Jump to content
djibril cisse

Πρόβλημα Με Την Τουρμπινα

Recommended Posts

Μπορώ μόνο να κάνω εικασίες. Ισως μετά απο τόσες αλλαγές που έγιναν λόγω της wastegate να βρήκαν στο σχεδιαστήριο οτι θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα με αυτό το τρόπο.

Αν τα καταφέρω τη Τετάρτη θα βγάλω φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης. Το θέμα είναι οτι επειδή δεν εμπιστεύομαι με τίποτα την VW στο aftersales θα αναγκαστώ πιθανότατα να κάνω επέκταση της εγγύησης για να έχω όσο το δυνατόν το κεφάλι μου ήσυχο.

Έλεος..

Απλά προσπάθησε πάση θυσία να είσαι πάνω (ή για να ακριβολογουμε.. κάτω) από το αυτοκίνητο την ώρα της αλλαγής. Μην τους αφήσεις με τίποτα να σου κάνουν εγχείρηση.. ροδέλας αν δεν δεις τι κάνουν.

Υ.Γ.: Προσπάθησες να πάρεις τηλ σε άλλο συνεργείο μπας και σου αλλάξουν την τουρμπινίτσα; Είναι κρίμα σε καινούργιο αμάξι να κάνουν μοντιφιές.. πόσο μάλλον όταν (σχεδόν) αποδεδειγμένα ο νέος κωδικός τουρμπίνας δεν δημιουργεί προβλήματα..

Link to comment
Share on other sites

Δεν πήρα τηλέφωνο σε άλλο συνεργείο γιατί δεν πιστεύω οτι θα μου έλεγαν κάτι διαφορετικό. Οπως είπα και πιο πριν τους ήρθε η οδηγία πριν μερικές ημέρες απο τα κεντρικά. Μάλιστα είχαν ένα Polo μέσα για την ίδια εργασία. Το μόνο που με ανησυχει είναι το θέμα της ρύθμισης του εμβόλου της wastegate το οπόίο χρειάζεται ρύθμιση και αυτό γίνεται με συνεχείς δοκιμές του αυτοκινήτου στο δρόμο. Το σφύξιμο ή το ξεσφύξιμο της wastegate έστω και για χιλιοστά παίζει σημαντικό ρόλο στο τουρμπισμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πήρα τηλέφωνο σε άλλο συνεργείο γιατί Δεν πιστεύω οτι θα μου έλεγαν κάτι Διαφορετικό. οπως είπα και πιο πριν τους ήρθε η οΔηγία πριν μερικές ημέρες απο τα κεντρικά. Μάλιστα είχαν ένα Polo μέσα για την ίΔια εργασία. το μόνο που με ανησυχει είναι το θέμα της ρύθμισης του εμβόλου της wastegate το οπόίο χρειάζεται ρύθμιση και αυτό γίνεται με συνεχείς Δοκιμές του αυτοκινήτου στο Δρόμο. το σφύξιμο ή το ξεσφύξιμο της wastegate έστω και για χιλιοστά παίζει σημαντικό ρόλο στο τουρμπισμα.

θέλω να σου ζητήσω μια τεράστια χάρη. Όταν θα πάς στο συνεργείο θέλω να τους ρωτήσεις αν τα καινούργια αυτοκίνητα με τις νέες τουρμπινες υπάρχει πιθανότητα να παρουσιάσουν πρόβλημα το ίΔιο με αυτά που είχαν την τουρμπίνα με κωΔικό F, και αν εν τέλει όλοι ανεξαιρέτως θα χρειαστούν την εγχείρηση της ροΔέλας. θα σου ήμουν υπόχρεος.. :)

Link to comment
Share on other sites

Το άφησα σήμερα Το πρωί σΤο συνεργείο και ΤουλάχισΤον ήμουν παρόν σΤην ΤοποθέΤηση Της ροδέλας.

σΤη φωΤογραφία δείχνω που ακριβώς ΤοποθεΤείΤαι. Το πάχος Της πρέπει να είναι γύρω σΤο χιλιοσΤό.

wastegate

η όλη διαδικασία δεν χρειάζεΤαι παραπάνω απο 2 λεπΤά. αυΤό που χρειάζεΤαι χρόνο είναι η ρύθμιση Της wastegate με συνεχείς δοκιμές σΤο δρόμο. δυσΤυχώς δεν είχα χρόνο να καθήσω σΤο συνεργείο για όλη Τη διαδικασία οπόΤε θα επισΤρέψω Το απόγευμα για να Το παραλάβω. ΜεΤαξύ άλλων πραγμαΤοποιήθηκε και κάποιο update , προφανώς αυΤό που βγήκε Το καλοκαίρι. ΝεόΤερα Το απόγευμα.

Edited by Overhauled
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν Κάνουν ανάΚληση σε όλα τα Polo που βγήΚαν πρίν από ιούνιο-ιούλιο παραγωγή 2010, που έχουν παρόμοιο πρόβλημα σαν σοβαρή εταιρία να τοποθετήσει την ροδέλα αφού είναι Κάτι τόσο απλό σαν λύση.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανολογώ οτι δεν τους έχουν βγάλει πρόβλημα όλα τα τα αυτοκίνητα αλλά κάποια απο αυτά, οπότε δεν προβαίνουν σε επέμβαση παρά μόνο σε όσα το προυσιάζουν. δεν ξέρω βεβαια τι γίνεται άμα παρουσιάσει την ίδια δυσλειτουργία μετά το πέρας της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ και εγώ.

Δυστυχώς πριν 3 μέρες μπήκα και εγώ στο club του ίδιου προβλήματος.

Μία φορά μου το έκανε πριν 3 μέρες και 2 φορές προχθές. Χθες δεν το παρουσίασε.

Το VCDS έβγαλε το εξής μετά την πρώτη φορά:

Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: 03F-906-070-CBZ.clb

Part No SW: 03F 906 070 E HW: 03F 906 070 D

Component: SIMOS10.20H02 9181

Revision: -------- Serial number:

Coding: 002500D6202400080000

Shop #: WSC 124697 483 00190

ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070E 003011

ROD: EV_ECM12TFS02103F906070E.rod

VCID: 244DEF302FC0E51

1 Fault Found:

11825 - Charge Pressure Control Actuator

P334B 00 [032] - Mechanical Malfunction

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 20930 km

Date: 2008.14.25

Time: 13:51:51

Readiness: 0000 0000

Το αυτοκίνητο έχει παραχθεί 7/2010.

Σήμερα πήγα Αργυρούπολη και μου είπαν πως πέρασαν μια αναβάθμιση αλλά δεν έστρωσε, οπότε θα μιλήσουν λέει με Kosmocar και μάλλον πάμε για αλλαγή τουρμπίνας.

Είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια Polaki με 22.000 χλμ αγορα Σεπτεμβριος του 2010.. Το κλασσικο προβλημα που αναφερεται κ πιο πανω , αναψε epc και δε τραβαγε καθολου. Το αυτοκινητο το οδηγαει η κοπελα μου η οποια και το πηγε στο Ρωρρη , της ειπανε οτι εχει προβλημα η βαλβιδα του τουρμπο (wastegate???) , το κρατησαν μεσα και την επομενη το εδωσαν και καλα φτιαγμενο (μαζι με ενα χαρτι που γραφει αλλαγη ροδελλας).. Το θεμα ειναι οτι πλεον η μηχανη ειναι πολυ πιο θορυβωδης και εχει χασει το μπαμ που ειχε στις χαμηλες στροφες...Παιζει να αλλαξανε μονο τη βαλβιδα και να εκαναν update? Το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο δεν τραβαει οπως πριν και τα χω παρει πολυ ασχημα στο κρανιο...Να ζητησω αλλαγη ολοκληρης της τουρμπινας? Θα παω εγω αυριο μπας και πετυχω κανεναν με σωβρακα γιατι μολις βλεπουνε κοπελες το παιζουν μαστορες αλλα οταν πηγαινουμε εμεις αρχιζουνε τα παραμυθια...

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται να σου αλλάξουνε τουρμπίνα. Η οδηγία για την τοποθέτηση της ροδέλας έχει έρθει απο το εργοστάσιο.

Σε θόρυβο δεν είδα κάποια διαφορά. Σε απόδοση.......δεν ξέρω πάντα τάφος μου φαινόταν όπως και να χει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια Polaki με 22.000 χλμ αγορα Σεπτεμβριος του 2010.. Το κλασσικο προβλημα που αναφερεται κ πιο πανω , αναψε epc και δε τραβαγε καθολου. Το αυτοκινητο το οδηγαει η κοπελα μου η οποια και το πηγε στο Ρωρρη , της ειπανε οτι εχει προβλημα η βαλβιδα του τουρμπο (wastegate???) , το κρατησαν μεσα και την επομενη το εδωσαν και καλα φτιαγμενο (μαζι με ενα χαρτι που γραφει αλλαγη ροδελλας).. Το θεμα ειναι οτι πλεον η μηχανη ειναι πολυ πιο θορυβωδης και εχει χασει το μπαμ που ειχε στις χαμηλες στροφες...Παιζει να αλλαξανε μονο τη βαλβιδα και να εκαναν update? Το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο δεν τραβαει οπως πριν και τα χω παρει πολυ ασχημα στο κρανιο...Να ζητησω αλλαγη ολοκληρης της τουρμπινας? Θα παω εγω αυριο μπας και πετυχω κανεναν με σωβρακα γιατι μολις βλεπουνε κοπελες το παιζουν μαστορες αλλα οταν πηγαινουμε εμεις αρχιζουνε τα παραμυθια...

Για wastegate δυστυχως δεν ξερω να σου απαντησω, ομως για τα μπαμ και το οτι δεν τραβαει το αυτοκινητο ηθελα να σε ρωτησω αν ειχες κανει ποτε αναβαθμιση και αν ναι ποτε.

Εαν δεν ειχες κανει ποτε μετα τον αυγουστο 2010 και αν σου εκαναν αυτοι αναβαθμιση (που κατα μεγαλο ποσοστο πιστευω οτι εκαναν νομιζοντας οτι ετσι θα διορθωθει το προβλημα), μπηκες στο club ολων εμας που γραφουμε στο παρακατω λινκ:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40123

καλως ηρθες :(

να υπενθυμισω οτι στην επισημη vw η ροπη και οι επιδοσεις για 0-100 βρισκονται στα ιδια επιπεδα με τοτε πριν γινει το εν λογω update.. λετε να μην ισχυουν ακομα ή να παραπλανουν τον κοσμο? μαλλον η απαντηση ειναι οχι, γιατι το αγοραζεις με ΑΥΤΕΣ τις επιδοσεις και με την πρωτο στραβη/ευκαιρια σου κολλανε την αναβαθμιση και προσγειωνεσαι στον "ταφο" οπως ειπε και ο φιλος Overhauled. περαστικα μας.

Δεν πρόκειται να σου αλλάξουνε τουρμπίνα. Η οδηγία για την τοποθέτηση της ροδέλας έχει έρθει απο το εργοστάσιο.

Σε θόρυβο δεν είδα κάποια διαφορά. Σε απόδοση.......δεν ξέρω πάντα τάφος μου φαινόταν όπως και να χει.

μετα το pm μου, προλαβες να διαπιστωσεις καμμια διαφορα στον υπολογισμο καταναλωσης βενζινη ή το μηνυμα μου δεν σου αλλαξε καθολου τα δεδομενα?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μετά την αλλαγή της τουρμπίνας έχω δει αύξηση στην κατανάλωση του αυτοκινήτου περίπου γύρω στο μισό λίτρο. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι πρέπει να στρωθεί πάλι η τουρμπίνα ίσως. Αλλιώς αν συνεχιστεί, τότε πάει να πει ότι μας μάμισαν για άλλη μια φορά! :db:

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας απο που κι ως που εκαναν αναβαθμιση στο αυτοκινητο χωρις να ζητησουν την αδεια του ιδιοκτητη..Το αυτοκινητο πλεον συμπεριφερεται σαν ατμοσφαιρικο στις χαμηλες στροφες και ειναι ακριβως οπως το golf 5 gti που οδηγαω (στα 260 αλογα με abt και turbo back) ..Πρεπει δλδ να φτασει περιπου 2000 - 2200 στροφες για να νιωσεις το κλωτσημα συν το οτι ο ηχος του μοτερ ειναι εντονοτερος σ εκεινο το φασμα στροφων..Θα ξαναπαω αυριο στον Ρωρρη για να ρωτησω ποια αναβαθμιση εκαναν..Στη τελικη θα πιεσω για αλλαγη τουρμπο..Η πλακα ειναι οτι σκεφτομουν να μπω στο τριπακι του downsizing και να δωσω το gti mou για 1.4αρι τουρμπο...Αμ δε! Πλεον το Golfaki moy ειναι συλλεκτικο και μετα απο 75.000χλμ δεν εχει κανει κιχ..Κι ειμαι σιγουρος οτι πολυ ιδιοκτητες παλιοτερων vw μετανοιωσαν που εδωσαν το αμαξακι τους για να παρουν τους καινουριους προβληαμτικους tsi..ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ..Ποτε δεν περιμενα να το πω αλλα πλεον οι Γερμανοι ειναι ξεφτιλισμενοι...Δυσκολο πλεον να μεινω στο γκρουπ τους..Υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια..Νεοτερα αυριο..

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Καταρχας απο που κι ως που εκαναν αναβαθμιση στο αυτοκινητο χωρις να ζητησουν την αδεια του ιδιοκτητη..Το αυτοκινητο πλεον συμπεριφερεται σαν ατμοσφαιρικο στις χαμηλες στροφες και ειναι ακριβως οπως το golf 5 gti που οδηγαω (στα 260 αλογα με abt και turbo back) ..Πρεπει δλδ να φτασει περιπου 2000 - 2200 στροφες για να νιωσεις το κλωτσημα συν το οτι ο ηχος του μοτερ ειναι εντονοτερος σ εκεινο το φασμα στροφων..Θα ξαναπαω αυριο στον Ρωρρη για να ρωτησω ποια αναβαθμιση εκαναν..Στη τελικη θα πιεσω για αλλαγη τουρμπο..Η πλακα ειναι οτι σκεφτομουν να μπω στο τριπακι του downsizing και να δωσω το gti mou για 1.4αρι τουρμπο...Αμ δε! Πλεον το Golfaki moy ειναι συλλεκτικο και μετα απο 75.000χλμ δεν εχει κανει κιχ..Κι ειμαι σιγουρος οτι πολυ ιδιοκτητες παλιοτερων vw μετανοιωσαν που εδωσαν το αμαξακι τους για να παρουν τους καινουριους προβληαμτικους tsi..ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ..Ποτε δεν περιμενα να το πω αλλα πλεον οι Γερμανοι ειναι ξεφτιλισμενοι...Δυσκολο πλεον να μεινω στο γκρουπ τους..Υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια..Νεοτερα αυριο..

Για να σε προλαβω, το ερωτημα ειναι εαν εκαναν αναβαθμιση... γιατι εαν εκαναν τοτε δεν ειναι στην ευχερεια τους ποια εκδοση θα βαλουν γιατι συνδεονται online με μαμα vw (ή kosmocar εστω!) και κανουν αναβαθμιση επι τοπου (σαν να λεμε on-the-fly)

Για αυτο σε ρωτησα εγω αν ειχες ξανακανει αναβαθμιση για να διαπιστωσω (εστω και μπακαλιστικα) αν το αμαξι σου συμπεριφερεται ετσι λογω update... που οπως τα περιγραφεις δηλ. να ανοιγει περιπου στις 2000 στροφες τοτε μαλλον αυτο ειναι. Τουλαχιστον, δεν εζησες ολο το χρονικο του ξενερωματος μας και να ειχες το αμαξι πριν απο το update του απριλιου 2011 που καπως διορθωσε τα πραγματα και εδωσε νευρο στην 1η (φαντασου πως ηταν πριν!!!!!)

Link to comment
Share on other sites

Άστα να πάνε φίλε Greg... Δε ξέρω αν θυμάσαι αλλά εγώ συγκεκριμένα και ένα άλλο παλικάρι κάναμε μέχρι και δυναμομέτρηση μετά την αναβάθμιση γιατί είχαμε την ίδια απορία, όπου και επιβεβαιωθήκαμε!

Η διαφήμιση έλεγε από τις 1750rpm τράβαγε το turbo τώρα ξεκινάνει από τις 2000 με 2200. Πάντως τελική και ροπή δεν έχασε, απλά έχασε τα μπαμ που είχε από στάση...

Ορίστε και η απόδειξη στο Topic που είχα ανοίξει.

Link to comment
Share on other sites

Νεα δεδομενα..Σημερα που το πηγα παλι παραδεχτηκε ο μηχανικος οτι δεν ειναι το αυτοκινητο οπως πριν..Το οδηγησε και εβγαλε αυτο το συμπερασμα..Και του λεω τι γινεται τωρα? Τιποτα μου λεει γιατι η vw εχει δωσει εντολη για την τοποθετηση της ροδελλας και ετσι πρεπει να γινει για να εξασφαλιστει η μακροζωια του κινητηρα...Επισης μου ειπανε οτι τελικα δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και θα δουν για τις δυο αναβαθμισεις που αναφερονται στο αλλο τοπικ και που η δευτερη εχει βελτιωσει καπως τα πραγματα..Τι να κανω..Θα την κανω κι οτι γινει..Παντως αν ειναι θεμα vw γερμανιας και δεν εχει γινει καμια λαμογια απο τους εδω αντιπροσωπους φερνοντας σκαρτα tsi τοτε δεν υπαρχει μονο θεμα αξιοπιστιας αλλα θεμα καθαρης κοροιδιας..Και εμεις σαν καταναλωτες πρεπει να δρασουμε αμεσα και μεσα στα νομικα πλαισια να ζητησουμε πληρη αποζημιωση ή αντικατασταση οχηματων..Και προσεξτε αν βγει το θεμα παρα εξω δε θα αρεσει καθολου στους αναξιοπιστους γερμαναραδες πλεον..Γαι σκεφτειτε το..

Link to comment
Share on other sites

Νεα δεδομενα..Σημερα που το πηγα παλι παραδεχτηκε ο μηχανικος οτι δεν ειναι το αυτοκινητο οπως πριν..Το οδηγησε και εβγαλε αυτο το συμπερασμα..Και του λεω τι γινεται τωρα? Τιποτα μου λεει γιατι η vw εχει δωσει εντολη για την τοποθετηση της ροδελλας και ετσι πρεπει να γινει για να εξασφαλιστει η μακροζωια του κινητηρα...Επισης μου ειπανε οτι τελικα δεν εχουν κανει καμια αναβαθμιση και θα δουν για τις δυο αναβαθμισεις που αναφερονται στο αλλο τοπικ και που η δευτερη εχει βελτιωσει καπως τα πραγματα..Τι να κανω..Θα την κανω κι οτι γινει..Παντως αν ειναι θεμα vw γερμανιας και δεν εχει γινει καμια λαμογια απο τους εδω αντιπροσωπους φερνοντας σκαρτα tsi τοτε δεν υπαρχει μονο θεμα αξιοπιστιας αλλα θεμα καθαρης κοροιδιας..Και εμεις σαν καταναλωτες πρεπει να δρασουμε αμεσα και μεσα στα νομικα πλαισια να ζητησουμε πληρη αποζημιωση ή αντικατασταση οχηματων..Και προσεξτε αν βγει το θεμα παρα εξω δε θα αρεσει καθολου στους αναξιοπιστους γερμαναραδες πλεον..Γαι σκεφτειτε το..

Το πάνε φυρί-φυρί να "ψηθείτε" για πρόγραμμα! :D Εγώ πάντως παιδιά ακούγοντας όλο το καιρό "αυτά κι αυτά" (με up dates και "ψοφίσματα"), ΤΟ έβαλα ( το <<κριτόνειον>>) στο Fabia 1.2 Tsi ήδη εδώ κι 5,5 μήνες 8), είμαι απροβλημάτιστος :db::acute:, με κατανάλωση εντός πόλεως 6,8-7 litre/100Km και εκτός 5,6 (με προσεκτική οδήγηση)...κι έχω burn out με 2η στις 2.400rpm! Στη w.g mahle έχει κωδικό "G". Eκτός κι αν "φταίει" γι' αυτό (burn out) η έλλειψη ΤCS... :crazy::acute:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Άστα να πάνε φίλε Greg... Δε ξέρω αν θυμάσαι αλλά εγώ συγκεκριμένα και ένα άλλο παλικάρι κάναμε μέχρι και δυναμομέτρηση μετά την αναβάθμιση γιατί είχαμε την ίδια απορία, όπου και επιβεβαιωθήκαμε!

Η διαφήμιση έλεγε από τις 1750rpm τράβαγε το turbo τώρα ξεκινάνει από τις 2000 με 2200. Πάντως τελική και ροπή δεν έχασε, απλά έχασε τα μπαμ που είχε από στάση...

Ορίστε και η απόδειξη στο Topic που είχα ανοίξει.

φυσικα και θυμαμαι, το topic σου το εγραψα και πιο πανω! η αληθεια ειναι οτι οταν ειδα τις μετρησεις σας ηρεμισα καπως και μετριασε λιγο την πικρια μου... οντως το τελευταιο update διορθωσε λιγο τα πραγματα αλλα εξακολουθει να μην ειναι το αμαξι των πρωτων μηνων και ουτε αυτο που εκανα test drive.. εχει μαλλιασει η γλωσσα μου αλλα δεν γινεται να σου ταζω μακαρονια με κιμα, να δοκιμαζεις, να πληρωνεις και οταν ξεκινας να τρως να βγαζω τον κιμα και να βαζω σογια!

και απο περιεργεια ξαναμπηκα ΤΩΡΑ στην σελιδα της vw.. (κοιταξτε σελιδα 17)

http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/polo/polo/media.Par.0005.File.pdf/polo_brochure.pdf

το πιο ενοχλητικο ειναι οταν η επισημη vw (μεσω των αντιπροσωπων των εξουσιοδοτημενων φυσικα) λενε οτι "ειναι για καλο" αυτη η αναβαθμιση και ετσι εξασφαλιζει την μακροζωια του κινητηρα... δεν αντιλεγω αλλα εγω τι φταιω? δωσε μου πισω 1000 ευρω αφου μου παιρνεις πισω μερος της ροπη και τοτε ενταξει!

Link to comment
Share on other sites

Kαι η ταλαιπωρια συνεχιζεται παρεα πια με την Κοροιδια...Την προηγουμενη εβδομαδα κι αφου διαβασα ολα τα σχετικα posts με το προβλημα καθως και τους κωδικους των αναβαθμισεων πηγα παλι στο Ρωρρη οπου ενημερωσα το διευθυντη Κ. Λιοση για το προβλημα..Μειωμενη αποδοση , αυξημενος θορυβος και νομιζω τσιμπημενη καταναλωση αν και ειναι νωρις ακομα γι αυτο να βγουν ασφαλη συμπερασματα. Επισης μιλησα με τον υπευθυνο στο service και μου ειπε οτι θα στειλει επερωτηση στη Γερμανια για το θεμα μου..Πραγματι την Παρασκευη μου ειπε οτι οι Γερμανοι του απαντησαν και πρεπει να φερω το αυτοκινητο στο συνεργειο για να το συνδεσουν με Γερμανια και να δουν αν υπαρχει αναβαθμιση και τι φταιει..Το κρατησαν 2 μερες μεσα και τελικα πηγα εγω να ρωτησω τι γινεται. Μου λεει λοιπον ο υπευθυνος οκ εγινε η αναβαθμιση παρε το κλειδια και φυγε..Του ζηταω ομως τον κωδικο της αναβαθμισης..Αυτο ηταν..Κολλησε , αλλαξε 2-3 χρωματα κοκκινησε και αρχισε να ζηταει να μιλησει με τον ηλεκτρολογο που υποτιθεται εκανε την αναβαθμιση, μετα συζητουσε με τον αρχιμηχανικο, μετα πηγε μεσα να μιλησει με τον διευθυντη, καποια στιγμη βγαινει και μου λεει : Ε, κοιτα δοκιμασαμε 3 φορες να κανουμε την αναβαθμιση που πραγματι υπαρχει για το αυτοκινητο σου αλλα ενω την ξεκινουσε δεν την ολοκληρωνε...Και τελικα δεν εγινε..Πραγματι βγαζει καποια σφαλματα αλλα δεν ξερω γιατι την κοβει.. Τι να πω τωρα μετα απο ολα αυτα και τι να σκεφτω??? Και εγω τι φταιω που την κοβει?? (Αν την κοβει)..Και τωρα υποτιθεται θα με ξαναπαρει καποια στιγμη για να το ΞΑΝΑπαω και να το ΞΑΝΑδοκιμασει και μπλα μπλα μπλα μπλα..Τι να κανω ρε παιδια, να το παω κατευθειαν στα κεντρικα της Κοσμοκαρ??

Edited by andain
Link to comment
Share on other sites

Kαι η ταλαιπωρια συνεχιζεται παρεα πια με την Κοροιδια...Την προηγουμενη εβδομαδα κι αφου διαβασα ολα τα σχετικα posts με το προβλημα καθως και τους κωδικους των αναβαθμισεων πηγα παλι στο Ρωρρη οπου ενημερωσα το διευθυντη Κ. Λιοση για το προβλημα..Μειωμενη αποδοση , αυξημενος θορυβος και νομιζω τσιμπημενη καταναλωση αν και ειναι νωρις ακομα γι αυτο να βγουν ασφαλη συμπερασματα. Επισης μιλησα με τον υπευθυνο στο service και μου ειπε οτι θα στειλει επερωτηση στη Γερμανια για το θεμα μου..Πραγματι την Παρασκευη μου ειπε οτι οι Γερμανοι του απαντησαν και πρεπει να φερω το αυτοκινητο στο συνεργειο για να το συνδεσουν με Γερμανια και να δουν αν υπαρχει αναβαθμιση και τι φταιει..Το κρατησαν 2 μερες μεσα και τελικα πηγα εγω να ρωτησω τι γινεται. Μου λεει λοιπον ο υπευθυνος οκ εγινε η αναβαθμιση παρε το κλειδια και φυγε..Του ζηταω ομως τον κωδικο της αναβαθμισης..Αυτο ηταν..Κολλησε , αλλαξε 2-3 χρωματα κοκκινησε και αρχισε να ζηταει να μιλησει με τον ηλεκτρολογο που υποτιθεται εκανε την αναβαθμιση, μετα συζητουσε με τον αρχιμηχανικο, μετα πηγε μεσα να μιλησει με τον διευθυντη, καποια στιγμη βγαινει και μου λεει : Ε, κοιτα δοκιμασαμε 3 φορες να κανουμε την αναβαθμιση που πραγματι υπαρχει για το αυτοκινητο σου αλλα ενω την ξεκινουσε δεν την ολοκληρωνε...Και τελικα δεν εγινε..Πραγματι βγαζει καποια σφαλματα αλλα δεν ξερω γιατι την κοβει.. Τι να πω τωρα μετα απο ολα αυτα και τι να σκεφτω??? Και εγω τι φταιω που την κοβει?? (Αν την κοβει)..Και τωρα υποτιθεται θα με ξαναπαρει καποια στιγμη για να το ΞΑΝΑπαω και να το ΞΑΝΑδοκιμασει και μπλα μπλα μπλα μπλα..Τι να κανω ρε παιδια, να το παω κατευθειαν στα κεντρικα της Κοσμοκαρ??

Kοιτα,απο τη στιγμη που δεν μπορουν να βρουν το προβλημα στην αντιπροσωπεια τοτε παει στο συνεργειο της Kosmocar,αλλα πρεπει αυτο να το κανονισει η αντιπροσωπεια.Εκει το προβλημα θα λυθει ,γιατι οι μηχανικοι δεν εχουν καμια σχεση με αυτους στις αντιπροσωπειες.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες και χρονια σας πολλα!Ειμαι και εγω στο κλαμπ της τουρμπινας κ την αλλαξα πριν απο περιπου κανενα 9μηνο!Πριν μια εβδομαδα μου αναψε παλι το EPC και λεω καλα κρασια!Τους το πηγα στην καρεντα (διοτι ειμαι εντος εγγυησεως ευτυχως) το ειδανε κ μου ειπανε οτι εφταιγε μια ροδελα για τη ρυθμιση της τουρμπινας!(μου φτιαξανε και τον ηχο που ακουγεται στο ρελαντι απο τα σωληνακια)!Ελπιζω να μην ξαναναψει!Απλα το ανεφερα γιατι απο οτι φαινεται ειναι προβληματικη η τουρμπινα και ειναι συχνο το φαινομενο!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες και χρονια σας πολλα!Ειμαι και εγω στο κλαμπ της τουρμπινας κ την αλλαξα πριν απο περιπου κανενα 9μηνο!Πριν μια εβδομαδα μου αναψε παλι το EPC και λεω καλα κρασια!Τους το πηγα στην καρεντα (διοτι ειμαι εντος εγγυησεως ευτυχως) το ειδανε κ μου ειπανε οτι εφταιγε μια ροδελα για τη ρυθμιση της τουρμπινας!(μου φτιαξανε και τον ηχο που ακουγεται στο ρελαντι απο τα σωληνακια)!Ελπιζω να μην ξαναναψει!Απλα το ανεφερα γιατι απο οτι φαινεται ειναι προβληματικη η τουρμπινα και ειναι συχνο το φαινομενο!

Και λογικα τωρα θα παρατηρησεις οτι το αυτοκινητο δεν παει οπως πριν...

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που αλλάξαμε τουρμπο έχουμε εγγύηση 2 χρόνια για το ανταλλακτικό, άσχετα με το εαν έχει τελειώσει η εγγύηση του αυτοκινήτου.Έτσι δεν είναι?Γιατί όταν ρώταγα τον μάστορα εαν θα έχω άλλα τρεξήματα μου είχε πει να κάνω επέκταση εγγύησης για άλλα 2 χρόνια.Είναι 400 ευρώ.Το θέμα είναι οτι είναι μασκαράδες και δεν θέλω να στους αφήσω δεκάρα.Εσείς τι προτείνετε?

Link to comment
Share on other sites

Πάντα είχα την απορία γιατί σε φόρα του εξωτερικού δεν βρήκα κάποιον να αναφέρει την ίδια βλάβη....

Γιατί στο εξωτερικό δεν λειτουργούν ομαδικά online κοινότητες όπως το vwclub.

Οι ιδιοκτήτες, όσο παράξενο και να σας φανεί, σπάνια δημοσιεύουν τέτοια προβλήματα σε άλλες χώρες

πέραν της Ελλάδας και της Αγγλίας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.