Qter Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Καλησπέρα . Λοιπόν έχω και εγώ δυο προβλήματα στο Golfακι μου (Golf V 1.6 FSI) και θα ήθελα την γνώμη σας. Α) Κατά καιρούς μου ανάβει το EPC και Πραγματικά «δεν έχω γκάζι» ακόμα και στην κίνηση (Σημαντικό). Πατώντας το γκάζι δεν ανεβάζει καθόλου στροφές , αφού σταματήσω και κλείσω τον διακόπτη και τον ξανανοίξω το EPC παραμένει αναμμένο αλλά έχω γκάζι. Αν ξανά ανοιγοκλείσω τον διακόπτη σβήνει το λαμπάκι και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται κανονικά. (Με το που σβήνει δεν αφήνει κωδικό βλάβης στον κινητήρα). Η αντιπροσωπία μίλησε για έναν αισθητήρα στροφών και ένα δακτυλίδι που διαβάζει πίσω από το βολάν (Δηλ. κατέβασμα σαζμαν κλπ) Β) Καμία πεντάρια φορές μου παρουσίασε το εξής, στην πορεία (ανεξαρτήτως χλμ και στροφές) έπεφταν απότομα οι στροφές στιγμιαία και συνεχόμενα για δευτερόλεπτα (Βέβαια το αμάξι γονάτιζε με την μείωση των στροφών) και άναβε το σύμβολο του κινητήρα. Μερικές φορές μου έσβησε κιόλας και δεν έπαιρνε μπροστά γιατί έπρεπε να «ξεκουραστεί» Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 οταν εννοει πισω απο το βολαν εννοει στο πλαι.διαβαζει τα δοντια του βολαν και δεν νομιζω να θελει κατεβασμα σαζμαν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qter Posted February 17, 2011 Author Report Share Posted February 17, 2011 Όχι Βασίλη. Μου είπαν ότι ο αισθητήρας βγαίνει από δίπλα, στο σώμα της μηχανής, και διαβάζει ένα μεταλλικό (Μάλλον μαγνητικό) δακτυλίδι πίσω από το βολάν πάνω στον εκκεντροφόρο άξονα. Επίσης μου επισήμαναν ότι πρέπει να τα αλλάξω και τα δυο. Κατά την γνώμη μάλλον λεφτά ήθελαν να πάρουν. Προσπαθώ να το καθυστερήσω και να το αλλάξω μαζί με δίσκο-πλατό γιατί έχω ήδη 130.000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 Όχι Βασίλη. Μου είπαν ότι ο αισθητήρας βγαίνει από δίπλα, στο σώμα της μηχανής, και διαβάζει ένα μεταλλικό (Μάλλον μαγνητικό) δακτυλίδι πίσω από το βολάν πάνω στον εκκεντροφόρο άξονα. Επίσης μου επισήμαναν ότι πρέπει να τα αλλάξω και τα δυο. Κατά την γνώμη μάλλον λεφτά ήθελαν να πάρουν. Προσπαθώ να το καθυστερήσω και να το αλλάξω μαζί με δίσκο-πλατό γιατί έχω ήδη 130.000 χλμ. Φιλε μου σχετικα με τον αισθητηρα στο βολαν ποσο πηγε η αλλαγη του , αλλαξες και το δαχτυλιδη ή οχι γιατι εχω και εγω το ιδιο θεμα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Το εχω και εγω απορια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Το εχω και εγω απορια. Εχεις και εσυ το ιδιο προβλημα με ενδειξη στο ταμπλό ? Αν ναι εχεις ρωτήσει για κοστολόγια ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qter Posted January 11, 2012 Author Report Share Posted January 11, 2012 Λοιπον, αλλαξά μονο τον αισθητήρα (ανταλακτίκο γυρω στα 40-50), και απο τοτε δεν μου ξαναεκανε τις διακοπές (Β). Tο EPC αναψε ξανα αλλα πολυ λιγες φορες σε σχεση με πριν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...