Jump to content
nikoskallithea

Ανοίξτε Τις Μπάρες Μην Πληρώνετε Διόδια

Recommended Posts

Σήμερα ΚΥΡΙΑΚΗ 06/02/2011 άνοιξαν οι μπάρες σε ολη την Ελλάδα.

Καλο θα ηταν ολοι πλέον να δηλώνουμε ευγενικά οτι δεν πληρώνουμε και αν δεν ανοίγουν την μπάρα να την σηκώνουμε μονοι μας.

TPna223.jpg

Web: http://www.diodiastop.gr, http://www.diodiastop.blogspot.com

Email: diodiastop@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

σημερα παντως που ηρθα χαλκιδα και στο πηγαινε και στο ελα κανονικα πληρωναν!

Το άνοιγμα εγινε απο τις 15:00 και μέχρι τις 17:00~ που έφυγα ηταν ακόμα ανοιχτά.

Για Χαλκίδα δεν ξερω τι έπαιξε.

ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ακουσα οτι στην Εγνατια απο Ηγουμενιτσα-Αλεξαντρουπολη θα κανουνε διοδια οπως της Ιταλιας, δηλαδη χιλιομετρικα οπου βγεις.

αληθεια ειναι κ τα πρωτα διοδια θα μπουνε στα Τυρια.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως το πανε θα μας βαλουν διοδια εξω απο τα σπιτια μας :angry2::growl::growl:

διοδια στην γκαραζοπορτα!!!!!!2.9 $ για να ανοιξει!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα ηλεκτρονικά διόδια στην Εγνατία θα αργήσουν 2-3 χρόνια ακόμα. Προς στιγμήν θα τοποθετηθούν κανονικά διόδια προσωρινού χαρακτήρα στην Τύρια, το Μαλακάσι και το Κλειδί. Άλλα τρια τέτοιου είδους διόδια θα τοποθετηθούν στο ανατολικό τμήμα της Εγνατίας.

Link to comment
Share on other sites

Ηγουμενιτσα-Τυρια ειναι περιπου 50 χιλ.

15 χιλ. εξω απο τα Ιωαννινα εχουν στησει κ εκει διοδια.Δλδ ανα 50 χιλιομετρα θα πληρωνουμε!Στο τελος θα μας συμφερει να κινουμαστε μονο αεροπορικως.

Link to comment
Share on other sites

Τα ηλεκτρονικά διόδια στην Εγνατία θα αργήσουν 2-3 χρόνια ακόμα. Προς στιγμήν θα τοποθετηθούν κανονικά διόδια προσωρινού χαρακτήρα στην Τύρια, το Μαλακάσι και το Κλειδί. Άλλα τρια τέτοιου είδους διόδια θα τοποθετηθούν στο ανατολικό τμήμα της Εγνατίας.

Εμ βεβαια μην χασουν την μιζα μεχρι τοτε

Και ενα "ανεκδοτακι" αλλα η πραγματικοτητα στην περιπτωση των διοδιων.

Θέλω να ανοίξω ένα τυροπιτάδικο!

Επειδή όμως δεν έχω λεφτά, θα ήθελα όσοι περνούν τον δρόμο που σκοπεύω να ανοίξω το τυροπιτάδικο, να μου πληρώνουν τις τυρόπιτες που δεν μπορώ προς το παρόν να τους πουλήσω, έτσι ώστε σε κάποιο χρονικό διάστημα (π.χ. ύστερα από 2 χρόνια) να ανοίξω το τυροπιτάδικο και να μπορώ να τους πουλώ τυρόπιτες.

Τις οποίες φυσικά και πάλι θα πληρώνουν!!!

Όχι δεν είμαι βλαμμένος, απλά προσπαθώ να ακολουθήσω την ίδια πετυχημένη

πρακτική των κοινοπραξιών που έχουν αναλάβει τα έργα οδοποιίας στο εθνικό

μας δίκτυο και εισπράττουν διόδια για έργα που δεν έχουν ακόμα κατασκευάσει ή για άλλα που ήδη έχουν κατασκευαστεί εδώ και χρόνια.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τη συνδρομή σας και επιφυλάσσομαι για την

παρασκευή πολύ νόστιμων εδεσμάτων, όταν θα είμαι βέβαια έτοιμος!!!

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση.

Αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα διοδια της Ελλαδος?

Παραδειγμα υπαρχει διαφορα στα διοδια Κατερινης-Θεσσ/νικης(Μαλγαρα) με Κατερινης-Λαρισσας(ειναι 2-3..)?

Γιατι με λενε Α σε αυτα πληρωσε(Μαλγαρα) Ειναι κρατικα οχι ιδιωτικα.. Νικο εσυ βλεπω το εχεις ψαξει αρκετα το θεμα.. Εχεις γνωμη πανω σε αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση.

Αυτο ισχυει για ΟΛΑ τα διοδια της Ελλαδος?

Παραδειγμα υπαρχει διαφορα στα διοδια Κατερινης-Θεσσ/νικης(Μαλγαρα) με Κατερινης-Λαρισσας(ειναι 2-3..)?

Γιατι με λενε Α σε αυτα πληρωσε(Μαλγαρα) Ειναι κρατικα οχι ιδιωτικα.. Νικο εσυ βλεπω το εχεις ψαξει αρκετα το θεμα.. Εχεις γνωμη πανω σε αυτο?

Ναι ισχύει πολεμάμε τις αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις με τις πολυεθνικές, που εστησε η προηγούμενη κυβέρνηση και επικροτεί με το παραπάνω η σημερινή.

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την Εγνατία αυτό που ξέρω και θέλω να καταθέσω έιναι ότι πρόκειται για έναν από τους ποιο σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους που διαθέτει η Ελλάδα. Σήμερα τα μόνα διόδια που πληρώνεις είναι στον Πολύμυλο και στα Μάλγαρα από 2,80 ευρώ και μπορείς να χρησιμοποιήσεις 670 χλμ Εγνατίας και δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα ακόμη κάθετων και παράπλευρων οδών. Το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου έργου είναι της τάξης των 150.000.000 ευρώ το χρόνο(φωτισμός,οδική βοήθεια, επισκευές, αποχιονισμός,συντήρηση ελεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού κ.λ.π)χωρίς να λάβουμε υπόψιν ότι κάθε οκτώ χρόνια περίπου απαιτείται η αντικατάσταση του αντιολισθηρού ασφαλττάπητα και κάποιος πρέπει να πληρώσει για όλα αυτά. Η λογική για μένα τουλάχιστον λέει ότι πρέπει να τα πληρώσει ο χρήστης της οδού και όχι ο φορολογούμενος.

Η λογική του δεν πληρώνω γενικά με βρίσκει αντίθετο. Με την ίδια λογική δεν πληρώνω και τα τέλη κυκλοφορίας π.χ ή τους φόρους μου και μπορώ να βρω δεκάδες δικαιολογίες γι' αυτό. Τώρα ως προς το ύψος του τιμήματος μπορούμε να το συζητήσουμε. Όπως και το αν πρέπει να πληρώνεις διόδια σε ένα δρόμο όπως το υπό κατασκευή τμήμα Κόρινθος-Πάτρα.

Αλλά για την Εγνατία όχι.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την Εγνατία αυτό που ξέρω και θέλω να καταθέσω έιναι ότι πρόκειται για έναν από τους ποιο σύγχρονους αυτοκινητοδρόμους που διαθέτει η Ελλάδα. Σήμερα τα μόνα διόδια που πληρώνεις είναι στον Πολύμυλο και στα Μάλγαρα από 2,80 ευρώ και μπορείς να χρησιμοποιήσεις 670 χλμ Εγνατίας και δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα ακόμη κάθετων και παράπλευρων οδών. Το κόστος συντήρησης ενός τέτοιου έργου είναι της τάξης των 150.000.000 ευρώ το χρόνο(φωτισμός,οδική βοήθεια, επισκευές, αποχιονισμός,συντήρηση ελεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού κ.λ.π)χωρίς να λάβουμε υπόψιν ότι κάθε οκτώ χρόνια περίπου απαιτείται η αντικατάσταση του αντιολισθηρού ασφαλττάπητα και κάποιος πρέπει να πληρώσει για όλα αυτά. Η λογική για μένα τουλάχιστον λέει ότι πρέπει να τα πληρώσει ο χρήστης της οδού και όχι ο φορολογούμενος.

Η λογική του δεν πληρώνω γενικά με βρίσκει αντίθετο. Με την ίδια λογική δεν πληρώνω και τα τέλη κυκλοφορίας π.χ ή τους φόρους μου και μπορώ να βρω δεκάδες δικαιολογίες γι' αυτό. Τώρα ως προς το ύψος του τιμήματος μπορούμε να το συζητήσουμε. Όπως και το αν πρέπει να πληρώνεις διόδια σε ένα δρόμο όπως το υπό κατασκευή τμήμα Κόρινθος-Πάτρα.

Αλλά για την Εγνατία όχι.

@PERIS οπως περιγράφεις εσυ ολα αυτα μπορώ και εγω αντίστοιχα να σου περιγράψω αλλα τοσα και σίγουρα πιο πολλα, πληρώνω το 40% του μισθού μου στο κράτος, απο το υπόλοιπο 23% φπα, απο το υπόλοιπο διόδια, απο το υπόλοιπο φορο καυσίμων, απο το υπόλοιπο τέλη κυκλοφορίας, απο το υπόλοιπο φόρους για την αγορά του αυτοκίνητου(εδω γελάμε κιόλας), απο το υπόλοιπο ...να πω κι' άλλα?

Ειναι το μονο κρατος που εχει αυτους τους φορους.

Αλλα ξέχασα ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ

...και μην ξεχνάτε οτι προσφατα κάποιοι εχασαν τα δώρα πασχα, χριστουγεννων, κλπ μια μείωση δλδ αλλο ενα 40% του μισθού τους.

...και για να σας προλάβω μην νομιζετε οτι εμας τους υπολοίπους θα μας λυπηθούν κατι θα βρουν για να μας τα πάρουν.

Αν δεν αντιδράσουμε εστω και με αυτον το τροπο δεν γίνεται τιποτα, στο κατω-κατω κοβουν κοβουν και κανεις δεν αντιδρά, αφου εχει κανει εντύπωση και στους ιδους τους τροικανους, αλλα θα μου πεις τυχαία ήμασταν 400 χρόνια σκλάβοι, 7 χρονια χ... ΟΧΙ το τραβαει ο οργανισμός μας το σαμάρι.

αυτά οσοι τα εχετε (τα κατσια) δεν πληρώνετε οι υπόλοιποι που εχετε (τα ευρω) πληρώνετε.

.

Link to comment
Share on other sites

Ήδη τα έργα παραχώρησης έχουν προβλήματα χρηματοδότησης. Οι τράπεζες έπαψαν να πληρώνουν. Οι κατασκευαστικές απολύουν προσωπικό και αν δεν βρεθεί άμεσα κάποια λύση βλέπω τα έργα να μένουν στη μέση. Οι τράπεζες εν τω μεταξύ είχαν υπολογίσει απόδοση στην επένδυσή τους της τάξης του 3%. Σήμερα τα επιτόκια τρέχουν στην αγορά με 6 και 7%. Αρα άλλο που δεν θέλουν να την "κάνουν". Και μεταξύ των επιχειρημέτων τους προστέθηκε και η απώλεια των προβλεπόμενων εσόδων από τη μη πληρωμή διοδίων.

Όπως και να το δει κανείς στο τέλος ο Ελληνικός λαός πληρώνει το μάρμαρο.

Τώρα βέβαια αν με αφορμή όλα αυτά πρέπει να κάνουμε μια μικρή ή μεγάλη επανάσταση αυτό είναι άλλο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Ήδη τα έργα παραχώρησης έχουν προβλήματα χρηματοδότησης. Οι τράπεζες έπαψαν να πληρώνουν. Οι κατασκευαστικές απολύουν προσωπικό και αν δεν βρεθεί άμεσα κάποια λύση βλέπω τα έργα να μένουν στη μέση. Οι τράπεζες εν τω μεταξύ είχαν υπολογίσει απόδοση στην επένδυσή τους της τάξης του 3%. Σήμερα τα επιτόκια τρέχουν στην αγορά με 6 και 7%. Αρα άλλο που δεν θέλουν να την "κάνουν". Και μεταξύ των επιχειρημέτων τους προστέθηκε και η απώλεια των προβλεπόμενων εσόδων από τη μη πληρωμή διοδίων.

Όπως και να το δει κανείς στο τέλος ο Ελληνικός λαός πληρώνει το μάρμαρο.

Τώρα βέβαια αν με αφορμή όλα αυτά πρέπει να κάνουμε μια μικρή ή μεγάλη επανάσταση αυτό είναι άλλο θέμα.

Αμα παμε ετσι καλα να πάθουμε.

Κατ' εμε να μεινουν στην μεση, να σπασουν τις συμβασεις αν δεν τους συμφέρει και να φυγουν να πανε αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Εύκολο να το λες. Ξεχνάς όμως ότι οικονομίες σαν και τη δική μας όταν περνούν τέτοιες κρίσεις, τα έργα και οι δημόσιες λεγόμενες επενδύσεις μπορούν κάπως να τις βοηθήσουν να ξελασπώσουν. Ήδη ο τεχνικός κλάδος έχει δεχθεί φοβερό πλήγμα τον τελευταίο χρόνο. Αν σταματήσουν και αυτά τα έργα τότε η ανεργεία στον κλάδο θα φτάσει στο 100%. Αυτό θα παρασύρει και τη δευτερογενή παραγωγή (βιομηχανία οικοδομικών υλικών, μπετά, σίδερα κ.λ.π). Στο τέλος όπως πάμε οι μόνοι που δεν θα είναι άνεργοι θα είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Πως θα πληρώνονται δεν ξέρω.

Αλλά ξέχασα, ας είναι καλά το Δ.Ν.Τ.

Link to comment
Share on other sites

Εύκολο να το λες. Ξεχνάς όμως ότι οικονομίες σαν και τη δική μας όταν περνούν τέτοιες κρίσεις, τα έργα και οι δημόσιες λεγόμενες επενδύσεις μπορούν κάπως να τις βοηθήσουν να ξελασπώσουν. Ήδη ο τεχνικός κλάδος έχει δεχθεί φοβερό πλήγμα τον τελευταίο χρόνο. Αν σταματήσουν και αυτά τα έργα τότε η ανεργεία στον κλάδο θα φτάσει στο 100%. Αυτό θα παρασύρει και τη δευτερογενή παραγωγή (βιομηχανία οικοδομικών υλικών, μπετά, σίδερα κ.λ.π). Στο τέλος όπως πάμε οι μόνοι που δεν θα είναι άνεργοι θα είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι. Πως θα πληρώνονται δεν ξέρω.

Αλλά ξέχασα, ας είναι καλά το Δ.Ν.Τ.

+100000000

Ο πρώτος κλάδος που πλήττεται μέσα από μια κρίση είναι οι κατασκευές κ ανάλογα ο πρώτος που ανακάμπτει με την εισροή χρήματος. Κατ'αρχάς αν μείνουν τώρα στη μέση τα έργα ο δρόμος που θα παραλάβει ο χρήστης θα είναι ακόμα πιο επικίνδυνος από ότι τον είχε παραδώσει στην κατασκευάστρια εταιρία το δημόσιο. Όντως ολες αυτές οι συμβάσεις είναι με χρηματοδότηση του 2004 με εξαιρετικά χαμηλά επιτόκια κ γι'αυτό οι τράπεζες πιέζουν να τις σπάσουν τώρα. Η λογική του ότι είναι αποικιοκρατική σύμβαση ισχύει, αλλά ξεχνάμε ότι τα κόμματα υπερψήφισαν αυτές τις συμβάσεις.

Ενα πολύ σημαντικό θέμα ήθελα να προσθέσω κ θεωρώ ότι υπάρχει τρομερή παραπληροφόρηση για αυτή την κατάσταση από: την κυβέρνηση, την αντιπολίτευση, ακόμα κ το κίνημα κατά των διοδίων. Κανείς δε λέει στον κόσμο ότι αυτές οι συμβάσεις έγιναν απο το ΔΗΜΟΣΙΟ, το ΔΗΜΟΣΙΟ τις συνέταξε, το ΔΗΜΟΣΙΟ καθόρισε τους όρους, το ΔΗΜΟΣΙΟ κάλεσε τις εταιρίες για διαγωνισμό, το ΔΗΜΟΣΙΟ καθόρισε ακόμα το ύψος του κέρδους του κάθε Παραχωρησιούχου, το ΔΗΜΟΣΙΟ έδωσε το δικαίωμα στις εταιρίες να βάζουν διόδια σε υπό κατασκευή κομμάτια μέσα απο τις συμβάσεις, πότε θα γίνεται αναπροσαρμογή των τελών διοδίων, πού θα μπαίνουν διόδια, πόσο καιρό θα εκμεταλλεύονται τον αυτοκινητόδρομο. Το ότι κάτω από το τραπέζι ενδεχομένως παίχτηκαν χοντρά παιχνίδια και μίζες είναι κάτι που επίσης πρέπει να σκεφτόμαστε. Έτσι το να βγαίνει ο Μαγκριώτης κ ο κάθε Μαγκριώτης κ να λαικίζει ουσιαστικά κατηγορώντας τις εταιρίες γι'αυτό, εμένα προσωπικά προσβάλλει τη νοημοσύνη μου. Τα λάθη που έγιναν είναι τεράστια, δεν προβλέφθηκε ακόμα κ το τι θα γίνει με τους κατοικους των περιοχών που συνορεύουν με τα διόδια, με τα Α.Μ.Ε.Α.

Όσον αφορά το κίνημα από την άλλη, οι πολίτες που το ακολουθούν καλά κάνουν κ δεν πληρώνουν. Αλλά μάλλον δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι αυτοί που ηγούνται του κινήματος επίσης δεν το κάνουν για την ψυχή της μάνας τους, όπως κ η υποδαυλίζουσα υποστήριξη της κυβέρνησης απέναντι στο κίνημα εδώ και καιρό(πριν τους μπει το αγγούρι στον ... από τις τράπεζες κατά κύριο λόγο, από την καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων γιατί ούτε γι'αυτό δεν είχαν λεφτά, από τις καθυστερήσεις καταβολής μεγάλων ποσών ΦΠΑ - αλήθεια έχετε σκεφτεί γιατί θέλουν να κολλήσουν τις εταιρίες στον τοίχο βάζοντας τον κόσμο μπροστά; ) μου δείχνει ότι οι διαπλεκόμενοι είναι περισσότεροι από ότι νομίζουμε. Ταυτόχρονα ναι μεν μέχρι τώρα μπορούσες να μην πληρώσεις κ να μην σε κυνηγήσουν, τώρα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Και αυτό γιατί η κυβέρνηση έδωσε το δικαίωμα στις εταιρίες να χρησιμοποιούν το οπτικό υλικό από τις κάμερες.... Αυτό έχει ξεκινήσει από τα μέσα Δεκεμβρίου και οι πρώτες αγωγές ετοιμάζονται. Το να κερδίσει κάποιος αυτή τη δίκη μετά από τα δικαιώματα που έδωσε η κυβέρνηση, προχωρώντας σε ψήφιση νομοσχεδίων(αν δεν πληρώσεις μπαίνεις στον Τειρεσία;;; κλπ), είναι αδύνατο.

Το θέμα είναι το τί γίνεται τώρα: Επαναδιαπραγμάτευση με ποιούς; με την εταιρία; με τις τράπεζες; με το κέρδος του δημοσίου; Το χειρότερο όλων είναι ότι έχουμε εμπιστευθεί τις τύχες μας κ την τσέπη μας σε ανίκανους, δολοπλόκους κ λαοπλάνους πολιτικούς (από όλες τις παρατάξεις, με τπτ δεν δέχομαι ότι έστω κ μια κοινοβουλευτική παράταξη πράττει όπως πράττει για το συμφέρον του πολίτη).

Edited by Gmis
Link to comment
Share on other sites

Παράβαση του ΚΟΚ θα θεωρείται η άρνηση καταβολής διοδίων, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, διευκρινίζοντας πως η ρύθμιση μελετάται και θα κατατεθεί στη Βουλή.

Αναφερόμενος σε όσους δεν πληρώνουν διόδια, ο κ. Ρέππας επανέλαβε ότι στο πλαίσιο μιας ευνομούμενης πολιτείας κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να αναπτύσσει τις απόψεις του και να προβαίνει ακόμη και σε πράξεις ακτιβισμού. Έχει όμως και υποχρέωση να πληρώνει για κάθε υπηρεσία που του παρέχεται γιατί διαφορετικά το κόστος θα το επωμισθούν κάποιοι άλλοι.

Σε ό,τι αφορά τις διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες δήλωσε ότι γίνονται με στόχο τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και του συμφέροντος των πολιτών, αλλά η ουσία των συμβάσεων αυτών δεν μπορεί να αλλάξει γιατί υπάρχουν δεσμεύσεις και υποχρεώσεις και των δύο πλευρών.

Σύμφωνα με τον υπουργό, θα πρέπει να υπάρξει μια εκλογίκευση στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα, να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια.

Ο κ. Ρέππας υπογράμμισε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1932530

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ζούμε γεγονότα και νομοθετήματα κάποιων άλλων μακρινών και σκοτεινών εποχών!

Link to comment
Share on other sites

πανο απο 6 μηνες εχω να πληρωσω και μαλιστα στην κορινθου πατρων οπου περναω συχνα δεν σταματαω καθολου αν ακουμπήσεις την μπαρα με το μπαρπριζ απολα σηκώνετε για πλακα.

παιδια πληρωνουμε τελη κυκλοφωριας φορους στης βενζινες γιατι;η αττικη οδος ξεχρεωσε πανο απο 2 φορες και ο εισαγγελεας τους την έπεσε παλι.

και αν ειναι το θεμα η συντήρηση του δρομου ας κανουμε μια πραξη ποσα αυτοκινητα περνουν ποσοι υπαλληλοι ποιο το κοστος να τα βρουμε δεν ειναι ανθρωποι ομως ειναι αρπάχτρες τωρα αντι για μυωσης θελουν απο 5 μαρτη και αλλες αυξησης.

εεε για βαστα μετρα ποσα θες για να πας θεσσαλονικη.

κερδίζουν περιουσιες σε μονο μια μερα η αττικη περνει περιπου 1000000 ευρω και εγινε με λευτα δικα μας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.