yositosi Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Και αφού τα είπαμε αλλού τα χάλια μας ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση μετά από 1500χλμ συμβίωσης με τον νέο συμπλεκτη. Το πριν (μετά τον χαλασμό κυρίου που προκλήθηκε) Δίσκος... ξεπερτσινωμένος Πλατώ... σκαμένο και σακατεμένο Βολάν διπλής μάζας σκαμένο αλλά και ραγισμένο Το μετά... (νέο βολάν, νέο σετ δίσκος-πλατώ, με τον δίσκο custom made σε τετράφτερο από Πορφύρηδες) Άξια αναφοράς τα παρακάτω: 1. Καμία σχέση ο δίσκος μετά την "μετατροπή" του μαμά σε τετράφτερο 2. Δείτε τι σκάψιμο έφαγε το βολάν! Μιλάμε για ΑΤΣΑΛΙ... Πραγματικά άξιο πολλών ερωτηματικών! Λειτουργία: - Οσμές σε ζόρι. Ανύπαρκτες πρακτικά. Ολως παραδόξως όμως και παρά το καθαρισμα ακόμα βγάζει μια μπόχα ότι έχει μείνει από τον παλιό συμπλέκτη (ελέω οικολογικών υλικών) - Σκορτσάρισμα. Είχε λίγο στην αρχή. Είχε αμελητέο στην συνέχεια. Δεν έχει πλεον καθόλου μετά από 1500χλμ και 2-3 πατήματα/σκισίματα που έφαγε - Αίσθηση στις αλλαγές 99% σαν τον μαμά συμπλέκτη - Slip-launch. Απλα καμία σχέση. Κάπως έτσι είχε μείνει ο "εργοστασιακός" στον τόπο, ενώ αυτός σηκώνει φορτία Μέσες άκρες αυτά. Αν προκύψει τίποτα στην πορεία θα ενημερώσω. Θεωρητικά, το όλο σύστημα τώρα αντέχει 45 κιλά ροπής σίγουρα (το βλέπουν για 50 κιλάκια, αλλά το κόβω πολύ οριακό). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 (edited) Και αφού τα είπαμε αλλού τα χάλια μας ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση μετά από 1500χλμ συμβίωσης με τον νέο συμπλεκτη..... Για να γινει ο δισκος τετραφτερος ποσο κοστιζει? Edited February 12, 2011 by Speedy μείωση εκτασης quote Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 12, 2011 Author Report Share Posted February 12, 2011 Για να γινει ο δισκος τετραφτερος ποσο κοστιζει? Το "φέσι" εδώ ήταν ΜΟΝΟ για την ανακατασκευή 450 γιούρια (αρκετούτσικα). Το τονίζω αυτό, γιατί αυτό αφορά το να φτιάξεις τον ΔΙΚΟ ΣΟΥ δίσκο. Αν πρέπει να αλλάξεις δίσκο πλατώ επίσης, υπολογίζεις και το κόστος του νέου σέτ (δίσκος-πλατώ-ρουλεμάν=300ευρώ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Καλησπερα! Μετα απο αρκετο ψαξιμο για after market set, δισκο - βολαν - πλατο οπου δεν βρηκα τιποτα απολυτως,βρηκα λυση σε custom made εφαρμογη! Εστειλα βολαν - πλατο - και δισκο σε επαγγελματια δισκοπλατα,ο οποιος μου εφτιαξε απο την αρχη εξαφτερο δισκο,ζυγιασμενο με το μαμα πλατο και βολαν! Ο μαστωρας υποσχεται 45+κιλα ροπη χωρις προβλημα,δοκιμασμενο σε μηχανημα!!! Αυτο που μου εκανε μεγαλη εντυπωσει,ειναι πως η συμπεριφορα του συμπλεκτη ειναι ΑΨΟΓΗ χωρις τριξιματα,θορυβο η αποτομα ξεκινηματα!Οσο για το πενταλ ειναι ακριβως οπως ηταν πριν σαν μαμα!!!Με το που πας να ξεκινησεις ειναι ενα τσακ αποτομος αλλα τελειως ανεπεστητα!!! Παραθετω φωτο με μαμα και custom δισκο: Υ/Γ δεν πιστευω να υπαρχει προβλημα που ποσταρο,καθως εχουμε ιδιο σασμαν και ιδιο δισκοπλατοβολαν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Καλοφόρετο και απροβλημάτιστο!!! Βολάν γιατί έστειλες? Το άλλαξες και αυτό? Ή για να έχει πληρη εικόνα του τι φτιάχνει? Επίσης δύο ερωτησούλες γιατί η φωτό με μπέρδεψε. Πλατώ/βολάν κράτησες τα μαμά, και σου έκανε νέο δίσκο σε άλλο "αφαλο"? Έτσι φαίνεται από τη φωτό... Όπως και να έχει, ειδικά ο εξάφτερος είναι πολύ κοντά στον εργοστασιακό ως προς επιφάνεια επαφής, οπότε έιναι γλυκός. Μέχρι να τον στρώσεις, θα έχει γλυκάνει πολύ και εφόσον έκανε σωστή δουλειά δεν θα έχεις την παραμικρή διαφορά με το μαμά! ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θρησκευτική ευλάβεια για 500+ χιλιόμετρα μέχρι να στρώσει. Αν κράτησες και το παλιό πλατώ/βολάν, τότε ακόμα περισσότερη προσοχή μέχρι να πατήσουν όλα μεταξύ τους (μην σου πω και 1000 χλμ) Πες και νούμερο που σου κόστισε φυσικά, για να έχουμε μια εικόνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Καλοφόρετο και απροβλημάτιστο!!! Βολάν γιατί έστειλες? Το άλλαξες και αυτό? Ή για να έχει πληρη εικόνα του τι φτιάχνει? Επίσης δύο ερωτησούλες γιατί η φωτό με μπέρδεψε. Πλατώ/βολάν κράτησες τα μαμά, και σου έκανε νέο δίσκο σε άλλο "αφαλο"? Έτσι φαίνεται από τη φωτό... Όπως και να έχει, ειδικά ο εξάφτερος είναι πολύ κοντά στον εργοστασιακό ως προς επιφάνεια επαφής, οπότε έιναι γλυκός. Μέχρι να τον στρώσεις, θα έχει γλυκάνει πολύ και εφόσον έκανε σωστή δουλειά δεν θα έχεις την παραμικρή διαφορά με το μαμά! ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θρησκευτική ευλάβεια για 500+ χιλιόμετρα μέχρι να στρώσει. Αν κράτησες και το παλιό πλατώ/βολάν, τότε ακόμα περισσότερη προσοχή μέχρι να πατήσουν όλα μεταξύ τους (μην σου πω και 1000 χλμ) Πες και νούμερο που σου κόστισε φυσικά, για να έχουμε μια εικόνα Σιμο τα εστειλα ολα μαζι,οντως για πληρη εικονα,αλλα και για να ζυγιαστει ο δισκος με το πλατο και το βολαν.Το πλατω και το βολαν ηταν σε καλη κατασταση οποτε κρατησα τα ιδια,απλα καθαριστηκαν,και τα δοκιμασε σε μηχανημα που μετραει την ροπη! Δεν κρατησε το μαμα κεντρο του δισκου γιατι οπως ειπε,ειναι διασπωμενο με μικρα ελετηριακια,και στο αμεσο μελλον θα ειχα παλι προβλημα.Γιαυτο και εφτιαξε απο την αρχη νεο δισκο μαζι με μασιφ κεντρο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Αντέχει τα κιλά και το μαμά σαν κατασκευή! Οπως και να έχει, όπως τον βολεύει τον καθένα! Εφόσον έκανε σωστή δουλειά, και εφόσον η πάστα του είναι οκ τότε δεν μασάς πλεον! Για τα κιλά, και εμένα μου είπαν ότι στα 50 περίπου αρχίζει να την παλεύει οριακά ο τετράφτερος, και τα 45 είναι εγγυημένα. Βέβαια, ο προβληματισμός έιναι με το βολάν, το οποίο λόγω "διπλής μάζας" ζορίζεται και φοβάμαι ότι θα μας βγάζει "μπόσικα" αρκετά συχνά! Η νεκροψία θα δείξει... ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟΟΟΟΟΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Λιγο off topic αλλα για να μην ανοιγω αλλο ποστ. Υπαρχει short shift για 1.8τσι bzb μοτερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Από όσο ξέρω όχι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 16, 2011 Author Report Share Posted May 16, 2011 Ενα όμορφο βιντεάκι που παρουσιάζει τι ακριβώς συμβαίνει όταν "πει το ποίημα" το βολάν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Θυμάσαι ρε Σίμο τι αντικρύσαμε εκείνο το κρύο πρωινό;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted June 7, 2011 Author Report Share Posted June 7, 2011 Ναι το κακό είναι ότι από ότι κατάλαβα και η μισή Θεσσαλονίκη πρέπει να πέρασε τις επόμενες μέρες και να το είδε... γιατί ήδη 2 με το που με είδαν με προσφώνησαν "τι έγινε ατσαλοφάγε"? :hyper: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted June 7, 2011 Report Share Posted June 7, 2011 (edited) Ναι το κακό είναι ότι από ότι κατάλαβα και η μισή Θεσσαλονίκη πρέπει να πέρασε τις επόμενες μέρες και να το είδε... γιατί ήδη 2 με το που με είδαν με προσφώνησαν "τι έγινε ατσαλοφάγε"? ......δε σου ειχαν θαρρος....."ατσαλοφαγε"!!!!!!!!!!! My link Edited June 7, 2011 by antonio cc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Μπήκε ο τετράφτερος........ Αν και είχα λίγο σκοτσάρισμα στην αρχή σε σχέση με τον μαμά άρχισε να στρώνει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanasi Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Μπήκε ο τετράφτερος........ :laugh: Αν και είχα λίγο σκοτσάρισμα στην αρχή σε σχέση με τον μαμά άρχισε να στρώνει.. Αναγκαία η αλλαγή Γιώργο. θα στρώσει κι άλλο πιστεύω. για πόσα κιλά ροπή το βλέπεις;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Αναγκαία η αλλαγή Γιώργο. θα στρώσει κι άλλο πιστεύω. για πόσα κιλά ροπή το βλέπεις;; Οχι τρελά νούμερα.Θα το κάνω πρόγραμα για 95αρα και καμιά 43 κιλά καλά είναι (να πατάει και κάτω) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Οχι τρελά νούμερα.Θα το κάνω πρόγραμα για 95αρα και καμιά 43 κιλά καλά είναι (να πατάει και κάτω) 43?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 43?! Αμα υπερβάλουμε το πάμε 47-48 αλλά δεν πιστεύω να χρειάζεται.Παρασκευή θα ξέρουμε πόσο θα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted January 9, 2012 Report Share Posted January 9, 2012 Και το Passat cc πατηνάρη.... Και δεν περνει της ταχύτητες... Αύριο θα δούμε τι έχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 Το ξεθάβω γιατί σήμερα σκάλιζα στο νετ και είδα κάτι πολύ καλό. Εμπορίου βολάν από την Spec USA αλλά και πολλαπλές επιλογές δίσκου/πλατώ για τα BZB/CDAA!!! http://www.specclutch.com/cars/Volkswagen/Passat/2010/Single Δεδομένου του ότι το μαμά βολάν μονο κάνει τα υπέρδιπλα λεφτά από το βολάν τους, ακόμα και με τα μεταφορικά το σετάκι βολάν/δίσκος/πλατώ βγαίνει αρκετά φθηνότερα από την αντικατάσταση με τα εργοστασιακά και "περιορισμένων δυνατοτήτων" εξαρτήματα! Τώρα για την Spec δεν ξέρω πολλά, αλλά από ότι θυμάμαι όταν είχα κάνει το αμάξι μου οι Πορφύρηδες το έψαχναν μαζί τους για μια λύση για τα 18άρια μοτέρ, και από ότι μου έλεγαν είναι σοβαρή εταιρεία 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Θα είναι όμως διπλής μάζας το βολάν ή θα είναι μονής και θα κουδουνάει στο ρελαντί? Και το άλλο που σκέφτομαι, είναι μην κολλήσει το δέμα στο τελωνείο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 Μόλις τους έστειλα ερώτηση για να μάθω (τις ίδιες απορίες είχα και εγώ, συν τα κιλά ροπής που τους ζήτησα να μου πουν ) Για το τελωνείο που αναφέρεις, τι εννοείς να κολλήσει? Δίνεις κάπου στα 100 ευρώ για τον εκτελωνισμό απο την κουριερ... συν το ΦΠΑ και θέμα λήξαν. Αν αναλογιστείς ότι μαμα σετάκι παίζεις στα 1100 περίπου ευρώ, ή για μαμά βολάν και φτιαχτό δίσκο/πλατώ κάπου στα 1300 ευρώ, τότε όπως και να το δεις ΤΟ ΠΟΛΥ να βγεις στα ίδια λεφτά ή έστω κατι ψιλά παραπάνω!!! Αν σαν προιόντα αξίζουν, τότε δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα συζήτησης καν, ειδικά σε όσους απο εμάς έχουμε κάνει βελτίωση από Stage2 και πάνω. Για την ιστορία, αν και δεν μου έχει κάνει το παραμικρό χαζό ο τετράφτερος, αλλά και πάλι είναι λίγο κατσικάκι στις εκκινήσεις ειδικά όταν είναι κρύο το αμάξι, και σίγουρα το αυτοκίνητο δεν το πουσάρω πλεον (Setting2 στο Revo με 95άρα ΕΚΟ, σχετικά σπανια το μετακινώ - να'ναι καλά το Λιονταράκι - και όταν το βγάζω για να παω πουθενά εκτός... άντε να κάνω κανένα ψιλο-ανοιγματάκι). Σε διαφορετική περίπτωση το μαμά σετάκι ουτε για πλάκα δεν μπορεί να διαχειριστεί πάνω από 33-35 κιλά ροπής!! (πραγματικής και όχι το ξεψυχισμένο peak ενός stage1 προγράμματος) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 Πολύ ενδιαφέρον αυτό. Μπράβο για την ευρεση της σελίδας yositosi.... Έχει 7 μοντέλα σε 5 stages. Ποιο από όλα είναι για το δικό μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 28, 2014 Author Report Share Posted March 28, 2014 μάλλον τον 2+ αλλά δεν ξέρω γιώργο. Τους είχα στείλει μήνυμα... αλλά ακόμα μου απαντάνε. Βασικά που έψαξα λίγο για τους Spek πολύ ανάμικτα σχόλια! Πολύς κόσμος να τους λατρεύει τους δίσκους τους, ενώ και άλλοι να λένε ότι παρέλαβαν κομμάτια με τριγμούς, κτλ κτλ κτλ. Από ότι είδα μικρή μονάδα είναι (καπου στο youtube είχα βρει βίντεο απο τις εγκαταστάσεις τους), και παντού έλεγαν ότι μελανό σημείο της εταιρείας η ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ επικοινωνία τους κάτι το οποίο κατάλαβα και εγώ από το μηνυμα που έστειλα και κανεις δεν ασχολήθηκε να απαντήσει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted March 28, 2014 Report Share Posted March 28, 2014 μάλλον τον 2+ αλλά δεν ξέρω γιώργο. Τους είχα στείλει μήνυμα... αλλά ακόμα μου απαντάνε. Βασικά που έψαξα λίγο για τους Spek πολύ ανάμικτα σχόλια! Πολύς κόσμος να τους λατρεύει τους δίσκους τους, ενώ και άλλοι να λένε ότι παρέλαβαν κομμάτια με τριγμούς, κτλ κτλ κτλ. Από ότι είδα μικρή μονάδα είναι (καπου στο youtube είχα βρει βίντεο απο τις εγκαταστάσεις τους), και παντού έλεγαν ότι μελανό σημείο της εταιρείας η ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ επικοινωνία τους κάτι το οποίο κατάλαβα και εγώ από το μηνυμα που έστειλα και κανεις δεν ασχολήθηκε να απαντήσει Τίποτα Μεξικανοί θα είναι εκεί που δουλεύουν και βαριούνται.... Άμα γίνει η στραβή έχουμε πλέον μία επιπλέον λύση από τι μαμά... Να το δει αυτό το κιτ και κανένας μηχανικός βελτιωτής στην Θεσσαλονίκη να το φέρει σαν κομμάτι να το έχει... Πολλα τα 1.8 tsi που κυκλοφοράνε Μακεδονία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...