Jump to content
yositosi

Αεροδυναμικός Σχεδιασμός Κρυφών Σημείων Του Cc

Recommended Posts

Αφού άκουγα πολλές συζητήσεις σχετικά με την αεροδυναμική σχεδίαση του CC, αλλά κυρίως μετά από μια έντονη διαφωνία που είχα με τον Κ.Κ. (vaglover) για την ανάγκη ή μη ενός πίσω σωλήνα carbon στην εισαγωγή, κάθησα λίγο και μελέτησα το πως λειτουργικά το αυτοκίνητο διαχειρίζεται τον αέρα.

Για την ακρίβεια, εγώ επέμενα ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται στο εσωτερικό, και ιδιαίτερα πίσω από το μοτέρ όπου και βρίσκεται η τουρμπίνα, είναι πολύ υψηλές. Στον αντίποδα, ο Κωνσταντίνος επέμενε ότι στην πράξη, όσο σκίσιμο και να έχουν ρίξει σε αυτοκίνητα όταν ανοίγουν το καπώ, οι θερμοκρασίες εκεί πίσω είναι ανθρώπινες.

Στην πράξη, και σε στατική λειτουργία, το αμάξι όταν ανοιγα το καπώ έβραζε. Στον αντίποδα, μετά από τρελό σκίσιμο, και επιτόπου άνοιγμα του καπώ τα πάντα μέσα ήταν δροσερά (αποδεκτά).

Αντίστοιχα, μου δημιουργήθηκε η απορία, πως γίνεται τα φρένα να μην βράζουν με το καλημέρα με τόσο βάρος του οχήματος, και ειδικά το καλοκαίρι όπου οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές.

Σηκώνοντας το αυτοκίνητο, μου έκανε μεγάλη εντύπωση ο όλος σχεδιασμός της ποδιάς η οποία πρακτικά καλύπτει όλο το μοτέρ και αφήνει περίπου 30 εκατοστά άνοιγμα στο πίσω μέρος (εκεί που κατεβαίνει ουσιαστικά το downpipe).

Οσον αφορά τα φρένα, διαχύτες αριστερά/δεξιά καθοδηγούν τον αέρα απευθείας επάνω στις δαγκάνες...

dsc00299rs.jpg

dsc00300lf.jpg

Σαζμάν συμπλέκτης... απευθείας από την μεγάλη τρύπα που υπάρχει ψύχονται

dsc00301vp.jpg

Downpipe... απευθείας καθοδήγηση αέρα οριακά με τον θερμοανακλαστήρα της τουρμπίνας

dsc00302x.jpg

Σε όλα αυτά προσθέτουμε και το ότι με το να είναι τα πάντα καλυμένα, ολος ο αέρας που εισέρχεται μέσα στο μοτέρ, ακολουθεί ομαλή ροή, και η θερμοκρασία φεύγει απευθείας προς τα πίσω χωρίς στροβιλισμούς από το άνοιγμα που αφήνει το καλυμα!

Link to comment
Share on other sites

ναι καπως ετσι ειναι σε ολα τα μοντελα της Vw πλεον αυτο σκεψου το εφαρμοζουνε στα γρηγορα τους απο 2004 και μετα πιστευω γιατι πχ στο 4 το γτι δεν ειχε καλυφθει πληρως αλλα το 5 ειναι και αυτο πληρως καλυμενο απο κατω για τους στροβιλισμους..τα εχουν σκεφτει αυτα...ποσο μαλλον στα καινουργια...

Link to comment
Share on other sites

οταν εννοεις διαχυτη τι θα ηθελες??σαν του οpc με τις γραμμες τις κατακορυφες απο πισω δηλαδη???

Link to comment
Share on other sites

οχι φυσικα!!!!!!δε θα μου παει,αλλα του s5 ή κ του golf6 gti (λιγοτερο) πιστευω οτι θα ταν ομορφος

Είναι γεγονός πως όταν ο Γερμανός έφτασε μέχρι την ουρά το αυτοκινήτου, πρέπει να είχε υπερβεί το budget του! Το πλαστικό που έχουμε εκεί κάτω είναι πολύ απλό και φθηνό σαν κόστος κατασκευής! Συνυπολόγισε το ότι και το τελικό ακροφύσιο της εξάτμισης ούτε καν γυαλισμένο δεν είναι, και καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσαν αλλά και όφειλαν να κάνουν κάτι καλύτερο και πιο εντυπωσιακό :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Είναι γεγονός πως όταν ο Γερμανός έφτασε μέχρι την ουρά το αυτοκινήτου, πρέπει να είχε υπερβεί το budget του! Το πλαστικό που έχουμε εκεί κάτω είναι πολύ απλό και φθηνό σαν κόστος κατασκευής! Συνυπολόγισε το ότι και το τελικό ακροφύσιο της εξάτμισης ούτε καν γυαλισμένο δεν είναι, και καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσαν αλλά και όφειλαν να κάνουν κάτι καλύτερο και πιο εντυπωσιακό :goodjob:

εκει ακριβως θελω να καταληξω!...την εκανε που την εκανε την υπερβαση με το σχεδιασμο (ξεπερασε το συντηρητικο του χαρακτηρα)ας την ολοκληρωνε!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.