Jump to content
yositosi

Βελτίωση Συμπλέκτη Passat Cc

Recommended Posts

Οχι :) Γραψε λαθος, δεν διαβασα προσεκτικα το οχι .


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καπου το ειχαμε ξανασυζητησει το θεμα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν , nikdev said:

Οχι :) Γραψε λαθος, δεν διαβασα προσεκτικα το οχι .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Καλά το φαντάστηκα! όπως και να έχει, €600 περίπου ζητάει η Sachs Performance, για έναν "φτιαχτό" οργανικό δίσκο με 20% (??? γιατί κιλά δεν λένε ???), ενώ ο μαμά που παίρνουν και φτιάχνουν αυτοί μου βγήκε €190!!! Η διαφορά είναι χαώδης και γαι αυτό δεν το σκέφτηκα καν να πάω κατά εκεί μεριά!

Το θέμα βέβαια είναι τώρα τι σκ@τ@ θα κάνω, και για αυτό ρωτάω αν ξέρει κανείς πρακτικά πως ειναι ο εξάφτερος σε οδήγηση πόλης τόσο ως προς τον τετράφτερο (που ήδη φοράω), όσο και ως προς έναν στοκ οργανικό

Link to comment
Share on other sites

Ως προς τον τετραφτερο ειναι καλυτερος.
Σαν τον οργανικο δεν ειναι. Προτιμησε εναν τετοιο να φτιαξεις


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς? παίζει σενάριο να φτιάξει κάποιος ΟΡΓΑΝΙΚΟ συμπλέκτη με αυξημένη αντοχή??? Δεν είναι οι εξάφτεροι/τετράφτεροι μονόδρομος???

Link to comment
Share on other sites

Κανεις οργανικο αυξημενης αντοχης το υλικο και η χαραξη δηλαδη θα ειναι διαφορετικα.

Υπαρχει και 8φτερος αν θες.

Παντως μπορει να σου φανηκαν πολλα τα 600 αλλα θα ησουν bolt on και τελος τα βαλε βγαλε και πεταλ εργοστασιακο και απτην αρχη με το 1ο βολαν.

Υπολογισε τι εδωσες εως τωρα μαζι με τη σπαζοκεφαλια, που νομιζω μετραει αν εχεις και αλλες εννοιες :) εκτος αυτοκινητου


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

θα το κοιτάξω αυτό που λες γιατί οι ανάγκες μου δεν είναι πλέον αυξημένες και απλά θέλω να αντέχει "ΑΝ και ΟΤΑΝ το πατήσω λίγο".

Τώρα, για το τι έβαλα τότε... θα σου το θέσω απλά, Sachs +20% ΔΕΝ έπαιζε για εμένα ακόμα (από ότι θυμάμαι λίγο μετά βγήκε), οπότε δεν το σώζαμε με τίποτα. Για τώρα, η διαφορά είναι χαώδης Νίκο! Με εκπτώσεις τον βρήκα απ'έξω 190€ τον συμπλέκτη! 190€ με 600+++ είναι χαώδης διαφορά, ειδικά αν αναλογιστείς ότι μαζί με αυτό έχω και

α) αλλαγή τακάκια μπροστά (και για τη βλακεία μου αλλάζω και δισκόπλακες επειδή μου έσπασε τα νεύρα η σκουριά τους)
β) γενικό σέρβις 4ετίας
γ) γενικό σέρβις και στο Leon 4ετίας την ίδια χρονική στιγμή
δ) έχω να φτιάξω και το θέμα με τις σκουριές που και εγώ προφανώς θα έχω κάτω από τα λάστιχα των θυρών

Αν τα βάλεις κάτω βγαίνει βαρβάτο το φέσι οπότε με τα εξτρα 400€ (με το ερωτηματικό κιόλας τι θα άντεχε και εκείνος). Το πιο καλό βέβαια στην όλη υπόθεση είναι ότι ο τετράφτερος που φοράω τώρα ΔΕΝ έχει κανένα "λειτουργικό" πρόβλημα, αλλά τον βγάζω γιατί με χαλάει η αίσθηση μέσα στην πόλη (ότι να'ναι είμαι το ξέρω)

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα έβαζα 4φτερο σε αυτοκίνητο σχεδόν καθημερινό και ταξιδιάρικο.

Το σετ που έχεις, αλλάζει στις 7200? Για πες μου ο δικός που σε κουράζει στο κούμπωμα κυρίως ?

 

4φτερο έχω στο Sierra και μου κακοφαίνεται απίστευτα.

Όσο μεγαλώνουμε, θέλουμε και πολλά γκάζια αλλά και /φιλικότητα-άνεση, όχι τόσο hardcore καταστάσεις.

Και φυσικά όχι συνέχεια λύσε-δέσε.

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι αυτά τα 7200 που λες? χαχαχα

Ο τετράφτερος κάνει όλες τις αλλαγές μια χαρά ακόμα και σε υψηλές στροφές, αλλά σε τόσο ψηλές στροφές για να το πας το CC δεν έχεις λόγο γιατί πολύ απλά είσαι 100% εκτός ροπής και απλά το "μαστιχώνεις" και το "σπας". Εγώ από την άλλη είμαι πλέον στο άλλο άκρο και κάνω αλλαγές μέσα στο εύρος ροπής ΧΩΡΙΣ να το πλακώνω ποτέ ουσιαστικά αλλά όπως και να το κάνεις επειδή έχει ροπή στα μεσαία (μόνο), εκεί βγάζει τα καλά τα ζόρια

Το κουραστικό είναι στο σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη όπου δουλεύει σχεδόν on-off και το να μην σου κάνει κλωτσηματάκια (αυτό που "βιάζεται να φύγει το αμάξι") ή χοροπηδήματα θέλει μεγάλη προσπάθεια... Το έχω σε μεγάλο βαθμό, αλλά δεν παύει να κουράζει το πόδι μου, και φυσικά αν το αφήσω το CC για μέρες να κάθεται και κυκλοφορώ με το Leon (σύνηθες) τότε το πόδι μου ξεσυνηθίζει και ξανά μανά μετά να το ξανασυνηθίσω. Αν τώρα έχει βρέξει, ή αν έχω κόσμο μέσα στο αμάξι (βάρος), το να ξεκινήσω με πρώτη γίνεται ακόμα πιο ζόρικο χωρίς να γίνουμε ρόμπα ξεκούμπωτη ότι δεν ξέρουμε να οδηγούμε :p 

Link to comment
Share on other sites

Σιμο καντον εξαφτερο ή ακομα και οχταφτερο και θα εισαι μια χαρα, τωρα εαν δεν θες μπορεις να αλλαξεις απλα την παστα και να βαλεις κεβλαρ που θα ειναι εξησου ανθεκτικο για να αντεχει ροπη και εννοειται πως θα ειναι πιο κοντα σε θεμα συμπεριφορας πιο κοντα στο μαμα.

Παντως εγω στο προηγουμενο α3 που ειχα τον τετρεφτερο ηταν πολυ αποτομος και σε καταλαβαινω απολυτα πανω σε αυτο που λες, οδηγησα ομως και ιδιο α3 με ρεβο 2 που ειχε εξαφτερο ο οποιος ηταν πιο ωραιος σε θεμα αισθησης καμια σχεση με το τετραφτερο.

Οσο για το θεμα ρουλεμαν χαλανε πιο ευκολα στα δικα σας λογο βαρους φιλε , δυστηχως...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τάσο, το ξέρω ότι ο εξάφτερος είναι πιο ήπιος απλά δεν ξέρω πόσο πιο ήπιος και αν θα μου το κάνει να ξεκινάει ανθρώπινα! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο έντονο είναι το ξενέρωμα όταν βγαίνεις από το Λεόν, όπου τον συμπλέκτη τον πατάς κυριολεκτικά όταν και όπως θέλεις... και μπαίνεις στο passat οπου πρέπει να είσαι με το αυγό στο πόδι για το πως θα κάνεις αποσύμπλεξη.

Καλώς ή κακώς άκουσα τον κάθε κάγκουρα, και το καγκούρεψα και εγώ το αυτοκίνητο και ήδη πέταξα μια φορά το χιλιαρικάκι, και τώρα κοιτάω να βεβαιωθώ ότι δεν θα το ξαναπετάξω για αυτό κιόλας έχω ζαλίσει άπαντες και έχω διαβάσει αρκετές εκατοντάδες σελίδες στο ιντερνετ μπας και βγάλω άκρη.

Για να είμαι ειλικρινής πραγματικά δεν ήξερα ότι βγάζουν και ενισχυμένους οργανικούς (αφού μου το είπε ο Νίκος, το έψαξα και είδα ότι παίζουν ενισχυμένα υλικά), αλλά κρατάω κάποιες επιφυλάξεις για το πόσο αποτελεσματικό θα είναι μιας και έχω "παντρευτεί" και το μαμά πλατώ που δεν είναι και ότι ισχυρότερο. Θα τα μιλήσω και με το μάστορα για να δούμε τι θα μου προτείνει και αυτός (τηλεφωνικά δεν δέχτηκε να μου πει τίποτα χαχαχα την τρέλα μου μέσα!!!)

Επίσης, ΕΛΠΙΖΩ να μην έχω θέματα με το πλατώ που έχει αυτή τη βλακεία το Xtend με τα σύρματα που μαζεύει τα μπόσικα... Αύριο παραλαμβάνω τα εξαρτήματα, και από εβδομάδα θα κοιτάξω να πεταχτώ να δω τι θα μου πει!

Link to comment
Share on other sites

Αυτός δεν καταδέχτηκε να μου πει τηλεφωνικά χαχαχαχα

Από ότι μου είπε ο Γιώργος (αλλά και αυτός από το τηλέφωνο) αυτός μας τα είχε φτιάξει τα τετράφτερα και τουλάχιστον από αντοχή ειναι μια χαρά αλλά και λειτουργικά ειναι βασικά οκ... μιας και τα όποια θέματα μου έχουν να κάνουν με τη φύση του προιόντος αυτού καθ'αυτού!!! 

Υ.Γ. καλό σκισιματάκι είχαμε φάει με τα λεφτά που είχαμε πληρώσει για το τετράφτερο πάντως!!! Γατόνια οι τσάκαλοι ;) (μαγκιά τους φυσικά)

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , yositosi said:

Αυτός δεν καταδέχτηκε να μου πει τηλεφωνικά χαχαχαχα

Από ότι μου είπε ο Γιώργος (αλλά και αυτός από το τηλέφωνο) αυτός μας τα είχε φτιάξει τα τετράφτερα και τουλάχιστον από αντοχή ειναι μια χαρά αλλά και λειτουργικά ειναι βασικά οκ... μιας και τα όποια θέματα μου έχουν να κάνουν με τη φύση του προιόντος αυτού καθ'αυτού!!! 

Υ.Γ. καλό σκισιματάκι είχαμε φάει με τα λεφτά που είχαμε πληρώσει για το τετράφτερο πάντως!!! Γατόνια οι τσάκαλοι ;) (μαγκιά τους φυσικά)

φιλαρακι τοτε δεν ξεραμε και οτι μας ελεγαν τα βαζαμε , τωρα ομως δεν μπορει να γινει το ιδιο , μερικες φορες δυστηχως εαν δεν πληρωσεις δεν μαθαινεις, εμεις τα πληρωσαμε και πλεον ξερουμε πως να κινηθουμε και που να παμε για να γλυτωσουμε φραγκα .

Ειναι και αυτοι στη θεσσαλονικη που φτιαχνουν φιλε  http://www.nalko.gr/  http://www.diskos.gr/

Link to comment
Share on other sites

δεν τους έχω ακουστά, και μιας και είπαμε ότι ειναι δοκιμασμένος ο άλλος, είπα να παω εκεί! 

Τώρα για τους άλλος, οκ... όπως είπα μαγκιά τους! Δεν ήθελα να τρέξω εγώ οπότε χρέωσαν ότι ήθελαν να χρεώσουν και πολύ καλά έκαναν! Στην τελική εγώ δεν ασχολήθηκα καθόλου, απλά όπως φαίνεται το πλήρωσα κομματάκι χρυσό

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , yositosi said:

δεν τους έχω ακουστά, και μιας και είπαμε ότι ειναι δοκιμασμένος ο άλλος, είπα να παω εκεί! 

Τώρα για τους άλλος, οκ... όπως είπα μαγκιά τους! Δεν ήθελα να τρέξω εγώ οπότε χρέωσαν ότι ήθελαν να χρεώσουν και πολύ καλά έκαναν! Στην τελική εγώ δεν ασχολήθηκα καθόλου, απλά όπως φαίνεται το πλήρωσα κομματάκι χρυσό

φιλε οκ επειδη ζητησες μαγαζια που φτιαχνουν συμπλεκτες γι αυτο εδωσα λινκ, για να το ψαξεις .

Οσο για τους αλλους μας αρμεξαν για τα καλα.... τεσπα περασμενα ξεχασμενα .

Link to comment
Share on other sites

On 1/6/2017 at 7:01 ΠΜ, yositosi said:

Τι είναι αυτά τα 7200 που λες? χαχαχα

Ο τετράφτερος κάνει όλες τις αλλαγές μια χαρά ακόμα και σε υψηλές στροφές, αλλά σε τόσο ψηλές στροφές για να το πας το CC δεν έχεις λόγο γιατί πολύ απλά είσαι 100% εκτός ροπής και απλά το "μαστιχώνεις" και το "σπας". Εγώ από την άλλη είμαι πλέον στο άλλο άκρο και κάνω αλλαγές μέσα στο εύρος ροπής ΧΩΡΙΣ να το πλακώνω ποτέ ουσιαστικά αλλά όπως και να το κάνεις επειδή έχει ροπή στα μεσαία (μόνο), εκεί βγάζει τα καλά τα ζόρια

Το κουραστικό είναι στο σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη όπου δουλεύει σχεδόν on-off και το να μην σου κάνει κλωτσηματάκια (αυτό που "βιάζεται να φύγει το αμάξι") ή χοροπηδήματα θέλει μεγάλη προσπάθεια... Το έχω σε μεγάλο βαθμό, αλλά δεν παύει να κουράζει το πόδι μου, και φυσικά αν το αφήσω το CC για μέρες να κάθεται και κυκλοφορώ με το Leon (σύνηθες) τότε το πόδι μου ξεσυνηθίζει και ξανά μανά μετά να το ξανασυνηθίσω. Αν τώρα έχει βρέξει, ή αν έχω κόσμο μέσα στο αμάξι (βάρος), το να ξεκινήσω με πρώτη γίνεται ακόμα πιο ζόρικο χωρίς να γίνουμε ρόμπα ξεκούμπωτη ότι δεν ξέρουμε να οδηγούμε :p 

Άλλο το αν δουλεύει σωστά στις 7200 κι άλλο, το πως θες να οδηγάς. Δεν είναι θέμα "CC" είναι θέμα χαρτογράφησης, η δύναμη είναι στις υψηλές στροφές.

:lol: Τα μισά φτιαχτά μετά τις 6500-7000 μαγκώνουν γι΄αυτό το αναφέρω. 

 

Σου είπα και πριν ότι στο κούμπωμα θα ήταν σίγουρα απότομος ο 4φτερος, αν όμως και ψηλά δεν αλλάζει σωστά είναι σοβαρές αιτίες για να πας για αλλαγή σε σετ που σου είπα και πιο πάνω.

Custom οργανικόή 8/6 φτερο και καθάρισες.

Για τα υπόλοιπα που λες, περί δισκοπλατώ στη Β.Ελλάδα,  όποιος δεν έχει υπομονή πληρώνει. Ειδικά σε νέα αυτοκίνητα.

Αλλιώς περιμένει επώνυμη λύση (ρίχνει και λίγο το over) :p μέχρι να ακολουθήσουν αρκετοί και να μην είναι πρωτοπορος.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οχι, είπαμε... δεν την παλεύω με την οδήγηση μόνο μεσα στην πόλη και για αυτό ξηλώνω.

Για το άλλο σκέλος και πάλι ακριβώς όπως τα λες. Εγώ ποτέ δεν είχα παράπονο για τις δουλειές που μου έκαναν, και σαν μαστόρια τους θεωρώ καλούς, ειδικά όταν τότε όλοι με κοιτούσαν σαν τους χάνους χωρίς να μου έχουν καμία λύση. Απλά, αυτό που δεν ήταν σωστό, ήταν το ότι δεν μου έδειξαν όλες τις επιλογές και πήγε δεδομένο ότι είμαι "ταλιμπάν" (ενώ είχα ξεκαθαρίσει ότι δεν ήθελα κοντράδικο αμάξι) και με καθοδήγησαν στην πιο hardcore λύση. Τώρα το αν βαρούσαν στο κεφάλι κάποια πράγματα, εεε οκ μαγκιά τους.... μιας και οι εναλλακτικές δεν υπήρχαν οπότε ήταν σχεδόν μονοπωλιακή η όλη κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Από ότι διάβασα και άκουσα από κάποια άτομα που μου είπαν για αυτό το θέμα που ρωτάς Σίμο μπορώ να σε πω ότι ΠΙΣΤΕΎΩ ότι πρέπει να το αφήσεις μαμά. 

Να δούμε πόσο καιρό θα σε πάει και πότε θα το πάρεις στα χέρια για να γνωρίζουμε όλοι μας την αξιοπιστία του μαμά συμπλέκτη.......

Cj Georgio.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα είσαι βλαμένος!!! Αντε βάψτο κόκκινο τώρα εσύ με όζα και κραγιόν :p:p:p

 

Link to comment
Share on other sites

Πήγα λοιπόν στο Χάρη να δούμε τις εναλλακτικές... και τα πράγματα μέσες άκρες είναι μετρημένα (όπως και ήδη το ήξερα) για το συγκεκριμένο αμάξι μιας και δεν υπάρχουν επιλογές.

Για να ανεβεί η "αντοχή σε ροπή" του συμπλέκτη δύο πράγματα μπορεί να κάνει κάποιος. Είτε να βάλει υλικό τριβής με καλύτερα χαρακτηριστικά (όπου όμως υπάρχουν περιορισμοί), ή να αυξήσει την ισχύ πίεσης κάτι το οποίο όμως δεν αλλάζει γιατί το πλατό μας είναι δεδομένο χωρίς after market επιλογή.

Επομένως περιοριζόμαστε στο υλικό τριβής του δίσκου όπου πλέον το βασικό πρόβλημα είναι οι θερμοκρασίες (αυξημένη ροπή ή πατιναρίσματα = αυξημένη θερμοκρασία = ζόρι για το δίσκο και τα μέταλλα). Ο μαμά δίσκος είναι υαλόνημα και ριτίνες, και αν τον υπερθερμάνεις χάνει τη συνοχή του και γίνεται ότι έπαθα με τον μαμά πριν μερικά χρόνια (είτε glazing/γυαλάδα στην επιφάνεια που κάπως μαζεύεται με τον καιρό και όταν κρυώσει, είτε ολική κατάρρευση όπως είχα πάθει εγώ). Στον αντίποδα, τα μεταλλικά υλικά (τετράφτεροι/εξάφτεροι) έχουν ιδιαίτερα αυξημένη αντοχή σε θερμοκρασίες αλλά σαν υλικά εμφανίζουν τα ζητήματα με τα κροταλίσματα, αλλά και τα σκορτσαρίσματα λόγω πιο "απότομου" κουμπώματος (από ότι κατάλαβα δεν έχουν καθόλου λιπαντικές ουσίες για να σηκώνουν πατινάρισμα). Σαν μέση λύση υπάρχουν οι ενισχυμένοι οργανικοί (heavy duty) όπου υπάρχουν και πάλι ριτίνες για λίπανση (μαλακή σύμπλεξη), υαλόνημα αλλά προστίθενται και μέταλλα (κατά κύριο λόγο μπρούτζος/χαλκός) που τους επιτρέπουν να αντέχουν υψηλότερες θερμοκρασίες από τους μαμά χωρίς να χάνουν τη μαμά αίσθηση αλλά φυσικά δεν φτάνουν τα μεταλλικά τακάκια.

Στα συν και στα πλην τους σαν υλικά:

Μεταλλικά τακάκια.
Ο άνθρωπος ήταν ξεκάθαρος ότι είτε τετράφτερο, είτε εξάφτερο, είτε οχτάφτερο, εφόσον θα μπει μεταλλικό τακάκι είτε λίγο είτε περισσότερο θα έχω σκορτσαρίσματα (ειδικά όταν είναι κρύα), γιατί έτσι λειτουργούν σαν υλικά. Εννοείται ότι το "κούμπωμα" είναι ισχυρότερο οπότε αντέχουν σκληρότερη αγωνιστική χρήση (θερμοανθεκτικά), αλλά όπως λένε οι νόμοι της φυσικής σε κάθε επιφάνεια που λειτουργεί με υλικά τριβής κάποιο από τα μέρη πρέπει να φθείρεται... και εφόσον τα πλακάκια είναι σκληρά, ξεσκίζονται το βολάν και το πλατό που είναι εργοστασιακά και όχι από ενισχυμένα μέταλλα.

Ενισχυμένος οργανικός
Σαφέστατα καλύτερη απόδοση από τον μαμά που είναι της "σειράς". Δεν ζεσταίνεται τόσο εύκολα, έχει καλύτερο κούμπωμα, διατηρώντας την εργοστασιακή αίσθηση στο πεντάλ του συμπλέκτη, δεν ζορίζει βολάν/πλατώ περισσότερο από ότι θα έκανε ο εργοστασιακός, αλλά φυσικά δεν έχει και την απόδοση/θερμοαντοχή των μεταλλικών!

Λαμβάνοντας υπόψη το ότι δεν κάνω χιλιόμετρα (είναι αμαρτία ότι σε αυτοκίνητο με 40000χλμ έκανα ήδη μια αλλαγή όλου του σετ, και τώρα πάω για τη δεύτερη - μιας και μου έχει σπάσει τα νεύρα), αλλά και του ότι δεν οδηγάω επιθετικά όπου θα λειτουργεί το όλο σύστημα σε τρελές θερμοκρασίες παρατεταμένα (κόντρες/πίστα κλπ), και με βάση το ότι το έβαλε ακούγοντας θετικά σχόλια και σε πιο "ισχυρές" υλοποιήσεις του εν λόγω μοτέρ, είπα να κάνω τη δοκιμή οπότε τον φτιάξαμε. Εντυπώσεις όταν κάνω και την τοποθέτηση... (αν και θα χρειαστεί χρόνος για να δω και την αντοχή)
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για όποιον γνωρίζει...

1. ποιό είναι ένα νορμάλ κόστος αλλαγής σετ συμπλέκτη; (άκουσα ένα νούμερο και πήδηξα) --- μιλάω για κόστος ΕΡΓΑΣΙΑΣ

2. Αλλαγή συμπλέκτη συνεπάγεται και ευθυγράμμιση;;; (κάτι μου είπαν ότι μάλλον πρέπει να κατεβεί και η γέφυρα και πάλι πήδηξα)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Το κόστος είναι 80€-120€ ανάλογα που θα πας. Αυτές της τιμές πήρα όταν ρωτούσα Θεσσαλονίκη. Ευθυγράμμιση είναι πως θα μπει. Μπορεί ναι μπορεί και όχι.

 

Στάλθηκε από το S8+ μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 12/6/2017 at 0:48 ΜΜ, yositosi said:

Για όποιον γνωρίζει...

1. ποιό είναι ένα νορμάλ κόστος αλλαγής σετ συμπλέκτη; (άκουσα ένα νούμερο και πήδηξα) --- μιλάω για κόστος ΕΡΓΑΣΙΑΣ

2. Αλλαγή συμπλέκτη συνεπάγεται και ευθυγράμμιση;;; (κάτι μου είπαν ότι μάλλον πρέπει να κατεβεί και η γέφυρα και πάλι πήδηξα)

Πόσο σου βγήκε ο συμπλέκτης ?

Βάλε και μια φωτό όταν μπορέσεις!

Link to comment
Share on other sites

€299 το βολάν, €196 ο συμπλέκτης... και €40 για την μετατροπή του (ΣΥΝ €16 για νέο ρουλεμάν, γιατί αυτό που είχε μέσα στο κουτί κατά τη μεταφορά έσπασε ένα πλαστικό δοντάκι οπότε το πέταξα)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.