Jump to content
yositosi

Ερωτηση Για Λάδι

Recommended Posts

Εχει κανείς κάποια άποψη για το παρακάτω λιπαντικό κινητήρα;

Pentosin

οτι ειναι γερμανικα και βγαζουν για vw-audi-seat-skoda και βγαζουν κιολας για ολους τους τυπους κινητηρων vag .ειναι πολυ καλα και δεν τα καιει καθολου ευκολα το μοτερ μας(1,8tsi).επισης και ενας φιλος που τα εβαλε σε σ3 επισης ειναι πολυ ευχαριστημενος

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Τασούλη. Ναι φίλε μου, το είδα ότι κάνουν ΟΕΜ οι τύποι πολλά λιπαντικά για τον όμιλο VAG (ειδικά για τα σαζμάν δικά τους προιόντα φοράει η VW).

Τα σύγκρινα λίγο με τα ARAL, πάντα με βάση αυτά που λένε επίσημα σαν εταιρείες, και είναι οριακά καλύτερα αυτά ως προς το flash point (κατάρρευση λιπαντικού), αλλα και στις ρευστότητες στις θερμοκρασίες όπου πρακτικά δουλεύει το αμάξι.

Από την άλλη, ρωτάω για καμία άποψη... καθότι και κοστολογικά είναι αρκετά πιο πάνω (από τα παιδιά που ρώτησα). Η ARAL παίζει πολύ επίθεση, και όπως και να το κάνουμε, άλλο 50ευρώ... και άλλο 75!

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Τασούλη. Ναι φίλε μου, το είδα ότι κάνουν ΟΕΜ οι τύποι πολλά λιπαντικά για τον όμιλο VAG (ειδικά για τα σαζμάν δικά τους προιόντα φοράει η VW).

Τα σύγκρινα λίγο με τα ARAL, πάντα με βάση αυτά που λένε επίσημα σαν εταιρείες, και είναι οριακά καλύτερα αυτά ως προς το flash point (κατάρρευση λιπαντικού), αλλα και στις ρευστότητες στις θερμοκρασίες όπου πρακτικά δουλεύει το αμάξι.

Από την άλλη, ρωτάω για καμία άποψη... καθότι και κοστολογικά είναι αρκετά πιο πάνω (από τα παιδιά που ρώτησα). Η ARAL παίζει πολύ επίθεση, και όπως και να το κάνουμε, άλλο 50ευρώ... και άλλο 75!

εσυ ξες σιμακο απλως καλο ειναι να κοιταμε και την ποιοητητα και το τι θα κανει καλο στο αμαξι μας μην κοιταμε μονο τα 25 ευρω παραπανω γιατι οπως ξες απο την στιγμη που το βαζουμε χερι το αμαξι θελει και πιο πολυ φροντιδα πιστευω απο οτι πριν γιατι τραβαει αλλα ζορια αλλες θερμοκρασιες γιαυτο στο λεω οτι τα 25 ευρω δεν θα τα λυπομουν εγω εφοσον ξερω οτι θα βαλω κατι καλυτερο γνωμη μου αυτη σεβαστη και η δικια σου :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τάσο, δεν το είπα υπό μορφή "τσιγγουνιάς". Απλα δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως είναι καλύτερο από το Aral π.χ. ή αν θα καταλήξω να παίρνω κάτι εφάμιλλο δίνοντας περισσότερα λεφτά!

Εννοείται πως όταν μιλάμε για το μοτέρ μας, και εφόσον έχουμε δώσει και καποια φράγκα παραπάνω, σε θέματα λαδιού/μπουζί/φίλτρων/φρένων κτλ κτλ θα πρέπει να βάζουμε μόνο τα καλύτερα! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Τάσο, δεν το είπα υπό μορφή "τσιγγουνιάς". Απλα δεν μπορώ να καταλάβω αν όντως είναι καλύτερο από το Aral π.χ. ή αν θα καταλήξω να παίρνω κάτι εφάμιλλο δίνοντας περισσότερα λεφτά!

Εννοείται πως όταν μιλάμε για το μοτέρ μας, και εφόσον έχουμε δώσει και καποια φράγκα παραπάνω, σε θέματα λαδιού/μπουζί/φίλτρων/φρένων κτλ κτλ θα πρέπει να βάζουμε μόνο τα καλύτερα! :thumbsup:

μα και εγω δεν στο ειπα για τσιγγουνια το ειπα επειδη σε ειδα πολυ σκεφτομενο ενω λες οτι ειναι ενα κλικ καλυτερα απο τα αραλ αρα αξιζουν την διαφορα τους με βαση συγκρισης που εκανες ετσι ? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά αν θεωρήσουμε ότι επιλέγεις το καλύτερο για το αυτοκίνητό σου, τότε μήπως είναι καλύτερο να αλλάζεις ποιο συχνά λάδια από το να βάζεις κάποια έστω και ελαφρά καλύτερα με +50% στην τιμή; Μήπως είναι δηλαδή πολύ καλύτερο να βάζεις π.χ τα ARAL με αλλαγές ανά 10.000 χλμ. αντί των RENTOSIN με αλλαγές ανά 15.000 χλμ.;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά αν θεωρήσουμε ότι επιλέγεις το καλύτερο για το αυτοκίνητό σου, τότε μήπως είναι καλύτερο να αλλάζεις ποιο συχνά λάδια από το να βάζεις κάποια έστω και ελαφρά καλύτερα με +50% στην τιμή; Μήπως είναι δηλαδή πολύ καλύτερο να βάζεις π.χ τα ARAL με αλλαγές ανά 10.000 χλμ. αντί των RENTOSIN με αλλαγές ανά 15.000 χλμ.;

Εννοείται :thumbsu:

Και καλό, και συχνές αλλαγές, ειδικά σε "Βελτιωμένα" μοτέρ τα οποία στρεσάρονται παραπάνω από ότι εργοστασιακά!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά αν θεωρήσουμε ότι επιλέγεις το καλύτερο για το αυτοκίνητό σου, τότε μήπως είναι καλύτερο να αλλάζεις ποιο συχνά λάδια από το να βάζεις κάποια έστω και ελαφρά καλύτερα με +50% στην τιμή; Μήπως είναι δηλαδή πολύ καλύτερο να βάζεις π.χ τα ARAL με αλλαγές ανά 10.000 χλμ. αντί των RENTOSIN με αλλαγές ανά 15.000 χλμ.;

εγω καθε 7000 (υπερβολη?μπορει.) λαδια φιλτρο.....

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι.

Εκτος απο το οικονομικο θεμα,ποτε κανενα μοτερ δεν επαθε κατι επειδη αλλαζε λαδια συχνοτερα απο το θεωρητικα φυσιολογικο.

Σε ενα νορμαλ αυτοκινητο πιστευω καθε 10.000χλμ αναλογως και της χρησης βεβαια,ειναι καλο να αλλαζουν.

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα Γιώργο γιατί το 0-30 θεωρητικά το υπερκαλύπτει... και είναι και πιο ψιλό για τις κρύες εκκινήσεις όπου το μοτέρ τρώει και το μεγαλύτερο ζόρι :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Ρώτησα Γιώργο γιατί το 0-30 θεωρητικά το υπερκαλύπτει... και είναι και πιο ψιλό για τις κρύες εκκινήσεις όπου το μοτέρ τρώει και το μεγαλύτερο ζόρι :roadrage:

Προσωπικά δε θα το έβαζα. Πιστεύω ότι θα το κάψει.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε θα το έβαζα. Πιστεύω ότι θα το κάψει.

Εσύ Θανασάκη μόνο με αγνό παρθένο ελαιόλαδο το έχεις? :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Στο προηγούμενο μου πολυαγαπημένε μου Αντώνιε, έβαζα τις "σαβούρες" τα Divinol που έλεγε η αντιπροσωπεία. Βάλε λίγο τα "φοβερής ποιότητας" ελατήρια πιστονιών, βάλε λίγο και το ελεεινό λάδι... το αμάξι στα 35000 έκαιγε 1 λίτρο περίπου στα 1000χλμ! Το πρόβλημα ήταν βέβαια και "αστοχία υλικού" οπότε δεν ήταν καθαρή η εικόνα!

Αφού λοιπόν, αρκετοί τα είχαμε τότε επιδιορθώσει... εγώ κατευθείαν το είχα γυρίσει σε 0-40 (αντί για 10-40 που έλεγε τότε ο όμιλος για εκείνα τα μοτέρ). Εμένα δεν μου έκαψε ΠΟΤΕ ξανά... ενώ στα παιδιά που έπαιζαν με το Divinol ΞΑΝΑ, μετά από 30-40 χιλιάδες χλμ είχαν αρκετοί ξανά θέματα!

Αυτό φυσικά, δεν πάει να πει κάτι συγκεκριμένο, αλλά υποδηλώνει πως αν ένα λιπαντικό είναι σωστό, τότε δεν είναι και δεδομένο ότι το μοτέρ θα το "τσιμπήσει" (εφόσον το μοτέρ φυσικά δεν έχει θέματα).

Τώρα για τον λόγο που κοιτάω πιο "ψιλό λάδι". Φίλε μου, τον χειμώνα, στις κρύες εκκινήσεις απλά η διαφορά είναι ΧΑΩΔΗΣ! Το μοτέρ το καταλαβαίνεις ότι δουλεύει διαφορετικά από το μιζάρισμα και μόνο όπου το βλέπεις να γυρνάει πολύ πιο "ήρεμα". Το βλέπεις σε χαμηλότερη κατανάλωση, το βλέπεις στα πάντα! Στον αντίποδα φυσικά, ένα τέτοιο λιπαντικό δημιουργεί "φιλμ" που δεν είναι τοσο "ανθεκτικό" όσο αυτό του 5-30... και για αυτό το λόγο έκανα την ερώτηση καθότι δεν το πολυ-κατέχω το σπορ ως προς το τι παίζει με τον TSi :p

Link to comment
Share on other sites

Στο προηγούμενο μου πολυαγαπημένε μου Αντώνιε, έβαζα τις "σαβούρες" τα Divinol που έλεγε η αντιπροσωπεία. Βάλε λίγο τα "φοβερής ποιότητας" ελατήρια πιστονιών, βάλε λίγο και το ελεεινό λάδι... το αμάξι στα 35000 έκαιγε 1 λίτρο περίπου στα 1000χλμ! Το πρόβλημα ήταν βέβαια και "αστοχία υλικού" οπότε δεν ήταν καθαρή η εικόνα!

Αφού λοιπόν, αρκετοί τα είχαμε τότε επιδιορθώσει... εγώ κατευθείαν το είχα γυρίσει σε 0-40 (αντί για 10-40 που έλεγε τότε ο όμιλος για εκείνα τα μοτέρ). Εμένα δεν μου έκαψε ΠΟΤΕ ξανά... ενώ στα παιδιά που έπαιζαν με το Divinol ΞΑΝΑ, μετά από 30-40 χιλιάδες χλμ είχαν αρκετοί ξανά θέματα!

Αυτό φυσικά, δεν πάει να πει κάτι συγκεκριμένο, αλλά υποδηλώνει πως αν ένα λιπαντικό είναι σωστό, τότε δεν είναι και δεδομένο ότι το μοτέρ θα το "τσιμπήσει" (εφόσον το μοτέρ φυσικά δεν έχει θέματα).

Τώρα για τον λόγο που κοιτάω πιο "ψιλό λάδι". Φίλε μου, τον χειμώνα, στις κρύες εκκινήσεις απλά η διαφορά είναι ΧΑΩΔΗΣ! Το μοτέρ το καταλαβαίνεις ότι δουλεύει διαφορετικά από το μιζάρισμα και μόνο όπου το βλέπεις να γυρνάει πολύ πιο "ήρεμα". Το βλέπεις σε χαμηλότερη κατανάλωση, το βλέπεις στα πάντα! Στον αντίποδα φυσικά, ένα τέτοιο λιπαντικό δημιουργεί "φιλμ" που δεν είναι τοσο "ανθεκτικό" όσο αυτό του 5-30... και για αυτό το λόγο έκανα την ερώτηση καθότι δεν το πολυ-κατέχω το σπορ ως προς το τι παίζει με τον TSi :hyper:

.....το για ποιο λογο να βαλουμε ποιο "λεπτο-ρευστο" λαδι εχει να κανει με το αν ειχες θεμα ως τωρα με τα 5-30 aral που βελαμε....?.....αν μπαινουν δεν το συζηταω οτι θα ναι καλυτερα!!!!!! :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Αφού λοιπόν, αρκετοί τα είχαμε τότε επιδιορθώσει... εγώ κατευθείαν το είχα γυρίσει σε 0-40 (αντί για 10-40 που έλεγε τότε ο όμιλος για εκείνα τα μοτέρ). Εμένα δεν μου έκαψε ΠΟΤΕ ξανά... ενώ στα παιδιά που έπαιζαν με το Divinol ΞΑΝΑ, μετά από 30-40 χιλιάδες χλμ είχαν αρκετοί ξανά θέματα!

Στον αντίποδα φυσικά, ένα τέτοιο λιπαντικό δημιουργεί "φιλμ" που δεν είναι τοσο "ανθεκτικό" όσο αυτό του 5-30... και για αυτό το λόγο έκανα την ερώτηση καθότι δεν το πολυ-κατέχω το σπορ ως προς το τι παίζει με τον TSi :hyper:

Αν κάνεις μικρές χειμωνιάτικες διαδρομές και μόνο, τότε ίσως να σου φανεί χρήσιμο! Αν κάνεις όμως ταξίδι το καλοκαίρι με αυτό το λάδι με τον δικό σου συγκεκριμένα κινητήρα, τότε μήπως πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να αλλάζεις σε πιο παχύρευστο από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο; Φοβάμαι ότι τα εντόσθιά σου το καλοκαίρι θα "κόψουν" το "φιλμ" που λες παραπάνω.

Ετσι και αλλιώς, εσείς τα αλλάζετε κάθε εξάμηνο αν θυμάμαι καλά...

Link to comment
Share on other sites

Mπα... Στον χρόνο τα αλλάζω αφού δεν κάνω χιλιόμετρα! Ακόμα στο στρώσιμο το έχω :hyper::thumbsu::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Mπα... Στον χρόνο τα αλλάζω αφού δεν κάνω χιλιόμετρα! Ακόμα στο στρώσιμο το έχω :hyper::thumbsu::yahoo:

http://www.c-service.gr/el/eshop-antalaktika-aftokiniton.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1356

σιμο για μενα αυτα και εισαι μια χαρα τελος :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνεις μικρές χειμωνιάτικες διαδρομές και μόνο, τότε ίσως να σου φανεί χρήσιμο! Αν κάνεις όμως ταξίδι το καλοκαίρι με αυτό το λάδι με τον δικό σου συγκεκριμένα κινητήρα, τότε μήπως πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να αλλάζεις σε πιο παχύρευστο από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο; Φοβάμαι ότι τα εντόσθιά σου το καλοκαίρι θα "κόψουν" το "φιλμ" που λες παραπάνω.

Ετσι και αλλιώς, εσείς τα αλλάζετε κάθε εξάμηνο αν θυμάμαι καλά...

Mπα... Στον χρόνο τα αλλάζω αφού δεν κάνω χιλιόμετρα! Ακόμα στο στρώσιμο το έχω :thumbsup: :thumbsup: :yahoo:

......τα χει αλλαξει τα πρωτα του στρωσιματος??! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα. Εχω αποκτησει προσφατα ενα CC μοντελο 2009, και θελω να του αλλαξω λαδια φιλτρο. Τελικα ενω διαβασα ολο το Θεμα, εχω μπερδευτει και δεν εχω καταλαβει ποια ειναι τα ιδανικοτερα λαδια για το κινητηρα μας (1,8 tsi). Θα εκτιμουσα να με βοηθουσατε ειδικα αν καποιος εδω μεσα εχει καταλαβει διαφορα απο εργοστασιακα λαδια σε αλλα, και ειδε οτι ενω τσιμπαγε λαδακι, πλεον δεν εχει τετοιο θεμα. Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από τότε που το αγόρασα (Οκτώβριος του 2009) χρησιμοποιώ αποκλειστικά δικά μου λάδια Cyclon F1V 5W30 και ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι ικανοποιημένος από τα Castrol Edge.

Όχι ότι δεν υπάρχουν και άλλες καλές εταιρίες...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.