Jump to content
yositosi

Βελτίωση Συμπλέκτη Passat Cc

Recommended Posts

Εχω την εντύπωση, αν θυμάμαι φυσικά καλά από τότε που ασχολούμουν με το αμάξι, ότι ο Φώτης τους είχε ξετρυπώσει δαύτους και κάτι έλεγε οτι ΘΑ κοιτούσε να γίνει καμία μαγκιά για βελτιωμένη σύμπλεξη για τα 18άρια... Για τώρα δεν ξέρω αν κρατάνε κάποια επαφή ή αν φέρνουν τίποτα από δαύτους

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να ασχοληθεί και κανένας άλλος βελτιωτής...

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανένας εικόνα για τα προιόντα της Clutch Masters?

 

Είδα ότι έχουν για εμάς αρκετές λύσεις: http://www.clutchmasters.com/1-8t-tsi-6-speed-2009-2011/

 

Και πιο συγκεκριμένα είδα αυτό το πακετάκι: http://www.clutchmasters.com/fx300-volkswagen-cc-4cyl-1-8t-tsi-6-speed-2009-2011-17180-hdtz-ak/

 

Λέει ότι συμπεριλαμβάνεται βολάν αλουμινίου οπότε έχω τις εξής απορίες...

 

1. Ναι θα ειναι ελαφρύτερο και θα στροφάρει γρηγορότερα. Από πλευράς αντοχής όμως το αλουμίνιο λέει για καθημερινή χρήση?

2. Υποθέτω ότι μιλάμε για βολάν μονής μάζας πλέον. Ξέρει κανείς τι πάει να πει αυτό πρακτικά σε καθημερινή χρηστικότητα από πλευράς ομαλής συμπεριφοράς αλλά και θορύβου??

Link to comment
Share on other sites

Γνωστός σε Skoda Octavia 1.8 TSI έβαλε σασμάν από 2.0 TFSI με βολάν και συμπλέκτη sachs 2 ακρόμπαρα από 2.0 και μια βάση για το σασμάν. Κόστος 2500.... Πλέον δεν έχει θέμα το αμάξι είναι έτοιμο για να αλλάξει και τούρμπο..

Link to comment
Share on other sites

Γνωστός σε Skoda Octavia 1.8 TSI έβαλε σασμάν από 2.0 TFSI με βολάν και συμπλέκτη sachs 2 ακρόμπαρα από 2.0 και μια βάση για το σασμάν. Κόστος 2500.... Πλέον δεν έχει θέμα το αμάξι είναι έτοιμο για να αλλάξει και τούρμπο..

 

Γιώργο, για να βγει το κοστουμάκι στα 2500 ευρώ μιλάμε για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά όπου είσαι λιγάκι με το φόβο σε τι κατάσταση είναι! (άσχετο, για να μην μπερδευτεί κανείς, τα Octavia 1.8 έχουν βγει ΚΑΙ με δίσκο-πλατώ 240 χιλιοστών όπως και τα δίλιτρα, στις 4-κίνητες εκδόσεις τους, αλλά και με 228 χιλιοστών όπως τα υπόλοιπα 1.8 του ομίλου στις εμπροσθιοκίνητες εκδόσεις)

Υπάρχει και άλλος τρόπος...

 

Δηλαδή?!?!

Link to comment
Share on other sites

Ανοιξα λίγο και έψαξα... το σαζμαν από το 2λιτρο τσίλικο παίζει στα 4800€, και καινούργιο αλλά ανακατασκευής παίζει στα €3300... Μεταχειρισμένο δεν ξέρω πόσο μπορεί να πέσει σε "καλή κατάσταση". Πάντως σετάκι βολάν/δίσκο/πλατώ είμαστε σίγουρα στα 1000€ πατημένα... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Με βλέπω για αλλαγή συμπλεκτη μετά από 65.000χλμ που έβαλα όλο το σετ βολάν πλατό και συμπλεκτη που το έκαναν τετραφτερο οι πορφυριδες. Το αμάξι το προσεχα από στάσεις με πρώτη δεν το ζορίζω αλλά πάλι την είδε.. Με έκανε πατιναρισμα κάποιες φορές με 3-4 μετά της 3000σαλ.

Τωρα λέω να δω για Sachs performance δισκο πλατο. 

Το βολάν είναι με 65.000χλμ πιστεύω θα είναι καλό να μην χρειαστεί αλλαγή.

Το κιτ Αθήνα που πήρα τηλέφωνο με λένε 950€ με Περαστικά. Λέω μόνο το κιτ θέλω με λέει 730€.

Μπορώ να το βρω σε πιο χαμηλή τιμή. 

Εχετε να προτείνετε λύσεις;  

Link to comment
Share on other sites

2λιτρο ή 1.8; Βελτιωμένο ή όχι; Αν ναι τι βελτίωση; Δώσε επιπλέον πληροφορίες

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο για ποιό ακριβώς κιτάκι σου είπαν??? πρόσεξε μην καταλήξεις με τον απλά ενισχυμένο μαμά δίσκο που έχει η Sachs όπου φέρει μαμά πλατώ και είναι μόνο για 20% παραπάνω ροπή!

 

Για το βολάν, εγώ στη θέση σου θα το άλλαζα και αυτό!

Link to comment
Share on other sites

1.8 tsi K04 είμαι. 

Έχει και πιο καλό η Sachs; Νόμιζα 20% είναι το καλό κομμάτι που έχουν.. Που να το συνεχίσουμε το θέμα Yositosi; Από βολάν πόσο πάει το μαλλί; 

Link to comment
Share on other sites

Σαν Sachs αυτός είναι αλλά δεν κάνει ούτε καν για εμένα (πόσο δεν για εσένα). Εσύ κοιτάς τον SRE (καλή σειρά της SACHS) που σου έστειλα στην άλλη ενότητα που πόσταρες.

 

Για το βολάν κάπου στα 350€-400€ αν θυμάμαι καλά! Έχε κατά νου ότι αν κάνεις αλχημείες-ταρζανιές και σπάσει το βολάν (επίφοβο για ένα διπλής μάζας) ρισκάρεις να πάρεις το σαζμάν στο χέρι σε κομματάκια!!!

Link to comment
Share on other sites

650€ ο συμπλεκτης ο καλός 400€ το βολάν εγώ ο μαλάκ...ς γιατί έδωσα 1300€ το 2012 για μαμά όλα και χειροποίητο τετραφτερο;; 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί φάγαμε "σκίσιμο" (που το λες δεν το λες φυσικά) μιας και δεν υπήρχε άλλη λύση στην αγορά!! Υπολόγισε ένα 400άρι η αγορά του μαμά (χασούρα) το μαμά υλικό του στοκ συμπλέκτη) και μετά τη δουλειά του μάστορα να τον κάνει φτιαχτιό (να καρφώσει τα τακάκια) ΣΥΝ το κέρδος του μαγαζιού, ΣΥΝ φυσικά την εργασία.

Ελπίζω βέβαια στα 1300€ να άλλαξες και βολάν.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε είπαμε.... Μέχρι ένα σημείο. Μετά πάει βιασμός.... Άρα βρήκαμε συμπλεκτη πλατο θέλει τώρα άκρη για βολάν.. Από Ελλάδα ή έξω;; 

Link to comment
Share on other sites

Βολάν στάνταρ παίζει στην αγορά (της LUK είναι άλλωστε!)

Link to comment
Share on other sites

60.000χλμ είναι πολλά για το βολάν στο 1.8 tsi; άλλοι κάνουν 200.000χλμ με ένα βολάν 

Link to comment
Share on other sites

On 3/12/2016 at 11:34 AM, cjgeorgio said:

60.000χλμ είναι πολλά για το βολάν στο 1.8 tsi; άλλοι κάνουν 200.000χλμ με ένα βολάν 

Λιγο εκτος θεματος αλλα εχω μια απορια.

Τα ημιαξονια των 1.8 TSI CC μεχρι τι ισχυ/ κιλα ροπης αντεχουν? Ταιριαζουν απο αλλο μοντελο πιο μεγαλα/ενισχυμενα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν προβλημα τα ημιαξονια και με 50kgr αλλα σε μπροστοκινητο, 4x4 θελει φυλαγμα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago , nikdev said:

Δεν εχουν προβλημα τα ημιαξονια και με 50kgr αλλα σε μπροστοκινητο, 4x4 θελει φυλαγμα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

OK. Ευχαριστω.

 

Αν θελουμε κατι παραπανω απο αυτο, πχ 60 κιλα ροπης τι κανουμε? Μπαινει κατι αλλο απο αλλο αυτοκινητο?

 

Η παμε ημιαξοτεχνικη για custom ημιαξονια?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , SkyNet said:

Με K04 δεν θα δεις αυτά τα νούμερα οποτε είσαι Safe

Sent from my iPhone using Tapatalk

Κατανοητο και ευχαριστω για την διευκρινιση.

Παραυτα η ερωτηση μου δεν απαντηθηκε.

Επαναλαμβανω λοιπον:

Αν θελουμε κατι παραπανω απο αυτο, πχ 60 κιλα ροπης τι κανουμε? Μπαινει κατι αλλο απο αλλο αυτοκινητο?

 

Link to comment
Share on other sites

Για να μαζέψουμε απόψεις για να δούμε τι θα κάνουμε… Αγόρασα βολάν (διπλής μάζας φυσικά) μαζί με σετ συμπλέκτη Sachs Xtend (ΟΧΙ αυτός με τα 20% παραπάνω όρια σε ροπή). Αφού έψαξα και έψαξα να βρω στοιχεία αντοχής σε ροπή για αυτό το συμπλέκτη το μόνο που κατάφερα να βρω είναι ένα αρχείο της ZF (μαμά της Sachs) όπου αναφέρει ότι ενδεικτικά ένας 228χιλ δίσκος/πλατώ με οργανική επίστρωση είναι για περίπου 30 κιλά ροπής.

 

Το αμάξι κάνει ένα peak στα 43 κιλά, αλλά είναι peak και όχι με K04 ώστε να συνεχίζει το ξέσκισμα. Από την άλλη η οδήγηση μου είναι υπερβολικά ήρεμη, κατά κύριο λόγο μέσα στην πόλη (σπίτι – δουλειά – σπίτι) και όποτε το αμάξι βγαίνει έξω είμαι με cruise control 120~140 χ.α.ω, εκτός φυσικά και αν βγω για καμία προσπέραση όπου θα το σανιδώσω. Το κακό βέβαια είναι ότι και μέσα στην πόλη μου αρέσει να παίζω με το «φούσκωμα στα μεσαία» οπότε το κάνω αρπαγματάκια.

 

Ο συμπλέκτης που φοράω τώρα είναι τετράφτερος φτιαχτός. Τον έχω 25000χλμ χωρίς κανένα σημάδι φθοράς (αν και νομίζω ότι το ρουλεμάν του την έχει ακούσει λίγο… και δεν είμαι σίγουρος αν μου το είχαν αλλάξει τότε ή αν το είχαν «τζουρνέψει»). ΑΛΛΑ, τον πετάω γιατί με κουράζει. Ειδικά σε συνθήκες πόλης είναι όπως του φανεί στα «σταμάτα-ξεκίνα». Πατινάρισμα μηδέν ώστε να παίξω μαζί του, και ειδικά αν το αμάξι φορτωθεί στα ξεκινήματα χοροπηδάει από λίγο ως πολύ, ανάλογα με το πόσο ακριβείας θα είναι το πόδι μου, κάτι που με κουράζει (κάθε εκκίνηση είναι σαν να δίνεις εξετάσεις και πρέπει να είσαι ετοιμοπόλεμος να ζυγίσεις ακριβώς με το πόδι).

‘Εχοντας λοιπόν κατά νου ότι α) θέλω όσο το δυνατό πιο κοντινή σε ΣΤΟΚ αίσθηση, και β) ότι θέλω απλά να αντέχει παραπάνω ροπή σε καθημερινές συνθήκες και όχι κόντρες, ή εκκινήσεις, έχει κανείς καμία άποψη τι σκ@τ@ να κάνω; Ο εξάφτερος είναι πιο απαλός/πολιτισμένος σε αίσθηση από τον τετράφτερο ή είναι μύθος και θα είμαι πάλι σε αυτή την
on/off κατάσταση;; Ρωτάω γιατί από όσα κατάφερα να βρω, ειδικά από μεγάλους Αμερικανούς κατασκευαστές… όλοι αναφέρουν ότι τα κεραμικά/μεταλλικά/Kevlar υλικά ευθύνονται κατά κύριο λόγο για το πόσο απότομος είναι ο συμπλέκτης, ενώ αν καταφέρεις να τα πατινάρεις η διάρκεια ζωής του συμπλέκτη είναι κατά πολύ μικρότερη από ότι ενός οργανικού.

Επίσης, ξέρει κανένας κάποιον σωστό επαγγελματία που να φτιάχνει συμπλέκτες στη Θεσσαλονίκη; (μου είπαν ήδη για έναν αλλά ποτέ δεν έβλαψαν οι περισσότερες επιλογές)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ας σχολιάσουν άνθρωποι που πραγματικά έχουν εμπειρία σε αυτά που ρωτάω, και μην καταλήξουμε στο «πιστεύω – μου είπαν – άκουσα - διάβασα» γιατί είμαι που είμαι μπερδεμένος, θα το κάψω εντελώς στο τέλος

Link to comment
Share on other sites

Σου απαντω για τον sachs.

Αν πηρες τον συγκεκριμενο θα εισαι οκ για τα 40kg+ ροπης αρκει να αποφυγεις παρατεταμενα χαμηλα πατηματα, λογω βαρους.

Φοραω απτον 12/2015 και αντεχει.
Σε 2 hybrid turbo το εχω βαλει περιπου 39-43kg ροπη υπολογιζε.
Αντεχει σταση ανετα και ρολλ απο 2500.
Αλλα σε golf :)

Η αισθηση εργοστασιακη και ξεκουραστη.
Με λιγη προσοχη θα βγαλει αρκετα χλμ



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Νίκο για να μην έχουμε παρανοήσεις, πήρα τον ΑΠΛΟ τον Sachs Xtend (μοναδική διαφορά δηλαδή το Xtend στο πλατώ που μαζεύει τα μπόσικα). ΔΕΝ πήρα τη σειρά που καταλήγει σε "S" που είναι φτιαχτοί από την Sachs και τους οποίους μαρκετάρουν σαν "+20%"

Επομένως, μιλάμε για τον ίδιο συμπλέκτη;;; 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.