SCIROCCO_GTX16V Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Παιδία θα ήθελα να πω κάτι για αυτό το αυτοκίνητο το οποίο καλώς η κακώς είναι αποτυπωμένο στις μνήμες μας όχι με τα καλύτερα χρώματα.... Συνήθως , ταλαιπωρημένα, ψιλοτρακαρισμενα με το boxer κινητήρα να φωνάζει.... κτλ κλτ όμως, κάποια χρόνια πριν, ανάμεσα στα φοιτητικά μου βιβλία είχα διαβάσει με έκπληξη για ένα αυτοκίνητο το οποίο αφενός είχε από τις καλύτερες κατανομές βάρους της εποχής (περίπου 50/50) το οποίο μαζί με τον οδηγό γινόταν 50/50.... αλλά το εκπληκτικό ήταν ότι... όσο και να το φόρτωνες, η κατανομή αυτή δεν άλλαζε!!! Ότι και να το γέμιζες ήταν 50/50.... Οχι δεν ηταν καποιο αγωνιστικο.... ...... ήταν το Transporter της VW!! H διάταξη του κινητήρα όλα πίσω, και η θέση οδήγησης, όλα μπροστά (πάνω από το μπροστινό σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης) έφερνε το αυτοκίνητο σε μια καλή κατανομή βάρους. Αυτή η διάταξη όμως άφηνε τον ενδιάμεσο χώρο (ξέρετε αυτό με τη συρόμενη πόρτα) σα χώρο αποσκευών. Που όμως ήταν στο κέντρο του αυτοκινήτου! με αποτέλεσμα όσα πράματα και να το φόρτωνες.... το αυτοκίνητο ήταν τέλεια ζυγισμένο! Απλά το θυμήθηκα πρόσφατα και είπα να μοιρασθώ αυτή τη λεπτομέρεια για ένα.... ξεχασμένο κατά τα άλλα VW. Ευχαριστώ Υ.Γ. Το πρωτο transporter, ειχε κωδικο type 2 και ηταν το δευτερο οχημα που εξελιξε η VW μετα το Type 1, που δεν ηταν αλλο απο τον θρυλικο 'Σκαραβαιο'. αλλο ενα σημαντικο αυτοκινητο απο τη VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Αχ τί μου θύμισες τώρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Και εμένα τι μου θύμησες! Το είχε ο νονός μου θυμάμαι, και με έκανε πολλές βόλτες! Αξέχαστα χρόνια! Νόμιζα πως ήμουνα μέσα σε μικρό αεροπλανάκι!! Πάντως, πολλά ζούνε μέχρι και σήμερα! Είναι θρυλικό σίγουρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Από τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα όμως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOS_KOR Posted November 30, 2005 Report Share Posted November 30, 2005 ο πατερας μου εχει ακομα το δευτερο (το κοκκινο) αλλα σε ασπρο. με λιγα λογια σκυλι δεν μασαει καθολου σε θεμα φορτωματος και αντοχης,το πρωτο μου αυτοκινητο οπου και εμαθα οδηγηση.και ειναι το μοναδικο αυτοκινητο οπου εχω κανει τρελα σκηνικα.ειναι οπως της εικονας ,με τζαμια δηλαδη και θεσεις πισω .μολις εχω παρει το διπλωμα γυρω στα 18 και μαζευω κατι φιλους στο συνολο 10 και ολοι μαζι κατηφοριζουμε την συγγρου για να παμε που αλλου ??? να πειραξουμε τα τραβελια!!!! εχουμε ανοιξοι την πλαινη πορτα και τους κραζουμε ολους ,πολυ χαβαλε και μια ουρα που ειχαμε σχιματιση ,δεν περιγραφετετε. αξεχαστα πραγματα!!! απο τα πιο αγαπημενα αυτοκινητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted November 30, 2005 Report Share Posted November 30, 2005 Εμένα ο πατέρας μου είχε το transporter της πρώτης φωτογραφίας. Ήμουν τότε περίπου 6 χρόνων. Θυμάμαι σαν σήμερα ένα καλοκαίρι που κάναμε τουρνέ σε διάφορα νησιά με το transporter, με εμένα και την αδερφή μου να είμαστε πίσω στην κλούβα, το αμάξι ήταν φορτηγάκι-ψυγείο και δεν είχε πίσω καθίσματα φυσικά, είχαμε στρώσει κάτι στρωματάκια και λιώναμε όλη τη μέρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RpMz Posted November 30, 2005 Report Share Posted November 30, 2005 Έχω την τύχει και οδηγώ ακόμη ένα τέτοιο θρύλο..Συγκεκριμένα οδηγώ σαν αυτό που είναι στην δεύτερη φωτογραφία.Τις προάλες έσκασε το τελικό καζανάκι και ακούγεται τέρας τωρα!Το αμαξάκι παρά τα χρονάκια του πάει πάρα πολυ καλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pnklout Posted December 2, 2005 Report Share Posted December 2, 2005 δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως το αυτοκίνητο στο οποίο στεκόμουν όρθιος σε κάθε διαδρομή κρατώμενος από εκείνη τη χειρολαβή στο ταμπλώ ότι κάποια μέρα θα ήταν ένας θρύλος της επαγγελματικής και όχι μόνο αυτοκίνησης... όντως εξαιρετικα ζυγισμένο και αν και αρκετά προβληματικό νομίζω πως η σωστή συντήρηση(που τότε απλά δεν υπήρχε) θα έλυνε τα πάντα.. ακόμα και σήμερα που οδηγώ αρκετά το transporter IV με το καλό μοτέρ (2.5 10v 5cyl in line) αν και με χαλάει που είναι μπροστοκίνητο τολμώ να πω πως κινείται με απαγορευτικούς ρυθμούς στο δρόμο.. αρκετοί είναι αυτοι που απλά μένουν με το στόμα ανοιχτό όταν το καμάρι τους (βλέπε 1.2-1.4 της σειράς) μαζεύει κενές και για τον επόμενο χρόνο... για να μην πω τι συμβαίνει όταν τους γεμίζεις τους καθρέφτες με αρκετά ΄πάνω από τα εκάστοτε όρια και παίζεις φώτα... 225.000 κμ, ένα γενικό rebuild στα 200 (το καψα ο στόκος) και το αυτοκίνητο κινείται σαν καινουριο.. και φυσικά βγάζει το μεροκάματό του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.. αυτα από μένα, αν και λίγο offtopic, που ζώ καθημερινά τον απόγονο του ΙΙ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 2, 2005 Report Share Posted December 2, 2005 Θεσσαλονικη υπαρχει ενα Tranporter με πανω απο 200 αλογακια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted December 3, 2005 Report Share Posted December 3, 2005 Για project car ειναι καλο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted December 4, 2005 Report Share Posted December 4, 2005 Θεσσαλονικη υπαρχει ενα Tranporter με πανω απο 200 αλογακια... καπου πρεπει να το εχει παρει το ματι μου αυτο το transporter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 4, 2005 Report Share Posted December 4, 2005 ενα μαυρο ειναι με 18αρια αν θυμαμαι καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GraveDigger Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 Το παμπάλαιο δεν έτυχε να το οδηγήσω ποτέ αλλά το γουστάρω όσο και τον Σκαραβαίο. Σαν το κόκκινο της δεύτερης φωτογραφίας του Scirocco έχω οδηγήσει μόνο που δεν θυμάμαι αν τα πίσω τζάμια ήταν απλώς βαμμένα ή αν ήταν μέταλλο στην θέση τους. Πάντως θυμάμαι ότι δεν μάσαγε από βάρος, ότι και να το φόρτωνες! Θηρίο! Δείτε και αυτό: Tελευταίοι αερόψυκτοι κινητήρες VW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted January 24, 2006 Report Share Posted January 24, 2006 (edited) Την ιστορια του synchro την ξερετε? Οπως εγραψα και εδω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...t=0entry84690 το synchro δημιουργηθηκε το 1977, οτανο Henning Duckstein υπαλληλος του τμηματος ερευνας και αναπτηξης της VW μετετρεψε το Westfalia του σε 4κινητο. Ισως αργησε λιγο στο κομματι αυτο η VW αφου ο Σκαραβαιος κυκλοφορησε με 4κινηση σχεδον 30 χρονια νωριτερα. Η φωτογραφια ομως τα λεει ολα. Edited January 24, 2006 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest www Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 (edited) Ενδιαφερομαι για την αγορα VW T2 Bay Window Transporter με παράθυρα πίσω. IX και ΟΧΙ επαγγελματικό. Παρακαλω, επικοινωνηστε μαζι μου στο stathis@vastdesign.gr η στο 6937 007355 Eυχαριστω Επίσης να προσθέσω ότι υπάρχει τεράστια κουλτούρα γύρω από τα T2 Bay και Split windows...φυσικά όμως (όπως και με πάρα πολά άλλα πράγματα) δεν υπάρχει τίποτα στην Ελλάδα.... Edited August 3, 2008 by GraveDigger Συγχώνευση διαδοχικών δημοσιεύσεων & διόρθωση των greeklish Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassilis3 Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 δεν ξέρω τι να πω το έχω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22132 και ψάχνομαι... εν το μεταξυ το discovery εχει ξεφτυλιστεί με τις ανακατασκευες type II Θέλει χρόνο χώρο και κουράγιο για ψάξιμο και αρκετές γνώσεις εγώ δεν ξέρω τι θα κάνω, αν δεν βρω παρέα μάλλον θα το βρείτε εδώ σε καμιά αγγελία Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 (edited) τρομερο αμαξι Edited January 14, 2009 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...