Jump to content
yositosi

Βελτίωση Συμπλέκτη Passat Cc

Recommended Posts

Και αφού τα είπαμε αλλού τα χάλια μας ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση μετά από 1500χλμ συμβίωσης με τον νέο συμπλεκτη.

Το πριν (μετά τον χαλασμό κυρίου που προκλήθηκε)

Δίσκος... ξεπερτσινωμένος

diskv.jpg

Πλατώ... σκαμένο και σακατεμένο

clutchcov.jpg

Βολάν διπλής μάζας σκαμένο αλλά και ραγισμένο

flyw.jpg

Το μετά... (νέο βολάν, νέο σετ δίσκος-πλατώ, με τον δίσκο custom made σε τετράφτερο από Πορφύρηδες)

dsc00064ej.jpg

Άξια αναφοράς τα παρακάτω:

1. Καμία σχέση ο δίσκος μετά την "μετατροπή" του μαμά σε τετράφτερο

2. Δείτε τι σκάψιμο έφαγε το βολάν! Μιλάμε για ΑΤΣΑΛΙ... Πραγματικά άξιο πολλών ερωτηματικών!

Λειτουργία:

- Οσμές σε ζόρι. Ανύπαρκτες πρακτικά. Ολως παραδόξως όμως και παρά το καθαρισμα ακόμα βγάζει μια μπόχα ότι έχει μείνει από τον παλιό συμπλέκτη (ελέω οικολογικών υλικών)

- Σκορτσάρισμα. Είχε λίγο στην αρχή. Είχε αμελητέο στην συνέχεια. Δεν έχει πλεον καθόλου μετά από 1500χλμ και 2-3 πατήματα/σκισίματα που έφαγε

- Αίσθηση στις αλλαγές 99% σαν τον μαμά συμπλέκτη

- Slip-launch. Απλα καμία σχέση. Κάπως έτσι είχε μείνει ο "εργοστασιακός" στον τόπο, ενώ αυτός σηκώνει φορτία

Μέσες άκρες αυτά. Αν προκύψει τίποτα στην πορεία θα ενημερώσω. Θεωρητικά, το όλο σύστημα τώρα αντέχει 45 κιλά ροπής σίγουρα (το βλέπουν για 50 κιλάκια, αλλά το κόβω πολύ οριακό).

Link to comment
Share on other sites

Και αφού τα είπαμε αλλού τα χάλια μας ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση μετά από 1500χλμ συμβίωσης με τον νέο συμπλεκτη.....

Για να γινει ο δισκος τετραφτερος ποσο κοστιζει?

Edited by Speedy
μείωση εκτασης quote
Link to comment
Share on other sites

Για να γινει ο δισκος τετραφτερος ποσο κοστιζει?

Το "φέσι" εδώ ήταν ΜΟΝΟ για την ανακατασκευή 450 γιούρια (αρκετούτσικα). Το τονίζω αυτό, γιατί αυτό αφορά το να φτιάξεις τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ δίσκο. Αν πρέπει να αλλάξεις δίσκο πλατώ επίσης, υπολογίζεις και το κόστος του νέου σέτ (δίσκος-πλατώ-ρουλεμάν=300ευρώ)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!

Μετα απο αρκετο ψαξιμο για after market set, δισκο - βολαν - πλατο οπου δεν βρηκα τιποτα απολυτως,βρηκα λυση σε custom made εφαρμογη!

Εστειλα βολαν - πλατο - και δισκο σε επαγγελματια δισκοπλατα,ο οποιος μου εφτιαξε απο την αρχη εξαφτερο δισκο,ζυγιασμενο με το μαμα πλατο και βολαν!

Ο μαστωρας υποσχεται 45+κιλα ροπη χωρις προβλημα,δοκιμασμενο σε μηχανημα!!!

Αυτο που μου εκανε μεγαλη εντυπωσει,ειναι πως η συμπεριφορα του συμπλεκτη ειναι ΑΨΟΓΗ χωρις τριξιματα,θορυβο η αποτομα ξεκινηματα!Οσο για το πενταλ ειναι ακριβως οπως ηταν πριν σαν μαμα!!!Με το που πας να ξεκινησεις ειναι ενα τσακ αποτομος αλλα τελειως ανεπεστητα!!!

Παραθετω φωτο με μαμα και custom δισκο:

Υ/Γ δεν πιστευω να υπαρχει προβλημα που ποσταρο,καθως εχουμε ιδιο σασμαν και ιδιο δισκοπλατοβολαν

post-18348-0-85595400-1298042361_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Καλοφόρετο και απροβλημάτιστο!!! :drool:

Βολάν γιατί έστειλες? Το άλλαξες και αυτό? Ή για να έχει πληρη εικόνα του τι φτιάχνει?

Επίσης δύο ερωτησούλες γιατί η φωτό με μπέρδεψε.

Πλατώ/βολάν κράτησες τα μαμά, και σου έκανε νέο δίσκο σε άλλο "αφαλο"? Έτσι φαίνεται από τη φωτό...

Όπως και να έχει, ειδικά ο εξάφτερος είναι πολύ κοντά στον εργοστασιακό ως προς επιφάνεια επαφής, οπότε έιναι γλυκός. Μέχρι να τον στρώσεις, θα έχει γλυκάνει πολύ και εφόσον έκανε σωστή δουλειά δεν θα έχεις την παραμικρή διαφορά με το μαμά!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θρησκευτική ευλάβεια για 500+ χιλιόμετρα μέχρι να στρώσει. Αν κράτησες και το παλιό πλατώ/βολάν, τότε ακόμα περισσότερη προσοχή μέχρι να πατήσουν όλα μεταξύ τους (μην σου πω και 1000 χλμ) :drool:

Πες και νούμερο που σου κόστισε φυσικά, για να έχουμε μια εικόνα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Καλοφόρετο και απροβλημάτιστο!!! :drool:

Βολάν γιατί έστειλες? Το άλλαξες και αυτό? Ή για να έχει πληρη εικόνα του τι φτιάχνει?

Επίσης δύο ερωτησούλες γιατί η φωτό με μπέρδεψε.

Πλατώ/βολάν κράτησες τα μαμά, και σου έκανε νέο δίσκο σε άλλο "αφαλο"? Έτσι φαίνεται από τη φωτό...

Όπως και να έχει, ειδικά ο εξάφτερος είναι πολύ κοντά στον εργοστασιακό ως προς επιφάνεια επαφής, οπότε έιναι γλυκός. Μέχρι να τον στρώσεις, θα έχει γλυκάνει πολύ και εφόσον έκανε σωστή δουλειά δεν θα έχεις την παραμικρή διαφορά με το μαμά!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θρησκευτική ευλάβεια για 500+ χιλιόμετρα μέχρι να στρώσει. Αν κράτησες και το παλιό πλατώ/βολάν, τότε ακόμα περισσότερη προσοχή μέχρι να πατήσουν όλα μεταξύ τους (μην σου πω και 1000 χλμ) :drool:

Πες και νούμερο που σου κόστισε φυσικά, για να έχουμε μια εικόνα :thumbsup:

Σιμο τα εστειλα ολα μαζι,οντως για πληρη εικονα,αλλα και για να ζυγιαστει ο δισκος με το πλατο και το βολαν.Το πλατω και το βολαν ηταν σε καλη κατασταση οποτε κρατησα τα ιδια,απλα καθαριστηκαν,και τα δοκιμασε σε μηχανημα που μετραει την ροπη!

Δεν κρατησε το μαμα κεντρο του δισκου γιατι οπως ειπε,ειναι διασπωμενο με μικρα ελετηριακια,και στο αμεσο μελλον θα ειχα παλι προβλημα.Γιαυτο και εφτιαξε απο την αρχη νεο δισκο μαζι με μασιφ κεντρο!!

Link to comment
Share on other sites

Αντέχει τα κιλά και το μαμά σαν κατασκευή! Οπως και να έχει, όπως τον βολεύει τον καθένα! :thumbsup:

Εφόσον έκανε σωστή δουλειά, και εφόσον η πάστα του είναι οκ τότε δεν μασάς πλεον! Για τα κιλά, και εμένα μου είπαν ότι στα 50 περίπου αρχίζει να την παλεύει οριακά ο τετράφτερος, και τα 45 είναι εγγυημένα. Βέβαια, ο προβληματισμός έιναι με το βολάν, το οποίο λόγω "διπλής μάζας" ζορίζεται και φοβάμαι ότι θα μας βγάζει "μπόσικα" αρκετά συχνά! Η νεκροψία θα δείξει...

ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟΟΟΟΟΟ :drool::drool:

Link to comment
Share on other sites

Ενα όμορφο βιντεάκι που παρουσιάζει τι ακριβώς συμβαίνει όταν "πει το ποίημα" το βολάν! :D

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κακό είναι ότι από ότι κατάλαβα και η μισή Θεσσαλονίκη πρέπει να πέρασε τις επόμενες μέρες και να το είδε... γιατί ήδη 2 με το που με είδαν με προσφώνησαν "τι έγινε ατσαλοφάγε"? :p:hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Ναι το κακό είναι ότι από ότι κατάλαβα και η μισή Θεσσαλονίκη πρέπει να πέρασε τις επόμενες μέρες και να το είδε... γιατί ήδη 2 με το που με είδαν με προσφώνησαν "τι έγινε ατσαλοφάγε"? :angry2::whistling::thumbsu:

......δε σου ειχαν θαρρος....."ατσαλοφαγε"!!!!!!!!!!!

My link

Edited by antonio cc
Link to comment
Share on other sites

Μπήκε ο τετράφτερος........ :thumbsup::hyper:

Αν και είχα λίγο σκοτσάρισμα στην αρχή σε σχέση με τον μαμά άρχισε να στρώνει.. :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Μπήκε ο τετράφτερος........ :laugh: :laugh:

Αν και είχα λίγο σκοτσάρισμα στην αρχή σε σχέση με τον μαμά άρχισε να στρώνει.. :laugh:

Αναγκαία η αλλαγή Γιώργο. θα στρώσει κι άλλο πιστεύω.

για πόσα κιλά ροπή το βλέπεις;;

Link to comment
Share on other sites

Αναγκαία η αλλαγή Γιώργο. θα στρώσει κι άλλο πιστεύω.

για πόσα κιλά ροπή το βλέπεις;;

Οχι τρελά νούμερα.Θα το κάνω πρόγραμα για 95αρα και καμιά 43 κιλά καλά είναι (να πατάει και κάτω) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

43?! :thumbsu::thumbsu::thumbsu::sorcerer:

Αμα υπερβάλουμε το πάμε 47-48 αλλά δεν πιστεύω να χρειάζεται.Παρασκευή θα ξέρουμε πόσο θα :super:

Link to comment
Share on other sites

Και το Passat cc πατηνάρη.... Και δεν περνει της ταχύτητες...:)

Αύριο θα δούμε τι έχει...

Link to comment
Share on other sites

Το ξεθάβω γιατί σήμερα σκάλιζα στο νετ και είδα κάτι πολύ καλό. Εμπορίου βολάν από την Spec USA αλλά και πολλαπλές επιλογές δίσκου/πλατώ για τα BZB/CDAA!!!

 

http://www.specclutch.com/cars/Volkswagen/Passat/2010/Single

 

Δεδομένου του ότι το μαμά βολάν μονο κάνει τα υπέρδιπλα λεφτά από το βολάν τους, ακόμα και με τα μεταφορικά το σετάκι βολάν/δίσκος/πλατώ βγαίνει αρκετά φθηνότερα από την αντικατάσταση με τα εργοστασιακά και "περιορισμένων δυνατοτήτων" εξαρτήματα! Τώρα για την Spec δεν ξέρω πολλά, αλλά από ότι θυμάμαι όταν είχα κάνει το αμάξι μου οι Πορφύρηδες το έψαχναν μαζί τους για μια λύση για τα 18άρια μοτέρ, και από ότι μου έλεγαν είναι σοβαρή εταιρεία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα είναι όμως διπλής μάζας το βολάν ή θα είναι μονής και θα κουδουνάει στο ρελαντί?

Και το άλλο που σκέφτομαι, είναι μην κολλήσει το δέμα στο τελωνείο...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τους έστειλα ερώτηση για να μάθω (τις ίδιες απορίες είχα και εγώ, συν τα κιλά ροπής που τους ζήτησα να μου πουν :) )

 

Για το τελωνείο που αναφέρεις, τι εννοείς να κολλήσει? Δίνεις κάπου στα 100 ευρώ για τον εκτελωνισμό απο την κουριερ... συν το ΦΠΑ και θέμα λήξαν. Αν αναλογιστείς ότι μαμα σετάκι παίζεις στα 1100 περίπου ευρώ, ή για μαμά βολάν και φτιαχτό δίσκο/πλατώ κάπου στα 1300 ευρώ, τότε όπως και να το δεις ΤΟ ΠΟΛΥ να βγεις στα ίδια λεφτά ή έστω κατι ψιλά παραπάνω!!! Αν σαν προιόντα αξίζουν, τότε δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα συζήτησης καν, ειδικά σε όσους απο εμάς έχουμε κάνει βελτίωση από Stage2 και πάνω.

 

Για την ιστορία, αν και δεν μου έχει κάνει το παραμικρό χαζό ο τετράφτερος, αλλά και πάλι είναι λίγο κατσικάκι στις εκκινήσεις ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι, και σίγουρα το αυτοκίνητο δεν το πουσάρω πλεον (Setting2 στο Revo με 95άρα ΕΚΟ, σχετικά σπανια το μετακινώ - να'ναι καλά το Λιονταράκι - και όταν το βγάζω για να παω πουθενά εκτός... άντε να κάνω κανένα ψιλο-ανοιγματάκι). Σε διαφορετική περίπτωση το μαμά σετάκι ουτε για πλάκα δεν μπορεί να διαχειριστεί πάνω από 33-35 κιλά ροπής!! (πραγματικής και όχι το ξεψυχισμένο peak ενός stage1 προγράμματος)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον αυτό.

Μπράβο για την ευρεση της σελίδας yositosi....

Έχει 7 μοντέλα σε 5 stages.

Ποιο από όλα είναι για το δικό μου?

Link to comment
Share on other sites

μάλλον τον 2+ αλλά δεν ξέρω γιώργο. Τους είχα στείλει μήνυμα... αλλά ακόμα μου απαντάνε. Βασικά που έψαξα λίγο για τους Spek πολύ ανάμικτα σχόλια! Πολύς κόσμος να τους λατρεύει τους δίσκους τους, ενώ και άλλοι να λένε ότι παρέλαβαν κομμάτια με τριγμούς, κτλ κτλ κτλ. Από ότι είδα μικρή μονάδα είναι (καπου στο youtube είχα βρει βίντεο απο τις εγκαταστάσεις τους), και παντού έλεγαν ότι μελανό σημείο της εταιρείας η ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ επικοινωνία τους κάτι το οποίο κατάλαβα και εγώ από το μηνυμα που έστειλα και κανεις δεν ασχολήθηκε να απαντήσει

Link to comment
Share on other sites

μάλλον τον 2+ αλλά δεν ξέρω γιώργο. Τους είχα στείλει μήνυμα... αλλά ακόμα μου απαντάνε. Βασικά που έψαξα λίγο για τους Spek πολύ ανάμικτα σχόλια! Πολύς κόσμος να τους λατρεύει τους δίσκους τους, ενώ και άλλοι να λένε ότι παρέλαβαν κομμάτια με τριγμούς, κτλ κτλ κτλ. Από ότι είδα μικρή μονάδα είναι (καπου στο youtube είχα βρει βίντεο απο τις εγκαταστάσεις τους), και παντού έλεγαν ότι μελανό σημείο της εταιρείας η ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ επικοινωνία τους κάτι το οποίο κατάλαβα και εγώ από το μηνυμα που έστειλα και κανεις δεν ασχολήθηκε να απαντήσει

 

Τίποτα Μεξικανοί θα είναι εκεί που δουλεύουν και βαριούνται....

Άμα γίνει η στραβή έχουμε πλέον μία επιπλέον λύση από τι μαμά...

Να το δει αυτό το κιτ και κανένας μηχανικός βελτιωτής στην Θεσσαλονίκη να το φέρει σαν κομμάτι να το έχει...

Πολλα τα 1.8 tsi που κυκλοφοράνε Μακεδονία...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.