Jump to content
djibril cisse

Πρόβλημα Με Την Τουρμπινα

Recommended Posts

Paides kai gw mia apo ta idia...akrivos sta 42000 mou anapsan epc kai egkefalos...Vevaia stin arxi mou eipan kati gia mia fouska sto freno kai oti to amaksi mpainei se "asfalh leitourgia".meta afou mou to ksanakane kai sumbouleutika to foroum....ontws einai h tourbina...Egw ekana kai alla 5500 xiliarika afou den eixe provlima me anoixto to air condition...akouson akouson!!!

Opote opoios exei polo1.2tsi kalo tha einai na to exei sto pisw meros tou mualou tou oti SIGOURA tha "xtupisei"tourbina.....Elpizw na einai kai se sas mesa stin egguhsh giati h timoula ths aggizei ta 1590 eurw + ta ergatika kamia 200ara....

Link to comment
Share on other sites

Paides kai gw mia apo ta idia...akrivos sta 42000 mou anapsan epc kai egkefalos...Vevaia stin arxi mou eipan kati gia mia fouska sto freno kai oti to amaksi mpainei se "asfalh leitourgia".meta afou mou to ksanakane kai sumbouleutika to foroum....ontws einai h tourbina...Egw ekana kai alla 5500 xiliarika afou den eixe provlima me anoixto to air condition...akouson akouson!!!

Opote opoios exei polo1.2tsi kalo tha einai na to exei sto pisw meros tou mualou tou oti SIGOURA tha "xtupisei"tourbina.....Elpizw na einai kai se sas mesa stin egguhsh giati h timoula ths aggizei ta 1590 eurw + ta ergatika kamia 200ara....

Πότε το παρέλαβες φίλε το αμάξι αν επιτρέπεται;

Link to comment
Share on other sites

Paides kai gw mia apo ta idia...akrivos sta 42000 mou anapsan epc kai egkefalos...Vevaia stin arxi mou eipan kati gia mia fouska sto freno kai oti to amaksi mpainei se "asfalh leitourgia".meta afou mou to ksanakane kai sumbouleutika to foroum....ontws einai h tourbina...Egw ekana kai alla 5500 xiliarika afou den eixe provlima me anoixto to air condition...akouson akouson!!!

Opote opoios exei polo1.2tsi kalo tha einai na to exei sto pisw meros tou mualou tou oti SIGOURA tha "xtupisei"tourbina.....Elpizw na einai kai se sas mesa stin egguhsh giati h timoula ths aggizei ta 1590 eurw + ta ergatika kamia 200ara....

φιλαρακι και εγω μια απο τα ιδια επαθα στα 41000 χιλιομετρα αλλαξα τουρμπινα και τωρα ολα ειναι πολυ κομπλε....

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι σε 1 χρόνο 40.000 χιλιόμετρα είναι λογικό να μην αντέχει η τουρμπίνα που έχει το polaki. Ούτε ταξί να ήταν.

Οχι φίλε είναι ελατωμματικές κάποιες τουρμπίνες στην wastegate αλλα μέχρι σήμερα δέν υπάρχει θέμα ανάκλησης.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύπλοκο το θέμα νομίζω με τις τουρμπίνες γενικά. Το πως οδηγάς να την σκίζεις αν δεν προσέχεις τα λάδια και όλα μπορεί να την τελειώσεις πριν την ώρα της. Πλακίτσα έκανα για το ταξί όσοι κατάλαβαν. Αν είναι θέμα ανάκλησης και προβληματικές πάω πάσο.

Link to comment
Share on other sites

Να επαναλάβω κι εγώ το ερώτημα σχετικά με το F και το G. Που το βλέπετε αυτό; Στην πρόσοψη της σκάστρας; Γιατί στην τουρμπίνα πέραν της μάρκας (ΙΗΙ) κι ενός πενταψήφιου αριθμού δεν μπόρεσα να διακρίνω κάτι. Αντίθετα όπως κοιτάμε τη σκάστρα (MAHLE) ακριβώς μπροστά και κάτω από το μεταλλικό της τμήμα έχει ένα μαύρο πλαστικό τμήμα που έχει έναν κωδικό. Αυτός είναι;

Αν κάποιος γνωρίζει και θέλει ας απαντήσει στο ερώτημα. Σας ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Να επαναλάβω κι εγώ το ερώτημα σχετικά με το F και το G. Που το βλέπετε αυτό; Στην πρόσοψη της σκάστρας; Γιατί στην τουρμπίνα πέραν της μάρκας (ΙΗΙ) κι ενός πενταψήφιου αριθμού δεν μπόρεσα να διακρίνω κάτι. Αντίθετα όπως κοιτάμε τη σκάστρα (MAHLE) ακριβώς μπροστά και κάτω από το μεταλλικό της τμήμα έχει ένα μαύρο πλαστικό τμήμα που έχει έναν κωδικό. Αυτός είναι;

Αν κάποιος γνωρίζει και θέλει ας απαντήσει στο ερώτημα. Σας ευχαριστώ πολύ.

Aν έβαζες και μία φωτογραφία θα ήταν καλύτερα για να το δούμε και οι άλλοι... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Aν έβαζες και μία φωτογραφία θα ήταν καλύτερα για να το δούμε και οι άλλοι... :rolleyes:

Δεν ανεβάζω δική μου φωτογραφία γιατί δεν φαίνεται μιας και είναι πολύ λεπτά τα γράμματα. Όπως σας το περιγράφω. Είναι το κάτω μέρος της σκάστρας και ο κωδικός είναι 03F 145 725 G με ημερομηνία κατασκευής 20-03-2010. Το αυτοκίνητό μου το αγόρασα τον Ιούνιο του 10 και το παρέλαβα 01 Ιουλίου 2010. Αυτή τη στιγμή έχω 21.360 χλμ και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα πέρα από 250 - 300 γραμμάρια λάδι στα πρώτα 6.500 χλμ, μια διαρροή λαδιού 650 ml από το δοχείο αναθυμιάσεων του λαδιού (11.700χλμ) και προ μηνός αλλαγή συμπιεστή a/c γιατί άκουγα ένα θόρυβο, που ακούγεται κι από τον καινούριο συμπιεστή οπότε αυτό δεν πιάνεται.

Δεν έχω ιδέα τι κωδικό τουρμπίνας έχω, αλλά ελπίζω να μη βγάλει πρόβλημα, αλλιώς ας το βγάλει μέσα στην εγγύηση (11 μήνες ακόμη) . Πάντως από έξω το ανταλλακτικό κοστίζει περί τα 550 - 600 ευρώ και περίπου 20 ευρώ τα μεταφορικά. Σε κάποιο Πολωνικό site το βρήκα με 220 περίπου ευρώ συν μεταφορικά που δεν ξέρω πόσα είναι αφού Πολωνικά δεν ξέρω. Εννοείται πάντα για καινούρια ανταλλακτικά κι όχι από χτυπημένα αυτοκίνητα.

Είναι ξεφτίλα να χρεώνουν 1500+ ευρώ εδώ. Φαίνεται όμως ότι είναι η εξ' ορισμού τιμή αφού κι ο συμπιεστής του a/c κοστίζει 1.350 ευρώ. Υπ' όψιν ότι ο κωδικός του ταιριάζει σε κινητήρες 1.9Tdi του ομίλου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια και γω στα 32000 περιπου αλλαξα τουρμπινα καθως ειχε καει απο διαρροη λαδιων,δεν εκανε επιστροφη τα λαδια στη τουρμπινα για να υπαρχει λιπανση και περιστροφη της φτερωτης.μετα την αλλαγη παλι τα ιδια αλλα κατεληξα σε ενα πραγμα,δεν ειναι ολα τα tsi προβληματικα,απλα ετυχε σε πολλους γιατι υπαρχουν και πολλοι που δεν τους εβγαλε τιποτα...προσωπικα για μενα οσοι εχετε προβλημα με τουρμπινα τσεκαρετε και τα σωληνακια που βρισκονται κοντα στην πεταλουδα ,δηλαδη πισω απο το μοτερ γιατι εγω οταν τους το ειχα πει στα 8000km που το παρατηρησα τα "τσακαλια" της αντιπροσωπειας που εχουν παντα δικιο μου ειχαν πει οτι ηταν τα κερια της μηχανης...ελεος δηλαδη,τι κερια ηταν αυτα?8000km και ηταν ακομη εκει....απλα το αμελησα και την πατησα...απλα και να χανει απο εκει η ζημια στην τουρμπινα θα εχει γινει,το λεω απλα για να αποφυγετε τα ιδια με την νεα τουρμπινα...

Link to comment
Share on other sites

Να μαστε και 'μεις... Σήμερα ερχόμενος από δουλειά μετά από ένα φανάρι 1 χιλιόμετρο πριν από το σπίτι μου, ανάβει το EPC και είχε μουλαρώσει τελείως σα να είχα Ντεσεβό. Αμέσως σκέφτομαι ότι είναι η τουρμπίνα. Κάνω δεξιά το σβήνω το ξανανάβω και το EPC έσβησε και λειτουργούσε κανονικά.

Έλα όμως που στο σπίτι έχω το laptop με το VAGCOM, το κοτσάρω, κάνω ένα autoscan και ορίστε τι μου έβγαλε:

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: None

Part No SW: 03F 906 070 D HW: 03F 906 070 D

Component: SIMOS10.20H02 9168

Revision: -------- Serial number:

Coding: 001900D6200400080000

Shop #: WSC 124697 483 00190

ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070D 003013

ROD: EV_ECM12TFS02103F906070D.rod

VCID: 234EEDD2DD8FEE04

1 Fault Found

11825 - Charge Pressure Control Actuator: Mechanical Malfunction

P334B 00 [032] - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 21752 km

Date: 2017.14.00

Time: 17:58:37

Θέλω τα φώτα από αυτούς που ξέρουν τι πάει να πει αυτό (αν και Charge Pressure Control πρέπει να έχει σχέση με την πίεση), αλλά είμαι 85% σίγουρος ότι πάμε για τουρπίνα!!!

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Να μαστε και 'μεις... Σήμερα ερχόμενος από δουλειά μετά από ένα φανάρι 1 χιλιόμετρο πριν από το σπίτι μου, ανάβει το EPC και είχε μουλαρώσει τελείως σα να είχα Ντεσεβό. Αμέσως σκέφτομαι ότι είναι η τουρμπίνα. Κάνω δεξιά το σβήνω το ξανανάβω και το EPC έσβησε και λειτουργούσε κανονικά.

Έλα όμως που στο σπίτι έχω το laptop με το VAGCOM, το κοτσάρω, κάνω ένα autoscan και ορίστε τι μου έβγαλε:

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: None

Part No SW: 03F 906 070 D HW: 03F 906 070 D

Component: SIMOS10.20H02 9168

Revision: -------- Serial number:

Coding: 001900D6200400080000

Shop #: WSC 124697 483 00190

ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070D 003013

ROD: EV_ECM12TFS02103F906070D.rod

VCID: 234EEDD2DD8FEE04

1 Fault Found

11825 - Charge Pressure Control Actuator: Mechanical Malfunction

P334B 00 [032] - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 21752 km

Date: 2017.14.00

Time: 17:58:37

Θέλω τα φώτα από αυτούς που ξέρουν τι πάει να πει αυτό (αν και Charge Pressure Control πρέπει να έχει σχέση με την πίεση), αλλά είμαι 85% σίγουρος ότι πάμε για τουρπίνα!!!

Για αρχη τσεκαρε την Ν75 κι αν δεν.... πεφτεις μεσα στις προβλεψεις σου!!

Link to comment
Share on other sites

Να μαστε και 'μεις...

1 Fault Found

11825 - Charge Pressure Control Actuator: Mechanical Malfunction

P334B 00 [032] - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 21752 km

Date: 2017.14.00

Time: 17:58:37

Θέλω τα φώτα από αυτούς που ξέρουν τι πάει να πει αυτό (αν και Charge Pressure Control πρέπει να έχει σχέση με την πίεση), αλλά είμαι 85% σίγουρος ότι πάμε για τουρπίνα!!!

Φίλε μου, είναι ακριβώς το ανταλλακτικό που έγραψα δυο μηνύματα πριν από το δικό σου και έδωσα και τον κωδικό του ο οποίος φαίνεται με πολύ ψιλά γράμματα χαραγμένος επάνω. Επαναλαμβάνω πως είναι το κάτω μέρος της σκάστρας και είναι μαύρο πλαστικό.

Στη φωτογραφία, κάτω δεξιά, έχω σημειώσει με κόκκινο το σημείο που μπορείς να διαβάσεις τον κωδικό σου. Ο δικός μου είναι 03F 145 725 G, αν θέλεις κάνε ένα κόπο να δεις τον κωδικό σου και να τον γράψεις.

post-9820-0-84027600-1315251673_thumb.jp

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, είναι ακριβώς το ανταλλακτικό που έγραψα δυο μηνύματα πριν από το δικό σου και έδωσα και τον κωδικό του ο οποίος φαίνεται με πολύ ψιλά γράμματα χαραγμένος επάνω. Επαναλαμβάνω πως είναι το κάτω μέρος της σκάστρας και είναι μαύρο πλαστικό.

Στη φωτογραφία, κάτω δεξιά, έχω σημειώσει με κόκκινο το σημείο που μπορείς να διαβάσεις τον κωδικό σου. Ο δικός μου είναι 03F 145 725 G, αν θέλεις κάνε ένα κόπο να δεις τον κωδικό σου και να τον γράψεις.

post-9820-0-84027600-1315251673_thumb.jp

Φίλε Στράτο σύμφωνα με αυτό http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44161&view=findpost&p=434474

έχεις το νέο κωδικό τουρμπίνας οπότε και λογικά δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα.

Είδα ότ βρήκες κάποιες πολύ καλες τιμές για τουρμπίνα από το εξωτερικό. Οι τιμές αφορούν καινούριες τουρμπίνες ή ανακατασκευασμένες; Μπορείς να μας δώσεις κάποιο λινκ ώστε να το έχουμε υπόψην;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια και γω στα 32000 περιπου αλλαξα τουρμπινα καθως ειχε καει απο διαρροη λαδιων,δεν εκανε επιστροφη τα λαδια στη τουρμπινα για να υπαρχει λιπανση και περιστροφη της φτερωτης.μετα την αλλαγη παλι τα ιδια αλλα κατεληξα σε ενα πραγμα,δεν ειναι ολα τα tsi προβληματικα,απλα ετυχε σε πολλους γιατι υπαρχουν και πολλοι που δεν τους εβγαλε τιποτα...προσωπικα για μενα οσοι εχετε προβλημα με τουρμπινα τσεκαρετε και τα σωληνακια που βρισκονται κοντα στην πεταλουδα ,δηλαδη πισω απο το μοτερ γιατι εγω οταν τους το ειχα πει στα 8000km που το παρατηρησα τα "τσακαλια" της αντιπροσωπειας που εχουν παντα δικιο μου ειχαν πει οτι ηταν τα κερια της μηχανης...ελεος δηλαδη,τι κερια ηταν αυτα?8000km και ηταν ακομη εκει....απλα το αμελησα και την πατησα...απλα και να χανει απο εκει η ζημια στην τουρμπινα θα εχει γινει,το λεω απλα για να αποφυγετε τα ιδια με την νεα τουρμπινα...

Πολύ σωστή η παρατήρησή σου!Καλό θα είναι να μην είμαστε απόλυτοι και να λέμε για παράδειγμα "όλα τα polo θα χαλάσουν"!

Link to comment
Share on other sites

Guest stefanos

παιδια το δικο μου polo tsi ειναι κατασκευής 1/10 και αγορασμένο 3/10 και ο κωδικος της τουρμπίνας τελιώνει σε G!Άρα αυτα τα απο 30/5/10> φορέθηκε ο νέος κωδικός δεν πολυισχύουν μαλλον..

Edited by stefanos polo tsi
Link to comment
Share on other sites

Τί να πω ρε παιδιά, δυσοίωνα μου φαίνονται όλα αυτά! Περίμενα 8.000kKm και έβαλα πρόγραμμα στο Fabia, ώστε αν ήταν κάτι να το είχε "δείξει" ως τώρα! Το αμάξι τα έκανε όλα σε ταξίδια με "καλές" ταχύτητες (όχι "ξεσκίσματα" βέβαια). Τώρα να την πάθω κι εγώ;;; Όλα για τους ανθρώπους είναι...το θέμα είναι να μη ψάχνουν εγκεφάλους! εσάς που αλλάξατε στην εγγύηση σας έβαζαν διαγνωστικό για ανίχνευση λογισμικού ή το θεωρούν "μανήσιο" κουσούρι της IHI;;; Kαι να φανταστείς επέλεξαν γιαπωνέζικη τουρμπίνα! Πού να έβαζαν καμιά "μάπα"!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Στράτο σύμφωνα με αυτό http://www.vwclub.gr...ndpost&p=434474

έχεις το νέο κωδικό τουρμπίνας οπότε και λογικά δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα.

Είδα ότ βρήκες κάποιες πολύ καλες τιμές για τουρμπίνα από το εξωτερικό. Οι τιμές αφορούν καινούριες τουρμπίνες ή ανακατασκευασμένες; Μπορείς να μας δώσεις κάποιο λινκ ώστε να το έχουμε υπόψην;

Ναι αλλά ο κωδικός της σκάστρας τελειώνει μεν σε G αλλά είναι 24-03-10 η κατασκευή. Βέβαια σε κάποιο pdf αρχείο μιας εταιρείας που ασχολείται με turbo αναφέρει όλα τα Tsi Skoda με τουρμπίνα G, εκτός από τα YETI του 2009 -2010 που έχουν F. Το ίδιο ισχύει και για τα Polo.

Εδώ και το pdf από την Turbotechnics.

Ενδεικτικές τιμές .

τιμή 1 , τιμή 2, τιμή 3, τιμή 4 κλπ H τιμή 3 είναι σε zlotky και είναι περίπου 350 -360 ευρώ. Και βέβαια με λίγο ψάξιμο πολλά ακόμη site.

παιδια το δικο μου polo tsi ειναι κατασκευής 1/10 και αγορασμένο 3/10 και ο κωδικος της τουρμπίνας τελιώνει σε G!Άρα αυτα τα απο 30/5/10> φορέθηκε ο νέος κωδικός δεν πολυισχύουν μαλλον..

Είναι το ρημάδι το pdf. Βάσει του οποίου το Yeti και τα Polo που είναι του 2009 έως 2010 φέρουν F από το 2010 και μετά φέρουν G. Το Roomster μου δεν αναφέρεται στο αρχείο αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι G αφού βγήκε στην παραγωγή μαζί με τη Fabia 1.2Tsi, σαν του φίλτατου G.PET.VF34.

Τί να πω ρε παιδιά, δυσοίωνα μου φαίνονται όλα αυτά! Περίμενα 8.000kKm και έβαλα πρόγραμμα στο Fabia, ώστε αν ήταν κάτι να το είχε "δείξει" ως τώρα! Το αμάξι τα έκανε όλα σε ταξίδια με "καλές" ταχύτητες (όχι "ξεσκίσματα" βέβαια). Τώρα να την πάθω κι εγώ;;; Όλα για τους ανθρώπους είναι...το θέμα είναι να μη ψάχνουν εγκεφάλους! εσάς που αλλάξατε στην εγγύηση σας έβαζαν διαγνωστικό για ανίχνευση λογισμικού ή το θεωρούν "μανήσιο" κουσούρι της IHI;;; Kαι να φανταστείς επέλεξαν γιαπωνέζικη τουρμπίνα! Πού να έβαζαν καμιά "μάπα"!

Δεν νομίζω πως έχει πρόβλημα η τουρμπίνα που είναι της IHI, αλλά η σκάστρα που είναι της MAHLE, άλλωστε αν δεις τη σκάστρα το γράφει, άλλωστε όλα τα παιδιά έχουν ενημέρωση για κολλημένη σκάτρα κι όχι κάποιο μηχανικό θέμα της τουρμπινας (φτερωτή, ρουλμαν, ράγισμα κλπ). Πάντως θα σε θερμοπαλακαλούσα, αν κάποια στιγμή μπορέσεις και θυμηθείς, σήκωσε το καπό σου και κοίτα λίγο τον κωδικό της σκάστρας, καθώς επίσης και την ημερομηνία κατασκευής της. Σε ευχαριστώ εκ των προταίρων.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά σε ποια αντιπροσωπεία το πήγατε εσείς γιατί εγώ το πήγα στην automarin σήμερα το πρωί και το έβαλαν στο διαγνωστικό και είπαν θα του κάνουν ένα update... Τι update και μακακίες, δεν είχα ώρα κιόλας και έπρεπε να φύγω οπότε το πήρα κι έφυγα. Για πείτε που το έχετε πάει και σας έκαναν την αλλαγή να το πάω κι εγώ εκεί να δω τι θα μου πουν αν είναι το θέμα με την τουρμπίνα ή όχι. Για Αθήνα πείτε μου, μην τρέχω εκτός..

Ευχαριστώ!

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά σε ποια αντιπροσωπεία το πήγατε εσείς γιατί εγώ το πήγα στην automarin σήμερα το πρωί και το έβαλαν στο διαγνωστικό και είπαν θα του κάνουν ένα update... Τι update και μακακίες, δεν είχα ώρα κιόλας και έπρεπε να φύγω οπότε το πήρα κι έφυγα. Για πείτε που το έχετε πάει και σας έκαναν την αλλαγή να το πάω κι εγώ εκεί να δω τι θα μου πουν αν είναι το θέμα με την τουρμπίνα ή όχι. Για Αθήνα πείτε μου, μην τρέχω εκτός..

Ευχαριστώ!

Να το πας ανεπιφύλακτα στο auto club στην νέα Φιλαδέλφεια.Δεν ξέρω αν είναι κοντά σε σένα,αλλά είναι εγγύηση.Σκέψου ότι εκεί οι μηχανικοί παραδέχονται ότι κάποια polo έχουν ελαττώμματα όπως τουρμπίνα κτλ και δεν λένε μαλακίες.Εγώ χτύπα ξύλο μέχρι ώρας δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα στο αμάξι(ούτε καν αυτό με το ρελαντί) αλλά ότι εργασία έχουν κάνει είναι επαγγελματική.Άσε και το καλύτερο:αν πεις ότι θες να σαι πάνω από το αμάξι δεν θα στο αρνηθούν!Αν θες κάτι παραπάνω να σου πω στείλε μου pm!Α και μακριά από auto marin!Είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά ο κωδικός της σκάστρας τελειώνει μεν σε G αλλά είναι 24-03-10 η κατασκευή. Βέβαια σε κάποιο pdf αρχείο μιας εταιρείας που ασχολείται με turbo αναφέρει όλα τα Tsi Skoda με τουρμπίνα G, εκτός από τα YETI του 2009 -2010 που έχουν F. Το ίδιο ισχύει και για τα Polo.

Εδώ και το pdf από την Turbotechnics.

Ενδεικτικές τιμές .

τιμή 1 , τιμή 2, τιμή 3, τιμή 4 κλπ H τιμή 3 είναι σε zlotky και είναι περίπου 350 -360 ευρώ. Και βέβαια με λίγο ψάξιμο πολλά ακόμη site.

Είναι το ρημάδι το pdf. Βάσει του οποίου το Yeti και τα Polo που είναι του 2009 έως 2010 φέρουν F από το 2010 και μετά φέρουν G. Το Roomster μου δεν αναφέρεται στο αρχείο αλλά θέλω να πιστεύω πως είναι G αφού βγήκε στην παραγωγή μαζί με τη Fabia 1.2Tsi, σαν του φίλτατου G.PET.VF34.

Δεν νομίζω πως έχει πρόβλημα η τουρμπίνα που είναι της IHI, αλλά η σκάστρα που είναι της MAHLE, άλλωστε αν δεις τη σκάστρα το γράφει, άλλωστε όλα τα παιδιά έχουν ενημέρωση για κολλημένη σκάτρα κι όχι κάποιο μηχανικό θέμα της τουρμπινας (φτερωτή, ρουλμαν, ράγισμα κλπ). Πάντως θα σε θερμοπαλακαλούσα, αν κάποια στιγμή μπορέσεις και θυμηθείς, σήκωσε το καπό σου και κοίτα λίγο τον κωδικό της σκάστρας, καθώς επίσης και την ημερομηνία κατασκευής της. Σε ευχαριστώ εκ των προταίρων.

Λοιπόν η σκάστρα Mahle (σε Fabia Tsi -φαντάζομαι θα ισχύει και Roomster Tsi) γράφει επακριβώς τα εξής:

70387498/ 23.11.10 04

EWG0019 0440011

ASYM AUSTRIA KH1

03F.145.725.G

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν η σκάστρα Mahle (σε Fabia Tsi -φαντάζομαι θα ισχύει και Roomster Tsi) γράφει επακριβώς τα εξής:

70387498/ 23.11.10 25.03.10 04

EWG0019 0440011 0107958

ASYM AUSTRIA KH1 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΞΗ ASYM

03F.145.725.G

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσες. Με μπλε γράμματα έχω σημειώσει μόνο τα στοιχεία εκείνα που είναι διαφορετικά στο δικό μου. Λογικές οι διαφορές δεδομένης της διαφορετικής ημερομηνίας παραγωγής, βάση της οποίας μάλλον εσύ πραγματικά δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα της "τουρμπίνας".

Βέβαια θα ήταν ιδανικό να ξέραμε τα αντίστοιχα στοιχεία και από τα αυτοκίνητα που έχουν παρουσιάσει το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά υπάρχει μία παρανόηση. Αυτό που βλέπετε δεν είναι σκάστρα αλλά η ηλεκτρονική wastegate.

Έχεις δίκιο είναι το actuator (internal wastegate), απλά το είπαμε κάπως "γενικά"!

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά υπάρχει μία παρανόηση. Αυτό που βλέπετε δεν είναι σκάστρα αλλά η ηλεκτρονική wastegate.

Γηράσκω αεί διδασκόμενος. Κι αυτά τα μοτέρ έχουν ένα σωρό εξαρτήματα κι εγώ μηχανικός δεν είμαι, οπότε εύκολο το λάθος.

Έχεις δίκιο είναι το actuator (internal wastegate), απλά το είπαμε κάπως "γενικά"!

Mea culpa, σε πήρα άδικα στο λαιμό μου. Συγγνώμη.

Τουλάχιστον έχει σχέση με το πρόβλημα του Z3Ratul αφού αυτό του έβγαλε το διαγνωστικό.

Όσον αφορά στον κωδικο της τουρμπίνας, δεν κατάφερα με τίποτα να τον δω, ούτε να τον φωτογραφήσω με το κινητό μου. Το τελευταίο που σκέφτομαι να κάνω, αν και τραβηγμένο, είναι να πάω σε έναν γνωστό μου που έχει επιχείρηση καθαρισμού σωληνώσεων κι αποχετεύσεων και να δοκιμάσω με την οπτική του ίνα. Αλλά μάλλον θα μου κρεμάσει "κουδούνια". Αν πάντως έχει κάποιον τρόπο να τον δούμε χωρίς να πρέπει να βγεί από το αυτοκίνητο θα ήταν ευπρόσδεκτος.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.