Jump to content
aris_cc

Βελτίωση Αναρτήσεων Σε Cc

Recommended Posts

Βασίλη, κάνε ρε φίλε και μια κρούση σε εσένα μεριά για να δεις γιατί κάτι με κάνει να πιστεύω ότι έτσι μόνο τζερεμέδες θα πληρώσεις! Αν κάποιος σου πουλήσει μόνο θα θέλει να βγάλει το Χ κέρδος του. Αν κάποιος άλλος σου τα περάσει και το ευθυγραμμίσει μετά θα θέλει επίσης το μίνιμουμ Χ κέρδος του. Ενώ αν σου τα κάνει όλα μαζί μπορεί να τα συμπιέσει τα δύο κέρδη μεταξύ τους.

Για εμένα δεν είναι κόπος και να ρωτήσω αλλά και να σου τα πάρω! (μετά τις τουρμπίνες θα κουβαλάω και ελατήρια στο πορτ μπαγκάζ μου :):hyper: :hyper: ). Απλα για να μην βρεθείς "χαμένος" στο τέλος σου το λέω :sword:

Σιμο αυτο που λες θα κανω για να δω τι θα μου πουν και μετα βλεπουμε.

Οσο για την τουρμπινα, ακομη βλεπω την πας βολτες...

Τουλαχιστον αφησε την στο σπιτι να μη ζαλιζεται η καημενη!!

Link to comment
Share on other sites

Οσο για την τουρμπινα, ακομη βλεπω την πας βολτες...

Τουλαχιστον αφησε την στο σπιτι να μη ζαλιζεται η καημενη!!

Επειδή δεν είμαστε για πειράματα, είμαι ακόμα στην αναμονή του να δω το αποτέλεσμα "επί χάρτου" και να ξέρω αν αξίζει το όποιο ρίσκο της δοκιμής! :)

Link to comment
Share on other sites

Φέρτην να την δοκιμάσω εγώ να μας φύγουν οι απορίες. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

καλη Σαρακοστή!!

θελω ΓΝΩΜΕΣ για αμορτισερ

στο passat cc 1800...2008 μοντελο...160 αλογα...64.000

...τα μετρησα και τα μπροστινα είναι για αλλαγη..τα πισω είναι ενταξει οποτε θελω να βαλω μια μαρκα που να πλησιαζει τα εργοστασιακα (αληθεια τι φοραει από τη μανα του?)

μου εχουν προτεινει KYB, SACHS k BOGE

Edited by LIVERPOOL FC
Link to comment
Share on other sites

το Super Touring η το Advantage? μπορεις να μου πεις τις διαφορες? βασικα δεν κανω επιθετικη οδηγηση αλλα δεν θελω να..."κολυμπαω" στο δρομο!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για εμένα σε θέματα "ασφαλείας" είτε άμεσης είτε έμμεσης (λάδια, μπουζί, αναρτήσεις, φρένα, ελαστικά), δεν το θεωρώ φρόνιμο να κάνουμε αλχημείες. Ναι μεν, "πολύ παράξενοι οι καιροί", αλλά το όλο κόστος αντικατάστασης της τετράδας δεν ειναι απαγορευτικά υψηλό εφόσον μιλάμε για αμορτισέρ εμπορίου (πρακτικά η εργασία έχει ελάχιστη διαφορά). Όπως και να έχει, είναι σαν να κρατάς τα μισά ελαστικά παλιά, και τα άλλα μισά καινούργια αλλά και διαφορετικό μοντέλο. Πραγματικά κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί στην "κρίσιμη στιγμή" πως θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο!

 

Για τους κωδικούς, απλά το χάος. Οτι φοράει Sachs, είναι το μόνο σίγουρο, αλλά από batch σε batch έκαναν κάποιες αλλαγές κωδικών (το ίδιο και στα ελατήρια όπου οι χρωματισμοί άλλαζαν ακόμα και σε αμάξια κοντινής παραγωγής ημερολογιακά). ΔΕΝ ξέρω αν αυτό οφειλόταν σε διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού, ή σε διαφορετικά παρελκόμενα οπότε συνδυαστικά τα έφερναν όλα στο επιθυμητό τους επίπεδο, ή πολύ απλά αλλαγή κωδικού παραγωγής από την Zachs...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μέτρησα τα μπροστα και είναι για αλλαγη....67% το δεξι...72% το αριστερο...τα πισω είναι στο 88% και είμαι οκ...γι αυτό λοιπον θα αλλαξω μονο τα μπροστα αμορτισέρ! γνωρίζεις αν πρεπει να κανω ευθυγράμμιση?

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θυμάμαι τι τιμές έβγαλα στο ΚΤΕΟ... έχω την εντύπωση ότι δεν εισαι σε επίπεδα "πεταματού". Ουτε τι χιλιόμετρα έχεις δεν ξέρω καν, και που το έχεις κυκλοφορήσει το αμάξι.

 

Για το θέμα της ευθυγράμμισης αν και έχει "σταθερές" θεωρώ ότι καλό ειναι να γίνεται πάντα ένας τέτοιος έλεγχος όταν αλλάζονται οι αναρτήσεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σιμο καλημέρα! εχω 64.500χιλ(το εγραψα πιο πανω)....το αμαξι δυστυχώς κυκλοφορει τα 2 τελευταια χρονια στην περιοχη του Βορειου Εβρου (λογω εργασιας) και οι δρομοι είναι πολύ μα παρα πολύ χαλια! Απαντησε μου τελικα στα δυο μπροστα που θελω να αλλαξω, πια ταιριαζουν στο αμαξη μου το Super Touring η το Advantage???? την γνωμη σου παρακαλω!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν το πρόσεξα για τα χιλιόμετρα... Και πρακτικά ιδέα δεν έχω με ποιά αντιστοιχούν τα πίσω σου αμορτισέρ ώστε να έχεις ομοιογένεια φίλε μου.

 

Μέσα από το ΕΤΚΑ βλέπεις μονο κωδικούς ανταλλακτικών VW, αλλα όχι εμπορικές ονομασίες που χρησιμοποιεί πχ η Sachs. Μπορεί τα "μαμά" να είναι ένα εκ των δύο, αλλα μπορεί κιόλας να μην είναι κανένα εκ των δύο, αλλά κάποια εντελώς ΟΕΜ λύση αποκλειστικά για την VW! Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να σου το απαντήσει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

http://streetandcircuit.gr/amortiser-sachs-passat-amortiser-sachs-c-32811_32852_33435.html διαβασε λιγο σ΄αυτο το λινκ τα δεδομενα και πες μου αν ησουν στη θεση μου πιο θα διάλεγες?
Link to comment
Share on other sites

Γράφει αυτό: Sachs Super Turing αμορτισέρ. Αν θέλετε ένα αμορτισέρ αντικατάστασης που να μπορεί να διατηρήσει ή να αυξήσει την οδηγική άνεση του αυτοκινήτου σας σε σύγκριση με το εργοστασιακό αμορτισέρ.

 

Τώρα τι να σου πω?! ΥΠΟΘΕΤΩ, ότι τα super turing ειναι για άμεση αντικατάσταση, αλλα πραγματικά ιδέα δεν έχω ως προς την ακρίβεια της περιγραφής. Δεν ασχολήθηκα ΠΟΤΕ με το θέμα αναρτήσεων υπό τη μορφή που το βλέπεις εσύ. ΑΝ και ΟΤΑΝ φτάσω να τα αλλάξω εγώ, θα πάω σε σετάκι πλήρες αλλαγής με coil-over... οπότε με συμβατικούς κωδικούς δεν πολυ-χαμπαριάζω. Ισως κάποιος πιο ειδικός να σε βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

μέτρησα τα μπροστα και είναι για αλλαγη....67% το δεξι...72% το αριστερο...τα πισω είναι στο 88% και είμαι οκ...γι αυτό λοιπον θα αλλαξω μονο τα μπροστα αμορτισέρ! γνωρίζεις αν πρεπει να κανω ευθυγράμμιση

Μια ερωτηση. Εχει κανεις σας ασχοληθει ποτε να σας πει συμφωνα με ποια κριτηρια και ποιο "προτυπο" ελεγχου της αναρτησης χρησιμοποιουν τα διαφορα μηχανηματα συμπεριλαμβανομενοθ και αυτο του ΚΤΕΟ?

 

Ρωταω γιατι εγω για παραδειγμα εχω ακουσει επανειλλημενα για περιπτωσεις που στο πρωτο ΚΤΕΟ το αμαξι εχει τετοιες μετρησεις και μετα απο 2 χρονια στο ιδιο ΚΤΕΟ με τα ιδια πιο παλαι αμορτισερ οι τιμες εχουν παει σε 80-85%. Πολυ ενδιαφερον θεμα και πραγματικα αναμενω να ακουσω καποιον φιλο που το εχει ψαξει και θα μπορεσει να το στοιχειοθετησει με το αναλογο ηλεκτρονικο υλικο (εγχειριδια μηχανηματων, πιστοποιηση μηχανηματος, τελευταιος ελεγχος/συντηρηση μηχανηματος).

Link to comment
Share on other sites

http://www.kteohellas.gr/category/174/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%83-.html

 

Στα πολύ γενικά το παραπάνω. Ουσιαστικά όλοι αποδέχονται ότι μόνο αν βγάλεις κάτω από 40% αρχίζεις να έχεις θεμα, και σίγουρα κάτω απο 20% είσαι για "αμεση αλλαγή", ενώ τονίζεται το ότι καλό είναι να το κοιτάει κάποιος αν έχει μεγάλες αποκλίσεις στον ίδιο άξονα

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση του αμορτισέρ γίνεται, με εξαγωγή του από το αυτοκίνητο.

Σε ειδικό αμορτισερόμετρο.

Υπάρχει πίνακας εύρους τιμών αναλόγως κατασκευαστή και μοντέλου.

 

Οι μετρήσεις ΚΤΕΟ στα αμορτισέρ, δεν αποτελούν ενδειξη της πραγματικής τους κατάστασης.

 

πχ. Καινούργιο αμορτισέρ στο ΚΤΕΟ στο βγάζει 68% και μετρώντας ίδιο 5 ετίας το έβγαλε 72%.

πχ. Καινούργια Variant III (μέσες ρυθμίσεις) την έβγαλε εμπρός 56-59% πίσω 60-64%.

πχ. Bilstein B8 καινούργια εμπρός 73-70 πίσω 51-44%.

ΤΕλειωμένα Monroe με 190,000χλμ σε Citroen, 83-79εμπρός 44-47 πίσω.

και άλλα πολλά και ωραία τόσα χρόνια..

 

Συνήθως στα ΚΤΕΟ το ποσοστό των πίσω είναι μικρότερο, καθώς λαμβάνεται υπόψη το βάρος του αυτοκινήτου και συνήθως πίσω τα αυτοκίνητα είναι πιο ελαφριά.

 

Να συμπληρώσω ότι εξαιρετικά σημαντική είναι η συμμετρία ή ασσυμετρία κόπωσης που παρουσιάζουν τα αμορτισέρ είτε στον ίδιο άξονα είτε εμπρός - πίσω.

Δημιουργεί πολλά προβλήματα κατευθυντικότητας, ελέγχου και πέδησης.

Όσο μικρότερο είναι το ποσοστό της ασυμμετρίας, τόσο πιο αρμονικά και ισορροπημένα συμπεριφέρονται οι αναρτήσεις των τροχών στον ίδιο άξονα, κάνοντας το αυτοκίνητο περισσότερο προβλέψιμο για τον οδηγό.

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Liverpool καλησπέρα....σήμερα μέτρησα κι εγώ και χρειάζεται αλλαγή αμορτισέρ επειγόντως μετά από 86000 χλμ και τους τελειους δρόμους μας εδώ στην Κρήτη. Αγόρασες τελικά από streetandcircuit?......η κάνεις άλλος από το forum?

Link to comment
Share on other sites

ok συγνώμμη που ανοίγω ξανά το θέμα αλλά μάλλον και τα μπροστινά δικά μου αμορτισέρ είναι για πέταμα. Εχει τοποθετήσει κανείς τα koni sport με τα μαμά ελατήρια? έχει αλλάξει κανείς με τα μαμά με τα γνωστά sachs super touring για να μας πει εντυπώσεις? ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Οκ να πω κάτι κι εγώ να περάσει η ώρα. Φορούσα τα koni fsd στο παλιό μου αυτοκίνητο (grande punto t-jet 1o στάδιο). Όταν τα έβαλα πραγματικά εντυπωσιάστηκα όμως με χάλασαν και δύο πράγματα: α) μετά από 20000χλμ τα αμορτισέρ "κουράστηκαν" και η απόδοση τους έπεσε αισθητά β) όσο κι αν αυτό ακούγεται παράξενο συνέβει το εξής: το αυτοκίνητο ψήλωσε μπροστά έναν με ενάμιση πόντο τουλάχιστον!!! Βέβαια επειδή αρχικά το αυτοκίνητο στέκονταν με μεγάλη κλίση προς τα εμπρός το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν άσχημο καθότι παρέμεινε μία πολύ μικρή κλιση προς τα μπροστά. Τι συνέβει??? μετά από πολύ ψάξιμο χωρίς όμως να έχω αποδείξεις πιστεύω ότι τα πιατέλα των εμπρός αμορτισέρ είχαν λίγο πιο υψηλή θέση. Ο Βασίλης έχει δει διαφορά στο ύψος?  μετά από 20-25000χλμ το αμορτισέρ έχει την ίδια αρχική αίσθηση? Συγνώμη αν σας κούρασα...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε για το α) έχω να πω ότι μετά από 50 χιλιάδες χλμ δεν κατάλαβα κάποια πτώση απόδοσης (βέβαια δεν το πίεζα και υπερβολικά ώστε να μπορώ να κρίνω) και για το β) μπορώ να πω ότι έχεις δίκιο, θυμάμαι ότι όταν τα τοποθέτησα και μέχρι τη στιγμή που έδωσα το αμάξι πριν από 10 μήνες είχε φανεί μια ανύψωση κατά περίπου 1 εκατοστό σχετικά με την προηγούμενη μαμά κατάσταση. Μάλιστα νομίζω το έχω συζητήσει αυτό με τον Yositosi σε προηγούμενα post.

 

Τα αμορτισέρ αυτά είναι πολύ καλά αλλά σκληραίνουν κάπως το αμάξι με αποτέλεσμα να χάνει λίγο σε άνεση αλλά να στρίβει πολύ καλύτερα από πριν!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το feedback! Σιγουρα δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων λόγω και του βάρους τους. Απλά επειδή θεωρώ ότι και τα ελατήρια του cc είναι πολύ μαλακά η μικρή αύξηση της πίεσης αερίου των koni είναι αρκετή για να δώσει αυτή τη διαφορά ύψους (γύρω από το σημείο ισορροπίας η μετακίνηση γίνεται με πολύ μικρή δύναμη). Σε κάθε περίπτωση το ψήλωμα είτε στο passat είτε σε άλλο sedan είναι ξενέρωμα...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν είναι λογικό αυτό το πράγμα να συμβαίνει! Το ύψος καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από το ελατήριο (εκτός και αν φυσικά φορεθεί αμορτισέρ που δεν είναι κωδικός για το συγκεκριμένο αμάξι και άρα φέρει υψηλότερο καλάμι)... Στη θεωρία φυσικά πάντα αυτά!

 

Τώρα για του Βασίλη, πράγματι όταν το είχα δει (φρεσκοφορεμένα), το αμάξι του ήταν κάπου στο δάχτυλο πιο ψηλό από το δικό μου (εγώ ήμουν μαμά). Βέβαια από ότι είχαμε δει τα ελατήρια που φορούσαμε ήταν άλλου χρωματισμού... χωρίς όμως ποτέ να μάθουμε τι διαφορά υπήρχε μεταξύ των χρωμάτων της VW.

 

Στο δικό μου, με τα Bilstein δεν είδα κάποια διαφορά στο ύψος. Εκεί που ήταν έμεινε...

 

Γενικότερα, για την Koni πάντως, οκ οι τύποι παίζουν αλλού! Stock management ψιλικατζίδικου! Κωδικοί δεν υπάρχουν, δίνουν κάτι παραδόσεις ότι να'ναι... και από ότι διάβασα στο νετ, σε περιπτώσεις RMA παρακαλάς αν και όταν θα σου βρουν να σου στείλουν ανταλλακτικό/αντικατάσταση! Έχουμε που έχουμε εμείς εδώ τα χάλια μας γενικά σαν αγορά, να έχεις και τον προμηθευτή να είναι στην κοσμάρα του!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω με τίποτα να χάσω έστω και ένα κλικ από την άνεση του αυτοκινήτου. Δεν θέλω με τίποτα να ψηλώσω το αμάξωμα έστω και μισό πόντο. ΔΕΝ θέλω να δώσω μια περιουσία. Τι αμορτισέρ βάζω? σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες... 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.