Jump to content
targas

Unitronic Βελτιωση

Recommended Posts

Τάσο, μεταξύ μας τώρα... και Stage2 δεν το περνάς από αντιπροσωπεία ρε φίλε, εκτός και αν θέλουν να κάνουν τα στραβά μάτια! Αν τώρα θέλει κάποιος να κάνει τα στραβά τα μάτια, αναλογικά με το πόσο κοστίζει το ανταλλακτικό, ρίχνεις ένα "φακελάκι" και κάνεις τη δουλειά σου (σε όλα τα δίκτυα αυτό παίζει).

Ερωτηματικό βάζω για τις περιπτώσεις επέκτασης εγγύησης όπου δεν ξέρω τι καπνό φουμάρει ο "πραγματογνώμονας της ασφαλιστικής" όπως επίσης και δεν ξέρω πως τις βγάζουν τις εγγυήσεις μέσω επέκτασης.

Για το θέμα της APR, θα με βρεις σύμφωνο, καθότι δεν την "κόβει" ανθρώπινο χέρι που μπορεί να έχει αποκλίσεις, αλλά ρομπότ το οποίο πολύ απλά κάνει κινήσεις ακριβείας προγραμματισμένες από πριν :blush:

το ξερω ρε φιλε αλλα καμια φορα ρε φιλε ειναι τοσο ασχετοι οι τυποι που δεν ξερουν την τυφλα τους γιαυτο το ειπα και ολα τα βλεπουν φυσιολογικα :thumbsup: απο εκει και περα μπορει να πεσει και σε κανενα γατονι που να το παρει πρεφα αλλο αυτο :thumbsup: αλλα ς δει λιγο και αυτη την λυση εαν θελει θα δωσει που θα δωσει λεφτα ας δει και αυτην την κ04

Link to comment
Share on other sites

Μεταχειρισμένη κ04 800€ καινούργια 1800€ apr πες Κανά 2000€.

Βάζεις μια Καλή μτχ με 800€ και κανά 300€ την μετατροπή για την σκάστρα.

Πάμε για 350 ps και 46 κιλά ροπί. :blush: θα τα βλέπει τα 280 km άραγε;;

Link to comment
Share on other sites

Μεταχειρισμένη κ04 800€ καινούργια 1800€ apr πες Κανά 2000€.

Βάζεις μια Καλή μτχ με 800€ και κανά 300€ την μετατροπή για την σκάστρα.

Πάμε για 350 ps και 46 κιλά ροπί. :blush: θα τα βλέπει τα 280 km άραγε;;

κοιτα τα 270 θα τα δεις σιγουρα τωρα για πιο πολλα δεν ξερω :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

κοιτα τα 270 θα τα δεις σιγουρα τωρα για πιο πολλα δεν ξερω :hyper:

Καλά είναι... :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι δικινητο (εμπρος!) με τοση ροπη και δυναμη δυσκολα θα τα βγαλει ολα αυτα στο δρομο. Πολυ φοβαμαι οτι θα σπινιαρει συνεχεια και ανεξελεγκτα. :p

Θελεις οπωσδηποτε αναρτηση! Αλλα μετα ξεχνα το CC που ηξερες... :hyper:

Μετατροπη σε 4ακινητο γινεται; (ΚΤΕΟ πως περνας μετα; ) :hyper:

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Μετατροπη σε 4ακινητο γινεται; (ΚΤΕΟ πως περνας μετα; ) :hyper:

Βασίλη μου, με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται... Ψιλοπράγματα δουλειά βασικά. Εεε θέλεις ΜΟΝΟ, ένα σαζμάν DSG6 που να βγάζει για τα μπροστά και πίσω διαφορικά, το διαφορικό το ίδιο, πίσω άξονα, πίσω άκρα με φρένα και δαγκάνες, ένα νέο ρεζερβουάρ φυσικά γιατί αλλιώς το διαφορικό προς τα πίσω δεν πάει... μια νέα φωλιά της ρεζέρβας στο πορτ-μπαγκάζ... και φυσικά αλλαγή στην εξάτμιση γιατί στα σημεία από τα οποία περνάει θα έχουν μπει άλλα εξαρτήματα.

Εεε αφου τα πάρεις όλα αυτά, μετά κάνεις και το σταυρό σου να δουλέψουν τα ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά γιατί παίζει και αυτό το σενάριο να έχεις αναγούλες και όλα να πάνε στράφι :p:hyper:

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι δικινητο (εμπρος!) με τοση ροπη και δυναμη δυσκολα θα τα βγαλει ολα αυτα στο δρομο. Πολυ φοβαμαι οτι θα σπινιαρει συνεχεια και ανεξελεγκτα. :p

Θελεις οπωσδηποτε αναρτηση! Αλλα μετα ξεχνα το CC που ηξερες... :hyper:

Μετατροπη σε 4ακινητο γινεται; (ΚΤΕΟ πως περνας μετα; ) :hyper:

Δεν το μαστιγώνεις με πρώτη Δευτέρα και λύθηκε το πρόβλημα. Το ανοίγης με Τρίτη. Εξάλου σε ανοιχτό δρόμο είμαι συνέχεια και 1,2 χρεισημοποιώ μόνο για το ξεκίνημα. Το αμάξι χερετε δρόμο και χιλιόμετρα.

Όσο για την ανάρτηση από την στιγμή που έχω sport γίνεται σκληρό και σταθερό και τώρα με τα ελατήρια θα βελτιωθεί και άλλο αυτό. Άμα δεν είχα DCC θα έβαζαν μια kw, τώρα δεν βρίσκω λόγο να την αλλάξω μια χαρά πατάει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το μαστιγώνεις με πρώτη Δευτέρα και λύθηκε το πρόβλημα. Το ανοίγης με Τρίτη. Εξάλου σε ανοιχτό δρόμο είμαι συνέχεια και 1,2 χρεισημοποιώ μόνο για το ξεκίνημα. Το αμάξι χερετε δρόμο και χιλιόμετρα.

Όσο για την ανάρτηση από την στιγμή που έχω sport γίνεται σκληρό και σταθερό και τώρα με τα ελατήρια θα βελτιωθεί και άλλο αυτό. Άμα δεν είχα DCC θα έβαζαν μια kw, τώρα δεν βρίσκω λόγο να την αλλάξω μια χαρά πατάει.

ΤΙ ΛΕΣ??? Ποιός σου τα είπε αυτά βρε Γιώργο μου? :p:hyper:

Χαμηλά spool δεν έχεις!! Mέχρι 3000 στροφές ροπή βασικά δεν έχεις καθόλου, και μετά έρχεται ο κατακλυσμός βίαια ως τα ψηλά! Big turbo είναι δύναμη ψηλά, ψοφίμι χαμηλά λόγω έλλειψης καυσαερίων από το μοτέρ για να γυρίσει την μεγάλη τουρμπίνα! Οσο μεγαλύτερο το τούρμπο, τόσο μεγαλύτερη η ισχύς αλλά ΠΑΝΤΑ σε πιο σταδιακά πιο υψηλές στροφές!

Link to comment
Share on other sites

ΤΙ ΛΕΣ??? Ποιός σου τα είπε αυτά βρε Γιώργο μου? :p:hyper:

Χαμηλά spool δεν έχεις!! Mέχρι 3000 στροφές ροπή βασικά δεν έχεις καθόλου, και μετά έρχεται ο κατακλυσμός βίαια ως τα ψηλά! Big turbo είναι δύναμη ψηλά, ψοφίμι χαμηλά λόγω έλλειψης καυσαερίων από το μοτέρ για να γυρίσει την μεγάλη τουρμπίνα! Οσο μεγαλύτερο το τούρμπο, τόσο μεγαλύτερη η ισχύς αλλά ΠΑΝΤΑ σε πιο σταδιακά πιο υψηλές στροφές!

K04 σε 1.8 tsi για να spoolari 3500 στροφες και μπορει και παραπανω!!!

Εδω τα διλυτρα αργουν οχι τα 18αρακια!!!

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την ανάρτηση από την στιγμή που έχω sport γίνεται σκληρό και σταθερό και τώρα με τα ελατήρια θα βελτιωθεί και άλλο αυτό. Άμα δεν είχα DCC θα έβαζαν μια kw, τώρα δεν βρίσκω λόγο να την αλλάξω μια χαρά πατάει.

ΕΝΤΕΛΩΣ άκυρο αυτό που λες για τις αναρτήσεις! Η ανάρτηση "δοκιμάζεται" στις απότομες και βίαιες μετατοπίσεις! Σε απλά Ελληνικά καθοριστικός παράγοντας δεν είναι τόσο η "θεωρητική ισχύς" αλλά ο τρόπος που βγαίνει αυτή! Και για να καταλάβεις

1. Εντονο ρόπιασμα, η ανάρτηση τα βλέπει όλα... ειδικά αν συνοδεύεται από μετατόπιση του αμαξώματος (βλέπε π.χ. σε καμπή). Ακόμα και σε ισιάδι, όμως λόγω μπροστινής κίνησης κάθεται ο κώλος, σηκώνεται η μούρη και το αμάξι "ψαρακώνει"

2. Εντονο φρενάρισμα, και παλι οι δυνάμεις είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ και η ανάρτηση δοκιμάζεται καθότι προσπαθεί να κρατήσει ΤΟΝΟΥΣ στο δρόμο (το βάρος του αμαξιού με βάση τα G επιβράδυνσης μετατρέπεται σε τόνους)

3. Φρενάρισμα σε στροφή, είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ δοκιμασία καθότι λόγω μακριού αμαξώματος και επομένως μεγάλης απόστασης μεταξύ των αξόνων η ουρά δουλεύει σαν "μοχλός" και ασκεί τεράστιες δυνάμεις που την κάνουν να προσπαθεί να αποκολληθεί

Δυστυχώς είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα αυτό (που δεν το κατέχω και πληρως) που σίγουρα δεν αναλύεται ούτε μέσω μιας συζήτησης "καφετέριας" ούτε κατά τη διάρκεια "πώλησης" φίλε μου! Αυτό ειδικά το κατάλαβα όταν έκατσε λίγο να με ξεστραβώσει ο Νίκος (μπερλινάς πασσατέος) που το παιδί πολύ απλα το ΚΑΤΕΧΕΙ το σπορ βελτίωση αλλά και οδήγηση εδώ και χρόνια... όχι στα λογάκια αλλά στην πράξη... και ο οποίος πολύ ταπεινά σε "προχωρημένες ερωτήσεις περί setup" το μόνο που έκανε ήταν να μου πει που να απευθυνθώ γιατί και ο ίδιος δεν το κατέχει :p

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

ΤΙ ΛΕΣ??? Ποιός σου τα είπε αυτά βρε Γιώργο μου? :hyper::startle:

Χαμηλά spool δεν έχεις!! Mέχρι 3000 στροφές ροπή βασικά δεν έχεις καθόλου, και μετά έρχεται ο κατακλυσμός βίαια ως τα ψηλά! Big turbo είναι δύναμη ψηλά, ψοφίμι χαμηλά λόγω έλλειψης καυσαερίων από το μοτέρ για να γυρίσει την μεγάλη τουρμπίνα! Οσο μεγαλύτερο το τούρμπο, τόσο μεγαλύτερη η ισχύς αλλά ΠΑΝΤΑ σε πιο σταδιακά πιο υψηλές στροφές!

Λέγε μου τέτοια τώρα....:p θα σπουλάρη από 3000-3500 οπότε η κατανάλωση θα πέση και άλλο...... +cruise control θα έχω 6,5 σε ταξίδι στην εθνική...:hyper: and στα ψηλά θα φορτώνει μπαμ μπαμ....

Link to comment
Share on other sites

Λέγε μου τέτοια τώρα....:) θα σπουλάρη από 3000-3500 οπότε η κατανάλωση θα πέση και άλλο...... +cruise control θα έχω 6,5 σε ταξίδι στην εθνική...:) and στα ψηλά θα φορτώνει μπαμ μπαμ....

Αν αυτό κατάλαβες... τότε ναι... :blink:

Link to comment
Share on other sites

ΕΝΤΕΛΩΣ άκυρο αυτό που λες για τις αναρτήσεις! Η ανάρτηση "δοκιμάζεται" στις απότομες και βίαιες μετατοπίσεις! Σε απλά Ελληνικά καθοριστικός παράγοντας δεν είναι τόσο η "θεωρητική ισχύς" αλλά ο τρόπος που βγαίνει αυτή! Και για να καταλάβεις

1. Εντονο ρόπιασμα, η ανάρτηση τα βλέπει όλα... ειδικά αν συνοδεύεται από μετατόπιση του αμαξώματος (βλέπε π.χ. σε καμπή). Ακόμα και σε ισιάδι, όμως λόγω μπροστινής κίνησης κάθεται ο κώλος, σηκώνεται η μούρη και το αμάξι "ψαρακώνει"

2. Εντονο φρενάρισμα, και παλι οι δυνάμεις είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ και η ανάρτηση δοκιμάζεται καθότι προσπαθεί να κρατήσει ΤΟΝΟΥΣ στο δρόμο (το βάρος του αμαξιού με βάση τα G επιβράδυνσης μετατρέπεται σε τόνους)

3. Φρενάρισμα σε στροφή, είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ δοκιμασία καθότι λόγω μακριού αμαξώματος και επομένως μεγάλης απόστασης μεταξύ των αξόνων η ουρά δουλεύει σαν "μοχλός" και ασκεί τεράστιες δυνάμεις που την κάνουν να προσπαθεί να αποκολληθεί

Δυστυχώς είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα αυτό (που δεν το κατέχω και πληρως) που σίγουρα δεν αναλύεται ούτε μέσω μιας συζήτησης "καφετέριας" ούτε κατά τη διάρκεια "πώλησης" φίλε μου! Αυτό ειδικά το κατάλαβα όταν έκατσε λίγο να με ξεστραβώσει ο Νίκος (μπερλινάς πασσατέος) που το παιδί πολύ απλα το ΚΑΤΕΧΕΙ το σπορ βελτίωση αλλά και οδήγηση εδώ και χρόνια... όχι στα λογάκια αλλά στην πράξη... και ο οποίος πολύ ταπεινά σε "προχωρημένες ερωτήσεις περί setup" το μόνο που έκανε ήταν να μου πει που να απευθυνθώ γιατί και ο ίδιος δεν το κατέχει :)

Στην επιλογή comfort γίνονται όλα τα παρακάτω που λες. Στο sport τίποτα από όλα αυτά. Δεν είναι KW variant 3 η ανάρτηση αλλά μια χαρά κρατάει. Για τα χιλιόμετρα που ποιάνει είναι καλή. Το ξανατονίζω δεν οδιγάω σαν κανίβαλος να το πηγαίνω τέρμα όλη την ώρα και να ψάχνω να βρω τα όρια της προσφυσης σε ορινά στροφηλίκια. Χαλαρά της βόλτες μου κάνω. Η dcc κάνει την δουλεια της

ΕΝΤΕΛΩΣ άκυρο αυτό που λες για τις αναρτήσεις! Η ανάρτηση "δοκιμάζεται" στις απότομες και βίαιες μετατοπίσεις! Σε απλά Ελληνικά καθοριστικός παράγοντας δεν είναι τόσο η "θεωρητική ισχύς" αλλά ο τρόπος που βγαίνει αυτή! Και για να καταλάβεις

1. Εντονο ρόπιασμα, η ανάρτηση τα βλέπει όλα... ειδικά αν συνοδεύεται από μετατόπιση του αμαξώματος (βλέπε π.χ. σε καμπή). Ακόμα και σε ισιάδι, όμως λόγω μπροστινής κίνησης κάθεται ο κώλος, σηκώνεται η μούρη και το αμάξι "ψαρακώνει"

2. Εντονο φρενάρισμα, και παλι οι δυνάμεις είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ και η ανάρτηση δοκιμάζεται καθότι προσπαθεί να κρατήσει ΤΟΝΟΥΣ στο δρόμο (το βάρος του αμαξιού με βάση τα G επιβράδυνσης μετατρέπεται σε τόνους)

3. Φρενάρισμα σε στροφή, είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ δοκιμασία καθότι λόγω μακριού αμαξώματος και επομένως μεγάλης απόστασης μεταξύ των αξόνων η ουρά δουλεύει σαν "μοχλός" και ασκεί τεράστιες δυνάμεις που την κάνουν να προσπαθεί να αποκολληθεί

Δυστυχώς είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα αυτό (που δεν το κατέχω και πληρως) που σίγουρα δεν αναλύεται ούτε μέσω μιας συζήτησης "καφετέριας" ούτε κατά τη διάρκεια "πώλησης" φίλε μου! Αυτό ειδικά το κατάλαβα όταν έκατσε λίγο να με ξεστραβώσει ο Νίκος (μπερλινάς πασσατέος) που το παιδί πολύ απλα το ΚΑΤΕΧΕΙ το σπορ βελτίωση αλλά και οδήγηση εδώ και χρόνια... όχι στα λογάκια αλλά στην πράξη... και ο οποίος πολύ ταπεινά σε "προχωρημένες ερωτήσεις περί setup" το μόνο που έκανε ήταν να μου πει που να απευθυνθώ γιατί και ο ίδιος δεν το κατέχει :)

Στην επιλογή comfort γίνονται όλα τα παρακάτω που λες. Στο sport τίποτα από όλα αυτά. Δεν είναι KW variant 3 η ανάρτηση αλλά μια χαρά κρατάει. Για τα χιλιόμετρα που ποιάνει είναι καλή. Το ξανατονίζω δεν οδιγάω σαν κανίβαλος να το πηγαίνω τέρμα όλη την ώρα και να ψάχνω να βρω τα όρια της προσφυσης σε ορινά στροφηλίκια. Χαλαρά της βόλτες μου κάνω. Η dcc κάνει την δουλεια της

Link to comment
Share on other sites

Στην επιλογή comfort γίνονται όλα τα παρακάτω που λες. Στο sport τίποτα από όλα αυτά. Δεν είναι KW variant 3 η ανάρτηση αλλά μια χαρά κρατάει. Για τα χιλιόμετρα που ποιάνει είναι καλή. Το ξανατονίζω δεν οδιγάω σαν κανίβαλος να το πηγαίνω τέρμα όλη την ώρα και να ψάχνω να βρω τα όρια της προσφυσης σε ορινά στροφηλίκια. Χαλαρά της βόλτες μου κάνω. Η dcc κάνει την δουλεια της

Στην επιλογή comfort γίνονται όλα τα παρακάτω που λες. Στο sport τίποτα από όλα αυτά. Δεν είναι KW variant 3 η ανάρτηση αλλά μια χαρά κρατάει. Για τα χιλιόμετρα που ποιάνει είναι καλή. Το ξανατονίζω δεν οδιγάω σαν κανίβαλος να το πηγαίνω τέρμα όλη την ώρα και να ψάχνω να βρω τα όρια της προσφυσης σε ορινά στροφηλίκια. Χαλαρά της βόλτες μου κάνω. Η dcc κάνει την δουλεια της

λοιπον γιωργο μην καθεσαι και τρελενεσαι τωρα βαλτο αυριο με το καλο μεσα βαλε αυτα που θες να βαλεις να ολοκληρωθει και ολο το project και μετα εδω θα ειμαστε για να δουμε το τι παιζει στα αληθεια τωρα ειμαστε πολυ στην θεωρια εαν δεν δουμε στην πραγματικοτητα τι γινεται ολα τα αλλα για μενα ειναι σχετικα :) αρα καλη επιτυχια και μετα βλεπουμε ... TO BE CONTINUED :)

Link to comment
Share on other sites

Εεε ναι ρε συ. Πολύ το κουράζεις! Αφού το αποφάσισες που το αποφάσισες και σου καρφώθηκε μην κάθεσαι και το υπεραναλύεις ρε συ Γιώργο!!! Την μια είσαι να το "ισοπεδώσεις" και την άλλη είσαι να το "θεοποιήσεις"... ενώ στην πράξη σου καρφώθηκε, οπότε κάντο και βλέπεις μετά :)

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κιτ για υπερκιβυσμό καλό φαίνετε.. 8):hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper:

B):bow::bow::bow::drool::drool:

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι δικινητο (εμπρος!) με τοση ροπη και δυναμη δυσκολα θα τα βγαλει ολα αυτα στο δρομο. Πολυ φοβαμαι οτι θα σπινιαρει συνεχεια και ανεξελεγκτα. :angry2:

Θελεις οπωσδηποτε αναρτηση! Αλλα μετα ξεχνα το CC που ηξερες... :whistling:

Μετατροπη σε 4ακινητο γινεται; (ΚΤΕΟ πως περνας μετα; ) :hyper:

Το ανεξελεγκτο σπιναρισμα δεν θα μειωθη με μια sport αναρτηση..μονο με ενα μπλοκε διαφορικο η ακομα καλυτερα (εαν ειναι εφικτο) με ενα συστημα τετρακινησης haldex, το οποιο χρησιμοποιει και το group. :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κιτ για υπερκιβυσμό καλό φαίνετε.. :angry2::hyper::whistling::tongue::hyper::hyper::hyper::hyper::hyper:

B):bow::bow::bow::whistling::thumbsu:

Δεν βλεπω link...

Σου ξεφυγε!

Link to comment
Share on other sites

Εχει ανοιχτή θέμα για το καινούργιο project οπότε ότι και να λέμε να το λέμε εκεί. :D

Link to comment
Share on other sites

Την ερχομενη τριτη θα "φλασαριστη" και το δικο μου scout με stage 1+ ελπιζω να πανε ολα καλα και να επιστρεψω με της πρωτες εντυπωσεις. :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Την ερχομενη τριτη θα "φλασαριστη" και το δικο μου scout με stage 1+ ελπιζω να πανε ολα καλα και να επιστρεψω με της πρωτες εντυπωσεις. :thumbsup:

Κάντο Κ04 εκεί θα δεις φλασάρισμα που θα φας..... :frantics: :frantics: :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Την ερχομενη τριτη θα "φλασαριστη" και το δικο μου scout με stage 1+ ελπιζω να πανε ολα καλα και να επιστρεψω με της πρωτες εντυπωσεις. :blush:

τελικα φιλε uni θα το κανεις?μια χαρα θα εισαι και εχει και σταδιο 2 για οταν θελησεις :sorcerer: αντε με το καλο

Link to comment
Share on other sites

τελικα φιλε uni θα το κανεις?μια χαρα θα εισαι και εχει και σταδιο 2 για οταν θελησεις :flowers: αντε με το καλο

Ναι, μονο καλα εχω ακουσει και διαβαση, οποτε κατεληξα στο stage 1+ και αργοτερα οταν θα "μπουν" ολα τα περιφεριακα παμε για stage2 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.