Jump to content
aris_cc

Βελτίωση Αναρτήσεων Σε Cc

Recommended Posts

Έχουμε αναλύσει αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου αλλά ΞΕΧΑΣΑΜΕ ένα από τα σημαντικότερα.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ !!!

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενα θέματα (φρένα) οι αναρτήσεις είναι ένα σημαντικό κομμάτι

του αυτοκινήτου που επηρεάζουν κατά ένα μεγάλο ποσοστό (σίγουρα το μεγαλύτερο) την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

α) Δεν μπορείς να φρενάρεις καλά όσο καλά φρένα και να έχεις "αν δεν έχεις καλές αναρτήσεις".

β) Δεν μπορείς να στρίψεις καλά όσο καλά λάστιχα και να έχεις "αν δεν έχεις καλές αναρτήσεις". και άλλα πολλά

Ας αρχίσουμε να συλλέγουμε πληροφορίες σχετικά με γνώσεις γύρω από τις επιλογές που έχουμε πάνω στο θέμα "βελτίωση αναρτήσεων".

Ποιές εταιρείες ή "setup" ξέρουμε οτι παίζουν για εμάς.

Υ/Γ Ακούγεται από πολλούς οτι μπορούν να φορεθούν αμορτισέρ από Audi S3 στο δικό μας αυτοκίνητο.

Ξέρει κανείς τίποτα ? Τι λένε γι'αυτό τα αδέρφια μας "Passat Berlina" ????

Link to comment
Share on other sites

Αρη, κάνε το λίγο πιο συγκεκριμένο. Πρακτικά έχεις τις παρακάτω επιλογές...

1. Αντικατάσταση με αμορτισέρ μόνο καλύτερου τύπου (εμπορίου) με μαμά ελατήρια

2. Αντικατάσταση αμορτισέρ/ελατηρίων (χαμήλωμα και στήσιμο)

3. Τοποθέτηση coil-over λύσης με προ-σεταρισμένες ρυθμίσεις

4. Τοποθέτηση coil-over λύσης με επιλογές ρύθμισης (που παίζουν από έκδοση τους σε έκδοση τους)

Αυτό με τα S3 δεν το κατάλαβα. Το εξηγείς λίγο? Μιλάμε για τα VAG ανταλλακτικά δλδ να φορέσεις στο CC? Αν ναι, δεν καταλαβαίνω τον λόγο... καθότι μιλάμε για Sachs της σειράς πρακτικά κωδικούς, υπερτιμολογημένους (κέρδος VW Γερμανίας και μετά του δικτύου), και ουσιαστικά για μια λύση που ναι μεν (το πιθανότερο κουμπώνουν κανονικότατα) θεωρητικά κάθεται, αλλά πρακτικά έχει μελετηθεί για ένα αμάξι χωρίς κώλο, και με διαφορετικές κατανομές βάρους. Μου ακούγεται χαζό, να δώσεις τόσα λεφτά για κάτι που δεν μπορείς να ξέρεις σίγουρα ότι θα δουλέψει σωστά (όχι να είναι επικίνδυνο, αλλά να αποδίδει τα μέγιστα εννοώ) ενώ την ίδια στιγμή κυκλοφορούν έτοιμες και δοκιμασμένες επώνυμες λύσεις με μικρή οικονομική διαφορά :thumbsd:

Μήπως δεν κατάλαβα κάτι καλά? :startle:

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, εγώ έχω DCC και θα ανοίξω ξεχωριστό τόπικ για εμένα.

Επειδή όμως έχω ακούσει από πολλούς οτι έχουν βάλει αμορτισερ από S3 στο CC τους σε συνδυασμό με ελατήρια H&R

θέλω να ακούσω γνώμες και από άλλους (και κυρίως και από κατόχους Passat Berlina αφού έχουμε το ίδιο πάτωμα)

για το τι τελικά ισχύει.

Μπαίνουν ????

Δεν μπαίνουν ??

Και αν μπαίνουν, αξίζει μια τέτοια μετατροπή ?

Link to comment
Share on other sites

"Αμορτισέρ S3"... Πολύ γενικός όρος! Οπως κάθε ανταλλακτικό της VW, έχουν κωδικούς! Βλέποντας τώρα στο ΕΤΚΑ, η Audi έχει χρησιμοποιήσει κατά καιρούς διαφορετικούς κωδικούς εξαρτημάτων οπότε πρέπει κάποιος να πει συγκεκριμένα για ποιόν από όλους μιλάμε.

Παρόλα αυτά, και παλι δεν κατανοώ τη λογική με βάση την οποία κάποιος θα το έκανε αυτό Αρη. Σου το λέω γιατί το κόστος είναι ΥΨΗΛΟ! Μιλάμε για κανένα 400άρι ευρώ (νομίζω, και για ακρίβεια μπορώ να σου πω το απόγευμα που θα τσεκάρω Online τις τιμές), για εξαρτήματα τα οποία είναι "stock OE Sachs" χωρίς ρυθμίσεις, χωρίς ανοξείδωτη κατασκευή, και χωρίς να ξέρει κανείς σίγουρα πως θα "συμπεριφέρονται" με τις γεωμετρίες ενός CC που είναι μακρύ αμάξι, κάτι εντελώς άσχετο με το αν κουμπώνουν ή όχι στις "πατούρες" του αυτοκινήτου! Αν βάλεις και ένα 200άρι για ένα σετ ελατηριάκια τότε φτάνεις πολύ λίγο πιο κάτω από μια KW Variant I που και coilover είναι, και ρύθμιση ύψους έχει, και σίγουρα ξέρεις ότι είναι ειδικά για το αμάξι σου!

Μου ακούγεται κομματάκι κουφό.

Επειδή όμως έχω ακούσει από πολλούς οτι έχουν βάλει αμορτισερ από S3 στο CC τους σε συνδυασμό με ελατήρια H&R

:thumbsd: :thumbsd: :goodjob:

Τα είδε κανείς? Εχεις μήπως τίποτα κωδικούς να το κοιτάξουμε μπας και είναι καμία καλή φάση? Οχι τίποτα άλλο, αλλά να μην το ψάχνουμε άσκοπα και καταλήξουμε να είναι κανένα "urban legend" :blush:

Σε ρωτάω γιατί δεν ξέρω κανέναν που να φοράει S3. Ενας κάποτε είχε πει ότι είχε παρει μεταχείρες από φίλο του, αλλα τα αμορτισέρ του τα είχε κόψει/χαμηλώσει παραπάνω οπότε δεν είναι τέτοια περίπτωση (έπαιξε πολύ διαφορετικά με τις γεωμετρίες). Για όλα τα υπόλοιπα που ξέρω εγώ, μόνο H&R ελατήρια χαμηλώματος σε μαμά αμορτισέρ είχαν βάλει. Αν θυμάμαι καλά κιόλας... και ο Ηλίας πρέπει να είναι ανάμεσα σε αυτούς και να τα είχαν κάνει και κάποια παιδιά μαζί. Δεν είμαι σίγουρος όμως, να μας πει ο Ηλίας για να μην πετάξω καμία κοτσάνα :startle:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ αυτό λέω.

Να μου πεις για αναρτήσεις από S4 να πω εντάξει. (Δεν ξέρω βέβαια αν μπαίνουν και τι συνδεσμολογία αναρτήσεων έχει το S4)

Είναι ένα αυτοκίνητο πιο κοντά στο CC από ότι ένα S3.

Τέλοσπάντων ...

Ξέρεις κανείς τίποτα για ρυθμιζόμενη ανάρτηση after market η οποία να ρυθμίζεται όμως από το εσωτερικό του αυτοκινήτου?

Κάτι σαν την DCC για παράδειγμα???

Link to comment
Share on other sites

Να μου πεις για αναρτήσεις από S4 να πω εντάξει. (Δεν ξέρω βέβαια αν μπαίνουν και τι συνδεσμολογία αναρτήσεων έχει το S4)

Είναι ένα αυτοκίνητο πιο κοντά στο CC από ότι ένα S3.

Και παλι αλχημείες, και σε κομμάτι που έχει να κάνει με την άμεση και απόλυτη ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου! Το θεωρώ κομματάκι ανούσιο εφόσον υπάρχουν έτοιμες και μελετημένες λύσεις για το CC από πολλές και σοβαρές εταιρείες!

Ξέρεις κανείς τίποτα για ρυθμιζόμενη ανάρτηση after market η οποία να ρυθμίζεται όμως από το εσωτερικό του αυτοκινήτου?

Κάτι σαν την DCC για παράδειγμα???

Εγώ δεν έχω δει πουθενά. Αυτό που βλέπω είναι από DCC να αλλάζουν σε ρυθμιζόμενα coilover όπου απενεργοποιούν τις μαμά ηλεκτρονικές λειτουργίες του DCC. :startle:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν έχω δει πουθενά. Αυτό που βλέπω είναι από DCC να αλλάζουν σε ρυθμιζόμενα coilover όπου απενεργοποιούν τις μαμά ηλεκτρονικές λειτουργίες του DCC. :o

Σίμο για ποιο λόγο κάποιος να μπήκε στον κόπο να πληρώσει ένα σεβαστό ποσό στην αγορά του αυτοκινήτου για να βάλει extra DCC και μετά να το αντικαταστήσει με άλλη ρυθμιζόμενη ανάρτηση; Εκτός αν εννοείς ότι έχει βρεθεί πατέντα να αλλάζει μόνο το σύστημα ανάρτησης, ενώ συνεχίζει το DCC να ρυθμίζει τη σκληρότητα του τιμονιού, αλλά και πάλι περίεργο μου ακούγεται.

Link to comment
Share on other sites

Σίμο για ποιο λόγο κάποιος να μπήκε στον κόπο να πληρώσει ένα σεβαστό ποσό στην αγορά του αυτοκινήτου για να βάλει extra DCC και μετά να το αντικαταστήσει με άλλη ρυθμιζόμενη ανάρτηση; Εκτός αν εννοείς ότι έχει βρεθεί πατέντα να αλλάζει μόνο το σύστημα ανάρτησης, ενώ συνεχίζει το DCC να ρυθμίζει τη σκληρότητα του τιμονιού, αλλά και πάλι περίεργο μου ακούγεται.

Λάθος διατύπωση μου! Εννοούσα ότι είδα πακέτα από εταιρείες όπου αναγράφουν ότι οι αναρτήσεις τους μπαίνουν ΚΑΙ σε DCC μοντέλα, όπου και απενεργοποιείται η λειτουργία του DCC! Προφανώς μιλάμε για "σκληροπυρηνικούς" που το αγόρασαν με DCC (μπορεί και μεταχειρισμένο πχ), και θέλουν να κάνουν ένα πολύ "επιθετικό σετάρισμα" με ένα δυνατό σετάκι coilovers.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή άρχισα πλεον να το ψάχνω πολύ ζεστά το όλο θέμα των αναρτήσεων, θα ήθελα λίγη βοήθεια από όσους γνωρίζουν πρακτικά το τι παίζει (και όχι απλά από ακούσματα, γιατί με αυτά μπερδεύτηκα).

Τα δεδομένα είναι τα εξής:

1. Η "μαμά" ανάρτηση είναι καλή και άνετη, αλλά με πρακτικά όρια πρόσφυσης τα οποία εμφανίζονται σε αρκετά έντονο βαθμό ιδιαίτερα αν οι ρυθμοί οδήγησης είναι επιθετικοί

2. Κρατάμε σαν δεδομένο ότι το CC σημαίνει Comfort Coupe! Αυτό ΔΕΝ θέλω να αλλάξει! Γνωρίζοντας ότι στο 90% των χιλιομέτρων που κάνει το αυτοκίνητο ΔΕΝ το πλακώνω, είναι πρωταρχικής σημασίας να διατηρηθεί η άνεση και να μην μετατραπεί σε ένα "στημένο GTI". Το έπαθα παλαιότερα σε άλλο αμάξι, και μετά έβριζα.

3. Κοστολογικά θέλω να παραμείνω κάτω από τα 2000ευρώ, οπότε εξωτικές λύσεις τύπου "αερανάρτηση" είναι απλά εκτός θέματος (και ούτε καν σκέψης).

4. Πάντα κρατάμε δεδομένο ότι φοράω 17άρα ζάντα με 45άρι προφίλ (235 πέλμα). Δεν σκοπεύω στο προσεχές μέλλον να την αλλάξω, οπότε εκ των πραγμάτων ένα πολύ επιθετικό setup θα χανόταν από το μαγούλιασμα που θα έβγαζε το ελαστικό.

Εχοντας τα παραπάνω ως βάση, και με όσα έχω ακούσει συζητήσει, προσανατολίζομαι στην δοκιμασμένη λύση της KW και στις σειρές coilover που έχει.

Το συγκριτικό πινάκιο που βρήκα είναι το παρακάτω:

Produktfinder-2010-xl-img.jpg

Σαν εναλλακτικές υπάρχουν τα ακόλουθα:

KW Passat CC coilover range

Σαν πρώτη άποψη, μου έκανε κάτι η "streetcomfort" αλλά με βάση τον πίνακα, πραγματικά δεν ξέρω πόσο μεγάλο "όφελος" θα δω σε σχέση με την εργοστασιακή ανάρτηση, και κατά πόσο πρακτικά θα δικαιολογήσει τα 1000++ ευρώ που θα σκάσω.

Εναλλακτικά έβλεπα τις Variant I/II/III. Το κόστος της III είναι πρακτικά διπλάσιο έναντι της I! Το ερώτημα είναι ότι για ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΕΛΩ, θα έχει κάποια διαφορά ή θα καταλήξουμε στο να λέμε ότι "έχει δυναμική/δυνατότητες παραπάνω, αλλά εγώ δεν μπορώ να τα εκμεταλλευτώ"?

Οποιαδήποτε βοήθεια ή γνώμη είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη

Link to comment
Share on other sites

Κανείς ρε παιδιά? ΤΙΠΟΤΑ???? :thumbsup::whistling::roadrage:

Να εβαζες DCC και να μην ψαχνοσουνα...Εξαλλου και η μαμα μια χαρα ειναι :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Να εβαζες DCC και να μην ψαχνοσουνα...Εξαλλου και η μαμα μια χαρα ειναι :shok:

Δημήτρη, για μαμά είναι μια χαρούλα! Ούτε πολύ σκληρές, ούτε πολύ μαλακές. Τα προβλήματα όμως εμφανίζονται στις απότομες μετατοπίσεις, και ειδικά η ουρά κάνει μαγικά.

Καλώς ή κακώς το αμάξι έχει δύναμη πλεον, και καλώς ή κακώς επειδή όταν σπινιάρει και ενεργοποιείται το ESP ακούω από κάτω την εξάτμιση να κάνει τα "μπλου-μπλου" (λόγω διατομής), το έχω σχεδόν παντα κλειστό γιατί με χαλάει. Ναι μεν είμαστε στην κατηγορία των "μετά 2008 παραγωγής" όπου το ESP ποτέ δεν κλείνει εντελώς, το θέμα όμως είναι ότι ο κώλος πρέπει να "ψαρακώσει" αρκετά για να τον μαζέψει!

Κανονικά για να πω ότι θα ΠΑΤΗΣΕΙ, θα πρέπει να το χαμηλώσω/στήσω με σωστές αναρτήσεις, να κόψω προφίλ από το λάστιχο, κτλ κτλ κτλ. Το κόστος όμως από αυτά είναι ότι το αμάξι θα γίνει μετά πολύ σκληρό και άβολο για τα γούστα μου! Ηδη έχασα ένα μεγάλο μέρος από την "αρχοντική άνεση" που είχε εργοστασιακό και με ενοχλεί. Δεν θέλω να το καταντήσω να με χαλάει σαν αίσθηση.

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

αρα φτανουμε στα ιδια.....!!!!!!!καλυτερα να χες βαλει dcc.

.....αν εβαζες μονο ελατηρια χαμηλωματος?

Την DCC την φοβόμουν λόγω πολυπλοκότητας, αλλά και δέσμευσης για το μέλλον να πρέπει να βάζεις μόνο γνήσια εξαρτήματα.

Για τα ελατήρια, εφόσον είσαι με "μαμά" αμορτισέρ φυσικά, είναι περισσότερο αισθητικής φύσης παρέμβαση. Σίγουρα το αμάξι στήνεται, και σίγουρα "σφίγγει", κάτι το οποίο μαρτυρούν όλοι όσοι τα έβαλαν. Από την άλλη, δεν το θεωρώ πρακτικά ότι επιφέρει ΤΙΣ αλλαγές! Αν θυμάμαι καλά, μιλάμε για 3 εκατοστά χαμήλωμα (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος), χαμήλωμα το οποίο δεν θέλω να κάνω. Και σε coil-over θα το έχω στο μέγιστο που είναι νομίζω 1 εκατοστό κάτω από το μαμά.

Link to comment
Share on other sites

Την DCC την φοβόμουν λόγω πολυπλοκότητας, αλλά και δέσμευσης για το μέλλον να πρέπει να βάζεις μόνο γνήσια εξαρτήματα.

Και η δικη μου άποψη είναι να βάλεις έστω και τώρα DCC.

Άψογο κράτημα σε όλες τις συνθήκες. Δε με πρόδωσε ποτέ.

Άσε που θα έχεις και 2 χρονάκια εγγύηση για ό,τι πάθει, που δεν θα πάθει. Αν ήταν να χαλάσει σε κάποιο cc, θα χαλούσε πρώτα στο δικό μου με όλα αυτά που της κάνω.

Do it man!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι διαδικασία χρειάζεται για να μπει σε αυτή τη φάση σαν εξτρά, και δεν ξέρω αν το επίσημο δίκτυο είναι να το εμπιστεύεσαι και πολύ για κάτι τέτοιο! Σίγουρα θα θέλει και σχετικούς προγραμματισμούς/κωδικοποιήσεις

Link to comment
Share on other sites

ε δε νομιζω βρε σιμο...στανταρ διαδικασιες ειναι αυτες!λες να μην εχουν κωδικοποιησεις ή να μη μπορουν να περασουν 4 αμορτισερ κ εναν εγκεφαλο (δε ξερω εχει ξεχωριστο δικο του το dcc?)?δε θα τους βαλεις να κανουν καμια πατεντα!

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που πήγα για service και "ήμουν σε αναμονή" γιατί δεν είχαν φίλτρο λαδιού???? :unsure:

Πες μου ότι πλακα μου κάνεις τώρα, όχι πες μου (κρατάω ερωτηματικό και για το οτι μεταβάλεται και η ρύθμιση του τιμονιού που σημαίνει ότι δεν είναι απλα 4 αμορτισέρ και μια πλακέτα).

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που πήγα για service και "ήμουν σε αναμονή" γιατί δεν είχαν φίλτρο λαδιού???? :unsure:

Πες μου ότι πλακα μου κάνεις τώρα, όχι πες μου (κρατάω ερωτηματικό και για το οτι μεταβάλεται και η ρύθμιση του τιμονιού που σημαίνει ότι δεν είναι απλα 4 αμορτισέρ και μια πλακέτα).

αυτο με το φιλτρο μπορει να γινει για πολλους κ διαφορους λογους!

το αλλο μπορει να γινει απ τη στιγμη που μπορουσες να το μεταβαλεις τη σκληροτητα του τιμονιου χωρις dcc σε παλιοτερο αυτοκ που ειχες του ομιλου.

Link to comment
Share on other sites

το αλλο μπορει να γινει απ τη στιγμη που μπορουσες να το μεταβαλεις τη σκληροτητα του τιμονιου χωρις dcc σε παλιοτερο αυτοκ που ειχες του ομιλου.

Ούτε στο Passat, ούτε στο Leon βρήκαμε να γίνεται!!!

Link to comment
Share on other sites

...ασε που αλλο νομιζω θα ναι το προβλημα.... δε θα χει κανα 2χιλιαρο?! :thumbsup:

Σωστός!!! Οπότε, βάζω μια Variant II με αυτά τα φράγκα συν τα φρένα του R36 και είμαι στον αφρό :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε αγόρι, απλα για αυτό ζήτησα απόψεις, ωστε να κάνω και την πιο σωστή επιλογή ως προς τις προσωπικές μου ανάγκες/γούστα!

Δεν έχω ανεβεί σε CC ή έστω 3C μπερλίνα με αυτές τις αναρτήσεις ώστε να ξέρω την ακριβή αίσθηση που θα έχουν... και για αυτό ρωτάω!

Link to comment
Share on other sites

Σωστός!!! Οπότε, βάζω μια Variant II με αυτά τα φράγκα συν τα φρένα του R36 και είμαι στον αφρό :unsure:

Συμφωνώ απολύτως.:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.