Jump to content
antonio cc

Αναβαθμιση Φρενων Σε Cc

Recommended Posts

καλα :sword: !....κανεις πιο σοβαρος απ τον παραπανω κυριο??

DOT CC

Link to comment
Share on other sites

Αλλάζοντας ελαστικά χθες έριξα μια καλή ματιά στα τακάκια και είδα κάτι ανησυχητικό: Τα τακάκια ήδη έχουν γράψει 41.000 χλμ που είναι κατά την άποψή μου εξαιρετική επίδοση (στα προηγούμενα αυτοκίνητά μου το μέγιστο που είχα πιάσει με το ίδιο σετ τακάκια ήταν 32.000χλμ). Όμως είδα ότι το μπροστά δεξί τακάκι ήταν στα όριά του (χρήζει άμεσης αλλαγής). Παραξενεύτηκα γιατί δεν μου έχει βγάλει ακόμα τη σχετική προειδοποιητική ένδειξη, ούτε έχω ακούσει τον ήχο που βγάζουν τα τακάκια κατά το φρενάρισμα όταν πλησιάζουν στο τέλος της ζωής τους. Κοίταξα λοιπόν και το αριστερό μπροστά τακάκι, το οποίο είχε μεν φθαρεί, αλλά ήταν σε εμφανώς καλύτερη κατάσταση από το δεξί. Αυτό δείχνει μάλλον ανισομερή κατανομή πέδησης το οποίο δεν είναι πολύ καλό για αυτοκίνητο δύο ετών. Επίσης εξηγεί γιατί δεν έβγαλε προειδοποίηση, γιατί απλούστατα ο σχετικός σένσορας υπάρχει μόνο στον αριστερό δίσκο (φαίνεται από το καλώδιο).

Στην επικείμενη αλλαγή που θα κάνω στα τακάκια, θα τους επισημάνω το πρόβλημα. Ας ελπίσουμε να είναι κάτι απλό (π.χ. καθάρισμα πύρων).

Μήπως τελικά θα έπρεπε με το που παραλαμβάναμε ένα νέο όχημα να το πηγαίναμε σε ένα ιδιωτικό ΚΤΕΟ για πλήρη έλεγχο;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα έπρεπε να το γυρίσουμε στα γαϊδουράκια λέω εγώ καλύτερα να ησυχάσουμε ???

Το σανό είναι τζάμπα ενώ η βενζίνη θα φτάσει τα 2 ευρώ σε λίγο :help:

Υ/Γ Πριν λίγες μέρες γύρισα από Σαουδική Αραβία και η τιμή του λίτρου στην βενζίνη ήταν 0,10 € / λίτρο για βενζίνη 91 οκτανίων

και 0,13 € / λίτρο για βενζίνη 95 οκτανίων !!!!!!!

Ναι καλά διαβάσατε ... (μηδεν κόμμα ενα και μηδέν κόμμα δεκατρία) :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 26.000 χλμ και τα τακάκια μου μάλλον θέλουν αλλαγή.

Είμαι γενικά λίγο νευρικός οδηγός αλλά ακουω τους υπόλοιπους που στα 30.000 δεν έχετε πρόβλημα και παραξενεύομαι.

Να ανησυχώ ??

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν τα κοίταξα. Κάτι χειρότερο, ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ !!!

Άλλαξα τακάκια σήμερα μπρος-πισω.

Τα πίσω αριστερά τακάκια είχαν φτάσει σίδερο και είχαν φάει και λίγο την δισκόπλακα.

40.000 € αυτοκίνητο και έχει αισθητήρα για τα τακάκια μόνο στον αριστερό

μπροστά τροχό ... :no:

Η μεγάλη διαφορά όμως σε φθορά ανάμεσα σε μπροστινά και πίσω τακάκια

μου δημιουργούν ερωτηματικά για το ηλεκτρονικό χειρόφρενο καθώς και για

το auto hold σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ...

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν τα κοίταξα. Κάτι χειρότερο, ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ !!!

Άλλαξα τακάκια σήμερα μπρος-πισω.

Τα πίσω αριστερά τακάκια είχαν φτάσει σίδερο και είχαν φάει και λίγο την δισκόπλακα.

40.000 € αυτοκίνητο και έχει αισθητήρα για τα τακάκια μόνο στον αριστερό

μπροστά τροχό ... :no:

Η μεγάλη διαφορά όμως σε φθορά ανάμεσα σε μπροστινά και πίσω τακάκια

μου δημιουργούν ερωτηματικά για το ηλεκτρονικό χειρόφρενο καθώς και για

το auto hold σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ...

.....τα πισω?!?!?!?!?! :growl: .....τι μπορει να το κανεις το καημενο?!?!
Link to comment
Share on other sites

1. Ηλεκτρονικά βοηθήματα, 2. Αυτόματο κιβώτιο, 3. κίνηση μέσα στο μπαχαλο που λέγεται Αθήνα... Λογικό να έχεις και μονόμπαντη φθορά (κλίση οδοστρόματος) αλλα και έντονη φθορά πίσω ;)

Link to comment
Share on other sites

Το ABS από μόνο του αρκεί για να δικαιολογήσει την οποιαδήποτε διαφορά σε φθορά.

Το θέμα είναι γιατί δεν έχουν βάλει αισθητήρα σε κάθε τροχό ... :growl::growl:

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Καλησπέρα

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου.

60,000 Κm σε 3,5 χρόνια σε μικτή χρήση δρόμου.

Τα μπροστινά τώρα χρειάζονται αλλαγή. Τα πίσω αλλάχτηκαν στα 35,000.

Το αμάξι είναι αυτόματο (TIPTRONIC), άρα στηρίζεται μόνο στα φρένα.

Απορώ πως καταφέρατε να σας απασχολήσουν τα φρένα από τα 30 και 40,000

Edited by HN1984
Link to comment
Share on other sites

1. Ηλεκτρονικά βοηθήματα, 2. Αυτόματο κιβώτιο, 3. κίνηση μέσα στο μπαχαλο που λέγεται Αθήνα... Λογικό να έχεις και μονόμπαντη φθορά (κλίση οδοστρόματος) αλλα και έντονη φθορά πίσω ;)

......οχι στα 26 ρε σιμο!!!!!!

Καλησπέρα

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου.

60,000 Κm σε 3,5 χρόνια σε μικτή χρήση δρόμου.

Τα μπροστινά τώρα χρειάζονται αλλαγή. Τα πίσω αλλάχτηκαν στα 35,000.

Το αμάξι είναι αυτόματο (TIPTRONIC), άρα στηρίζεται μόνο στα φρένα.

Απορώ πως καταφέρατε να σας απασχολήσουν τα φρένα από τα 30 και 40,000

.......κ μεις την ιδια απορια εχουμε........
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου.

60,000 Κm σε 3,5 χρόνια σε μικτή χρήση δρόμου.

Τα μπροστινά τώρα χρειάζονται αλλαγή. Τα πίσω αλλάχτηκαν στα 35,000.

Το αμάξι είναι αυτόματο (TIPTRONIC), άρα στηρίζεται μόνο στα φρένα.

Απορώ πως καταφέρατε να σας απασχολήσουν τα φρένα από τα 30 και 40,000

Εσύ φίλε δεν μετράς ...

Είσαι ναυτικός και έχεις μάθει να σταματάς τα οχήματα και χωρίς φρένο.

Όπως το πλοίο, με ανάποδες !!!! :poke:

Πολύ φοβάμαι οτι μπορεί οι πίσω δαγκάνες λόγω Auto Hold και ηλεκτρονικού χειρόφρενου να μην άνοιγαν τελείως

και να έτρωγαν σιγά σιγά τα τακάκια.

άλλη εξήγηση δεν δίνω ...

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά σου κράτησαν.Φίλος με το δίλτρο triptonic TFSI τα καθάρισε σε 15000 χλμ τα πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Εσύ φίλε δεν μετράς ...

Είσαι ναυτικός και έχεις μάθει να σταματάς τα οχήματα και χωρίς φρένο.

Όπως το πλοίο, με ανάποδες !!!! :poke:

Πολύ φοβάμαι οτι μπορεί οι πίσω δαγκάνες λόγω Auto Hold και ηλεκτρονικού χειρόφρενου να μην άνοιγαν τελείως

και να έτρωγαν σιγά σιγά τα τακάκια.

άλλη εξήγηση δεν δίνω ...

Ενίοτε ρίχνω και άγκυρα

Όσο για το auto—hold δεν χρησιμοποιείται γιατί δεν χρειάζεται και το «χειρόφρενο» σπανιότατα, η φθορά δεν επήλθε από τα προηγούμενα αλλά από την αυξημένη χρήση ρυμουλκουμενου με αποτέλεσμα την γρηγορότερη φθορά των πίσω, λόγω αναπροσαρμογής της πιέσεως στους πίσω τροχούς όταν ρυμουλκεί. (εργοστασιακή διάταξη).

Link to comment
Share on other sites

Ενίοτε ρίχνω και άγκυρα

Όσο για το auto—hold δεν χρησιμοποιείται γιατί δεν χρειάζεται και το «χειρόφρενο» σπανιότατα, η φθορά δεν επήλθε από τα προηγούμενα αλλά από την αυξημένη χρήση ρυμουλκουμενου με αποτέλεσμα την γρηγορότερη φθορά των πίσω, λόγω αναπροσαρμογής της πιέσεως στους πίσω τροχούς όταν ρυμουλκεί. (εργοστασιακή διάταξη).

Λες κι εμένα να φαγώθηκαν πιο γρήγορα τα πίσω επειδή ρυμουλκούσα την πεθερά μου ???

130 κιλά δεν είναι και λιγα !!!!

Τι εννοείς οτι το χειρόφρενο χρησιμοποιείται σπανιότατα ??

Ότνα παρκάρεις δεν το βάζεις ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου.

60,000 Κm σε 3,5 χρόνια σε μικτή χρήση δρόμου.

Τα μπροστινά τώρα χρειάζονται αλλαγή. Τα πίσω αλλάχτηκαν στα 35,000.

Το αμάξι είναι αυτόματο (TIPTRONIC), άρα στηρίζεται μόνο στα φρένα.

Απορώ πως καταφέρατε να σας απασχολήσουν τα φρένα από τα 30 και 40,000

Δεν καταλαβαινω την απορια, ειναι καθαρα θεμα τροπου οδηγησης. Με 4πιστονα ttrs 370 αλλαξα στα 11000, δεν λεει κατι αυτο

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Καλησπέρα

Η θέση του συνοδηγού, με απενεργοποιημένο τον αερόσακο, ανήκει στην πεθερά και η ακριβώς πίσω της στην κόρη της η οποία να αισθανθεί και τύψεις που θα την κολλήσει στο παρ—πριζ .

Όσο για το «χειρόφρενο» προσπαθώ να το απασχολώ όσο το δυνατόν λιγότερο γιατί από την αρχή δεν μου άρεσε η όλη κατασκευή και διαδικασία.

Όσο για τη φθορά των φρένων, πιστεύω ότι ένα αυτόματο αμάξι μπορεί να θεωρηθεί σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης.

Όσο γρήγορη, άτσαλη, σπορτιβ οδήγηση και να πραγματοποιείται από κάποιο οδηγό με χειροκίνητο σασμάν δεν μπορεί να συγκριθεί με την οδήγηση ενός αυτόματου αυτοκινήτου , όσο αφορά τα φρένα.

Γι΄αυτό μου έκανε εντύπωση ότι συζητάτε για φθορές και αλλαγές από τόσα λίγα χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση παιδια....επιδη ψιλοπιανουν τα χερια μου λεω να αλλαξω τα μπροστινα τακακια μονος μου..........ξερει κανεις να μου πει αν εχω κανενα θεμα με το ABS?

Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση παιδια....επιδη ψιλοπιανουν τα χερια μου λεω να αλλαξω τα μπροστινα τακακια μονος μου..........ξερει κανεις να μου πει αν εχω κανενα θεμα με το ABS?

Άμα ξέρεις τα μπροστά τα αλλάζεις. Τα πίσω θέλουν PC για να ρυθμίσεις το χειρόφρενο..

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα μπροστά τα DS2500 της Ferodo. Είδα διαφορά στο φρενάρισμα. Πολύ καλά και έχουν αντοχή. Το μόνο μείον είναι ότι όταν είναι κρύα και θέλεις να σταματήσεις πατώντας σιγά το φρένο  μπορεί να τρίζουν λίγο πριν σταματήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Τα DS2500 είναι αρκετά καλά (αν κ έχω καταφέρει να τα πυρώσω :p). Δοκίμασε να τα τρίψεις λίγο με γυαλόχαρτο κ δεν θα έχεις τρίξιμο. Εγώ όσες φορές τα έχω βάλει τα έχω τρίψει λίγο κ δεν είχα θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου είχαν πει πέρσι το καλοκαίρι στο service οτι θα χρειαστώ φέτος τακάκια, είπα μια και μια (και επειδή βρήκα καλές τιμές) να κάνω συνολική αλλαγή τακάκια/δίσκους γιατί μου είχαν σπάσει τα νεύρα με τις σκουριές που είχαν πιάσει οι μαμά δίσκοι. Το αμάξι με μόλις 40000χλμ, και οι μαμά δίσκοι έχουν απειροελάχιστη φθορά, ενώ τελικά και τα τακάκια είχαν τουλαχιστον άλλα 10000χλμ ζωή.

Έβαλα τους παρακάτω δίσκους της Brembo (ίδιο μέγεθος με τα μαμά), και τα DTEC τακάκια της TRW (μαζί φυσικά με νέα υγρά φρένων)... 

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το πεντάλ "μαλάκωσε" σε αίσθηση (λιγότερη απαιτούμενη δύναμη), το γονάτισμα έγινε αισθητά πιο ισχυρό αλλά και προοδευτικό, ενώ βλέπω ότι το ABS δεν πιάνει με το παραμικρό. Γενικά η όλη αίσθηση φρεναρίσματος είναι αισθητά καλύτερη και δεν νομίζω να είναι ιδέα μου 

DSC_0352a.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.