Jump to content
kchristus

Golf 5&6 - Service (Ανταλλακτικά - Αναλώσιμα - Part Numbers)

Recommended Posts

Επειδή άλλαξα πρόσφατα απαιτεί πάνω από 1 λίτρο και σε μένα χρησιμοποίησαν 2 λίτρα. Μάλιστα όταν ρώτησα το μηχανικό μου είπε ότι χρησιμοποιεί το σύνολο της ποσότητας (δηλ. και τα 2 λίτρα οπότε δεν περισεύει) προκειμένου να βεβαιωθεί ότι άλλαξε όλο το παλαιό υγρό. Με τα 500 ml προφανώς σου κάναν μισή δουλειά. Μόνο το πλαστικό δοχειάκι - ρεζερβουάρ παίρνει περίπου 150 ml. Για την αλλαγή μάλιστα χρησιμοποίησαν ειδικό μηχάνημα τρόμπα που πρεσσάρει με 1 bar και αλλάζουν και τα υγρά στην μονάδα του ABS, όπως και στον υδραυλικό συμπλέκτη. Όλα αυτά σε gti αλλά δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι και στα υπόλοιπα.

Πίνακας - σειρά / ποσότητα υγρών φρένων

Σειρά

Βαλβίδες εξαέρωσης: Ποσότητα υγρών φρένων,

η οποία πρέπει να εξέλθει απο τις βαλβίδες εξαέρωσης:

δαγκάνες φρένων

μπροστά αριστερά 0,25 λίτρα (250 ml)

μπροστά δεξιά 0,25 λίτρα (250 ml)

κυλινδράκια φρένων/δαγκάνες φρένων

πίσω αριστερά 0,25 λίτρα (250 ml)

πίσω δεξιά 0,25 λίτρα (250 ml)

Δευτερεύουσα αντλία συμπλέκτη 0.15 λίτρα (150 ml)

Συνολική ποσότητα: περίπου 1.15 λίτρο

Από vw Elsa

Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

Εμενα δηλαδη με 500ml τη μου αλλαξε???Πρεπει να παω συντομα παλι για αλλαγη?Γιατι το αμαξι το εχω δυομιση χρονια και δεν εχω ξαναλλαξει υγρα φρενων.Πριν την αλλαγη οταν πατουσα το πεταλ του φρενου ειχε την αισθηση οπως οταν πατας σφουγγαρι,τωρα μειωθηκε λιγο η αισθηση αυτη αλλα δεν εφυγε τελειος.

Edited by thodoristsi
Link to comment
Share on other sites

Βοηθηστε με λιγο!!!Επειδη η αντιπροσωπεια που πηγαινω το αυτοκινητο για σερβις ειναι 130χλμ μακρια και για να παω πρεπει να λειψω μια μερα απο τη δουλεια το οποιο δεν ηταν και τοσο ευκολο,γι'αυτο δεν ξερω τι να κανω να τα αλλαξω το συντομοτερο τα υγρα φρενων η να το δουλεψω ετσι το αυτοκινητο για αλλα 6000χλμ οπου θα ξαναπαω για σερβις??Οποιος μπορει ας με βοηθησει γιατι δεν ξερω τη να κανω και δεν ειναι να παιζω με αυτα τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Βοηθηστε με λιγο!!!Επειδη η αντιπροσωπεια που πηγαινω το αυτοκινητο για σερβις ειναι 130χλμ μακρια και για να παω πρεπει να λειψω μια μερα απο τη δουλεια το οποιο δεν ηταν και τοσο ευκολο,γι'αυτο δεν ξερω τι να κανω να τα αλλαξω το συντομοτερο τα υγρα φρενων η να το δουλεψω ετσι το αυτοκινητο για αλλα 6000χλμ οπου θα ξαναπαω για σερβις??Οποιος μπορει ας με βοηθησει γιατι δεν ξερω τη να κανω και δεν ειναι να παιζω με αυτα τα πραγματα.

Πάρε ένα τηλέφωνο και πήγαινε για να τα αλλάξεις. Ζήτα στο τηλέφωνο και μίλα με ένα σύμβουλο service, πες του τα γεγονότα και αναλόγως της απάντησης πράξε. Ζήτα να μην πληρώσεις εργασία, καθώς ήταν αμέλειά τους.

Αν αρνηθούν πήγαινε σ'ένα άλλο συνεργείο και κάνε την αλλαγή δεν είναι κάτι φοβερό.

Link to comment
Share on other sites

Βοηθηστε με λιγο!!!Επειδη η αντιπροσωπεια που πηγαινω το αυτοκινητο για σερβις ειναι 130χλμ μακρια και για να παω πρεπει να λειψω μια μερα απο τη δουλεια το οποιο δεν ηταν και τοσο ευκολο,γι'αυτο δεν ξερω τι να κανω να τα αλλαξω το συντομοτερο τα υγρα φρενων η να το δουλεψω ετσι το αυτοκινητο για αλλα 6000χλμ οπου θα ξαναπαω για σερβις??Οποιος μπορει ας με βοηθησει γιατι δεν ξερω τη να κανω και δεν ειναι να παιζω με αυτα τα πραγματα.

Φίλε μου μην αγχώνεσαι. αν δεν έχεις παρατηρήσει κάτι στα φρένα σου (κακή απόδοση, σπογγώδη αίσθηση, μεγάλη διαδρομή κ.λ.π) δεν χρειάζεται άμεση αλλαγή. Την κάνεις με το επόμενο σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

Δεω εχω δει κατι που να με ανησυχισει,μετα την αλλαγη καλητερευσε λιγο η αισθηση στο φρενο,το πεταλ του φρενου εγινε ελαχιστα πιο σκληρο και μειωθηκε λιγο η σπογγωδη αισθηση που ειχε το πεταλ αλλα επειδει δεν ξερω και πολλα απο αυτοκινητα και τα εχω δυομιση χρονια τα υγρα μεσα φοβαμε μην μεινω ''ξεκρεμαστος'' καποια στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

Mπορείτε να με ενημερώσετε

στα πόσα χιλιόμετρα είναι η πρώτη αλλαγή μπουζί?

ειναι στα 30000?

τι τύπο? ή κωδικό αν το λέω σωστά χρησιμοποιεί η εταιρία για το golf 5 gt(170)?

ή ποιο πιστευεται οτι ειναι το καλύτερο για το συγκεκριμένο κινητήρα

Το λέω γιατι σκέφτομαι να τα πάρω απέξω να τα πάω στην αλλαγή οπότε να ξέρω τι να ζητήσω

Εχει κάποιος προσωπική εμπειρία απο συγκεκριμένα μπουζί?

Link to comment
Share on other sites

Mπορείτε να με ενημερώσετε

στα πόσα χιλιόμετρα είναι η πρώτη αλλαγή μπουζί?

ειναι στα 30000?

τι τύπο? ή κωδικό αν το λέω σωστά χρησιμοποιεί η εταιρία για το golf 5 gt(170)?

ή ποιο πιστευεται οτι ειναι το καλύτερο για το συγκεκριμένο κινητήρα

Το λέω γιατι σκέφτομαι να τα πάρω απέξω να τα πάω στην αλλαγή οπότε να ξέρω τι να ζητήσω

Εχει κάποιος προσωπική εμπειρία απο συγκεκριμένα μπουζί?

Η VW προτεινει αλλαγη μπουζι στα 60000χλμ αλλα ειναι καπως πολλα,καλο θα ειναι να γινονται οι αλλαγες πιο νωρις.Τον τυπο για τα εργοστασιακα δεν τον ξερω αλλα εαν θελεις για βελτιωτικα τα BOSCH F5DPOR ειναι απο τα καλυτερα αλλα λιγο τσιμπημενα σε τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Η VW προτεινει αλλαγη μπουζι στα 60000χλμ αλλα ειναι καπως πολλα,καλο θα ειναι να γινονται οι αλλαγες πιο νωρις.Τον τυπο για τα εργοστασιακα δεν τον ξερω αλλα εαν θελεις για βελτιωτικα τα BOSCH F5DPOR ειναι απο τα καλυτερα αλλα λιγο τσιμπημενα σε τιμη.

Τα εργοστασιακά μπουζί blg -101905626 = 52 εύρο μέχρι 58 η τετράδα

Κάθε 30 .000 αλλαγή . δεν είναι σωστό να σηκώσω φωτογραφίες το τι έχει πάθει κινητήρας με τα μαμά μπουζί που αλλάχτηκαν στα 58.000 και με συνδυασμό λαδιών κάθε 30,000 ..

Link to comment
Share on other sites

Mπορείτε να με ενημερώσετε

στα πόσα χιλιόμετρα είναι η πρώτη αλλαγή μπουζί?

ειναι στα 30000?

τι τύπο? ή κωδικό αν το λέω σωστά χρησιμοποιεί η εταιρία για το golf 5 gt(170)?

ή ποιο πιστευεται οτι ειναι το καλύτερο για το συγκεκριμένο κινητήρα

Το λέω γιατι σκέφτομαι να τα πάρω απέξω να τα πάω στην αλλαγή οπότε να ξέρω τι να ζητήσω

Εχει κάποιος προσωπική εμπειρία απο συγκεκριμένα μπουζί?

τα μπουζί πρέπει να ειναι τα NGK PZFR6R.Ασ το επιβεβαιώσει κάποιο μέλος.

Link to comment
Share on other sites

Τα εργοστασιακά μπουζί blg -101905626 = 52 εύρο μέχρι 58 η τετράδα

Κάθε 30 .000 αλλαγή . δεν είναι σωστό να σηκώσω φωτογραφίες το τι έχει πάθει κινητήρας με τα μαμά μπουζί που αλλάχτηκαν στα 58.000 και με συνδυασμό λαδιών κάθε 30,000 ..

αρα οι γερμανοι ειναι βλακες δυο φορες γιατι πρωτον αλλαζοντας τα μπουζι κ τα λαδια καθε 60 και 15000 χιλ, εχουν καταφερει να καταστρεψουν τους κινητηρες τους και δευτερον βλακες γιατι αν τα αλλαζαν νωριτερα, θα κερδιζαν κ χρηματα απο τα σερβις.

στειλε αμεσα εμαιλ στην γερμανια με τις φωτογραφιες ωστε να ξυπνησουν.

παντως συμφωνα με την εμπειρια φιλου, καλυτερα να αλλαζεις λαδια καθε 5000. αυτος ετσι κανει και δεν εχει κανενα προβλημα προς το παρον.

επισης ο ιδιος αλλαζει μπουζι καθε 20000 και τακακια καθε 30000 για να ειναι σιγουρος.

εγω απο την αλλη αλλαξα μπουζι στα 60.000 και γενικα ολα τα σερβις μου ειναι συμφωνα με τον κατασκευαστη. παραδοξως κανενα προβλημα προς το παρον.

α ξεχασα να πω πως ο φιλος που αλλαζει λαδια καθε 5000χ, προσεχει πολυ το αμαξι του. το κακο ειναι οτι τρωει πατατες τηγανητες απο φαστφουνταδικα οπου το λαδι το αλλαζουν μια φορα την εβδομαδα...

Edited by DrYannisK
Link to comment
Share on other sites

dr αν το αμαξι σου ειναι πειραγμενο καλο ειναι να τα αλλαζεις τα μπουζι καθε 30.000 χλμ τα λαδια προδιαγραφων 5-30 vw 504 παντα και αλλαγη καθε 7.500 χλμ...επισης μιας και εχεις και 2.0tfsi καλο ειναι να ελεγξεις και τις βαλβιδες σου μηπως θελουν καποιο καθαρισμα γιατι οι βαλβιδες εισαγωγης σε ολα τα fsi μοτερ περναει μονο αερας οχι και καυσιμο μαζι και ετσι ολες οι αναθυμιασεις καθονται πανω και κανουν ζημια!!!προσεξε το αυτο που σου λεω!!!

Link to comment
Share on other sites

tsi 140 με προγραμμα, αλλαγη λαδιων πριν απο 4 μηνες χλμ 29600 (γενικο service δηλαδη), σημερα χλμ 35200 δηλαδη τα λαδια εχουν κανει 5600 χλμ.

ανοιγω σημερα να τσεκαρω τη σταθμη (οπου ειναι μια χαρα) αλλα το λαδι καταμαυρο πισσα. τα συμπερασματα δικα σας οσον αφορα την ποιοτητα, και εαν πραγματι εγινε αλλαγη και οχι συμπληρωμα/ανακατεμμα, παλιο/καινουργιο.

το service εγινε σε εξουσιοδοτημενο (εγγυηση) με δικα τους λαδια, δεν ειχα ασχοληθει με το να αγορασω μονος μου, τωρα πλεον (εγγυηση τελος) service, λαδια και τα σχετικα, εκτος αντιπροσωπιας... οπως εκανα και στο προηγουμενο golfaki που ειχα.

αυτη ειναι προσωπικη αποψη δεν σημαινει οτι ειναι και σωστη.

Link to comment
Share on other sites

Σας παραθέτω τιμές service με γνήσια ανταλλακτικά .. για τα συγκεκριμένα μοντέλα.

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι τα φίλτρα αέρος είναι Top-Ran και δεν χρησιμοποιώ γνήσιο γιατί η μάρκα δεν είναι πάντα σταθερή που χρησιμοποιεί η αντιπροσωπεία , καθώς η τιμή είναι πολύ μεγαλύτερη

Τα μπουζί για τα gt είναι NGK - ίδια με αυτά της αντιπροσωπείας αλλάζει η συσκευασία καθώς για τα GTI είναι BOSCH .

Πείρα την πρωτοβουλία αυτή καθώς δέχομαι συχνά μηνύματα από κατόχους για τιμές εργασία και συμβουλές.

SERVICE golf 5 gt TSI .. 140 -170 HP

Original parts

03C.11.562. ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ - ΤΙΜΗ 13

1Κ0.129.620.D ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ - ΤΙΜΗ 10

1K0.201.051.C ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ - ΤΙΜΗ 30

1Κ1.819.653.Β ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΜΕ ΑΝΘΡΑΚΑ –ΤΙΜΗ 17

1Κ0.819.644.Β ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΑΚΑ -ΤΙΜΗ 12

101.905.526 ΜΠΟΥΖΙ ΤΕΜΑΧΙΑ 4 -ΤΙΜΗ 52

4 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙΑ DIVINOL 0/5W-30 - ΤΙΜΗ 67

ΕΡΓΑΣΙΑ 80 ΕΥΡΟ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΕ ΦΠΑ 320 ΕΥΡΟ ( με φίλτρο καμπίνας με άνθρακα )

SERVICE GOLF 5 GTI TFSI

Original parts

06D.115.562 ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ - ΤΙΜΗ 14

06F.133.843.A ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ - ΤΙΜΗ 12

1K0 201.051.C ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ - ΤΙΜΗ 30

1Κ1.819.653.Β ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΜΕ ΑΝΘΡΑΚΑ –ΤΙΜΗ 17

1Κ0.819.644.Β ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΘΡΑΚΑ -ΤΙΜΗ 12

101.905.631.B ΜΠΟΥΖΙ ΤΕΜΑΧΙΑ 4 -ΤΙΜΗ 52

4 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙΑ DIVINOL 0/5W-30 - ΤΙΜΗ 67

ΕΡΓΑΣΙΑ 80 ΕΥΡΟ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΜΕ ΦΠΑ 323.ΕΥΡΟ ( με φίλτρο καμπίνας με άνθρακα )

Γεια σας φίλοι μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια τον Νίκο Γκίκα και τους μάστορες στο συνεργείο του, για το προσεγμένο και γεμάτο φροντίδα service που έκαναν στο αυτοκίνητό μου Golf V GΤ, στα 90.000 Km. Μετά από περιπλάνηση σε αντιπροσωπείες και συνεργεία, πρώτη φορά συνάντησα ανθρώπους με σοβαρότητα και γνώση. Αυτά από έναν σχολαστικό...

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα πολλες σελιδες πισω,ακρη βασικα δεν βρηκα.Ετοιμαζομαι για 2ο σερβις σε Golf Gt(170ps) δηλαδη των 30.000 χιλ. Αντιπροσωπεια σε γδυνουνε τελικα αλλα ας οψετε η εγγυηση των 4 χρονων που εχω..Τι μου προτεινετε? Να το παω κανονικα σε αντιπροσωπεια και να τελιωνω? η υπαρχει καποιο μαγαζι καπου με ανταλλακτικα(φθηνοτερα)ωστε να τα παω στην αντιπροσωπεια για το σερβις μπας και μου ερθει πιο φτηνα? Προσωπικα δεν τους θεωρω καλους μαστορες και σου φερονται λες και σου κανουν χαρη..αλλα οπως ειπα και πριν παω εκει καθαρα για την εγγυηση.Αν επιλεξω καπου αλλου σε καποιον σωστο μαστορα εξω που εχετε μεινει αρκετοι εδω μεσα ικανοποιημενοι με το θεμα σφραγιδας και εγγυησης τι παιζει? Ου μη γενητο κατι σοβαρο η αντιπροσωπεια κοιταει που εγινε το σερβις και σε πειρπτωση που δουνε κατι αλλο υπαρχει προβλημα? Στο σερβις των 30.000 τι ακριβως περιλαμβανει? Τι προτεινετε Extra να τσεκαρω? Τα τακακια μου τα νιωθω καπως και σκεφτομαι για αλλαγη.Γνωριζετε τιμη εμποριου απο καταστηματα και οχι μεσω Net?Για αλλαγη Μπουζι ουτε καν λογος ακομα στα 30.000 ε? :good:

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Εφοσον εχεις ακομα εγγυηση καλο ειναι να το πας σε αντιπροσωπεια.

Στα 30000 κανονικα μονο λαδια φιλτρο λαδιου/αερα (προαιρετικα και βενζινης, καμπινας) τιποτα αλλο.

Αν το αυτοκινητο ειναι μαμα δεν χρειαζονται μπουζι.

Εκτος και αν εχεις καποιο προβλημα.

Λαδια μπορεις να παρεις και να τους τα πας και ετσι γλυτωνεις κανα 30αρι.

Αν βρεις και τα φιλτρα (ολα συμφωνα με αυτα που βαζει η εταιρια) μπορεις να γλιτωσεις κανα 30αρι παλι συνολικα.

Θα πληρωσεις ετσι μονο την εργασια.

Επειδη ειναι κατι πολυ συνηθισμενο δεν υπαρχει λογος ανησυχιας ως προς τις εργασιες.

Καλο παντως θα ηταν να πας καπου οπου μπορεις να βλεπεις και τι γινεται στο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον εχεις ακομα εγγυηση καλο ειναι να το πας σε αντιπροσωπεια.

Στα 30000 κανονικα μονο λαδια φιλτρο λαδιου/αερα (προαιρετικα και βενζινης, καμπινας) τιποτα αλλο.

Λαδια φιλτρο λαδιου και καμπινας αλλαζουμε στις 30 (αερος στις 90!! και βενζινης αγνωστο.. ). Προσωπικα το αερος το αλλαξα μονος μου στις 30000, 3 βιδες και 15 Ευρω ειναι new_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον εχεις ακομα εγγυηση καλο ειναι να το πας σε αντιπροσωπεια.

Στα 30000 κανονικα μονο λαδια φιλτρο λαδιου/αερα (προαιρετικα και βενζινης, καμπινας) τιποτα αλλο.

Αν το αυτοκινητο ειναι μαμα δεν χρειαζονται μπουζι.

Εκτος και αν εχεις καποιο προβλημα.

Λαδια μπορεις να παρεις και να τους τα πας και ετσι γλυτωνεις κανα 30αρι.

Αν βρεις και τα φιλτρα (ολα συμφωνα με αυτα που βαζει η εταιρια) μπορεις να γλιτωσεις κανα 30αρι παλι συνολικα.

Θα πληρωσεις ετσι μονο την εργασια.

Επειδη ειναι κατι πολυ συνηθισμενο δεν υπαρχει λογος ανησυχιας ως προς τις εργασιες.

Καλο παντως θα ηταν να πας καπου οπου μπορεις να βλεπεις και τι γινεται στο αυτοκινητο.

εγώ τα πήρα από gmarket

CASTROL EDGE SAE 5W-30 4lit 49.96¤

ΜΠΟΥΖΙ NGK PZFR6R 4 45.44¤αντιπροσωπεία 68¤

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ MANN C 35154 13.38¤αντιπροσωπεία 24,73¤

ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ MANN CUK 2939 10.53¤αντιπροσωπεία 15,28¤

ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ MANN HU 712/6x 10.59¤αντιπροσωπεία 17,01¤

ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ MANN WK 69 21.99¤αντιπροσωπεία 36,51¤

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Λαδια φιλτρο λαδιου και καμπινας αλλαζουμε στις 30 (αερος στις 90!! και βενζινης αγνωστο.. ). Προσωπικα το αερος το αλλαξα μονος μου στις 30000, 3 βιδες και 15 Ευρω ειναι new_killother.gif

Ειδικα το αερος/βενζινης στην Ελλαδα, το πολυ καθε 30000 χλμ, αν

οχι νωριτερα, αν κινεισαι σε Αθηνα/Θεσσαλονικη για το φιλτρο αερος και για το βενζινης με την ποιοτητα καυσιμων που διαθετουμε.

Αν κινεισαι Αθηνα μετα τα 15000 χλμ αν βγαλεις το φιλτρο αερος ειναι μια απελπισια.

Απλως καμμια σχεση με τα κριτηρια της VW που φυσιολογικα αναφερονται σε χρηση μεσα σε πολιτισμενο περιβαλλον και ποιοτητας καυσιμων.

Το παραπανω που παρεθεσε ο gtse ειναι καλος οδηγος στο να μπορεις να κανεις και τακτικοτερα σερβις αλλα και οικονομικα.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Καλο παντως θα ηταν να πας καπου οπου μπορεις να βλεπεις και τι γινεται στο αυτοκινητο.

κανενα συνεργειο δεν εχω δει να σε αφηνουνε να εισαι μεσα και να βλεπεις το αμαξι σου.Που υπαρχει κτ τετοιο να παω γτ θα με ενδιεφερε.

Link to comment
Share on other sites

Στη Κατερινη και στο Κιλκις που εχω κανει τα σερβις εισαι οπου θελεις, αλλωστε ειτε δεν υπαρχει χωρος αναμονης ειτε υπαρχει αλλα ειναι εντος του συνεργειου, οποτε.. Στη Θεσσαλονικη στο Μανδυλα και εκει μπηκα στο συνεργειο και δεν μου ειπε κανεις τιποτα .

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι σημερα πατησα τον μερικο χιλιομετρητη και την μιζα στην προθερμανση και μου εβγαλε την ενδειξη service now! πριν κανενα μηνα που το ειχα ξαναπατηασει εβγαζε νομιζω 260 μερες και χιλιομετρα δεν θυμαμαι πανω απο 10 χιλιαδες..εχω 41000 χιλ.και εκανα σερβις στις 32000....τι εγινε και τωρα μου εβγαλε αυτο?

Link to comment
Share on other sites

κανενα συνεργειο δεν εχω δει να σε αφηνουνε να εισαι μεσα και να βλεπεις το αμαξι σου.Που υπαρχει κτ τετοιο να παω γτ θα με ενδιεφερε.

Φιλε ,σημερα (σαββατο παρακαλω )με ραντεβου πηγα στην αντιπροσωπεια στα Γιαννιτσα για αλλαγη λαδια-φιλτρα αγορασμενα απο μενα.ο χωρος αναμονης ειναι ενα με το συνεργειο στον ιδιο χωρο.κινουμουν ελευθερα(με προσοχη βεβαια)χωρις καμμια παρατηρηση.καθε αλλο , υπηρχε ενα πολυ φιλικο κλιμα στο περιβαλλον απο ολα τα παιδια.το παλικαρι που εκανε τις εργασιες στο αυτοκινητο μου ''πετουσε''!αλλαξε και ολες τις μπροστινες λαμπες και τις πεταλιερες που τους πηγα .αψογη δουλεια !και τιμες επαρχιας παρακαλω στην εργασια 40χλμ απο θεσ/νικη. μονο που μου εβγαλε σφαλμα η διαγνωση και θα παω απο βδομαδα για αλλαγη σκαστρας Ν249(ευτυχως εκανα την επεκταση).

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ,σημερα (σαββατο παρακαλω )με ραντεβου πηγα στην αντιπροσωπεια στα Γιαννιτσα για αλλαγη λαδια-φιλτρα αγορασμενα απο μενα.ο χωρος αναμονης ειναι ενα με το συνεργειο στον ιδιο χωρο.κινουμουν ελευθερα(με προσοχη βεβαια)χωρις καμμια παρατηρηση.καθε αλλο , υπηρχε ενα πολυ φιλικο κλιμα στο περιβαλλον απο ολα τα παιδια.το παλικαρι που εκανε τις εργασιες στο αυτοκινητο μου ''πετουσε''!αλλαξε και ολες τις μπροστινες λαμπες και τις πεταλιερες που τους πηγα .αψογη δουλεια !και τιμες επαρχιας παρακαλω στην εργασια 40χλμ απο θεσ/νικη. μονο που μου εβγαλε σφαλμα η διαγνωση και θα παω απο βδομαδα για αλλαγη σκαστρας Ν249(ευτυχως εκανα την επεκταση).

+1 κι από εμένα . Τέτοια λόγια έχω ακούσει και το επόμενο σέρβις μου θα γίνει εκεί !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.