Jump to content
yositosi

Διαφορές Passat Cc 1.8Tsi Με Μοτέρ Bzb Και Cdaa

Recommended Posts

Με πήραν τηλέφωνο Σίμο και μάλιστα φαινόταν και βιαστικοί, ενώ σε άλλους είπαν να το αφησουν να γινει μαζι με το επόμενο service.

Link to comment
Share on other sites

Αφού καθόμασταν με ένα μέλος που έχει το RLine και χαζέυαμε το μοτέρ του (νέο αυτοκίνητο) παρατήρησα τελικά ότι οι διαφορές μεταξύ των παλαιότερων εκδόσεων που φορούσαν τον BZB, και των νεότερων που φοράνε τον CDAA είναι αρκετά εμφανείς.

Ως προς το μηχανικό μέρος, μπορούμε να συνοψίσουμε τα εξής

-BZB: To μελανό σημείο αυτού του μοτέρ ήταν η έλλειψη του δεύτερου αισθητήρα λάμδα (που έχει ο δίλιτρος CDAA) και η παράλληλη χρήση ενός και μοναδικού ο οποίος μάλιστα είναι narrowband. Από πλευράς VW, ήταν μια προσπάθεια ελέγχου του κόστους (περικοπές), αλλά από πλευράς tuning ήταν ένας πονοκέφαλος.

-CDAA: Στην εξέλιξη του BZB, ήρθε ο CDAA, όπου πρακτικά επιτέλους προοστέθηκε όπως και στα δίλιτρα πλεον, και δεύτερος αισθητήρας λάμδα όπου ενώ παράλληλα έγιναν και wideband.

Στα λόγια όλα καλά ακούγονται, αλλά με λίγο ψάξιμο παρατηρήσαμε τις εξής διαφορές:

1) Στον CDAA έχει αλλάξει ο MAF σαν κωδικός ανταλλακτικού, και παράλληλα έχει αλλάξει και η πατούρα του στο maf casing του με τα όποια προβλήματα αυτό δημιουργεί στην χρήση μιας aftermarket εισαγωγής αέρα που αντικαθιστά τα πάντα από την τουρμπίνα ως την μετώπη (βλ. Εισαγωγές αέρα για Passat CC 1.8 TSi )

2) Ο πίαω αωλήνας της εισαγωγής αέρα (πάνω από την τουρμπίνα) έχει αλλαχτεί σαν κωδικός. Οπτικά είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ σαν καλούπια, αλλά και από την αφή και μόνο φαίνεται ότι ο νέος που φοράει ο CDAA είναι από πολύ φθηνότερο πλαστικό (σκληρό, δύσκαμπτο και πιο γυαλιστερό)

2) Ως δια μαγείας, ενώ ο BZB φορούσε τουρμπίνα K03 της Borg Warner Germany, στον CDAΑ φοριέται πλεον τουρμπίνα της Borg Warner China!!! Σαν βάρος και μόνο αν τις πάρει στα χέρια θα δει κάποιος ότι κάτι δεν παει καλά. Συνεχίζοντας το ψαχούλεμα θα δει ότι σημεία που είναι "χυτά μονομπλόκ καλούπια" στην Γερμανική έκδοση, είναι διαιρούμενα και σφηνωτά στην Κινέζικη για επίτευξη χαμηλότερου κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα και η φτερωτή έχει διαφορετικό σχεδιασμό.

Φωτό δίπλα δίπλα:

dsc00169zj.jpg

3) Μετά έκπληξης παρατήρησα ότι μέχρι και στην θήκη της μπαταρίας έπεσε κοστολογικό μαχαίρι...

Ενώ στα BZB έβαζαν την μπαταρία μέσα στην θερμοπροστατευτική θήκη της, και εν συνεχεία όλο το σετ μέσα στο πλαστικό κουτί, πλεον σαν τα LEON χρησιμοποιούν μόνο την θερμοπροστατευτική θήκη η οποία απλα έχει και κουκούλα/καπάκι!

Δηλαδή από αυτό...

112_0806_02z+2009_VW_tiguan+engine.jpg

Πήγαμε εδώ...

FMIND12Dub.jpg

Να σε ρωτήσω τώρα το εξής.Εγώ έχω το octavia του 2010 με το cdaa το μοτέρ.ΤΙ K04 μπορώ να την βάλω?Ταιριάζει στην πολλαπλή?Επειδή στο bzb με την K03 ξέρω ότι ταίριαζε.

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω τώρα το εξής.Εγώ έχω το octavia του 2010 με το cdaa το μοτέρ.ΤΙ K04 μπορώ να την βάλω?Ταιριάζει στην πολλαπλή?Επειδή στο bzb με την K03 ξέρω ότι ταίριαζε.

φιλε ολες ταιριαζουν και μπαινου κουτι ειτε ειναι cda ειτε bzb ειτε byt απλως εαν πεις να βαλεις την γνησια κ04 θελει ενα μικρο κοψε ραψε στο πανω μερος της τουρμπινας ωστε το πανω μερος να μην βρισκεις στο κεφαλατι του μοτερ και πρεπει να τραβηξεις και μπροστα την σκαστρα σου αυτο ειναι ολο ενω εαν πεις να βαλεις μιa APR που ειναι για tsi δεν θελει ουτε κοψε ραψε ουτε να τραβηξεις μπροστα την σκαστρα εχει γινει η καταλληλη εργασια απο την ΑΠΡκαι μπενει κουτι σε εμας δες εδω και θα καταλαβεις τι κοβεις και τι ραβεις και ποια ειναι η διαφορα αυτη που λεω http://www.goapr.com/products/turbo_trans_18_tsi_k04.html
Link to comment
Share on other sites

... και φυσικά να βρεις μετά και ένα σωστό πρόγραμμα που να μην κάνει το παραμικρό απο missfires κτλ κτλ κτλ ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.