ekaradimos Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Καλημέρα Έχω καιρό να γράψω και δυστυχώς το "ντεμπούτο" για το 2011 θα είναι με κάποιο πρόβλημα. Ανοίγωντας το καλοριφέρ αργεί πάρα πολύ να βγάλει ζέστη. Τι μπορώ να κοιτάξω - ελέγξω πριν το πάω στο συνεργείο; Να σημειωθεί ότι που και που ακούω έναν περίεργο θόρυβο (δεν μπορώ να εντοπίσω που)και φαίνεται να είναι από το κάτω μέρος των κεντρικών αεραγωγών. Ακούγεται 1-2 φορές τη βδομάδα και είναι σαν συνεχόμενο χτύπημα πόρτας. Επίσης, να σημειωθεί ότι πέρσυ το καλοκαίρι είχα ψεκάσει με το ειδικό λεπτό σωληνάκι τριών μέτρων, τους καντρικούς και πλαϊνούς αεραγωγούς, για να καθαρίσω από βακτηρίδια το κύκλωμα ψύξης. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Μηπως οταν βαζεις το καλοριφερ εχεις αναψει εκεινη τη στιγμη το αμαξι και ειναι εντελως κρυο? Edited January 31, 2011 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted January 31, 2011 Author Report Share Posted January 31, 2011 Μηπως οταν βαζεις το καλοριφερ εχεις αναψει εκεινη τη στιγμη το αμαξι και ειναι εντελως κρυο? Ναι. Βέβαια δεν περιμένω από το καλοριφέρ στα 3 λεπτά να "κοκινιζω" από τη ζέστη. Όμως μετά από 10 λεπτά (και με την ανακύκλωση ενεργοποιημένη) θα περίμενα να έχει αρκετή ζέστη. Δυστυχώς, όμως, δεν έχει. Θα μπορούσα να ελέγξω κάτι ο ίδιος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Ζεστη θα εχεις οταν ανεβει η θερμοκρασια του κινητηρα μετα του 50-60 βαθμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Ζεστη θα εχεις οταν ανεβει η θερμοκρασια του κινητηρα μετα του 50-60 βαθμους. Ναι αλλα στα δεκα λεπτα που αναφερει λιγο δυσκολο να μην εχει ξεπερασει τους 50 βαθμους ο κινητηρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Ναι αλλα στα δεκα λεπτα που αναφερει λιγο δυσκολο να μην εχει ξεπερασει τους 50 βαθμους ο κινητηρας Τόσο ειναι!!! στο περιπου εχει συζητηθεί αρκετές φορες παρόμοιο πρόβλημα. Ψάξτε λίγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Με εξωτερική θερμοκρασία 5-7c στα 10' έχει πραγματικούς 60c το μοτέρ πάνω κάτω. Και λέω πραγματικούς γιατί η βελόνα είναι λίγο αισιόδοξη, είναι +5-10c παραπάνω απο την ψηφιακή που βλέπω με το emfa στην οθόνη. Υπόψιν οτι το εχω σε υπόγειο γκαράζ και νερά/λαδια εχουν 15-16c οταν βάζω μπρος, αν είναι παρκαρισμενο εξω αργεί περισσότερο! Edited January 31, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Με εξωτερική θερμοκρασία 5-7c στα 10' έχει πραγματικούς 60c το μοτέρ πάνω κάτω. Και λέω πραγματικούς γιατί η βελόνα είναι λίγο αισιόδοξη, είναι +5-10c παραπάνω απο την ψηφιακή που βλέπω με το emfa στην οθόνη. Υπόψιν οτι το εχω σε υπόγειο γκαράζ και νερά/λαδια εχουν 15-16c οταν βάζω μπρος, αν είναι παρκαρισμενο εξω αργεί περισσότερο! Τεσπα το νόημα ειναι οτι αν δεν ζεσταθει ο κινητήρας ζεστη δεν εχεις με τιποτα, θες 5 θες 10 θες 15 λεπτα, οπως θέλεις πες το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Εγω ποτε δεν εχω παρατηρησει τετοια καθυστερηση Νικο.Η βελονα εχει μετακινηθει απο τους 50 βαθμους στα πρωτα πεντε λεπτα και τοτε ανοιγω καλοριφερ και ολα οκ.Το θεωρω πολυ απιθανο να εχουν περασει δεκα λεπτα και να μην τους εχει ξεπερασει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Τεσπα το νόημα ειναι οτι αν δεν ζεσταθει ο κινητήρας ζεστη δεν εχεις με τιποτα, θες 5 θες 10 θες 15 λεπτα, οπως θέλεις πες το. Mα δεν είπα το αντίθετο! Απλά σου λέω τι θερμοκρασία βλεπω στην ηλεκτρονική ένδειξη Οταν εχω 60-62 στο ψηφιακό, η βελόνα δείχνει 65-70... Χοντρικά απο τους 60 και πάνω βγάζει ικανοποιητική ζέστη. Edited January 31, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Πιθανότατα να έχει μείνει ο θερμοστάτης ανοικτός οπότε το αυτοκίνητο δεν φτάνει ποτέ στη κανονική θερμοκρασία λειτουργείας του. Τι θερμοκρασία σου δείχνει το όργανο θερμοκρασίας μετά τα 10 λεπτά λειτουργείας που λές.Αν δεν δείχνει τουλάχιστον 90 βαθμούς (στο μέσο του οργάνου) έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Πιθανότατα να έχει μείνει ο θερμοστάτης ανοικτός οπότε το αυτοκίνητο δεν φτάνει ποτέ στη κανονική θερμοκρασία λειτουργείας του. Τι θερμοκρασία σου δείχνει το όργανο θερμοκρασίας μετά τα 10 λεπτά λειτουργείας που λές.Αν δεν δείχνει τουλάχιστον 90 βαθμούς (στο μέσο του οργάνου) έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης σου. To δικό σου δείχνει μεσα σε 10 λεπτά 90; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 αν σε ζεστο αμαξι τωρα τον χειμωνα εχεις 90 ο θερμοστατης ειναι οκ. αν σε εντονο πουσαρισμα κινητηρα τους ξεπερασει μηπως εχει προβλημα η αντλια αλλιως εχει βουλωσει το καλοριφερ η οι σωληνωσεις του καλοριφερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 To δικό σου δείχνει μεσα σε 10 λεπτά 90; Ναι, σε 5 λεπτά αλλά δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα γιατί το αυτοκίνητο είναι σε στεγασμένο και θερμαινόμενο γκαράζ.Οπότε ας μας πει κάποιος άλλος πότε πιάνει τους 90. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Ναι, σε 5 λεπτά αλλά δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα γιατί το αυτοκίνητο είναι σε στεγασμένο και θερμαινόμενο γκαράζ.Οπότε ας μας πει κάποιος άλλος πότε πιάνει τους 90. Εξαρτάται βρε παιδια απο την εξωτερικη θερμοκρασια, τι να λεμε τωρα, το θεμα ειναι οτι αν δεν πιασει ο κινητηρας θερμοκρασια δεν εχεις και ζεστη. Το καλοκαιρι πιανει στο 1 λεπτο τι σημαίνει αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Ναι, σε 5 λεπτά αλλά δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα γιατί το αυτοκίνητο είναι σε στεγασμένο και θερμαινόμενο γκαράζ.Οπότε ας μας πει κάποιος άλλος πότε πιάνει τους 90. Ετσι ναι! Γιατι και γω σε υπόγειο το χω αλλά δεν είναι θερμαινόμενο... Εξαρτάται βρε παιδια απο την εξωτερικη θερμοκρασια, τι να λεμε τωρα, το θεμα ειναι οτι αν δεν πιασει ο κινητηρας θερμοκρασια δεν εχεις και ζεστη. Το καλοκαιρι πιανει στο 1 λεπτο τι σημαίνει αυτό? Τίποτα δεν σημαίνει ρε συ, απλά μου φάνηκε υπερβολικά μικρός ο χρόνος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Φίλε μου για να καταλάβουμε όταν ζεσταθεί το αμάξι σου (π.χ μετά από 15 λεπτά ) η απόδοση του καλοριφέρ σου είναι καλή ή γενικά έχεις χαμηλή απόδοση τώρα με τα κρύα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted February 5, 2011 Author Report Share Posted February 5, 2011 Βασικά, τους 90C τους πιάνω στο 4λεπτο. Δεν έχει πρόβλημα η θερμοκρασία της μηχανής. Βαζοντάς το στο φουλ ζέστη και με ανακύκλωση, αρχίζει να έχει καλή ζέστη στα 10 λεπτά. Το θεωρω πολύ συγκρίνοντας με ένα παλιό πχ Corolla που έχουμε ως 2ο αυοκίνητο που ζεσταίνει πολύ καλά στα 3 λεπτά. Το θέμα είναι σε ποια ή ποιά σημεία του αυτοκινήτου πρέπει να κοιτάξω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 υπαρχουν δυο περιπτωσεις, να εχει βουλωσει το ψυγειο του καλοριφερ η οι σωληνωσεις του με αποτελεσμα να αργει να ζεσταθει, βρισκεται.μεσα στους αεραγωγους πιο ευκολο ειναι φυσημα με πιεση οι σωληνες του. 2 να φερνει κρυο αερα απο εξω καποιο χαλασμενο κλαπετο η βγαλμενο κολαρο (θα σου φερνει και κρυο αερα.οταν ειναι σβηστο το καλοριφερ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Βασικά, τους 90C τους πιάνω στο 4λεπτο. Δεν έχει πρόβλημα η θερμοκρασία της μηχανής. Βαζοντάς το στο φουλ ζέστη και με ανακύκλωση, αρχίζει να έχει καλή ζέστη στα 10 λεπτά. Το θεωρω πολύ συγκρίνοντας με ένα παλιό πχ Corolla που έχουμε ως 2ο αυοκίνητο που ζεσταίνει πολύ καλά στα 3 λεπτά. Το θέμα είναι σε ποια ή ποιά σημεία του αυτοκινήτου πρέπει να κοιτάξω? Μην το ψαχνεις αδικα ετσι ειναι τα πραγματα, για καλη ζεστης με αυτες τις θερμοκρασιες εξω το θες το 10' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Παιδιά καλησπέρα. Εχω ενα παρομοιο προβλημα και για να μην ανοιγω αλλο τοπικ θα γραψω εδω. Το προβλημα μου (GOLF TSI 140 - 1/2007) ειναι οτι το καλοριφερ ναι μεν δουλευει, βγαζει ζεστο αερα, αλλα μονο απο τους πλαινους αεραγωγους (οδηγου - συνοδηγου) απο τους δυο κεντρικους και από τον μεγαλο που ειναι πάνω στο ταμπλο ΤΙΠΟΤΑ. Παει καπου το μυαλο σας για το τι μπορει να φταιει; Μήπως έχει κολλήσει κανα κλαπε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Παιδιά καλησπέρα. Εχω ενα παρομοιο προβλημα και για να μην ανοιγω αλλο τοπικ θα γραψω εδω. Το προβλημα μου (GOLF TSI 140 - 1/2007) ειναι οτι το καλοριφερ ναι μεν δουλευει, βγαζει ζεστο αερα, αλλα μονο απο τους πλαινους αεραγωγους (οδηγου - συνοδηγου) απο τους δυο κεντρικους και από τον μεγαλο που ειναι πάνω στο ταμπλο ΤΙΠΟΤΑ. Παει καπου το μυαλο σας για το τι μπορει να φταιει; Μήπως έχει κολλήσει κανα κλαπε; μάλλον καποιο κλαπετο εάν είναι κλαπετο θα έχει καταγράψει λάθος ο εγκέφαλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 μάλλον καποιο κλαπετο εάν είναι κλαπετο θα έχει καταγράψει λάθος ο εγκέφαλος Τι εννοεις οταν λες οτι θα εχει καταγραψει λαθος ο εγκεφαλος;;; Κάποια ενδειξη στο ταμπλο;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Τι εννοεις οταν λες οτι θα εχει καταγραψει λαθος ο εγκεφαλος;;; Κάποια ενδειξη στο ταμπλο;;; εάν έχεις vag com λογικά θα έχει καταγράψει βλάβη στον εγκέφαλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 εάν έχεις vag com λογικά θα έχει καταγράψει βλάβη στον εγκέφαλο Μου φαινονται λιγο κινεζικα αυτα;;;...χαχαχα...Πάντως σε κανα κλαπε παει το μυαλο μου. Αν ειναι κατι τετοιο φτιαχνεται ευκολα ή θα ξηλωθούμε αγρίως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...