδα. Εξ'ορισμού τα καλοκαιρινά ελαστικά έχουν μικρές διαφορές στις "επίσημες" κατά τα πρότυπα της Ε.Ε. μετρήσεις, αλλά εδώ στην Ελλάδα η ποιότητα των δρόμων είναι πολύ απλά οικτρή με αποθέωση τα διάφορα κομμάτια ακόμα και σε εθνικό δίκτυο όπου η μια λωρίδα μπορεί να είναι λεία και ήσυχη και η διπλανή να είναι τραχιά και υπερ-θορυβώδης

5. Γιατί κανένας δεν αναφέρει το σκέλος του "οικονομικού" (ως προς την κατανάλωση ελαστικού?). Μπήκε κανείς στον κόπο να ψάξει τι σημαίνουν τα ταμπελάκια? Στην Ελλάδα της κρίσης όπου το 99% που βλέπω πλεον τελικιάζουν στα 120-140 (τουλάχιστον από όσο είδα και αυτό το καλοκαίρι όπου με άδειο δρόμο ελάχιστοι το πατούσαν παραπάνω), δεν νοιαζεται κανείς πόσο καύσιμο δηλαδή θα κάψει??? Το τονίζω αυτό γιατί οι διαφορές υπάρχουν και μπορείτε να τις δείτε και εδώ στο excel αρχειάκι που έχει η παρακάτω σελίδα:

http://ec.europa.eu/energy/efficiency/tyres/calculator_en.htm

Αναφορικά να πω ότι αλλάζοντας στο cc τα conti sc3 conti-seal που ήταν πολύ βαριά (και κακά από κάθε άποψη, όπως φθορά, καρούμπαλα - και εγώ 3 στα 4 ειχα - , κατανάλωση... με μεγάλο όμως "ΑΛΛΑ" τη μύξα του contiseal όπου άντεξε πάνω από 5-6 βίδες που έβγαλα κατά καιρους χωρίς να τρέχω να επιδιορθώνω ελαστικό), και πηγα στα Sport Maxx RT από 7.2 λίτρα μέση - με ρυθμους πολύ ήπιους, έπεσα στα 6.8! Φυσικά κρατούσα μια πισινή γιατί λόγω του contiseal είχαν τρελό βάρος, οπότε περίμενα να αλλάξω και στο Leon όπου όμως και εκεί είδα ότι όταν πήραν πόδι τα turanza 400 (εργοστασιακής τοποθέτησης) και μπηκαν τα Toyo CF2 (καλούλικο ελαστικό σε καλή τιμή και για αυτό τα έβαλα), η κατανάλωση έπεσε αντίστοιχα το ίδιο!!

6. Είδα αναφορές σε tyre reviews. Όσοι τα κοιτάνε, έκαναν τον κόπο να δούνε συγκριτικά tyre reviews από τις ίδιες σελίδες για τα ίδια μέσες άκρες ελαστικά σε διαφορετικές περιόδους;;; Τη μία βγάζουν το ένα πρώτο, το άλλο δεύτερο... το άλλο έκτο, και μερικούς μήνες μετά σε άλλο review τα βγάζουν ανάποδα!!! Δεν προβληματίζεται κανείς ότι είτε παίζει marketing είτε πολύ απλά τα όποια αποτελέσματα ειναι πολύ υποκειμενικά;

7. Δεν είδα πουθενά κανέναν να αναφέρει τις πιέσεις που έχει στα ελαστικά του. Ο κατασκευαστής δίνει μια τιμή που ειναι για μέσες συνθήκες οδήγησης και μέσους δρόμους και λαμβάνοντας υπόψη ότι στο εξωτερικό είναι αυτονόητο να οδηγείς με βάση τα όρια (βλέπε 120-125-130χαω ανάλογα με τη χώρα)... Ανάλογα με τους δρόμους, το φορτίο και τον τρόπο οδήγησης λανθασμένες πιέσεις οδηγούν σε πρόωρη φθορά αλλά και σε αποκλίσεις στην συμπεριφορά του ελαστικού στο δρόμο

 

Εντελώς αθώοι προβληματισμοί γιατί έχω την αίσθηση ότι γενικά συγχέονται πολλά πράγματα μαζί με αποτέλεσμα κάποιος που πάει και κοιτάει όλο το "δάσος μαζί" να χάνει την ουσία... (μπορεί και να κάνω λάθος φυσικά)

Edited by yositosi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Yosi.. καλα τα ειπες και συμφωνω μαζι σου. Αν δεν κανω λαθος εβαλες και συ σπορ ελαστικο.   Εγω στο conti 5 που εχω μετα από πολλες αλλαγες, τα εχω 31psi και νομιζω πως είναι καλυτερα για τους δρομους που εχουμε, Αν και ταχύτητας Y το πιστευετε ότι και με 0 βαθμούς,πιανει κατευθείαν στην ασφαλτο? Φαινεται ζεσταίνεται ευκολα εχω παθει πλακα.     Από πλευρας φθορας τα μπροστινα δεν νομιζω να αντεξουν πανω από 20.000 χιλ.εχω κανει ηδη 10.000χιλ. και το μισο εχει φυγει,μαλον μαλακο πελμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι βαρύ οπότε αν έχεις μαλακό πελμα θα θέλει και πιο γρήγορα αλλαγή.

Θα ζεστενετε πιο εύκολα από ένα λάστιχο με πιο σκληρό πελμα που πάλι και αυτό δεν θέλει και πολύ να ζεσταθει στο αμάξι μας.

Σκληρό η μαλακό πελμα καλοκαιρινά βροχινα που φοράμε δεν είναι για 0 βαθμούς.

Εκεί είναι για χειμερινά λάστιχα οπότε δεν μπορούμε να τα απαιτουμε όλα...

Τωρα χειμώνα στην Ελλάδα δεν έχουμε όπως την βόρεια Ευρώπη που εκεί είναι υποχρεωτικό να έχεις και χειμερινά οπότε τον χειμώνα δεν κάνουμε ταζαρνιες..

Τα Dunlop δεν είναι μαλακά αλλά και ούτε κάνουν θόρυβο και ας έχουν τόσα χιλιόμετρα (τα οποία έγιναν τα πιο πολλά σε πορεία με 6η)

Άμα ήταν σε πόλη με σταματά ξεκινά και σπινιαρισματα θα είχαν φαγωθεί πιο γρήγορα. Ο καθένας τα λάστιχα που βάζει λέει τα καλύτερα. Ο καθένας το αμάξι που έχει το κινητό το τζην το σκυλί και όλα τα άλλα είναι το καλύτερο. Οπότε συμπέρασμα δύσκολα βγάζεις αν είναι να αρχίσεις να ρωτάς.

Απαντήσεις σαφές θα πάρεις από έναν λαστιχα όπως πχ ο κουμπάρος που είναι και το επάγγελμα του και έχει δώσει πολλές πληροφορίες εδώ μέσα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι βαρύ οπότε αν έχεις μαλακό πελμα θα θέλει και πιο γρήγορα αλλαγή.

Θα ζεστενετε πιο εύκολα από ένα λάστιχο με πιο σκληρό πελμα που πάλι και αυτό δεν θέλει και πολύ να ζεσταθει στο αμάξι μας.

Σκληρό η μαλακό πελμα καλοκαιρινά βροχινα που φοράμε δεν είναι για 0 βαθμούς.

Εκεί είναι για χειμερινά λάστιχα οπότε δεν μπορούμε να τα απαιτουμε όλα...

Τωρα χειμώνα στην Ελλάδα δεν έχουμε όπως την βόρεια Ευρώπη που εκεί είναι υποχρεωτικό να έχεις και χειμερινά οπότε τον χειμώνα δεν κάνουμε ταζαρνιες..

Τα Dunlop δεν είναι μαλακά αλλά και ούτε κάνουν θόρυβο και ας έχουν τόσα χιλιόμετρα (τα οποία έγιναν τα πιο πολλά σε πορεία με 6η)

Άμα ήταν σε πόλη με σταματά ξεκινά και σπινιαρισματα θα είχαν φαγωθεί πιο γρήγορα. Ο καθένας τα λάστιχα που βάζει λέει τα καλύτερα. Ο καθένας το αμάξι που έχει το κινητό το τζην το σκυλί και όλα τα άλλα είναι το καλύτερο. Οπότε συμπέρασμα δύσκολα βγάζεις αν είναι να αρχίσεις να ρωτάς.

Απαντήσεις σαφές θα πάρεις από έναν λαστιχα όπως πχ ο κουμπάρος που είναι και το επάγγελμα του και έχει δώσει πολλές πληροφορίες εδώ μέσα.

Μια και ανέφερες τον koumparo βρε Γιώργο

Πολύ θα ήθελα μια απάντηση στο εξής ερώτημα:

Τα παιδιά που έχουν χαρακτηρίσει κάποιο λάστιχο,

ως μαλακό ή σκληρό ή δεν ξέρω τι άλλο,

πως έχουν βγάλει αυτό το συμπέρασμα ?

Με ποιον τρόπο ή στοιχείο κατέληξαν σ' αυτό το συμπέρασμα,

παρ' όλο που το λάστιχο μπορεί και να μην το έχουν δοκιμάσει ? 

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ χρησιμες οι αναφορες του yositosi , συμφωνω 100% !! 

 

Kανω ερευνα αγορας μια και θα αλλαξω λαστιχα το πολυ εντος μηνός. Εχω ακομη ενδοιασμους για την τελικη διάσταση (225 ή 235...) και εαν επιλεξω τελικά την μαμισια διασταση 235/45/17 θα γινει με 1ο γνωμονα τον θορυβο και την απορροφηση κραδασμων/θορυβων/ταλαντωσεων, θεωρωντας ως δεδομένο το ικανοποιητικο κράτημα ολων των επωνυμων εταιριων σε ελληνικο οδοστρωμα (ο θεος να το κανει...)  . Ψαχνω λοιπόν για ελαστικο "ανεσης" μια και οπως ειχα γραψει και παλιοτερα , το αυτοκινητο ειναι για "οικογενειακη χρηση" (οσο και να μας τρωει το πόδι μας... :thumbsup: ) 

 

Επίσης ποια ειναι η σωστη πίεση αυτης της διαστασης ελαστικων σε φυσιολογικες συνθηκες (π.χ. κρυο ελαστικο, 2-4 ατομα, χωρις επιπλεον φορτιο κτλ) , το αναφερει καπου ο κατασκευαστής ?? 

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ χρησιμες οι αναφορες του yositosi , συμφωνω 100% !! 

 

Kανω ερευνα αγορας μια και θα αλλαξω λαστιχα το πολυ εντος μηνός. Εχω ακομη ενδοιασμους για την τελικη διάσταση (225 ή 235...) και εαν επιλεξω τελικά την μαμισια διασταση 235/45/17 θα γινει με 1ο γνωμονα τον θορυβο και την απορροφηση κραδασμων/θορυβων/ταλαντωσεων, θεωρωντας ως δεδομένο το ικανοποιητικο κράτημα ολων των επωνυμων εταιριων σε ελληνικο οδοστρωμα (ο θεος να το κανει...)  . Ψαχνω λοιπόν για ελαστικο "ανεσης" μια και οπως ειχα γραψει και παλιοτερα , το αυτοκινητο ειναι για "οικογενειακη χρηση" (οσο και να μας τρωει το πόδι μας... :thumbsup: ) 

 

Επίσης ποια ειναι η σωστη πίεση αυτης της διαστασης ελαστικων σε φυσιολογικες συνθηκες (π.χ. κρυο ελαστικο, 2-4 ατομα, χωρις επιπλεον φορτιο κτλ) , το αναφερει καπου ο κατασκευαστής ?? 

Από τις εταιρείες που κυκλοφορούν κατά κόρον στην Ελληνική αγορά,

το λάστιχο που συνδιάζει:

το καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο,

την χαμηλότερη κατανάλωση

και εκπέμπει το χαμηλότερο θόρυβο κύλισης

 

είναι αυτό: 235/45/R17 94Y DUNLOP SPORT MAXX RT

 

1-C-A-68-1.png

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

γιατι σε αυτο  το site εχει ως δεικτη καταναλωσης Ε αντι για το C που αναφερεις ? γενικα απο γενικη αναζητηση σε διαφορες σελιδες , οι δείκτες απόδοσης για το ίδιο ελαστικό διαφέρουν κάποιες φορες.... τι συμβαινει τελικα, δεν ειναι ταμπελακια της ΕΕ αυτα ???

Edited by leftlane
Link to comment
Share on other sites

γιατι σε αυτο  το site εχει ως δεικτη καταναλωσης Ε αντι για το C που αναφερεις ? γενικα απο γενικη αναζητηση σε διαφορες σελιδες , οι δείκτες απόδοσης για το ίδιο ελαστικό διαφέρουν κάποιες φορες.... τι συμβαινει τελικα, δεν ειναι ταμπελακια της ΕΕ αυτα ???

Το πιθανότερο είναι να έχουν κάνει λάθος αυτοί της elastika-online

Ο κατάλογος της dunlop (τον οποίο έχω μπροστά μου αυτή τη στιγμή)

το δίνει με A - C - 68db

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει περιπτωση ας πουμε το συγκεκριμενο λαστιχο, η και ολα τα υπολοιπα, που λετε να βγαινει με διαφορετικο δ.φ η αλλο δ.τ  και ετσι να αλλαζει και η ετικετα με της πληροφοριες;

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει περιπτωση ας πουμε το συγκεκριμενο λαστιχο, η και ολα τα υπολοιπα, που λετε να βγαινει με διαφορετικο δ.φ η αλλο δ.τ  και ετσι να αλλαζει και η ετικετα με της πληροφοριες;

Βγαίνει και με 97Y(XL) 

αλλά και πάλι με A C 68

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι δημιουργηθηκε παρεξηγηση χωρις απολύτως κανένα λόγο !!!

 

Το οτι προτείνει κάποιος κάποιο ελαστικό δεν σημαινει οτι εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορά σε ολα τα αυτ/τα, αν ειναι δυνατόν !! Εξυπακούεται οτι σε καθε αυτ/το θα αποδιδει κάπως διαφορετικά , με μικρες αποκλίσεις όμως αν το συγκρίνουμε σε ομοειδή οχήματα με παρόμοιο στήσιμο, ιπποδύναμη κτλ...

 

Το θεμα ειναι οτι πέρνουμε, κατα καποιο τρόπο, τον "μεσο όρο", τις μέσες εκτιμήσεις ! 

 

υ.γ. για τις σωστες πιέσεις στο 235/45/17 κανείς ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα conti3 με 30.000 χλμ τα 3 λάστιχα είχαν από ένα βυζί και το πέλμα δεν μπορώ να πω ότι είχε και την καλύτερη όψη....

 

Σε 2 μήνες θα βάλω λάστιχα ακόμα δεν έχω κατασταλάξει σε πιο αφού όποιος φοράει κάτι λέει τα καλύτερα για αυτό.....

 

Δεν έχουμε ιδέα για Υοκοhama;;;;

yokohama s drive φορεσα μια 4αδα για 4 χρονια! 4 ΧΡΟΝΙΑ χειμωνα καλοκαιρι!!!το λαστιχο ειναι πολυ καλο μεχρι και το τελευταιο χιλιοστο πελματος.οχι οτι καλυτερο να ξεκινας απο σταση (γ αυτο πηγα σε r1r) αλλα φρενα στριψημο βροχη αριστα!ποτε δεν εκαναν καρουμπαλο ραγισμα η οτιδηποτε και πηγαινα παντου χιονοδρομικα χωματοδρομους λακουβες πεζοδρομια...

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

Ειναι 2-3 λαστιχα αποδεδειγμενα κορυφαια, στην κατηγορια που συζηταμε, δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα προωθησης ..

Σκεφτομαι κι εγω μετα απο τοσα assymetric 2 μηπως βαλω το dunlop maxx rt

Αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος και δεν θελω ναλλαξω..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.