Jump to content
djibril cisse

Πρόβλημα Με Την Τουρμπινα

Recommended Posts

Μήπως θα μπορούσες να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός; Γιατί ακόμα και το μήνυμά σου #244 είναι κι εκείνο πολύ συνεπτυγμένο.

Το τούρμπο πλέον μπαίνει από τις 1500-1600 yahoo.gif και ακούγεται αρκετά και στην 1η άρα πλέον όταν έχουμε 1η δεν έχουμε ένα απλό 1200άρι με 75 άλογα.... shifty.gif (τουλάχιστον όταν δεν πατάμε αρκετά το γκάζι όπως παλιά) .Η 3η και η 4η τραβάνε λίγο καλύτερα αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο από όλα είναι ότι τραβάει με 5η και 6η από τις 1600 και έχει πολύ περισσότερη δύναμη superman.gif .Αυτό που μου έκανε λιγάκι εντύπωση είναι που μου είπαν στο service ότι του έκαναν και 25 χιλιόμετρα για να το δοκιμάσουν......

Edited by marios tsi
Link to comment
Share on other sites

.Αυτό που μου έκανε λιγάκι εντύπωση είναι που ενώ μου είπαν στο service ότι του έκαναν και 25 χιλιόμετρα για να το δοκιμάσουν......

το καλο που τους θελω να συμπληρωσουν την βενζινη!! :diablo:8P

Link to comment
Share on other sites

εμένα μου ειπε ο μαστορας εμπα συνοδηγος.....πηγαμε μια ευθεια γυρω στα 5 χιλλιομετρα κ γυρισαμε....το ανοιξε 4-5 000 στροφες...κ αυτο ηταν ολο......περιττο να σας πω οτι με 5000 στροφες δεν το χω παει ποτε το πολακι :search:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν από αυτά που διαβάζω συμπεραίνω ότι ίσως αρκετά παιδία να μην είχαν κάνει παλαιότερη αναβάθμιση, το λέω επειδή η πρώτη ρόπιαρε στο update που είχαμε κάνει μετά τον Απρίλιο 2011

Για να μην τα ξαναλέω, κοιτάξτε τι είχα γράψει για αυτην:

Λοιπον γυρισα απο μεγαλη βολτα παραλιακη-εθνικη-συγγρου και νομιζω δεν υπαρχει λογος να το καθυστερω αλλο...

σημερα ημουν ο πρωτος (στην συγκεκριμενη αντιπροσωπεια->φιλοσιδης) που εκανα..........

πριν σας πω, ας ξεκινησω λιγο με τα βασικα.. εχω POLO TSI 1.2 αγορασμενο τον προηγουμενο ΑΠΡΙΛΙΟ και οπως παρα πολλοι --δυστυχως-- ειχα προβληματα με το "σβησιμο στο ρελαντι".. τον αυγουστο οπως επισης σχεδον ολοι οι υπολοιποι με το ιδιο προβλημα εκανα το update (ενταξει αναβαθμιση λογισμικου) και η αληθεια ειναι οτι ο κινητηρας εγινε πιο ομαλος.. πιο σταθερος ειδικα στο ρελαντι γιατι δεν ειχε αυτα τα "βυθισματα" που εγραφαν πολλοι εδω.. ΑΛΛΑ επεσε η ροπη του... τι εννοω? ενω παλια ανοιγε το turbo περι 1600-1700 στροφες (η VW γραφει στα φυλλαδια 1550 στροφες), ειχα παρατηρησει οτι ανοιγε ΠΑΝΩ απο τις 2000 και χωρις να θελω να ειμαι υπερβολικος ενιωθα πολλες φορες πολυ ψοφιο και χωρις νευρο το αμαξακι... μεχρι και σε ταξιδι εκει που παλια ημουν με 6η και προσπερνουσα με λιγο γκαζι στην μετα update εποχη επρεπε να κατεβασω ταχυτητα... μπορει να με θεωρειτε υπερβολικο ("ενταξει ρε φιλε ενα κατεβασμα εκανες και τι εγινε") αλλα για αλλο αμαξι τα εσκασα στην αρχη...

μπορω να γραφω κιαλλα δυσαρεστα αλλα θα τελειωσω οτι με τον Z3RATUL ο οποιος με (μας) επιβεβαιωσε καθως εκανε δυναμομετρηση και αν πατε καποιες σελιδες πισω στο συγκεκριμενο θα δειτε τα απογοητευτικα αποτελεσματα (ενταξει δεν χαθηκαν αλογα απλα αλλαξε το φασμα της ροπης)

τα θετικα του update (για να μην λεμε μονο τα αρνητικα) : ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ (θα σβησει δεν θα σβησει φοβομουν... και καποιοι απο εδω εριχναν ρελαντο-γκαζιες στο φαναρι για να το αποφυγουν... αν ειναι δυνατον σε καινουργιο αμαξι!!!) και φυσικα αυτο που υποστηριζε η VW οτι ετσι θα εχουμε μακροβιοτερο κινητηρα (δεν εχω λογο να μην τους πιστεψω... το οτι επρεπε να ηταν ετσι απο την αρχη και οχι να κανουμε αναβαθμιση λες και ειναι service pack των windows ειναι αλλη ιστορια)

ΛΟΙΠΟΝ επανερχομαι στην ιστορικη (για μενα) ημερα 29-04-2011 ! οχι δεν το λεω επειδη η ομαδα μου πριν 13 χρονια πηρε το κυπελλο αλλα επειδη ημουν ο πρωτος (στον φιλοσιδη) που εκανα το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ/ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ update... μου ελεγαν οτι δεν εχει βγει αλλα επειδη τους επρηξα το εβαλαν στο μηχανημα.. ευτυχως δικαιωθηκα.. θα κοψω την πολυλογια (απο την χαρα ειναι) που με επιασε πριν και μπαινω κατευθειαν στο ψητο.

ειχα την εκδοση 03F906070D 7236

και εβαλα την 03F906070D 9168

ηδη απο την βολτα με τον αρχιμηχανικο (ο οποιος επειδη ηταν περιεργος για τα αποτελεσματα μου εδωσε το κινητο του για να τον παρω να του πω εντυπωσεις!) μου φανηκε η διαφορα αλλα οταν το οδηγησα την καταλαβα με την μια (ηθελα να το δοκιμασω και το βραδυ με την ησυχια μου για αυτο αργησα λιγο να σας γραψω)

η 1η φαινεται να εχει πιο πολυ δυναμη, η 2α και η 3η οταν τις ζορισεις μπορει να μην προκαλουν την ενδειξη του ESP οπως παλια αλλα νιωθω σαν να "επεστρεψε" το polo που αγορασα..ειναι ΣΧΕΔΟΝ ιδιο.. πραγματικα ακουω (και νιωθω) το turbo να ανοιγει κατω απο τις 2000 στροφες.. θα ελεγα οτι ανοιγει περιπου στις 1700-1800 αλλα δεν ειμαι σιγουρος...

για αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι το αμαξι πηγαινει καλυτερα, εχει πολυ καλυτερη ροπη και στα πολλα πειραματα μου στην εθνικη ειδα οτι με 6η και λιγο γκαζακι πηρε "μπρος" και φορτσαρε! καποια συμπερασματα μπορει να ειναι πανω στον ενθουσιασμο μου και να τα βλεπω ολα θετικα τωρα (οπως και την καταναλωση... για αυτο επειδη ειμαι στο fuelly.com (credits to Z3) θα φανει σε λιγο καιρο με ντοκουμεντα)

εγω νιωθω οτι αυτη η χαμενη νιοτη (=ροπη) του αμαξιου, που λεγαμε σε παλαιοτερα post,επεστρεψε...

Όμως αυτό ήταν μια μέρα μετά που με κατέκλυζε ο ενθουσιασμός, αφού το συνήθισα τα τελικά μου και πιο ώριμα συμπεράσματα ήταν αυτά :

αφού ξεπέρασα τον αρχικό ενθουσιασμό, μπορούσα να βγάλω πιο ασφαλή συμπεράσματα... σίγουρα το αμάξι πήγαινε αρκετά καλύτερα (ΕΙΔΙΚΑ η 1η που είναι και θέμα ασφαλειας να έχει λίγο νεύρο...) αλλα δεν ήταν όπως πριν... το turbo μπορώ να πω ότι άνοιγε μετά τις 2000στροφές και στο link που έβαλα παραπάνω (για να μην κουράζω περισσότερο εδώ) τα παιδιά λένε και τις δικες τους εντυπώσεις που σιγά σιγά το έκαναν και αυτοί. με λίγα λόγια κέρδισε λίγη χαμένη ροπή αλλα δεν ήταν σίγουρα όπως πριν.

ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ UPDATE TOY ΠΡΟΗΓ. ΑΠΡΙΛΙΟΥ.

Πάμε τώρα στο τελευταίο update Ιανουαριος 2012 :

(το καλύτερο το κρατούσα για το) ΤΕΛΟΣ, μου έκαναν ένα update την ύπαρξη του οποιου εγώ αγνοούσα και να σας πω την αλήθεια δεν ήλπιζα ποτε να γίνει κάτι καλύτερο στις χαμένες νιοτες.. ε ροπες του αυτοκινητου μας! ναι ο σύμβουλος service μου έβαλε σπίθες γιατί όταν τον ρώτησα γιατι έγινε αυτή η αναβάθμιση μου είπε ότι

"έγινε για να έχει περισσότερο νεύρο το αυτοκίνητο, ειδικά η 4η έχει πολύ καλύτερη ροπή..."

δεν έχω κάνει τον έλεγχο και test που θα ήθελα σε άδειο δρόμο αλλα οι λίγες "ζόρικες" αλλαγές που δοκίμασα έδειξαν ότι πάει καλύτερα! δοκίμασα να είμαι με 4η ή 5η με χαμηλές στροφές και δεν χρειάζεται να κατεβάσω (κάτι που γίνονταν δηλαδή ΜΟΝΟ πριν ξεκινήσει η ιστορία με τα update) κάτι που μου άρεσε.. και επίσης (κρατάω επιφύλαξη) ΝΟΜΙΖΩ ότι το turbo ανοίγει πάλι χαμηλά. θα επανέρθω και θα σας πω!

Και όταν επανήρθα :

μπορώ να πω οτι η νέα αναβάθμιση είναι αισθητά καλύτερη και όντως η ροπή στις μεγάλες ταχύτητες 4,5,6 έχει διορθωθεί πολύ! με 6η και δεν κατεβάζω, η 4η πάλι πιάνει από χαμηλά! Δεν έχω πάει ταξίδι ακόμα αλλά έχει περάσει πάνω από μήνας οπότε μπορώ να βγάλω συμπεράσματα.

Αυτά και άλλα πολλά στα πιο αρμόδια θέματα από όπου και δανείστηκα τα κείμενα:

http://www.vwclub.gr...=0

http://www.vwclub.gr...pic=40123&st=60

ειδικά το τελευταίο είναι το αρμόδιο για update εγκεφάλου στο Polo!

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας κανει περιπου 1.000 χλμ με το καινουριο update παρατηρησα οτι το αμαξι καιει παραπανω περιπου 1L/100KM εκτος πολης σε ταχυτητες 110-130 ΚΜ/ΩΡΑ

Τα λέω απο το καλοκαίρι. Αλλα γράφει το trip computer κι άλλα καίει στην πραγματικότητα. Μετά απο σχεδόν 10.000 χλμ με το update και την ροδέλα η απόκλιση είναι 0.6 - 0.7 lt/100km.

Link to comment
Share on other sites

Τα λέω απο το καλοκαίρι. Αλλα γράφει το trip computer κι άλλα καίει στην πραγματικότητα. Μετά απο σχεδόν 10.000 χλμ με το update και την ροδέλα η απόκλιση είναι 0.6 - 0.7 lt/100km.

Δεν ξερω ρε παιδια,αλλα δεν νομιζω να υπαρχει κανενα αμαξι που να σου λεει ακριβως τι βενζινη καις...... :search:

Link to comment
Share on other sites

Τα λέω απο το καλοκαίρι. Αλλα γράφει το trip computer κι άλλα καίει στην πραγματικότητα. Μετά απο σχεδόν 10.000 χλμ με το update και την ροδέλα η απόκλιση είναι 0.6 - 0.7 lt/100km.

Πριν απο το update o υπολογιστης με 110-130 ελεγε 5.7-5.8.Τωρα με το τελευταιο update σε αυτες τις ταχυτητες ειμαι στο 6.8-6.9.Δηλαδη θες να πεις οτι αυτη η αποκλιση δημιουργειται με το update?

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο το update o υπολογιστης με 110-130 ελεγε 5.7-5.8.Τωρα με το τελευταιο update σε αυτες τις ταχυτητες ειμαι στο 6.8-6.9.Δηλαδη θες να πεις οτι αυτη η αποκλιση δημιουργειται με το update?

Όπως και να 'χει μόνο αν το μετρήσεις μόνος σου θα ξέρεις πράγματι πόσο καίει το Polάκι σου. Ο υπολογιστής ταξιδίου έχει απόκλιση, μερικές φορές μέχρι και 1 λίτρο.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω ρε παιδια,αλλα δεν νομιζω να υπαρχει κανενα αμαξι που να σου λεει ακριβως τι βενζινη καις...... :search:

Oχι δεν υπάρχει ακριβής μέτρηση αλλά δεν μπορεί η απόκλιση να είναι 10%. Τότε δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης trip computer.Τον κατα προσέγγιση υπολογισμό τον έκανα και χωρίς να τον έχω πληρώσει.

Πριν απο το update o υπολογιστης με 110-130 ελεγε 5.7-5.8.Τωρα με το τελευταιο update σε αυτες τις ταχυτητες ειμαι στο 6.8-6.9.Δηλαδη θες να πεις οτι αυτη η αποκλιση δημιουργειται με το update?

Δεν ξέρω τι δημιουργεί την απόκλιση αλλά εγώ απο τότε και μετά την βλέπω.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.Όπως όλοι εδώ μέσα πριν 2 βδομάδες μου άναψε και μενα το λαμπάκι του EPC και έπεσε η απόδοση του αυτοκινήτου.Το πήγα στην Καρέντα και μου είπαν ότι έχει βγει ανάκληση για ορισμένα μονέλα συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου.Άλλαξαν τη ροδέλα της wastegate έκαναν αναβάθμιση λογισμικου και πλέον ολα καλα.το μόνο που με προβληματίζει είναι το θέμα της αυξημένης κατανάλωσης το οποίο ελπίζω να μου εξηγήσουν την επόμενη βδομάδα που θα το πάω για το σέρβις των 30.000 χλμ :diablo:

Link to comment
Share on other sites

παρατηρησα και εγω αυξημενη καταναλωση μετα το update...τωρα θα μου πεις λογικο αν ανοιγει το turbo απο χαμηλοτερες στροφες...παντως απο αποδοση πολυ καλυτερα...διαφορα και στην 1η αλλα και 4η 5η που τραβαει απο χαμηλα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα. Ιδιο πρόβλημα..λίγο πριν παρκάρω στη δουλειά, check engine - epc ανοιχτά...σερνόταν. Βγάζω αλάρμ, περιμένω λίγο, ξανανοίγω τα ίδια αναμένα, επαναλαμβάνω αλλη μια φορά χωρις αποτέλεσμα. Παρκάρω και το αφηνω.(διάβασα όλα τα προηγούμενα ποστ για αλλαγή ροδέλας και update) Αγορασμένο φεβρουάριο 2011, 17500 χιλιόμετρα...Πριν κανα 2μηνο άλλαξα το μαμά φίλτρο με αυτό της pipercross, μέσα στο φιλτροκούτι πάντα. Λέτε πριν το πάω συνεργείο (automarin) να βάλω πάλι το μαμά? (για να μην μου πουνε καμιά μ****α τύπου δεν ισχύει η εγγύηση)..Πάντως δεν το ζόριζα πολύ καθημερινά το πολύ μεχρι 3-3.5κ στροφές..Ευχαριστώ!

Edited by petrosm
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα. Ιδιο πρόβλημα..λίγο πριν παρκάρω στη δουλειά, check engine - epc ανοιχτά...σερνόταν. Βγάζω αλάρμ, περιμένω λίγο, ξανανοίγω τα ίδια αναμένα, επαναλαμβάνω αλλη μια φορά χωρις αποτέλεσμα. Παρκάρω και το αφηνω.(διάβασα όλα τα προηγούμενα ποστ για αλλαγή ροδέλας και update) Αγορασμένο φεβρουάριο 2011, 17500 χιλιόμετρα...Πριν κανα 2μηνο άλλαξα το μαμά φίλτρο με αυτό της pipercross, μέσα στο φιλτροκούτι πάντα. Λέτε πριν το πάω συνεργείο (automarin) να βάλω πάλι το μαμά? (για να μην μου πουνε καμιά μ****α τύπου δεν ισχύει η εγγύηση)..Πάντως δεν το ζόριζα πολύ καθημερινά το πολύ μεχρι 3-3.5κ στροφές..Ευχαριστώ!

Εγω παντως με το αντισοιχο φιλτρο της k&n μεσα στο φιλτροκουτι, οσες φορες το πηγα στην καρεντα (δυστυχως αρκετες) δεν ειχα κανενα προβλημα.. για τετοιου ειδους προβληματα δεν μπαινουν καν στον κοπο να ανοιξουν το φιλτροκουτι. Βεβαια τωρα αν θες να εισαι 100% σιγουρος και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο βαλε παλι το μαμα...μιλαμε για διαδικασια 5 λεπτων οποτε δεν εχεις να χασεις κατι..

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως με το αντισοιχο φιλτρο της k&n μεσα στο φιλτροκουτι, οσες φορες το πηγα στην καρεντα (δυστυχως αρκετες) δεν ειχα κανενα προβλημα.. για τετοιου ειδους προβληματα δεν μπαινουν καν στον κοπο να ανοιξουν το φιλτροκουτι. Βεβαια τωρα αν θες να εισαι 100% σιγουρος και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο βαλε παλι το μαμα...μιλαμε για διαδικασια 5 λεπτων οποτε δεν εχεις να χασεις κατι..

Ευχαριστώ! και κάτι άλλο αν γνωρίζεις : Πόση ώρα παίρνει η αλλαγή ροδέλας και το update?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! και κάτι άλλο αν γνωρίζεις : Πόση ώρα παίρνει η αλλαγή ροδέλας και το update?

τους το πηγα γυρω στις 11.30 και εφυγα απο εκει 14.30...εξαρταται απο τα ραντεβου που θα εχουν...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ! και κάτι άλλο αν γνωρίζεις : Πόση ώρα παίρνει η αλλαγή ροδέλας και το update?

Εμένα μου το κράτησαν κανένα μισάωρο...Πιο πολύ κράτησε το update...Η ροδέλα αλλάχτηκε γρήγορα...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Το πήγα σήμερα το πρωί και μου είπαν μέχρι το μεσημέρι θα είναι έτοιμο...Ελπίζω να είναι το τελευταίο πρόβλημα που βγάζει γιατί έχω αρχίσει και ξενερώνω..(17 χιλιάρικα αυτοκίνητο και να το τρέχουμε καθε τρεις και λίγο στην αντιπροσωπεία)

Link to comment
Share on other sites

Εσύ έχεις αρχίσει να ξενερώνεις, εμείς έχουμε πλέον ξενερώσει τελείως...

σε καταλαβαίνω φίλε αλλα που να το ξέρουμε ? "αυτοκίνητο της χρονιάς" το βγάλανε (δεν είναι της πλάκας τίτλος)

Στο θέμα μας, τελικά το φτιάξανε μετά από 3 ώρες αναμονής (με αλλαγή ροδέλας - update εγκεφάλου) ελπίζω να μην ξαναπάω στην αντιπροσωπεία μέχρι το επόμενο service.

Link to comment
Share on other sites

"Αυτοκίνητο της χρονιάς" βγήκε από τους "δημοσιογράφους". Τους ίδιους "δημοσιογράφους" παπαγαλάκια που έχουν χαζέψει όλους τους Έλληνες για την κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα και μας έχουν κάνει καναπεδάκιδες...

Είμαστε πολύ θυματα του marketing της VW. Γιατί τα τελευταία χρόνια μόνο αυτό είναι το καλό της VW κι όχι τα αυτοκίνητα της... Μου το έλεγαν αλλά δεν το πίστευα. Τώρα με αυτά που μας έχουν τύχει, το πιστεύω ακράδαντα ότι η VW είναι αντιστρόφως ανάλογη της αξιοπιστίας.

Και τι να αναφερθώ; Τα Polo GTI που όλα καίνε λάδια; Τα TSI που η τουρμπίνα είναι για πέταμα μετά από 10 με 20 χιλιάδες km (Για να δούμε τώρα με τη ροδέλα); Τα Golf που η τρόμπα νερού είναι για πέταμα; Το DSG που στα λίγα χιλιόμετρα κάνει σαν κουδουνίστρα; Και που να λέω... Πλήρης απογοήτευση. Κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Οταν είχα πάει να βάλω τη ροδέλα κι εγώ πριν μερικούς μήνες, η διαδικασία που μου περιέγραψαν ήταν ως εξης: ξελασκάρισμα του actuator της wastagate , τοποθέτηση της ροδέλας και μετά συνεχείς δοκιμές στο δρόμο μέχρι να βρούνε τη σωστή ρύθμιση στο σφύξιμο της wastegate. Δεν ξέρω αν τελικά τα έκαναν όλα αυτά αν και μου ζήτησαν να αφήσω το αυτοκίνητο για τουλάχιστον 3-4 ώρες. Βασει αυτών απορώ λοιπών πως σε μερικούς απο εσάς έβαλαν απλά τη ροδέλα, έκαναν update και σας παρέδωσαν το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.