yositosi Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Αφού άκουγα πολλές συζητήσεις σχετικά με την αεροδυναμική σχεδίαση του CC, αλλά κυρίως μετά από μια έντονη διαφωνία που είχα με τον Κ.Κ. (vaglover) για την ανάγκη ή μη ενός πίσω σωλήνα carbon στην εισαγωγή, κάθησα λίγο και μελέτησα το πως λειτουργικά το αυτοκίνητο διαχειρίζεται τον αέρα. Για την ακρίβεια, εγώ επέμενα ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται στο εσωτερικό, και ιδιαίτερα πίσω από το μοτέρ όπου και βρίσκεται η τουρμπίνα, είναι πολύ υψηλές. Στον αντίποδα, ο Κωνσταντίνος επέμενε ότι στην πράξη, όσο σκίσιμο και να έχουν ρίξει σε αυτοκίνητα όταν ανοίγουν το καπώ, οι θερμοκρασίες εκεί πίσω είναι ανθρώπινες. Στην πράξη, και σε στατική λειτουργία, το αμάξι όταν ανοιγα το καπώ έβραζε. Στον αντίποδα, μετά από τρελό σκίσιμο, και επιτόπου άνοιγμα του καπώ τα πάντα μέσα ήταν δροσερά (αποδεκτά). Αντίστοιχα, μου δημιουργήθηκε η απορία, πως γίνεται τα φρένα να μην βράζουν με το καλημέρα με τόσο βάρος του οχήματος, και ειδικά το καλοκαίρι όπου οι θερμοκρασίες είναι πολύ υψηλές. Σηκώνοντας το αυτοκίνητο, μου έκανε μεγάλη εντύπωση ο όλος σχεδιασμός της ποδιάς η οποία πρακτικά καλύπτει όλο το μοτέρ και αφήνει περίπου 30 εκατοστά άνοιγμα στο πίσω μέρος (εκεί που κατεβαίνει ουσιαστικά το downpipe). Οσον αφορά τα φρένα, διαχύτες αριστερά/δεξιά καθοδηγούν τον αέρα απευθείας επάνω στις δαγκάνες... Σαζμάν συμπλέκτης... απευθείας από την μεγάλη τρύπα που υπάρχει ψύχονται Downpipe... απευθείας καθοδήγηση αέρα οριακά με τον θερμοανακλαστήρα της τουρμπίνας Σε όλα αυτά προσθέτουμε και το ότι με το να είναι τα πάντα καλυμένα, ολος ο αέρας που εισέρχεται μέσα στο μοτέρ, ακολουθεί ομαλή ροή, και η θερμοκρασία φεύγει απευθείας προς τα πίσω χωρίς στροβιλισμούς από το άνοιγμα που αφήνει το καλυμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 ναι καπως ετσι ειναι σε ολα τα μοντελα της Vw πλεον αυτο σκεψου το εφαρμοζουνε στα γρηγορα τους απο 2004 και μετα πιστευω γιατι πχ στο 4 το γτι δεν ειχε καλυφθει πληρως αλλα το 5 ειναι και αυτο πληρως καλυμενο απο κατω για τους στροβιλισμους..τα εχουν σκεφτει αυτα...ποσο μαλλον στα καινουργια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 ναι αλλα εμεις διαχυτη αερα δεν εχουμε πισω κ αυτο ειναι κριμα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 οταν εννοεις διαχυτη τι θα ηθελες??σαν του οpc με τις γραμμες τις κατακορυφες απο πισω δηλαδη??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 οχι φυσικα!!!!!!δε θα μου παει,αλλα του s5 ή κ του golf6 gti (λιγοτερο) πιστευω οτι θα ταν ομορφος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted February 13, 2011 Author Report Share Posted February 13, 2011 οχι φυσικα!!!!!!δε θα μου παει,αλλα του s5 ή κ του golf6 gti (λιγοτερο) πιστευω οτι θα ταν ομορφος Είναι γεγονός πως όταν ο Γερμανός έφτασε μέχρι την ουρά το αυτοκινήτου, πρέπει να είχε υπερβεί το budget του! Το πλαστικό που έχουμε εκεί κάτω είναι πολύ απλό και φθηνό σαν κόστος κατασκευής! Συνυπολόγισε το ότι και το τελικό ακροφύσιο της εξάτμισης ούτε καν γυαλισμένο δεν είναι, και καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσαν αλλά και όφειλαν να κάνουν κάτι καλύτερο και πιο εντυπωσιακό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Είναι γεγονός πως όταν ο Γερμανός έφτασε μέχρι την ουρά το αυτοκινήτου, πρέπει να είχε υπερβεί το budget του! Το πλαστικό που έχουμε εκεί κάτω είναι πολύ απλό και φθηνό σαν κόστος κατασκευής! Συνυπολόγισε το ότι και το τελικό ακροφύσιο της εξάτμισης ούτε καν γυαλισμένο δεν είναι, και καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσαν αλλά και όφειλαν να κάνουν κάτι καλύτερο και πιο εντυπωσιακό εκει ακριβως θελω να καταληξω!...την εκανε που την εκανε την υπερβαση με το σχεδιασμο (ξεπερασε το συντηρητικο του χαρακτηρα)ας την ολοκληρωνε!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...