Jump to content
antonio cc

Αναβαθμιση Φρενων Σε Cc

Recommended Posts

Ας ξεκινησουμε λοιπον με το αν ειμαστε ευχαριστημενοι απο τα φρενα μας κ αν ως τωρα μας εχουν βγαλει "ασπροπροσωπους".......εμενα προσωπικα 2-3 φορες σε μεγαλες ταχυτητες κ σε διαφορες συνθηκες οδηγησης κ δρομου με καλυψαν αρκετα ικανοποιητικα.

το θεμα ειναι ομως τι θα μπορουσαμε να κανουμε για να γινουν καλυτερα. θα εφτανε απλα η αλλαγη των μαμα με δισκοπλακες με χαραξη κ σωληνακια υψηλης ή θα πρεπει να μπουμε σε πιο ριζικες αλλαγες κ αν ναι ποιες θα μπορουσαν να ειναι αυτες?.....τα φρενα του μεγαλου αδερφου (3.6)?αλλοι μεγαλοι οικοι (brembo, etc)?

Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινησουμε λοιπον με το αν ειμαστε ευχαριστημενοι απο τα φρενα μας κ αν ως τωρα μας εχουν βγαλει "ασπροπροσωπους".......εμενα προσωπικα 2-3 φορες σε μεγαλες ταχυτητες κ σε διαφορες συνθηκες οδηγησης κ δρομου με καλυψαν αρκετα ικανοποιητικα.

το θεμα ειναι ομως τι θα μπορουσαμε να κανουμε για να γινουν καλυτερα. θα εφτανε απλα η αλλαγη των μαμα με δισκοπλακες με χαραξη κ σωληνακια υψηλης ή θα πρεπει να μπουμε σε πιο ριζικες αλλαγες κ αν ναι ποιες θα μπορουσαν να ειναι αυτες?.....τα φρενα του μεγαλου αδερφου (3.6)?αλλοι μεγαλοι οικοι (brembo, etc)?

Γειά σας ccέδες.Ρίχνουμε και καμιά ματιά στο αδερφό μοντέλο:thumbsup:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30242

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας ccέδες.Ρίχνουμε και καμιά ματιά στο αδερφό μοντέλο:thumbsup:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30242

Ευχαριστούμε για την επισήμανση Καθηγητά-Ταρίφα !!!

Έχω όμως μια απορία σχετικά με την αλλαγή φρένων που κάνουν κάποιοι εδώ μέσα. Και τι εννοώ ....

Έχω διαβάσει από αρκετούς να προβαίνουν σε αλλαγή φρένων οι οποίοι για οικονομικούς μάλλον λόγους

αλλάζουν πρώτα τα μπροστά και αφήνουν τα πίσω για αργότερα ή και καθόλου.

Σίγουρα τα μπροστινά φρένα σταματάνε το αυτοκίνητο αλλά όλα αυτά πάνε περίπατο όταν πατάμε φρένο σε μια στροφή ...

Το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο να σταματάει στρωτά και όταν κινείται σε μια ευθεία και όταν είναι πάνω σε στροφή.

Βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες μπροστά και αφήνοντας τις ίδιες "μαμά" πίσω επηρεάζεται το ζύγισμα του φρεναρίσματος

σε σημείο που πιστεύω οτι μπορεί να είναι και επικίνδυνο (μέχρι να επέμβει το esp βέβαια).

Φαντάζομαι οτι αν πατήσεις φρένο σε στροφή έχοντας αλλάξει φρένα μόνο μπροστά θα υπάρχει ο κίνδυνος να ελαφρώσει επικίνδυνα

το πίσω μέρος και θα έχεις άσχημα μπλεξίματα.

Δεν είμαι μηχανικός αλλά με το φτωχό μου το μυαλό τα σκέφτομαι αυτά (αν κάνω λάθος διορθώστε με).

Πιστεύω ένα κιτ φρένων από το R36 εμπρός-πίσω θα είναι η πιο στρωτή και επιστημονικά

μελετημένη λύση για εμάς.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας ccέδες.Ρίχνουμε και καμιά ματιά στο αδερφό μοντέλο:thumbsup:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30242

φυσικα το χω δει φιλε prof καιρο τωρα....πριν ακομη μετακομισουμε προς τα δω....

απλα ειπα μπας κ εχουμε καποια αλλη προταση,αποψεις κ τι μπορει να μπει στο cc.(δε ξερω αν υπαρχουν διαφορες?)

Link to comment
Share on other sites

φυσικα το χω δει φιλε prof καιρο τωρα....πριν ακομη μετακομισουμε προς τα δω....

απλα ειπα μπας κ εχουμε καποια αλλη προταση,αποψεις κ τι μπορει να μπει στο cc.(δε ξερω αν υπαρχουν διαφορες?)

Νομίζω πως η λύση-επιλογή που προτείνει ο φίλος aris ότι σαφώς είναι η πιο ενδεδειγμένη.Τα φρένα του R36 θα έβαζα και γω αλλά χρειάζονται αρκετές αλλαγές όπως ζάντες τουλάχιστον 18΄,δαγκάνες,βάσεις κτλ και επειδή σπάνια τα βρίσκεις σε ελαφρώς μεταχειρισμένα το κόστος ξεφεύγει αρκετά.Από το Golf R32 νομίζω ταιριάζουν απόλυτα εκτός βέβαια από τα πίσω γιατί εμείς έχουμε ηλεκτρικές δαγκάνες.Υπάρχουν βέβαια και άλλες επιλογές που κυκλοφορούν στο Αμέρικα και φαίνονται προσιτές αλλά με τα μεταφορικά και το τελωνείο πρέπει να έχεις μπάρμπα στο Σικάγο για να τις πλησιάσεις.

http://www.ecstuning...e_OEM/ES250156/

http://www.ecstuning...e_OEM/ES250155/

http://www.ecstuning...ng/ECS_Stage_3/

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Παίζει και η λύση από Seat Cupra παίδες! Τα φρένα του R36 MONO για μπροστά (δίσκοι/δαγκάνες/τακάκια) παίζουν στα 1500 ευρώ. Σαν απάντηση, ή καλύτερα εναλλακτική όταν συζητούσαμε με του Πορφύρηδες, μου πέταξαν για Cupra φρενάκια ΟΛΟΙΔΙΩΝ διαστάσεων με 900ευρώ!! Η διαφορά στην τιμή είναι χαώδης, και το αποτέλεσμα πιστεύω ότι είναι πολύ κοντινό αν όχι ίδιο! Βλέποντας στο ΕΤΚΑ, για τα R36, δίνει κατασκευαστή την ΑΤΕ, ενώ για το Cupra την TEVES (που είναι θυγατρική της ΑΤΕ)... Δεν γνωρίζω ποιές οι πρακτικές διαφορές αλλά σαν "performance rating" τα θεωρούν ίδια! (μου είπαν ότι σε 17άρα μαμά φοριούνται έστω και οριακά)

Όχι τίποτα άλλο, αλλά με αυτή τη διαφορά των 600ευρώ, μπορώ να βάλω και σωληνάκια υψηλής, και γιατί όχι να ψαχτώ και για επιτόπου αντικατάσταση της δισκόπλακας με μια χαρακτή τρυπητή.

Για τα πίσω φρένα, δυστυχώς παίζει το ηλεκτρικό χειρόφρενο όπως προαναφέρθηκε, και επομένως είναι μονόδρομος η λύση του R36.

Πάντως για να πω την αμαρτία μου, τα εργοστασιακά φρένα είναι ΠΟΛΥ καλά εφόσον δεν μιλάμε για οδήγηση κατηγορίας "κατάβαση" όπου θα τηγανιστούν και θα φανούν "λίγα" για το ύψος των περιστάσεων.

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Βάζοντας μεγαλύτερες δαγκάνες μπροστά και αφήνοντας τις ίδιες "μαμά" πίσω επηρεάζεται το ζύγισμα του φρεναρίσματος

σε σημείο που πιστεύω οτι μπορεί να είναι και επικίνδυνο (μέχρι να επέμβει το esp βέβαια).

Φαντάζομαι οτι αν πατήσεις φρένο σε στροφή έχοντας αλλάξει φρένα μόνο μπροστά θα υπάρχει ο κίνδυνος να ελαφρώσει επικίνδυνα

το πίσω μέρος και θα έχεις άσχημα μπλεξίματα.

Δεν είμαι μηχανικός αλλά με το φτωχό μου το μυαλό τα σκέφτομαι αυτά (αν κάνω λάθος διορθώστε με).

Επειδή τώρα το πρόσεξα. Εχει κανείς κάποια άποψη επ'αυτού? Στο προηγούμενο μου αμάξι, όταν ενίσχυσα τα μπροστινά φρένα, είχα παρατηρήσει ότι σε φρεναρίσματα σε στροφή, πραγματικά "ψάρωνε" η ουρά του αυτοκινήτου, αλλά δεν ήξερα αν έφταιγαν τα φρένα, ή αν έφταιγαν οι αναρτήσεις που είχα βάλει.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τώρα το πρόσεξα. Εχει κανείς κάποια άποψη επ'αυτού? Στο προηγούμενο μου αμάξι, όταν ενίσχυσα τα μπροστινά φρένα, είχα παρατηρήσει ότι σε φρεναρίσματα σε στροφή, πραγματικά "ψάρωνε" η ουρά του αυτοκινήτου, αλλά δεν ήξερα αν έφταιγαν τα φρένα, ή αν έφταιγαν οι αναρτήσεις που είχα βάλει.

Πράγματι αν τοποθετήσεις ενισχυμένα φρένα μπροστά πρέπει να βελτιώσεις και το πίσω σύστημα πέδησης διότι το αυτοκίνητο έχει την τάση να σηκώνει το πίσω μέρος προς τα πάνω κυρίως όταν πλακώνεσαι στα φρένα από υψηλές ταχύτητες.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα πάντως η τοποθέτηση μεγαλύτερων φρένων αν δεν συνδυάζεται και με αλλαγή "αμορτισέρ-ελατηρίων" κάνουν

το πράγμα ακόμα πιο επικίνδυνο καθώς με τα μαμά αμορτισέρ το μπροστινό μέρος θα βυθίζεται αρκετά σε κάθε φρενάρισμα

με αποτέλεσμα η ουρά να ελαφρώνει περισσότερο ....

Γενικά πάντως πιστεύω οτι κάθε αυτοκίνητο έχει κάποιο ανώτατο όριο στο πόσο δυνατά φρένα μπορεί να του βάλεις.

Από κάποιο σημείο και μετά τα δυνατότερα φρένα μπορεί να έχουν αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που επιδιώκει ο οδηγός.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπουν φυσιολογικα μπροστα φρενα και οχι τιποτα τρομακτικα τερατα σε σχεση με τα πισω δεν υπαρχει προβλημα.

Σιγουρα βαζοντας ενα καλο τετραπιστονο μπροστα και αφηνοντας μαμα τα πισω,τα οποια ειναι σε μεγεθος cd τις περισσοτερες φορες,θα υπαρχει καποιο ελαφρωμα του πισω μερους.

Ομως,εχοντας μια σωστη αναρτηση,το μπρουμουτισμα θα ειναι μικροτερο,αρα δεν θα ελαφρωνει και τοσο πολυ πισω.

Αποψη μου,βαζουμε μπροστα ενα καλο σετ φρενων,μια σωστη αναρτηση(γιατι οι μαμα αναρτησεις ειναι παντα μαλακες και προκαλουν βυθισμα της μουρης σε καθε φρεναρισμα με αποτελεσμα να πιανει και πιο συχνα το abs) και αναβαθμιζουμε λιγο τα πισω φρενα,με καποιο καλυτερο δισκο,τακακι ελαχιστα πιο σκληρο για να ζεσταινεται και σωληνακια.

Επισης,καλο θα ειναι να μην επιλεγεται μεγαλη διασταση δισκου που δεν ειναι διαιρουμενος γιατι το στραβωμα θα ειναι πολυ πιθανο ενδεχομενο.

Link to comment
Share on other sites

Το σημαντικότερο πιστεύω είναι να κάνεις καλό συνδυασμό "Εμπρός φρένα-Ανάρτηση".

Αν βάλεις πολύ δυνατά φρένα μπροστά και αφήσεις μαμά ανάρτηση το αμάξι θα γονατίζει.

Οπότε είτε έχεις αλλάξει φρένα πίσω είτε δεν έχεις καθόλου φρένα το αμάξι θα κάνει "Έντο" και τα πίσω

φρένα είναι τελείως άχρηστα (ίσα-ίσα για να κρατάνε μια ισορροπία θα είναι χρήσιμα).

Γι'αυτό λοιπόν εξακολουθώ να πιστεύω οτι δεν χρειάζονται ακρότητες.

Ένα κιτ από R36 ή ένα παραπλήσιο κιτ είναι ότι πρέπει πιστεύω.

Υ/Γ Εγώ έχω DCC οπότε στην σπορ ρύθμιση το αμάξι σκληραίνει αρκετά.

Δεν είναι τυχαίο πιστέυω που την έχουν ως standard εξοπλισμό στα 2.0 & 3.6.

Υ/Γ Κι επειδή τα ωραία και μεγάλα φρένα θέλουν και την ανάλογη ζάντα για να δείξουν έχουμε και λέμε ...

Α. Κόστος Φρένων

Β. Κόστος αναρτήσεων

Γ. Κόστος Ζαντολάστιχων

με ένα πρόχειρο υπολογισμό το ξεπερνάμε το "3χίλιαρο - 4χίλιαρο"'

Μήπως να πέρναμε ένα μεταχειριμένο 3.6 ???

Πλάκα κανω εννοείται :bye:

Σίμο, άνοιξε τόπικ για αναρτήσεις ...

Link to comment
Share on other sites

Α. Κόστος Φρένων

Β. Κόστος αναρτήσεων

Γ. Κόστος Ζαντολάστιχων

με ένα πρόχειρο υπολογισμό το ξεπερνάμε το "3χίλιαρο - 4χίλιαρο"'

Και λίγο παραπάνω...

1. Φρένα από Cupra στα 900ευρώ φορεμένα. Τα ίδια αλλά από R36 στα 1500

2. ΣΟΒΑΡΗ ανάρτηση 1200+ φορεμένη (μιλάμε για μια KW coilover Variant και όχι για καγκαριές και αλχημείες)

3. Ζάντα 18"... Εξαρτάται τι θα πάρεις αλλά σίγουρα 1000+

4. Λάστιχα για 18" 800+

Και έρχομαι εγώ και σε ρωτάω εντελώς αυθόρμητα. Ξέρεις κανέναν που να "τελείωσε" τα εργοστασιακά φρένα του CC? Σαν διάσταση είναι μεγάλα, και μοναδικό ίσως πρόβλημα είναι αν αρχίσεις την άκρως επιθετική και extreme οδήγηση σε κανένα βουνό όπου πάτα άφηνε θα μελιτζανιάσουν (και σφουγγαριάσουν) πολύ γρήγορα γιατί λόγω παρατεταμένης πίεσης θα τα βρούν ζόρικα.

Ξέρεις πολύ κόσμο με CC να έχει τέτοιες ανάγκες και απαιτήσεις? :bye:

Δεν λέω πως το "κάτι παραπάνω" είναι κάτι κακό, απλα δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι θα μπορέσουμε με αυτό το αμάξι να δούμε καμία πρακτική διαφορά (δεν έχουν ούτε Rocco, ούτε Golf, ούτε Cupra).

Με βάση τα παραπάνω, έχω κάποιους προβληματισμούς αν τελικά και μια λύση σαν την παρακάτω θα ήταν αρκετή (και απόψεις από παιδιά που το έχουν ψάξει θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτες)

1. Αλλαγή μπροστινών δίσκων μόνο με τρυπητους χαρακτούς ιδίας διάστασης (π.χ. http://www.galfer.es/ANG/p_auto_dfx.html )

2. Πίσω δίσκους χαρακτούς (π.χ. My link )

3. Αλλαγή με σωληνάκια υψηλής πίεσης

4. Σκληρότερα τακάκια (π.χ. My link

Σημείωση: Υπάρχουν και άλλες εταιρείες, απλα επειδή το ψάχνω αυτά τα link είχα πρόχειρα και έβαλα.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις κανέναν που να "τελείωσε" τα εργοστασιακά φρένα του CC?

Ξέρεις πολύ κόσμο με CC να έχει τέτοιες ανάγκες και απαιτήσεις? :bye:

Κοίτα ... Άτομα που να έχουν "τελειώσει" τα φρένα του CC δεν γνωρίζω.

Τώρα άτομα που να έχουν παραπάνω ανάγκες από τα εργοστασιακά σίγουρα θα υπάρχουν και ακόμα

εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς (αφού ακόμα δεν έχω πειράξει τίποτα) {Ακούς Κώστα ???}

Αν πάντως με ρωτούσαν "ποια άτομα υποθέτεις οτι έχουν παραπάνω ανάγκες ?" τότε εσύ θα ήσουν η

πρώτη μου απάντηση.

Ασχέτως αν οδηγείς επιθετικά ή όχι, όταν έχεις ανεβάσει κατά 50% τουλάχιστον την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου δεν μπορείς να μένεις με εργοστασιακά φρένα.

Το ίδιο ισχύει βέβαια και για τις αναρτήσεις αλλά αυτό θα το συζητήσουμε στην αντίστοιχη ενότητα ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω πως το "κάτι παραπάνω" είναι κάτι κακό, απλα δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι θα μπορέσουμε με αυτό το αμάξι να δούμε καμία πρακτική διαφορά (δεν έχουν ούτε Rocco, ούτε Golf, ούτε Cupra).

Εδώ πιστεύω οτι είσαι λάθος. Σε ένα αυτοκίνητο 1,5 τόνο όπως είναι το δικό μας τα φρένα ζεσταίνονται πολύ γρηγορότερα οπότε πιστεύω οτι η αλλαγή φρένων θα έχει μεγαλύτερη διαφορά (σε συνθήκες πίεσης πάντα)

απ'ότι σε κάποιο ελαφρύτερο (Golf, Cupra etc.)

Link to comment
Share on other sites

Με βάση τα παραπάνω, έχω κάποιους προβληματισμούς αν τελικά και μια λύση σαν την παρακάτω θα ήταν αρκετή (και απόψεις από παιδιά που το έχουν ψάξει θα ήταν παραπάνω από ευπρόσδεκτες)

1. Αλλαγή μπροστινών δίσκων μόνο με τρυπητους χαρακτούς ιδίας διάστασης (π.χ. http://www.galfer.es/ANG/p_auto_dfx.html )

2. Πίσω δίσκους χαρακτούς (π.χ. My link )

3. Αλλαγή με σωληνάκια υψηλής πίεσης

4. Σκληρότερα τακάκια (π.χ. My link

Σημείωση: Υπάρχουν και άλλες εταιρείες, απλα επειδή το ψάχνω αυτά τα link είχα πρόχειρα και έβαλα.

Για την αναβαθμιση αυτη που αναφερεις,αν εισαι γενικα ευχαριστημενος απο τα φρενα του αυτοκινητου σου ειναι η πιο value for money μετατροπη.

Θα κερδισεις καλυτερη αισθηση στο πεταλ του φρενου,και λιγο περισσοτερη αντοχη και διαρκεια σε σχεση με την μαμα κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

Θα κερδισεις καλυτερη αισθηση στο πεταλ του φρενου,και λιγο περισσοτερη αντοχη και διαρκεια σε σχεση με την μαμα κατασταση.

Ακριβώς υπό αυτό το πρίσμα το ανέφερα Κωνσταντίνε :thumbsup:

Μου έχει προκαλέσει πολύ μεγάλη εντύπωση το πόσο μεγάλη προσοχή έχει δώσει ο Γερμανός στο σχεδιασμό ΚΑΙ των κρυφών σημείων του αυτοκινήτου. Αν το σηκώσεις, η ποδιά καλύπτει ΟΛΟ το μοτέρ, ΑΛΛΑ έχει 3 διαχύτες αέρα (ram-air). 2 που καθοδηγούν αέρα για να ψύχονται απευθείας οι δισκόπλακες, και έναν από την μεριά του οδηγού για να καθοδηγεί αέρα απευθείας στον συμπλεκτη/σαζμάν. Για αυτό ίσως και τα εργοστασιακά δεν ματζουνιάζουν γρήγορα.

Παιδιά ότι σας λέω, το λέω έχοντας στρεσάρει τα φρένα ήδη. Μοναδικό ζόρι που είδα να βγάζουν ήταν όταν το "τσαρούχωσα" με 260+ όπου και φυσικά η μούρη χοροπηδούσε. Εκεί όμως ήταν συνδυασμός ζορίσματος τόσο φρένων όσο και αναρτήσεων.

Οσο για τον υπολογισμό σου Αρη, μην βλέπεις το +50% φίλε μου! Θα βλέπεις ότι το δίλιτρο με 211 άλογα τα ίδια φοράει! Αρα είμαστε πρακτικά στο περίπου +20% :pardon:

Εφόσον φυσικά περισσεύει το χρήμα, τότε το θεωρώ άσκοπη συζήτηση. Στην περίπτωση μου όμως, προτιμώ να τα σκάσω χοντρά σε μια Variant II (ή και ΙΙΙ) και να δω σημαντικότερα οφέλη :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον φυσικά περισσεύει το χρήμα, τότε το θεωρώ άσκοπη συζήτηση. Στην περίπτωση μου όμως, προτιμώ να τα σκάσω χοντρά σε μια Variant II (ή και ΙΙΙ) και να δω σημαντικότερα οφέλη :pardon:

Συμφωνώ.Πιστεύω οτι στην περίπτωση σου αυτό που σου λείπει περισσότερο είναι ένα κάλο σετ αναρτήσεων ...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος με τα φρενα μου...Ακομα και πλακωμενος οταν παω (120κλμ) :devil: σταματαει αψογα!!!! :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος με τα φρενα μου...Ακομα και πλακωμενος οταν παω (120κλμ) :whistling: σταματαει αψογα!!!! :D

Σορρυ για το ξεκούδουνο, αλλά το DSG έχει auto-hold? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για το ξεκούδουνο, αλλά το DSG έχει auto-hold? :rolleyes:

Εχει...Γιατι ρωτας? :D

Link to comment
Share on other sites

Έχει βέβαια !!!

Και είναι πιστεύω από τα πιο χρήσιμα πράγματα στο αυτοκίνητο ...

Σταματάς στο φανάρι και δεν πατάς τίποτα, και μόλις ανάψει πράσινο απλά πατάς γκάζι :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ειμαι ευχαριστημενος με τα φρενα μου...Ακομα και πλακωμενος οταν παω (120κλμ) ;) σταματαει αψογα!!!! :drinks:

το ίδιο ! εννοώ όχι από τα 120χλμ όπως ο fast-bairas,αλλά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τα φρένα. Όταν χρειάστηκε να τα πλακώσω από τα 200+ στην Εγνατία οδό (μου κάνανε σινιάλο για τροχαία)το αμάξι ακλόνητα έπεσε στα 100 εν ριπή οφθαλμού.

Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο πάντως που τα έριξα μια ματιά, το παραμικρό δεν έχουν παθει ακόμα τα ρημάδια! Ούτε νυχάκι στις δισκόπλακες, ούτε καμία ορατή φθορά στα τακάκια... Και ξέρει ο Θανάσης πως το πηγαίνω το αμάξι τους τελευταίους μήνες :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.