yositosi Posted May 7, 2011 Author Report Share Posted May 7, 2011 Stef, σε κάλεσαν ή μόνος σου ρώτησες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 8, 2011 Report Share Posted May 8, 2011 Με πήραν τηλέφωνο Σίμο και μάλιστα φαινόταν και βιαστικοί, ενώ σε άλλους είπαν να το αφησουν να γινει μαζι με το επόμενο service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximosm Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Αφού καθόμασταν με ένα μέλος που έχει το RLine και χαζέυαμε το μοτέρ του (νέο αυτοκίνητο) παρατήρησα τελικά ότι οι διαφορές μεταξύ των παλαιότερων εκδόσεων που φορούσαν τον BZB, και των νεότερων που φοράνε τον CDAA είναι αρκετά εμφανείς. Ως προς το μηχανικό μέρος, μπορούμε να συνοψίσουμε τα εξής -BZB: To μελανό σημείο αυτού του μοτέρ ήταν η έλλειψη του δεύτερου αισθητήρα λάμδα (που έχει ο δίλιτρος CDAA) και η παράλληλη χρήση ενός και μοναδικού ο οποίος μάλιστα είναι narrowband. Από πλευράς VW, ήταν μια προσπάθεια ελέγχου του κόστους (περικοπές), αλλά από πλευράς tuning ήταν ένας πονοκέφαλος. -CDAA: Στην εξέλιξη του BZB, ήρθε ο CDAA, όπου πρακτικά επιτέλους προοστέθηκε όπως και στα δίλιτρα πλεον, και δεύτερος αισθητήρας λάμδα όπου ενώ παράλληλα έγιναν και wideband. Στα λόγια όλα καλά ακούγονται, αλλά με λίγο ψάξιμο παρατηρήσαμε τις εξής διαφορές: 1) Στον CDAA έχει αλλάξει ο MAF σαν κωδικός ανταλλακτικού, και παράλληλα έχει αλλάξει και η πατούρα του στο maf casing του με τα όποια προβλήματα αυτό δημιουργεί στην χρήση μιας aftermarket εισαγωγής αέρα που αντικαθιστά τα πάντα από την τουρμπίνα ως την μετώπη (βλ. Εισαγωγές αέρα για Passat CC 1.8 TSi ) 2) Ο πίαω αωλήνας της εισαγωγής αέρα (πάνω από την τουρμπίνα) έχει αλλαχτεί σαν κωδικός. Οπτικά είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ σαν καλούπια, αλλά και από την αφή και μόνο φαίνεται ότι ο νέος που φοράει ο CDAA είναι από πολύ φθηνότερο πλαστικό (σκληρό, δύσκαμπτο και πιο γυαλιστερό) 2) Ως δια μαγείας, ενώ ο BZB φορούσε τουρμπίνα K03 της Borg Warner Germany, στον CDAΑ φοριέται πλεον τουρμπίνα της Borg Warner China!!! Σαν βάρος και μόνο αν τις πάρει στα χέρια θα δει κάποιος ότι κάτι δεν παει καλά. Συνεχίζοντας το ψαχούλεμα θα δει ότι σημεία που είναι "χυτά μονομπλόκ καλούπια" στην Γερμανική έκδοση, είναι διαιρούμενα και σφηνωτά στην Κινέζικη για επίτευξη χαμηλότερου κόστος κατασκευής, ενώ παράλληλα και η φτερωτή έχει διαφορετικό σχεδιασμό. Φωτό δίπλα δίπλα: 3) Μετά έκπληξης παρατήρησα ότι μέχρι και στην θήκη της μπαταρίας έπεσε κοστολογικό μαχαίρι... Ενώ στα BZB έβαζαν την μπαταρία μέσα στην θερμοπροστατευτική θήκη της, και εν συνεχεία όλο το σετ μέσα στο πλαστικό κουτί, πλεον σαν τα LEON χρησιμοποιούν μόνο την θερμοπροστατευτική θήκη η οποία απλα έχει και κουκούλα/καπάκι! Δηλαδή από αυτό... Πήγαμε εδώ... Να σε ρωτήσω τώρα το εξής.Εγώ έχω το octavia του 2010 με το cdaa το μοτέρ.ΤΙ K04 μπορώ να την βάλω?Ταιριάζει στην πολλαπλή?Επειδή στο bzb με την K03 ξέρω ότι ταίριαζε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 17, 2012 Report Share Posted January 17, 2012 Να σε ρωτήσω τώρα το εξής.Εγώ έχω το octavia του 2010 με το cdaa το μοτέρ.ΤΙ K04 μπορώ να την βάλω?Ταιριάζει στην πολλαπλή?Επειδή στο bzb με την K03 ξέρω ότι ταίριαζε. φιλε ολες ταιριαζουν και μπαινου κουτι ειτε ειναι cda ειτε bzb ειτε byt απλως εαν πεις να βαλεις την γνησια κ04 θελει ενα μικρο κοψε ραψε στο πανω μερος της τουρμπινας ωστε το πανω μερος να μην βρισκεις στο κεφαλατι του μοτερ και πρεπει να τραβηξεις και μπροστα την σκαστρα σου αυτο ειναι ολο ενω εαν πεις να βαλεις μιa APR που ειναι για tsi δεν θελει ουτε κοψε ραψε ουτε να τραβηξεις μπροστα την σκαστρα εχει γινει η καταλληλη εργασια απο την ΑΠΡκαι μπενει κουτι σε εμας δες εδω και θα καταλαβεις τι κοβεις και τι ραβεις και ποια ειναι η διαφορα αυτη που λεω http://www.goapr.com/products/turbo_trans_18_tsi_k04.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted January 18, 2012 Author Report Share Posted January 18, 2012 ... και φυσικά να βρεις μετά και ένα σωστό πρόγραμμα που να μην κάνει το παραμικρό απο missfires κτλ κτλ κτλ ... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted January 18, 2012 Report Share Posted January 18, 2012 χαχαχαχαχαχα καλο το πιο σημαντικο ξεχασαμε σιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...