GERAKI123 Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Eμένα έκανε 1.30 ώρα περίπου. Και μπήκα πρώτος στο service. Του κάνουν και κάποιες δοκιμές πάντως γιατί είχα δει το αμάξι μου να κόβει βόλτες σε 1 αλάνα κοντά στο service. Πιστεύω τα παιδικά προβλήματα πως λύθηκαν για όλους εμάς τους beta testers. Ότι ήταν να βγάλει το βγάζει στα πρώτα 2 χρόνια το πολύ. Μετά έχεις τις ανάλογες φθορές σαν αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 (edited) Πιστεύω τα παιδικά προβλήματα πως λύθηκαν για όλους εμάς τους beta testers. Beta tester είμαι και εγώ που το πήρα 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του και παρ' όλα αυτά πάω για recall?? Mε προβληματισε ενα παλικαρι ομως που ηταν εκει γιατι μου ειπε οτι μετα τη ρυθμιση το προβλημα περεμεινε και το πηγαινοφερνει συνεχεια στο service,οπως επισης και οτι ενδέχεται να κινηθεί νομικά.. Επειδή σε κανέναν άλλο (όσοι γράφουν στο topic τουλ) δεν του ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα μετά τη τοποθέτηση ροδέλας, παίζει να φταίει το συγκεκριμένο συνεργείο;; (το autoclub αναφέρει το παιδί στο post) Edited April 4, 2012 by PoLo*** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Beta tester είμαι και εγώ που το πήρα 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του και παρ' όλα αυτά πάω για recall?? Επειδή σε κανέναν άλλο (όσοι γράφουν στο topic τουλ) δεν του ξαναπαρουσιάστηκε πρόβλημα μετά τη τοποθέτηση ροδέλας, παίζει να φταίει το συγκεκριμένο συνεργείο;; (το autoclub αναφέρει το παιδί στο post) Πιστεύω πως ήταν εργοστασιακό σφάλμα και η τοποθέτηση ροδέλας είναι μάλλον για όλα τα μοντέλα της για μακροζωία του κινητήρα. Ας μας πεί κάποιος που παρέλαβε πολύ πρόσφατα Polo τον προηγούμενο μήνα πχ αν φοράει ροδέλα η βλέπει κάτι διαφορετικό στην τουρμπίνα του. Παίζει να έχει πρόβλημα ο εγκέφαλος με την αναβάθμιση για τον προβληματισμό σου και να φταίει κάτι αλλο. Δεν νομίζω ότι ήταν θέμα ροδέλας αν μιλάμε για το ίδιο παιδί που είδε μειωμένη απόδοση. Όσοι έβαλαν το κολάρο νομίζω δεν έχουν αναφέρει πρόβλημα μέχρι τώρα. Προς το παρον τα polakia κουτσά στραβά επιβιώνουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Όπως το 'πες.. κουτσά στραβά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 εχω κανει αναβαθμιση τον μαρτιο του 12 3 φορες μετα την τοποθετηση του κολαρου.παντα το ιδιο προβλημα ενδειξη epc και κοβει το γκαζι. 6-4-12 τελευταια αναβαθμιση(προσχημα δεν περασαν οι προηγουμενες σωστα).αναμονη λοιπον και θα ενημερωσω οταν εχω νεωτερα.polo tsi 1200 μοντελο 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 (edited) Xμμμ. Ενδιαφέρον. Μακάρι να μην είχαν μπεί σωστά οι αναβαθμίσεις και πλέον να λύθηκε. Είσαι ο πρώτος που δημοσιεύει ξανά πρόβλημα με ΕPC μετά από τοποθέτηση κολάρου. Ελπίζουμε να μην πολλαπλασιαστούν τα κρούσματα. Edited April 6, 2012 by GERAKI123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 εχω κανει αναβαθμιση τον μαρτιο του 12 3 φορες μετα την τοποθετηση του κολαρου.παντα το ιδιο προβλημα ενδειξη epc και κοβει το γκαζι. 6-4-12 τελευταια αναβαθμιση(προσχημα δεν περασαν οι προηγουμενες σωστα).αναμονη λοιπον και θα ενημερωσω οταν εχω νεωτερα.polo tsi 1200 μοντελο 10 Φίλε σε ποιο συνεργείο είχες πάει για την τοποθέτηση κλπ κλπ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Φίλε σε ποιο συνεργείο είχες πάει για την τοποθέτηση κλπ κλπ? καψιοχας ιωαννινα.αλλα αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το αμαξι εχει χασει γκαζι δεν εχει το μπαμ που ειχε και επισης η εκτη εχω την εντυπωση οτι πατας δεν πατας ενα και το ιδιο ειναι.ολα αυτα βεβαια μετα την τελευταια αναβαθμιση πιο πριν δεν ειχα καταλαβει (προηγουμενες αναβαθμισεις)να εχει χασει επιδοσεις.ειδωμεν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 δεν νομιζω οτι ειναι θεμα συνεργιου η τοποθετηση ροδελας.ειναι κατι που μπαινει πολυ γρηγορα,εμενα τη βαλανε σε 10 λεπτα.....τωρα οσο αναφορα οτι δεν πατησαν οι αναβαθμισεις....πραγματικα δεν ξερω,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Εμένα έκανε 1:30 ώρα και είδα ότι έκανε και αναβάθμιση και δοκιμές. Εσένα όλα πως έγιναν μέσα σε 10 λεπτά; Παίζει να ήταν μεμονωμένη περίπτωση που όντως να μην κάθισε καλά η αναβάθμιση. Θα δούμε πως θα πάει το αμάξι του φίλου και περιμένουμε ενημέρωση αν του ξαναβγάλει EPC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 ΕΚΑΝΑ ΑΡΚΕΤΕς ΔΟΚΙΜΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 Έτσι είναι. Έχει περισσότερο νεύρο σε μένα χαμηλά. Είναι DSG το δικό μου αλλά δεν νομίζω να παίζει ρόλο. Eυχαριστούμε για την άμεση ενημέρωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjak Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 την διαφορα προς το καλυτερο την ειδες αμεσως η μετα απο λιγο καιρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 Με το που πήρα το αμάξι από το συνεργείο με το που πατούσα το γκάζι κατάλαβα το νεύρο και ότι φεύγει πιο σβέλτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 Εμένα έκανε 1:30 ώρα και είδα ότι έκανε και αναβάθμιση και δοκιμές. Εσένα όλα πως έγιναν μέσα σε 10 λεπτά; Παίζει να ήταν μεμονωμένη περίπτωση που όντως να μην κάθισε καλά η αναβάθμιση. Θα δούμε πως θα πάει το αμάξι του φίλου και περιμένουμε ενημέρωση αν του ξαναβγάλει EPC. Νομιζω οτι μιλαω ελληνικα κ οχι αλαμπουρνεζικα....ειπα 10 λεπτα εκανε να μπει η ροδελα κ οχι οτι εγινε κ η αναβαθμιση σε 10 λεπτα...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted April 12, 2012 Report Share Posted April 12, 2012 Σήμερα πήγα συνεργείο για το γνωστό θέμα. Δεν μου είχε παρουσιάσει ποτε προβλημα αλλα έκανα την αναβάθμιση προληπτικά. Πολλα παιδιά έχουν παραπονεθεί ότι κ μετα την τοποθέτηση της ροδελας είχαν ξανά προβλημα με αναμμένο το epc κλπ. Το ρώτησα σήμερα κ μ είπαν ότι αυτό συνέβη γιατί στην αρχή έβαζαν ροδελα 1mm, είδαν ότι δεν λύθηκε το προβλημα κ τώρα βάζουν των 2mm όπου μέχρι στιγμής φαίνεται να έχει λύσει οριστικά το προβλημα. Έτσι σε κάποιον που ξαναπαρουσιαστηκε το θέμα, μάλλον πρέπει να αλλάξει ροδελα. Τώρα όσον αφορά την συμπεριφορά του αμαξιου.. Πριν φύγω ο μηχανικός έκανε reset τις τιμες που είχε κρατήσει ο εγκέφαλος κ μ είπε ότι αναλόγως πως θα οδήγησω το αμαξι, αυτή τη συμπεριφορά θα αποθηκευσει. Όταν το οδήγησα αμέσως μετα την τοποθέτηση του κολαρου φάνηκε να έχει μια πολυ μικρή διάφορα στα μπαμ στις χαμηλές στροφές σε σχέση με πριν. Οδήγησα πολυ επιθετικά για ώρα κ το απόγευμα π το ξαναπηρα ήταν σαν να μην άλλαξε ποτε τίποτα. Μια χαρα, πολυ επιθετικό σε όλο το εύρος των στροφών κ το dsg ένιωσα ότι προσαρμοζοταν πολυ πιο γρήγορα στο στυλ της οδήγησης μου.. Αυτά απο εμένα, ελπίζω να βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Παραθέτω μια σημερινή πληροφορία από εξουσιοδοτημένο Service VW . Συγκεκριμένα υπάρχει οδηγία για προσθήκη ροδέλλας πάχους 2mm σε όλα τα ΤSI που έχουν κωδικό τουρμπίνας μέχρι και G και κατόπιν και το σχετικό update λογισμικού που επανακαθορίζει και την λειτουργία της waste-valve μετά την τιοποθέτηση της ροδέλας-αποστάτη. Επιπλέον το update βελτιώνει την διαχείριση του καυσίμου και την συμπεριφορά της τουρμπίνας σε συνθήκες φορτίου. Για όλους τους υπόλοιπους με τουρμπίνα >G ( Η,J,I...) δεν τιθεται θέμα ροδέλας και υπάρχει κι εδώ νέο update (χωρίς το κομμάτι για την ρύθμιση waste-gate). Αυτό είναι γνωστό από καιρό. Το επίσημο recall μιλάει για ροδέλα 2mm. Ίσως όσοι βάλαν κολάρο νωρίτερα να έχουν προβληματάκια. Αλλά μόνο 1 άτομο παραπονέθηκε σε αυτό το forum. Δεν είχαμε πολλά κρούσματα μετά την τοποθέτηση ροδέλας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
26ska Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 καλησπερα!εγω πηγα στην autoclub για να βαλω ροδελα κ να κανω κ την αναβαθμιση,χωρις να μου εχει παρουσιασει κατι το αμαξι,απλα προληπτικα.μολις παρελαβα απο το συνεργειο το αμαξι ητανε πλεον πια ταφος!ρε παιδια το αμαξι αν δν φτασει κοντα στις 3000 στροφες δν αρπαζει!κ εδω ακουω απο πολλους οτι βελτιωθηκε κ αρπαζει απο χαμηλα!που το πηγατε το αμαξι σας για ροδελα κτλ?κ οσοι το εχετε παει στην autoclub παραλαβατε τοσο αλλαγμενο το αμαξι?τι να κανω να το παω κ σε αλλο συνεργειο μπας κ μου το ξυπνησουνε?παρεπιπτοντως ειναι dsg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 (edited) καλησπερα!εγω πηγα στην autoclub για να βαλω ροδελα κ να κανω κ την αναβαθμιση,χωρις να μου εχει παρουσιασει κατι το αμαξι,απλα προληπτικα.μολις παρελαβα απο το συνεργειο το αμαξι ητανε πλεον πια ταφος!ρε παιδια το αμαξι αν δν φτασει κοντα στις 3000 στροφες δν αρπαζει!κ εδω ακουω απο πολλους οτι βελτιωθηκε κ αρπαζει απο χαμηλα!που το πηγατε το αμαξι σας για ροδελα κτλ?κ οσοι το εχετε παει στην autoclub παραλαβατε τοσο αλλαγμενο το αμαξι?τι να κανω να το παω κ σε αλλο συνεργειο μπας κ μου το ξυπνησουνε?παρεπιπτοντως ειναι dsg. Κι εγώ εκεί το πήγα. Όταν το οδήγησα αμέσως μετά την τοποθέτηση ήταν όντως πιο νοχελικό σε σχέση με παλιά. Εγώ οδήγησα πολύ επιθετικά για αρκετή ώρα και το βράδυ που το ξαναπήρα βόλτα ήταν σαφώς πιο βελτιωμένο. Μην με ρωτάς πώς έγινε αυτό, μάλλον αποθηκεύει νέα δεδομένα ο εγκέφαλος και προσαρμόζεται σε αυτή την απόσταση που δημιουργείται από την ροδέλα. Δυστυχώς όντως λίγη απόδοση χάνεται αλλά αν είναι να μην ξαναπαρουσιάσει πρόβλημα τότε χαλάλι.. Edited April 13, 2012 by PoLo*** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jon_6r Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 καλησπερα!εγω πηγα στην autoclub για να βαλω ροδελα κ να κανω κ την αναβαθμιση,χωρις να μου εχει παρουσιασει κατι το αμαξι,απλα προληπτικα.μολις παρελαβα απο το συνεργειο το αμαξι ητανε πλεον πια ταφος!ρε παιδια το αμαξι αν δν φτασει κοντα στις 3000 στροφες δν αρπαζει!κ εδω ακουω απο πολλους οτι βελτιωθηκε κ αρπαζει απο χαμηλα!που το πηγατε το αμαξι σας για ροδελα κτλ?κ οσοι το εχετε παει στην autoclub παραλαβατε τοσο αλλαγμενο το αμαξι?τι να κανω να το παω κ σε αλλο συνεργειο μπας κ μου το ξυπνησουνε?παρεπιπτοντως ειναι dsg. πριν περιπου 1 μηνα ειχα παει στην karenta με ροδελα 2mm και αναβαθμιση εγκεφαλου το αμαξι παει πολυ καλυτερα απο πριν καμια σχεση με μεγαλυτερη ροπη σε ολο το φασμα των στροφων!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
26ska Posted April 14, 2012 Report Share Posted April 14, 2012 πριν περιπου 1 μηνα ειχα παει στην karenta με ροδελα 2mm και αναβαθμιση εγκεφαλου το αμαξι παει πολυ καλυτερα απο πριν καμια σχεση με μεγαλυτερη ροπη σε ολο το φασμα των στροφων!!!! εμ ειδατε τελικα που ο καθενας λεει τα δικα του?αλλου ανασταινεται το αμαξι,αλλου πεθαινει.υποθετω βεβαια οτι μαλλον αυτοι που τους πεθαινει ειμαστε αυτοι που δν ειχαμε κανει πριν καμια αναβαθμιση απο την αγορα ενω οι αλλοι που ανεσταινεται ειναι εκεινοι οι οποιοι εχανε κ αλλες αναβαθμισεις.υποθεσεις απλες κανω γιατι ακρη δν βγαζω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manolis86 Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Εγω πάντως που εχω κανει την πρώτη αναβάθμιση και τωρα εκανα κ την δεύτερη με την αλλαγη της ροδελας παει μια χαρα .... Να μην το ματιασω έλεγα ´´ αυτο ειναι το αμαξι μου?´´...... Απλα γενικα θα πω κατι , με το που δείτε το οτιδηποτε γρήγορα στην αντιπροσωπεία ..... Εγω δεν εχω κανένα προβλημα με την αντιπροσωπεια .... Το αμαξι γενικα ειναι αριστο παρολο τα προβλήματα του.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 οχι αντιπροσωπεια, για καψιμο θα παει αν παρουσιασει κατι αλλο......κ θα βαλω κ μια σκαρια παιδακια πανω να το ευχαριστηθω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 (edited) Μπορεί κάποιος απο αυτούς που τοποθέτησαν την ροδέλα τελευταία, να μου πει πόσων χιλιοστών ήταν; Γιατί τελικά παίζουν 2 ροδέλες. Αλλες έβαζαν αρχικά (1.0mm) κι άλλες τώρα (2.0mm). Edited May 2, 2012 by Overhauled Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 ροδελα 2mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...