aqua Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο το σέρβις νωρίτερα και να περιμένω την ώρα μου. Και ότι +/- 1000 χλμ δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Απλά ήθελα και μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό ρωτάω και εδώ. 20000 χλμ χωρίς σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω απλά ρώτησα εγκυκλοπαιδικά. Εμένα το πρόβλημα μου θα είναι αν φύγω λίγο πάνω από τα 15000 (πχ στα 16000). Όχι παραπάνω, γιατί αν πάει παραπάνω δε θα το χρησιμοποιώ μέχρι να το περάσω από το σέρβις. Στην περιοχή που θα πάω διακοπές, έχει εξουσιοδοτημένα αλλά καθ΄ότι επαρχία δεν ξέρω το επίπεδο κατάρτισης του για να κάνω το σέρβις κανονικά στην ώρα του. Προτιμώ με λίγα λόγια να το κάνω στην Αθήνα. Και κακά τα ψέματα είναι και το οικονομικό (που φαντάζομαι στην επαρχία λόγω έλλειψης ανταγωνισμού θα έχει μια αύξηση). Αν γνωρίζει κάποιος, να μου πει επίσης πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο το σέρβις των 15000χλμ σε χρόνο και χρήμα Ευχαριστώ και πάλι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!Μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο το σέρβις νωρίτερα και να περιμένω την ώρα μου. Και ότι +/- 1000 χλμ δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Απλά ήθελα και μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό ρωτάω και εδώ. 20000 χλμ χωρίς σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω απλά ρώτησα εγκυκλοπαιδικά. Εμένα το πρόβλημα μου θα είναι αν φύγω λίγο πάνω από τα 15000 (πχ στα 16000). Όχι παραπάνω, γιατί αν πάει παραπάνω δε θα το χρησιμοποιώ μέχρι να το περάσω από το σέρβις. Στην περιοχή που θα πάω διακοπές, έχει εξουσιοδοτημένα αλλά καθ΄ότι επαρχία δεν ξέρω το επίπεδο κατάρτισης του για να κάνω το σέρβις κανονικά στην ώρα του. Προτιμώ με λίγα λόγια να το κάνω στην Αθήνα. Και κακά τα ψέματα είναι και το οικονομικό (που φαντάζομαι στην επαρχία λόγω έλλειψης ανταγωνισμού θα έχει μια αύξηση). Αν γνωρίζει κάποιος, να μου πει επίσης πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο το σέρβις των 15000χλμ σε χρόνο και χρήμα Ευχαριστώ και πάλι! Κανονικά θα έπρεπε να πηγαίνουμε για service όποτε λεει το αυτοκίνητο και τίποτα παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Κανονικά θα έπρεπε να πηγαίνουμε για service όποτε λεει το αυτοκίνητο και τίποτα παραπάνω. Σε λιγότερα χλμ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!Μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο το σέρβις νωρίτερα και να περιμένω την ώρα μου. Και ότι +/- 1000 χλμ δεν έχει κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Απλά ήθελα και μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για αυτό ρωτάω και εδώ. 20000 χλμ χωρίς σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσω απλά ρώτησα εγκυκλοπαιδικά. Εμένα το πρόβλημα μου θα είναι αν φύγω λίγο πάνω από τα 15000 (πχ στα 16000). Όχι παραπάνω, γιατί αν πάει παραπάνω δε θα το χρησιμοποιώ μέχρι να το περάσω από το σέρβις. Στην περιοχή που θα πάω διακοπές, έχει εξουσιοδοτημένα αλλά καθ΄ότι επαρχία δεν ξέρω το επίπεδο κατάρτισης του για να κάνω το σέρβις κανονικά στην ώρα του. Προτιμώ με λίγα λόγια να το κάνω στην Αθήνα. Και κακά τα ψέματα είναι και το οικονομικό (που φαντάζομαι στην επαρχία λόγω έλλειψης ανταγωνισμού θα έχει μια αύξηση). Αν γνωρίζει κάποιος, να μου πει επίσης πόσο κοστίζει κατά μέσο όρο το σέρβις των 15000χλμ σε χρόνο και χρήμα Ευχαριστώ και πάλι! Στις 15000 θα σου αλλαξουν μονο λαδια και φιλτρα λαδιου το οποιο δεν απαιτει καμια καταρτιση. Επισης οι αντιπροσωπειες εκτος Αθηνας ειναι σημαντικα φθηνοτερες. Συνεπως να το πας εκει που θα βρισκεσαι! Μιση ωρα δουλεια ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Σε λιγότερα χλμ; Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι 'LongLife' τσεκάρουν μόνα τους λάδια, καύσιμα, καυσαέρια, χιλιόμετρα, ροη αέρα, πως οδηγεί ο κάθε ένας και άλλα πολλά και αποφασίζουν κάποια στιγμη να ανάψουν το λαμπάκι συντήρησης. Και όπως ανέφερα και παραπάνω η BMW ακολουθεί πιστά αυτόν τον κανόνα (δλδ μπορεί να πάει καi 2 χρονιά με τα ίδια λάδια και χωρίς service ) πράγμα που έπρεπε κατά τήν γνώμη μου να κάνει και η VW. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Τα αυτοκίνητα αυτά ειναι 'LongLife' τσεκάρουν μόνα τους λάδια, καύσιμα, καυσαέρια, χιλιόμετρα, ροη αέρα, πως οδηγεί ο κάθε ένας και άλλα πολλά και αποφασίζουν κάποια στιγμη να ανάψουν το λαμπάκι συντήρησης. Και όπως ανέφερα και παραπάνω η BMW ακολουθεί πιστά αυτόν τον κανόνα (δλδ μπορεί να πάει καi 2 χρονιά με τα ίδια λάδια και χωρίς service ) πράγμα που έπρεπε κατά τήν γνώμη μου να κάνει και η VW. Διαφωνω με την μακροπροθεσμη παραμονη των λαδιων μεσα στον κινητηρα οπως επισης και με την παραμονη τους για πολλα χλμ.Εμενα μην με υπολογιζεις.Ψαξε και βρες καποιον που εχει γνωσεις πανω σε λιπαντικα και θα σου πει αν μπορουν να διατηρησουν τα αρχικα τους χαρ/κα κ συνεπως την προστατευτικη τους ικανοτητα για τοσα χλμ και τοσο χρονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 20, 2009 Report Share Posted June 20, 2009 Διαφωνω με την μακροπροθεσμη παραμονη των λαδιων μεσα στον κινητηρα οπως επισης και με την παραμονη τους για πολλα χλμ.Εμενα μην με υπολογιζεις.Ψαξε και βρες καποιον που εχει γνωσεις πανω σε λιπαντικα και θα σου πει αν μπορουν να διατηρησουν τα αρχικα τους χαρ/κα κ συνεπως την προστατευτικη τους ικανοτητα για τοσα χλμ και τοσο χρονο. Δλδ η BMW που ακολουθεί αυτο το σύστημα κάνει λάθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Δλδ η BMW που ακολουθεί αυτο το σύστημα κάνει λάθος? Το τι τακτικη επιλεγει φιλε Νικο καθε εταιρεια δεν εχει να κανει με τις γνωσεις της πανω στα λιπαντικα.Μεσα στο παιχνιδι μπαινουν θεματα μαρκετινγκ.Εσυ τι αυτοκινητο θα προτιμουσες;Καποιο που θα επρεπε καθε 8000 χλμ να αλλαζεις λαδια ή καθε 15-20.000;;Τη στιγμη που αλλες εταιρειες προτεινουν μεγαλα διαστηματα σερβις, αναγκαστικα θα ακολουθησουν κ οι υπολοιπες.Το ξεκινησε μια και συμπαρεσυρε κ τις υπολοιπες.Το να αλλαζεις λαδια καθε 15.000 χλμ δεν θα παθει κατι ο κινητηρας αλλα σιγουρα δε θα εχει την ιδια σωστη λειτουργια οπως καποιος κινητηρας που κανει συχνες αλλαγες λαδιων.Τις επιπτωσεις σπανια τις καταλαβαινει κανεις διοτι δεν ειναι εντονες.Μπορει να ειναι μια απλη αυξηση της καταναλωσης, μπορει να ειναι ακομα και ο ηχος του κινητηρα,μπορει να ειναι μια μικρη πτωση αποδοσης, μπορει μπορει μπορει.Δυστυχως δεν εχουμε την πολυτελεια να μπορουσαμε να ανοιξουμε δυο τετοιους κινητηρες μετα απο 70.000 χλμ για παραδειγμα κ να δουμε την κατασταση των κυλινδρων.Αν ρωτησεις καποιον ομως που ειχε την τυχη αυτη, θα σου πει.Ο καθενας επιλεγει τι θα ακολουθησει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpregos Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 Ρε παιδια βρήκα κατι link για pdf που αλλάζεις φίλτρο καμπίνας για Golf 4, αλλά είναι νεκρά .............Τα έχει κάποιος να το δω και να το κάνω , Δεν αξίζει να δώσω λεφτά για μια αλλαγη φίλτρου......Ευχαριστώ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 να ρωτησω κατι μιας και υπαρχει το σχετικο θεμα. εχω το golf 5 fsi 1.6 και εχει κανει 83000ΚΜ. μου ειπαν στην αντιπροσωπεια για γενικο service στα 90000ΚΜ. εδω και μερικες μερες, οταν γυριζω το κλειδι για αναψουν οι ενδειξεις στο καντραν, μεσα στην οθονη δειχνει ενα γερμανικο κλειδακι, τι ειναι αυτο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted June 21, 2009 Report Share Posted June 21, 2009 να ρωτησω κατι μιας και υπαρχει το σχετικο θεμα.εχω το golf 5 fsi 1.6 και εχει κανει 83000ΚΜ. μου ειπαν στην αντιπροσωπεια για γενικο service στα 90000ΚΜ. εδω και μερικες μερες, οταν γυριζω το κλειδι για αναψουν οι ενδειξεις στο καντραν, μεσα στην οθονη δειχνει ενα γερμανικο κλειδακι, τι ειναι αυτο??? Νομίζω ότι δείχνει ότι πρέπει να πας για σέρβις. Όσον αφορά εμένα θα το πάω στα χιλιόμετρα του στην επαρχία που θα βρίσκομαι. Εκτός αν προλάβω να το πάω λίγο προτού φύγω. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Με 70Ευρω πηρα απο το g-market τα απαραιτητα για τις 30000 (λαδια mobil, φ.λαδιου, καμπινας), ποσα θελουν εργατικα για να αλλαξουν λαδια και φιλτρο καμπινας; Για τα λαδια μονο ξερω οτι παιρνουν 25-30Ε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankzer0 Posted July 11, 2009 Report Share Posted July 11, 2009 Παιδια ειμαι για το service των 2 χρονων με Golf 5 ,ΤSI 140 Eχω επεκταση εγγυησης αλλα 2 χρονια. Aν παω τα ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεια μπορουν να αρνηθουν να τα περασουν ? Στο πρωτο ειχα παει μονο τα λαδια . Απο g-market.gr ποιοι ειναι οι κωδικοι για φιλτρα λαδιου, αερος ,βενζινης ,καμπινας ? Αλλαζουν σ΄αυτο το σερβις τιποτε αλλο εκτος απο τα παραπανω ? thnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 12, 2009 Report Share Posted July 12, 2009 Παιδια ειμαι για το service των 2 χρονων με Golf 5 ,ΤSI 140Eχω επεκταση εγγυησης αλλα 2 χρονια. Aν παω τα ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεια μπορουν να αρνηθουν να τα περασουν ? Στο πρωτο ειχα παει μονο τα λαδια . Απο g-market.gr ποιοι ειναι οι κωδικοι για φιλτρα λαδιου, αερος ,βενζινης ,καμπινας ? Αλλαζουν σ΄αυτο το σερβις τιποτε αλλο εκτος απο τα παραπανω ? thnx http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=28721 Δεν μπορούν να πουν τίποτα. Εγω τους τα πήγα και πλήρωσα 80 ευρώ μαζί με την κάρτα καυσαερίων, θα το έκανα μόνος μου αλλά εχω και εγω επέκταση εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 (edited) Εκανα προσφατα το σερβις των 30000χλμ σε tsi 122 Εργατικα: 90 Ευρω (1.6 εργατοωρες!!!) ΚΕΚ: 9 Ευρω Φιλτρο Βενζινης (δικο τους) 32 Ευρω Λαδια,φ.λαδιου,φ.καμπινας (δικα μου) 70 Ευρω Συνολο 201 Ευρω Το σερβις εγινε στη Κατερινη, δε κρατησε ουτε μια ωρα αλλα η ταριφα ηταν 1.6 εργατοωρες. Τουλαχιστον αφησαν κανενα μισαωρο τα λαδια να στραγγισουν Το φιλτρο καμπινας μετα απο ενα χρονο και 30k βγηκε πολυ χαλια, θα το αλλαζω μονος μου καθε 15000, θα αλλαξω μονος και το αερος τωρα που εχω 30000 γιατι αμα περιμενω τις 60000 Για οσους αναρωτιουνται το φιλτρο βενζινης ηταν UFI και της καμπινας DENSO ΥΓ. Στο τελος που μου εδωσαν το χαρτι με τις εργασιες που εγιναν εβαλαν μια σφραγιδα πανω που λεει οτι δεν μπορουν να ελενξουν τη ποιοτητα των ανταλλακτικων μπλα μπλα...αμα χαλασει ανταλλακτικο της mann τι να πουν τα ufi Edited July 13, 2009 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 Εκανα προσφατα το σερβις των 30000χλμ σε tsi 122Εργατικα: 90 Ευρω (1.6 εργατοωρες!!!) ΚΕΚ: 9 Ευρω Φιλτρο Βενζινης (δικο τους) 32 Ευρω Λαδια,φ.λαδιου,φ.καμπινας (δικα μου) 70 Ευρω Συνολο 201 Ευρω Το σερβις εγινε στη Κατερινη, δε κρατησε ουτε μια ωρα αλλα η ταριφα ηταν 1.6 εργατοωρες. Τουλαχιστον αφησαν κανενα μισαωρο τα λαδια να στραγγισουν Το φιλτρο καμπινας μετα απο ενα χρονο και 30k βγηκε πολυ χαλια, θα το αλλαζω μονος μου καθε 15000, θα αλλαξω μονος και το αερος τωρα που εχω 30000 γιατι αμα περιμενω τις 60000 Για οσους αναρωτιουνται το φιλτρο βενζινης ηταν UFI και της καμπινας DENSO ΥΓ. Στο τελος που μου εδωσαν το χαρτι με τις εργασιες που εγιναν εβαλαν μια σφραγιδα πανω που λεει οτι δεν μπορουν να ελενξουν τη ποιοτητα των ανταλλακτικων μπλα μπλα...αμα χαλασει ανταλλακτικο της mann τι να πουν τα ufi Απο που τα πηρες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 13, 2009 Report Share Posted July 13, 2009 Λαδια απο g-market φιλτρα απο trade-wind. Εχω και μερικα φιλτρα απο g-market να καθονται Της βενζινης οπως ειπα ειναι απο την αντιπροσωπεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Μετά από 8 μήνες έχω διανύσει 17.000km με ένα καινούργιο TSI 122HP. Το 80% των km είναι σε εθνική ή σε Αττική οδό και λίγα στην πόλη. Δεν έχω αλλάξει ακόμη τίποτα. Σκεφτόμουν να εμπιστευτώ και να ακολουθήσω την τεχνολογία του Longlife service και να άλλαζα τα πρώτα λάδια στα 30.000km με βάση την αυτόματη ένδειξη μεταβλητών διαστημάτων αλλά διαβάζοντας τόσα στο forum η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί λίγο. Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου στη δεδομένη χρονική στιγμή (8 μήνες - 17.000km); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Μετά από 8 μήνες έχω διανύσει 17.000km με ένα καινούργιο TSI 122HP. Το 80% των km είναι σε εθνική ή σε Αττική οδό και λίγα στην πόλη.Δεν έχω αλλάξει ακόμη τίποτα. Σκεφτόμουν να εμπιστευτώ και να ακολουθήσω την τεχνολογία του Longlife service και να άλλαζα τα πρώτα λάδια στα 30.000km με βάση την αυτόματη ένδειξη μεταβλητών διαστημάτων αλλά διαβάζοντας τόσα στο forum η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί λίγο. Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου στη δεδομένη χρονική στιγμή (8 μήνες - 17.000km); Καλή η τεχνολογία "Longlife" και εγω υπέρ ειμαι αλλά μην το παρακάνουμε κιόλας. Νομιζω οτι ειναι υπερβολή να πας 30000 για την πρώτη αλλαγή λαδιών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Αγορασε λαδια και φιλτρο απ'εξω με κανενα 70αρι, δωσε και 30 Ευρω (το πολυ) στην αντιπροσωπεια και εισαι μια χαρα. Αμα θες καντο και εξω που θα σου παρουν ενα 10αρικο και πας στην αντιπροσωπεια οταν αναψει το λαμπακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted July 17, 2009 Report Share Posted July 17, 2009 Συμφωνώ κι εγώ, κάνε την αλλαγή λαδιών τουλάχιστον. Αγόρασα πρίν 15 μέρες τα Aral Longlife III 11¤/τεμάχιο από το tradewind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 (edited) Service 15000km κόστισε 170¤ πώς σας φαίνεται η τιμή? νομίζω κόστισε λίγα μιας και εκανα και ευθυγραμμιση που δεν περιλαμβανεται αναλυτικά οι εργασίες: Σερβις αλλαγής λαδιών 20,10 ελεγχος τακακια 0 ελεγχος σταθμης υγρων φρενων 0 ελεγχος υγρων υδρ.τιμονιου 0 καθαρισμος μοτερ αερα 12,75 ευθυγραμμιση 42,50 συν φπα 9,80 συνολο 85,15 τα ανταλλακτικα: φιλτρο λαδιου 14,29 λαδι castrol 42,12 φιλτρο 1Κ1819653Β 18,69 (τι φιλτρο ειναι αυτο?) συν φπα 9,76 συνολο 84,86 γενικο συνολο 170,01 το σερβις εγινε στην αντιπροσωπεια VW στη ροδο. Edited August 3, 2009 by aqua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arty Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Παιδιά εγώ έχω το 5άρι το golf , tsi 122 άλογα και έχω κάνει 9 . 000 χιλιόμετρα , να αλλάξω λάδια ή να κάνω κάτι αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 δεν τα εχεις αλλαξει καθολου μεχρι τωρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arty Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Οχι , πάντως δεν έχει κάψει σταγόνα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...