Jump to content
djibril cisse

Πρόβλημα Με Την Τουρμπινα

Recommended Posts

Μου έχει τύχει παλιότερα απο βραχυκύκλωμα να ανάψουν όλα τα λαμπάκια στο καντραν και το αυτοκίνητο να ψοφήσει απότομα. Πέρνα μια βόλτα απο την αντιπροσωπεία και δες τι σφάλματα βγάζει. Ειναι λίγο περίεργα τα πράγματα με το can bus και ποτέ δεν ξέρεις...

Αλλαγη τουρμπινας γιατι δεν δουλευει καλα η σκαστρα... Ευτυχως τουλαχιστον εχω το 6R1 οποτε ελπιζω οτι δεν θα βαλουν την ιδια τουρμπινα αλλα την αλλη με κωδικο F ειπαμε;

Διαβασα πιο πισω... Οτι θα ψαχνουμε το σημειο G και στο polo δεν το περιμενα...χαχαχα.α..

Edited by istioploos
Link to comment
Share on other sites

istioploos ποιόν μήνα παρέλαβες το πολο σου; Γιατί απ ότι καταλαβαίνω απ τα λεγόμενα σας εδώ μέσα, ακόμα και αν το manual σας αναφέρει για polo 6R1, εάν είναι κατασκευής πρίν τον Ιούνιο του 2010, θα μπει ο πρώτος κωδικός. Άρα πρακτικά λίγη σημασία έχει αν γράφει 6R ή 6R1 αλλά σημασία έχει το πότε κατασκευάστηκε.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν κάνεις λάθος. Και στο συνεργείο το ίδιο μου είπαν σε ερώτηση που τους είχα κάνει. Οτι part number γράφει η τουρμπίνα την ίδα ακριβώς θα ζητήσουν κι απο το εργοστάσιο προς αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν κάνεις λάθος. Και στο συνεργείο το ίδιο μου είπαν σε ερώτηση που τους είχα κάνει. Οτι part number γράφει η τουρμπίνα την ίδα ακριβώς θα ζητήσουν κι απο το εργοστάσιο προς αντικατάσταση.

ααα οκ... νομιζα οτι αν ειναι 6R1 βαζουν την G επανω και ας ειχε την F... τοτε την πατησαμε γιατι το παρελαβα Φεβρ. 2010!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κ απο μενα παιδια,λοιπον εχουμε και λεμε:

2 φορες EPC σε μια εβδομαδα και πολλα λαδακια στο δεξι μερος του μοτερ χαμηλα.

Μπαινω μεσα το παω αντιπροσωπεια και μου αρχιζουν τα μισολογα του αστυλ "δε ξερουμε τι ειναι,θα στειλουμε αναφορα στην vw ktl",το επομενο πρωι με παιρνουν τηλ και μου λενε οτι θελει αλλαγη τουρμπινας και αλλαγη στα σωληνακια που εχαναν,ο μηχανικος μου ειπε οτι τα 2 αυτα μετταλικα σωλινακια τα οποια ουτε καν κοιταξα που ειναι εκαψαν την τουρμπινα μου και πηγαινα λες και ειχα οπισθεν,το εφτιαξαν σε 3 μερες και τα σωληνακια ηρθαν απο Γερμανια γιατι δεν υπηρχαν.Αλλαζοντας ολα αυτα και μετα απο ενα βουνο προβληματα τα οποια εχω αναφερει και στο φορουμ δεν εχω ξαναανοιξει καπο και δε προκειται να το ξανακανω εκτος κ αν προκειται για τακτικο ελεγχο υγρων.Εδωσα 17000 και δεν εχω χαρει τιποτα,βλαβες,βλαβες και ξανα βλαβες.Το πωλητηριο ετοιμαζεται να μπει αμεσα.Ισως καποιος σκεφτει "ελα μωρε,ειναι στην εγγυηση,αστο",δεν ειναι το χρηματικο αλλα το ψυχολογικο πλεον.Απο εκει που δε το χορταινα τωρα παω με τα ποδαρακια η με τη μηχανη οπου μπορω για να μη το παιρνω.Απιστευτη απογοητευση.

Υ.Γ:ενα σκηνικο στην αντιπροσωπεια:

Ερχεται ο αρχημηχανικος φορτσατος εκει που ειχα αρπαχτει με εναν ηλιθιο πωλητη που μου ελεγε οτι εφταιγα εγω γιατι δε το μεταχειριζομαι καλα και μου λεει με υφακι μαμαω "Φιλαρακι τα μεταξωτα βρακια ειναι για μεταξωτους κωλους,αμα δε σου κανει ας μη το επαιρνες,δεν ειναι ολα saxoralla",τη συνεχεια τη φανταζεσται.

Παιδια ζητω συγνωμη που θα το πω αλλα το rallaki που ειχα για μερικους μηνες εκτος του οτι ηταν σχολειο στην οδηγηση,για μενα τουλαχιστον, δεν εβγαλε ποτε κιχ κι ας ηταν και φτιαγμενο.Τωρα εδωσα ή δωσαμε αν προτιματε 17000 και πηραμε κατι το οποιο δεν αξιζει τα λεφτα του σε ενα μεγαλο βαθμο.Τουλαχιστον οι "κουβαδες" αξιζαν και το τελευταιο cent και προσφεραν κατι πολυ ωραιο,διασκεδαση και οχι αγχος για τον αν θα μεινω απο turbo ή οτιδηποτε αλλο στο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εμένα είναι Ιουλίου 2010.

Ξέρετε αν είναι στις προβληματικές παρτίδες τουρμπίνας γιατί έχω θορυβηθεί αρκετά.

Δεν έχει βγάλει το παραμικρό ούτε έχει κάψει λάδια.

Θα ήθελα τα παιδιά που έχουν πρόβλημα με τουρμπίνα να λένε στα πόσα χιλιόμετρα τους βγάλε πρόβλημα και αν τι χρήση κάνανε στην τουρμπίνα. Πχ την έσκιζαν κάθε μέρα η με normal οδήγηση;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εμένα είναι Ιουλίου 2010.

Ξέρετε αν είναι στις προβληματικές παρτίδες τουρμπίνας γιατί έχω θορυβηθεί αρκετά.

Δεν έχει βγάλει το παραμικρό ούτε έχει κάψει λάδια.

Θα ήθελα τα παιδιά που έχουν πρόβλημα με τουρμπίνα να λένε στα πόσα χιλιόμετρα τους βγάλε πρόβλημα και αν τι χρήση κάνανε στην τουρμπίνα. Πχ την έσκιζαν κάθε μέρα η με normal οδήγηση;

Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να θορυβηθεί κανείς. Κατ' αρχάς, το πρόβλημα δεν αφορά την τουρμπίνα, αλλά την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σκάστρα. Δε θα θριματιστεί δηλ. κάποια φτερωτή της τουρμπίνας με ενδεχόμενη καταστροφή του μοτέρ. Εάν συμβεί, δε θα μείνεις στο δρόμο. Ο εγκέφαλος θα αναγνωρίσει το πρόβλημα και θα μεταβεί σε λειτουργία ανάγκης. Αυτό σημαίνει πως ο κόφτης θα ενεργοποπιείται ήδη από τις 2500-3000 στροφές για την προστασία του κινητήρα. Όμως και με 2500 στροφές μπορείς να κινηθείς με 120 km/h, έστω και με αρκετά μειωμένει ιπποδύναμη.

Την επισκευή θα αναλάβει η VW στα πλαίσια της εγγύησης. Αρκεί βέβαια να ισχύει η εγγύηση, που λογικά ισχύει ακόμα και για τα πρώτα μοντέλα που κυκλοφόρησαν. Εάν βέβαια κάποιος "πείραξε" το μοτέρ (π.χ. τσιπάρισμα) δεν ξέρω, αυτοί μπορεί να έχουν πρόβλημα και δικαίως θα ανησυχούν. Οι υπόλοιποι μπορούν παρατείνουν την εγγύηση για δύο επιπλέον χρόνια (εγώ θα το κάνω πάντως).

Βέβαια ποτέ δεν είναι ευχάριστο να παρουσιάζεται μια βλάβη και μάλιστα σε καινούργιο αυτοκίνητο. Επειδή όμως συμβαίνει κάθε κατασκευαστής (όχι μόνον αυτοκινήτου) παρέχει (ή καλύτερα, αναγκάζεται να παρέχει) εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να θορυβηθεί κανείς. Κατ' αρχάς, το πρόβλημα δεν αφορά την τουρμπίνα, αλλά την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σκάστρα. Δε θα θριματιστεί δηλ. κάποια φτερωτή της τουρμπίνας με ενδεχόμενη καταστροφή του μοτέρ. Εάν συμβεί, δε θα μείνεις στο δρόμο. Ο εγκέφαλος θα αναγνωρίσει το πρόβλημα και θα μεταβεί σε λειτουργία ανάγκης. Αυτό σημαίνει πως ο κόφτης θα ενεργοποπιείται ήδη από τις 2500-3000 στροφές για την προστασία του κινητήρα. Όμως και με 2500 στροφές μπορείς να κινηθείς με 120 km/h, έστω και με αρκετά μειωμένει ιπποδύναμη.

Με 120 km/h δε θα το ελεγα φιλε μου,τις 2 φορες που μου συνεβη εθνικη μολις εβαζα 2 αντι να ανεβαζει στροφες αυτο κατεβαζε με αποτελεσμα μεχρι να βρω καπου να σταματησω να πηγαινω με σχεδον σπασμενη 1 και αναμενα φλασερ και κατι νταλικες να τις βλεπω να μου ερχονται με απιστευτη φορα και να μη κοβουν κιολας,τρομακτικο θα ελεγα....Επισης θεωρω πως αν και δεν ειναι πολλα τα αυτκινητα που εβγαλαν το προβλημα σε σχεση με τον αριθμο που κυκλοφορει στους δρομους ειναι απαραδεκτο εστω και τα 10-20 αυτοκινητα που το επαθαν να το παθουν...Δε πηραμε yugo,vw πηραμε....

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα!

Από τις 20 Μαϊου το αυτοκίνητο είναι στην Karenta Πειραιά και ακόμα δεν έχει έρθει το ανταλακτικό...είμαι χωρίς το πολάκι μου 15+ ημέρες...ευτυχώς από τις 27 Μαϊου έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης (το πήρα μετά από μεγάλη φασαρία στην Kosmocar/όχι στην Karenta...και η αλήθεια είναι ότι ο κύριος Αριανάς στην Kosmocar μου φέρθηκε σαν επαγγελματίας...σε αντίθεση με την Karenta Πειραιά οι οποίοι εδώ και 15 ημέρες με δουλεύουν κανονικά...)

Link to comment
Share on other sites

Πωπω ήμαρτον! Δηλαδή ήμουν τυχερός που το ανταλλακτικό ήρθε σε 3-4 μέρες! Και φυσικά δεν άφησα το αυτοκίνητο μέσα, το χρησιμοποιούσα κανονικα, και όταν ήρθε το ανταλλακτικό πήγα για επισκευή όπου μετά από 3+ ώρες το παρέλαβα ξανά μάχιμο!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα!

Από τις 20 Μαϊου το αυτοκίνητο είναι στην Karenta Πειραιά και ακόμα δεν έχει έρθει το ανταλακτικό...είμαι χωρίς το πολάκι μου 15+ ημέρες...ευτυχώς από τις 27 Μαϊου έχω αυτοκίνητο αντικατάστασης (το πήρα μετά από μεγάλη φασαρία στην Kosmocar/όχι στην Karenta...και η αλήθεια είναι ότι ο κύριος Αριανάς στην Kosmocar μου φέρθηκε σαν επαγγελματίας...σε αντίθεση με την Karenta Πειραιά οι οποίοι εδώ και 15 ημέρες με δουλεύουν κανονικά...)

KOSMOCAR και karenta η ίδια ακριβώς εταιρεία! Καμία διαφορά... Απλά σου έπαιζαν τον καλό και τον κακό μπάτσο!

Link to comment
Share on other sites

KOSMOCAR και karenta η ίδια ακριβώς εταιρεία! Καμία διαφορά... Απλά σου έπαιζαν τον καλό και τον κακό μπάτσο!

Η Kosmocar Α.Ε. είναι ο επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων VW και AUDI στην Ελλάδα.

Η Karenta Α.Ε. είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων VW και AUDI (δλδ της Kosmocar).

Μπορεί εν μέρει να υπάρχει κοινή ιδιοκτησία και οι δύο εταιρείες να συνεργάζονται, η δουλειά της καθεμίας όμως είναι διαφορετική.

Link to comment
Share on other sites

Η Kosmocar Α.Ε. είναι ο επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων VW και AUDI στην Ελλάδα.

Η Karenta Α.Ε. είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων VW και AUDI (δλδ της Kosmocar).

Μπορεί εν μέρει να υπάρχει κοινή ιδιοκτησία και οι δύο εταιρείες να συνεργάζονται, η δουλειά της καθεμίας όμως είναι διαφορετική.

Με αυτά που λες στα λόγια μου πέφτεις. Αλλά όταν ο ιδιοκτήτης (κι όχι οι διευθυντάδες και ίσως οι πρόεδροι) είναι ο ίδιος και στις δύο εταιρείες, τι το συζητάμε περισσότερο; Για να μπερδεύουμε τον κόσμο; Είναι σα να λέμε άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Δεν υπάρχει τίποτε το κακό σ' αυτό βέβαια, αλλά μη πάμε να παραπλανήσουμε.

Αυτό και κλείνω να μη βγούμε εκτός topic:

Από το ΠΡΩΤΟΘΕΜΑ:

Όλα ξεκίνησαν από την ανακοίνωση της «Παζαρόπουλος» η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει πως η καθυστέρηση παράδοσης αυτοκινήτων VW και Audi, που είναι και η βασικότερη αιτία των φημών περί επικείμενης χρεοκοπίας της εταιρείας, οφείλεται αποκλειστικά στην «Kosmocar» αφήνοντας υπονοούμενα πως η εισαγωγική εταιρεία κάνει αυτές τις κινήσεις για να ενισχύσει την θυγατρική της εταιρεία, εμπορίας αυτοκινήτων, «Karenta».

LINK: http://www.protothema.gr/car-and-speed/market/article/?aid=64036

Επίσης απλά χτυπώντας το domain karenta.gr στο dnstree.com (site που βρίσκει και άλλα domain και υπηρεσίες που είναι hosted σε αυτό το domain) βγάζει και την kosmocar. Δε βγάζει π.χ. τον γρατσία, ούτε την automarin, ούτε τον ρώρρη, ούτε κανένα άλλο αντιπρόσωπο, άρα μιλάμε για ένα όμιλο, οπότε τα λεφτά πάνε σε έναν άνθρωπο στο τέλος πάντα. Άρα komocar και karenta το ένα και το αυτό.-

LINK: http://dnstree.com/gr/karenta/

Link to comment
Share on other sites

Με αυτά που λες στα λόγια μου πέφτεις. Αλλά όταν ο ιδιοκτήτης (κι όχι οι διευθυντάδες και ίσως οι πρόεδροι) είναι ο ίδιος και στις δύο εταιρείες, τι το συζητάμε περισσότερο; Για να μπερδεύουμε τον κόσμο; Είναι σα να λέμε άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς. Δεν υπάρχει τίποτε το κακό σ' αυτό βέβαια, αλλά μη πάμε να παραπλανήσουμε.

Αυτό και κλείνω να μη βγούμε εκτός topic:

Από το ΠΡΩΤΟΘΕΜΑ:

Όλα ξεκίνησαν από την ανακοίνωση της «Παζαρόπουλος» η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει πως η καθυστέρηση παράδοσης αυτοκινήτων VW και Audi, που είναι και η βασικότερη αιτία των φημών περί επικείμενης χρεοκοπίας της εταιρείας, οφείλεται αποκλειστικά στην «Kosmocar» αφήνοντας υπονοούμενα πως η εισαγωγική εταιρεία κάνει αυτές τις κινήσεις για να ενισχύσει την θυγατρική της εταιρεία, εμπορίας αυτοκινήτων, «Karenta».

LINK: http://www.protothema.gr/car-and-speed/market/article/?aid=64036

Επίσης απλά χτυπώντας το domain karenta.gr στο dnstree.com (site που βρίσκει και άλλα domain και υπηρεσίες που είναι hosted σε αυτό το domain) βγάζει και την kosmocar. Δε βγάζει π.χ. τον γρατσία, ούτε την automarin, ούτε τον ρώρρη, ούτε κανένα άλλο αντιπρόσωπο, άρα μιλάμε για ένα όμιλο, οπότε τα λεφτά πάνε σε έναν άνθρωπο στο τέλος πάντα. Άρα komocar και karenta το ένα και το αυτό.-

LINK: http://dnstree.com/gr/karenta/

Γνωστά τα όσα παραθέτεις από την περιβόητη υπόθεση αλλά στα λόγια σου με όσα έγραψα δεν νομίζω να ήρθα.

Μπορεί ο ιδιοκτήτης να είναι ίδιος, οι αρμοδιότητες και οι δικαιοδοσίες κάθε εταιρείας όμως είναι διαφορετικές και διακριτές.

Πού βλέπεις την παραπλάνηση δεν καταλαβαίνω και πού θα αποσκοπούσε κάτι τέτοιο αν όντως γινόταν.

Η φράση "KOSMOCAR και karenta η ίδια ακριβώς εταιρεία! Καμία διαφορά... " ίσως να μπορούσε να χαρακτηριστεί παραπλανητική γιατί δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.

Η πραγματικότητα είναι ότι πρόκειται για δύο διαφορετικές εταιρείες με κοινή αυτή τη στιγμή ιδιοκτησία με ότι αυτό συνεπάγεται. Νομίζω είναι ξεκάθαρο.

Edited by passater
Link to comment
Share on other sites

παιδιά το πήρα πίσω σήμερα...μετά από σχεδόν 25 ημέρες...

παρελαβα και εγω...πλεον ειμαι 100% σιγουρος οτι εχουμε φαει ανακληση κ δεν το λενε...το ειδα καθαρα στο τριπλοτυπο που γραφουν τι εργασιες εχουν γινει με τις υπογραφες των μηχανικων... στο αντιγραφο φυσικα το δικο τους...οταν τους ειπα τι ειναι αυτο τα μασαγαν κ εξαφανισαν το χαρτι...μετα απο πανικο κ χαμο που απαιτουσα αντιγραφο δεν μου εβγαζαν αυτο το δικο τους με τις σημειωσεις τους παρα μονο το αρχικο πρωτοτυπο που σου δινουν οταν παραλαμβανουν το αυτοκινητο με τις παρατηρησεις σου κ το τι εργασιες θελεις να γινουν...μου εδειξαν ενα αλλο δειγμα που γραφει καθαρα οτι αυτο το αντιγραφο ειναι για τους ιδιους για εσωτερικη χρηση...

το ειδα καθαρα...κοκκινη σφραγιδα...RECALL OK εγραφε κ απο κατω ειχε πολλες υπογραφες....δεν ξερω αν η ανακληση εχει να κανει με το προβλημα της τουρμπινας ή κατι αλλο βλ. τα καλωδια που ελεγε αλλος φιλος οτι βρισκουν στο τιμονι ή τα σωληνακια βενζινης... εγω το ειχα μεσα για τουρμπινα κ τους ειχα πει οτι ακουω τον ηχο μπροστα απο το ντουλαπακι το κλασικο με τα σωληνακια... η ουσια ειναι μια...recall ok στο χαρτι..κ εξηγησεις τιποτα μονο υπεκφυγες κ μετα απο μεγαλο χαμο που εκανα...απαιτουσα στο αυτοκινητο μου να μαθω τι εργασιες εγιναν κ να δω το χαρτι που με αφορουσε...

Link to comment
Share on other sites

Είναι αδιανόητο να μην σου δείχνουν το χαρτί που λέει τί εργασίες έγιναν. Οι άνθρωποι είναι ξεφτίλες. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Μόνο με δικηγόρο ή με το συνήγορο του πολίτη βγάζεις άκρη με αυτούς. Τι να πω, απαράδεκτοι... :laugh:<_< <_<

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε γιατί εδώ ανάβεις μεγάλες φωτιές. Εννοείς ότι πάμε για ανάκληση όλων των TSI POLO.

Αν συμβεί κάτι τέτοιο κλάφτα χαράλαμπε για την VW στην Ελλάδα για ένα από τα πιό πετυχημένα αυτοκίνητα του 2010 και 2011.

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε γιατί εδώ ανάβεις μεγάλες φωτιές. Εννοείς ότι πάμε για ανάκληση όλων των TSI POLO.

Αν συμβεί κάτι τέτοιο κλάφτα χαράλαμπε για την VW στην Ελλάδα για ένα από τα πιό πετυχημένα αυτοκίνητα του 2010 και 2011.

Oχι και όλων λίγο ήρεμα ρε παιδιά... Αν γίνει τον παρτίδων με την προβληματική τουρμπίνα

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε γιατί εδώ ανάβεις μεγάλες φωτιές. Εννοείς ότι πάμε για ανάκληση όλων των TSI POLO.

Αν συμβεί κάτι τέτοιο κλάφτα χαράλαμπε για την VW στην Ελλάδα για ένα από τα πιό πετυχημένα αυτοκίνητα του 2010 και 2011.

Οχι ειπα κατι χειροτερο... οτι εχουμε ηδη φαει ανακληση κ δεν μασ το λενε κ περιμενουν να χαλασουν οσα χαλασουν κ μετα δεν ξερω... το μονο που ξερω ειναι οτι ξερω τι ειδα κ ειδα κοκκινη σφραγιδα "Recall OK" και ειμαι σιγουρος ειδικα μετα τον πανικο π εκανα για να δω το χαρτι κ δεν το εδειχναν...

Ακριβως για αυτο δεν κανουν ανακληση για να μην χαλασουν το ονομα τους...αλλα τι προτιμας να σου πουνε καναμε μαλακια ελα να στο φτιαξουμε το προβλημα ή να εισαι ειδικα τωρα το καλοκαιρακι σε κανα νησι κ να μπει σε safe mode με check engine (που θελει ακινητοποιηση); Σιγουρα θα ηθελα την ανακληση παρα αυτη τη φουστικη συμπεριφορα...γιατι τωρα σου λεει η VW οσα σκασουν εσκασαν.. καποια θα βγουνε εκτος εγγυησης τα υπολοιπα οσα σκασουν θα τα φτιαξουμε (τι να πω δεν ξερω...ισως κανουν ανακληση για αλλο λογο πχ σωληνακια ή τα καλωδια που ελεγε αλλος φιλος απο εδω μεσα και αλλαξουν κ το πραγματικο προβλημα της ανακλησης...)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ηθελα αν μπορει κανεις να μου εξηγησει αν ειναι φυσιολογικο γυρνωντας το κλειδι κ πριν θεσουμε σε λειτουργια τον κινητηρα να ανναβει η ενδειξη EPC. Το λεω γιατι οι υπολοιπες ενδειξεις σβηνουν μετα τον αρχικο ελεγχο ενω αυτη παραμενει

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ηθελα αν μπορει κανεις να μου εξηγησει αν ειναι φυσιολογικο γυρνωντας το κλειδι κ πριν θεσουμε σε λειτουργια τον κινητηρα να ανναβει η ενδειξη EPC. Το λεω γιατι οι υπολοιπες ενδειξεις σβηνουν μετα τον αρχικο ελεγχο ενω αυτη παραμενει

Όχι, δεν είναι καθόλου φυσιολογικό....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ηθελα αν μπορει κανεις να μου εξηγησει αν ειναι φυσιολογικο γυρνωντας το κλειδι κ πριν θεσουμε σε λειτουργια τον κινητηρα να ανναβει η ενδειξη EPC. Το λεω γιατι οι υπολοιπες ενδειξεις σβηνουν μετα τον αρχικο ελεγχο ενω αυτη παραμενει

Έτσι λειτουργεί. Πρόβλημα υπάρχει μόνο αν δε σβήσουν αφού τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι λειτουργεί. Πρόβλημα υπάρχει μόνο αν δε σβήσουν αφού τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας.

+1

Όχι, δεν είναι καθόλου φυσιολογικό....

Εσένα δηλαδή σβήνει???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.