Jump to content
antonio cc

Antonio Cc-Passat Cc 2.0 Tsi Apr Stage1+Carbonio

Recommended Posts

Καλησπέρα. Να πω και εγώ τι φοράει το αμάξι μου.

Καταρχάς, έχω το δίλιτρο CC απ τον αύγουστο του '09. Αφού ρωτούσα και έψαχνα για να δω τι υπάρχει από προγράμματα διαθέσιμο, κατέληξα στην λύση της APR μιας και όλοι μου έλεγαν ότι είναι μια από τις δυνατότερες εταιρείες ειδικά σε αυτό το μοτέρ αφού κυκλοφορεί usa.

Η επικοινωνία μου έγινε πέρσι Γενάρη του '10 με τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα, όπου και πήγα για να δούμε αν υπάρχει κάτι διαθέσιμο.Τα τότε χλμ. μου 6000 περίπου. Αφού μου καλωδίωσε το αυτοκίνητο, έστειλε e-mail στα κεντρικά στην Αμερική από όπου και μου είπαν ότι διαθέσιμο πρόγραμμα για τον συγκεκριμένο κωδικό εγκεφάλου δεν υπήρχε ακόμα έτοιμο και μου έδωσαν τις παρακάτω επιλογές.

1. Να περιμένω τουλάχιστον 20 μέρες ώστε να παραλάβει ο αντιπρόσωπος στην Αθήνα το ειδικό μηχάνημα που έπαιρνε πληρες αντίγραφο του μαμά προγράμματος (τα είχαν στείλει στο δίκτυο τους οι Αμερικάνοι με καθυστέρηση) και με βάση αυτό να μου βγάλουν πρόγραμμα.

2. Να δεχτώ να βγεί ο εγκέφαλος και να φύγει Αμερική για να τον ανοίξουν και να πάρουν μόνοι τους αντίγραφο του προγράμματος.

Στην πρώτη περίπτωση, πρακτικά ήταν δεδομένο ότι θα πληρωνα 800ευρώ για το πρόγραμμα, και θα ρίσκαρα να περιμένω παραπάνω από 20 μέρες να έρθει το μηχάνημα (καθότι ήδη θα έπρεπε να το είχε εδώ Ελλάδα αλλα διαρκώς καθυστερούσε), συν όσες μέρες θα ήθελαν προκειμένου να μου βγάλουν πρόγραμμα οι Αμερικάνοι. Στην δεύτερη περίπτωση, την οποία και πίεζαν, προφανώς γιατί έχαναν πελάτες στην Ευρώπη, σαν "αποζημίωση" για την ταλαιπωρία δεχόντουσαν να μου δώσουν το πρόγραμμα τζάμπα.

Αφού το σκέφτηκα, και αφού είδα ότι είχα την πολυτέλεια να αφήσω το αυτοκίνητο στο πατρικό μου στην Αθήνα για 2-3 εβδομάδες, τους άφησα να το ξηλώσουν και να το στείλουν με κούριερ Αμερική.

Κατευθείαν μου δόθηκε ο αριθμός κούριερ, και σε 10 μέρες περίπου ο εγκέφαλος ήταν πίσω. Προς έκπληξη μας, ο εγκέφαλος επέστρεψε ΧΩΡΙΣ να φοράει πρόγραμμα, αλλά με το μαμά ακόμα πάνω του. 10 μέρες αργότερα, με κάλεσε ο αντιπρόσωπος για να με ενημερώσει ότι το πρόγραμμα ήταν έτοιμο.

Φορέθηκε και οι επιλογές που μου έδωσαν ήταν οι παρακάτω: 1. λειτουργία στοκ 211 ίππων και 95άρα βενζίνη, 2. λειτουργία κανονική με 95/98 βενζίνη και 255 άλογα, 3. λειτουργία με αγωνιστική υποτίθεται βενζίνη (ή πρόσθετα σε 100αρα shell racing) και απόδοση 275 άλογα. Οι εναλλαγές των προγραμμάτων γίνονται μέσω του κουμπιού του cruise control.

Στο δρόμο το αυτοκίνητο άψογο με πάρα πολλή δύναμη. Λίγο αργότερα φόρεσα και το Carbonio και πραγματικά έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Πολύ γραμμική λειτουργία, χωρίς το παραμικρό ακόμα και με το δυνατό πρόγραμμα. Και φυσικά, εντός πόλης όπου η κατανάλωση ακόμα και μαμά είναι στα ύψη, πάντα στην επιλογή 1 και 95άρα βενζίνη.

Το πρόβλημα! Από ότι φαίνεται, οι Αμερικάνοι δεν έκλεισαν καλά τον εγκέφαλο όταν τον έστειλαν πίσω Ελλαδα?Ξεράθηκε η κόλλα οσο έμεινε ανοιχτός για να διαβαστεί?Δεν το προσέξαμε ότι η κόλλα δεν είχε πιασει καλά.... Ετσι, μετά από οδήγηση σε καταρρακτώδη βροχή και ταρζανιές με ενα subaru όταν επιστρέφαμε παρέα από Βόλο το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει παράξενα.Έσβηνε όταν ρόλαρε με νεκρά. Μέχρι που μια μέρα πήγα να το βάλω το πρωί μπροστά το αυτοκίνητο, και πολύ απλα είχε τρελαθεί!

Με το που έβαζα το κλειδί στη μίζα, όλα τα λαμπάκια αναβόσβηναν, το βεντιλατέρ δούλευε τέρμα και τίποτα απολύτως δεν έλεγε να δουλέψει. Λες και είχε δαιμονιστεί το αυτοκίνητο.

Αφού ενημέρωσα τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα, και αφού το μεταφέραμε στον συνεργάτη του εδώ στη Θεσσαλονίκη, ήρθε ο ίδιος αυτοπροσώπως αυθημερόν να δει τι έγινε. Αφού βγάλαμε τον εγκέφαλο είδαμε ότι ήταν γεμάτος νερό (1 ποτήρι νερό τουλάχιστον βγάλαμε από μέσα). Επιτόπου, μου φορτώσανε το αυτοκίνητο με δικά τους έξοδα, το κατέβασαν Αθήνα, και μου αντικατέστησαν τον εγκέφαλο! Ευτυχώς δεν πηγε κανείς να με βγάλει τρελό, και ευτυχώς αποδέχτηκαν ότι κάποιος στην Αμερική είχε κάνει την απροσεξία κατά το κλείσιμο του εγκεφάλου.

Φυσικά το πρόγραμμα ξαναπεράστηκε και από τότε δεν είχα ποτέ το παραμικρό θέμα.Θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ στον Κωσταντίνο τον υπεύθυνο της APR Greece για όλη τη βοήθεια του.Άψογος ως σήμερα.

Χλμ παρόντος 35000.

Τώρα προετοιμάζομαι για stage2.......ελπίζοντας οτι οι 300 είναι κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, για το τυπικό και γραπτά εγώ να σου πω "καλοτάξιδο" και άντε με το καλό να τα φορέσουμε και τα υπόλοιπα να δούμε τι θα γίνεται στα 300+ με μπροστινή κίνηση το CC!! :growl:

Μοναδικό σημείο που θα σταθώ επειδή το έχω πάρει στα χέρια μου και το έχω σκίσει, είναι ότι μιλάμε για ήρεμη ΔΥΝΑΜΗ (may the Force be with you που λένε). Γεμίζει απίστευτα γραμμικά και ήρεμα, σε βαθμό που ψαρώνεις ότι το αμάξι ΔΕΝ μέχρι που βλέπεις τις βελόνες με τι ρυθμούς ανεβαίνουν! Πραγματικά "δένει" με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου από το οποίο ζητάς απλά δύναμη! :tongue:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Η APR ειναι οι κορυφαια εταιρια στην Αμερικη και πιστευω λογω Dealer δεν εχει γινει και στην Ευρωπη νουμερο 1.

Απο θεμα εγκαταστασεων δεν το συζηταω καθολου,φτιαχνουν απο τουρμπινες,αντλιες,εισαγωγες αερα,βελτιωτικες εξατμισεις,τα παντα ολα!!!

Εκανες πολυ καλη επιλογη κατα την γνωμη μου φιλε!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και καλοτάξιδο το εργαλείο σου!

Αν και όποτε θέλεις ανέβασε και καμιά φωτογραφία να το καμαρώσουμε! :)

Επίσης το θέμα μεταφέρθηκε στην κατηγορία των παρουσιάσεων των αυτοκινήτων των μελών μας, αφήνοντας ένα "shortcut" στο Κινητήρας του Passat CC για να διευκολύνει τα μέλη να το ξαναβρούν εύκολα.

Το shortcut θα διαγραφεί σε 48 ώρες και θα μπορείτε να το βρείτε πλέον το θέμα μέσω των Βελτιωμένων Αυτοκινήτων Μελών.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Αντώνη καλοτάξιδο ο, τι και αν κάνεις από εδώ και πέρα.΄Εχω μπει στο αμάξι συνοδηγός και το μόνο που έχω να πω είναι ότι με πόνεσε ο σβέρκος μου απο τη ροπή...

Αυτά που τράβηξες με τον εγκέφαλο ήταν αναμενόμενα, αφού ήσουν ο Χριστόφορος Κολόμβος του APR tuning στην Ελλάδα για δίλιτρο cc!Απλώς δεν πήγες ο ίδιος Αμέρικα αλλά έστειλες τον εγκέφαλό σου.

Oλοι οι πρωτοπόροι-εξερευνητές έχουν αντιμετωπίσει τις δυσκολίες τους στην ιστορία.

Αφού το τερατάκι σου είναι ήδη τούμπανο, :nuke: γιατί πας για παραπάνω;;; Το συνήθισες και δε σε εξιτάρει πια;

Link to comment
Share on other sites

Αφού το τερατάκι σου είναι ήδη τούμπανο, :whistling: γιατί πας για παραπάνω;;; Το συνήθισες και δε σε εξιτάρει πια;

Αφού πλέον τον ζορίζει το φτωχό πλην τίμιο 18αράκι, πρέπει να επαναφέρει την τάξη :nuke:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Τι να πει κανείς ...

Την καλύτερη δουλειά έκανες. Όλοι ξέρουμε οτι 2.0 TSI + APR = :bow:

Βέβαια έχεις κάνει 2 μεγάλα λάθη.

α) Το πήρες χειροκίνητο (με Dsg6 θα γάζωνε περισσότερο) και

β) στο χρώμα

δεν πειράζει όμως. Πάντα υπάρχουν και χειρότερα' θα μπορούσες να ήσουν βάζελος ...

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.