Jump to content
yositosi

Εισαγωγές Αέρα Για Cc 1.8Tsi

Recommended Posts

Η Evoms όμως είναι η πλεον θορυβώδης εισαγωγή, λόγω του ότι λειτουργικά βασίζεται στο φαινόμενο venturi, ενώ και ο αέρας που τραβάει είναι ναι μεν με θερμοθώρακα, αλλά και παλι μέσα από το χώρο του μοτέρ (πίσω από το φανάρι του οδηγού).

Link to comment
Share on other sites

Για την εισαγωγη της forge γνωριζουμε κατι? Σε αρκετα site του εξωτερικου που ειδα ειναι ειχε συγκρισεις με APR carbonio..

http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260306&product=FMIND12

Εδω εχει μερικες φωτογραφιες αισθητικα παντως ειναι πολυ ωραια..

http://www.google.gr/search?q=Forge+Twintake&hl=el&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fJlQUPyYCcrBswaox4H4CA&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667

Link to comment
Share on other sites

φιλε εαν εχεις διλιτρο tfsi οχι 1.8tsi βαλτην αλλιως εαν μιλαμε για 1.8tsi μην τολμησεις καν να την βαλέις γιατι πρεπει να βγει ο μαφ case και ο μαφ και ετσι ο μαφ να χρειαζεται να κουμποσει στην εισαγωγη επανω που εχει ηδη δικια της εγκοπη με αποτελεσμα εαν γινει αυτο να μην σου δουλευει σωστα το αμαξι και να εχεις θεματα, ειδικα εαν εχεις προγραμμα η ειναι να βαλεις προγραμμα ,αστο καλυτερα εχει τοσες και καλες δοκιμασμενες λυσεις για tsi που δεν χρειαζεαι να μπενεις σε τετοιες δοκιμασιες γιατι τσαμπα λεφτα θα πεταξεις

Link to comment
Share on other sites

Ανεφερα την εισαγωγη της forge επειδη δεν ειδα να αναφερετε πουθενα αλλα μετα απο λιγο ψαξιμο που εκανα δεν ειναι για 1.8..Μου φαινεται ενα φιλτρο στο κουτι και ειναι μια χαρα..Παντως πολλα λεφτα οι εισαγωγη αερα απο APR..

Link to comment
Share on other sites

Καμιά φορά όταν κάτι έχει ένα όνομα πάνω η τιμή ξεφεύγει αρκετά.....

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά συγνώμη που επαναφέρω το θέμα. Εγώ είμαι stock αλλά θα ήθελα σαν άνθρωπος να ακούσω την τουρμπίνα και τη σκάστρα μου. Μπορεί κανείς να μου πει αν με ένα ελεύθερο φιλτρο χωρίς λάδι στο μαμά φιλτροκούτι όπως πχ αυτό της revo θα ακούσω τίποτα από τον BZB? Αν όχι σκέφτομαι να τοποθετήσω μια χοάνη εννοείται μόνο το τελικό κομμάτι όπως πχ την carbonio ή έστω τη χοάνη της revo παρά το μάλλον υπερβολικό κόστος. Μια ζωή την έχουμε άλλωστε...

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ανεβάσεις πιέσεις την τουρμπίνα δεν θα ακούσεις και πολλά (ένα ελαφρό "χλουπ" που κάνει το ρούφηγμα του αέρα που όμως ακούγεται πιο πολύ στους έξω και όχι μέσα)... Αυτό με ανοιχτή εισαγωγή, γιατί με πανελ δεν παίζει τίποτα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πεταμένα λεφτά το ελεύθερο φίλτρο. Μάζεψε λεφτά για Carbonio ή κάτι αντίστοιχο


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σ΄ενα CC που του έβαλα 80άρα με ITG εμπρός ήρθε πίσω και μου ζητούσε ξανά το πάνελ :lol:

 

Το carbonio είναι κάπου στη μέση(από απόδοση-θόρυβο), από panel και cai. και διατηρεί ένα όμορφο μηχανοστάσιο.

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Cai>carbonio>panel


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ήθελες να γράψεις κάτι άλλο;;; Το carbonio είναι cold air intake (CAI)... Γενικά όλα τα βαρελοειδή που τραβάνε απευθείας από μετώπη είναι καθαρόαιμα CAI.

Σχετικό/άσχετο αλλά άξιο αναφοράς ότι πρόσφατα βγήκε νέα έκδοση του Carbonio χωρίς να ξέρω τις ουσιαστικές διαφορές (πέρα του σχεδιασμού) από το παλιό! Γενικά για εμένα είχε αρκετά μικρή φιλτροχοάνη της K&N αλλά δοκιμασμένο να δουλεύει 100% άψογα στο ιδιότροπο BZB

Link to comment
Share on other sites

Δεν φτάνει τις αμιγείς cai @yositosi

Πολλοί το έβαλαν για λόγους τήρησης oem εμφάνισης - θορύβου κλπ κλπ και μετά χτύπησαν μια ολοκληρωμένη εισαγωγή.

Έχει μια χοανίτσα μια σταλιά μέσα. :lol:

 

9 hours ago , yositosi said:

Μήπως ήθελες να γράψεις κάτι άλλο;;; Το carbonio είναι cold air intake (CAI)... Γενικά όλα τα βαρελοειδή που τραβάνε απευθείας από μετώπη είναι καθαρόαιμα CAI.

Σχετικό/άσχετο αλλά άξιο αναφοράς ότι πρόσφατα βγήκε νέα έκδοση του Carbonio χωρίς να ξέρω τις ουσιαστικές διαφορές (πέρα του σχεδιασμού) από το παλιό! Γενικά για εμένα είχε αρκετά μικρή φιλτροχοάνη της K&N αλλά δοκιμασμένο να δουλεύει 100% άψογα στο ιδιότροπο BZB

Ακριβώς, επειδή είναι ανάμεσα στα δύο που έγραψα, μπορεί να λειτουργεί με δύστροπους maf όπως του bzb. :thumbsu:

Ένα κλικ πάνω απ΄το πάνελ είναι.

 

Υγ. Αν έχεις χρόνο δες στο αρχικό ποστ τις φωτογραφίες γιατί δεν εμφανίζονται σωστά.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά Νίκο επί της ουσίας οι μοναδικές που δουλεύουν σε BZB, ΣΩΣΤΑ είναι το Carbonio, και η VW Racing (ITG Maxogen ουσιαστικά)... και λογικά και το βαρελάκι της Forge. Όλες οι άλλες λύσεις είναι είτε γουρουνο-χοάνες αλλά οι οποίες τραβάνε αέρα από το χώρο του μοτέρ (και πιο ζεστός αλλά και χάνεις το πλεονέκτημα της αυξημένης αεροδυναμικής ροής) είτε ακόμα πιο "extreme"καταστάσεις με αλλαγή όλου του σωλήνα όπου εγώ προσωπικά δεν ξέρω να έχει δουλέψει μετά σωστά ο MAF (μέσω προγραμματισμού το μαζεύουν κάπως αλλά το θεωρώ λίγο βλακώδες να βάζεις κάτι λάθος σε επίπεδο hardware και μετά να ξεκινάς να το μαζέψεις μέσω software)

Αν και είχα προτιμήσει την ITG (σφουγγάρι και μεγαλύτερη χοάνη) θα επιμείνω ότι και το Carbonio ουσιαστικά είναι υπεραρκετό μιας και ακόμα και τα Stage 3 της APR στα δίλιτρα μια χαρά σηκώνουν ΠΟΛΛΑ άλογα με αυτήν, καταλήγοντας ότι πολλές φορές το make it bigger αν ξεπερνάς τις πραγματικές ανάγκες του μοτέρ είναι απλά ανούσιο.

Φυσικά τα παραπάνω μονο για τον BZB που έχει έναν lambda μιας και στα CDAA αλλά και στα νεότερα μοτέρ όλα αλλάζουν.

Υ.Γ. οι αρχικές φωτό είναι από το 2011... ούτε θυμάμαι πως και τι για να τα φτιάξω (γεροξεκούτιασα χαχαχα)

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνουμε ένα Off για λίγο:

Όσο πιο ελεύθερη είναι η εισαγωγή (P1), επιτυγχάνεις μικρότερη πτώση πίεσης μέχρι το Inlet της τουρμπίνας(P2).

Όσο μεγαλώνει η τουρμπίνα τόσο, αυξάνεται η ανάγκη και για ΠΑΡΟΧΗ αέρα. (Άλλωστε το μεγαλύτερο τούρμπο "ρουφάει και περισσότερο") :lol:

Είναι λοιπόν σαφές ότι είναι σημαντικός ο λόγος πτώσης πίεσης (P1/P2), όσο μεγαλώνει η τουρμπίνα μας, αλλά και όσο ροϊκότερο είναι το μοτέρ μας!

 

Στο θέμα μας τώρα, το carbonio είναι καλό γι΄αυτό που ήρθε να προσφέρει μια oem εμφάνιση, με το κύρος μια μεγάλης εταιρίας, με όχι όμως γνώμονα την απόλυτη απόδοση.

Στο BZB δουλέυει σωστά και μένουμε εκεί. Συμφωνώ απόλυτα εφόσον το πακέτο Software είναι για μετρημένα κουκιά μένεις εκεί, αλλιώς αρχίζεις τρέχεις για διορθώσεις, στο τέλος πας για custom και το αποτέλεσμα είναι στη "μαμα" τουρμπίνα να έχεις πετάξει πολλά Εuro (νεο πρόγραμμα εισαγωγή βενζίνες) για να πάρεις 10ps.

Το narrowband μοτέρ, προβληματίζει λόγω maf και όχι διότι δεν είναι wideband. (στο κομμάτι εισαγωγή).

Το συγκεκριμένο μοτέρ με St1 only κονσέρβα κλπ χωρίς extreme remap, περιορίζει αυτόματα (λόγω maf) δύο μεταβλητές, το P1 και την παροχή, αλλά λόγω μεγέθους τουρμπίνας πέφτουν σε 2η μοίρα. Αν το τούρμπο ήταν μεγαλύτερο θα ήταν εντονότερο το φαινόμενο.

Στο προγραμματιστικό κομμάτι ΝΑΙ σαφώς είναι πιο εύκολο, καρφώνεις ένα στόχο λ και προχωράς....

 

Η δική μου γνώμη είναι στο CC μένεις σ΄ένα πανελ στο μαμά τούρμπο.


 

Edited by nikdev
Όσο για τις φωτό αν τις έχεις, πες μου να τις φτιάξουμε! Και μεις οι μεγάλοι έχουμε ψυχή.. αρκεί να υπάρχει θέληση.
Link to comment
Share on other sites

Από την προσωπική μου εμπειρία μπορώ να σου καταθέσω τα εξής...

Δίλιτρο CC με CAWB μοτέρ και ΑPR1 + Carbonio (APR1 είναι στα 240 άλογα περίπου)
18άρι CC με BZB Stage2 στα μετρημένα 255...

Με εξαίρεση το peak ροπής που το έριχνα φάπες το δίλιτρο, ουσιαστικά τα αμάξια ότι και αν τα κάναμε και όπως και αν τα πατούσαμε ήταν κόπια (πιο κόπια πεθαίνεις) σε ισχύ! Οπότε τη δουλειά του την έκανε. Αυτό απλά για να έχουμε μια εικόνα φυσικά και τίποτα παραπάνω μιας και ένα στοκ μοτέρ δεν θα δει καμία ουσιαστική αναφορά από μια εισαγωγή καθότι όπως σωστά ανέφερες η απόδοση είναι συνάρτηση του "τι ζητάει το μοτέρ + του τι παίρνει εφόσον φυσικά το ζητάει".

Για την ανάλυση που έκανες εννοείται ότι έτσι είναι απλά μιλώντας για το συγκεκριμένο μοτέρ και με τη συγκεκριμένη διατομή του σωλήνα πίσω από το MAF εως το turbo inlet.

Πάντως εγώ όταν στην αρχή είχα βάλει σύστημα εισαγωγής ακατάλληλο για το αμάξι μου και είχα θέματα... όταν δοκίμασα για μερικές μέρες πανελάκι μέχρι να έρθει το βαρέλι ήταν απλά λίγο ως ανύπαρκτο και προσωπικά το θεωρώ κομματάκι πεταμένα λεφτά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το μαμά φίλτρο πάει για ΠΟΛΛΑ χρόνια και για κάποιον "μη ενθουσιώδη" το να πρέπει να βγάζει, να πλένει, να στεγνώνει... να λαδώνει ίσως στο τέλος μόνο σκοτούρα να καταλήγει να είναι.

 

P.S. για τις φωτό θα πρέπει να το ψάξω κάποια άλλη στιγμή :)

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι τις δοκιμές ..... στην Εγνατία. (και είχε και βροχή).

 

Το θεωρείς ανύπαρκτο λόγω της άμεσης αλλαγής από εισαγωγή. Πάνελ βάζεις ένα αφρού και δεν λαδώνεις, μόνο ένα πλυσιματάκι.

Γενικά το θέμα εισαγωγή, είναι ένα μικρό φετίχ για τον τουρμπάτο οδηγό, που δέχεται πολλή συζήτηση - κουβεντούλα και

φυσικά είναι μέσα στις πρώτες πωλήσεις των εταιριών βελτίωσης.

Δεν υπάρχει περίπτωση τουρμπάτος να μην έχει περάσει από 2-3 εισαγωγές μέχρι να τελειώσει το setup του, ιδιαίτερα δε οι πρωτοπόροι. :rock:

 

Ο μαφ, είναι ζόρικο κομμάτι, το τρώω στη μάπα από το 20vt και επιτέλους χαίρομαι που τα 3ης γενιάς μοτέρ, τον έχουν παραγκωνίσει βάζοντας map. *θα δεις σχετική δημοσίευση και στο forum. Η χαρά του κάγκουρα.... :lol:

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

off topic 
ενω λετε οτι στα CC δουλευει αψογα διαβασα οτι στα TDI δεν τα πηγε πολυ καλά
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5762606-APR-Carbonio-Intake-for-TDI-issues


Το Carbonio υποτίθεται δεν είναι για TDI...


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα μας τώρα, το carbonio είναι καλό γι΄αυτό που ήρθε να προσφέρει μια oem εμφάνιση, με το κύρος μια μεγάλης εταιρίας, με όχι όμως γνώμονα την απόλυτη απόδοση.

Στο BZB δουλέυει σωστά και μένουμε εκεί. Συμφωνώ απόλυτα εφόσον το πακέτο Software είναι για μετρημένα κουκιά μένεις εκεί, αλλιώς αρχίζεις τρέχεις για διορθώσεις, στο τέλος πας για custom και το αποτέλεσμα είναι στη "μαμα" τουρμπίνα να έχεις πετάξει πολλά Εuro (νεο πρόγραμμα εισαγωγή βενζίνες) για να πάρεις 10ps.

Το narrowband μοτέρ, προβληματίζει λόγω maf και όχι διότι δεν είναι wideband. (στο κομμάτι εισαγωγή).

Το συγκεκριμένο μοτέρ με St1 only κονσέρβα κλπ χωρίς extreme remap, περιορίζει αυτόματα (λόγω maf) δύο μεταβλητές, το P1 και την παροχή, αλλά λόγω μεγέθους τουρμπίνας πέφτουν σε 2η μοίρα. Αν το τούρμπο ήταν μεγαλύτερο θα ήταν εντονότερο το φαινόμενο.

Στο προγραμματιστικό κομμάτι ΝΑΙ σαφώς είναι πιο εύκολο, καρφώνεις ένα στόχο λ και προχωράς....

 

Η δική μου γνώμη είναι στο CC μένεις σ΄ένα πανελ στο μαμά τούρμπο.

 

 

Για να το κάνουμε πιο απλό και να ρωτήσω 2 επιπλέον πράγματα.

Carbonio σε BZB narrowband μοτέρ δουλεύει σωστά και δίνει το μέγιστο από όσο καταλαβαίνω με αντίστοιχο προγραμμα από APR? Αν όχι ποια εισαγωγή με custom προγραμμα θα ήταν ιδανικη;

Σε CDAA wideband μοτέρ δεν είναι ιδανική λύση το Carbonio? Αν όχι ποια πρόταση μπορεί να φέρει το 100%;

 

Επίσης σε big turbo setup π.χ K04 - όχι mafless - τι γίνεται;

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα μπέρδεψες τώρα λιγάκι...

1. το αν δουλεύει σωστά η εισαγωγή ΔΕΝ έχει να κάνει με το πρόγραμμα! Εχει να κάνει με το hardware του αυτοκινήτου... οπότε αν δουλεύει σωστά στο αμάξι ΣΤΟΚ τότε θα δουλεύει σωστά και με το πρόγραμμα! Αν δεν δουλεύει σωστά κάτι μετά τότε φταίει το πρόγραμμα

2. Με βάση το παραπάνω καμία σχέση το APR πρόγραμμα με την Carbonio... υπό την έννοια ότι το ένα δεν προ-απαιτεί το άλλο. Αντίστοιχα και το custom αν είναι σωστός κώδικας τότε δεν θα έχει θέματα με ένα σωστό σύστημα εισαγωγής.
3. Όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε η ροή αέρα είναι απλοί νόμοι της φυσικής. Πίεση που σηκώνει μια τουρμπίνα... τι ζητάει το μοτέρ (ότι και να κάνει ένα πρόγραμμα τα φυσικά όρια ενός μηχανικού setup δεν μπορεί να το ξεπεράσει) και φυσικά οι διατομές των σωληνώσεων ώστε να μην υπάρχει bottleneck. Άρα ΑΝ ΟΛΑ δουλεύουν στο όριο οποιαδήποτε εισαγωγή δίνει την απαιτούμενη εισροή αέρα που ζητάει το μοτέρ τότε δίνει τα βέλτιστα
4. Εκ των πραγμάτων ΟΛΑ τα επώνυμα προιόντα προορίζονται για το 2λιτρο μοτέρ (αδιαφορούν όλοι για το 18άρι παγκοσμίως) ΟΠΟΤΕ είναι σχεδιασμένα για απαιτήσεις υψηλότερες ενός 18άρη κινητήρα με στοκ τουρμπίνα.
5. Σε big turbo καταστάσεις αλλάζει πλέον το setup από αρκετά (δεν είναι και λίγο η αλλαγή τουρμπίνας) ως πολύ σε extreme καταστάσεις, όπου και πλέον το όλο θέμα επιστρέφει στην παραπάνω ανάρτηση ότι μπορεί να το συζητάμε για μισή μέρα και σε συμφωνία στο τέλος να μην καταλήξουμε.
6. Πάντα να έχουμε κατά νου ότι η σωστή προσέγγιση στο σκέλος "φίλτρο" είναι να κοιτάμε πόσο λιγότερο κόβει, και όχι τι δίνει. ΔΕΝ είναι εξάρτημα που παράγει άλογα, αλλά αντιθέτως εξάρτημα που φιλτράρει (εξ'ορισμού δηλαδή μειώνει ροή) οπότε όσο πιο ελεύθερες και καθαρές οι ροές τόσο καλύτερα. Και φυσικά τονίζω το καθαρές γιατί αν βάλεις μπουρί σόμπας ή οποιαδήποτε άλλη καγκουριά έχεις μεν να ρουφάει σαν τρελό αλλά έχεις και στροβιλισμούς οπότε δημιουργείς προβλήματα αλλού (η ουσία είναι ο πραγματικός όγκος αέρα που εισέρχεται ανά μονάδα χρόνου)
 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως αν και το 2011 τα σταξα για την ITG Maxogen δεν το μετάνιωσα ποτέ, ταίριαξε με το πρόγραμμα από την πρώτη μέρα με άψογα logs και νούμερα ενώ το 86άρι λαδωμένο φίλτρο της επαρκεί για πάνω από 500 άλογα που σημαίνει η επένδυση έπιασε τόπο. Το μόνο ότι επειδή είναι πολύ ελεύθερο σαν φίλτρο είναι απαραίτητο να μην στεγνώνει το λάδι του οπότε κάθε μια στο τόσο να το ελέγχει ο χρήστης. Δεν ξέρω αν η ίδια ακριβώς βγαίνει και για τα 1.8 tsi πάντως όταν είχα λογκάρει γραμμάρια αέρα έβγαζε τα περισσότερα από όλες που την είχα συγκρίνει, τις τιμές των άλλων τις είχα πάρει από forums δηλαδή από μετρήσεις άλλων χρηστών και παράλληλα από αυτά που δήλωναν οι υπόλοιποι κατασκευαστές. Γενικά στη βελτίωση είμαι της άποψης πάρε κάτι καλό και κράτα το μια ζωή, και ποτέ μη λες είναι too much δεν θα το χρειαστώ, έτσι είναι η βελτίωση δεν έχει τελειωμό, οπότε τα ακουμπάς αλλά παίρνεις κάτι που θα σε υποστηρίζει και μελλοντικά που σημαίνει τα βγάζεις τα λεφτά σου, τουλάχιστον σε αρκετά πράγματα που μπορείς να το κάνεις γιατί κάποιες φορές αναγκαστικά πρέπει να κινείσαι σε πιό περιορισμένα πλαίσια για να έχεις σωστή λειτουργία με το εκάστοτε setup. Η ψήφος μου λοιπόν πάει στην ITG Maxogen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά πλέον δεν υπάρχει τυπικά η ITG Maxogen χαχαχα. Αποκλειστικότητα πήρε η VW Racing UK οπότε τις πουλάει η ITG μόνο σε εκείνους, οπότε εισαγωγή Ελλάδα μόνο ένας την κάνει και δεν ξέρω σε τι τιμή. Απλά αναφορικά τότε που την είχα πάρει (πρώτη μπαταριά που είχε βγει) ήμασταν στα ίδια περίπου (και ελαφρά φθηνότερα) από το Carbonio

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.