Jump to content
kchristus

Golf 5&6 - Service (Ανταλλακτικά - Αναλώσιμα - Part Numbers)

Recommended Posts

καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο το σέρβις νωρίτερα και να περιμένω την ώρα μου. Και ότι +/- 1000 χλμ δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Απλά ήθελα και μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό ρωτάω και εδώ.

20000 χλμ χωρίς σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω απλά ρώτησα εγκυκλοπαιδικά. Εμένα το πρόβλημα μου θα είναι αν φύγω λίγο πάνω από τα 15000 (πχ στα 16000). Όχι παραπάνω, γιατί αν πάει παραπάνω δε θα το χρησιμοποιώ μέχρι να το περάσω από το σέρβις.

Στην περιοχή που θα πάω διακοπές, έχει εξουσιοδοτημένα αλλά καθ΄ότι επαρχία δεν ξέρω το επίπεδο κατάρτισης του για να κάνω το σέρβις κανονικά στην ώρα του. Προτιμώ με λίγα λόγια να το κάνω στην Αθήνα. Και κακά τα ψέματα είναι και το οικονομικό (που φαντάζομαι στην επαρχία λόγω έλλειψης ανταγωνισμού θα έχει μια αύξηση).

Αν γνωρίζει κάποιος, να μου πει επίσης πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο το σέρβις των 15000χλμ σε χρόνο και χρήμα

Ευχαριστώ και πάλι!

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο το σέρβις νωρίτερα και να περιμένω την ώρα μου. Και ότι +/- 1000 χλμ δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Απλά ήθελα και μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό ρωτάω και εδώ.

20000 χλμ χωρίς σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω απλά ρώτησα εγκυκλοπαιδικά. Εμένα το πρόβλημα μου θα είναι αν φύγω λίγο πάνω από τα 15000 (πχ στα 16000). Όχι παραπάνω, γιατί αν πάει παραπάνω δε θα το χρησιμοποιώ μέχρι να το περάσω από το σέρβις.

Στην περιοχή που θα πάω διακοπές, έχει εξουσιοδοτημένα αλλά καθ΄ότι επαρχία δεν ξέρω το επίπεδο κατάρτισης του για να κάνω το σέρβις κανονικά στην ώρα του. Προτιμώ με λίγα λόγια να το κάνω στην Αθήνα. Και κακά τα ψέματα είναι και το οικονομικό (που φαντάζομαι στην επαρχία λόγω έλλειψης ανταγωνισμού θα έχει μια αύξηση).

Αν γνωρίζει κάποιος, να μου πει επίσης πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο το σέρβις των 15000χλμ σε χρόνο και χρήμα

Ευχαριστώ και πάλι!

Κανονικά θα έπρεπε να πηγαίνουμε για service όποτε λεει το αυτοκίνητο και τίποτα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο το σέρβις νωρίτερα και να περιμένω την ώρα μου. Και ότι +/- 1000 χλμ δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Απλά ήθελα και μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό ρωτάω και εδώ.

20000 χλμ χωρίς σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω απλά ρώτησα εγκυκλοπαιδικά. Εμένα το πρόβλημα μου θα είναι αν φύγω λίγο πάνω από τα 15000 (πχ στα 16000). Όχι παραπάνω, γιατί αν πάει παραπάνω δε θα το χρησιμοποιώ μέχρι να το περάσω από το σέρβις.

Στην περιοχή που θα πάω διακοπές, έχει εξουσιοδοτημένα αλλά καθ΄ότι επαρχία δεν ξέρω το επίπεδο κατάρτισης του για να κάνω το σέρβις κανονικά στην ώρα του. Προτιμώ με λίγα λόγια να το κάνω στην Αθήνα. Και κακά τα ψέματα είναι και το οικονομικό (που φαντάζομαι στην επαρχία λόγω έλλειψης ανταγωνισμού θα έχει μια αύξηση).

Αν γνωρίζει κάποιος, να μου πει επίσης πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο το σέρβις των 15000χλμ σε χρόνο και χρήμα

Ευχαριστώ και πάλι!

Στις 15000 θα σου αλλαξουν μονο λαδια και φιλτρα λαδιου το οποιο δεν απαιτει καμια καταρτιση. Επισης οι αντιπροσωπειες εκτος Αθηνας ειναι σημαντικα φθηνοτερες. Συνεπως να το πας εκει που θα βρισκεσαι! Μιση ωρα δουλεια ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Σε λιγότερα χλμ;

Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι 'LongLife' τσεκάρουν μόνα τους λάδια, καύσιμα, καυσαέρια, χιλιόμετρα, ροη αέρα, πως οδηγεί ο κάθε ένας και άλλα πολλά και αποφασίζουν κάποια στιγμη να ανάψουν το λαμπάκι συντήρησης.

Και όπως ανέφερα και παραπάνω η BMW ακολουθεί πιστά αυτόν τον κανόνα (δλδ μπορεί να πάει καi 2 χρονιά με τα ίδια λάδια και χωρίς service ) πράγμα που έπρεπε κατά τήν γνώμη μου να κάνει και η VW.

Link to comment
Share on other sites

Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι 'LongLife' τσεκάρουν μόνα τους λάδια, καύσιμα, καυσαέρια, χιλιόμετρα, ροη αέρα, πως οδηγεί ο κάθε ένας και άλλα πολλά και αποφασίζουν κάποια στιγμη να ανάψουν το λαμπάκι συντήρησης.

Και όπως ανέφερα και παραπάνω η BMW ακολουθεί πιστά αυτόν τον κανόνα (δλδ μπορεί να πάει καi 2 χρονιά με τα ίδια λάδια και χωρίς service ) πράγμα που έπρεπε κατά τήν γνώμη μου να κάνει και η VW.

Διαφωνω με την μακροπροθεσμη παραμονη των λαδιων μεσα στον κινητηρα οπως επισης και με την παραμονη τους για πολλα χλμ.Εμενα μην με υπολογιζεις.Ψαξε και βρες καποιον που εχει γνωσεις πανω σε λιπαντικα και θα σου πει αν μπορουν να διατηρησουν τα αρχικα τους χαρ/κα κ συνεπως την προστατευτικη τους ικανοτητα για τοσα χλμ και τοσο χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω με την μακροπροθεσμη παραμονη των λαδιων μεσα στον κινητηρα οπως επισης και με την παραμονη τους για πολλα χλμ.Εμενα μην με υπολογιζεις.Ψαξε και βρες καποιον που εχει γνωσεις πανω σε λιπαντικα και θα σου πει αν μπορουν να διατηρησουν τα αρχικα τους χαρ/κα κ συνεπως την προστατευτικη τους ικανοτητα για τοσα χλμ και τοσο χρονο.

Δλδ η BMW που ακολουθεί αυτο το σύστημα κάνει λάθος?

Link to comment
Share on other sites

Δλδ η BMW που ακολουθεί αυτο το σύστημα κάνει λάθος?

Το τι τακτικη επιλεγει φιλε Νικο καθε εταιρεια δεν εχει να κανει με τις γνωσεις της πανω στα λιπαντικα.Μεσα στο παιχνιδι μπαινουν θεματα μαρκετινγκ.Εσυ τι αυτοκινητο θα προτιμουσες;Καποιο που θα επρεπε καθε 8000 χλμ να αλλαζεις λαδια ή καθε 15-20.000;;Τη στιγμη που αλλες εταιρειες προτεινουν μεγαλα διαστηματα σερβις, αναγκαστικα θα ακολουθησουν κ οι υπολοιπες.Το ξεκινησε μια και συμπαρεσυρε κ τις υπολοιπες.Το να αλλαζεις λαδια καθε 15.000 χλμ δεν θα παθει κατι ο κινητηρας αλλα σιγουρα δε θα εχει την ιδια σωστη λειτουργια οπως καποιος κινητηρας που κανει συχνες αλλαγες λαδιων.Τις επιπτωσεις σπανια τις καταλαβαινει κανεις διοτι δεν ειναι εντονες.Μπορει να ειναι μια απλη αυξηση της καταναλωσης, μπορει να ειναι ακομα και ο ηχος του κινητηρα,μπορει να ειναι μια μικρη πτωση αποδοσης, μπορει μπορει μπορει.Δυστυχως δεν εχουμε την πολυτελεια να μπορουσαμε να ανοιξουμε δυο τετοιους κινητηρες μετα απο 70.000 χλμ για παραδειγμα κ να δουμε την κατασταση των κυλινδρων.Αν ρωτησεις καποιον ομως που ειχε την τυχη αυτη, θα σου πει.Ο καθενας επιλεγει τι θα ακολουθησει.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια βρήκα κατι link για pdf που αλλάζεις φίλτρο καμπίνας για Golf 4, αλλά είναι νεκρά .............Τα έχει κάποιος να το δω και να το κάνω , Δεν αξίζει να δώσω λεφτά για μια αλλαγη φίλτρου......Ευχαριστώ!!!!

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι μιας και υπαρχει το σχετικο θεμα.

εχω το golf 5 fsi 1.6 και εχει κανει 83000ΚΜ.

μου ειπαν στην αντιπροσωπεια για γενικο service στα 90000ΚΜ.

εδω και μερικες μερες, οταν γυριζω το κλειδι για αναψουν οι ενδειξεις στο καντραν, μεσα στην οθονη δειχνει ενα γερμανικο κλειδακι, τι ειναι αυτο???

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι μιας και υπαρχει το σχετικο θεμα.

εχω το golf 5 fsi 1.6 και εχει κανει 83000ΚΜ.

μου ειπαν στην αντιπροσωπεια για γενικο service στα 90000ΚΜ.

εδω και μερικες μερες, οταν γυριζω το κλειδι για αναψουν οι ενδειξεις στο καντραν, μεσα στην οθονη δειχνει ενα γερμανικο κλειδακι, τι ειναι αυτο???

Νομίζω ότι δείχνει ότι πρέπει να πας για σέρβις.

Όσον αφορά εμένα θα το πάω στα χιλιόμετρα του στην επαρχία που θα βρίσκομαι. Εκτός αν προλάβω να το πάω λίγο προτού φύγω. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Με 70Ευρω πηρα απο το g-market τα απαραιτητα για τις 30000 (λαδια mobil, φ.λαδιου, καμπινας), ποσα θελουν εργατικα για να αλλαξουν λαδια και φιλτρο καμπινας; Για τα λαδια μονο ξερω οτι παιρνουν 25-30Ε.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειμαι για το service των 2 χρονων με Golf 5 ,ΤSI 140

Eχω επεκταση εγγυησης αλλα 2 χρονια.

Aν παω τα ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεια

μπορουν να αρνηθουν να τα περασουν ?

Στο πρωτο ειχα παει μονο τα λαδια .

Απο g-market.gr ποιοι ειναι οι κωδικοι

για φιλτρα λαδιου, αερος ,βενζινης ,καμπινας ?

Αλλαζουν σ΄αυτο το σερβις τιποτε αλλο

εκτος απο τα παραπανω ?

thnx

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειμαι για το service των 2 χρονων με Golf 5 ,ΤSI 140

Eχω επεκταση εγγυησης αλλα 2 χρονια.

Aν παω τα ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεια

μπορουν να αρνηθουν να τα περασουν ?

Στο πρωτο ειχα παει μονο τα λαδια .

Απο g-market.gr ποιοι ειναι οι κωδικοι

για φιλτρα λαδιου, αερος ,βενζινης ,καμπινας ?

Αλλαζουν σ΄αυτο το σερβις τιποτε αλλο

εκτος απο τα παραπανω ?

thnx

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=28721

Δεν μπορούν να πουν τίποτα. Εγω τους τα πήγα και πλήρωσα 80 ευρώ μαζί με την κάρτα καυσαερίων, θα το έκανα μόνος μου αλλά εχω και εγω επέκταση εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Εκανα προσφατα το σερβις των 30000χλμ σε tsi 122

Εργατικα: 90 Ευρω (1.6 εργατοωρες!!!)

ΚΕΚ: 9 Ευρω

Φιλτρο Βενζινης (δικο τους) 32 Ευρω

Λαδια,φ.λαδιου,φ.καμπινας (δικα μου) 70 Ευρω

Συνολο 201 Ευρω

Το σερβις εγινε στη Κατερινη, δε κρατησε ουτε μια ωρα αλλα η ταριφα ηταν 1.6 εργατοωρες. Τουλαχιστον αφησαν κανενα μισαωρο τα λαδια να στραγγισουν :lol: Το φιλτρο καμπινας μετα απο ενα χρονο και 30k βγηκε πολυ χαλια, θα το αλλαζω μονος μου καθε 15000, θα αλλαξω μονος και το αερος τωρα που εχω 30000 γιατι αμα περιμενω τις 60000 <_<

Για οσους αναρωτιουνται το φιλτρο βενζινης ηταν UFI :o και της καμπινας DENSO :D

ΥΓ. Στο τελος που μου εδωσαν το χαρτι με τις εργασιες που εγιναν εβαλαν μια σφραγιδα πανω που λεει οτι δεν μπορουν να ελενξουν τη ποιοτητα των ανταλλακτικων μπλα μπλα...αμα χαλασει ανταλλακτικο της mann τι να πουν τα ufi :D

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Εκανα προσφατα το σερβις των 30000χλμ σε tsi 122

Εργατικα: 90 Ευρω (1.6 εργατοωρες!!!)

ΚΕΚ: 9 Ευρω

Φιλτρο Βενζινης (δικο τους) 32 Ευρω

Λαδια,φ.λαδιου,φ.καμπινας (δικα μου) 70 Ευρω

Συνολο 201 Ευρω

Το σερβις εγινε στη Κατερινη, δε κρατησε ουτε μια ωρα αλλα η ταριφα ηταν 1.6 εργατοωρες. Τουλαχιστον αφησαν κανενα μισαωρο τα λαδια να στραγγισουν :lol: Το φιλτρο καμπινας μετα απο ενα χρονο και 30k βγηκε πολυ χαλια, θα το αλλαζω μονος μου καθε 15000, θα αλλαξω μονος και το αερος τωρα που εχω 30000 γιατι αμα περιμενω τις 60000 :thumbsup:

Για οσους αναρωτιουνται το φιλτρο βενζινης ηταν UFI :o και της καμπινας DENSO :o

ΥΓ. Στο τελος που μου εδωσαν το χαρτι με τις εργασιες που εγιναν εβαλαν μια σφραγιδα πανω που λεει οτι δεν μπορουν να ελενξουν τη ποιοτητα των ανταλλακτικων μπλα μπλα...αμα χαλασει ανταλλακτικο της mann τι να πουν τα ufi :lol:

Απο που τα πηρες??

Link to comment
Share on other sites

Λαδια απο g-market φιλτρα απο trade-wind. Εχω και μερικα φιλτρα απο g-market να καθονται tongue.gif Της βενζινης οπως ειπα ειναι απο την αντιπροσωπεια.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 8 μήνες έχω διανύσει 17.000km με ένα καινούργιο TSI 122HP. Το 80% των km είναι σε εθνική ή σε Αττική οδό και λίγα στην πόλη.

Δεν έχω αλλάξει ακόμη τίποτα. Σκεφτόμουν να εμπιστευτώ και να ακολουθήσω την τεχνολογία του Longlife service και να άλλαζα τα πρώτα λάδια στα 30.000km με βάση την αυτόματη ένδειξη μεταβλητών διαστημάτων αλλά διαβάζοντας τόσα στο forum η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί λίγο.

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου στη δεδομένη χρονική στιγμή (8 μήνες - 17.000km);

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 8 μήνες έχω διανύσει 17.000km με ένα καινούργιο TSI 122HP. Το 80% των km είναι σε εθνική ή σε Αττική οδό και λίγα στην πόλη.

Δεν έχω αλλάξει ακόμη τίποτα. Σκεφτόμουν να εμπιστευτώ και να ακολουθήσω την τεχνολογία του Longlife service και να άλλαζα τα πρώτα λάδια στα 30.000km με βάση την αυτόματη ένδειξη μεταβλητών διαστημάτων αλλά διαβάζοντας τόσα στο forum η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί λίγο.

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου στη δεδομένη χρονική στιγμή (8 μήνες - 17.000km);

Καλή η τεχνολογία "Longlife" και εγω υπέρ ειμαι αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας. Νομιζω οτι ειναι υπερβολή να πας 30000 για την πρώτη αλλαγή λαδιών.

Link to comment
Share on other sites

Αγορασε λαδια και φιλτρο απ'εξω με κανενα 70αρι, δωσε και 30 Ευρω (το πολυ) στην αντιπροσωπεια και εισαι μια χαρα. Αμα θες καντο και εξω που θα σου παρουν ενα 10αρικο και πας στην αντιπροσωπεια οταν αναψει το λαμπακι.

Link to comment
Share on other sites

Service 15000km κόστισε 170¤

πώς σας φαίνεται η τιμή?

νομίζω κόστισε λίγα μιας και εκανα και ευθυγραμμιση που δεν περιλαμβανεται

αναλυτικά οι εργασίες:

Σερβις αλλαγής λαδιών 20,10

ελεγχος τακακια 0

ελεγχος σταθμης υγρων φρενων 0

ελεγχος υγρων υδρ.τιμονιου 0

καθαρισμος μοτερ αερα 12,75

ευθυγραμμιση 42,50

συν φπα 9,80

συνολο 85,15

τα ανταλλακτικα:

φιλτρο λαδιου 14,29

λαδι castrol 42,12

φιλτρο 1Κ1819653Β 18,69 (τι φιλτρο ειναι αυτο?)

συν φπα 9,76

συνολο 84,86

γενικο συνολο 170,01

το σερβις εγινε στην αντιπροσωπεια VW στη ροδο.

Edited by aqua
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.