Jump to content
yositosi

Αντικατάσταση Ελαστικών

Recommended Posts

Από τις εταιρείες που κυκλοφορούν κατά κόρον στην Ελληνική αγορά,

το λάστιχο που συνδιάζει:

το καλύτερο φρενάρισμα στο βρεγμένο,

την χαμηλότερη κατανάλωση

και εκπέμπει το χαμηλότερο θόρυβο κύλισης

 

είναι αυτό: 235/45/R17 94Y DUNLOP SPORT MAXX RT

 

1-C-A-68-1.png

...

 

Διάβασε κανείς ΑΚΡΙΒΩΣ τι λέει ο άνθρωπος και έγινε το πέσιμο?!?!?!

 

Γιατί εγώ καταλαβαίνω ότι λέει κάποιος την άποψη του τονίζοντας ότι θεωρεί κάτι ως "καλύτερο ως προς τα παραπάνω επακριβώς συνδυασμένα"... και από περιέργεια έψαξα και είδα ότι τα υπόλοιπα της αγοράς (τα επώνυμα τουλάχιστον) έχουν τα εξής χαρακτηριστικά

 

Conti SC5, καύσιμο C / βρεγμένο Α / θόρυβος 71

F1 Assymetric 2, καύσιμο C / βρεγμένο Α / θόρυβος 70

P Zero, καύσιμο Ε / βρεγμένο Β / θόρυβος 72

Primacy 3, καύσιμο C / βρεγμένο Α / θόρυβος 71

Advan sport καύσιμο F / βρεγμένο Α / θόρυβος 72

RE002 καύσιμο F / βρεγμένο C / Θόρυβος 71

 

Τα παραπάνω αυστηρά και μόνο για τη διάσταση 235/45 R17 που φοράει το CC με στοιχεία από τις σελίδες των κατασκευαστών!

 

Φυσικά, δεν υιοθετώ τι είναι στην πράξη το καλύτερο για το αμάξι... καθώς δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται στο συγκεκριμένο αμάξι το κάθε ελαστικό (προσωπική μου άποψη ότι όλα μέσες άκρες πολύ κοντά πρέπει να είναι), αλλά σίγουρα δεν καταλαβαίνω το λόγο της επίθεσης στον άνθρωπο που είπε την άποψη του και η οποία πρακτικά τεκμηριώνεται!!!!

Κουμπάρε....και αυτά C και A έχουν!!!!!γιατί δε τα αναφέρεις;!!!!!http://www.coopertire.co.uk/tyres/high-performance-cars/summer/cooper-zeon-cs-sport

8)

 

Μην με παρεξηγήσεις... αλλά E και Α έχουν στη διάσταση την οποία μιλάμε (δεν τα ξέρω τα ελαστικά αυτά καθόλου, απλά είδα το λινκ σου) :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Yosi.. καλα τα ειπες και συμφωνω μαζι σου. Αν δεν κανω λαθος εβαλες και συ σπορ ελαστικο.   Εγω στο conti 5 που εχω μετα από πολλες αλλαγες, τα εχω 31psi και νομιζω πως είναι καλυτερα για τους δρομους που εχουμε, Αν και ταχύτητας Y το πιστευετε ότι και με 0 βαθμούς,πιανει κατευθείαν στην ασφαλτο? Φαινεται ζεσταίνεται ευκολα εχω παθει πλακα.     Από πλευρας φθορας τα μπροστινα δεν νομιζω να αντεξουν πανω από 20.000 χιλ.εχω κανει ηδη 10.000χιλ. και το μισο εχει φυγει,μαλον μαλακο πελμα.

 

Δεν είχα άλλη επιλογή γιατί έχω πολύ αυξημένη ροπή και παρά το ότι πλέον το "υπολειτουργώ" το αμάξι, τα SC3 είχαν γίνει σωβρακοφανέλες με μόλις 25000 χλμ (κομματάκια από το πέλμα έφευγαν, ενώ το αμάξι σε απότομες επιταχύνσεις απλα σπίναρε και έκαιγε το λάστιχο). Βέβαια δεν έχω και πολλά χιλιόμετρα με τα νέα ελαστικά γιατί το CC είναι αποκλειστικά και μόνο για "εκτός πόλης" διαδρομές όπου το πηγαίνω ΠΟΛΥ ήρεμα πια! Αρα δεν είμαι σημείο αναφοράς. Για τις ενδείξεις ότι λέει το καπάκι του ρεζερβουάρ σου (αν είσαι βελτιωμένος τότε τσιμπάς μια ατμόσφαιρα πάνω γιατί εκεί δίνει για το δίλιτρο με τα 200 άλογα η VW, και αν είσαι K04 setup τότε και μια ακόμα παραπάνω γιατί εκεί δινει η VW για το 3.6 αλλά πάντα έχοντας κατά νου ότι ρισκάρεις πολύ την υγεία των ζαντών σου καθώς και τα ίδια τα λάστιχα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εγω παλι ρε Τοuring γιατι απο τα γραφόμενα του δεν κατάλαβα οτι προσπαθει να μου "πασάρει" κάτι....?

 

Ειλικρινα ουτε τον ξερω ουτε εχουμε μιλησει και δεν εχω λογο να τον υπερασπίζομαι αλλα σε ενα φορουμ δεν υποτιθεται οτι λεμε την αποψή μας (επαγγελματίες και ιδιώτες...? ), εσυ γιατι τσιτωσες ετσι  :sorry:  ?

Link to comment
Share on other sites

υ.γ. για τις σωστες πιέσεις στο 235/45/17 κανείς ?

Στο πορτάκι του ρεζερβουάρ θα βρεις όλες τις πληροφορίες που θες (στο Scirocco εκεί τα γράφει), αλλιώς, στην κολώνα της πόρτας του οδηγού,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 '33 psi. μπρος-πισω για την μαμα διασταση.Μετριο φορτιο[οδηγος-συνοδηγος-τρεις βαλιτσες]. Αυτή η πιεση, όμως για μενα πρεπει να κυκλοφορεις σε καλη ασφαλτο για να μην μεταφερει κραδασμούς,και θορυβο κυλισης.  Αλλιως σε κακη ασφαλτο 31psi oπως το εχω εγω. Βεβαια παιζει ρολο και το λαστιχο που φορας,μαλακο η σκληρο.           Παντως εγω που το δοκιμασα πιεζωνταστο σε κλειστες στροφες,με αρκετη ταχυτητα,ασχετα με τι psi εχεις,στην Comfort ρυθμιση είναι ουδετερο,στην Normal ψηλο-υποστρεφει λιγο,στην Sport ψηλο-υπερστρεφει λιγο ,μεσα σε ασφαλη πλαισια παντα.

Link to comment
Share on other sites

33 '33 psi. μπρος-πισω για την μαμα διασταση.Μετριο φορτιο[οδηγος-συνοδηγος-τρεις βαλιτσες]. Αυτή η πιεση, όμως για μενα πρεπει να κυκλοφορεις σε καλη ασφαλτο για να μην μεταφερει κραδασμούς,και θορυβο κυλισης.  Αλλιως σε κακη ασφαλτο 31psi oπως το εχω εγω. Βεβαια παιζει ρολο και το λαστιχο που φορας,μαλακο η σκληρο.           Παντως εγω που το δοκιμασα πιεζωνταστο σε κλειστες στροφες,με αρκετη ταχυτητα,ασχετα με τι psi εχεις,στην Comfort ρυθμιση είναι ουδετερο,στην Normal ψηλο-υποστρεφει λιγο,στην Sport ψηλο-υπερστρεφει λιγο ,μεσα σε ασφαλη πλαισια παντα.

Στο ταμπελάκι με τις πιέσεις, δε ξεχωρίζει μαλακά και σκληρά ελαστικά και ότι υπάρχει διαφορετική πίεση ανάλογα τον τύπο! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aν βαλεις ιδιες πιεσεις σε ένα λαστιχο με ακαμπτο πλευρικο τοιχωμα, και σε ένα με ευκαμπτο πλευρικο τοιχωμα θα δεις διαφορα στην οδικη συμπεριφορα.  το εχω βιωση ο ιδιος, καθως και καποιοι φιλοι μου που κανανε αλλαγη  ελαστικων στα αμαξια τους. Η VW δεν μπορει να δωσει για ολους τους τυπους ελαστικων πιεσεις, δινει ένα μεσο ορο. Το passat cc συγκεκριμενα εχει ρυθμιστη πανω στο conti 3 ,γιατι δενπαιζει ρολο μονο το βαρος του αυτοκινητου,αλλα και η στρεβλωση του πλαινου που δημιουργείτε κατά την στροφη. Όχι πως ότι και λαστιχο και να βαλεις δεν θα εισαι ασφαλης,απλως στο δρομο θα είναι καπως διαφορετικο αν ειχες ακαμπτο και εβαλες ευκαμπτο  ,η το αναποδο και ειδικα στις στροφες.Και ετσι όμως παλι θα εισαι ασφαλης να ξερεις.     Για αυτό μπορούμε να  ρυθμίσουμε  τις πιεσεις να το σκληρηνουμε η να το μαλακώσουμε.Παντα σε ασφαλη πλαισια όμως. Συν-πλην 2 psi σε σχεση με αυτό που προτεινει ο κατασκευαστης.           Ακουστε με μιλαω εκ πειρας.

Link to comment
Share on other sites

Aν βαλεις ιδιες πιεσεις σε ένα λαστιχο με ακαμπτο πλευρικο τοιχωμα, και σε ένα με ευκαμπτο πλευρικο τοιχωμα θα δεις διαφορα στην οδικη συμπεριφορα.  το εχω βιωση ο ιδιος, καθως και καποιοι φιλοι μου που κανανε αλλαγη  ελαστικων στα αμαξια τους. Η VW δεν μπορει να δωσει για ολους τους τυπους ελαστικων πιεσεις, δινει ένα μεσο ορο. Το passat cc συγκεκριμενα εχει ρυθμιστη πανω στο conti 3 ,γιατι δενπαιζει ρολο μονο το βαρος του αυτοκινητου,αλλα και η στρεβλωση του πλαινου που δημιουργείτε κατά την στροφη. Όχι πως ότι και λαστιχο και να βαλεις δεν θα εισαι ασφαλης,απλως στο δρομο θα είναι καπως διαφορετικο αν ειχες ακαμπτο και εβαλες ευκαμπτο  ,η το αναποδο και ειδικα στις στροφες.Και ετσι όμως παλι θα εισαι ασφαλης να ξερεις.     Για αυτό μπορούμε να  ρυθμίσουμε  τις πιεσεις να το σκληρηνουμε η να το μαλακώσουμε.Παντα σε ασφαλη πλαισια όμως. Συν-πλην 2 psi σε σχεση με αυτό που προτεινει ο κατασκευαστης.           Ακουστε με μιλαω εκ πειρας.

 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ολοκληρωτικά γιατί το "εμπειρικό" μπορεί να λέει σε κάποιον κάτι προσωπικά, αλλά επί της ουσίας να μην είναι ούτε για πλάκα το καλύτερο σαν λειτουργία! Αυτό καλώς ή κακώς μετριέται και υπολογίζεται μόνο επιστημονικά.

 

Επίσης, ποιός σου είπε ότι το CC εξελίχθηκε με βάση τα SC3?! Στο ELSA δίνει και άλλα ελαστικά ως "δοκιμασμένα και εγκεκριμένα" όπως πχ τα P Zero, τα SC3, τα Dunlop SP Sport A1, τα RE050 (όλα φυσικά πέλματα της τότε εποχής), ενώ τονίζει ότι η πίεση θα πρέπει σε κάθε έλεγχο του αυτοκινήτου να έρχεται στα επίπεδα που δίνει ο κατασκευαστής. Παράλληλα, το ότι το CC πωλούνταν Ευρώπη με τα SC3 λόγω κάποιας καλής συμφωνίας που έκαναν με τον εν λόγω προμηθευτή, δεν πάει να πεί κυκλοφόρησε μόνο με αυτά (π.χ. Κίνα είχε άλλα), ενώ και πάλι με βάση τη βιβλιογραφία της VW οι εκδόσεις "Bluemotion" φοράνε αποκλειστικά και μόνο ελαστικά χαμηλής αντίστασης ολίσθησης (κοινώς τα "Eco")

 

Φυσικά να μην γελιόμαστε, στο εξωτερικό ναι μεν έχουν κατά κύριο λόγο πολύ ανώτερους αυτοκινητόδρομους από εμάς, αλλά το κάθε αμάξι δεν πωλείται μόνο στην Ευρώπη, ενώ ακόμα και στην Ευρώπη μπορεί να έχεις έναν "σούπερ" αυτοκινητόδρομο, αλλά δεν είναι καθόλου μα καθόλου σπάνιο στη μισή πόλη να έχεις πλακόστρωτο οδόστρωμα!!! Αυτά τα αναφέρω γιατί τα εργοστάσια μετράνε και υπολογίζουν τα πάντα επιστημονικά ώστε να συνδυάσουν ασφάλεια, άνεση και φυσικά χαμηλούς ρύπους (αυτό τους καίει τελευταία).

 

Οσον αφορά το σχόλιο σου περί μαλακού/σκληρού και ανάλογης αλλαγής συμπεριφοράς, εννοείται πως έχεις δίκιο, αλλά από την άλλη διαφωνώ στο αρχικό σκεπτικό. Αν θέλω άνεση δεν θα πάρω ένα σκληρό ελαστικό με έντονα σπορτίφ συμπεριφορά και θα το σετάρω "εκτός προδιαγραφών" για να το κάνω μαλακό! Αντίστοιχα αν θέλω πολύ σπορ κράτημα και "γώνιασμα" δεν θα παω να πάρω ένα πολύ μαλακό ελαστικό και θα το τιγκάρω με αέρα να πρηστεί και να σφίξει... Η αρχική λάθος επιλογή δεν διορθώνεται με ένα εκ νέου λάθος, οπότε θεωρώ από τη βάση του το όλο σκεπτικό λανθασμένο. Την ίδια στιγμή βέβαια να τονίσω ότι δεν συμφωνώ με τον όρο "σκληρό και μαλακό προφίλ", γιατί άλλο το τι γόμα χρησιμοποιεί για κάθε σειρά ελαστικού η κάθε εταιρεία και άλλο τα δεσίματα/νεύρα/λινά που φέρει από μέσα και τα οποία σε μέγιστο βαθμό καθορίζουν τη σκληρότητα και τα οποία φοράνε σε παρόμοια μορφή όλοι. Τέλος, από πλευράς μου, τέτοια σκέλη της συμπεριφοράς καθορίζονται πρωταρχικά από την ΑΝΑΡΤΗΣΗ και τα ελαστικά μόνο συμπληρώνουν!!

 

Εντελώς φιλικά τα παραπάνω φυσικά για να μην έχουμε και παρεξηγήσεις.

 

Τέλος επειδή ρωτάτε για τις πιέσεις, έψαξα και το βρήκα τοο ρημάδι το αρχείο με τις πιέσεις ανάλογα με τα κυβικά αλλά και τη ζάντα.

 

Tyre_pressure_for_Passat_CC.jpg?_subject

Και ειδικά το κομμάτι των πιέσεων θέλει ΜΕΓΑΛΗ προσοχή γιατί λάθος πιέσεις είτε λίγο είτε πολύ: αυξάνουν την κατανάλωση, μειώνουν την ζωή του ελαστικού, στρεσάρουν τα λινά (φόβος για καρούμπαλα), και φυσικά αλλάζουν την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ολοκληρωτικά γιατί το "εμπειρικό" μπορεί να λέει σε κάποιον κάτι προσωπικά, αλλά επί της ουσίας να μην είναι ούτε για πλάκα το καλύτερο σαν λειτουργία! Αυτό καλώς ή κακώς μετριέται και υπολογίζεται μόνο επιστημονικά.

 

Επίσης, ποιός σου είπε ότι το CC εξελίχθηκε με βάση τα SC3?! Στο ELSA δίνει και άλλα ελαστικά ως "δοκιμασμένα και εγκεκριμένα" όπως πχ τα P Zero, τα SC3, τα Dunlop SP Sport A1, τα RE050 (όλα φυσικά πέλματα της τότε εποχής), ενώ τονίζει ότι η πίεση θα πρέπει σε κάθε έλεγχο του αυτοκινήτου να έρχεται στα επίπεδα που δίνει ο κατασκευαστής. Παράλληλα, το ότι το CC πωλούνταν Ευρώπη με τα SC3 λόγω κάποιας καλής συμφωνίας που έκαναν με τον εν λόγω προμηθευτή, δεν πάει να πεί κυκλοφόρησε μόνο με αυτά (π.χ. Κίνα είχε άλλα), ενώ και πάλι με βάση τη βιβλιογραφία της VW οι εκδόσεις "Bluemotion" φοράνε αποκλειστικά και μόνο ελαστικά χαμηλής αντίστασης ολίσθησης (κοινώς τα "Eco")

 

Φυσικά να μην γελιόμαστε, στο εξωτερικό ναι μεν έχουν κατά κύριο λόγο πολύ ανώτερους αυτοκινητόδρομους από εμάς, αλλά το κάθε αμάξι δεν πωλείται μόνο στην Ευρώπη, ενώ ακόμα και στην Ευρώπη μπορεί να έχεις έναν "σούπερ" αυτοκινητόδρομο, αλλά δεν είναι καθόλου μα καθόλου σπάνιο στη μισή πόλη να έχεις πλακόστρωτο οδόστρωμα!!! Αυτά τα αναφέρω γιατί τα εργοστάσια μετράνε και υπολογίζουν τα πάντα επιστημονικά ώστε να συνδυάσουν ασφάλεια, άνεση και φυσικά χαμηλούς ρύπους (αυτό τους καίει τελευταία).

 

Οσον αφορά το σχόλιο σου περί μαλακού/σκληρού και ανάλογης αλλαγής συμπεριφοράς, εννοείται πως έχεις δίκιο, αλλά από την άλλη διαφωνώ στο αρχικό σκεπτικό. Αν θέλω άνεση δεν θα πάρω ένα σκληρό ελαστικό με έντονα σπορτίφ συμπεριφορά και θα το σετάρω "εκτός προδιαγραφών" για να το κάνω μαλακό! Αντίστοιχα αν θέλω πολύ σπορ κράτημα και "γώνιασμα" δεν θα παω να πάρω ένα πολύ μαλακό ελαστικό και θα το τιγκάρω με αέρα να πρηστεί και να σφίξει... Η αρχική λάθος επιλογή δεν διορθώνεται με ένα εκ νέου λάθος, οπότε θεωρώ από τη βάση του το όλο σκεπτικό λανθασμένο. Την ίδια στιγμή βέβαια να τονίσω ότι δεν συμφωνώ με τον όρο "σκληρό και μαλακό προφίλ", γιατί άλλο το τι γόμα χρησιμοποιεί για κάθε σειρά ελαστικού η κάθε εταιρεία και άλλο τα δεσίματα/νεύρα/λινά που φέρει από μέσα και τα οποία σε μέγιστο βαθμό καθορίζουν τη σκληρότητα και τα οποία φοράνε σε παρόμοια μορφή όλοι. Τέλος, από πλευράς μου, τέτοια σκέλη της συμπεριφοράς καθορίζονται πρωταρχικά από την ΑΝΑΡΤΗΣΗ και τα ελαστικά μόνο συμπληρώνουν!!

 

Εντελώς φιλικά τα παραπάνω φυσικά για να μην έχουμε και παρεξηγήσεις.

 

Τέλος επειδή ρωτάτε για τις πιέσεις, έψαξα και το βρήκα τοο ρημάδι το αρχείο με τις πιέσεις ανάλογα με τα κυβικά αλλά και τη ζάντα.

 

Tyre_pressure_for_Passat_CC.jpg?_subject

Και ειδικά το κομμάτι των πιέσεων θέλει ΜΕΓΑΛΗ προσοχή γιατί λάθος πιέσεις είτε λίγο είτε πολύ: αυξάνουν την κατανάλωση, μειώνουν την ζωή του ελαστικού, στρεσάρουν τα λινά (φόβος για καρούμπαλα), και φυσικά αλλάζουν την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Καταρχήν χαρα στο κουραγιο σου που καθεσαι και γραφεις τοσο μεγαλα κειμενα.Εγω για να γραψω πεντε σειρες κανω μια ωρα καθοτι αρχαριος.   Φυσικα και οι αποψεις που ανταλλαζουμε είναι εντελως φιλικες , πλην ελαχιστων εξαιρεσεων από τι ειδα με καποια αλλα μελη.        Λοιπον τα λάστιχα που ανεφερες παραπανω είναι sport και εχουν σχεδόν τα ιδια χαρακτηριστικα πανω-κατω με το Conti 3. Γιατι δεν αναφερουν καποιο ποιο Premium ελαστικο? π.χ. Primacy 3-  EfficientGrip- Cinturato P 7, κ.τ.λ.  Όχι ότι θα εχεις πρόβλημα και με αυτά, αλλα λεω τωρα. Δευτερον εγω δεν ειπα ουτε να το αδειασεις-ουτε να το τιγκαρεις μιλησα για μια μικρη αποκλιση συν-πλην 2 psi.  Δεν είναι λιγοι αυτοι που πηραν λάστιχα για sport συμπεριφορα και μετα το μετανιωσαν και θελαν να το κανουν πιο ηπιο,η και το αντιθετο. Στην ευρωπαικη αγορα τα αυτοκίνητα εχουν άλλο στησιμο από ότι αμερικη-κινα οπου εκει είναι για ποιο ηπιους ρυθμους,και επομένως να αλαζουν οι προδιαγραφες λιγο.Βεβαια επιστημονικα και απολυτα ισχυουν αυτά που ειπες αλλα μην τα βλέπεις ολα και τοσο επιστημονικα γιατι η επιστημη θα μας φαει. και ο γιατρος επιστήμονας είναι αλλα δεν σε κανει παντα καλα,,,,,.ΟΥΦ. Επιτελους τελειωσα....παντα φιλικα....        Αληθεια γιατι ολες οι αντιπροσωπειες της VW μου λενε να βαζω 30-30 psi?

Edited by SAVVASPHANTOMCC
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω γιατί δοκίμασαν κάποια συγκεκριμένα ελαστικά και τα πρότειναν, και να φυσικά δοκίμασαν και άλλα τα οποία όμως δεν θεωρούν ότι ειναι στα επίπεδα απόδοσης που θέλουν καθότι δεν το αναφέρουν ΠΟΥΘΕΝΑ (έχει λίστα recommended summer tyres στο ELSA, αλλά φυσικά δεν έχει non-recommended).

 

επίσης για το για ποιό λόγο σε αντιπροσωπεία λένε τι λένε και πάλι δεν το γνωρίζω. Επίσημα η VW πάντως τους λέει να λένε ότι λέει ο πίνακας παραπάνω. Αντίστοιχα για τον ίδιο λόγο δεν ξέρω γιατί οι μισοι λαστιχάδες δεν κοιτάνε καπάκι και ότι βάλεις σου πετάνε ένα 32 μπροστά και πίσω και σου τα φοράνε (βαριούνται να δουν ή την είδαν κάπως?!?!)

 

Στο "εμπειρικό" στο δικό μου που ΔΕΝ έχει DCC, αλλά που έχει ένα μουρλό ξέσπασμα ροπής με χαμηλότερη πίεση παρατήρησα τα εξής: Αύξηση κατανάλωσης κατά 2-3%, και στα "ροπιάσματα" το αμάξι να βρίσκεται αλλού για αλλού (έκαναν παραμορφώσεις μέχρι και τα πίσω γιατί στο "μάζεμα" μου έκανε μαγικά και ο κώλος). Αντιθέτως την καλύτερη συμπεριφορά την είχα σε πιέσεις 36psi (και το οποίο ταιριάζει γάντι με τον πίνακα παραπάνω αν αναλογιστείς τα επίπεδα ισχύος του μοτέρ μου) όπου όμως τα προφίλ μου είχαν γίνει πολύ πιο ευαίσθητα για καρούμπαλα όπως και οι ζάντες μου (έτσι "έφαγα" ελαφρά τις 2 μπροστινές μου όταν σε απότομη επιτάχυνση που έσκασε το αμάξι σε μια εγκάρσια λακούβα/βαθούλωμα).

 

Φυσικά χαίρομαι που κατάλαβες ότι δεν θέλω να αναιρέσω τα λεγόμενα σου για εσένα και ως προς εσένα, αλλά ουσιαστικά αναφέρω το "τυπικό" (όπως κάνει και η VW) για τον μέσο χρήστη που μπορεί να μπει και να διαβάσει ώστε να ξέρει τι λέει κανονικά η VW και μετά αν θέλει να κάνει πειράματα να ξέρει ότι τα κάνει εν γνώσει του και υπ'ευθύνη του φυσικά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο Yositosi πριν γράψει κάθετε αναπαυτικά σε μια δερμάτινη καρέκλα γραφείου πίνει γαλλικό καφέ ακούει όπερα και γράφει στο πληκτρολόγιο λες και παίζει πιάνο ο Yanni.... :):):):)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ειδα οτι στην ταπα ρεζρερβουαρ γραφει 33psi μπρος/πισω. Επισης βρηκα αυτο που το επιβεβαιώνει... http://www.tyre-pressures.com/byCar/Manu_Volkswagen

Παντως η μεθοδος με την κιμωλία που αναφερθηκε πιο πριν μου φαινεται ενα πολυ καλο τεστ για την σωστη πίεση...

Link to comment
Share on other sites

Τα λάστιχα που λένε προστασία ζάντας τι εννοούν; Το asymmetric τι είναι;

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Τα λάστιχα που λένε προστασία ζάντας το εννοούν; Το asymmetric τι είναι;

Το εννοουν εχοντας μια επιπλεον ζωνη μη αφηνοντας ευκολα τη ζαντα να γδαρθει.

Τα goodyear f1 ass2 που τυχαινει να φοραω κιολας το πετυχαινουν σε παρα πολυ μεγαλο βαθμο.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και τα Dunlop που φοράω το έχουν αυτό. Προστασία ζάντας. Το asymmetric είναι το ίδιο;

Link to comment
Share on other sites

http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/retail/114377

Ακούω απόψεις που να στεκουν...

http://offsite.com.cy/diafimisi-elastikon-sailun-sta-paraskinia-ti-sara-santos-foto-vinteo/

Edited by Cj Georgio
Link to comment
Share on other sites

Οι όροι χρήσης του διαδικτυακού τόπου στον οποίο φιλοξενούμαστε δεν επιτρέπουν τα παρακάτω.

 

 

Κάθε δημοσίευση απαγορεύεται να περιέχει κείμενο υβριστικό, άσεμνο, πρόστυχο, χυδαίο, συκοφαντικό, απεχθές, απειλητικό, πορνογραφικό, ειρωνικό, ιδιαίτερα έντονο προσανατολισμό (π.χ. θρησκευτικό, πολιτικό, αθλητικό κλπ), «δεσμούς» προς άλλους δικτυακούς τόπους που περιέχουν τέτοια μέρη ή παράνομο περιεχόμενο.

 

Οποιαδήποτε επόμενη παραβίαση των ανωτέρω όρων θα επιφέρει ποινή στους δημιουργούς των δημοσιεύσεων.

 

Μείνετε εντός θέματος και φυσικά χωρίς ειρωνεία στις δημοσιεύσεις σας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οι όροι χρήσης του διαδικτυακού τόπου στον οποίο φιλοξενούμαστε δεν επιτρέπουν τα παρακάτω.

 

 

Οποιαδήποτε επόμενη παραβίαση των ανωτέρω όρων θα επιφέρει ποινή στους δημιουργούς των δημοσιεύσεων.

 

Μείνετε εντός θέματος και φυσικά χωρίς ειρωνεία στις δημοσιεύσεις σας.

Νομιζω ότι δεν παιζετε επι ισης οροις. Όχι ότι με αφορα,αλλα επιτρεψατε τα απίστευτα σχολια του Touring the M3 αναμεσα με τον Koumparo, και αποριψατε το αθωο καλαμπουρι που εγραψα?..ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...                     Παντως ζητω συγγνωμη και δεν θα ξαναγινει.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ότι δεν παιζετε επι ισης οροις. Όχι ότι με αφορα,αλλα επιτρεψατε τα απίστευτα σχολια του Touring the M3 αναμεσα με τον Koumparo, και αποριψατε το αθωο καλαμπουρι που εγραψα?..ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...                     Παντως ζητω συγγνωμη και δεν θα ξαναγινει.

 

SAVVASPHANTOMCC έχεις δίκαιο. Οι δημοσιεύσεις που αναφέρεις μου είχαν διαφύγει. Όπως θα δεις έχουν διαγραφεί.

 

Καλά έκανες και το επισήμανες πάντως !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ότι δεν παιζετε επι ισης οροις. Όχι ότι με αφορα,αλλα επιτρεψατε τα απίστευτα σχολια του Touring the M3 αναμεσα με τον Koumparo, και αποριψατε το αθωο καλαμπουρι που εγραψα?..ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...                     Παντως ζητω συγγνωμη και δεν θα ξαναγινει.

Σε τί ακριβώς(άν μπορείς να τα ποστάρεις κιόλας)αναφέρεσαι;Γιατί "ακούγεται" λίγο βαρύ....θα νομίζει κανείς πως έβρισα,φώναξα ή κάτι συναφές....

 

 

SAVVASPHANTOMCC έχεις δίκαιο. Οι δημοσιεύσεις που αναφέρεις μου είχαν διαφύγει. Όπως θα δεις έχουν διαγραφεί.

 

Καλά έκανες και το επισήμανες πάντως !

Έτσι...απλά και δημοκρατικά... :) ...χωρίς"δείκτες","κουκούλες","λογοκρισίες","καπαρντίνες" και"μαύρα γυαλιά"....

Link to comment
Share on other sites

Αν έχετε κάτι να πείτε ή να λύσετε παρεξηγήσεις- παρερμηνεύσεις για εκτός θέματος συζητήσεις, πείτε τα με προσωπικά μηνύματα.

Σταματήστε πια αυτή την κακιά συνήθεια να αποπροσανατολίζετε και να αποπροσανατολίζεστε.

Χάνεται ο λόγος ύπαρξης του φόρουμ.

 

Παρακαλώ συμμετέχετε στις συζητήσεις με δημοσιεύσεις που αφορούν τα συγκεκριμένα θέματα και μόνο.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Σε τί ακριβώς(άν μπορείς να τα ποστάρεις κιόλας)αναφέρεσαι;Γιατί "ακούγεται" λίγο βαρύ....θα νομίζει κανείς πως έβρισα,φώναξα ή κάτι συναφές....

 

 

Έτσι...απλά και δημοκρατικά... :) ...χωρίς"δείκτες","κουκούλες","λογοκρισίες","καπαρντίνες" και"μαύρα γυαλιά"....

Μα αγαπητε μου Touring the m3, δεν εχω τιποτα προσωπικο με εσενα,απλως ενιωσα αδικημένος που διαγραφηκε μονο  το δικο μου κειμενο .  Τωρα στα δικα σου κειμενα αν όπως λες δεν εχεις γραψει κατι το μεμπτο ποιος ο λογος που διαγραφτηκαν?  Εν πασι περιπτωση το λαθος δικο μου, δεν επρεπε  να αναφερω ονόματα.     Για να μην φερουμε και σε δυσκολη θεση τον Speedy προτείνω να το προσπερασουμε και να το ξεχασουμε.  Εγω παντως για το κειμενο μου αν και πολυ αθωο ζητησα συγγνωμη.      Γραψτε τωρα για λάστιχα και μην αποπροσανατολίζεστε όπως λεει και ο Speedy.   Παντα φιλικα και χωρις παρεκτροπες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.