Jump to content
djibril cisse

Πρόβλημα Με Την Τουρμπινα

Recommended Posts

Με πήραν και μένα σήμερα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ακριβώς αυτό το πρόβλημα με την wastegate άλλα νομίζω μου το είπε άξονα κάπως μακρύτερο η μικρότερο. Μάλλον δεν κατάλαβα καλά.Μου είπε επίσης ότι σίγουρα στο μέλλον θα βγει η βλάβη οπότε να το κάνουμε προληπτικά από τώρα.

Η ροδέλλα αυτή είναι επί της ουσίας ένας αποστάτης ο οποίος αυξάνει κατά 2 χιλιοστά το διάδρομο μέσα στον οποίο κινείται ο άξονας της wastegate (ή αν προτιμάς τη διαδρομή του άξονα αυτού) , με αποτέλεσμα να μην κολλάει πλέον.

Το αν θα βγει ή όχι η βλάβη δεν είναι καθόλου σίγουρο. Κι εγώ έτσι προληπτικά έκανα την τοποθέτηση του αποστάτη και της αναβάθμισης. Το δικό μου σκεπτικό ήταν ότι ναι μεν δεν είχα πρόβλημα, πολλοί φίλοι από εδώ είχαν ήδη προχωρήσει σε αυτή τη λύση και ησύχασαν και το κυριότερο ήταν πως αν δεν άφηνα να εφαρμοστεί αυτή η καμπάνια στο αυτοκίνητό μου, σε πιθανή μελλοντική βλάβη θα πατούσαν στο γεγονός άρνησης της εφαρμογής της καμπάνιας και θα ήμουν εκτεθημένος. Οπότε ας είναι αυτοί εκτεθημένοι. Δόξα τω Θεό δεν έχω κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο και για τους παραπάνω λόγους προτείνω να πας να σου εφαρμόσουν την καμπάνια, δεν παίρνει πάνω από μια ώρα και το μαγαλύτερο μέρος της χρονοκαθυστέρησης είναι από τη λειτυργία της αναβάθμισης της ECU κι όχι από την τοποθέτηση της ροδέλλας.

Link to comment
Share on other sites

Η ροδέλλα αυτή είναι επί της ουσίας ένας αποστάτης ο οποίος αυξάνει κατά 2 χιλιοστά το διάδρομο μέσα στον οποίο κινείται ο άξονας της wastegate (ή αν προτιμάς τη διαδρομή του άξονα αυτού) , με αποτέλεσμα να μην κολλάει πλέον.

Το αν θα βγει ή όχι η βλάβη δεν είναι καθόλου σίγουρο. Κι εγώ έτσι προληπτικά έκανα την τοποθέτηση του αποστάτη και της αναβάθμισης. Το δικό μου σκεπτικό ήταν ότι ναι μεν δεν είχα πρόβλημα, πολλοί φίλοι από εδώ είχαν ήδη προχωρήσει σε αυτή τη λύση και ησύχασαν και το κυριότερο ήταν πως αν δεν άφηνα να εφαρμοστεί αυτή η καμπάνια στο αυτοκίνητό μου, σε πιθανή μελλοντική βλάβη θα πατούσαν στο γεγονός άρνησης της εφαρμογής της καμπάνιας και θα ήμουν εκτεθημένος. Οπότε ας είναι αυτοί εκτεθημένοι. Δόξα τω Θεό δεν έχω κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο και για τους παραπάνω λόγους προτείνω να πας να σου εφαρμόσουν την καμπάνια, δεν παίρνει πάνω από μια ώρα και το μαγαλύτερο μέρος της χρονοκαθυστέρησης είναι από τη λειτυργία της αναβάθμισης της ECU κι όχι από την τοποθέτηση της ροδέλλας.

Ακριβώς έτσι μου το είπε αποστάτης απλά δεν το θυμόμουν. Απο την πρώτη στιγμή του έκλεισα ραντεβού για την επόμενη τρίτη σε τέτοια θέματα δεν το ρισκάρω και όπως είπες αν πάει κάτι στραβά δεν θα είναι δικιά μου ευθύνη.

Link to comment
Share on other sites

ας γραψω κι εγω τι εγινε με το δικο μου...αγορασμενο πριν 8 μηνες το πολακι,οταν το πηγα για τα πρωτα λαδακια μου ειπαν για τη συγκεκριμενη ανακληση και για τη ροδελα και το αφησα να την τοποθετησουν...αφου την τοποθετησαν και εκαναν και το update ,αυτο που παρατηρησα και ειμαι σιγουρος πλεον μετα απο 2000χλμ απο τοτε ειναι το εξης:το τουρμπο ανοιγει εκει που ανοιγε και πριν γυρω στις 1700-1800,απλα μπαινει λιγο πιο ομαλα στην αρχη με πιο εντονο ξεσπασμα ομως απο τις 2500 και πανω απ'οτι πριν καθως επισης το αμαξι μου φαινεται πιο νευρικο και πιο προθυμο στο γκαζι...εγω ειμαι ευχαριστημενος,καθως φοβομουν μη γινει καμια στραβη και παρω πισω χειροτερη επιταχυνση και αισθηση απ'οτι πριν..η ροδελα που μου εβαλαν φαινεται πανω στη wastegate..

Link to comment
Share on other sites

ας γραψω κι εγω τι εγινε με το δικο μου...αγορασμενο πριν 8 μηνες το πολακι,οταν το πηγα για τα πρωτα λαδακια μου ειπαν για τη συγκεκριμενη ανακληση και για τη ροδελα και το αφησα να την τοποθετησουν...αφου την τοποθετησαν και εκαναν και το update ,αυτο που παρατηρησα και ειμαι σιγουρος πλεον μετα απο 2000χλμ απο τοτε ειναι το εξης:το τουρμπο ανοιγει εκει που ανοιγε και πριν γυρω στις 1700-1800,απλα μπαινει λιγο πιο ομαλα στην αρχη με πιο εντονο ξεσπασμα ομως απο τις 2500 και πανω απ'οτι πριν καθως επισης το αμαξι μου φαινεται πιο νευρικο και πιο προθυμο στο γκαζι...εγω ειμαι ευχαριστημενος,καθως φοβομουν μη γινει καμια στραβη και παρω πισω χειροτερη επιταχυνση και αισθηση απ'οτι πριν..η ροδελα που μου εβαλαν φαινεται πανω στη wastegate..

Καταρχάς καλώς όρισες! :thumbsu:

Μήπως είδες να μας πεις σε τι κωδικό τελειώνει η wastegate σου? Σε G, σε Η, Ι??? κλπ κλπ.

Σε ρωτάω γιατί υποτίθεται ότι η συγκεκριμένη ανάκληση αφορούσε κωδικούς μέχρι και G.

Αν το αγόρασες πριν 8 μήνες μου φαίνεται περίεργο να είχες G. Εκτός αν το αγόρασες μεταχ/νο.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς καλώς όρισες! :thumbsu:

Μήπως είδες να μας πεις σε τι κωδικό τελειώνει η wastegate σου? Σε G, σε Η, Ι??? κλπ κλπ.

Σε ρωτάω γιατί υποτίθεται ότι η συγκεκριμένη ανάκληση αφορούσε κωδικούς μέχρι και G.

Αν το αγόρασες πριν 8 μήνες μου φαίνεται περίεργο να είχες G. Εκτός αν το αγόρασες μεταχ/νο.

το πολο μου το αγορασα καινουριο το φεβρουαριο του 2012,κι εγω πιστευα πως η ανακληση δεν επιανε το δικο μου μιας και ισχυε για πιο παλιες εκδοσεις αλλα μου ειπαν απτην αντιπροσωπεια οτι στην ανακληση ειναι και το δικο μου και την ειδα κι ολας τη ροδελα που μου εβαλαν και δεν την ειχε πριν...τον κωδικο τον εχω γραμμενο καπου ,θα το βρω και θα σας το πω αυριο...(αν κι απ'οτι θυμαμαι η Η η Ι τελειωνει...δεν θυμαμαι να ειχε πουθενα G)

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα προηγούμενο ποστ ενός φίλου..

Παραθέτω μια σημερινή πληροφορία από εξουσιοδοτημένο Service VW .

Συγκεκριμένα υπάρχει οδηγία για προσθήκη ροδέλλας πάχους 2mm σε όλα τα ΤSI που έχουν κωδικό τουρμπίνας μέχρι και G και κατόπιν και το σχετικό update λογισμικού που επανακαθορίζει και την λειτουργία της waste-valve μετά την τιοποθέτηση της ροδέλας-αποστάτη.

Επιπλέον το update βελτιώνει την διαχείριση του καυσίμου και την συμπεριφορά της τουρμπίνας σε συνθήκες φορτίου. Για όλους τους υπόλοιπους με τουρμπίνα >G ( Η,J,I...) δεν τιθεται θέμα ροδέλας και υπάρχει κι εδώ νέο update (χωρίς το κομμάτι για την ρύθμιση waste-gate).

Αν όντως ισχύει το H ή I

το πολο μου το αγορασα καινουριο το φεβρουαριο του 2012,κι εγω πιστευα πως η ανακληση δεν επιανε το δικο μου μιας και ισχυε για πιο παλιες εκδοσεις αλλα μου ειπαν απτην αντιπροσωπεια οτι στην ανακληση ειναι και το δικο μου και την ειδα κι ολας τη ροδελα που μου εβαλαν και δεν την ειχε πριν...τον κωδικο τον εχω γραμμενο καπου ,θα το βρω και θα σας το πω αυριο...(αν κι απ'οτι θυμαμαι η Η η Ι τελειωνει...δεν θυμαμαι να ειχε πουθενα G)

τότε είτε οι αντιπροσωπείες είναι ανενημέρωτες ή οι γερμανοί είναι τραγικότατοι.

Link to comment
Share on other sites

τελικa λaθος δικο μου...το τσεκaρa σημερa...G εινaι τελικa...aλλa πως γινετaι aυτο?το aμaξι το πηρa κaινουριο 2/2012!κaι εινaι το τσι με τa 90 η κaινουριa εκδοση...εκτος κι aν συνεχιζουν νa baζουν waste με κωδικο G aκομa, μιaς κι ελυσaν το προbλημa με τη ροδελa...τι νa πω..

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

οντως...σου λεει μιaς κaι λυσaμε το προbλημa με τη ροδελa γιaτι νa πετaξουμε ολες aυτες τις waste aς τι χρησιμοποιησουμε..το πaρaξενο εινaι γιaτι νa μην baλουν τη ροδελa aπτο εργοστaσιο?aφου ξερουν προφaνως το προbλημa σε οσa δινουν με aυτη τη wastegate?τεσπa,εμενa με ενδιaφερει περισσοτερο,νa μην εχω προbλημa...

Link to comment
Share on other sites

Γιaτί λογικά δεν τους συμφέρει νa εφaρμόσουν την μέθοδο aυτή σε ολόκληρη πaρaγωγή κaι νa χάσουν χρόνο aπ'την στιγμή που είνaι κάτι εύκολο γιa τις aντιπροσωπείες κaι γίνετaι πολύ γρήγορa.

Edited by Thunderer
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε aυτο,aλλa σκεψου ποσο μπορει νa ξενερωσει κaποιος με το aμaξι του aν την πaθει πριν τον ειδοποιησουν aπτην aντιπροσωπειa η δεν το ξερει,η ποσa πaρaπονa μπορει νa υπaρξουν aπο κaτοχους προς τον τυπο κaι τη vw..(μονο εδω στο φορουμ,οι μισοι εινaι ευχaριστημενοι μετa την τοποθετηση ροδελaς κaι update κι aλλοι μισοι δυσaρεστημενοι aπτο update,baση των οσων διabaζω).εγω ειμaι της aποψης οτι φτιaχνεις κaτι κaντο σωστa aπτη στιγμη που γνωριζεις το προbλημa..τεσπa, aς κaνουν ο,τι θελουν,το θεμa εινaι νa μην εχει ξaνa κaποιος aλλος προbλημa με το πολaκι του..

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

παιδια και εγω ετσι την πατησα , γνωριζα το προβλημα μεν ειχα 27 000 χλμ χωρις προβλημα, και ξαφνηκα σε ταξιδι απο σταματα ξεκηνα κολισε,,,,,,,,,, εδω ειμαστε,,,,,, αστε πολυ ξενερωμα, μετα μολις κρυωσε (2ωρο) δουλευε κανονικα για αλλα 2000 χλμ, αργησαν πολυ οι αντιπροσωπιες της ΣΕΑΤ να φερουν τα ανταλακτηκα, δεν ξερω τη πεχτηκε με την vw , και εγω ειχα ενα προβλημα ενω μου εβαλαν προγραμμα και ροδελα, εβγαζε παλι σφαλμα, ευτιχος το εμφανησε οταν ημουν εκει, και περασαν κατι ξανα. ας ελπισουμε να μην βγαλη τπτ καινουριο!!!! καλα χιλιομετρα με το τουτου σας

Link to comment
Share on other sites

Πολύ περίεργα όλα αυτά...στεναχωρήθηκα που τα διάβασα όλα αυτά.

Μετά τις γιορτές θα το πάω για σερβις.Που λέτε να το πάω; Έχω 20.000χλμ και είναι του 2010.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά και καλωσ σας βρηκα. Παρήγγειλα το polo tsi με τα 90 άλογα, θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει ακόμα αυτό το θέμα με την τουρμπινα ή έχει λυθεί το πρόβλημα;

Edited by kkoletsis
Link to comment
Share on other sites

λογικά εσύ θα το παραλάβεις με την καινούρια ροδέλα και τον καδένα χρονισμού....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

 

Τελικά και το δικό μου Polo αντιμετώπισε το πρόβλημα που συζητάμε εδώ με την τουρμπίνα. Με τη βοήθεια της συζήτησης που γίνεται εδώ, πήγα "διαβασμένος" στον μάστορα και το έλυσα άμεσα το θέμα μέσα σε ένα πρωινό. Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει βγει κάποια άλλη εργοστασιακή "αναβάθμιση" για τα Polo 1200 TSI του 2010 (εκτός αυτών του εγκεφάλου και της τουρμπίνας) έτσι ώστε στο επόμενο service να πάω υποψιασμένος στο συνεργείο!

 

Σας ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια την οποία μου έδωσαν οι συζητήσεις σας εδώ μέσα...


Αλήθεια έχει παρουσιαστεί σε κάποιον από εσάς ξανά πρόβλημα, μετά την προσθήκη της ροδέλας στην τουρμπίνα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε και Χρόνια Πολλά! Με την προσθήκη της ροδέλας δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα. Το δικό μου είναι από τα πρώτα και δε μου ξαναπαρουσίασε κάτι πέραν της ροδέλας που μπήκε το 2011 και της καδένας που αλλάχθηκε το 2012.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου καλησπέρα.Πολύ ωραίο το site και πολύ χρήσιμα όλα αυτά που γράφετε, ειδικά για κάποιον που δεν κατέχει μηχανικές γνώσεις. Αλλά να μην σας κουράζω, μπαίνω κατευθείαν στο θέμα. Έχω ένα polo 1.2 tsi (6 ταχύτητες-4πορτο) αγορασμένο καινούργιο το Μάιο του 2011. Τώρα για ημερομηνία παράγωγης δεν γνωρίζω. Το αυτοκίνητο στα 3,5 χρονιά έχει κάνει 37.000 χλμ. Να πω ότι όλα έγιναν με χαλαρή εντελώς οδήγηση  και σε ταξίδια κοντινά με ταχύτητες  100-120 χ.α.ω το ανώτερο. Πριν 3 μήνες άναψε το λαμπάκι του epc για πρώτη φορά, με τα γνωστά σε όλους σας αποτελέσματα. Έσβησα το κινητήρα, έβαλα ξανά μπρος και το πρόβλημα λύθηκε. Το πρόβλημα παρουσιάστηκε άλλες 3-4 φορές από τότε και λύθηκε με τον ίδιο τρόπο. Προχθές όμως ξαναπαρουσιάστηκε το πρόβλημα και συμβαίνει το εξής. Το λαμπάκι του epc είναι αναμμένο μόνιμα, το λαμπάκι του καταλύτη είναι  αναμμένο μόνιμα, και το παράδοξο είναι ότι και το λαμπάκι του αντισπίντ είναι και αυτό αναμμένο μόνιμα. Και διαβάστε τώρα προσεκτικά τι συμβαίνει. Ενώ είναι αναμμένο το epc το αυτοκίνητο δεν σέρνετε εντελώς όπως έγινε τις πρώτες φορές, αλλά έχει κάποια μισοδύναμη ο κινητήρας και δεν σας κρύβω ότι έκανα γύρω στα 200χλμ για να επιστρέψω στην κατοικία μου σε αυτή την κατάσταση. Συγχρόνως όμως αναμμένο και το λαμπάκι του καταλύτη, και από αυτά που διάβασα εδώ στο φόρουμ, από ότι κατάλαβα ο κινητήρας λειτούργει σε κατάσταση ασφαλείας. Συγχρόνως όμως ειναι συνεχώς αναμμένο και το λαμπάκι του αντισπιντ, με το αντισπιντ όμως να βρίσκετε σε λειτουργία, σε δοκιμή που έκανα το αυτοκίνητο δεν σπινάρει. Το αυτοκίνητο έχει κάνει τα σέρβις του όλα κανονικά.Η εγγύηση έχει λήξη. Το τελευταίο σερβις έγινε σε συνεργείο εξωτερικό. Θέλω να ρωτήσω τα εξης.1) Εάν πάω για τοποθέτηση ροδέλας και την αναβάθμιση που λέτε θα έχω καμία χρέωση επειδή έληξε η εγγύηση; 2) Επειδή πλέον κατοικώ σε διαφορετική πόλη από αυτή που αγόρασα το αυτοκίνητο η αντιπροσωπεία τις πόλης που κατοικώ θα με καλύψει δωρεάν; 3) Σε περίπτωση που μου ζητήσουν κανένα τρελό ποσό στην αντιπροσωπεία, μπορώ να αγοράσω μια ροδέλα από το εμπόριο και να πάω σε ένα συνεργείο εξωτερικό να μου την τοποθετήσουν;

Edited by george villa
Link to comment
Share on other sites

Μιλά με τα κεντρικά ή με μια αντιπροσωπεία , δώσε το πλαισιο σου και ρωτα αν υπάρχει η καμπάνια για την ροδέλα στην τουρμπίνα ! Αν υπάρχει τότε δώσε την τοποθεσία σου και ρωτα σε ποιον πρεπει να πας για να κανεις την αναβάθμιση

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σας κ απο μενα..

 

διαβασα με προσοχη ολο το θεμα..εχω ενα ρκοντα ρουμστερ 1,2 τσι, που απο οσο καταλαβα εχει το ιδιο μοτερ..

 

η τουρμπινα εχει τον αριθμο G, κ εχει τοποθετηθει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη η περιβοητη ροδελα..

 

εμενα μου κανει ενα κλωτσημα επαναλαμβανομενο οταν με σχετικα χαμηλες στροφες ανοιγω γκαζι για να επιταχυνω..κ δεν ειναι το κλωτσημα ενος κινητηρα που απλα κρεμαει κ θελει κατεβασμα στο κιβωτιο..αλλα δυσκολια να επιταχυνει κ μολις ανεβασει λιγο με το ζορι φευγει μετα..

 

(να μην αρχισω για καδενες κτλ...σε αλλο ποστ..ενα ενα..)

Edited by ajax
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.Σκέφτομαι να πάρω μεταχειρισμένο ένα polo1.2TSI (90HP) του 01/15.Έχει γύρω στα 25000.Το έχει ένα συνάδελφος για να κινείται μέσα στην πόλη  και να κάνει τις μικροδουλειές.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι με σωστή οδήγηση,συντήρηση και service να βγάλει μια δεκαετία με αξιοπρέπεια και να μην μου πάει ο κούκος,αηδόνι μετά την επταετία και δίνω έναν σωρό λεφτά σε ανταλλακτικά και επισκευές. Ποία είναι τα κύρια προβλήματα  που παρουσιάζουν;Ποία μηχανικά μέρη-αναλώσιμα έχετε παρατηρήσει  ότι έχουν περιορισμένη  διάρκεια ζωής;Τέλος θα ήθελα να μάθω σε πολύ γενικό επίπεδο πόσο είναι το κόστος του <<μικρού>> service και πόσο του μεγάλου στην αντιπροσωπεία;Ευχαριστώ προκαταβολικά κι ελπίζω στη συντομότερη απάντηση σας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

νέος στο forum αν και έχω διαβάσει αρκετά θεματα στο παρελθόν δεν χρειάστηκε ποτέ να γράψω. Δυστυχώς έχω το γνωστό πρόβλημα που περιγράφεται εδώ.

Κάτοχος Polo κυκλοφορίας 1/2011 με 70.000 χλμ αγορασμένο μεταχειρισμένο πριν από μερικούς μήνες. Πριν από μια εβδομάδα άρχισε να μου κάνει όλα τα συμπτώματα που περιγράφονται εδώ. Αναβει το EPC, το αμαξι κόβει και μπαινει σε safe mode, αν το σβήσω και μετά από λιγα δευτερόλεπτα βάλω μπρος έχει φύγει το EPC και το αμαξι λειτουργεί κανονικά.

Το πήγα αρχικά σε ενα εξειδικευμένο VW συνεργείο, μου δείχνει το fault το οποίο είναι ίδιο με αυτό που έχει αναφερθεί εδώ, και μου λένε στο συνεργείο πως μάλλον θελει αλλαγη η βαλβίδα. Κοιτάζω την βαλβίδα και o κωδικός της είναι ο προβληματικός. Λέω στον μηχανικό πως υπαρχει οδηγία από την VW για το συγκεκριμένο πρόβλημα να μπαίνει ροδέλα και να γίνεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου.

Έκληκτος τον ακούω να μου λεει, "όχι δεν μπορεί να γίνει σε σένα αυτό, μίλησα με την αντιπροσωπεία και για τον δικό σου αριθμό πλαισίου δεν βγάζει κάτι."

Μετά από αυτό παίρνω τηλέφωνο την Karenta σε Μαρούσι και Πατήσια και μου λένε το ίδιο πραγμα. Έκλεισα ραντεβού την δευτέρα να πάω στα πατήσια να το δουν.

Ασχέτως αν μου λένε πως δεν βρίσκουν κάποια οδηγία για το αμάξι μου, να επιμείνω; Να τους πω να μιλήσουν με Γερμανία; Κατί άλλο; Τι με συμβουλεύετε να κάνω και πως να το χειριστώ;

Ευχαριστώ εκ των προταιρων για τον χρόνο και τις απαντήσεις. 

Link to comment
Share on other sites

@c_access

Να ζητήσεις να σου κάνουν την οδηγία τοποθέτησης ροδέλας στην wastegate. Δυστυχώς αν το πλαίσιο σου δεν είναι στο εύρος κάλυψης μιας οδηγίας (καμπάνιας) ή μιας ανάκλησης, τα συνεργεία συμπεριφέρονται αυτιστικά. Αν δεν βγάλεις άκρη, ο κωδικός αυτής της οδηγίας για τα Skoda (που είναι το δικό μου) ήταν 24W6. Σε τελική πήγαινε σε μια αντιπροσωπία Skoda να σου κάνουν τη δουλειά. Μια μεταλλική φλάντζα δυο χιλιοστών τοποθετούν και σε δυο λεπτά είναι έτοιμο.

Στην περίπτωσή σου επειδή το αυτοκίνητο είναι 1/11 θεωρούν ότι ανήκει στα μεταγενέστερα μοντέλα που θεωρητικά είχαν λύσει το πρόβλημα.

----off topic----

Ανάθεμα τους με τους κωδικούς πλαισίων και την τύφλα που τους δέρνει. Το δικό μου έπασχε από το κλασικό πρόβλημα με την καδένα χρονισμού, τους το έλεγα από πολύ νωρίς και μου απαντούσαν ότι δεν είναι τίποτα και ότι το δικό μου πλαίσιο δεν είναι μέσα σε εκείνα της ανάκλησης. Αργότερα που βγήκε το αυτοκίνητο από την εγγύηση μου είπαν ότι ο θόρυβος είναι από την καδένα και χρήζει αλλαγής, αλλά επειδή το πλαίσιο δεν είναι μέσα σε εκείνα της ανάκλησης πρέπει να πληρώσω 750 ευρώ. Εγώ πήγα σε εξωτερικό εξειδικευμένο συνεργείο και πλήρωσα 350 ευρώ.

----Τέλος off topic----

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.