Jump to content
pantelisn

Θορυβος

Recommended Posts

καλησπερα παιδια εχω μια απορια ακουω ενα θορυβο οταν το αμαξι ταρακουνιετε κανει ενα ντουκ-ντουκ.αυτο μου ακουγετε απο την πισω πορτα η την κολωνα του οδηγου αλλα δεν μπορω να βρω ακριβως απο που.κανει σαν να χτυαπει κατι πανω στο πλαστικο.ξερει κανεις τι μπορει να ειναι η του εχει τυχη κατι τετοιο?

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως αυτό είναι η ζώνη ασφαλείας που κοπανάει. Για τσέκαρε το :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως αυτό είναι η ζώνη ασφαλείας που κοπανάει. Για τσέκαρε το :clapping:

Συμφωνώ απόλυτα.Κατέβασε μια σκάλα τουλάχιστον κάτω την ζώνη και βάλε αυτοκόλλητη τσόχα στο πάνω μέρος του κουμπώματός της.Έτσι έπραξα και ησύχασα μια και καλή.:clapping:

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Κατέβασε μια σκάλα τουλάχιστον κάτω την ζώνη και βάλε αυτοκόλλητη τσόχα στο πάνω μέρος του κουμπώματός της.Έτσι έπραξα και ησύχασα μια και καλή.:bow:

Αυτό με την τσόχα δεν το είχα σκεφτεί! Πολύ καλή ιδέα! :bow:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα.Κατέβασε μια σκάλα τουλάχιστον κάτω την ζώνη και βάλε αυτοκόλλητη τσόχα στο πάνω μέρος του κουμπώματός της.Έτσι έπραξα και ησύχασα μια και καλή.:D

Σωστος!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολύ, μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ψάξιμο είχα αρχίσει να απελπίζομαι! Με το που έπιασαν τα κρύα το αμάξι άρχισε να βγάζει κάποιους τριγμούς.

- Τριγμός από το ταμπλώ/επενδύσεις (το εντοπίσαμε εύκολα, και έχουμε ήδη συζητήσει τη λύση)

- Με το στερεοφωνικό ρυθμισμένο με ένταση ήχου πάνω από το 50% και με τα μπάσα "γεμισμένα" ένας τριγμός να ακούγεται στο αφτί κάπου από την πόρτα του συνοδηγού

- Ενας τριγμός από πίσω κάθε φορά που ερχόταν το αυτοκίνητο σε κατάσταση "στρέβλωσης" όπως π.χ. καμία εγκάρσια λακούβα ή ύψωμα

Σαν πρώτη κίνηση, πέρασα ΟΛΟ το αμάξι με σπρέι σιλικόνης. Για την ακρίβεια άδειασα 2 μπουκάλια Loctite, με μηδαμινά αποτελέσματα! Κάποιοι μικροθόρυβοι έφυγαν, αλλά όχι τα πάντα. Συμπληρωματικά τύλιξα και με ηλεκτρολογική ταινία τα κουμπωματα της πλατης των καθισμάτων... Και πάλι τα αποτελέσματα ήταν μέτρια καθότι οι δύο τελευταίες πηγές θορύβου που ανέφερα παραπάνω συνέχιζαν να υπάρχουν και να δηλώνουν βροντερά το παρόν τους!!!

Αφού έψαξα με τις ώρες, και αφού έκανα πολλά ακροβατικά, τελικά κατέληξα στα παρακάτω:

1) Εμφάνιση τριγμού επάνω από την πλαφονιέρα (πλαστικό θήκης γυαλιών και εμπρόσθιου φωτισμού καμπίνας). Ξήλωσα το πλαστικό καπάκι, το ψέκασα στις άκρες με σπρέι σιλικόνης, αντίστοιχα ψέκασα τα άκρα και το κούμπωμα της θήκης γυαλιών... και επιτέλους έσκασε! Προφανώς από τα μπάσα ο τρανταγμός από την οροφή, σε συνδυασμό με τη συστολή των πλαστικών λόγω κρύου, άφηνε αρκετό διάκενο ώστε να τρίζουν τα πλαστικά μεταξύ τους!

2) Εμφάνιση τριγμού από το μαύρο πλαστικό ΠΙΣΩ από το μπράτσο των πίσω επιβατών (το πορτάκι που ανοίγουμε για να φορτώσουμε κάτι μακρύ, και όπου φωλιάζει το εργοστασιακό κιτάκι πρώτων βοηθειών). Παρατήρησα ότι τόσο στην κίνηση έτριζε τόσο αυτό, όσο και τα δύο "μεταλλικά δόντια" που κουμπώνουν στην υπόλοιπη πλατη. Λούσιμο με σπρέι σε όλο το σύστημα, σκούπισμα μετά καλό για να μην γίνει χάλια το μπράτσο και οι έντονοι τριγμοί πήραν πόδι.

Μοναδικό τώρα που ακούω όσο είναι κρύο, είναι ένας μικρο-τριγμός σε κάποιες λακούβες αν πηγαίνω αργά! Δυστυχώς κάτι μου θυμίζει από το Ιμπιζα αυτό, και τους θορύβους που εμφάνιζαν τα top-mounts των πίσω αναρτήσεων μετά από κάποιο διάστημα. Κρατάω μια πισινή ότι μπορεί να θέλουν μικρορύθμιση τα κουμπώματα των θυρών... κάτι το οποίο δεν μπόρεσα να δοκιμάσω γιατί δεν είχα μαζί μου μεγάλο τορξ, αλλά το οποίο θα τσεκάρω σύντομα.

Λυπηρό πάντως να βλέπω ότι πιστή στην παράδοση η VW κάποια πράγματα δεν τα επιλύει! Θέματα που είχα σε αμάξι του 2003, πολύ μικρότερης κατηγορίας... ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια να εμφανίζονται εν έτει 2010 σε ένα αμάξι πολύ μεγαλύτερης κατηγορίας!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μοναδικό τώρα που ακούω όσο είναι κρύο, είναι ένας μικρο-τριγμός σε κάποιες λακούβες αν πηγαίνω αργά! Δυστυχώς κάτι μου θυμίζει από το Ιμπιζα αυτό, και τους θορύβους που εμφάνιζαν τα top-mounts των πίσω αναρτήσεων μετά από κάποιο διάστημα. Κρατάω μια πισινή ότι μπορεί να θέλουν μικρορύθμιση τα κουμπώματα των θυρών... κάτι το οποίο δεν μπόρεσα να δοκιμάσω γιατί δεν είχα μαζί μου μεγάλο τορξ, αλλά το οποίο θα τσεκάρω σύντομα.

Εγώ Σίμο αυτό έκανα και ησύχασα.Ιδίως οι πίσω πόρτες ήθελαν 2 τουλάχιστον χιλιοστά πιο μέσα.Μετά πλέον κανένας θόρυβος.Τέλος ένας μικροσυντονισμός που υπήρχε από πίσω όταν υπήρχε διαφορά υψόμετρου στο οδόστρωμα μεταξύ μπροστινού και οπίσθιου άξονα λύθηκε με επίσκεψη στην αντιπροσωπεία.Το πρόβλημα ήταν στο μεταλικό Π που υπάρχει πίσω από την πλάτη του οπίσθιου καθίσματος.Μου είπαν ότι το ρεγουλάρισαν και από τότε ηρεμία.Υπόθεση 15 λεπτών ήταν.Μάλιστα δεν με χρέωσαν τίποτα.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν ότι το ρεγουλάρισαν και από τότε ηρεμία.Υπόθεση 15 λεπτών ήταν.Μάλιστα δεν με χρέωσαν τίποτα.:thumbsup:

Αξιότιμε κύριε καθηγητά μου, είστε διαρκώς μια πηγή έμπνευσης!!!! Ήχος μεταλλικός, ακριβώς στην πλάτη... και δεν πήγαινε το μυαλό μου! :tongue::laugh:

Θα το τσεκάρω τι ανοχές δίνει η αξιότιμη κυρία ΕΛΣΑ, και θα το ελέγξω. Εϊμαι 99% σίγουρος ότι εφόσον το είχες και εσύ, το ίδιο θα βρω και στο δικό μου. Θα το δω και θα ενημερώσω! :laugh: (δεν έχεις ιδέα πόσο πολύ μου τα έχει κάνει τσαντάλια τα νεύρα τελευταία με αυτό τον τριγμό)

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το ίδιο Σίμο.Μου είχε σπάσει τα νευρα αυτός ο μικροσυντονισμός από πίσω.Μετά από πολλές δοκιμές με άτομο πίσω το οποίο άνοιγε πόρτες η πρεσσάριζε με τα χέρια τις επενδύσεις από τις πόρτες και την πίσω τάβλα κατάλαβα ότι προέρχονταν ο θόρυβος από πίσω κάπου από την πλάτη του καθίσματος.Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και έθιξα το θέμα μου είπαν ότι το έχουν συναντήσει σε αρκετά passat και κατά 99% έχουν την γιατρειά.Πράγματι έκλεισα ραντεβού πήγα και όπως προείπα όλα οκ. από τότε.

Link to comment
Share on other sites

Αξιότιμε κύριε καθηγητά μου, είστε διαρκώς μια πηγή έμπνευσης!!!! Ήχος μεταλλικός, ακριβώς στην πλάτη... και δεν πήγαινε το μυαλό μου! ;)-_-

Θα το τσεκάρω τι ανοχές δίνει η αξιότιμη κυρία ΕΛΣΑ, και θα το ελέγξω. Εϊμαι 99% σίγουρος ότι εφόσον το είχες και εσύ, το ίδιο θα βρω και στο δικό μου. Θα το δω και θα ενημερώσω! :thumbsu: (δεν έχεις ιδέα πόσο πολύ μου τα έχει κάνει τσαντάλια τα νεύρα τελευταία με αυτό τον τριγμό)

Και σε μένα το ίδιο Σίμο.Μου είχε σπάσει τα νευρα αυτός ο μικροσυντονισμός από πίσω.Μετά από πολλές δοκιμές με άτομο πίσω το οποίο άνοιγε πόρτες η πρεσσάριζε με τα χέρια τις επενδύσεις από τις πόρτες και την πίσω τάβλα κατάλαβα ότι προέρχονταν ο θόρυβος από πίσω κάπου από την πλάτη του καθίσματος.Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και έθιξα το θέμα μου είπαν ότι το έχουν συναντήσει σε αρκετά passat και κατά 99% έχουν την γιατρειά.Πράγματι έκλεισα ραντεβού πήγα και όπως προείπα όλα οκ. από τότε.

.....να σας γραψω κανα χαπακι να μην ακουτε τιποτα?!?!?!?!? :wacko:

.....χιουμορ........

...κ γω ακουω διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το ίδιο Σίμο.Μου είχε σπάσει τα νευρα αυτός ο μικροσυντονισμός από πίσω.Μετά από πολλές δοκιμές με άτομο πίσω το οποίο άνοιγε πόρτες η πρεσσάριζε με τα χέρια τις επενδύσεις από τις πόρτες και την πίσω τάβλα κατάλαβα ότι προέρχονταν ο θόρυβος από πίσω κάπου από την πλάτη του καθίσματος.Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία και έθιξα το θέμα μου είπαν ότι το έχουν συναντήσει σε αρκετά passat και κατά 99% έχουν την γιατρειά.Πράγματι έκλεισα ραντεβού πήγα και όπως προείπα όλα οκ. από τότε.

Γιώργο, έριξα μια ματιά και θέλει λύσιμο ταπετσαρίες. Αφήνει κάτι ανοίγματα αριστερά/δεξιά ψηλά κάτω από την τάβλα, αλλά πρακτικά μου φαίνεται ότι πρέπει να ξηλώσω όλη των ταπετσαρία του πορτα μπαγκάζ, αλλά και την επένδυση της τάβλας... ;)

Είδες μήπως σε ποιό σημείο περίπου δούλεψαν όταν σου το "ρύθμισαν"?

EDIT: Έριξα λίγη μελέτη... Ξήλωμα πατώματος πόρτ-μπαγκάζ (εύκολο, καθώς το τραβάς και βγαίνει), ξήλωμα του πλαστικού που καλύπτει την κλειδαριά, και ξήλωμα μετά των πλαινών (κουμπωτά σε 4 σημεία, συν βίδες σε 3 σημεία)... Μοναδικός λόξυγγας τα πλαστικά κουμπώματα που θέλουν προσοχή, και που υποθέτω ότι θα πρέπει να κάνω "πατέντα εργαλείο" με καμία κάρτα όπως έχεις κάνει εσύ Γιώργο ώστε να μην σακατέψω τα πλαστικά κουμπώματα :wacko:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, έριξα μια ματιά και θέλει λύσιμο ταπετσαρίες. Αφήνει κάτι ανοίγματα αριστερά/δεξιά ψηλά κάτω από την τάβλα, αλλά πρακτικά μου φαίνεται ότι πρέπει να ξηλώσω όλη των ταπετσαρία του πορτα μπαγκάζ, αλλά και την επένδυση της τάβλας... :growl:

Είδες μήπως σε ποιό σημείο περίπου δούλεψαν όταν σου το "ρύθμισαν"?

EDIT: Έριξα λίγη μελέτη... Ξήλωμα πατώματος πόρτ-μπαγκάζ (εύκολο, καθώς το τραβάς και βγαίνει), ξήλωμα του πλαστικού που καλύπτει την κλειδαριά, και ξήλωμα μετά των πλαινών (κουμπωτά σε 4 σημεία, συν βίδες σε 3 σημεία)... Μοναδικός λόξυγγας τα πλαστικά κουμπώματα που θέλουν προσοχή, και που υποθέτω ότι θα πρέπει να κάνω "πατέντα εργαλείο" με καμία κάρτα όπως έχεις κάνει εσύ Γιώργο ώστε να μην σακατέψω τα πλαστικά κουμπώματα :sorcerer:

Δυστυχώς δεν είδα που δούλεψαν ακριβώς.Απλά με φώναξαν μου είπαν να οδηγήσω το αυτοκίνητο ενώ πίσω είχα τον επικεφαλή φανοποιό.Στον Μανδύλα έξω στο πάρικγκ έχει 2-3 σημεία με διαφορετική υψομετρική διαφορά.Έκανα εκεί το τεστάρισμα και έμεινα έκπληκτος.Όταν ρώτησα τι ήταν μου είπαν για το ρεγουλάρισμα του μεταλλικού Π.Δεν πολυασχολήθηκα να σου πω και την αλήθεια με το πως και τι αλλά προφανώς η δουλειά πρέπει να έγινε χωρίς πολλά ξηλώματα.Ιδίως όταν μου είπαν ότι δεν οφείλω και τίποτα έγινα καπνός πριν αλλάξουν γνώμη.:sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μαζί με τα προβολάκια ομίχλης, είπα να ταλαιπωρήσω τα μαστόρια λίγο παραπάνω, και τους έβαλα να μου ελέγξουν και ρυθμίσουν τις πόρτες.

Πρακτικά, με το καλημέρα που είχα αγοράσει το αμάξι είχα παρατηρήσει ότι οι πόρτες (και οι τέσσερεις, με περισσότερο αυτή του συνοδηγού), δεν έκλειναν αν δεν έβαζες λίγο παραπάνω δύναμη από ότι σε άλλα αυτοκίνητα. Σαν μέτρο σύγκρισης έπαιρνα το Leon το οποίο όμως από την άλλη έχει πολύ ελαφρύτερες πόρτες (εντελώς πιο ψεύτικη κατασκευή).

Βλέποντας τις, ουσιαστικά τα πάντα ήταν ζυγισμένα σωστά. Παρόλα αυτά, μετά από κανένα μισάωρο μικρορυθμίσεων τις φέραμε σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι σε υψηλές ταχύτητες ένας μικρός θόρυβος/στροβιλισμός που είχα, εξαφανίστηκε. Εγώ νόμιζα ότι ήταν από τους καθρέφτες (το έιχα παλιά στο Seat), αλλά τελικά ήταν από τα "frameless" παράθυρα μας από ότι φάνηκε εκ των πραγμάτων! :hyper:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εχω ενα προβλημα-αγορασα ενα passat cc μεταχ/νο του 2009.Ακουω εναν ηχο στις λακουβες και οταν στριβω το αμαξι.Ακουγεται σαν πλαστικο  παρα με μεταλλο.Διαβασα οτι μπορει να ειναι απο τα κουμπωματα των πισω αναδιπλωμενων καθισματων,μονο που τα δικα μου δεν ειναι.Καποια ιδεα; 

Link to comment
Share on other sites

Δες μήπως τρίβει η ταπετσαρία με τα μπράτσα του πορτ-μπαγκάζ (στις τρύπες της ταπετσαρίας που περνανε τα μπράτσα που ανοιγοκλείνουν το πορτ-μπαγκάζ). Αν ναι, τότε από εκεί ΣΙΓΟΥΡΑ βγάζει χαζο-τριγμό

 

Επίσης τσέκαρε το "παξιμάδι" που σφίγγει τη ρεζέρβα στη θήκη της. Και από εκεί μπορεί να έχεις τριγμό πλαστικού.

 

Φυσικά θέλει και έλεγχο από κάτω τα πλαστικά/ποδιές πίσω από τον προφυλακτήρα, αν και χλωμό.

 

Αν δεν είναι κάτι από αυτά, τότε δώσε λίγο περισσότερες πληροφορίες για το θόρυβο που ακους

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχνάς ότι ΟΛΑ τα καθίσματα είναι αναδιπλώμενα (βασικός εξοπλισμός), απλά δεν είναι όλα διαιρούμενα (προαιρετικός εξοπλισμός). Υπάρχει ένα σκοινάκι στις άκρες της πλάτης από την πλευρά του πορτ μπαγκάζ που το τραβάς και πέφτει η πλάτη για να φορτώνεις μεγάλα αντικείμενα. Άρα δεν αποκλείεται να είναι και από εκεί ο θόρυβός σου, αν η πλάτη δεν έχει κουμπώσει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τελικά τον καθένα μας τον ενοχλούν διαφορετικά πράγματα. Κι εγώ κάποιους τριγμούς μπορώ να τους ανεχθώ και κάποιους όχι. Έχω λοιπόν βρει τον μπελά μου με ένα τριγμό από το μπροστινό σύστημα ο οποίος μου έχει σπάσει τα νεύρα. Ακούγεται όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από 15 βαθμούς ενώ αν είναι και κάτω από 5 βαθμούς τότε απλά ξεσκίζεται!!! Αισθάνομαι ότι κάτι έχει χαρχαλιάσει από το μπροστινό σύστημα (φανταστική λέξη ίσως και ο ορισμός του φαινομένου της παρήχησης!). Το αισθάνομαι πίσω από το ταμπλό αλλα φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος. Δύο φορές σηκώσαμε το αυτοκίνητο και ελένξαμε όλα τα σινεμπλόκ καθώς και τα μπαράκια της αντιστρεπτικής. Τζόγος δεν υπάρχει πουθενά αλλά και κανένα σινεμπλόκ δεν είναι κομμένο. Προσέξτε τώρα το παρανοϊκό::::: ΑΝ περάσω πάνω από νερά και βραχεί από κάτω το αυτοκίνητο (πχ λιμνάζοντα νερά στο δρόμο) τότε ο θόρυβος εξαφανίζεται μέχρι να στεγνώσει τελείως το αυτοκίνητο!!! Το δοκίμασα και σε πλυντήριο αυτοκινήτων δύο φορές και είναι πλέον επίσημο!!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ???

Τα σινεμπλόκ που δεν έχουν κοπεί αλλά πιθανόν έχουν ξεραθεί? κάποια άρθρωση που χρειάζεται λίπανση? τα ίδια τα αμορτισέρ??? όσες φορές βέβαια δοκίμασα να πιέσω το αυτοκίνητο απέξω δεν άκουσα τίποτα. Να σημειώσω και κάτι άλλο... ο θόρυβος ακούγεται σε και σε πολύ μικρές ανωμαλίες. Δηλαδή δεν χρειάζεται να γίνει μεγάλη ταλάντωση μπροστά για να ακουστεί. Αν έχετε καμία ιδέα να μου πείτε είναι ευπρόσδεκτη και θα εκτιμηθεί απεριόριστα διότι είμαι στη φάση που σκέφτομαι να αρχίσω να αλλάζω πράγματα και είναι κρίμα γιατί το αυτοκίνητο έχει μόνο 70000χλμ. Ευχαριστώ πολύ.

Edited by jsk
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου έκανε ένα θόρυβο μεταλλικής κουδουνίτστρας από μπροστά σε κρύα και μέχρι βασικά να ζεσταθεί το αμάξι (σαν κάτι να έχει ξεχαρβαλωθεί). Το έκανε 2 χρόνια, και το πρόβλημα εξαφανίστηκε όταν άλλαξα τα αμορτισέρ.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως τα κουρασμένα αμορτισέρ χτυπάνε όταν είναι κρύα. Τον περασμένο μήνα πέρασα κτεο και μου έδειξε από 65-70% γύρω-γύρω. Τι να κάνω να τα πετάξω??? αν ναι θα αλλάξω και top mounts σίγουρα καθώς ίσως και τις βάσεις των πίσω αμορτισέρ. Είπα είμαι στο όριο να αρχίσω να ξηλώνω... ένα πράγμα μόνο με τρομάζει... να τα αλλάξω όλα και ο θόρυβος να παραμείνει!!! έλα ψυχραιμία θέλω τώρα :suicide:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν τελικά τον καθένα μας τον ενοχλούν διαφορετικά πράγματα. Κι εγώ κάποιους τριγμούς μπορώ να τους ανεχθώ και κάποιους όχι. Έχω λοιπόν βρει τον μπελά μου με ένα τριγμό από το μπροστινό σύστημα ο οποίος μου έχει σπάσει τα νεύρα. Ακούγεται όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από 15 βαθμούς ενώ αν είναι και κάτω από 5 βαθμούς τότε απλά ξεσκίζεται!!! Αισθάνομαι ότι κάτι έχει χαρχαλιάσει από το μπροστινό σύστημα (φανταστική λέξη ίσως και ο ορισμός του φαινομένου της παρήχησης!). Το αισθάνομαι πίσω από το ταμπλό αλλα φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος. Δύο φορές σηκώσαμε το αυτοκίνητο και ελένξαμε όλα τα σινεμπλόκ καθώς και τα μπαράκια της αντιστρεπτικής. Τζόγος δεν υπάρχει πουθενά αλλά και κανένα σινεμπλόκ δεν είναι κομμένο. Προσέξτε τώρα το παρανοϊκό::::: ΑΝ περάσω πάνω από νερά και βραχεί από κάτω το αυτοκίνητο (πχ λιμνάζοντα νερά στο δρόμο) τότε ο θόρυβος εξαφανίζεται μέχρι να στεγνώσει τελείως το αυτοκίνητο!!! Το δοκίμασα και σε πλυντήριο αυτοκινήτων δύο φορές και είναι πλέον επίσημο!!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ???

Τα σινεμπλόκ που δεν έχουν κοπεί αλλά πιθανόν έχουν ξεραθεί? κάποια άρθρωση που χρειάζεται λίπανση? τα ίδια τα αμορτισέρ??? όσες φορές βέβαια δοκίμασα να πιέσω το αυτοκίνητο απέξω δεν άκουσα τίποτα. Να σημειώσω και κάτι άλλο... ο θόρυβος ακούγεται σε και σε πολύ μικρές ανωμαλίες. Δηλαδή δεν χρειάζεται να γίνει μεγάλη ταλάντωση μπροστά για να ακουστεί. Αν έχετε καμία ιδέα να μου πείτε είναι ευπρόσδεκτη και θα εκτιμηθεί απεριόριστα διότι είμαι στη φάση που σκέφτομαι να αρχίσω να αλλάζω πράγματα και είναι κρίμα γιατί το αυτοκίνητο έχει μόνο 70000χλμ. Ευχαριστώ πολύ.

Έχω ακριβώς το ίδιο θέμα αλλά εμένα το κάνει όταν βραχεί ή έχει υγρασία.

Τα έχω ελενξει όλα και γω εκτός αμορτισέρ.

Ο μηχανικός μου όμως είπε ότι το ένα μπροστινό αμορτισέρ έχει ένα κενό και ίσως προέρχεται από κει το χτυπημα εφόσον δεν βρίσκουμε Τπτ άλλο.

Στάλθηκε από το m2 note μου

Link to comment
Share on other sites

Πριν ξεκινήσω ένα κρύο πρωινό θα ρίξω λίγο wd-40 στο έμβολο των αμορτισέρ (αν φαίνεται) να δούμε τι θα γίνει! 

Link to comment
Share on other sites

Χλωμό να είναι από τα αμορτισέρ. Εγώ μάλλον το βλέπω από τα ελατήρια να είναι το όλο τζέρτζελο... Με τον καιρό να μην κάθονται όπως καθόντουσαν ή εκτός και αν τα αμορτισέρ γερνάνε και κάποιο μέταλλο βγάζει αυτό το θόρυβο. Όπως και να έχει σε εμένα λύθηκε το πρόβλημα με το που σηκώθηκε ράμπα, και αλλάχτηκαν τα αμορτισέρ. Οπότε βλέποντας το ρεαλιστικά μπορείς να εντοπίσεις ότι μιλάμε είτε για τα αμορτισέρ τα ίδια, είτε για την "έδραση" των ελατηρίων μιας και δεν άλλαξα ΤΙΠΟΤΑ άλλο πέρα από τα αμορτισέρ.

 

Σίγουρα είναι κάποιο θέμα "συστολής/διαστολής" κάποιου μετάλλου εκεί κάτω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.