Jump to content
yositosi

Εισαγωγές Αέρα Για Cc 1.8Tsi

Recommended Posts

Καθότι παίζει μεγάλο μπέρδεμα στο κομμάτι των εισαγωγών αέρα όταν φτάνουμε στον 1.8TSi, σκέφτηκα ότι θα ήταν χρήσιμο να δημιουργήσουμε ένα technical know-how database με βάση το ψάξιμο που έχουμε ρίξει μέχρι τώρα.

Πρωταρχικά να τονίσουμε ότι οι εισαγωγές διαχωρίζονται σε 4 πρακτικά κατηγορίες και 2 υποκατηγορίες

Πιο συγκεκριμένα οι κατηγορίες είναι οι παρακάτω:

1. Panel filter. Πρακτικά αντικατάσταση του χάρτινου εργοστασιακού φίλτρου, με ένα ολόιδιο αυξημένης ροής. Η κατασκευή είναι υφασματινη ποτισμένη με ειδικό λάδι. Το πλεονέκτημα έιναι ότι πρακτικά βγάζουμε ένα εξάρτημα και βάζουμε στη θέση του ένα παρόμοιο, ενώ ο θόρυβος παραμένει στα χαμηλά εργοστασιακά επίπεδα. Στα μείον, ότι ο εισερχόμενος αέρας έχει τις ίδιες θερμοκρασίες που είχε και εργοστασιακά, ενώ και η ταχύτητα/όγκος ροής ουσιαστικά δεν μεταβάλλεται ιδιαίτερα αισθητά (και άρα δεν έχουμε και κανένα μεγάλο όφελος ισχύος

2. Χοάνες. Ξήλωμα του κουτιού, και τοποθέτηση χοάνης στη θέση του που τραβάει απευθείας αέρα μέσα από το χώρο το μοτέρ. Το αμάξι τραβάει απευθείας αέρα, αρα αυξάνεται και η μάζα του εισερχομένου αέρα. Τα προβληματα κυρίως 2, το ένα είναι το ότι ο εισερχόμενος αέρας είναι από το χώρο του μοτέρ, και άρα ζεστός... κάτι το οποίο συνεπάγεται και μειωμένη απόδοση, ενώ το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι αυξάνεται αισθητά πλεον ο παραγόμενος θόρυβος. Σαν απάντηση στο θέμα απόδοσης, κάποιες εταιρείες έχουν βγάλει "thermal barriers", που πρακτικά απομονώνουν την εισαγωγή από τον ζεστό αέρα του μοτέρ, και η χοάνη τραβάει όσο το δυνατόν δροσερότερο αέρα.

3. Direct ram air kits. Αντίστοιχα πρόκειται για εξελιγμένες μορφές της παραπάνω κατηγορίας. Σε αυτή την περίπτωση η χοάνη είναι τοποθετημένη μέσα σε ένα κελυφος το οποίο εφάπτεται πλεον απευθείας στην μετώπη του αυτοκινήτου και τραβάει απευθείας κρύο αέρα από έξω. Και απο πλευράς θερμοκρασιών, αλλά και από πλευράς ροικότητας αυτή είναι η καλύτερη λύση. Το επίπεδο παραγόμενου θορύβου, πρακτικά εξαρτάται πρακτικά από το μέγεθος της χοάνης που χρησιμοποιεί η εκάστοτε υλοποίηση

4. Full set CAI. Πρακτικά πρόκειται για ένα από τα παραπάνω αλλά πλεον με αλλαγμένο όλο το σύστημα εισαγωγής ως την τουρμπίνα. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι λύσεις αυτές προσπαθούν να βελτιώσουν την ροικότητα του εισερχομένου αέρα, αλλά και να κρατήσουν την θερμοκρασία του στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο!

Υποκατηγορίες... Υλικό κατασκευής

Το εργοστασιακό φίλτρο είναι μιας χρήσης και χάρτινο. Τα performance filters είναι κατασκευασμένα συνήθως από ένα από τα παρακάτω:

1. Υφασμα (γάζα), μέσα σε συρμάτινο πλεγμα. Η διέλευση του αέρα γίνεται ευκολότερα, ενώ για την κατακράτηση των μεγαλύτερων σωματιδίων σκόνης, το ύφασμα είναι ποτισμένο με ένα ειδικό λάδι. Επομένως τα φίλτρα αυτά είναι καθαριζόμενα, και έχουν σημαντικά μεγάλη διάρκεια ζωής. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι ότι μπορεί εύκολα κάποιος που δεν ξέρει καλά, μετά τον καθαρισμό να ψεκάσει με περίσσια ποσότητα λαδιού! Σε τέτοια περίπτωση, αν περάσει λάδι μέσα μπορεί να καθήσει επάνω στον MAF και να δημιουργήσει προβλήματα

2. Σφουγγάρι. Κατά κύριο λόγο οι Αγγλικές εταιρείες το χρησιμοποιούν. Ουσιαστικά είναι ένα σφουγγάρι 3 επιστρώσεων. Η εξωτερική πιο αραιή, η εσωτερική πιο πυκνή. Και εδώ υπάρχει η επίστρωση ενός ειδικού λαδιού για τον ίδιο λόγο, αλλα είναι πρακτικά αδύνατο να περάσει μέσα από το φίλτρο.

Αυτά για τη θεωρία γενικότερα.

Στα συγκεκριμένα τώρα. Μετά από αρκετό ψαξιματάκι, έχουμε παρατηρήσει ότι ο BZB 1.8TSi είναι λίγο "ιδιότροπος ως προς τις εισαγωγές". Το κύριο αίτιο αποτελεί το γεγονός ότι σε αντίθεση με όλους τους λοιπούς TSi κινητήρες (εκτός του BYT που είναι ίδιος), ΔΕΝ έχει wideband λ, και πρακτικά αντί για 2 αισθητήρες λ, έχει μόνο έναν. Επομένως, ο narrowband λ, ως πιο "αναίσθητος" στις ανοχές του δεν μπορεί να διορθώνει τόσο εύκολα τα διάφορα readings του MAF και ο εγκέφαλος να αντιδράει παράξενα! Συνήθως τα προβλήματα αυτά εντοπίζονται σε περιπτώσεις όπου αλλάζει ΟΛΟΣ ο σωλήνας μέχρι την τουρμπίνα, και καταργείται το εργοστασιακό MAF casing

Επομένως θέλει ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ προσοχή όταν επιλέγουμε μια εισαγωγή μιας και πολύ απλα μπορεί να μην είναι σε θέση να δουλέψει σωστά στον κινητήρα αυτό!

Στον αντίποδα, το νεότερο 1.8TSi μοτέρ, που πλεον φέρει ακριβώς όπως και το δίλιτρο (CAWB) διπλό λ που είναι και wideband, είναι πολύ πιο ανεκτικό στη χρήση μιας εισαγωγής, αλλά και στην οποιαδήποτε μετατόπιση (relocation) του MAF! Παρόλα αυτά, παρατηρήσαμε ότι η βάση του MAF στα νεότερα μοντέλα (πατούρα) ΔΕΝ είναι ίδια με αυτή του BZB, αλλά και του 2λιτρου! Αμεσο αποτέλεσμα να μην μπορεί να βιδωθεί ο MAF αυτού του μοτέρ σε μια κομπλε εισαγωγή που προυποθέτει relocation του MAF

Επομένως προσοχή, γιατί τέτοια προιόντα δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς κόψε-ράψε

Παράδειγμα εισαγωγής που ΔΕΝ κάνει στον CDAA ώς έχει

dsc00281pu.jpg

Και αφού τα διαχωρήσαμε όλα αυτά, πιστεύω ότι θα ήταν καλό να δημιουργήσουμε μια βάση δεδομένων ως προς το τι δουλεύει και σε ποιά μοτέρ!

1. BSH TSi Race intake:

-Οπως είναι στον BZB κάνει τρελά, οπότε ΔΕΝ δουλεύει

-Με κόψε ράψε στον BZB παίζει να δουλέψει. Μια υλοποίηση δεν δούλεψε, αλλά υπάρχει αναφορά για άλλη υλοποίηση που δούλεψε στο τέλος.

-Στον CDAA δεν μπορεί να κουμπώσει στο MAF casing ο MAF sensor. Θέλει κόψε ράψε ώστε να χρησιμοποιηθεί το εργοστασιακό MAF Casing

2. TSi True Seal (έκδοση του TSi Race Intake χωρίς τον πίσω σωλήνα)

-Πρακτικά έκοψα το TSi Race Intake και τα έκανα ίδια... Και παλι στον BZB δεν δούλεψε!

3. Carbonio Stage 1 (μόνο σκουπάκι)

-Δουλεύει κανονικότατα παντού

4. Carbonio Stage 2 (σωλήνας μόνο για το κομμάτι από την τουμπίνα μέχρι τον MAF)

-Δουλεύει κανονικότατα. Παρόλα αυτά, έχει ακουστεί/γίνει αναφορά, ότι η APR αντιμετωπίζει κάποια θεματάκια με το carbon υλικό, και σαν αισθητικό αποτέλεσμα καταλήγει να "ασπρίζει" λόγω της θερμοκρασίας από την τουρμπίνα που βρίσκεται από κάτω (αυστηρά και μόνο αισθητικό θέμα).

5. EVOMS V-Flow.

-Βλέποντας από τα leon BZB, αλλά και CDAA στην υλοποίηση μόνο της χοάνης μπροστά δουλεύει παντού άψογα! Στα CDAA, αν θυμάμαι καλά μου είπαν ότι και παλι υπαρχει το ίδιο θέμα με την BSH μιας και δεν μπορεί να κουμπώσει ο MAF

6. ITG Maxogen TSi intake:

-Στον BZB δουλεύει κανονικότατα!

7. Panels, από όσο γνωρίζω όλα δουλεύουν κανονικότατα παντού μιας και δεν αλλάζουν τίποτα στην όλη διαρύθμιση του εργοστασιακού συστήματος εισαγωγής

Για λοιπές εισαγωγές, ας προσθέσετε όσοι έχετε δεδομένα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ενώ κανιβάλιζα την BSH TSi Race intake, παρατήρησα κάτι που για εμένα είναι από απαράδεκτο ως και επικίνδυνο!

dsc00280vb.jpg

Οπως φαίνεται, σε ΚΡΥΦΑ σημεία (τα σημεία που έχει εξωτερικά ραφή ο σωλήνας) από μέσα υπάρχουν γρέζα!!! Μιλάμε για σημείο ΜΕΤΑ το φίλτρο προς την τουρμπίνα, και επομένως για υπαρκτό κίνδυνο να αποκολληθούν ρινίσματα και να καταλήξουν απευθείας στην τουρμπίνα και στο μοτέρ! Για εμένα πολύ προχειροδουλειά, και απαράδεκτο για ένα τόσο ακριβό προιόν από μια τόσο σοβαρή εταιρεία! Για την ακρίβεια, αγγίζοντας λίγο με το χέρι... έπεσαν τα παρακάτω ρινίσματα/γρέζα

dsc00283m.jpg

Edited by yositosi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Άριστη παρουσίαση και κατάρτιση.Δεν μπορώ να μην σου βάλω 20 στο τρίμηνο αν και είμαι αυστηρός στην βαθμολογία.:drool:

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την συντήρηση των after-market φίλτρων εισαγωγής αέρα, μερικές συμβουλές ως προς την συντήρηση...

Στα κλασικά φίλτρα τύπου γάζας, το μεγαλύτερο πρόβλημα αποτελεί πρακτικά για τον MAF το λάδωμα μετά το καθάρισμα. Πολύς κόσμος ρίχνει πολύ λάδι, οπότε κατά τη λειτουργία του μοτέρ, η πλεονάζουσα ποσότητα να περνάει μέσα στην εισαγωγή και να επικάθεται καμία στάλα (δεν θέλει παραπάνω) επάνω στον ΜΑΦ! Το μυστικό είναι το λάδι να ψεκαστεί από κάποια απόσταση και ίσα ίσα να αλλάξει χρώμα το ύφασμα (να ροδίσει και όχι να γίνει κατακόκκινο). Για να έχουμε και ήσυχο το κεφάλι μας, το τυλίγουμε με ρολό κουζίνας (χαρτί) και το πιανουμε με λαστιχάκια. Αν το αφήσουμε μερικές ώρες τότε πολύ απλα όλη η πλεονάζουσα ποσότητα θα απορροφηθεί :frantics:

Στα φίλτρα τυπου σφουγγαριού, ισχύει κάτι ανάλογο. ΠΡΟΣΟΧΗ, μιας και κάπου είχα δει μια αναφορά τύπου "καθαρίζεται με απλό απορρυπαντικό και το ξαναφοράς"! Αυτό ΔΕΝ ισχύει! Πράγματι και με ένα απλό καθαριστικό (εφόσον δεν είναι καυστικό) καθαρίζεται, αλλά και παλι θέλει λάδωμα με το ΕΙΔΙΚΟ λαδάκι που υπάρχει για τα σφουγγάρια. Σε περίπτωση ΜΗ ψεκασμού, επικίνδυνη σκόνη θα περνάει μέσα στο μοτέρ, με ότι συνεπάγεται αυτό!!!

Σε όλες τις περιπτώσεις, είτε ύφασμα είτε σφουγγάρι, υπάρχουν ανοίγματα, από τα οποία η σκόνη είτε λιγότερο είτε περισσότερο θα περάσει. Η λειτουργία του λαδιού έιναι να δημιουργεί μια κολλώδη επίστρωση επάνω στην οποία θα κατακρατηθεί η σκόνη και δεν θα περάσει εντός του κινητήρα.

Φυσικά όλες οι εταιρειες κατασκευής φίλτρων/εισαγωγών, έχουν στις αντίστοιχες ιστοσελίδες τους αναλυτικές οδηγίες συντήρησης, οπότε καλό είναι να τις ακολουθούμε! Εφόσον το προσέχουμε όπως προτείνεται, ένα φίλτρο μπορεί να αντέξει για όσο καιρό θα έχουμε και το αυτοκίνητο μας. :D

Link to comment
Share on other sites

μετα απο αυτα που που περασα με τις εισαγωγες και μετα απο αυτα που ειδα εχω βγαλει τα εξης συμπερασματα παιδια ΟΧΙ ολοσωμη εισαγωγη στον 1.8 tfsi - tsi ουτε απο διλιτρα ουτε απο τιποτα που λενε οτι ταιριαζουν οχι δεν ταιριαζουν γνωμη μου οποιος θελησει να βαλει εισαγωγη ΠΑΝΤΑ θα αφηνει επανω τον μαμα μαφ case και θα αλλαζει παντα το μπροστα μερος του και εαν θελει και το πισω .εγω προτεινω αυτες τις εισαγωγες

evoms v-flow

http://www.urotuning.com/shop/evoms-mk5mk6-20t-tsi-vflow-intake-p-2591.html

bsh

http://www.bshspeedshop.com/bshstore/products/BSH-%252d-TSI-True-Seal-Intake-.html

το μπροστα κοματι

http://www.bshspeedshop.com/bshstore/products/BSH-TSI-Competition-Intake-Pipe-.html

το πισω μερος

apr και το μπροστα εχει εδω και το πισω δεστετα

http://goapr.com.au/products/intake_carbonio_20tsi.html

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας δούλεψε Τάσο το ρημάδι όταν το έκοψα.

Βέβαια, κρατάω μια πισινή μιας και πολύ απλα δεν μπορούμε να είματε 100% σίγουροι ότι το κόψαμε στο σημείο που είναι κομμένο εργοστασιακά το True-Seal! Μπορεί και τα 2 εκατοστά π.χ. να αρκούσαν για να επικρατήσει ο χαμός :shok:

Επίσης, μιας και το ανέφερες, το ρημάδι το APR είναι το ΜΟΝΟ που δεν κάνει καθόλου τον μεταλλικό ήχο που κάνουν όλα τα TSi στο ρούφηγμα! Ακόμα να καταλάβω γιατί.

Link to comment
Share on other sites

τελικα απο ολα αυτα που διαβαζω και απο αυτα που μου εχει πει prive ο Σιμος,εχω βγαλει το συμπερασμα οτι η μαμα εισαγωγη ειναι αρκετα καλη και δεν ξερω κατα ποσο αξιζει το ρισκο αλλαγης σε σχεση με αυτα που κερδιζεις...αν κερδισεις.

αλλωστε Σιμο και με τη μαμα εισαγωγη παρ'ολο το το ανεβασμενο setup...νομιζω οτι μια χαρα πηγαινες.

Edited by targas
Link to comment
Share on other sites

τελικα απο ολα αυτα που διαβαζω και απο αυτα που μου εχει πει prive ο Σιμος,εχω βγαλει το συμπερασμα οτι η μαμα εισαγωγη ειναι αρκετα καλη και δεν ξερω κατα ποσο αξιζει το ρισκο αλλαγης σε σχεση με αυτα που κερδιζεις...αν κερδισεις.

αλλωστε Σιμο και με τη μαμα εισαγωγη παρ'ολο το το ανεβασμενο setup...νομιζω οτι μια χαρα πηγαινες.

Οσο περίμενα να έρθει η ITG πράγματι το είχα με μαμά φιλτροκούτι, και το χάρτινο το MANN μέσα. Το πρόγραμμα ήταν στο Performance Setting 2. Το αμάξι έχανε σε "αρπάγματα" αρκετά Ηλία σε σχέση με τώρα. Κατά τα άλλα όμως και δύναμη είχα, και τα πάντα! Ετσι που το κόβω πρέπει όμως να ήμουν περί τα 10 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλογα κάτω, και αρκετά κιλάκια ροπής μείον.

ΑΛΛΑ, μη συγκρίσιμα μέτρα, γιατί όπως τόνισα ήδη, άλλο το performance setting 2, και άλλο το setting 3 (οι ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορές τους έιναι στο καμπάνιασμα ροπής, και στο άρπαγμα λόγω πολύ επιθετικής αβάνς, ενώ στα άλογα δεν διαφέρουν και τόσο πολύ).

Σε ένα stock αμάξι, η διαφορά θεωρώ πάντως ότι είναι ανύπαρκτη ουσιαστικά (2-3 άλογα max), ενώ και σε ένα StageI το όφελος δεν είναι και φοβερό :shok:

Link to comment
Share on other sites

Οσο περίμενα να έρθει η ITG πράγματι το είχα με μαμά φιλτροκούτι, και το χάρτινο το MANN μέσα. Το πρόγραμμα ήταν στο Performance Setting 2. Το αμάξι έχανε σε "αρπάγματα" αρκετά Ηλία σε σχέση με τώρα. Κατά τα άλλα όμως και δύναμη είχα, και τα πάντα! Ετσι που το κόβω πρέπει όμως να ήμουν περί τα 10 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλογα κάτω, και αρκετά κιλάκια ροπής μείον.

ΑΛΛΑ, μη συγκρίσιμα μέτρα, γιατί όπως τόνισα ήδη, άλλο το performance setting 2, και άλλο το setting 3 (οι ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορές τους έιναι στο καμπάνιασμα ροπής, και στο άρπαγμα λόγω πολύ επιθετικής αβάνς, ενώ στα άλογα δεν διαφέρουν και τόσο πολύ).

Σε ένα stock αμάξι, η διαφορά θεωρώ πάντως ότι είναι ανύπαρκτη ουσιαστικά (2-3 άλογα max), ενώ και σε ένα StageI το όφελος δεν είναι και φοβερό :yes:

σιμακο παιζει και αυτο που λες να μην την κοψατε σε σωστο σημειο με αποτελεσμα να μην διαβαζε παλι καλα ομαφ αλλα εγω σου αναφερα εισαγωγες που στο 95% των αμαξιων δουλευουν αψογα με ολα τα προγραμματα τωρα εσυ μηπως εισαι και στο 5% τι να πω δεν ξερω .φιλε ταργκα να ξες παντως πω με μια εισαγωγη καλη το αμαξι εχει τρελη διαφορα με πριν καμια σχεση η μαμα με μια σωστη aftermarket μην φοβασαι βαλε απλως να διαλεξεις μια απο αυτες που ειπα και οχι τιποτα αλλο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και παντα να ειναι ο μαμα μαφ case επανω νομος αυτο

Link to comment
Share on other sites

Τάσο πολύ σωστό αυτό που αναφέρεις! :thumbsup: Όταν ήμασταν στα χαμένα, και δεν ξέραμε τι φταίει, ένα παλικάρι από Αθήνα (με Leon) που το είχε ψάξει σε τρελό βαθμό το κομμάτι εισαγωγή, και είχε δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα, μας είχε πει ότι κάποιες εισαγωγές μπορεί να κάθονται σε ένα 1.8TSi άψογα, και σε ένα άλλο να κάνουν χαζά! Βέβαια, την δική μου την δοκιμάσαμε και σε Leon, και έκανε τα ίδια, αλλά αυτό δεν πιστεύω ότι αποκλείει ότι μπορεί να δουλέψει άψογα σε ένα άλλο!

Οπως και να έχει, την έχω χαρίσει σε ένα CDAA (του bairas), οπότε περιμένω να αξιωθεί να την φορέσει ώστε να δούμε τι κάνει.

Για το relocation του MAF θα συμφωνήσω! Μαμά MAF casing δαγκωτό! Η μόνη που έχω ακούσει να δουλευει σωστά σε BZB είναι η VF Engineering του SoulsA3.

Με αυτά και με αυτά, μάλλον καταλήγουμε ότι η καλύτερη λύση είναι να βρούμε κάποιο κατάστημα όπου ξεκαθαρισμένα θα έχουμε την επιλογή επιτόπου να κάνουμε επιστροφή αν δεν δουλέψει σωστά! Διαφορετικά το "ψάξιμο" πολλές φορές κοστίζει

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Με αυτά και με αυτά, μάλλον καταλήγουμε ότι η καλύτερη λύση είναι να βρούμε κάποιο κατάστημα όπου ξεκαθαρισμένα θα έχουμε την επιλογή επιτόπου να κάνουμε επιστροφή αν δεν δουλέψει σωστά! Διαφορετικά το "ψάξιμο" πολλές φορές κοστίζει

αρα η κανεις αυτο που λες η βαζεις αυτα που ειπα και κατα 95% δουλευεις μια χαρα

Link to comment
Share on other sites

Και η ITG είναι 100% δοκιμασμένη (και σε Audi σαν το δικό σου), αλλά και σε Leon έχω δει τον συνδυασμό APR Stage2 πίσω με Neuspeed χοάνη μπροστά/πλάγια (κάτι σαν το BSH βγαίνει) :D

Και φυσικά το βαρύ πυροβολικό... αυτό το κτηνάκι της ITG από Carbon-fiber (AB-65 αν θυμάμαι καλά) που απλα ΡΟΥΦΑΕΙ!

img0834large.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και η ITG είναι 100% δοκιμασμένη (και σε Audi σαν το δικό σου), αλλά και σε Leon έχω δει τον συνδυασμό APR Stage2 πίσω με Neuspeed χοάνη μπροστά/πλάγια (κάτι σαν το BSH βγαίνει) :D

Και φυσικά το βαρύ πυροβολικό... αυτό το κτηνάκι της ITG από Carbon-fiber (AB-65 αν θυμάμαι καλά) που απλα ΡΟΥΦΑΕΙ!

img0834large.jpg

συμφωνω απλως ξεχασα να την αναφερω σορυ

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι είναι συντηρητικές σε προσέγγιση. Βασικά ότι η K&N δεν έχει δώσει και μεγάλη βαρύτητα στο θεμα "απόδοση TSi". Σαν λειτουργικότητα όμως?

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι είναι συντηρητικές σε προσέγγιση. Βασικά ότι η K&N δεν έχει δώσει και μεγάλη βαρύτητα στο θεμα "απόδοση TSi". Σαν λειτουργικότητα όμως?

κοιτα ειναι καλη εταιρια απο τις καλυτερες σε θεμα φιλτρων και εβγαλε και πολλα μοντελα εισαγωγων για τα tfsi-tsi αλλα ο κοσμος δεν τα προτειμαει το γιατι δεν το ξερω και ουτε εχω δει το πως δουλευει μια εισαγωγη κν σε tfsi -tsi αρα δεν ξερω και τι ψαρια πιανει παντως ενας που την δοκημασε απο μαφ και μπροστα με ρεβο τον εκανε κοψηματα και την εβγαλε σε 1.8 παλι και το μοντελο ηταν αυτο http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57-0618-1 και εχει και αλλα κιτ απο μαφ και μπροστα που δεν ξερουμε αυτα τι ρολο βαρανε ειναι αυτα http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57S-9501

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-9756TFK αυτο φαινεται καλο

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=69-9504TTK και αυτο φαινεται καλο αλλα δεν ξερω τι κανει γιατι οπως βλεπεις βγαινει ο μαμα μαφ case .και μια αλλη εισαγωγη που ξεχασα να αναφερω που δουλευει και αυτη τελεια με ολα τα tsi ειναι αυτη http://www.neuspeed.com/105/0/0/1491/651091-neuspeed-p-flo-air-intake-kit.html τελεια και ειδικα με συνδιασμο το σταδιο 2 της apr η της bsh δουλευει τελεια με τρελο ηχο

Link to comment
Share on other sites

....αλλά και σε Leon έχω δει τον συνδυασμό APR Stage2 πίσω με Neuspeed χοάνη μπροστά/πλάγια (κάτι σαν το BSH βγαίνει) :D

Δεν το είδες παραπάνω που το έγραψα μαζί με την ITG. Σε 2 λιοντάρια που είδα τη Neuspeed δουλεύει πολύ ωραία :lol:

Για τις K&N σε ρώτησα γιατί 2-3 παιδιά που τις έχουν βάλει και μου έλεγαν (σε TFSi), δεν είχαν να πουν ούτε καλή, ούτε κακή κουβέντα. Κάτι σαν αδιάφορους... Σταθερή λύση, από μεγάλη και έμπειρη εταιρεία, ούτε πολύ θορυβώδης, ούτε όμως πολύ δυνατή. Γενικά αυτό που λέμε "άχρωμο, άγευστο, άοσμο" :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είδες παραπάνω που το έγραψα μαζί με την ITG. Σε 2 λιοντάρια που είδα τη Neuspeed δουλεύει πολύ ωραία :flowers:

Για τις K&N σε ρώτησα γιατί 2-3 παιδιά που τις έχουν βάλει και μου έλεγαν (σε TFSi), δεν είχαν να πουν ούτε καλή, ούτε κακή κουβέντα. Κάτι σαν αδιάφορους... Σταθερή λύση, από μεγάλη και έμπειρη εταιρεία, ούτε πολύ θορυβώδης, ούτε όμως πολύ δυνατή. Γενικά αυτό που λέμε "άχρωμο, άγευστο, άοσμο" :cry:

καλα το τωρα το προσεξα σορυ φιλε .οσο για την κν σου ειπα υπαρχει ατομο που την εβαλε με ρεβο πανω σε 1.8 tsi και τον εκανε κοψιματα την εβγαλε και την πουλησε τωρα για αλλους δεν ξερω αλλα μαρεσουν τα κιτακια τους ωραια δουλεια εχουν

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα εξαρτώνται από το τι ακριβώς ψάχνεις, αλλά και το πως το οραματίζεσαι το όλο "σενάριο" μετά.

Αν δηλαδή σκοπεύεις στο μέλλον να πας σε μια υλοποίηση Stage2 ή Stage3 τότε "οικονομικά" σε συμφέρει να πας σε κάτι επιθετικό (με τον όποιο αυξημένο θόρυβο αυτό συνεπάγεται)...

Αν από την άλλη το βλέπεις να μένεις εκεί που είσαι τώρα, τότε τα οφέλη μικρά, οπότε και με ένα φίλτρο τύπου panel (αλλαγή δηλαδή μόνο στο υπάρχον φίλτρο σου αλλά στο μαμά κουτί) σε καλύπτει κατά την ταπεινή μου άποψη, ενώ και κοστολογικά μένεις σε ανθρώπινα επίπεδα!

Έχε κατά νου, πως "διαστημικές" υλοποιήσεις με ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΟ σωλήνα από τουρμπίνα ως την μετώπη ΔΕΝ κάνουν για τον CDAA καθότι προυποθέτουν το φώλιασμα του MAF sensor σε νέο σημείο όπου οι πατούρες διαφέρουν από αυτές των δικών μας παλαιών BZB αλλά και σημερινών διλιτρων TSi. Επομένως σε τέτοιο σενάριο χρειάζεσαι "διαιρούμενη" λύση όπου διατηρείται το εργοστασιακό maf casing. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα εξαρτώνται από το τι ακριβώς ψάχνεις, αλλά και το πως το οραματίζεσαι το όλο "σενάριο" μετά.

Αν δηλαδή σκοπεύεις στο μέλλον να πας σε μια υλοποίηση Stage2 ή Stage3 τότε "οικονομικά" σε συμφέρει να πας σε κάτι επιθετικό (με τον όποιο αυξημένο θόρυβο αυτό συνεπάγεται)...

Αν από την άλλη το βλέπεις να μένεις εκεί που είσαι τώρα, τότε τα οφέλη μικρά, οπότε και με ένα φίλτρο τύπου panel (αλλαγή δηλαδή μόνο στο υπάρχον φίλτρο σου αλλά στο μαμά κουτί) σε καλύπτει κατά την ταπεινή μου άποψη, ενώ και κοστολογικά μένεις σε ανθρώπινα επίπεδα!

Έχε κατά νου, πως "διαστημικές" υλοποιήσεις με ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΟ σωλήνα από τουρμπίνα ως την μετώπη ΔΕΝ κάνουν για τον CDAA καθότι προυποθέτουν το φώλιασμα του MAF sensor σε νέο σημείο όπου οι πατούρες διαφέρουν από αυτές των δικών μας παλαιών BZB αλλά και σημερινών διλιτρων TSi. Επομένως σε τέτοιο σενάριο χρειάζεσαι "διαιρούμενη" λύση όπου διατηρείται το εργοστασιακό maf casing. :thumbsup:

Φιλτρο τυπου panel "φοραω"(kn), σκεφτομαι να βαλω εισαγωγη μονο στην περιπτωσει stage2, δηλαδη μονο χοανη για τον CDAA?

Link to comment
Share on other sites

Για εμένα Carbonio και ITG σαν λύσεις (μαμά σωλήνας Turbo-to-MAF casing) και εισαγωγή μπροστά... Προσωπική μου άποψη ότι έχουν την ορθότερη λειτουργία καθότι τραβάνε 100% αέρα από έξω και τίποτα από τον χώρο του μοτέρ.

Τώρα για να είμαι ειλικρινής με τις λοιπές δεν πολυασχολήθηκα ώστε να έχω ΙΔΙΑ άποψη :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Για εμένα Carbonio και ITG σαν λύσεις (μαμά σωλήνας Turbo-to-MAF casing) και εισαγωγή μπροστά... Προσωπική μου άποψη ότι έχουν την ορθότερη λειτουργία καθότι τραβάνε 100% αέρα από έξω και τίποτα από τον χώρο του μοτέρ.

Τώρα για να είμαι ειλικρινής με τις λοιπές δεν πολυασχολήθηκα ώστε να έχω ΙΔΙΑ άποψη :thumbsup:

Εχω ακουσει και εγω για αυτες τις δυο (itg,carbonio)εισαγωγες, ειναι σιγουρα θετικο οτι τραβανε κρυο αερα απευθειας απο εξω, απο τιμες δεν γνωριζω,μολις ανεβω θεσσαλονικη με αδεια θα κανω ερευνα :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.