Jump to content
kchristus

Golf 5&6 - Service (Ανταλλακτικά - Αναλώσιμα - Part Numbers)

Recommended Posts

Καλησπερα

Διαβαζοντας ολα τα γραφομενα περι service golf5 εχω μια απορια και θα ηθελα αν καποιος ξερει κατι να μου πει για ποιο λογο τα service αφου ολα τα golf5 εχουν ενδειξη με ωρες λειτουργιας κινητηρα γινονται με βαση χιλιομετρα και οχι με τις ωρες κινητηρα αφου οι ωρες πιστευω οτι ειναι καλυτερη μοναδα μετρησης ως προς το service

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Διαβαζοντας ολα τα γραφομενα περι service golf5 εχω μια απορια και θα ηθελα αν καποιος ξερει κατι να μου πει για ποιο λογο τα service αφου ολα τα golf5 εχουν ενδειξη με ωρες λειτουργιας κινητηρα γινονται με βαση χιλιομετρα και οχι με τις ωρες κινητηρα αφου οι ωρες πιστευω οτι ειναι καλυτερη μοναδα μετρησης ως προς το service

Ευχαριστω

Διότι σύμφωνα με τις απόψεις "ειδημόνων" αν ακολουθήσεις το longlife service που προτείνει η VW από το... 1999 θα σπάσει ο κινητήρα, τα λάδια τα γίνουν σαπούνι, θ' αλλάξεις τουρμπίνα σε τρία χρόνια, θα πάθεις όλα τα κακά του κόσμου και το αυτοκίνητο θα είναι καταραμένο :D

Αφού οδηγείς στις εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες της Ελλάδας θα κάνεις ότι σου λένε... οι "άλλοι" new_rtfm.gif

Μια χαρά δουλεύει ο υπολογιστής για τα longlife και σίγουρα μπορείς να το ακολουθήσεις

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση wanderer,σιγουρα δεν υπονοησα οτι η ''μαμα'' vw δεν ξερει τι λεει και οτι εμεις το ξερουμε καλυτερα φιλοσοφικο ηταν το ερωτημα και βεβαια τα service που θα ακολουθησω(10900ΚΜ εχω)longlife θα ειναι ουτε λογος για κατι ενδιαμεσο

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

άντε πάλι με την Ελλάδα και τις ειδικές, μοναδικές παγκοσμίως συνθήκες :thumbsup: Προφανώς και δεν θα πει ΚΑΜΙΑ αντιπροσωπεία να αφήνει τα λάδια... δεν την συμφέρει και προφανώς θα παραμυθιάσουν τον πελάτη -κι απ' ότι φαίνεται πιάνει-

Δηλαδή ένα πλήρες συνθετικό μη longlife λάδι 0-40 ή 5-40 δεν θ' αντέξει για 15.000 χλμ;;; :rolleyes: :rolleyes: Τότε δεν έχει γίνει καμία πρόοδος σε κινητήρες & λιπαντικά τα τελευταία... 20 χρόνια :rolleyes:

Θα ήταν οι δρόμοι σαν τη διαφήμιση του TSI :D:thumbsup:

Έχεις αποδείξεις γι' αυτό που γράφεις; κάποια στοιχεία ότι δεν αντέχουν; μία τεχνική αναφορά; σπασμένο κινητήρα από "έλλειψη" λίπανσης;

-66 λεπτά- Σ' αυτόν τον χρόνο περιλαμβάνονται όλες οι εργασίες+έλεγχοι+αλλαγή φίλτρου. Με 50-60 ευρώ εργατώρα στην Αθήνα +19% ΦΠΑ -αλλιώς πήγαινε στο μάστρο μήτσο να του τα δώσεις μαύρα-

Επίσης για σέρβις σε Polo/Golf/Passat ο πρότυπος χρόνος είναι 1,6 ώρες (λάδια+4 φίλτρα+έλεγχοι)

Κοιτα,του τυπου τις αποδειξεις που ζητας δεν τις εχω.Δεν εχω επικοινωνησει δα και με Γερμανια.Απλα εχω ενα σκεπτικο που λεει οτι δε μπορει να ειναι τυχαιο που ολες οι αντιπροσωπειες λενε 15.000 χλμ.Διοτι αν δεχθουμε το σκεπτικο σου δηλαδη οτι λενε 15Κ επειδη τους συμφερει, τοτε ΣΙΓΟΥΡΑ σε ολη την Ελλαδα θα υπηρχε εστω ΜΙΑ αντιπροσωπεια που θα ελεγε,κυριοι εγω λεω καθε 10.000 χλμ ας πουμε.Σε αυτο που λεω φυσικα μπορεις να μου απαντησεις οτι ειναι συνφωνημενο μεταξυ των αντιπροσωπειων στην Ελλαδα ή αν θες καλυτερα οτι ειναι οδηγια της VW Ελλαδας ή αλλιως του Γενικου αντιπροσωπου της Vw στην Ελλαδα.Και σου απαντω οτι.Πιστευεις οτι η VW εδω,θα εδινε τετοια οδηγια χωρις να παρει εγκριση απο Γερμανια.Οι κομπινες των Ελληνων φιλε wanderer δεν πιανουν στους Γερμανους.Το γνωριζω διοτι εχω μια ιδεα απο Γερμανια.Αν γινοταν κατι τετοιο,ο Γενικος αντιπροσωπος της Vw στην Ελλαδα,θα ειχε παει σπιτι του την επομενη ημερα. Προφανως λοιπον αυτο ειναι μια γενικη οδηγια απο Γερμανια προερχομενη και προφανως υπαρχει καποιος λογος.Μπορει λοιπον αυτος ο λογος αν ειναι οι κλιματολογικες συνθηκες.Δε θα συγκρινουμε τις συνθηκες της Γερμανιας και της Αγγλιας π.χ. με της Ελλαδας ουτε υπαρχει καποιος που να υποστηριζει οτι το ιδιο λαδι με τον ιδιο τροπο οδηγησης αντεχει το ιδιο στην Ελλαδα και στη Γερμανια.Σωστα;

Αυτο το σκεπτικο μου, το ενισχυει φιλε wanderer ,το οτι ο αντιπροσωπος,ο υπευθυνος του σερβις αλλα και οι εργαζομενοι στην αντιπροσωπεια της πολης που κατοικω ειναι δικοι μου ανθρωποι και πιστεψε με θα μπορουσαν πολυ ευκολα κ χωρις ενδοιασμο να μου πουν ελα στα 30.000 χλμ.Ολα αυτα λοιπον με κανουν να πιστευω για καποιο λογο προτεινουν αλλαγη καθε 15Κ χλμ.Ισως και το σκεπτικο μου να ειναι λαθος.Δεν μου αρεσει να ειμαι απολυτος.Μπορει κ να εχω αδικο.Δεν εχω αλλες αποδειξεις.Απλα εχω το παραπανω (ισως και λαθος) σκεπτικο.Συγγνωμη αν κουρασα.... :rolleyes:

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα,του τυπου τις αποδειξεις που ζητας δεν τις εχω.Δεν εχω επικοινωνησει δα και με Γερμανια.Απλα εχω ενα σκεπτικο που λεει οτι δε μπορει να ειναι τυχαιο που ολες οι αντιπροσωπειες λενε 15.000 χλμ.Διοτι αν δεχθουμε το σκεπτικο σου δηλαδη οτι λενε 15Κ επειδη τους συμφερει, τοτε ΣΙΓΟΥΡΑ σε ολη την Ελλαδα θα υπηρχε εστω ΜΙΑ αντιπροσωπεια που θα ελεγε,κυριοι εγω λεω καθε 10.000 χλμ ας πουμε.

Ανάποδα, κάπου αλλού γράφτηκε ότι ο Μπουρμάς νομίζω προτείνει longlife και τον... έβρισαν :D Το normal είναι το longlife, τ' άλλα -κάθε 15 με ακριβά λάδια- είναι ελληνικές εφευρέσεις -αντιπροσωπειών και κατόχων-

Σε αυτο που λεω φυσικα μπορεις να μου απαντησεις οτι ειναι συνφωνημενο μεταξυ των αντιπροσωπειων στην Ελλαδα ή αν θες καλυτερα οτι ειναι οδηγια της VW Ελλαδας ή αλλιως του Γενικου αντιπροσωπου της Vw στην Ελλαδα.Και σου απαντω οτι.Πιστευεις οτι η VW εδω,θα εδινε τετοια οδηγια χωρις να παρει εγκριση απο Γερμανια.Οι κομπινες των Ελληνων φιλε wanderer δεν πιανουν στους Γερμανους. Το γνωριζω διοτι εχω μια ιδεα απο Γερμανια.Αν γινοταν κατι τετοιο,ο Γενικος αντιπροσωπος της Vw στην Ελλαδα,θα ειχε παει σπιτι του την επομενη ημερα.

Προφανώς και δεν πιάνουν γι' αυτό και δεν έχω δει πουθενά οδηγία ή ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ από τον εισαγωγέα για αλλαγές στα 15 με longlife.

Προφανως λοιπον αυτο ειναι μια γενικη οδηγια απο Γερμανια προερχομενη και προφανως υπαρχει καποιος λογος.Μπορει λοιπον αυτος ο λογος αν ειναι οι κλιματολογικες συνθηκες.Δε θα συγκρινουμε τις συνθηκες της Γερμανιας και της Αγγλιας π.χ. με της Ελλαδας ουτε υπαρχει καποιος που να υποστηριζει οτι το ιδιο λαδι με τον ιδιο τροπο οδηγησης αντεχει το ιδιο στην Ελλαδα και στη Γερμανια.Σωστα;

Ούτε από Γερμανία έχω δει καμία οδηγία. Ο κατασκευαστής, ναι αυτό υποστηρίζει, ότι το λάδι που προτείνει καλύπτει πολλές διαφορετικές συνθήκες. Υπάρχουν πάντα και οι ανάλογοι αισθητήρες ώστε να επιμηκύνουν ή να συντομεύσουν τα διαστήματα σέρβις.

Αυτο το σκεπτικο μου, το ενισχυει φιλε wanderer ,το οτι ο αντιπροσωπος,ο υπευθυνος του σερβις αλλα και οι εργαζομενοι στην αντιπροσωπεια της πολης που κατοικω ειναι δικοι μου ανθρωποι και πιστεψε με θα μπορουσαν πολυ ευκολα κ χωρις ενδοιασμο να μου πουν ελα στα 30.000 χλμ.Ολα αυτα λοιπον με κανουν να πιστευω για καποιο λογο προτεινουν αλλαγη καθε 15Κ χλμ.Ισως και το σκεπτικο μου να ειναι λαθος.Δεν μου αρεσει να ειμαι απολυτος.Μπορει κ να εχω αδικο.Δεν εχω αλλες αποδειξεις.Απλα εχω το παραπανω (ισως και λαθος) σκεπτικο.Συγγνωμη αν κουρασα.... :rolleyes:

Το όλο θέμα δεν είναι αν θα κάνεις ενδιάμεση αλλαγή λαδιών στα 15, αλλά στο τι προδιαγραφή και λάδι θα βάλεις. Η ελληνική εφεύρεση και το εύκολο κέρδος -εκεί είναι η ένστασή μου που ΜΕΙΩΝΕΙ το κόστος σέρβις χωρίς συνέπειες- είναι η αλλαγή στα 15 με ακριβό λάδι και χωρίς να σε ρωτήσουν! Πας για λάδια στα 15 -για τους όποιους λόγους- και ράβεται το κουστούμι των 150+ ευρώ, με τα 80-100 για λάδια.

Εδώ βάζουν σε Polo 9N 1,4 16V longlife στα 15 ή σε 1,6 8V, αργόστροφους κινητήρες χωρίς καμία καινοτομία! :thumbsup:

Εύκολη λύση, ότι μπει μέσα θα βγει με 150+ ευρώ :thumbsup::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ανάποδα, κάπου αλλού γράφτηκε ότι ο Μπουρμάς νομίζω προτείνει longlife και τον... έβρισαν :D Το normal είναι το longlife, τ' άλλα -κάθε 15 με ακριβά λάδια- είναι ελληνικές εφευρέσεις -αντιπροσωπειών και κατόχων-

Προφανώς και δεν πιάνουν γι' αυτό και δεν έχω δει πουθενά οδηγία ή ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ από τον εισαγωγέα για αλλαγές στα 15 με longlife.

Ούτε από Γερμανία έχω δει καμία οδηγία. Ο κατασκευαστής, ναι αυτό υποστηρίζει, ότι το λάδι που προτείνει καλύπτει πολλές διαφορετικές συνθήκες. Υπάρχουν πάντα και οι ανάλογοι αισθητήρες ώστε να επιμηκύνουν ή να συντομεύσουν τα διαστήματα σέρβις.

Το όλο θέμα δεν είναι αν θα κάνεις ενδιάμεση αλλαγή λαδιών στα 15, αλλά στο τι προδιαγραφή και λάδι θα βάλεις. Η ελληνική εφεύρεση και το εύκολο κέρδος -εκεί είναι η ένστασή μου που ΜΕΙΩΝΕΙ το κόστος σέρβις χωρίς συνέπειες- είναι η αλλαγή στα 15 με ακριβό λάδι και χωρίς να σε ρωτήσουν! Πας για λάδια στα 15 -για τους όποιους λόγους- και ράβεται το κουστούμι των 150+ ευρώ, με τα 80-100 για λάδια.

Εδώ βάζουν σε Polo 9N 1,4 16V longlife στα 15 ή σε 1,6 8V, αργόστροφους κινητήρες χωρίς καμία καινοτομία! :thumbsup:

Εύκολη λύση, ότι μπει μέσα θα βγει με 150+ ευρώ :thumbsup::rolleyes:

Οτι οι αντιπροσωποι προτιμουν το longlife ειναι πλεον γνωστο.Με λιγα λογια εννοεις οτι οι αντιπροσωποι αντι να κανουν το longlife καθε 30Κ,το κανουν καθε 15Κ χωρις παραλληλα να βγαζουν οδηγια που να υποχρεωνει γι'αυτο, για να μην εκτεθουν.Σωστα;Δεν αποκλειεται να ειναι κι ετσι.Αλλα και παλι επειδη καποιοι κατοχοι για διαφορους λογους εχουν επικοινωνησει απευθειας με Γερμανια,αλλα κι επειδη οι αντιπροσωπειες κρατουν βιβλια και καταχωρησεις για τα σερβις μου κανουν και τα οποια ελεγχονται,νομιζω οτι δε μπορει ολο αυτο το σκηνικο να μην εχει πεσει στην αντιληψη των Γερμανων.Τελοσπαντων.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

ΕΚΑΝΑ ΤΩΡΑ SERVICE ΣΤΑ 60.000ΧΛΜ (ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ) ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣ+ΠΙΣΩ Κ ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΩΝ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΗΤΑΝ BOSCH KAI MAN. 450€

Link to comment
Share on other sites

Guest Thorpedo
Φίλος με Ζ4 τρίλιτρη για αλλαγή λαδιών+φίλτρο στην αντιπροσωπεία (και σημειωτέον οτι παίρνει 6 λίτρα λάδι 0W30) πλήρωσε 100€. Ε όχι λοιπόν να θέλουν 167 οι δικοί μας για το "αμαξι του λαού".Να πα να γ@μ...
Αυτά τα λάδια ρε γμτ τι διάολο έχουν μέσα και κοστίζουν τόσο? Φλόκι δεινόσαυρου? Το Mobil1 στην 911 έχει 9 Ευρώ το λίτρο. Το longlife III της VW σχεδόν 24. Φίφες.

αυτα τα δυο παραδειγματα που ανεφερετε ειναι ολο το ζουμι και πρεπει οταν πηγαινουμε για σερβις να τους τα λεμε να δουμε τι διαολο θα απαντησουν.

δεν μπορει ρε γμτ τριλιτρη bmw (με διπλασια κιολας ποσοτητα λαδιων) να κοστιζει 100 ευρω η αλλαγη λαδιων και ενα Golf 1600 να κοστιζει 150..

ουτε μπορει το καταλληλο λαδι για porsche να κοστιζει 9 ευρω και το το καταλληλο λαδι για golf να κοστιζει 20..

αυτα ειναι οντως για φτυσιμο.

και πρεπει να τους τα λεμε.

Link to comment
Share on other sites

για σας παιδια εχω ενα golf 3 τον μπεμπη,κατα πρωτον οι τιμες που δινουν οι αντιπροσωπιες που λενε 15000km αλλαγη λαδιων ειναι πολλα !αλλα και ετσι να ναι πρεπει να μπουν λαδια full συνθετικα οπου κοστιζουν 60 με 65 ευρο τα 4 λιτρα!δεν λεω μαρκα για να μην κανω διαφημηση!κατα δευτερον τα 15000 που δινουν οι εταιριες εχουν γινει τεστ ιδανικων συνθηκων σε πιστες και οχι μεσα στην αθηνα με μποτιλιαρισμα και αλλες αθλιες συνθηκες!οποτε τα λαδια αλλαγη συχνοτερα ,ελεγχος της σταθμης τακτικα και ελεγχος της ποιοτητας των λαδιων που βαζει η εταιρια!επισης και της μαρκας σημαντικο!βεβαια ολα αυτα για εναν ανθρωπο που θελει να κρατησει το αμαξι για πολλα χρονια πανω απο 10 και οχι σε καμια 5ετια το πολυ το δινω να παρω καινουργιο!επισης σε καθε αλλαγη ελαιου να αλλαζεται και το φιλτρο λαδιου και η ροδελα ταπας καρτερ!και οχι με την μεθοδο αναροφησης!οι τιμες που λενε οι εταιριες ειναι με τις εργατοωρες γιαφτο ξεφτιλιζουν στις τιμες!και μην μου πειτε οτι το golf 5 εχει εξελιγμενο κινητηρα και αντεχει τοσα χιλιομετρα με το ιδιο λαδι ,γιατι αμα νομιζετε ετσι πηγαινετε ρωτηστε κανα μηχανικο!αυτα ειχα να πω και να προσθεσω επισης οτι αλλαζω λαδια καθε 5000χλμ και τα υπολοιπα υγρα καθε 10000χλμ!ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thorpedo

αντε παλι.. η τεχνολογια προχωραει φιλε..

το σιγουρο ειναι η αλλαγη καθε 15.000χλμ με τον κωδικο λαδιων που προτεινει η vw.

τα παιδια παραπανω συζητανε μαλιστα και για το αν η αλλαγη λαδιων μπορει να γινεται καθε 30.000χλμ.

εσυ μπορεις να αλλαζεις λαδια καθε 5.000χλμ αλλα εχεις το γκολφ 3.

δεξου οτι απο τοτε μεχρι σημερα οι μηχανικοι στις αυτοκινητοβιομηχανιες δεν επαιζαν μπιριμπα αλλα εξελισσαν κινητηρες.

ακουστε και καμια φορα τι εχει να προτεινει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου και οχι ο καθε ελληνας μαστορας που δεν μπορει να δεχτει οτι δεν θα παιρνει πλεον λεφτα απο αλλαγες λαδιων καθε 5.000 αλλα καθε 15.000.

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο το οτι η τεχνολογια προχωραει αλλα που?στα μπουζι ναι τα σημερινα αλλαζουν και καθε 60000χλμ μη σου πω ,αλλα το σκανδαλο με τα χιλιομετρα ειναι και σε αλλες εταιριες πχ.η ford λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου καθε 160000χλμ και λαδια καθε 20000χλμ.και εγω θα μπορουσα να αλλαζω λαδια καθε 15000η και 20000χλμ αμα πχ εβαζα τα πιο συνθετικα!αλλα το μυστικο ειναι αν τα λαδια ειναι να τα κρατησεις 20000 αλλαξε τα στα 15000χλμ,παντως η αληθεια ειναι οτι τα λαδια δεν πρεπει να μετρωνται μονο με τα χλμ αλλα και με τις ωρες λειτουργιας γιατι και στο ρελαντι χρησιμοποιηται το λαδι και που γιναν τα χλμ σε εθνικη στο κεντρο με κινηση με ζεστη η με κρυο?σε αλλουςν τομεις της τεχνολογιας πχ.αεροπλανα δεν αλλαζουν τα υγρα ανα μιλια αλλα το σερβις τους γινετι ανα ωρες !ειναι τυχαιο αυτο? το κολπο με τα λαδια το χουν εφευρει οι εταιριες για να προσελκυουν πελατες γιατι αμα ειναι καποιος που δεν εχει ψαχτει λιγο (εγω εχω ψαχτει λιγο)θελει να ακουει μεγαλα νουμερα χλμ στα σερβις για να τα αγορασει.δεν ειναι τυχαιο που η honda αλλαζει λαδια καθε 7500χλμ.σιγουρα τα καινουργια μοτερ εχουν λιγοτερες φθορες απο παλια αλλα οι μηχανικοι δεν ειναι θεοι και δεν ανακαλυψαν τα τελεια μεταλλα!βεβαια με τα ποσα που ακουω η 30 ευρο στα 5000χλμ η120 στα 20000χλμ το ιδιο ερχεται αλλα αλλαζεις λαδια συχνοτερα και καθαριζει το μοτερ απο μαυριλες γρεζια κτλ.επισης θα ηθελα να αναφερω και καποια χημικα πλυσης του συστηματος λιπανσης !που τα βαζεις πριν την αλλαγη κανα 10 λεπτο και μετα τα αδειαζεις ,βεβαια εγω το βαζω περιπου ανα 5 αλλαγες που το προιον λεει σε καθε αλλαγη!παντως στα 5000χλμ που αλλαζω τα λαδια μου και κανονικα πρεπει στα 8000χλμ ειναι καταξανθα!παντως οι φθορες απο τα λαδια θα αρχισουν να φαινονται μετα τα 200000χλμ πραγμα που ξερουν οι εταιριες οτι τοτε δεν θα εχεις το αμαξι και θα το εχεις πουλησει τι νομιζεις τις στατιστικες βλεπουν!

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο το οτι η τεχνολογια προχωραει αλλα που?στα μπουζι ναι τα σημερινα αλλαζουν και καθε 60000χλμ μη σου πω ,αλλα το σκανδαλο με τα χιλιομετρα ειναι και σε αλλες εταιριες πχ.η ford λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου καθε 160000χλμ και λαδια καθε 20000χλμ.και εγω θα μπορουσα να αλλαζω λαδια καθε 15000η και 20000χλμ αμα πχ εβαζα τα πιο συνθετικα!αλλα το μυστικο ειναι αν τα λαδια ειναι να τα κρατησεις 20000 αλλαξε τα στα 15000χλμ,παντως η αληθεια ειναι οτι τα λαδια δεν πρεπει να μετρωνται μονο με τα χλμ αλλα και με τις ωρες λειτουργιας γιατι και στο ρελαντι χρησιμοποιηται το λαδι και που γιναν τα χλμ σε εθνικη στο κεντρο με κινηση με ζεστη η με κρυο?σε αλλουςν τομεις της τεχνολογιας πχ.αεροπλανα δεν αλλαζουν τα υγρα ανα μιλια αλλα το σερβις τους γινετι ανα ωρες !ειναι τυχαιο αυτο? το κολπο με τα λαδια το χουν εφευρει οι εταιριες για να προσελκυουν πελατες γιατι αμα ειναι καποιος που δεν εχει ψαχτει λιγο (εγω εχω ψαχτει λιγο)θελει να ακουει μεγαλα νουμερα χλμ στα σερβις για να τα αγορασει.δεν ειναι τυχαιο που η honda αλλαζει λαδια καθε 7500χλμ.σιγουρα τα καινουργια μοτερ εχουν λιγοτερες φθορες απο παλια αλλα οι μηχανικοι δεν ειναι θεοι και δεν ανακαλυψαν τα τελεια μεταλλα!βεβαια με τα ποσα που ακουω η 30 ευρο στα 5000χλμ η120 στα 20000χλμ το ιδιο ερχεται αλλα αλλαζεις λαδια συχνοτερα και καθαριζει το μοτερ απο μαυριλες γρεζια κτλ.επισης θα ηθελα να αναφερω και καποια χημικα πλυσης του συστηματος λιπανσης !που τα βαζεις πριν την αλλαγη κανα 10 λεπτο και μετα τα αδειαζεις ,βεβαια εγω το βαζω περιπου ανα 5 αλλαγες που το προιον λεει σε καθε αλλαγη!παντως στα 5000χλμ που αλλαζω τα λαδια μου και κανονικα πρεπει στα 8000χλμ ειναι καταξανθα!παντως οι φθορες απο τα λαδια θα αρχισουν να φαινονται μετα τα 200000χλμ πραγμα που ξερουν οι εταιριες οτι τοτε δεν θα εχεις το αμαξι και θα το εχεις πουλησει τι νομιζεις τις στατιστικες βλεπουν!

+10 μονο τα στατιστικα τους ενδιαφερουν

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο το οτι η τεχνολογια προχωραει αλλα που?στα μπουζι ναι τα σημερινα αλλαζουν και καθε 60000χλμ μη σου πω ,αλλα το σκανδαλο με τα χιλιομετρα ειναι και σε αλλες εταιριες πχ.η ford λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου καθε 160000χλμ και λαδια καθε 20000χλμ.και εγω θα μπορουσα να αλλαζω λαδια καθε 15000η και 20000χλμ αμα πχ εβαζα τα πιο συνθετικα!αλλα το μυστικο ειναι αν τα λαδια ειναι να τα κρατησεις 20000 αλλαξε τα στα 15000χλμ,παντως η αληθεια ειναι οτι τα λαδια δεν πρεπει να μετρωνται μονο με τα χλμ αλλα και με τις ωρες λειτουργιας γιατι και στο ρελαντι χρησιμοποιηται το λαδι και που γιναν τα χλμ σε εθνικη στο κεντρο με κινηση με ζεστη η με κρυο?σε αλλουςν τομεις της τεχνολογιας πχ.αεροπλανα δεν αλλαζουν τα υγρα ανα μιλια αλλα το σερβις τους γινετι ανα ωρες !ειναι τυχαιο αυτο? το κολπο με τα λαδια το χουν εφευρει οι εταιριες για να προσελκυουν πελατες γιατι αμα ειναι καποιος που δεν εχει ψαχτει λιγο (εγω εχω ψαχτει λιγο)θελει να ακουει μεγαλα νουμερα χλμ στα σερβις για να τα αγορασει.δεν ειναι τυχαιο που η honda αλλαζει λαδια καθε 7500χλμ.σιγουρα τα καινουργια μοτερ εχουν λιγοτερες φθορες απο παλια αλλα οι μηχανικοι δεν ειναι θεοι και δεν ανακαλυψαν τα τελεια μεταλλα!βεβαια με τα ποσα που ακουω η 30 ευρο στα 5000χλμ η120 στα 20000χλμ το ιδιο ερχεται αλλα αλλαζεις λαδια συχνοτερα και καθαριζει το μοτερ απο μαυριλες γρεζια κτλ.επισης θα ηθελα να αναφερω και καποια χημικα πλυσης του συστηματος λιπανσης !που τα βαζεις πριν την αλλαγη κανα 10 λεπτο και μετα τα αδειαζεις ,βεβαια εγω το βαζω περιπου ανα 5 αλλαγες που το προιον λεει σε καθε αλλαγη!παντως στα 5000χλμ που αλλαζω τα λαδια μου και κανονικα πρεπει στα 8000χλμ ειναι καταξανθα!παντως οι φθορες απο τα λαδια θα αρχισουν να φαινονται μετα τα 200000χλμ πραγμα που ξερουν οι εταιριες οτι τοτε δεν θα εχεις το αμαξι και θα το εχεις πουλησει τι νομιζεις τις στατιστικες βλεπουν!

όλες τις παραμέτρους που αναφέρεις -ώρες λειτουργίας, χιλιόμετρα, μέση ταχύτητα κλπ- τις μετράνε οι διάφοροι εγκέφαλοι και αισθητήρες που έχει το Golf V και σε καμία περίπτωση δεν έχει το ΙΙΙ. Ανάλογα θα ανάψει και το λαμπάκι του σέρβις.

Όσο για τις δοκιμές σε "πίστα", ναι, όπως υποθέτω ότι έχεις δει σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες σε κάτι ειδυλλιακά μέρη δοκιμάζονται τα αυτοκίνητα, ερήμους, αρκτικό κύκλο, σκίσιμο στο Ρινγκ. Ιδανικές συνθήκες ;)

Τέλη 2007 έχουμε :lol:

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδια εγω ηθελα να σας εξηγησω τι γινεται στην πραγματικοτητα !αλλα μαλλον το χω αναλυσει πολυ το θεμα με τα λαδια,δεν ειμαι διατεθειμενος να μπω σε κανενος το κεφαλι η την τσεπη,ετσι κι αλλιως εχει τελειωσει η εποχη που οδηγος ηταν χρηστης και μερικος συντηρητης που ασχολουταν με το αμαξι και το κραταγε 15και 20 χρονια που το ακουγε ...... τωρα μπαινει μεσα και εχει 500 λαμπακια και αισθητηρες να του λενε τι να κανει!γιαφτο και ενα καινουργιο αμαξι το οδηγαει ανετα και μια γυναικα, πριν 15 -20 χρονια θα την δυσκολευε γιατι καποτε η οδηγηση ηταν ανδρικη υποθεση και ο οδηγος ασχολουταν τεχνικα με το αμαξι ,σημερα και να θες δεν μπορεις γιατι ειναι ολο ηλεκτρονικο (πουστια του σκηνοθετη .....συγνωμη της εταιριας ηθελα να πω)αλλα δεν μπορουμε να αποφυγουμε την εξελιξη!

και κατι τελευταιο το καλυτερο για ενα μηχανικο οταν σχεδιαζει ενα μοτερ, για να επιτυχει το σκοπο του ειναι οταν δεν εχει τιποτα να αφαιρεσει και οχι οταν δεν εχει τιποτα να προσθεσει ,ειναι στις αρχες της μηχανικης οσο πιο απλο τοσο πιο καλο!vag uber alles!!!!!

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο το οτι η τεχνολογια προχωραει αλλα που?στα μπουζι ναι τα σημερινα αλλαζουν και καθε 60000χλμ μη σου πω ,αλλα το σκανδαλο με τα χιλιομετρα ειναι και σε αλλες εταιριες πχ.η ford λεει αλλαγη ιμαντα χρονισμου καθε 160000χλμ και λαδια καθε 20000χλμ.και εγω θα μπορουσα να αλλαζω λαδια καθε 15000η και 20000χλμ αμα πχ εβαζα τα πιο συνθετικα!αλλα το μυστικο ειναι αν τα λαδια ειναι να τα κρατησεις 20000 αλλαξε τα στα 15000χλμ,παντως η αληθεια ειναι οτι τα λαδια δεν πρεπει να μετρωνται μονο με τα χλμ αλλα και με τις ωρες λειτουργιας γιατι και στο ρελαντι χρησιμοποιηται το λαδι και που γιναν τα χλμ σε εθνικη στο κεντρο με κινηση με ζεστη η με κρυο?σε αλλουςν τομεις της τεχνολογιας πχ.αεροπλανα δεν αλλαζουν τα υγρα ανα μιλια αλλα το σερβις τους γινετι ανα ωρες !ειναι τυχαιο αυτο? το κολπο με τα λαδια το χουν εφευρει οι εταιριες για να προσελκυουν πελατες γιατι αμα ειναι καποιος που δεν εχει ψαχτει λιγο (εγω εχω ψαχτει λιγο)θελει να ακουει μεγαλα νουμερα χλμ στα σερβις για να τα αγορασει.δεν ειναι τυχαιο που η honda αλλαζει λαδια καθε 7500χλμ.σιγουρα τα καινουργια μοτερ εχουν λιγοτερες φθορες απο παλια αλλα οι μηχανικοι δεν ειναι θεοι και δεν ανακαλυψαν τα τελεια μεταλλα!βεβαια με τα ποσα που ακουω η 30 ευρο στα 5000χλμ η120 στα 20000χλμ το ιδιο ερχεται αλλα αλλαζεις λαδια συχνοτερα και καθαριζει το μοτερ απο μαυριλες γρεζια κτλ.επισης θα ηθελα να αναφερω και καποια χημικα πλυσης του συστηματος λιπανσης !που τα βαζεις πριν την αλλαγη κανα 10 λεπτο και μετα τα αδειαζεις ,βεβαια εγω το βαζω περιπου ανα 5 αλλαγες που το προιον λεει σε καθε αλλαγη!παντως στα 5000χλμ που αλλαζω τα λαδια μου και κανονικα πρεπει στα 8000χλμ ειναι καταξανθα!παντως οι φθορες απο τα λαδια θα αρχισουν να φαινονται μετα τα 200000χλμ πραγμα που ξερουν οι εταιριες οτι τοτε δεν θα εχεις το αμαξι και θα το εχεις πουλησει τι νομιζεις τις στατιστικες βλεπουν!

+1

Link to comment
Share on other sites

μολις επεστρεψα απο το σερβις των 30000χιλ.(golf 5 gt) στην εδω αντιπροσωπεια

εχω να αναφερω τα εξης.

λαδια πηγα δικα μου (mobil1 esp 5-30) τα ειχα αγορασει απο λαμπριανιδη 12.5ευρω το λιτρο στην αντιπροσωπεια τα castrol exoyn 24ευρω το λιτρο γιατι εχουν "iso"!!!!!

αφου μαλωσα με τον υπευθηνο εκει γιατι μοu εγραψε οτι τα λαδια δεν ειχαν το δικο τους iso(εχω ξανακανει αλλαγη με δικα μου λαδια χωρις να μου πουν κατι) προχωρισα στο service

εγινε αλλαγη φιλτρου λαδιου-17 ευρω

φιλτρου αερα -24 ευρω

φιλτρο καμπινας-19 ευρω

καθαριστικο παρμπριζ-0,8 ευρω

ηταν να αλλαχτει και το φιλτρο βενζινης αλλα το ειχα αλλαξει στα 15000

παμε τωρα στα εργατικα (η διαρκεια ηταν περιπου μια ωρα)

εργατικα 31.6 ευρω

τεχνικος ελεγχος 22.6 ευρω

τελικα την γλυτωσα με 115 ευρω στην αντιπροσωπεια

+ 50 τα λαδια

165 συνολο

εχω να πω τα καλυτερα για το παιδι που ασχοληθηκε με το αμαξι μου

Link to comment
Share on other sites

μολις επεστρεψα απο το σερβις των 30000χιλ.(golf 5 gt) στην εδω αντιπροσωπεια

εχω να αναφερω τα εξης.

λαδια πηγα δικα μου (mobil1 esp 5-30) τα ειχα αγορασει απο λαμπριανιδη 12.5ευρω το λιτρο στην αντιπροσωπεια τα castrol exoyn 24ευρω το λιτρο γιατι εχουν "iso"!!!!!

αφου μαλωσα με τον υπευθηνο εκει γιατι μοu εγραψε οτι τα λαδια δεν ειχαν το δικο τους iso(εχω ξανακανει αλλαγη με δικα μου λαδια χωρις να μου πουν κατι) προχωρισα στο service

εγινε αλλαγη φιλτρου λαδιου-17 ευρω

φιλτρου αερα -24 ευρω

φιλτρο καμπινας-19 ευρω

καθαριστικο παρμπριζ-0,8 ευρω

ηταν να αλλαχτει και το φιλτρο βενζινης αλλα το ειχα αλλαξει στα 15000

παμε τωρα στα εργατικα (η διαρκεια ηταν περιπου μια ωρα)

εργατικα 31.6 ευρω

τεχνικος ελεγχος 22.6 ευρω

τελικα την γλυτωσα με 115 ευρω στην αντιπροσωπεια

+ 50 τα λαδια

165 συνολο

εχω να πω τα καλυτερα για το παιδι που ασχοληθηκε με το αμαξι μου

μια χαρα ειναι ουτε του παπα και εγω πληρωνω εδω στην αθηνα τοσα για πολο 2000 μοντελο. παρα πολυ οικονομικα γιατι ακουγα οτι τα service του golf ειναι ποιο ακριβα και απο BMW :):blink: :blink: :angry2: :angry2: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

καλα ηταν φιλε, αυτη την τιμη στην αθηνα πουτε στα παραμυθια !!

Μηπως θυμασε μαρκα και κωδικο για ολα τα φιλτρα; Θα βοηθουσε ολα τα παιδια στο foroum

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

ολα τα ανταλακτικα ειναι της vw.τους κωδικους θα τους παραθεσω το μεσημερι γιατι τωρα ειμαι στην δουλεια πρεπει να διαβασω την αποδειξη

Link to comment
Share on other sites

γραφω τους κωδικους απο τα ανταλακτικα

φιλτρο αερα - 1Κ0129620D

φιλτρο καμπινας- 1K1819653B

φιλτρο λαδιου - 03C115562

φιλτρο βενζινης- 1K0201051C

Edited by zil
Link to comment
Share on other sites

γραφω τους κωδικους απο τα ανταλακτικα

φιλτρο αερα - 1Κ0129620D

φιλτρο καμπινας- 1K1819653B

φιλτρο λαδιου - 03C115562

φιλτρο βενζινης- 1K0201051C

Αυτά ισχύουν και για Golf Gt;

Link to comment
Share on other sites

δεν θυμαμαι μαρκα ειναι απο την αντιπροσωπεια

τα κουτια ηταν ασπρα και ειχανε σημα της vw νομιζω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.