Jump to content
yositosi

Αντικατάσταση Ελαστικών

Recommended Posts

Καλά μην σας πιάνει τρέλα με τα db που δηλώνονται... Συγκεκριμένη μέτρηση σε συγκεκριμένες συνθήκες. Αυτό δεν πάει να πει ντε και καλά ότι είναι συνολικά πιο ήσυχα (άλλες ταχύτητες, άλλα οδοστρώματα κλπ). Φυσικά η ουσία είναι ότι εφόσον μιλάμε για premium brands, και παρεμφερή μοντέλα ελαστικών οι αποκλίσεις δύσκολα να εντοπιστούν από μέσους οδηγούς όπως εμείς οπότε και μόνο η διαφορά τιμής για "ρούφεν μπύρεν παραλίεν" αρκεί! :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, yositosi said:

Καλά μην σας πιάνει τρέλα με τα db που δηλώνονται... Συγκεκριμένη μέτρηση σε συγκεκριμένες συνθήκες. Αυτό δεν πάει να πει ντε και καλά ότι είναι συνολικά πιο ήσυχα (άλλες ταχύτητες, άλλα οδοστρώματα κλπ). Φυσικά η ουσία είναι ότι εφόσον μιλάμε για premium brands, και παρεμφερή μοντέλα ελαστικών οι αποκλίσεις δύσκολα να εντοπιστούν από μέσους οδηγούς όπως εμείς οπότε και μόνο η διαφορά τιμής για "ρούφεν μπύρεν παραλίεν" αρκεί! :thumbsu:

Επειδη το ψαχνω και εγω πλεον αυτο,παιζει ρολο σε ταξιδι,ειναι πιο ησυχο αισθητα με 3 db κατω και σιγουρα δεν ειναι η ιδεα μου.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/Ecowing-ES01-KH27.htm

Label scores 175/70-14 T (οχι το H )  68 db

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

Tελικά και εγω κατεληξα και εβαλα τα Dunlop Sport Maxx RT2. 450€ αρκετα καλη τιμη για επαρχια. Πρωτες εντυπώσεις θετικες αλλα εννοείται περισσοτερα θα πω μετα το ΣΚ που προγραμματιζω ταξιδι. Παντως συμφωνα με το tyrereviews δεν εχει αντιπαλο... Ειδωμεν

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , Abba said:

Επειδη το ψαχνω και εγω πλεον αυτο,παιζει ρολο σε ταξιδι,ειναι πιο ησυχο αισθητα με 3 db κατω και σιγουρα δεν ειναι η ιδεα μου.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Kumho/Ecowing-ES01-KH27.htm

Label scores 175/70-14 T (οχι το H )  68 db

Δεν αντιλέγω ότι 3db κάνουν διαφορά. Απλά ο μεγάλος μου προβληματισμός είναι ότι η εν λόγω μέτρηση γίνεται υπό δεδομένες συνθήκες όπως ορίζονται με βάση τους κανονισμούς. Σε ταξίδι όμως που ανέφερες μπορείς να πετύχεις ένα σκασμό διαφορετικά οδοστρώματα όπου το κάθε ελαστικό αντιδράει διαφορετικά από πλευράς ηχητικής απόδοσης!

 

Επιπρόσθετα, να έχουμε κατά νου ότι παίζουν και ελαστικά που καινούργια είναι αθόρυβα αλλά όσο τρώγονται αυξάνεται δυσανάλογα ο παραγόμενος θόρυβος, με πιο κλασσικό παράδειγμα πχ τα εργοστασιακής μας τόποθέτησης Continental SC3!! Παράλληλα, εξίσου σημαντικός παράγοντας και η πίεση αέρα στα ελαστικά!

 

Τώρα να'χαμε να λέγαμε συζήτηση γίνεται φυσικά.

 

Μάκη καλοφόρετα. Σε εμένα τα RT (όχι τα 2) που τα φοράω ήδη 2 χρόνια δεν μου έχουν παρουσιάσει κανένα θέμα. Σε κοπανήματα που έπαιρνα στο χέρι τα Continental με καρούμπαλα τα Dunlop δεν έχουν χαμπαριάσει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, yositosi said:

Δεν αντιλέγω ότι 3db κάνουν διαφορά. Απλά ο μεγάλος μου προβληματισμός είναι ότι η εν λόγω μέτρηση γίνεται υπό δεδομένες συνθήκες όπως ορίζονται με βάση τους κανονισμούς. Σε ταξίδι όμως που ανέφερες μπορείς να πετύχεις ένα σκασμό διαφορετικά οδοστρώματα όπου το κάθε ελαστικό αντιδράει διαφορετικά από πλευράς ηχητικής απόδοσης!

 

Επιπρόσθετα, να έχουμε κατά νου ότι παίζουν και ελαστικά που καινούργια είναι αθόρυβα αλλά όσο τρώγονται αυξάνεται δυσανάλογα ο παραγόμενος θόρυβος, με πιο κλασσικό παράδειγμα πχ τα εργοστασιακής μας τόποθέτησης Continental SC3!! Παράλληλα, εξίσου σημαντικός παράγοντας και η πίεση αέρα στα ελαστικά!

 

Τώρα να'χαμε να λέγαμε συζήτηση γίνεται φυσικά.

 

Μάκη καλοφόρετα. Σε εμένα τα RT (όχι τα 2) που τα φοράω ήδη 2 χρόνια δεν μου έχουν παρουσιάσει κανένα θέμα. Σε κοπανήματα που έπαιρνα στο χέρι τα Continental με καρούμπαλα τα Dunlop δεν έχουν χαμπαριάσει.

Οι μετρησεις κυριως δειχνουν τον προσανατολισμο ενος ελαστικου,σπορ,ταξιδιαρικο κλτ.Πραγματικα παιζει ρολο και η ποιοτητα οδοστρωματος Η ελαστικου.Ενα λαστιχο π.χ. με "σκληρα" υλικα/λινα στο πλαι κανει παντα σχεδον θορυβο μολις στρωσει σε αντιθεση με ενα που εχει λιγοτερα λινα.Βεβαιως βεβαιως τα λιγοτερα λινα αν και πολυ πιο αντεα στο ταξιδι,ειναι να μην βρουν λακουβα...καρουμπαλο στην λιγοτερη.Η πιεση παιζει ρολο και στον θορυβο και στην καταναλωση.Π.χ. αλλο το 30 (απαραδεκτο για εμενα) αλλο το 40 αερα.Μια προχειρη μεθοδος για σωστον αερα σε συναρτηση με το βαρος και την διαδρομη(τον τροπο που την ταξιδευεις παντα...) ειναι να μετρησεις κρυα τα λαστιχα,να κανεις την διαδρομη ως συνηθως και στο τελος της διαδρομης να τα ξαναμετρησεις ζεστα.Δεν πρεπει να εχεις παραπανω απο +2 psi.Ο λογος ειναι οτι ο αερας λειτουρχει και ως "ψυκτικο" στο λαστιχο,εαν εχεις μεγαλυτερη των 2 psi σημαινει οτι για το στυλ οδηγησης σου στην διαδρομη αυτη ,εχεις λιγο αερα και δεν ψυχεται το λαστιχο οπωτε και ανεβαζει θερμοκρασια,διογκωνοντας τον αερα.Εαν ειναι αμεταβλητη η πιεση(40 εβαλες,40 ξαναμετρας) εχεις πολυ ογκο αερα και απορροφα ολη την θερμοτητα με αποτελεσμα το λαστιχο να ειναι παντα κρυο οπωτε βγαζεις αερα.Μεγαλυτερη πιεση στην μετρηση=υπερθερμανση=φθορα,αμεταβλητη πιεση στην  μετρηση=κρυο λαστιχο=δεν κραταει στον δρομο...

Edited by Abba
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, DubbeR_ChRoniS said:

και αυτοι που εχουν αζωτο και δεν αλλαζει η πιεση?

Αλλαζει και εκει αλλα το αζωτο βοηθα στην μικροτερη διακυμανση της πιεσης.Εν συντομια,το λαστιχο με αζωτο παραμενει πιο κρυο η εντος των οριων.Δεν ανεβαινει ευκολα η θερμοκρασια συνεπως και η πιεση.

Link to comment
Share on other sites

Μετα από το πρωτο μου ταξιδι και 300χλμ. με τα Dunlop εχω να παρατηρησω τα εξης:

1. Ωραιο πατημα ελαφρως πιο αθορυβο (αν και η συγκριση με ελαστικο 7-8 ετων δεν είναι απολυτα σωστη)

2. καλα κρατήματα σε πιεση

3. Ελαφρως μικροτερη καταναλωση

γενικα πολύ καλη πρωτη εντυπωση

Link to comment
Share on other sites

Μάκη, η κατανάλωση είναι αισθητά (δεδομένου του ότι μιλάμε για αλλαγή ελαστικών και όχι μοτέρ!!!), σε σχέση με τα SC3 που ήταν με το Contiseal και είχαν μπόλικο παραπάνω βάρος να μας "κόβει" ;)

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , yositosi said:

Μάκη, η κατανάλωση είναι αισθητά (δεδομένου του ότι μιλάμε για αλλαγή ελαστικών και όχι μοτέρ!!!), σε σχέση με τα SC3 που ήταν με το Contiseal και είχαν μπόλικο παραπάνω βάρος να μας "κόβει" ;)

Σιμο το σκεφτηκα αυτό και εκανα ένα συγκριτικο βαρους μεταξυ των δυο ελαστικων, με το χερι βεβαια. Αν και όχι ιδιαιτερα αξιόπιστο να σου πω πως δεν καταλαβα ιδιαιτερη διαφορα βαρους μεταξυ των δυο. Βέβαια ακομη και η μικρη διαφορα δινει αποτελέσματα...

Link to comment
Share on other sites

και όμως έχουν φίλε μου!! Πρόχειρα ψάχνοντας σε Αμερικάνικη σελίδα, στη διάσταση μας το conti-pro contact με το contiseal στις 26lbs, ενώ χωρίς στις 22,7lbs! Σε απλά Ελληνικά έχεις 1.2 κιλά αναρτώμενης και περιστρεφόμενης μάζας με ότι συνεπάγεται σε "handling" αλλά και κατανάλωση!

Link to comment
Share on other sites

μετά από σχεδόν 2000 χλμ και σε ένα καλο test-drive που εκανα στην διαβαση της Καστανιας προχθες, μπορω να πω πλεον ότι τα λάστιχα οντως είναι πολύ καλα, καλο κρατημα, χαμηλος θορυβος, και γενικα μια αισθηση ασφαλειας ανωτερη από ότι πριν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.